رایانه

مقایسه ساعت های هوشمند شیائومی + مقایسه و نظرات کاربران

اکسسوری های دیجیتال دردنیای پر از تکنولوژی امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته اند، بهترین مدل های اپل واچ، هندزفری های جدید، بهترین مچ بند های آنر و ساعت هوشمند زنانه و مردانه از جدیدترین و مدرن ترین گجت های هوشمند می باشد که به تدریج جای خود را در میان دستگاه های تکنولوژی باز کرده اند. چند سال پیش که ساعت های هوشمند برای اولین بار به بازار وارد شد، هیچ کس تصور نمی کرد که این گجت ها تا این اندازه پرطرفدار و محبوب شوند. اما با گذشت مدت زمان کمی، این گجت ها با استقبال بینظیری از سمت کاربران مواجه شدند. امروز با مقایسه ساعت هوشمند شیائومی و سامسونگ در خدمت شما هستیم.

به همین منظور ما تصمیم داریم در این مقاله به مقایسه ساعت هوشمند شیائومی و سامسونگ بپردازیم تا کاربران را برای انتخاب بهتر راهنمایی نماییم. ما برای این مقایسه، ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 سامسونگ و ساعت هوشمند می واچ استاندارد شیائومی را در نظر گرفته ایم. در پایان شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود، یکی از این ساعت ها را انتخاب کنید. پس تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

مقایسه ساعت هوشمند شیائومی و سامسونگ

با گذشت زمان این ساعت ها روز به روز پیشرفت کردند و امکانات بی نظیر دیگری مثل امکان مکالمه، سنجش ضربان قلب، ردیابی با GPS، کنترل استرس و… به آن ها اضافه شده است. در حال حاضر تنوع مدل های موجود در بازار به قدری زیاد شده که انتخاب بهترین آن ها دشوار است. سازندگان تلفن های هوشمند و گجت های مربوط به آن ها، سعی دارند در طراحی و ساخت ساعت های هوشمند از هم پیشی بگیرند. هر کدام از آن ها ساعت های هوشمند برند خود را با ویژگی ها و امکانات کاربر پسند و بی نظیر ارائه می دهند و روز به روز هم این امکانات را بیشتر می کنند.

در این میان دو کمپانی بزرگ سامسونگ و شیائومی، همانگونه که در ساخت تلفن های هوشمند با هم رقابت می کردند، در طراحی و ساخت ساعت های هوشمند هم در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر قرار دارند. تمام محصولات این دو برند از کیفیت و ویژگی های بی نظیری برخوردارند و ساعت های هوشمند آن ها هم از این قاعده مستثنی نیست.

طراحی و کیفیت ساخت

سامسونگ سعی کرده از ترکیبی بهینه از تمام نسخه های قبلی گلکسی واچ در گلکسی واچ 3 استفاده کند. این ساعت دارای سبک کلاسیک بوده و به طور طبیعی با صفحه گرد طراحی شده است. جنس بدنه فلزی باعث می شود گلکسی واچ 3 حدود 53 گرم وزن داشته باشد که وزن زیادی است.

کیفیت ساخت این ساعت شما را خوشحال می کند و احساس کار با این ابزار واقعاً جذاب است. داخل جعبه یک بند چرمی قرار دارد که سامسونگ سعی کرده با استفاده از آن، حس کلاسیک گرایی را به کاربر القا کند. البته بندهای چرمی اگرچه کیفیت بالایی دارند اما برای استفاده روزمره چندان مفید نیستند! اگر این بند چرمی خیس شود و مدام روی دست بسته شود، ممکن است شکل آن تغییر کرده و ظاهر جذاب و مجلل خود را از دست بدهد!

طراحی ساعت هوشمند جدید شیائومی تا حدودی شبیه به ساعت هوشمند اپل است. بسیاری از مردم ساعت مچی شیائومی را به دلیل طراحی ضخیم آن دوست ندارند، اما من با آن موافق نیستم. درست است که ضخامت MiWatch شیائومی از Apple Watch یا Amazfit GTS بیشتر است و ضخامت حدود 12.3 میلی متر است، اما MiWatch روی مچ دست ظاهر قابل قبولی دارد. بنابراین حتی برای استفاده خانم ها هم راحت و مناسب خواهد بود.

