رایانه

گرانترین ساعت اپل واچ + مقایسه و نظرات کاربران


گران‌ترین ساعت برند «اَپل»، مختص watch edition هاست که در آن از طلای 18 عیار استفاده شده است.

گران‌ترین ساعت برند «اَپل»، مختص watch edition هاست که در آن از طلای 18 عیار استفاده شده است.

به گزارش ایسنا، اقتصادنیوز با اشاره به این مسأله نوشته است: برند «اَپل» ساعت‌های بسیاری را به بازار عرضه کرده که هرکدام قیمت‌ها، جنس و مدل‌های مختلفی دارند و از آنها نه تنها به عنوان یک ساعت هوشمند بلکه به عنوان جواهر زینتی نیز می‌توان استفاده کرد.

البته امکانات آنها از ارزان‌ترین تا گران‌ترین به یک صورت است و در کل به نظر می‌رسد گران‌ترین ساعت‌ها در بازار مختص این برند است. گران‌ترین ساعت این برند، مختص watch edition هاست که در آن از طلای 18 عیار استفاده شده است.

ساعت‌های هوشمند بسیاری به بازار عرضه شده که هرکدام ویژگی‌هایی خاص دارند و کاربران را برای بهره بردن از امکانات و سهولت در امور همراهی می‌کنند. حتی ساعت‌هایی موجود هستند که می‌توانند با هر دو پلتفرم اندروید و ios ارتباط برقرار کنند اما ترجیح داده می‌شود کاربرانی که گوشی‌های اپل دارند از اپل‌واچ‌ها بهره ببرند و دور اندرویدی‌ها را خط بکشند تا بتوانند بهتر از امکانات آن استفاده کنند.

در این خصوص، برند اپل ساعت‌های بسیاری را به بازار روانه کرده که هرکدام قیمت‌های مختلفی دارند و در انواع متنوعی عرضه شده؛ این در صورتی است که همگی آنها امکاناتی مشابه دارند و تنها در مشخصات ظاهریشان با همدیگر تفاوت دارند.

به هر حال، از آنجا که به نظر می‌رسد گران‌ترین ساعت‌ها در بازار مختص این برند است، گران‌ترین آن با قیمتی حدود 52 میلیون تومان به فروش می‌رسد که در آن از طلای 18 عیار استفاده می‌شود. این ساعت‌ها سفارشی هستند و باید از قبل آنها را سفارش داد؛ پس قیمت‌ها ممکن است که نسبت به آن روز، تغییر کند و همه چیز بسته به نوع سفارش شما، قیمت ارز و عامل‌های مؤثر دیگر متفاوت می‌شود.

این ساعت‌ها همگی از سیستم عامل watch os استفاده می‌کنند که در این سیستم عامل برنامه‌ها به صورت دایره‌های کوچک و رنگی در صفحه اصلی به نمایش گذاشته می‌شوند و امکانات بالایی را به کاربران ارائه می‌دهند. همچنین گوشی‌های 5، 6، 5S، 5C و 6 پلاس، 6S و 6S پلاس، آیفون‌هایی هستند که با این ساعت‌ها سازگاری دارند.

از امکاناتی که این ساعت‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهند می‌توان به پخش‌کردن موزیک، دریافت اطلاعات سلامتی به همراه ضربان قلب، راه ارتباط از طریق تماس و پیامک، ضبط صدا، کنترل‌کننده برنامه‌ها، پرداخت با Apple Pay و بسیاری کاربردهای دیگر اشاره کرد.

این ساعت بهتر است به گوشی آیفون متصل شود تا کاربران بتوانند نهایت بهره را از ساعت خود داشته باشند که در این صورت می‌توانند از ساعت خود به عنوان یک مینی آی‌پد استفاده کنند.

اما زمانی که این ساعت به آیفون متصل نیست باز هم کارایی‌های یک ساعت را دارد. دنبال کردن فعالیت و دیتاهای سلامتی کاربران، انجام پرداخت‌ها، پخش موزیک‌ها که در ساعت دانلود شده‌اند از اموری است که می‌تواند بدون اتصال به گوشی انجام دهد.

