رایانه

مچ بند هوشمند gps دار + مقایسه و نظرات کاربران

شیائومی می بند 6 گیرنده GPS، رابط کاربری جدید و امکانات کنترل خانه هوشمند دارد

شیائومی می بند 6 به عنوان جدیدترین دستبند هوشمند این کمپانی در آینده‌ای نه چندان دور عرضه و قابلیت‌های جدیدی نسبت به پیشینیان خود دارد.

سفت‌افزار شیائومی می بند 6 که اخیرا در اپ Zepp (یا همان Amazfit سابق) کشف شد، ارتقاهای قابل تاملی نسبت به نسل پیش خود را آشکار می‌سازد. طبق معمول دو نسخه از این دستبند عرضه می‌شود که یکی برای بازار چین بوده و شناسه آن XMSH16HM است و دیگری نیز بازار جهانی را هدف گرفته و با کد XMSH15HM شناخته می‌شود. نمونه بازار چین به NFC مجهز است،‌ در حالی که نسخه جهانی بعید است با چنین قابلیتی عرضه شود.

دستبند هوشمند جدید شیائومی یک گیرنده داخلی GPS دارد که به کمک آن اطلاعات دقیق سرعت و مسافت پیموده شده را به کاربر نشان می‌دهد تا بتواند دقیق‌تر فعالیت‌های جسمانی خود را بررسی کند. البته نباید از این گیرنده انتظار ناوبری داشت چرا که نمایشگر دستبند بسیار کوچک است. برای موقعیت یابی سریع‌تر نیز برنامه دستبند که روی گوشی نصب است اطلاعات A-GPS را به دستبند ارسال می‌کند.

از دیگر ارتقاهای شیائومی می بند 6 نسبت به می بند 5 افزوده شدن 19 حالت ورزشی جدید به همراه آیکون‌های جدید متعلق به آن‌هاست که در تصویر بالا قابل مشاهده هستند.

دسبتند جدید نیز همچون می بند 5 دارای سنسور سنجش اکسیژن خون یا همان SpO2 است؛ قابلیتی که از سال 2018 در دستبندهای هوشمند آنر بند شاهدش بودیم، اما شیائومی از سال 2020 آن را در دستبندهای خود تعبیه کرد.

برای کمک به کاربر به منظور افزایش تمرکز، قابلیت «تکنیک پومودورو» نیز به دستبند افزوده شده است. این تکنیک یک راهکار مدیریت زمان با زمان سنج بوده و پیرو آن بهترین بازه زمانی برای کار 25 دقیقه، برابر با مدت زمان لازم برای تهیه سس گوجه ایتالیایی پومودورو، است و فرد پس از این زمان بایستی برای 3 تا 5 دقیقه استراحت کند. هنگام فعال کردن تکنیک پومودورو، برنامه نوتیفیکیشن‌هایش را به مدت 25 دقیقه مسدود و پس از گذر این زمان دستبند با لرزش پایان بازه 25 دقیقه‌ای را به کاربر اعلام می‌کند.

کاربران قادرند تا اطلاعات نظارت بر خواب که توسط دستبند تهیه می‌شوند را روی نمایشگر آن مشاهده کنند، در حالی که در نسخه بند 5 این اطلاعات تنها روی گوشی قابل مشاهده‌اند. این امکان جدید ممکن است به نمایشگر بزرگ‌تر اشاره داشته باشد، همچنین سرنخ‌هایی وجود دارد که طبق آن‌ها کیفیت نمایشگر دستبند جدید افزایش یافته است. رابط کاربری دستبند نیز دستخوش تغییر شده است؛ در تصویر فوق می‌توانید شماری از صفحات پیش فرض برای ساعت را مشاهده فرمایید.

شیائومی می بند 6 همچنین قادر است تا تجهیزات خانه هوشمند که از پلت فرم Mi Home استفاده می‌کنند را کنترل کند. همچنین مشخص نیست که آیا این قابلیت به نواحی خاصی محدود است یا خیر. در صورتی که چنین باشد کاربران برای کنترل خانه هوشمند خود همچنان به دستیار هوشمند آمازون الکسا متکی هستند که البته در نسخه چینی دستبند Mi AI جایگزین آمازون الکسا است.

ایموجی‌های نوتیفیکیشن شیائومی می بند 6

آن طور که به نظر می‌رسد دستبند جدید قادر به نمایش ایموجی در بخش نوتیفیکیشن‌های خود است که شمار 308 عدد از آن‌ها در کد منبع آن یافت شده‌اند. همچنین می‌تواند ضمن رد تماس، به صورت خودکار پیام‌هایی نظیر «هم اکنون مشغول رانندگی هستم، لطفا بعدا با من تماس بگیرید» را ارسال نماید.

شیائومی می بند 5 در میانه‌های جولای 2020 عرضه شد، پس تا عرضه نسل ششم از دستبندهای هوشمند شیائومی چند ماه مانده و می‌توان در نمیه دوم سال 2021 شاهد حضور آن در بازار بود.

