رایانه

کنترل موزیک با می بند 3 + مقایسه و نظرات کاربران

می‌بند 4 یکی از جالبترین مچ بندهای هوشمندی هست که شرکت شیائومی وارد بازار کرده است. در این مطلب می‌خواهیم ویژگی‌های و امکانات جالب آن مخصوصا کنترل  موسیقی با می بند 4 را برای شما نشان دهیم.

این مچ بند امکانات بسیار خوبی دارد و نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت زیادی کرده است. کسانی که قصد تهیه مچ بند می‌بند 4 را دارند می‌توانند با خواندن این مطلب برای تهیه آن اقدام کنند.

در ایران هم بازار فروش آن بسیار خوب پی رفت و علاقه‌مندان زیادی را جذب خود کرده است. در مطلب خرید می‌بند 4 هم ما به‌صورت دقیق نظرات خریداران و سؤالات را بررسی کرده‌ایم.

بعد از ارائه نسخه 4 برنامه می فیت متوجه شدیم که apk این نرم‌افزار حاوی امکانات زیادی برای می‌بند 4 شده است.

فریمورها و ریسورس های این دستبند هم دارای امکانات بسیار خوبی شده هست. همین موارد می‌توانست کار رقبای شیائومی را به اندازه کافی سخت‌تر کند.

1- صفحه‌نمایش لمسی و رنگی

اولین قدمی که شیائومی برای رقابت سخت‌تر با رقبای خود در حوزه مچ بند و ساعت‌های هوشمند برداشته بود این بود که برای سری 4 خود یک صفحه‌نمایش تمام‌رنگی را وارد بازار کرد. قبل از این سری شما شاهد صفحات سیاه‌وسفید بوده‌اید.

عرضه 77 واچ فیس برای این گوشی باعث شده تا شما بتوانید هر واچ فیسی که باب میل شما هست را انتخاب کنید.

در می‌بند 4 شما حدود 100 عدد افزایش تصاویر را شاهد هستید. که این عدد بالغ بر 817 تصویر می‌باشد. در عرض یک سال شاهد تغییرات از 717 تا به 817 می‌باشید.

2- قفل نمایشگر در مچ بند می‌بند4

اگر شما مچ بند می‌بند3 شیائومی را داشته‌اید احتمالاً با قفل صفحه‌نمایش آشنا هستید. البته فقط با کشیدن انگشت دست از پایین به بالا شما می‌توانستید قفل آن را باز کنید. اما در نسخه 4 شرایط کمی پیچیده‌تر شده است.

دیگر شما باید از بین 4 مربعی که در هنگام قفل بودن صفحه‌نمایش نشان می‌دهد یک ترتیب را انجام دهید و اگر برای بار دوم و بعدی خواستید قفل صفحه‌نمایش را باز کنید باید به همان ترتیبی که 4 مربع را برای باز کردن تنظیم کرده بودید وارد کنید تا قفل صفحه باز شود.

نگران فراموشی رمز عبور نباشید. کافی است از طریق برنامه می فیت مچ بند را به تنظیمات کارخانه برگردانید تا بتوانید دوباره از آن استفاده کنید.

3- قابلیت کنترل موسیقی

اگر گوشی را با دستبند خود متصل کنید می‌توانید موسیقی در حال پخش از موبایل خود را کنترل کنید.

اگر قصد دارید که موسیقی در حال پخش را متوقف و یا به عقب و جلو تنظیم کنید می‌توانید با حرکت دست روی واچ فیس صفحه‌نمایش به سمت چپ و راست این کار را انجام دهید.

مطئمنا می‌توانید برای تنظیمات کم‌ و یا زیاد کردن صدای موزیک هم از واچ فیس روی صفحه نمایش مچ بند کمک بگیرید.

4- زبان‌های مختلف در می‌بند4

اگر شما مشخصات می‌بند 3 را دیده باشید متوجه شده‌اید که این دستبند فقط از 2 زبان انگلیسی و چینی استفاده کرده است.

اما در حال حاضر می‌بند 4 با پشتیبانی از 18 زبان زنده دنیا توانسته کار بزرگی را انجام بدهد. با تمام این ویژگی های زیاد شما متوجه فاصله زیاد آن با سری قبلی آن یعنی می‌بند 3 شده‌اید.

اما همچنان نبود زبان فارسی در سری‌های مچ بند شیائومی مخصوصاً برای کاربران فارسی‌زبان کمی دور از انتظار بود. اما نگران این موضوع نباشید ما در مورد فارسی کردن زبان می‌بند 4 مطلبی جامع را در سایت قرار داده‌ایم.