در ذیل این گزارش فهرستی از ساعت‌های اپل که در بازار ایران به فروش رسیده‌اند، آورده شده که با قطر صفحه 38 و 42 میلی‌متر هستند. اما در حال حاضر بعضی از این ساعت‌ها در بازار موجود نیست و به اتمام رسیده و تنها محدوده قیمت آنها در این گزارش آورده شده است که در صورت لزوم می‌توان آنها را سفارش داد.

قیمت ساعت‌های اپل در بازار ایران (قیمت‌ها حدودی است)

1. ساعت اپل واچ اسپورت آلومینیوم ۳۸ بند سفید : 1,399,000

2. ساعت اپل واچ اسپورت آلومینیوم ۴۲ بند سفید : 1,579,000

3. ساعت اپل واچ اسپورت آلومینیوم 38 بند مشکی : 1,399,000

4. ساعت اپل واچ اسپورت آلومینیوم 42 بند مشکی : 1,589,000

5. ساعت اپل واچ اسپورت آلومینیوم ۳۸ بند آبی : 1,399,000

6. ساعت اپل واچ اسپورت آلومینیوم ۴۲ بند آبی : 1,599,000

7. ساعت اپل واچ اسپورت آلومینیوم ۳۸ بند سبز : 1,359,000

8. ساعت اپل واچ اسپورت آلومینیوم ۴۲ بند سبز : 1,599,000

9. ساعت اپل واچ اسپورت آلومینیوم ۳۸ بند صورتی : 1,359,000

10. ساعت اپل واچ اسپورت آلومینیوم ۴۲ بند صورتی : 1,599,000

11. ساعت اپل واچ استیل ۳۸ بند سفید : 2,189,000

12. ساعت اپل واچ استیل ۴۲ بند سفید : 2,389,000

13. ساعت اپل واچ استیل ۳۸ بند مشکی : 2,189,000

14. ساعت اپل واچ استیل ۴۲ بند مشکی : 2,399,000

15. اپل واچ استیل ۳۸ بند چرم کلاسیک مشکی : 2,799,000

16. اپل واچ استیل ۴۲ بند چرم کلاسیک مشکی : 2,769,000

17. ساعت اپل واچ استیل ۴۲ بند چرم قهوه‌ای : 2,799,000

18. ساعت اپل واچ استیل ۴۲ بند چرم طرح سنگ : 2,799,000

19. ساعت اپل واچ استیل ۴۲ بند چرم مشکی : 2,769,000

20. ساعت اپل واچ استیل ۴۲ بند چرم آبی : 2,849,000

21. ساعت اپل واچ استیل ۳۸ بند چرم صورتی : 3,149,000

22. ساعت اپل واچ استیل ۳۸ بند چرم مشکی : 2,959,000

23. اپل واچ استیل ۳۸ بند چرم قهوه‌ای : 2,959,000

24. اپل واچ استیل ۳۸ بند چرم آبی تیره : 2,959,000

25. اپل واچ استیل ۳۸ بند استیل میلانس لوپ : 2,479,000

26. اپل واچ استیل ۴۲ بند استیل میلانس لوپ : 2,799,000

27. اپل واچ استیل 38 بند استیل : 2,589,000

28. اپل واچ استیل ۴۲ بند استیل : 3,899,000

29. اپل واچ استیل ۳۸ بند استیل مشکی : 4,399,000

30. اپل واچ استیل ۴۲ بند استیل مشکی : 4,499,000

31. اپل واچ سفارشی ۳۸ + 18 کارات طلای رزگلد بند اسپورت : 34,000,000

32. اپل واچ سفارشی ۴۲ + 18 کارات طلای رزگلد بند اسپورت : 41,000,000

33. اپل واچ سفارشی ۴۲ + 18 کارات طلای زرد بند کلاسیک مشکی : 52,000,000

34. اپل واچ سفارشی ۴۲ + 18 کارات طلای زرد بند کلاسیک سورمه‌ای : 52,000,000

انتهای پیام


اپل واچ به دلیل کیفیت عالی ساخت ، در حال حاضر پرفروش ترین و گرانترین ساعت هوشمند جهان است. بیشتر تلفن های هوشمند اپل در تولید به iPhone 5S یا بالاتر با iOS 11 احتیاج دارند و LTE Series 3 به آیفون 6 یا بالاتر نیز نیاز دارد. اگر قصد خرید ساعت هوشمند باکیفیت بسیار بالا دارید حتما این مقاله و لیست را دنبال کنید. امروزه حضور ساعت های هوشمند در بازار گجتهای هوشمند بسیار پررنگ شده است.