حتی تصور می کنم دختری با مچ نازک بتواند این ساعت را به دست ببندد و احساس راحتی کند. اندازه قسمت اصلی این ساعت 44.7 در 36.9 میلی متر و وزن آن تنها 44 گرم است.

صفحه نمایش

سامسونگ از بهترین و جدیدترین فناوری صفحه نمایش برای گلکسی واچ 3 استفاده می کند. صفحه گرد با فناوری Super AMOLED ساخته شده و دارای 1.4 اینچ است. حدود 30 درصد از قاب این ساعت را صفحه نمایش آن تشکیل می دهد. تراکم پیکسلی صفحه نمایش گلکسی واچ 3 364 است که تصاویر و متنی را که در این نمایشگر مشاهده می کنید منحصر به فرد می کند!

Galaxy Watch 3 همچنین از ویژگی صفحه نمایش دائمی پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد صفحه ساعت خود را همیشه روشن نگه دارید و همیشه اطلاعات زمان و تاریخ را در دسترس داشته باشید. در مورد محافظ صفحه نیز باید گفت که از Gorilla Glass DX استفاده می کند و در برابر خط و خش های جزئی مقاومت خوبی دارد و با استفاده از محافظ شیشه می توانید امنیت صفحه نمایش خود را حتی بیشتر کنید!

نکته جالب در مورد گلکسی واچ 3 این است که در اطراف نمایشگر این ساعت یک حلقه وجود دارد که به صورت دایره ای می چرخد ​​و باعث می شود بدون لمس کردن صفحه های داخلی و جابجایی بین حالت ها و عملکردهای مختلف گلکسی واچ، حالت را حرکت داده یا تغییر دهید. این حلقه چندین مزیت دارد؛ به عنوان مثال به دلیل تفاوت سطح با صفحه نمایش، از ضربه های احتمالی روی صفحه جلوگیری می کند، اما همین تفاوت در سطح باعث می شود که هنگام کار با ساعت و لمس آن، انگشت شما به این لبه ها گیر کند.

شیائومی می واچ استاندارد مجهز به صفحه نمایش 1.78 اینچی AMOLED با رزولوشن 368 در 448 است که تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ را ارائه می دهد و کیفیت تصویر آن بهترین است. همچنین روشنایی صفحه هم به 450 نیت می رسد.

طراحی صفحه نمایش MyWatch به شکل مربع است و صفحه این ساعت از عملکرد Always-On Display پشتیبانی می کند، بنابراین برای دیدن ساعت مانند سایر ساعت های شیائومی لازم نیست روی دکمه خاصی کلیک کنید.

در سمت راست این ساعت می توانید یک دکمه فشاری و یک دکمه را مشاهده کنید که می توانید بین منوها حرکت کرده و به راحتی از بالا به پایین یا عقب حرکت کنید، همچنین می توانید با فشار دادن دکمه موارد مورد نظر خود را انتخاب کرده یا وارد نرم افزار شوید. با این حال، شما همچنان می توانید از صفحه لمسی این ساعت برای تغییر بین منوها استفاده کنید.

شیائومی در نسخه استاندارد این ساعت از یک قاب آلومینیومی مات استفاده کرد، همچنین صفحه نمایش این ساعت فقط با شیشه Gorilla Glass 3 موجود است.

باتری و شارژ دهی

سامسونگ از باتری لیتیوم یون 340 میلی آمپر ساعتی برای Galaxy Watch 3 استفاده کرده است. در مورد عملکرد شارژ، باید گفت که اگر همه سنسورهای این ساعت فعال باشند، می تواند در مدت 2 روز شارژ دهی داشته باشد. اما اگر از سنسورهای گلکسی واچ 3 به طور بهینه استفاده کنید، می تواند 3 روز و نیم و حتی 4 روز شما را همراهی کند.

شیائومی از یک باتری قدرتمند 570 میلی آمپر ساعتی برای نسخه استاندارد Mi Watch استفاده می کند که می تواند به طور مداوم به مدت 1.5 تا 2 روز با یک بار شارژ روشن شود.