5- قابلیت عجیب و دقیق و سریع روی دستان شما

اگر شما نسخه چینی می‌بند 4 را خریداری کرده باشید درصورتی‌که آن را به موبایل خو جفت کنید و زبان گوشی شما انگلیسی باشد, خود مچ بند در مدت‌زمان کمتر از 30 ثانیه زبان پیش‌فرض خود را به انگلیسی تغییر خواهد داد.

با انجام این کار دیگر تفاوتی بین نسخه گلوبال و چینی وجود نخواهد داشت. عملاً هیچ تفاوتی هم بین این دو نسخه وجود ندارد.

اگر می‌خواهید دقیق‌تر متوجه شوید که چه تفاوتی بین دو سری وجود دارد پیشنهاد می‌کنم مطلب تفاوت نسخه چینی و گلوبال می‌بند4 را مشاهده کنید.

6- اعلان‌های یادآور برای شما

اگر شما هم مثل من کارهای روزمره زیادی دارید و نیاز دارید که در ساعت‌های مختلف روز کارهای مختلفی انجام دهید می‌توانید از 50 یادآور به صورت همزمان و جداگانه روی آن تنظیم کنید. همچنین قابلیت اضافه کردن 10 آلارم روی مچ بند هم وجود دارد.

می‌توانید برای روزهای خاصی از سال یک یادآور مشخص کنید و در همان روز خاص اگر دستبند روی مچ شما باشد و دران زمان سراغ مچ بند دیگری نرفته باشید به شما یادآوری خواهد کرد. حتی اگر متنی برای آن تعیین کرده باشید هم می‌تواند به شما نشان دهد.

البته این را هم بگویم که اگر مچ بند دیگری خریده‌اید حتماً یادآورها و آلارم ها را بردارید تا برای کاربر بعدی یادآورهای شما نشان داده نشود. زیاد این موضوع جالب نیست. در این صورت باید شماره تماس خود را به کاربر بعدی بدهید تا یادآوری‌ها را به شما اعلام کند.

7- بلوتوث 5 و قدرت تازه در مچ بند سری 4

شیائومی با بلوتوث 5 در می‌بند4 توانسته یک اتصال قوی‌تر و دقیق‌تر را برای کسانی که قصد دارند با امکانات بی شمار این سری کار بکنند را آماده کرده است.

این یعنی استفاده بهتر از قابلیت‌های جدیدتر می‌بند 4 برای کاربران. این ویژگی برای رقبای آن بسیار گران تمام شد. زیرا قیمت می‌بند4 نسبت به رقبا بسیار کمتر هست.

8- انتخابی ارزان و مناسب برای ورزشکاران

اگر فعالیت ورزشی زیادی داشته باشم و نیاز به یک مچ بند با قیمت مناسب و با قابلیتهای بسیار خوب باشم بدون تردید می‌بند 4 را انتخاب خواهم کرد. امکانات این دستبند برای ورزشکاران به اندازه کافی هست و اگر نیاز به ویژگی خاص ورزشی داشتید می‌توانید از این مچ بند کمک بگیرید.

مخصوصاً شناگران می‌توانند برای فعالیت‌های ورزشی در استخر بدون مشکل از این مچ بند استفاده کنند. ویژگی‌های جالب برای شناگران: میزان فشار آب به ماهیچه – انتخاب دو حالت دویدن و تردمیل – دوچرخه‌سواری – تمرین آزاد – میزان قند بدن – میزان مصرف کالری و …. اشاره کرد.

9- قابلیت دستیار صوتی هوشمند در می بند4

شیائومی برای می‌بند 4 یک دستیار هوشمند تعبیه کرده است که می‌توانید با کمک برنامه mi ai انجام می‌شود. این دستیار قابلیت اتصال به اسپیکر هوشمند شیائومی را هم دارد.

البته شنیده‌ها حاکی از این هست که این قابلیت بیشتر برای بازار چین تعبیه‌شده است.

10- nfc قابلیت دیگر آن

هدف از ارائه این قابلیت برای شیائومی بیشتر بازار چین بوده است. زیرا این ویژگی به‌هیچ‌وجه در بازار ایران کار آیی نخواهد داشت.

این ویژگی حتی در موبایل‌ها هم وجود دارد. اما با تمام مزیت‌های خوبی که دارد برای ما ایرانی‌ها جالب نیست.