دستبند هوشمند گجت پوشیدنی مچ بند شیائومی مچ بند هوشمند


مچ بند هوشمند یا همان ردیاب سلامتی (fitness tracker) ابزارکی برای پایش فعالیت‌های بدنی است که با حسگر کار می‌کند. کفش ورزشی بپوشید یا کفش اسکیت، در حال دویدن باشید یا یوگا، این مچ‌بند به دردتان می‌خورد. در این مطلب «درجه» مهم‌ترین نکاتی را که باید قبل از خرید مچ بند هوشمند بدانید با شما در میان می‌گذاریم.

۱. خرید مچ بند هوشمند؛ ساده یا پیشرفته؟

انواع‌واقسام مچ بندهای هوشمند در بازار موجود است. این‌طور نیست که همه مدل‌ها کارکرد یکسانی داشته باشند. بلکه هر مدلی برای رفع مجموعه‌ای از نیازهای بخصوص طراحی شده است.

مچ بندهای هوشمند به دو دسته کلی قابل‌تقسیم‌اند:

مچ بند هوشمند معمولی برای ردیابی فعالیت‌های بدنی روزمره

این نوع مچ بندهای هوشمند معروف به «all-day trackers» برای پایش فعالیت‌های معمولی که در طول روز داریم طراحی شده‌اند. ازجمله قابلیت‌های این نوع مچ بندها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شمارش تعداد قدم‌های پیموده‌شده؛
  • شمارش تعداد پله‌هایی که بالا رفته‌اید؛
  • اندازه‌گیری طول مدت ورزش؛
  • اندازه‌گیری کالری سوزانده‌شده؛
  • هشدار عدم تحرک؛
  • پایش وضعیت خواب.

مچ بند هوشمند پیشرفته برای ورزشکارهای حرفه‌ای

مچ بندهای هوشمند پیشرفته علاوه‌بر قابلیت‌های موجود در انواع معمولی از قابلیت‌های اضافه‌تری هم برخوردارند:

  • اندازه‌گیری ضربان قلب؛
  • تشخیص الگوی تنفس؛
  • اندازه‌گیری مسافت طی‌شده؛
  • اندازه‌گیری سرعت؛
  • تشخیص مسیر؛
  • تشخیص تغییرات ارتفاع؛
  • پخش موسیقیِ متناسب با نوع فعالیت ورزشی.

پس برای خرید مچ بند هوشمند باید ببینید به چقدر قابلیت‌های پیشرفته نیاز دارید. اگر صرفا دانستن تعداد قدم‌های پیموده‌شده و کالری سوزانده‌شده در هر روز برایتان کفایت می‌کند، نیازی نیست حتما سراغ مدل‌های پیشرفته بروید. مدل‌های پیشرفته بیشتر به درد کسانی می‌خورند که به‌طور جدی ورزش می‌کنند.

۲. استایل؛ مچ‌بندی یا سایر مدل‌ها؟

خرید مچ بند هوشمند مدل گیره‌ای

آیا می‌دانستید که ردیاب‌های سلامتی لزوما مچ‌بند نیستند؟ برخی ردیاب‌های سلامتی مثل گیره به لبه‌ لباس یا بند کفش وصل می‌شوند. مدل‌های گردن‌آویز و انگشتری هم داریم. حتی مدل‌هایی هستند که زیر سربندهای ورزشی وصل می‌شوند. اما ما به شما همان مدل‌های مچ‌بندی را پیشنهاد می‌کنیم.

مدل‌های مچ‌بندی از قابلیت‌های بیشتری برخوردارند. اگر مجهز به صفحه‌نمایش باشند، به‌جای ساعت هم قابل‌استفاده‌اند. اما اگر ترجیح می‌دهید مچ دست‌تان خالی باشد، باید بدانید که سایر مدل‌ها قابلیت‌های محدودتر و کارایی ضعیف‌تری دارند. سایر مدل‌ها اغلب از قابلیت اندازه‌گیری ضربان قلب و پایش وضعیت خواب برخودار نیستند. یا برای مثال مدل‌های گیره‌ای ممکن است در شمارش تعداد قدم‌ها به اندازه مدل‌های مچ‌بندی دقیق نباشند. 

نکته دیگری هم هست که باید توجه کنید. شاید بخواهید ۲۴ ساعته از این وسیله استفاده کنید. پس باید دنبال استایلی باشید که موقع خواب یا با لباس‌های آستین‌بلند اذیت‌تان نکند. برخی مچ بندهای هوشمند درشت‌اند و برای کسانی که مچ‌شان لاغر است یا بیشتر از لباس‌های آستین‌بلند استفاده می‌کنند مناسب نیستند. پس قبل از خرید مچ بند هوشمند حتما مدل‌های مختلف را امتحان کنید و ببینید کدام مدل را می‌توانید ساعات طولانی بپوشید.

۳. صفحه‌نمایش‌دار یا بدون صفحه‌نمایش؟

خرید مچ بند هوشمند صفحه‌نمایش‌دارمچ بندهای هوشمند از لحاظ صفحه‌نمایش بر سه نوع‌اند:

  • بدون صفحه‌نمایش؛
  • صفحه‌نمایش‌دار؛
  • دارای نشانگرهای LED.