این ساعت هوشمند همچنین دارای حالت بهینه مصرف باتری است که با فعال شدن آن فقط زمان را روی صفحه نمایش ساعت نشان می دهد و سایر قابلیت های آن کاهش می یابد تا مصرف برق کاهش یابد. به لطف این ویژگی، فکر می کنم عمر باتری به چیزی حدود 7 روز یا بیشتر برسد.

ساعت شیائومی از چهار پایه شارژ مغناطیسی استفاده می کند. همچنین دو ساعت طول می کشد تا باتری ساعت به طور کامل شارژ شود.

در قسمت داخلی این ساعت یک آداپتور، کابل و پایه مخصوص شارژ وجود دارد که با تماس پین های پشت ساعت با پین های شارژر شروع به شارژ می کند.

حسگر ها و قابلیت ها

سامسونگ سعی کرده هر آنچه را که کاربر نیاز دارد در یک ساعت قرار دهد. سنسورهایی مانند شتاب سنج، ژیروسکوپ، مانیتور ضربان قلب، فشار خون و GPS و …  . این سنسورها زمانی جذاب می شوند که Galaxy Watch 3 از 54 مدل ورزشی پشتیبانی می کند و با کمک این سنسورها می تواند عملکرد ورزشی شما را به طور دقیق تحلیل کند. شاید برای شما جالب باشد که ساعت شما می تواند نوار قلب یا حتی میزان اکسیژن خون شما را اندازه گیری کند! Galaxy Watch 3 این دو گزینه را در اختیار شما قرار می دهد، اما با توجه به اینکه ایران تحت تحریم است، باید با چند ترفند نرم افزاری و نصب نرم افزار اضافی این دو گزینه را بر روی ساعت خود داشته باشید!

نکته جالب که Galaxy Watch 3 از آن پشتیبانی می کند برنامه strava است. می توانید از این نرم افزار برای داشتن فعالیت های ورزشی بدون همراه داشتن تلفن خود استفاده کنید و وقتی ساعت را به گوشی خود وصل می کنید، تمام اطلاعات مربوط به فعالیت های ورزشی در این نرم افزار قرار می گیرد و فرصت های جذابی را در اختیار شما قرار می دهد. این نشان می دهد که چالش های روزانه و جالبی وجود دارد که برای ورزشکاران بسیار مفید است.

ساعت هوشمند شیائومی هم به سنسور های شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، ضربان قلب‌سنج، فشارسنج، قطب‌نما، SpO2 مجهز شده است. البته این ساعت به صورت کامل از زبان انگلیسی پشتیبانی نمی کند و ممکن است گاهی یافتن این موارد برایتان دشوار باشد. اگر در صفحه اصلی  ساعت به سمت راست اسکرول کنید، دستیار صوتی، یادآور و تقویم نمایش داده می شود. اگر به سمت چپ اسکرول کنید، ضربان قلب، گام شمار، پیش بینی آب و هوا و Mi Home مشاهده می شود. به وسیله Mi Home می توانید ابزارهای دیگر را با ساعت خود کنترل نمایید که بسیار کاربردی به نظر می رسد.

در پایین نیز منویی برای تنظیمات سریع وجود دارد که شامل نمایش وضعیت بلوتوث، Wi-Fi ، زمان و شارژ باتری است و همچنین می توانید به حالت هواپیما، حالت مزاحمت، چراغ قوه، قفل صفحه و منو با تنظیمات دسترسی داشته باشید.

در نهایت، دکمه فیزیکی در سمت راست ساعت منوی حالت ورزش را باز می کند. در حال حاضر در مجموع 9 حالت تمرین در دسترس است.

سخت افزار

از نظر مشخصات سخت افزاری باید گفت که ساعت هوشند سامسونگ از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می کند و کلیه ویژگی های آخرین نسخه بلوتوث را در اختیار شما قرار می دهد که علاوه بر این که می توانید ساعت را به گوشی متصل کنید، دارای عملکرد اتصال ساعت و هدفون گلکسی واچ 3 همچنین از 8 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. این دو ویژگی باعث می شود که تلفن همراه خود را برای ورزش با خود نبرید. فقط هدفون خود را به Galaxy Watch 3 متصل کرده و از موسیقی داخل ساعت لذت ببرید.