11- بررسی کیفیت هوا

اگر در شهرهای شلوغ و پر رفت و آمد ساکن هستید و آلودگی هوا برای شما بسیار مهم است می توانید از این ویژگی خاص و دقیق روی می‌بند 4 استفاده کنید.

علاوه بر ویژگی دما و وضعیت آ بو هوا می‌توانید امکانات میزان آلودگی یا سرعت باد و.. را هم مشاهده کنید.

12- استفاده آیکون‌های مجزا

در سری می‌بند4 شما می‌توانید برای هر برنامه آیکون منحصر به فرد آن را مشاهده کنید. یعنی اگر شما برنامه‌های واتساپ یا ایسنتاگرام را داشته باشید می‌توانید آیکون‌های هر کدام را مشاهده کنید.

13- استفاده برای ریموت کنترل دوربین گوشی

در شیائومی برای انجام اینکار قابلیت پیشفرض وجود ندارد. اما به شما خواهیم گفت که چه کاری انجام دهید. شما با کمک نرم‌افزار Mi Band 2/3/4 & Amazfit Selfie می‌توانید تا حدی این کار را انجام دهید.

برای دانلود آن باید از گوگل پلی کمک بگیرید. لینک زیر را دنبال کنید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.miband2.mibandselfie

سپس نرم‌افزار می فیت را اجرا کنید و بعد از آن وارد پروفایل mi band 4 شوید. به پایین اسکرول کنید و آدرس بلوتوث را کپی کنید.

سپس برنامه‌ای که بالاتر به شما گفتیم را اجرا و آدرس بلوتوث را روی ac وارد کنید. طبق عکس زیر

پس از کپی کردن آن باید دکمه اتصال را فشار دهید تا موبایل شما با مچ بند خود جفت کنید.

پس از اعلان لرزشی برای تأیید جفت شدن به مچ بند می‌توانید به راحتی برنامه دوربین را باز و از ریموت می‌بند4 استفاده کنید.

کنترل موسیقی با دستبند سلامتی Mi Band 2

دستبند سلامتی شیائومی مدل Mi Band 2 که در زمان خودش با توجه به میزان فروشی که داشته به‌عنوان دومین ابزار پوشیدنی پرفروش شناخته می‌شد. مچ بند هوشمند می‌بند ۲ سومین دستبند هوشمند شیائومی بوده است.

البته بعدازآن با ورود نسخه‌های می‌بند 3 و می‌بند 4 هم شاهد فروش خوبی در این محصولات شاهد بودیم.

بعضی از کاربران بعد از خرید مچ بند هوشمند می‌بند2 اطلاعات کمی در مورد کنترل موسیقی آن دارند. در این مقاله قصد داریم به صورت خلاصه در مورد نحوه کنترل موسیقی با استفاده از این مچ بند هوشمند شیائومی صحبت کنیم.

در ابتدا باید برنامه Mi Band 2 Music&Camera Control را دانلود کنید. با کمک لینک زیر می‌توانید این اپلیکیشن را دانلود کنید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.explab.mibandmusiccontrol&hl=en

سپس مراحل زیر را به ترتیب انجام بدهید:

اپلیکیشن مای فیت را باز کرده و به قسمت Band alert بروید و Mi Band 2 Music Control را انتخاب و فعال کنید.

بعد از انجام کار بالا باید اپلیکیشن Mi Band 2 Music Control را باز کرده و مک آدرس شیائومی Mi Band ۲ خود را به صورت دستی وارد کنید.

اگر مک آدرس مچ بند خود را ندارید به اپلیکیشن Mi Fit رفته و در پایین صفحه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

بعد از واردکردن مک آدرس می‌بند ۲, بر روی دکمه پلی در پایین نرم‌افزار کلیک کنید. الان دیگر شما می‌توانید با استفاده از می‌بند آهنگی که در حال پخش شدن از هست را کنترل کنید.

 

جمع بندی

مچ بند شیائومی می بند 4 یک دستگاه هوشمند بسیار خوب با قیمت بسیار پایین به نسبت رقبا می باشد. اگر قصد خرید آن را دارید پیشنهاد می کنم که در خرید آن شک نکنید و برای خرید آن اقدام کنید.

