رایانه

راهنمای خرید مچ بند هوشمند + مقایسه و نظرات کاربران

دسترسی سریع به هر بخش

خیلی از افراد برای خرید مچ بند دچار شک و تردیدی هستند و به دنبال یک راهنمای خرید مچ بند هوشمند در بازار هستند. دستبندهای هوشمند در ابتدا تمامی کارایی‌ها را نداشتند, البته روزبه‌روز پیشرفته‌تر شدند و حال دیگر می‌توانند بخش اعظمی از کارایی‌های ساعت‌های هوشمند را دارا باشند. شما می‌توانید با مبالغ متفاوتی یک کدام از این بهترین مچ‌بندهای هوشمند را داشته باشید.

چندین سالی است که اشخاص به خرید بهترین مچ بند هوشمند رغبت پیدا کرده‌اند و این کالا به خوبی جای در دل علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی و ابزارهای امروزی جا باز کرده است.

احتمالا با پرسیدن این سوال شما اطلاعات زیادی در مورد ساعت هوشمند ندارید. از هر نظر که بررسی کنید ساعت هوشمند بهتر هست. اما مچ بند هوشمند قابلیتهای زیادی دارد که شما می توانید از آن استفاده کنید. ما یک لیست هم در این مطلب قرار داده ایم که از لحاظ کیفیت و امکانات بسیار پرفروش هستند.

در مورد انتخاب مچ بند هوشمند و راهنمایی شما برای انتخاب از بین انواع دستبند سلامتی نکاتی مانند : قیمت – برند سازنده – طول عمر باتری و موراد دیگر که در مطلب به صورت مفصل صحبت شده است , نکات مهمی هستند.

بدون شک اگر بخواهید با قیمت کم یک مچ بند تهیه کنید نباید انتظار دقت بالایی داشته باشید. ما سعی کرده ایم که یک لیست خوبی را در این مطلب در کنار راهنمای خرید مچ بند هوشمند قرار دهیم که از بین همین موراد بتوانید خرید خود را نهایی کنید.

تنها ضروری است تا یک نگاه جزئی به سهم رو به ارتقا گجت های هوشمند پوشیدنی مخصوصاً ساعت و مچ بند در بازار بیندازیم تا به تأیید این نکته برسیم. این دو محصول اگر چه در عملکرد خود شبیه هم می‌باشند ولی هر دو دارای یکسری تفاوت‌هایی هستند.

در چه صورتی پیشنهاد می شود مچ بند هوشمند تهیه کنید؟

خرید بهترین مچ بند هوشمند از دید اقتصادی نسبتاً به‌صرفه‌تر می‌باشد, به ویژه در صورتی‌که انگیزه شما از تهیه این کالا به کارگیری از تجهیزات ردیابی, حفظ اندام و برنامه‌های ورزشی و درمجموع به کارگیری از این وسیله, تحت عنوان ابزاری روتین در تمرینات ورزشی باشد.

در ضمن مچ بندهای هوشمند در مقایسه با ساعت‌های هوشمند از نظر ظاهری وزن کمتری دارا می‌باشند و کوچک‌تر هستند و به کارگیری از آنها در زمان ورزش و تحرک, سهل وآسان تر است.

شما می‌توانید با انواع قیمت‌ها یکی‌از این مچ‌بندها را داشته باشید, البته این توقع را نداشته باشید که با مبلغ 200 هزار تومان مچ‌بندی تهیه نمائید که عملکرد مچ‌بند 2 میلیونی را دارا است.

راهنمای خرید مچ بند هوشمند بر اساس نیاز و سلیقه

با دقت به مدل نیازتان سراغ مچ‌بندها بروید و به زیبایی آنان روی دست‌تان و ست‌کردنش با لباس‌هایتان باید توجه نمائید. در حال حاضر با دقت به نوسانات ارزی‌ای که در مملکت موجود است, هیچ‌کدام از تولیدات الکترونیک وارد شده قیمت ثابتی ندارند.

در زمان امروز شاهد گونه‌ها و اقسام مچ بند هوشمند با تجهیزات توسعه‌یافته متعدد هستیم که تعیین برترین آنان امری است مشقت‌بار. به مراد خرید مچ بند هوشمند, می‌بایست ملاک‌های گوناگونی مثل توان محاسبه حرکات ورزشی, تعداد گام‌های پیموده شده, شمارش تپش قلب, آنالیز شرایط خواب و هزینه را مدنظر قرار داد.