این ساعت همچنین دارای بلندگو و میکروفون است که از طریق آن می توانید موسیقی را مستقیماً از ساعت پخش کنید. البته وقتی ساعت هوشمند از بلندگو و میکروفون پشتیبانی می کند به این معنی است که قابلیت صحبت مستقیم را نیز دارد.با Galaxy Watch 3 می توانید مستقیم و با کیفیت بالا صحبت کنید و نیازی به هدفون ندارید که همیشه با شما صحبت کند !

ساعت هوشمند شیائومی هم از بلوتوث 5 پشتیبانی می کند و از بلوتوث برای اتصال تماس ها استفاده می کند. پس از همگام سازی ساعت با تلفن هوشمند خود، تمام مخاطبین شما در ساعت در دسترس خواهند بود و می توانید با هر مخاطب تماس بگیرید و صحبت کنید، همچنین می توانید به راحتی به تماس های دریافتی پاسخ دهید. ساعت شیائومی همچنین از NFC پشتیبانی می کند، اما نمی تواند در خارج از چین استفاده شود.

ساعت شیائومی مجهز به 8 گیگابایت حافظه داخلی و بلندگوی داخلی است. با این حال، کاربر نمی تواند موسیقی یا فیلم را به آن منتقل کند زیرا پورت USB وجود ندارد.

رادیو FM موجود در این ابزار بسیار مفید و کاربردی است. کیفیت صدا به عنوان یک تلفن هوشمند بسیار خوب است.

مقایسه ساعت هوشمند سامسونگ و ساعت هوشمند شیائومی در یک نگاه:

 

مشخصات ساعت هوشمند سامسونگ ساعت هوشمند شیائومی
اندازه صفحه نمایش 1.4 اینچ 1.78 اینچ
رزولوشن 360 * 360 pixel 368 x 448 pixels
وزن 53 43
سیستم عامل wearable OS 5.5 مبتنی بر تایزن سیستم‌عامل اختصاصی شیائومی سازگار با اندروید و iOS
تراشه اگزینوس 9110 پردازنده Snapdragon Wear 3100 4G
اسپیکر دارد دارد
USB ندارد ندارد
سنسور شتاب سنج دارد دارد
ژیروسکوپ دارد دارد
سنسور لایت (نور) دارد دارد
سنسور ضربان قلب دارد دارد
جی پی اس دارد دارد
قابلیت ضدآب دارد دارد
باتری 340 میلی امپر 570 میلی امپر
امتیاز کیفیت امتیاز 5 از 5 امتیاز 4 از 5

 

نتیجه گیری

در مجموع می توان گفت هر دوی این ساعت ها امکانات بی نظیر و تا حدودی مشابه خود را دارند. البته به نظر می رسد که کیفیت ساخت گلکسی واچ 3 سامسونگ بهتر باشد، اما این ساعت فقط با گوشی های هوشمند سامسونگ سازگار است. اگر گوشی هوشمند شما از برند های دیگر اندروید و یا ios می باشد، شیائومی می واچ بهترین انتخاب برای شماست.


مقایسه ساعت هوشمند شیائومی می واچ با اپل واچ سری 5 و هواوی واچ جی تی 2 و گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ

مقایسه ساعت هوشمند شیائومی می واچ با اپل واچ سری 5 و هواوی واچ جی تی 2 و گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ

در این مقاله مقایسه‌ی بزرگی را بین ساعت هوشمند شیائومی می واچ با اپل واچ سری 5 و هواوی واچ جی تی 2 و گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ انجام خواهیم داد تا بهترین ساعت هوشمند سال 2019 را مشخص کنیم.

شرکت شیائومی چند روز پیش از نخستین ساعت هوشمند قدرت گرفته از سیستم عامل ویر او اس خود با نام ساده‌ی “Mi Watch” پرده برداری کرد. کلیدی‌ترین ویژگی‌های این گجت، تجهیز به یک نمایشگر 1.78 اینچی AMOLED، نمایشگر ضربان قلب، NFC و پشتیبانی از سیم کارت الکترونیکی است که بتوانید بدون نیاز به برقراری ارتباط با گوشی خود، مستقیما از طریق آن تماس برقرار کنید.