 

بیشتر بخوانید:

ست ساعت ارزان

بهترین ساعت هوشمند شیائومی

تفاوت نسخه چینی و گلوبال می بند 5 شیائومی

4.5/5 – (2 امتیاز)


شیائومی به تازگی از جدیدترین دستبند هوشمند خود از خانواده می بند، با نام می بند 4 رونمایی کرده است و حالا در بازار ایران و همچنین در فروشگاه اینترنتی شهر فافا هم این کالا موجود است. ما در شهر فافا بررسی تخصصی این دستبند هوشمند را انجام داده‌ایم اطلاع از جالب‌ترین کاربردها و ویژگی‌های این محصول خالی از لطف نیست.

نگاهی به جالب‌ترین مشخصات دستبند هوشمند می بند 4

1- نمایشگر تمام رنگی برای اولین بار

واضح‌ترین ارتقایی که می بند 4 نسبت به سری‌های قبلی این دستبند هوشمند داشته است، نمایشگر آن است. در Mi Band 4 شاهد نمایشگری بزرگ‌تر، تمام رنگی و نورانی‌تر از همیشه هستیم، چیزی که برای اولین بار شاهد آن هستیم زیرا تا قبل از Mi band 4، همه ساعت‌های قبلی این خانواده نمایشگر سفید و سیاه داشتند.

ضمناً شیائومی برای این مچ‌بند هوشمند 77 واچ فیس مختلف هم ارائه کرده است که مطمئناً یکی از این واچ فیس‌ها باب میل شما خواهد بود. همچنین می توانید با خلاقیت و سلیقه خودتان واچ فیس اختصاصی بسازید.

امکان پخش موزیک با می بند 4
امکان پخش موزیک با می بند 4

2- امکان کنترل موسیقی

یکی از جدیدترین و کاربردی‌ترین قابلیت‌های دستبند هوشمند Mi Band 4 شیائومی قابلیت کنترل موسیقی از طریق دستبند است. تنها کافی است که برای کنترل موسیقی، واچ فیس روی نمایشگر این مچ‌بند هوشمند را به سمت چپ و راست بکشید تا عنوان موسیقی روی نمایشگر نمایش داده شود. حالا می‌توانید آن را پخش کنید، متوقف کنید و یا به موسیقی قبلی و یا بعدی بروید. گذشته از این موارد می‌توانید از طریق دستبند هوشمند می بند 4 صدای موسیقی را هم کم و زیاد کنید.

3- آپدیتی به اندازه یک چشم بر هم زدن

احتمالاً شما هم درباره نسخه چینی و نسخه گلوبال می بند 4 شنیده‌اید. نسخه گلوبال کمی گران قیمت‌تر است و به صورت پیش‌فرض از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند. اما باید بگوییم که عملاً هیچ تفاوتی بین این دو نسخه نیست زیرا به محض اینکه می بند 4 را به گوشی متصل می‌کنید، این دستبند هوشمند در مدت کمتر از 30 ثانیه آپدیت شده و زبانش به زبان گوشی شما (که معمولاً انگلیسی است) تغییر می‌کند. بنابراین هیچ تفاوتی بین نسخه چینی می بند 4 با نسخه گلوبال آن وجود ندارد.

4- اتصالی قوی‌تر به لطف بلوتوث 5.0

یکی از بزرگ‌ترین ارتقاهای که دستبند هوشمند Mi Band 4 نسبت به نسل‌های قبلی دارد، مجهز شدن به بلوتوث 5.0 است که اتصالی قدرتمندتر و با رِنج بیشتری را فراهم می‌کند.

با این اوصاف می‌بینید که می بند 4 شیائومی نسبت به نسخه‌های قبلی این خانواده قابلیت‌های زیاد جدیدی دارد و از آنجایی که تفاوت قیمتی چندانی با نسل قبلش، یعنی می بند 3 ندارد و در عین حال یکی از ارزان قیمت‌ترین گجت‌های سلامتی است، یک گزینه عالی برای خرید است.

البته این روزها بحث های زیادی درباره مقایسه می بند 4 شیائومی با آنر بند 5 هواوی وجود دارد که در یک محتوای جداگانه به طور دقیق به آن می پردازیم اما به صورت خلاصه باید به شما بگوییم که می بند 4 و آنر بند 5 هرکدام برتری ها و خصوصیت های خاص خود را دارند که شما بر اساس نیاز و سلیقه می توانید انتخاب و خرید درستی را داشته باشید.

5- مربی متخصص برای ورزشکاران

اگر شما یک ورزشکار حرفه ای هستید و مدام به آنالیزهایی درباره وضعیت بدنتان نیاز دارید، می بند 4 این کار را برای شما آسان کرده است.