مچ بندهای هوشمندِ بدون صفحه‌نمایش درعوض اپلیکیشن مخصوصی دارند که روی گوشی نصب می‌شود و از این طریق می‌توانید نتایج پایش را ببینید.

این درحالی است که مدل‌های صفحه‌نمایش‌دار کاربری به‌مراتب راحت‌تری دارند. بدون اینکه نیازی به نصب اپلیکیشن داشته باشید، می‌توانید زمان و سایر داده‌ها را در لحظه ببینید. اما مدل‌های صفحه‌نمایش‌دار گران‌ترند. عمر کوتاه باتری هم عیب دیگرشان است. پس خودتان سبک‌سنگین کنید و ببینید کدام ویژگی، کاربری آسان یا قیمت پایین، برایتان در اولویت است.

مچ بندهای هوشمندِ دارای نشانگر LED هم هستند که به پیچیدگی انواع دارای صفحه‌نمایش نیستند. اینها برای کسانی مناسب‌اند که نیازی ندارند مچ بند هوشمندشان حتما زمان را هم نشان دهد و بیشتر تمایل دارند که با یک نگاه تنها از مثلا تعداد قدم‌های پیموده‌شده مطلع شوند.

۴. تنوع قابلیت‌های جانبی

در مچ بندهای هوشمند با تنوع گسترده‌ای از قابلیت‌های جانبی روبه‌رو هستیم. جذاب‌ترین این قابلیت‌ها عبارت‌اند از:

قابلیت اندازه‌گیری ضربان قلب

خرید مچ بند هوشمند با قابلیت اندازه‌گیری ضربان قلب

اگر اندازه‌گیری ضربان قلب برایتان شاخص مهمی است، باید دنبال مچ بندهای هوشمند پیشرفته با دقت بالا باشید. ازجمله مزایای این قابلیت جذاب عبارت‌اند از:

  • اندازه‌گیری محدوده نوسانات ضربان قلب حین ورزش؛
  • اندازه‌گیری میزان ضربان قلب در حالت استراحت که یکی از شاخص‌های مهم در ارزیابی سلامتی است؛
  • افزایش دقت محاسبه‌گر کالری‌سوزی؛
  • افزایش دقت پایشگر خواب به‌دلیل لحاظ‌شدن اطلاعات قلبی در نتایج پایش.

اغلب مچ بندهای هوشمند برای اندازه‌گیری ضربان قلب از حسگرهای اُپتیکال و فرایندی به‌اسم فوتوپِلِتیسموگرافی یا به‌اختصار PPG بهره می‌گیرند که به زبان ساده یعنی استفاده از نور برای تشخیص تغییرات جریان خون و محاسبه تعداد ضربان قلب. اما این را هم بدانید که مچ بندهای هوشمندِ دارای قابلیت اندازه‌گیری ضربان قلب زود شارژ خالی می‌کنند و حداقل هر چند روز یک بار باید کامل شارژ شوند. این درحالی است که شارژ باتری انواعِ با کارایی ساده‌تر ممکن است حتی هفته‌ها دوام بیاورد.

بسیاری از مچ بندهای هوشمند جدید از دقت اندازه‌گیری نسبتا خوبی برخوردارند. ولی باز هم فراموش نکنید که اطلاعات حاصل از این مچ بندها به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند جایگزین چکاب پزشکی باشد.

سیستم موقعیت‌یاب جهانی (GPS)

خرید مچ بند هوشمند GPSدار

خرید مچ بند هوشمند GPSدار را خصوصا به دونده‌ها پیشنهاد می‌کنیم. اگر به‌طور منظم پیاده‌روی می‌کنید هم GPS می‌تواند برایتان قابلیت جذابی باشد. این قابلیت به دو شکل در مچ بندهای هوشمند یافت می‌شود:

  • GPS داخلی: یعنی خود مچ بند به سیستم موقعیت‌یابی مجهز است؛
  • GPS اتصالی: به این معنی که خود مچ بند به سیستم موقعیت‌یابی مجهز نیست و باید از طریق اپلیکیشن به GPS گوشی موبایل‌ وصل شود.

اگر از مچ بند هوشمندتان انتظار ارائه اطلاعات دقیق مسافتی دارید یا نیازی به حمل تلفن همراه حین ورزش نمی‌بینید، بهتر است سراغ مدلی بروید که به GPS داخلی مجهز باشد. بااینکه بسیاری از مچ بندهای هوشمند از قابلیت ردیابی مسافت برخوردارند، اما ردیابی مسافت بدون وجود حسگر GPS تخمینی بیش نیست و نمی‌تواند دقیق باشد. ضمن اینکه با GPS امکان اندازه‌گیری سرعت هم وجود دارد. 