ساعت هوشمند به عنوان یک وسیله الکترونیکی موضوعی جدید و داغ است که افراد زیادی را به خود جلب می کند. برخی افراد بدون اطلاع از محصولات دقیق ، ساعت های هوشمند اپل را خریداری می کنند و پس از خرید آنها ، ممکن است متوجه شوند که ساعت هوشمند یک رویای مادام العمر است ، یا ممکن است به این نتیجه برسند که این نوع دستگاه ساعت هوشمند برای آنها ضروری و مناسب نیست.

پیشنهاد ویژه: راهنمای خرید ساعت هوشمند را حتما ببینید.

اپل به یکی از گرانترین و پرفروش ترین مارک های ساعت هوشمند در جهان تبدیل شده است و 35.8 درصد از سهم بازار ساعت های هوشمند را در سه ماهه اول سال 2019 به دست آورد. طولی نکشید که شرکت های گوشی های هوشمند وارد بازی ساعت هوشمند شوند.

در آن زمان ، از آنجا که همیشه مردم انتظار داشتند اپل جزء اولین شرکت ها باشد ، عجیب بود که محصولات اپل در بازار ساعت های هوشمند حضور ندارند. در حالی که سال گذشته سهم بازار آن 35.5٪ بود ، مشخص است که اکنون طرفداران زیادی دارد و توانسته است به فروش بالایی دست یابد.

سری پنجم اپل واچ (Apple Watch 5) سال گذشته بیشترین فروش را به دست آورد. بزرگترین بروزرسانی ساعت هوشمند اپل ، Apple Watch 5 است که ویژگی ها و پیشرفت های جدیدی را در مقایسه با نسل قبلی برای کاربران به ارمغان می آورد. پس از محصولات اپل ، برترین و پرفروش ترین مارک های ساعت هوشمند به ترتیب سامسونگ ، Emo ، Fitbit ، Amazfit ، هواوی ، فسیل هستند. در حقیقت ، همه می خواستند در این بازار شرکت کنند ، بنابراین محصولات خود را به سرعت و با هزینه ای عاری از توسعه و تحقیقات بیشتر راه اندازی کردند تا دیر نشده.

امکانات زیاد اپل واچ

شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، گام شمار و مانیتور ضربان قلب سنسورهای این ساعت هوشمند مدرن هستند. باتری لیتیوم یونی 250 میلی آمپر ساعتی حدود یک روز کاربران پرمصرف را همراهی می کند.از آنجا که طراحی کلی ، آلیاژها و کریستال های استفاده شده در ساعت اپل یکسان است ، اپل تصمیم گرفت با بازی با مواد و رنگ در بندهای این ساعت هوشمند ، راه شخصی سازی و البته سلیقه های مختلف را فراهم کند. با شنیدن نام اپل واچ ، ساعتی را با بندهای سیلیکونی رنگارنگ و جذاب تصور می کنیم که با مدل اسپورت عرضه می شوند.

پیشنهاد ویژه: خرید ساعت هوشمند زیر 500 هزار تومان

ویژگی های ساعتهای هوشمند اپل واچ برای خرید:

  • حافظه و پردازنده قدرتمند
  • ماشین حساب
  • بلوتوث و NFC
  • GPS و روتر
  • سیستم عامل
  • دوربین اختصاصی
  • صفحه لمسی
  • بلندگو و میکروفون
  • حافظه داخلی
  • نمایش نقشه
  • صفحه نمایش گرافیکی
  • سنسورهای شتاب سنج
  • دماسنج
  • ارتفاع سنج
  • فشارسنج
  • قطب نما و ضربان قلب

اگر از گجتهای اپل استفاده می کنید مسلما بهتر هست که اپل واچ بخرید. اما اگر اینطور نیست توصیه می کنم از برندهای دیگر مانند شیائومی و سامسونگ و دیگر برندها استفاده کنید.