شرکت شیائومی تمرکز خود را روی ورزش شنا گذاشته است و برای شناگران آماری دقیق از میزان فشار آب به ماهیچه ها، میزان کالری مصرف شده، میزان قند بدن و… را به شناگران می دهد که می توان آمار خیلی مفیدی باشد.

جمع بندی

می بند 4 جدیدترین محصول شرکت شیائومی توانسته نظرات زیادی را به خود جلب کند، این مچ بند را می توان گام بزرگی در دنیای اسمارت بندها دانست، شیائومی امیدوار است در نسخه بعدی قابلیت دستیار هوشمند (AI) و NFC را به نسخه گلوبال اضاف کند.

همین حالا نیز بحث و جدل های زیادی درباره می بند 5 به راه افتاده است که باید صبر کنیم و ببینیم چه جزییاتی از سمت شیائومی منتشر می شود.

می بند 4 را می توان مناسب ترین انتخاب برای آن هایی که به سلامت خود اهمیت می دهند دانست و ورزشکاران می توانند حساب ویژه ای روی این دستبند باز کنند.

منبع: شهر فافا


اگر قصد خرید یک دست‌بند هوشمند با امکانات فراوان، عمر باتری بسیار خوب و از همه مهم‌تر، قیمتی مقرون به صرفه را دارید، شیائومی می بند ۴ همان چیزی است که به دنبالش هستید.

شیائومی با عرضه‌‌ جدیدترین نسل از دست‌بند هوشمند سلامتی خود، به حکم‌رانی خود بر بازار گجت‌های پوشیدنی ادامه می‌دهد. چینی‌ها با پشت‌سر گذاشتن برندهای کهنه‌کار دنیای گجت‌های پوشیدنی نظیر فیت‌بیت و سامسونگ، خود را به‌عنوان دومین بازیگر بزرگ این عرصه معرفی کردند.

نام شیائومی همواره با محصولات باکیفیت و در‌عین‌حال ارزان‌قیمت گره خورده است. شیائومی می بند ۴ نیز از جمله همین محصولات است که با بهره‌مندی از نمایشگر امولد رنگی، ظرفیت باتری بیشتر و حسگرهای دقیق‌تر نسبت به نسل پیشین، بهبودهای قابل توجهی پیدا کرده است.

در این مطلب می‌خواهیم به پنج مورد از ویژگی‌های شاخص این دستبند هوشمند که در تصمیم‌گیری شما برای خرید این محصول نقش به‌سزایی دارند، بپردازیم. با «درجه» همراه باشید.

۱. نمایشگر رنگی و روشن

نمایشگر شیائومی می بند ۴می‌ بند ۴ از نمایشگر رنگی امولد ۰.۹۵ اینچی بهره می‌برد. این نمایشگر با رزولوشن ۲۴۰ در ۱۲۰ پیکسل، رزولوشن بیشتری در مقایسه با می‌ بند ۳ دارد. البته بزرگ‌شدن ابعاد نمایشگر و بهبود رزولوشن تنها برتری می بند ۴ نسبت به نسل پیشین آن نیست؛ بلکه روشنایی این نمایشگر نیز در مقایسه با می بند ۳ افزایش یافته است تا زیر تابش مستقیم خورشید نیز بتوانید اعلانیه‌ها را مشاهده کنید.

هنگام روشن‌بودن نمایشگر، ترکیب رنگ‌ها جلوه‌ای زیبا به می‌ بند ۴ می‌بخشد و همین موضوع سبب شده ظاهری مدرن‌تر در مقایسه با نسل پیشین داشته باشد. شیائومی با وجود تعویض نمایشگر، همچنان کلید لمسی را حفظ کرده است. این کلید در قسمت پایین نمایشگر می‌ بند ۴، عملکرد کلید هوم را دارد و درصورت لمس آن، کاربر به صفحه‌ اصلی یا همان واچ‌فیس اصلی هدایت می‌شود.

۲. شناسایی فعالیت‌های ورزشی

حسگرهای شیائومی می بند ۴شیائومی از یک سنسور شتاب‌سنج جدید ۶ محوره در داخل می بند ۴ استفاده کرده است که به شما امکان سنجش دقیق‌تر فعالیت‌های مختلف ورزشی را می‌دهد. این دستبند هوشمند توانایی شناسایی ۶ فعالیت ورزشی شامل دویدن عادی یا روی تردمیل، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، تمرینات با وزنه و شنا را به‌واسطه‌ خودِ دستبند دارد.