ولی چیزی که در آخر ما را به طرف یک گزینش صحیح راهنمایی می‌نماید, خواسته‌هایمان در جهت خرید بهترین مچ بند هوشمند است. در واقعیت شما می‌بایست محصولی که پاسخگوی نیازهای شما باشد و با معیارهای شما تناسب داشته باشد خریداری نمایید.

ویژگیهای مهم در راهنمای بهترین مچ بند هوشمند برای خرید

طول عمر و شارژ باتری مچبند

ساعت‌هایی که از صفحه‌های بزرگ و رنگی برخوردار می‌باشند, غالباً زودتر از دیگر گونه‌های دیگر شارژشان تمام می‌شود و شما می‌بایست به‌طور متوسط هریک روز در میان باتری آن را شارژ نمایید.

قیمت مچ بند هوشمند

فراموش نکنید که ارزش هر چیزی بسته به تجهیزات و جنسی است که در تولید آن به عمل رفته است و توصیه می‌کنم گذشته از اقدام به تهیه بهترین مچ بند هوشمند در آغاز مقداری در زمینه‌ی نیازها و انتظاراتی که از این قبیل گجت های هوشمند دارید, توجه نمائید.

محاسبه شرایط تناسب بدن

یکی‌از خصوصیت‌های حیاتی این مچ بندها اندازه‌گیری همیشگی حالت تن درستی بدن شما می‌باشد. سطح کالری جذب‌شده, تعداد تپش قلب و همینطور اندازه حرکات ورزشی انجام‌یافته مثل دویدن, دوچرخه‌سواری و حرکات هوازی را نشان می‌دهند.

یکی‌از پارامترهای با اهمیت در هنگام تنظیم مچ بند هوشمند دستگاه توجه اندازه‌گیری آن هست که تمام کارها را به طور ظریف برای شما بیان نماید. مچ‌بندهایی که دارای میزان گیری اندازه ضربان قلب می‌باشند با توجه بیشتری کلیه کارهای ورزشی را تثبیت می‌نمایند.

تهیه و خرید مچ بند هوشمند یک توصیه مطلوب برای اهالی ورزش و تمامی کسانی است که رغبت دارند یک گجت هوشمند پوشیدنی شیک داشته باشند. درصورتی‌که خرید مچبند هوشمند انجام دهید می‌توانید بر ملاک‌های تن درستی بدن خویش ارزیابی کرده و از آنها مطلع گردید.

مچ بند هوشمند مجهز به GPS

در خرید بهتین مچ بند هوشمند توجه فرمایید که خصوصیت جی پی اس داشته باشد به این دلیل که برای کارهای ورزشی نظیر دوچرخه‌سواری, کوهنوردی و پیاده روی مطلوب است. از این دسته مچ بندهای هوشمند می‌شود به Charge HR کالا شرکت Fitbit اشاره نمود.

بررسی مقدار و حالت خواب

یکی پارامترهایی که در هنگام خرید مچ بند هوشمند می‌بایست رعایت فرمائید بررسی چگونگی متابولیسم بدن هست, همین‌طور تحلیل حالت خواب هم اصلی است. مچ بندها خواب را از دیدگاه‌های متفاوتی مثل خواب سبک, سنگین در 24 ساعت اندازه‌گیری می‌نمایند.

نمی‌توان خیلی دقیق گفت که دقت درستی دارند و گهگاه اشتباه هم شاید بکنند. دستبند هوشمندی که تنها سنسور شتاب سنج دارا است اندازه خواب فرد را طبق اندازه جنبش مچ دست چک می‌نماید.

هماهنگ سازگاری با اسمارت فون

مچ بند هوشمند شما می‌بایست سازگار با سیستم‌عامل موبایل باشد, نرم‌افزارهای انحصاری موجود است که بایستی بر روی موبایل هوشمند نصب شده تا هماهنگ شود.

مثلاً کمپانی تولید کننده متعدد نظیر سامسونگ صرفاً ابزارهای اندرویدی را پشتیبانی می‌نماید. ولی به تازگی شرکت‌هایی که به طور منحصربه‌فرد در ساخت مچ بند می‌باشند همه سیستم عامل‌های متعدد را پشتیبانی می‌نمایند.

بیشتر بخوانید:  ساعت هوشمند زیر قیمت 500 هزار

یکی از علایق جوانان امروزی استفاده از مچ بند هوشمند هست. با توجه به افزایش تقاضا در این گجت های پوشیدنی ، برندهای زیادی که در صنعت تکنولوژی فعالیت دارند به سمت تولید و عرضه دستبند سلامتی آمده اند.

موضوع اصلی انتخاب صحیح یک مچ بند از یک برند خوب هست. موردی که خیلی از افراد در هنگام خرید مچ بند هوشمند اصلا به آن توجه نمی کنند.

