سبک زندگی

فرم دادخواست طلاق از طرف مرد + راهنمای جامع

سؤالات متداول در خصوص درخواست طلاق از طرف شوهر به شرح زیر می‌باشد:

درخواست طلاق از طرف شوهر چگونه است؟  درخواست طلاق از طرف مرد چگونه است؟  دادخواست طلاق از طرف مرد به چه صورت است؟  تقاضای طلاق از طرف مرد به چه نحو است؟  راه‌های طلاق دادن زن چطور است؟  نحوه طلاق دادن زن چگونه است؟  مراحل دادخواست طلاق از طرف مرد به چه روش است؟  نمونه دادخواست طلاق از طرف زوج چیست؟  درخواست طلاق مرد چگونه است؟  مراحل طلاق توسط مرد چیست؟  مراحل طلاق دادن زن به چه صورت است؟  دادخواست طلاق از طرف زوج چگونه است؟

همان‌طور که در بخش‌های قبلی به آن اشاره شد ، به‌منظور درخواست طلاق از طرف مرد ، ضمن تکمیل   برگ دادخواست به دادگاه عمومی جهت درخواست صدور گواهی عدم امکان سازش ، مرد می‌بایست به همراه مدارک موردنیاز ازجمله عقدنامه و مدارک شناسایی به دادگاه خانواده مراجعه و نسبت به تحویل آن‌ها اقدام نماید .  که در این حالت دادگاه به صدور گواهی عدم امکان سازش اقدام می‌کند. لیکن در کلیه موارد درخواست طلاق، به‌جز طلاق توافقی، دادگاه باید به‌منظور ایجاد صلح و سازش موضوع را به داوری ارجاع کند. دادگاه در این موارد باید با توجه به نظر داوران رأی صادر و چنانچه آن را نپذیرد، نظریه داوران را با ذکر دلیل رد کند.

فرم خام درخواست صدور گواهی عدم امکان سازش در زیر ارائه‌شده است که شما می‌توانید جهت راهنمای تکمیل آن به بخش دادخواست طلاق مراجعه نمایید.

جهت استفاده از فرم بالا می‌توانید ابتدا تصویر فوق را در رایانه خود ذخیره نموده و سپس بر روی کاغذ سایز A4 پرینت نمایید.