ولی ناگفته نماند که قابلیت موقعیت‌یابی روی قیمت تأثیر مستقیم دارد. خصوصا مچ بندهای هوشمند مجهز به GPS داخلی از انواع دارای GPS اتصالی گران‌ترند. در کنار همه اینها لازم به یادآوری است که استفاده از GPS موجب کاهش طول‌مدت نگهداری شارژ باتری می‌شود.

پایشگر خواب

مچ بندهای هوشمندی که از قابلیت پایش خواب برخوردارند، می‌توانند از لحاظ کیفیت و دقت بسیار متفاوت باشند. برخی مچ بندهای هوشمند درموردشان ادعا می‌شود که به‌خودی‌خود زمان خواب‌تان را می‌فهمند. اما برخی دیگر را خودتان باید پیش از خواب با فشردن دکمه دستگاه باخبر کنید.

از مچ بندهای هوشمندِ دارای این قابلیت انتظار می‌رود که با استفاده از داده‌های مربوط به پایش ضربان قلب و فعالیت‌هایی که در طول روز داشته‌اید، بتوانند الگوی خواب‌تان را بررسی کنند. صحت نتایج این بررسی هم، همان طور که گفتیم، به کیفیت و دقت دستگاه بستگی دارد.

اپلیکیشن

اپلیکشن جزو آپشن‌های چندان لازم نیست. اما اگر علاقه‌مندید که بتوانید اطلاعات مچ بند هوشمندتان را روی گوشی موبایل هم دنبال کنید، پس باید به چند نکته دقت داشته باشید.

درصورتی اپلیکیشن برایتان مفید واقع خواهد شد که ساده و قابل‌فهم یا بهتر بگوییم کاربرپسند باشد. برخی مدل‌های مچ بند هوشمند برای دسکتاپ هم نسخه قابل‌نصب دارند. اما چه برای گوشی و چه دسکتاپ اول چک کنید که اپلیکیشن ارائه‌شده روی چه سیستم‌عاملی قابل‌نصب است. در بعضی موارد اپلیکیشن‌ها تنها برای نصب روی گوشی‌های تحت iOS طراحی شده‌اند. ضمن اینکه معمولا نرم‌افزار مچ بندهای هوشمند روی سیستم ویندوز قابل‌نصب نیست.

۵. طول عمر باتری؛ شارژکُش یا شارژ ماندگار؟

طول عمر باتری در مچ بندهای هوشمند به سطح پیشرفته‌بودن دستگاه بستگی دارد و می‌تواند از چند روز تا چند ماه متفاوت باشد. به‌طورکلی هرچه قابلیت‌های جانبی بیشتری وجود داشته باشد، یعنی شارژ باتری زودتر خالی می‌شود.

همان طور که گفتیم، مچ بندهای هوشمندِ دارای حسگر موقعیت‌یاب یا قابلیت اندازه‌گیری ضربان قلب زودتر شارژ خالی می‌کنند. یا مثلا از یک مچ بند هوشمندِ دارای صفحه‌نمایش بزرگ و رنگی نمی‌توانید انتظار داشته باشید که با هر شارژ شش ماه کار کند.

بسیاری از مچ بندهای هوشمند با هر بار شارژ کامل ۴ تا ۵ روز کار می‌کنند. اما لازم است بدانید که همه مچ بندهای هوشمند از باتری قابل‌شارژ برخوردار نیستند. مدل‌هایی هم داریم که با باتری‌های سکه‌ای کار می‌کنند. باتری این قبیل مچ بندهای هوشمند یک‌بارمصرف است و پس از چند ماه باید تعویض شود.

۶. میزان مقاومت در برابر آب

برای اینکه بتوانید با مچ بند هوشمندتان استخر هم بروید یا حتی استحمام کنید، باید مدلی بخرید که در برابر آب مقاوم باشد. تازه شاید گاهی مجبور شوید زیر باران بدوید. مچ بندهای هوشمند معمولا کاملا ضدآب نیستند. اما از مقداری مقاومت نسبی در برابر آب برخوردارند.

برای بیان میزان مقاومت مچ بندهای هوشمند در برابر آب اغلب از استاندارد ATM (اتمسفر) استفاده می‌شود که میزان مقاومت در برابر فشار آب را نشان می‌دهد. هرچه عدد ATM بالاتر باشد بهتر است. برای مثال ۱ ATM یعنی فشار آب تا عمق ۱۰ متری برای دستگاه قابل‌تحمل است. یا مثلا ۵ ATM یعنی تا عمق ۵۰ متری. مچ بندهای هوشمند با ATM یک تا ۳ معمولا برای شنا به اندازه کافی مناسب نیستند. برای شنا مچ بندهای هوشمند حداقل ۵ ATM و ترجیحا بالاتر و در حد ۱۰ ATM را پیشنهاد می‌کنیم.

برای بیان میزان مقاومت در برابر نفوذ آب از استاندارد IP هم استفاده می‌شود که علاوه بر مقاومت در برابر مایعات مقاومت در برابر جامدات نظیر گردوغبار را نیز نشان می‌دهد. مثلا می‌نویسند IP58. رقم اول (۵) نشان‌دهنده میزان مقاومت در برابر گردوغبار و رقم دوم (۸) میزان مقاومت در برابر آب است. در این مورد هم هرچه اعداد بزرگ‌تر باشند بهتر است. البته گاهی برای میزان مقاومت در برابر گردوغبار رقمی ذکر نمی‌شود که دراین‌صورت به‌جای رقم اول شاهد علامت X خواهیم بود (مثلا IPX7).