بیشتر بخوانید:

ساعت هوشمند شیائومی می واچ با سیستم عامل Wear OS رونمایی شد

مقایسه ساعت هوشمند شیائومی می واچ با اپل واچ سری 5 و هواوی واچ جی تی 2 و گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ

ما در این مقاله قصد داریم ساعت هوشمند شیائومی می واچ را در مقابل مهم‌ترین رقبای موجود در بازار شامل گلکسی واچ اکتیو 2 (44 میلی‌متری)، اپل واچ سری 5 (44 میلی‌متری) و هواوی واچ جی تی 2 (46 میلی‌متری) قرار دهیم. پس از مطالعه‌ی این مطلب، شما می‌توانید انتخاب بهتری بسته به نیازهایتان برای خرید یک ساعت هوشمند جدید داشته باشید.

اول از همه شما را دعوت می‌کنیم مشخصات فنی این چهار گجت پوشیدنی را در کنار یکدیگر ببینید.

دیوایس شیائومی می واچ اپل واچ سری 5 هواوی واچ جی تی 2 گلکسی واچ اکتیو  2سامسونگ
نمایشگر 1.78 اینچ
AMOLED
تراکم 326ppiکریستال یاقوت کبود (نسخه‌ی پریمیوم ادیشن)
1.78 اینچ
OLED
تراکم 326ppiکریستال یاقوت کبود
1.39 اینچ
OLED
تراکم 462ppi
1.4 اینچ
Super AMOLED
تراکم 364ppiکورنینگ گوریلا گلس +DX
نوع صفحه مربعی مربعی گرد گرد
ابعاد 44.7 در 36.9 در 12.3 میلی‌متر 44 در 38 در 10.7 میلی‌متر 45.9 در 45.9 در 10.7 میلی‌متر 44 در 44 در 10.9 میلی‌متر
وزن 56 گرم 47.8 گرم 41 گرم 44 گرم
ظرفیت باتری 570 میلی‌آمپر ساعت 296 میلی‌آمپر ساعت 455 میلی‌آمپر ساعت 340 میلی‌آمپر ساعت
نوع شارژر Pogo Pin شارژ بیسیم شارژر اختصاصی شارژ بیسیم
سیستم عامل MIUI مبتنی بر WearOS واچ او اس اپل پلتفرم پوشیدنی هواوی Wearable OS 4.0 مبتنی بر تایزن
ارتباطات وای فای 802.11b/g/n
سیم کارت الکترونیکی
بلوتوث 5
GPS
وای فای 802.11b/g/n
سیم کارت الکترونیکی
بلوتوث 5
GPS
بلوتوث 5.1
GPS
NFC
وای فای 802.11b/g/n
سیم کارت الکترونیکی
بلوتوث 5
GPS
تراشه کوالکام اسنپدراگون 3100 Apple S5 ساخت هواوی Exynos 9110
اسپیکر بله بله خیر بله
سنسورها شتاب‌سنج٬ ژیروسکوپ٬ ضربان قلب٬ فشارسنج شتاب‌سنج٬ ژیروسکوپ٬ ضربان قلب (نسل دوم)٬ فشارسنج٬ قطب‌نما شتاب‌سنج٬ ژیروسکوپ٬ ضربان قلب٬ فشارسنج٬ قطب‌نما شتاب‌سنج٬ ژیروسکوپ٬ ضربان قلب٬ فشارسنج٬ قطب‌نما
حافظه داخلی  8 گیگابایت 32 گیگابایت 4 گیگابایت 4 گیگابایت
مقاومت در برابر آب عمق 50 متری عمق 50 متری عمق 50 مترث عمق 50 متری
قیمت نسخه استاندارد 185 دلار
نسخه پریمیوم ادیشن 257 دلار
نسخه جی پی اس 249 دلار
نسخه جی پی اس +‌سلولی 529 دلار
277 دلار نسخه بلوتوثی +‌ وای فای 299 دلار
نسخه بلوتوثی + وای فای + سلولی 449 دلار

طراحی و نمایشگر

برای طراحی ساعت هوشمند شیائومی می واچ از اپل واچ سری 5 الهام گرفته شده است. هر دو دیوایس از نمایشگر مربعی 1.78 اینچی با قاب پشتی سرامیکی برخوردارند. در آن سمت گلکسی واچ اکتیو 2 و هواوی واچ جی تی 2 نیز از نمایشگر گردی با اندازه‌ی به ترتیب 1.4 و 1.39 اینچ بهره می‌برند. مشتریانی که نمی‌خواهند ساعت هوشمندی خیلی متفاوت از ساعت‌های معمولی را خریداری کنند٬ این دو گزینه را ترجیح می‌دهند.