بله. ساعتهای هوشمند گرانتر هم هست. شما در سایت کوک باش می توانید ساعتهای هوشمند سونتو را هم مشاهده کنید. اما چون اپل واچ در ایران خدمات بیشتری ارائه می دهد پیشنهاد می کنیم که از این برند استفاده کنید.

اپل واچ سری 6 و سری 5 گرانتر هستند اما اگر قصد دارید که از سریهای قبلی خرید کنید هم مشکلی نیست. در صورتی که مشکلی از بابت پرداخت مبلغ بیشتر ندارید پیشنهاد می کنیم جدیدترین ها را تهیه کنید.

بله. شما هیچ مشکلی از بابت باتری این ساعتهای هوشمند نخواهید داشت. با توجه به قیمتی که دارد , امکانات و قابلیتهای بسیار زیادی دارد. در خرید اپل واچ شک نداشته باشید.


لیست ساعتهای اپل واچ

اگرچه اپل با کمی تأخیر به جمع تولیدکنندگان ساعت هوشمند پیوسته است ، اما باز هم با حضور رسمی خود ، با طراحی و تولید محصولاتی که نبوغ طراحان این شرکت را نشان می دهد ، توانسته رضایت مخاطبان خود را جلب کند و این بار این ابزار فوق العاده در دو گروه ورزشی و بازی های کلاسیک ، علاوه بر دو اندازه 38 و 42 میلی متر ، برای پاسخگویی به سلیقه های مختلف ارائه شده است. ساعت مچی اپل ساعت 42 میلی متری از بند چرمی صاف و با طراحی خاصی بهره می برد که به جذابیت آن افزوده است. صفحه اپل واچ با استفاده از فناوری AMOLED ساخته شده است که از یک طرف برای نمایش به انرژی بسیار کمتری نیاز دارد و از طرف دیگر کیفیت بسیار بالاتری نسبت به صفحه نمایش های مشابه در اختیار کاربر قرار می دهد.

ویژگی جذاب ظاهری اپل واچ

در مقابل ، دارندگان استاندارد اپل واچ ، که هزینه بیشتری را برای Apple Watch Sport خود پرداخت کرده اند ، دارای انواع تسمه ها و همچنین یک قاب ساخته شده از فولاد با دوام و یک کریستال یاقوت کبود هستند که صفحه را پوشش می دهد. بازی چرم و فلز در اینجا در زیباترین حالت خود قرار دارد و جایگزین بازی با رنگ می شود. یکی از بندهای شناخته شده ای که اپل واچ استیل وارد آن می شود ، نوار چرمی ساده قفل سگک است. نواری که باعث می شود اپل واچ شما بیش از هر چیز شبیه ساعت های کلاسیک و لوکس باشد.

راحتی کار با ساعتهای هوشمند گران اپل

انعطاف پذیری بالا و راحتی فوق العاده ، علاوه بر عوامل ذکر شده ، زیبایی منحصر به فردی به Apple Watch Steel می بخشد. البته این مدل نیز بسیار محبوب است. این نوار با قفل مغناطیسی ثابت شده و می توان اندازه آن را تغییر داد. نقره ای و مشکی دو رنگ مورد علاقه این مدل هستند. قیمت تعیین شده برای این دستبند برابر با مدل چرمی است.صفحه اپل واچ را می توان تنها محصول این شرکت با نمایشگرهای قدیمی دانست. فناوری OLED به کار رفته در این صفحه همراه با کم مصرف باعث نمایش رنگها در فوکوس صحیح می شود. این فناوری روشنایی کافی صفحه را از شما می گیرد. البته این لامپ نسبت به سایر گجت های پوشیدنی برتری دارد. علاقه مندان به ساعت هوشمند از این ویژگی به عنوان مهمترین ویژگی صفحه اپل واچ یاد می کنند.

Rate this post