۷. کیفیت و دقت

مچ بندهای هوشمند برای شمارش تعداد قدم‌های پیموده شده یا محاسبه ساعات خواب و ارائه هر اطلاعات دیگری از این‌دست از حسگرها و الگوریتم‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین درصدی احتمال خطا وجود دارد. اما اگر به داده‌هایی احتیاج دارید که درصد خطای کمتری داشته باشند، بهتر است از دستگاه‌هایی که برای اندازه‌گیری صرفا یک عملکرد خاص به‌طور تخصصی طراحی شده‌اند استفاده کنید. برای مثال اندازه‌گیری ضربان قلب با نوارهای دور سینه معمولا از حسگرهای داخلی مچ بندهای هوشمند دقیق‌تر است.

۸. قیمت خرید مچ بند هوشمند

در توضیح موارد بالا از عوامل تأثیرگذار در قیمت هم برایتان گفتیم. به‌طورکلی هرچه کیفیت و دقت دستگاه بالاتر و مجهز به قابلیت‌های جانبی بیشتری باشد، به قیمت اضافه می‌شود. در حال حاضر قیمت مچ بندهای هوشمند در برندهای متفرقه از زیر ۱۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و در برندهای معتبر به بالای ۵۰۰ هزار تومان و حتی در برخی مدل‌ها تا ۲ میلیون تومان هم می‌رسد.

سخن پایانی

در پایان جا دارد اضافه کنیم که ردیاب‌های سلامتی علاوه‌بر مچ بند هوشمند با اسامی دیگری از قبیل دستبند هوشمند یا دستبند سلامتی هم شناخته می‌شوند.

برای انتخاب و خرید مچ بند هوشمند سَرسَری تصمیم نگیرید. برای اینکه از خریدتان راضی باشید، بهتر است مدل‌های مختلفی را که مدنظر دارید در فروشگاه‌های اینترنتی جست‌وجو کنید و نظرات کاربران را درموردشان بخوانید. شاید سایر کاربران به نقاط قوت و ضعفی اشاره کرده باشند که روی تصمیم‌تان برای خرید اثر بگذارد.


اگر قصد خرید یک مچ بند هوشمند یا ردیاب تناسب اندام را دارید ، در این پست بهترین مچ بندها را در بازار در سال 2022 معرفی کرده ایم. این مچ بندها از نظر ویژگی های مختلفی که ارائه می دهند و کیفیتی که دارند در بین بهترین های بازار هستند.

بهترین از بهترین ها:مچ بند هوشمند فیت بیت مدل Charge 3

خرید پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند از دیجی کالا

خرید پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند از باسلام

Fitbit پادشاه مدیریت تناسب اندام است و مدل Charge 3 جدیدترین و بهترین مدل این کارخانه است. این مچ بند بیش از بیت های معمولی مناسب ، قابلیت های ساعت مچی هوشمند را دارد و همین امر باعث می شود برای کسانی که می خواهند آخرین ردیاب تناسب اندام داشته باشند ، انتخابی عالی باشد.

از نظر طراحی ، Charge 3 از صفحه نمایش بزرگتر نسبت به نسخه های قبلی خود برخوردار است. این بدان معنی است که مشاهده ، بررسی وضعیت ، اعلان ها و تنظیمات آن آسان تر است. صفحه بزرگ همچنین برای ردیابی برنامه های Fitbit فوق‌العاده است. این برنامه ها شامل برنامه های ورزش ، نظارت بر هوا ، تنظیمات تایمر و زنگ و ورزش هوازی است. این شرکت قصد دارد در آینده برنامه های بیشتری را منتشر کند.

Charge 3 باتری 7 روزه دارد و نسبت به مدل های قبلی ضد آب است. این ردیاب می تواند تا 50 متر آب کار کند. این بدان معنی است که جمع‌آوری و بررسی داده های شنا نیز امکان‌پذیر است. همچنین این ساعت مجهز به شتاب سنج ، مانیتور تمام وقت ضربان قلب و سنسور SpO2 برای بررسی میزان اکسیژن خون است. این ساعت همچنین می تواند خواب و چرخه قاعدگی شما را کنترل کند و ویژگی جدید آن به شما امکان می دهد اهداف ورزشی را برای خود تعیین کنید.