اپل واچ سری 5

تراشه٬ نرم افزار و قابلیت‌ها

ساعت شیائومی از تراشه‌ی اسنپدراگون 3100 ساخت شرکت کوالکام قدرت می‌گیرد. به جز این گزینه٬ سه دیوایس دیگر این مقایسه همگی از تراشه‌های ساخت داخلی شرکت‌های سازنده برخوردارند. از نظر سیستم عامل نیز می واچ به MIUI مبتنی بر ویر او اس گوگل و اپل واچ سری 5 نیز به واچ او اس اپل مجهز هستند که هر دو توسط یک تاج و دکمه‌های چندوظیفه‌ای به کار رفته در کناره‌های خود کنترل می‌شوند. گلکسی واچ اکتیو 2 از سیستم عامل WearableOS 4.0 مبتنی بر تایزن بهره می‌برد. سرانجام هواوی واچ جی تی 2 است که از یک سیستم سفارشی با ظاهری بسیار شبیه به ویر او اس گوگل بهره‌مند است

Samsung Galaxy Watch Active 2

تمام این دیوایس‌ها از قابلیت‌های ردیابی تناسب اندام نظیر گام‌شمار و ردیاب خواب پشتیبانی می‌کنند و قادر به نمایش نوتیفیکیشن‌های دریافتی روی گوشی هوشمند شما هستند. اپل واچ و ساعت سامسونگ همچنین قادر به ثبت نوار قلب کاربر نیز هستند. در آن سمت می واچ به لطف سنسور Sp02 خود می‌تواند میزان اکسیژن موجود در خون شما را اندازه‌گیری کند.

باتری

از نظر باتری٬ ساعت هوشمند شیائومی می واچ که مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌ی موجود در این فهرست نیز هست٬ با ظرفیت 570 میلی‌آمپر ساعت در جایگاه نخست قرار دارد. گران‌ترین گزینه٬ اپل واچ سری 5 است که با 296 میلی‌آمپر ساعت٬ کمترین ظرفیت را ارائه می‌کند. هواوی واچ جی تی 2 و گلکسی واچ اکتیو 2 نیز از باتری‌هایی با ظرفیت 455 و 340 میلی‌آمپر ساعت انرژی می‌گیرند.

Huawei Watch GT2

قیمت

نسخه‌ی غیر سلولی اپل واچ سری 5 (44 میلی‌متری) با قیمت پایه 429 دلاری عرضه می‌شود٬ در حالی که نسخه‌ی 4G آن 529 دلار قیمت دارد. البته شما می‌توانید با انتخاب یک بند باکیفیت٬ هزینه‌ی خود را تا 1399 دلار نیز بالا ببرید.

می واچ در حال حاضر محدود به بازار چین است و در دو نسخه‌ی استاندارد و پریمیوم عرضه می‌شود. نسخه‌ی ارزان‌تر آن 185 دلار و نسخه‌ی گران‌تر آن نیز 257 دلار است. از نظر مشخصات فنی هر دو مدل یکسان هستند٬ اما مدل پریمیوم از یک بند فولادی ضد زنگ٬ محافظ صفحه یاقوت کبود و یک فریم فولادی ضد زنگ بهره می‌برد.

Xiaomi Mi Watch

مدل غیر سلولی گلکسی واچ اکتیو 2 (44 میلی‌متری) با قیمت پایه 299 دلاری  عرضه می‌شود٬ در حالی که قیمت نسخه‌ی 4G آن 449 دلار است. هواوی واچ جی تی 2 نیز تنها در یک نسخه با قیمت 277 دلاری به فروش می‌رسد.

اپل واچ سری 5 سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 شیائومی می واچ هواوی واچ جی تی 2