علاوه‌براین، می ‌بند ۴ می‌تواند ضربان قلب را به‌صورت ۲۴ ساعته و براساس تنظیماتی بسنجد که کاربر برای دوره‌های اندازه‌گیری ضربان تعیین می‌کند. البته این ویژگی به علت فعال بودن مداوم حسگر ضربان‌سنج اپتیکال، مصرف باتری را به‌طرز محسوسی افزایش می‌دهد.

۳. مقاومت دربرابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری

مقاومت در برابر نفوذ آب شیائومی می بند ۴شیائومی علاوه‌بر قرار دادن ویژگی‌های جدید در جدیدترین نسل از دستبند هوشمند خود، ویژگی‌های پیشین موجود را نیز بهبود می‌بخشد. برای مثال، می‌توان به قابلیت مقاومت می بند دربرابر نفوذ آب اشاره کرد که در نسل جدید بهبود یافته است؛ به‌طوری‌که می‌ بند ۴ تا عمق ۵۰ متری دربرابر نفوذ آب مقاوم است؛ بنابراین به راحتی می‌توانید از آن در استخر استفاده کنید.

نکته‌ جالبی که در مورد می ‌بند ۴ و قابلیت شناسایی فعالیت ورزشی آن وجود دارد، به ورزش شنا مربوط می‌شود. اگر ابعاد استخر را وارد کنید، می ‌بند ۴ می‌تواند رفت و برگشت شما در استخر و میزان کالری مصرف‌شده را شناسایی و محاسبه کند.

۴. عمر باتری ۲۰ روزه در حالت استندبای

باتری شیائومی می بند ۴می ‌بند ۴ شیائومی از وجود باتری ۱۳۵ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که در مقایسه با می ‌بند ۳ شاهد افزایش ۲۵ میلی‌آمپرساعتی بوده است. طبق ادعای شیائومی باتری مدت ۲۰ روز با یکبار شارژ دوام می‌آورد که این عددی بسیار مناسب برای دست‌بندی است که باید دائم دور مچ کاربر باشد.

البته باید توجه داشته باشید که خالی شدن شارژ دست‌بند ارتباط مستقیمی با میزان روشنایی نمایشگر، میزان دریافت اعلانیه‌ها و میزان فعالیت بدنی کاربر دارد و ممکن است این مقدار تا ۱۰ روز کاهش پیدا کند.

۵. به ارث بردن برخی از ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند

قابلیت های شیائومی می بند ۴با وجود اینکه اندازه دستگاه خیلی کوچک و جمع و جور است اما شیائومی به خوبی توانسته ویژگی‌های یک ساعت هوشمند را هم در آن به کار بگیرد.

می بند ۴ این امکان را به کاربر می‌دهد تا تمام اعلانیه‌هایی که روی گوشی هوشمند خودش دریافت می‌کند در نمایشگر کوچک این دست‌بند مشاهده کند. یکی از ویژگی‌های کاربردی این دست‌بند هوشمند، توانایی نمایش تماس‌های ورودی است. زمانی که کسی به گوشی شما زنگ می‌زند، می بند ۴ با ویبره زدن و نمایش شماره یا نام کاربری که در حال تماس است، این موضوع را به شما اطلاع می‌دهد.

در این نسل کنترل موزیک هم به می بند ۴ اضافه شده که صفحه‌ای کاملا اختصاصی برایش در نظر گرفته شده و می‌توانید از طریق دست‌بند، موزیک در حال پخش روی گوشی را از لحاظ پخش یا قطع، کم و زیاد کردن صدا و انتخاب موزیک کنترل کنید.

جمع‌بندی

می بند ۴ با ارائه امکانات موردنیاز و کاربردی فراوان و در عین حال قیمتی رقابتی، توانسته است نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. اضافه‌شدن نمایشگر رنگی به می‌بند ۴، مزیتی بزرگ محسوب می‌شود که در کنار عمر باتری خوب و حسگرهای دقیق‌تر، این دست‌بند هوشمند را به یکی از بهترین انتخاب‌های خرید در بازار گجت‌های پوشیدنی تبدیل می‌کند؛ اما به‌جرئت می‌توان قیمت بسیار مناسب آن را اصلی‌ترین برگ‌برنده‌ محصول شیائومی در بازاری خواند که رقبای مطرحی در آن حضور دارند.

شیائومی می بند ۴ در حال حاضر با قیمتی نزدیک به چهارصد هزار تومان در بازار کشورمان به فروش می‌رسد.

نظر شما در رابطه با خرید شیائومی می بند ۴ چیست؟ آیا تجربه استفاده از آن را داشته‌اید؟