 

پیشرفته‌ترین عملکرد:ساعت هوشمند گارمین مدل forerunner 945

113667123 - بررسی ۸ مچ‌ بند هوشمند برتر سال 2022+(معرفی پرفروش ترین مدلهای 2022)

خرید پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند از دیجی کالا

خرید پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند از باسلام

مچ بند Garmin Forerunner 945 به عنوان “ساعت هوشمند سه‌گانه” شناخته شده است و درک آن دشوار نیست. این بار ، این شرکت مجموعه کاملی از ویژگی های کنترل ورزش را ارائه داده است: VO2 max برای تمرین شما بر اساس شدت ضربان قلب و ارتفاع بهینه شده است. ردیابی تمرین طولانی مدت برای تعیین اینکه آیا در مسیر صحیحی قرار دارید یا خیلی سخت فشار می آورید. بازخورد ورزش هوازی و بی هوازی برای تعیین مسیر درست بدن سازی ، حتی یک سیستم پیشنهادی سردکننده برای اطمینان از استراحت کافی بین تمرینات شدید.

علاوه بر این ویژگی های مربوط به تناسب اندام ، شما همچنین می توانید برخی از ویژگی های ساعت هوشمند مانند عملکرد Garmin Pay tap-and-go ، نقشه های کامل GPS ، درست روی مچ دست خود (از جمله GLONASS و Galileo) ، اعلان های گوشی هوشمند ، سیستم کنترل کامل فعالیت مانند دویدن ، شنا ، دوچرخه سواری و بله؛ ورزش سه‌گانه مجهز است. علاوه بر این ، این دستگاه به فروشگاه Connect IQ دسترسی دارد تا بتوانید با توجه به نیاز خود ، ویژگی های آن را افزایش دهید. این دستگاه دارای نمایشگر  ۲۴۰*۲۴۰ پیکسل است و از نوار سیلیکونی QuickFit ساخته شده از پلیمر تقیت شده با فیبر (معروف به پلاستیک سخت) می باشد و باید هر دو هفته یک بار شارژ شود.

 

بهترین رهگیر GPS:ساعت هوشمند گارمین مدل forerunner 45

113544744 - بررسی ۸ مچ‌ بند هوشمند برتر سال 2022+(معرفی پرفروش ترین مدلهای 2022)

خرید پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند از دیجی کالا

خرید پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند از باسلام

مچ بند Garmin Forerunner 45 ساده و چشمگیر است و یک فینتس ترکر قوی اما اقتصادی برای ورزشکاران سخت است. در وهله اول ، این ساعت متناسب با نیاز دوندگان ساخته شده و آمارهای اساسی مانند مسیر ، ضربان قلب ، مراحل ، کالری و میزان فعالیت بدنی هر روز را اندازه گیری می کند. همچنین می توانید از تلفن همراه خود تماس ، پیام های متنی و اعلان های برنامه دریافت کنید. بنابراین حتی هنگام ورزش ، از تماس با دیگران محروم نخواهید شد.

برخلاف سایر مدل های گارمین ، نسخه 42 میلی متری این ساعت سبک و باریک است و حتی ممکن است آن را حس نکنید. (برای یک مدل کوچکتر با همان قیمت ، شما باید یک مدل را از 45s انتخاب کنید.) بند ساعت سیلیکونی در چهار رنگ موجود است ، و صفحه نمایش آن یک LCD کم مصرف است. اگر یک دونده مارتن یا اهل تمرینات سنگین هستید ، ممکن است مجبور شوید گزینه های گران تری را انتخاب کنید. اما برای بیشتر افراد ، این ساعت جوابگو می باشد.

 

اقتصادی ترین:مچ بند هوشمند فیت بیت مدل INSPIRE HR S+L

114427264 - بررسی ۸ مچ‌ بند هوشمند برتر سال 2022+(معرفی پرفروش ترین مدلهای 2022)

خرید پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند از دیجی کالا

خرید پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند از باسلام

به نظر می رسد Fitbit Inspire را که قبلاً توسط فیتنس ترکرهای Flex استفاده می شده بود جایگزین کند. خط تولید Inspire شامل دستگاه هایی است که می توان از آنها برای ردیابی فعالیت روزانه استفاده کرد: به عنوان مثال ، تشخیص خودکار ورزش ، رهگیری روزانه تعداد قدم ، رهگیری خواب شبانه و حتی وضعیت سلامت زنان. اما برخلاف خط تولید قبلی Flex ، این ردیاب های فیتنس با صفحه لمسی محدود برای مشاهده و کنترل عملکردهای خاص ارائه می شوند. شما از طریق تلفن همراه خود اعلانهای مناسب دریافت می کنید ، و می توانید کرنومتر و تایمر را در چشم بهم زدن کنترل کنید و حتی یادآوری هایی را برای شروع و حرکت تنظیم کنید.

تمام این کارها روی صفحه OLED روشن انجام می شود. اگرچه از گرافیک پیشرفته ای برخوردار نیست ، اما ویژگی های تصویری زیادی دارد. سیستم ضد آب ، مناسب استخرهای خانگی با مدت زمان باتری 5 روز ، یکی از ویژگی های این ساعت است و شما نیازی به شارژ مجدد آن هر روز ندارید. این ساعت در دو رنگ مشکی و صورتی موجود است. این مدل کنترل کننده ضربان قلب ندارد (برای این ویژگی باید هزینه بیشتری بپردازید) ، اما اگر فقط به عملکردهای اصلی کنترل تناسب اندام و برقراری ارتباط با تلفن هوشمند خود نیاز دارید ، این دستگاه برای شما مناسب است؛ و اگر این اولین ساعت کنترل تناسب اندام شماست ، می تواند به شما در یادگیری نحوه کار با فیتنس ترکرها کمک کند.

 

بهترین ساعت هوشمند هیبریدی(ترکیبی): Samsung Galaxy Watch Active

خرید پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند از دیجی کالا

خرید پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند از باسلام

آیا شما به دنبال یک مچ بند هوشمند خوب هستید؟ با تماشای ساعت های Fitbit و Garmin شاید از خود بپرسید که چرا یک ساعت هوشمند خریداری نکنم!؟ Samsung Galaxy Watch Active هر نوع مخاطب را راضی می کند. طراحی چشم نواز ، با وزن 25 گرم ، ساعت سامسونگ را به یک ابزار عالی برای دویدن تبدیل می کند و از آنجا که با برنامه تناسب اندام پیشرفته سامسونگ کار می کند ، می توانید خواب، ضربان قلب و سطح استرس و حتی شنا در عمق 50 متری (به لطف ساعت ضد آب) چک کنید.

صفحه نمایش 1.1 اینچی AMOLED با وضوح 360×360 دید خوبی روی مچ دست شما دارد. پردازنده 1-15 گیگاهرتزی به همراه آخرین نسخه سیستم عامل تایزن عملکرد شگفت انگیزی را ارائه می دهد. این ساعت از فروشگاه گلکسی پشتیبانی می کند ، به این معنی که می توانید عملکرد ساعت خود را مطابق میل خود تنظیم کنید. شما می توانید Samsung Galaxy Watch Active را در رنگ های مشکی ، نقره ای ، طلایی و سبز فوق‌العاده خوش رنگ با بندهای سیلیکونی تهیه کنید. از آنجایی که این ساعت قابلیت به اشتراک گذاری و ادغام با تلفن های هوشمند اندرویدی را دارد ، چه به عنوان ساعت هوشمند و چه به عنوان ردیاب تناسب اندام، مناسب است.

بهترین ساعت هوشمند هیبریدی برای دوندگان: Misfit Vapor 2

 

Misfit Vapor 2 یک وسیله ترکیبی زیبا در دسته ردیاب های بدنسازی و ساعتهای هوشمند است. آخرین مدل سیستم کنترل ضربان قلب خود را بهبود می بخشد و حسگر بهتری برای نظارت بر ضربان قلب در Google Fit و برنامه های دیگر فراهم می کند. همچنین یک اپراتور ساعت مجهز به GPS وجود دارد ، به این معنی که شما می توانید برنامه ها را اجرا کنید و مسیر و مکان خود را بدون نیاز به تلفن هوشمند ردیابی کنید.

این ساعت 4 گیگابایت حافظه داخلی دارد و بدون نیاز به تلفن خود می توانید به موسیقی گوش دهید. هنگام خرید این ساعت ، دو گزینه 41 و 46 میلی‌متر دارید که به ترتیب دارای صفحه نمایش 1.2 و 1.4 اینچ هستند. این ساعت 11 میلی متری واقعاً چشمگیر است و بند مناسبی برای تناسب اندام دارد. علاوه بر این ، برخی از اپراتورهای اصلی ساعت هوشمند مانند NFC برای اندروید ، آیفون و پرداخت سازگار با اندروید و همچنین امکان بررسی داده های شنا تا عمق 50 متر. همه این موارد در یک ساعت ردیاب تناسب اندام ترکیبی با قیمت مناسب جمع می شود و اگر به دنبال یک ردیاب تناسب اندام جدید هستید ، این ساعت ارزش دیدن دارد.

خرید پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند از دیجی کالا

خرید پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند از باسلام

بهترین انتخاب برای کاربران سامسونگ: مچ بند هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Fit E

خرید پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند از دیجی کالا

خرید پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند از باسلام

اگرچه به نظر می رسد که سامسونگ Galaxy Fit به هیچ وجه با Fitbit مطابقت ندارد ، اما با بررسی قیمت آنها ، می فهمید که کدام یک با ارزش تر است. برای کسانی که قبلاً با سامسونگ کار کرده اند ، این ساعت بهترین انتخاب است. توصیه می کنیم از Galaxy Fit سامسونگ با یک تلفن Galaxy یا شاید حتی 2 دستگاه Galaxy استفاده کنید تا بهترین تجربه ردیابی تناسب اندام را داشته باشید.

نمایشگر ۱۲۰*۲۴۰ پیکسل با روشنایی روشن و AMOLED این دستگاه به آن امکان می دهد تا با گران‌ترین ساعت های هوشمند در بازار رقابت کند. در عین حال ، صفحه پنل آن Gorilla Glass طیف وسیعی از ویژگی های حرفه ای را با درجه ای از ضد آب و ضد گرد و غبار به ارمغان می آورد. با استفاده از این ردیاب کامل سامسونگ سلامتی خود را خواهید داشت که شامل ردیابی فعالیت و سازگاری خودکار ، کنترل خواب ، اندازه گیری ضربان قلب و حتی ردیابی کافئین می باشد. این ساعت باریک و چشمگیر شبیه اکثر ساعتهای فیتنس ترکر است اما در اعلان ها می تواند کمی آزار دهنده باشد. اما برای کسانی که می خواهند همزمان برنامه های مختلف را باز نگه دارند ، مفید است.

بهترین ساعت با طراحی سنتی: ساعت هوشمند ویدینگز مدل Activite POP

خرید پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند از دیجی کالا

خرید پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند از باسلام

ساعتهای معرفی شده تاکنون توانایی ردیابی ورزشی را به خوبی پوشش داده اند. اما رویکرد این دستگاه کمی متفاوت است. البته این ساعت همچنین یک ساعت فیتنس ترکر است. اما داشتن ظاهری کلاسیک بسیار هوشمندانه به نظر نمی رسد.

شما می توانید Withings Activeite Pop را به رنگ مشکی ، آبی ، سفید و صورتی تهیه کنید. به نظر مانند یک ساعت ساده می رسد؛ اما در پس زمینه ، تمام قابلیت های آماری مورد نظر شما را از یک ردیاب تناسب (فیتنس ترکر) اندام دارد. از طریق برنامه Health Mate ، می توانید کالری سوخته شده ، مسافت طی شده ، قدم های برداشته شده و آمارهای بیشتری را ببینید. علاوه بر این ، همیشه یک بخش در صفحه نمایش وجود دارد تا درصد هدف ورزشی خود را نمایش دهد.

راهنمای خرید دسته بازی با کیفیت و ارزان+(با قیمت روز)
بیشتر ببینید

اگر دوست ندارید فیتنس ترکر خود را مرتباً روشن نگه دارید ، این ساعت باتری سلولی دارای یک دکمه است که می تواند تا هشت ماه از آن استفاده کند.

آنچه را که باید در مورد یک دستبند هوشمند در نظر بگیرید

قیمت: قیمت واقعاً اولین چیزی است که هنگام انتخاب یک دستبند هوشمند باید در نظر بگیرید. بسته به اینکه چه ویژگی هایی را می خواهید ، لازم نیست بیش از آنچه می خواهید بپردازید. اگر فقط به یک گام شمار و فیتنس ترکر احتیاج دارید ، می توانید گزینه های ارزانتری را مد نظر داشته باشید. اما اگر به دنبال نظارت بر ضربان قلب ، GPS و سایر کارکردها هستید ، وضعیت متفاوت است.

طراحی: بیشتر ساعت های هوشمند امروزی مانند ساعت مچی هستند. اما اگر مچ دست ظریف یا بسیار بزرگی دارید ، بسیار مهم است که نوع طراحی دستبند هوشمند و نحوه ظاهر آن روی مچ را در نظر بگیرید. حتما مدلی را انتخاب کنید که مطابق با سبک شخصی شما باشد.

ویژگی های SmartWatch: اگرچه این لیست به ویژگی های ردیاب تناسب اندام اختصاص داده شده است ، اما هر روز دستگاه های SmartWatch بیشتر و بیشتری در بازار ظاهر می شوند. اگر به چیزی بیش از ردیابی تناسب اندام نیاز دارید ، یک ترکیب ساعت هوشمند را در نظر بگیرید. اما آماده باشید تا هزینه بیشتری برای آنها بپردازید.

  • نحوه نمایش محصول ها
مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 Chinese Version
خرید محصول
مچ بند هوشمند آنر مدل Band 6 NFC

998,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند جی تب مدل W606

255,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند آنر مدل Band 5 Global

875,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند مدل DW-T90 به همراه هندزفری بی سیم

1,459,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند جی تب مدل W608

365,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند امیزفیت مدل Band 5

690,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند مدل M4

153,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند آی هلث مدل AM4

630,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند مدل M5

173,460 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند کد M4

153,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند جی تب مدل W608

399,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند مدل M4

165,000 تومان

خرید محصول
مچبند هوشمند مدل m-4

171,530 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند مدل beh27

120,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند جی تب مدل w606

255,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند مدل W68 کد 2344

710,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند شیائومی مدل HEY plus BAND 1S

398,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند آنر مدل band 5i

449,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند مدل F4

379,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند جی تب مدل W608 همراه با بند اضافه

330,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند مدل F0

199,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند هوآوی مدل Band 3e

331,900 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version

979,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند مدل M5 کد 002

169,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند مدل M4

170,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند مدل M5 2020 غیر اصل

172,630 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند ریل می مدل Realme Band

382,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند مدل M6 2021

160,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 NFC

832,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند دبل یو اف دی آر دی مدل TPP-WA20

539,000 تومان

خرید محصول
مچ بند هوشمند هایتک مدل HI-FT90

299,000 تومان

خرید محصول