البته قیمت هم در انتخاب بسیار مهم هست. ما سعی کرده ایم در این مقاله یک لیست خوب از مچ بند هوشمند را معرفی کنیم. تا دیگر از خودتان نپرسید که کدام مچ بند هوشمند بهتر است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مچ بند هوشمند

مچ بند هوشمند بهتر است یا ساعت هوشمند؟

مطمئنا با توجه به ویژگی های بیشتری که اسمارت واچ ها دارند ، آنها بهتر هستند. اما نیاز شما برای ورزش کردن و اینکه یک گجت سبکتر را داشته باشید ، مچ بند هوشمند بهتر است.

اکثر ساعت هوشمند ورزشی بر اعلان ها تمرکز دارند. این اعلان ها را می توان : اعلان پیامک، ایمیل، تماس و شبکه‌های اجتماعی‌ معرفی کرد. در حالیکه کارکرد اصلی مچ‌بندها در مورد ورزش و سلامتی هست.

قابلیت های مچ بند هوشمند برای انتخاب

مهمترین تکنولوژی هایی که می تواند برای افراد مهم باشد ، بررسی تعداد قدم های طی شده در طول روز ، برسی گردش خون ، داشتن صفحه نمایش برای کار کردن آسان تر ، شمارشگر ضربان قلب , سنجش اکسیژن خون , شتاب‌سنج , ژیروسکوپ ، اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی , اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی , نمایش پیام‌های متنی , مشاهده‌ی تماس‌های دریافتی , پاسخ یا رد تماس دریافتی , کنترل پخش موسیقی , کنترل دوربین گوشی هوشمند , شمارش گام‌ها , محاسبه‌ی مسافت طی شده , ذخیره‌ی مسیر طی شده , محاسبه‌ی کالری مصرف شده , قابلیت تعیین اهداف روزانه , پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های هوازی , پایش وضعیت خواب , امکان تنظیم هشدار , هشدار عدم تحرک می باشد.

البته نکته مهم این هست که تمام مچ بندهای هوشمند به صورت کامل این قابلیتها را ندارند.

یکی از بهترین مچ بندهایی که اکثر این قابلیتها را دارد می بند 6 شیائومی هست. یک گزینه عالی برای کسانی که قصد دارند با خرید یک دستبند سلامتی از یک برند مناسب ، به دغدغه خود ” مچ بند هوشمند چی بخریم ” پاسخ مناسبی دهند.

اگر شما اهل شنا هستید پیشنهاد می کنیم از مچبندهای هوشمندی که ضدآب هستند استفاده کنید.

آیا مچ بند پسرانه با مچ بند دخترانه تفاوت دارند؟

در مورد ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند این موضوع زیاد تفاوتی ندارد. مخصوصا در مورد دستبند سلامتی که برای ورزش کردن و بررسی سلامت افراد هست.

ویژگی های و معایب مچ بند سلامتی چیست؟

در همین اتبدا باید بگوییم که نمی توان عیب خاصی از مچ بند هوشمند گرفت. زیرا ویژگی های مچ بند بیشتر برای سلامتی و تحرکات ورزشی هست. قابلیتهای زیادی که در بخش بالا معرفی کردیم نشان میدهد که مزیتهای آن بسار بیشتر از معایب آن هست.

خیلی از مچ بندها دارای ویژگی های زیر هستند:

  • بلوتوث نسخه 5 BLE
  • اپلیکیشن اختصاصی
  • سنسور 6 محوره: شتاب سنج 3 محوره کم مصرف و ژیروسکوپ سه محوره
  • سنسور اسطخ اکسیژن خون SpO2
  • سنسور ضربان قلب PPG
  • مدت زمان شارژ باتری 2 ساعت
  • عمر باتری در حالت نرمال 14 روز
  • مقاومت در برابر آب 5ATM تا عمق 50 متر
  • ماکزیمم روشنایی صفحه نمایش 450 nits (قابل تنظیم)
  • پایش سلامت خواب
  • پایش سلامت زنانه
  • پایش سلامت استرس

به شما پیشنهاد می کنیم برای استفاده از امکانات بیشتر به سمت ساعت هوشمند بروید. می توانید از مقاله ” راهنمای بهترین ساعت هوشمند” کمک بگیرید.

البته یکی از برندهای خوب در عرصه گجتهای پوشیدنی که توانسته بازار خوبی را هم کسب کند برند شیائومی هست. پیشنهاد می کنیم که لیست بهترین ساعت هوشمند شیائومی را مشاهده کنید.

مچ بند هوشمند چی بخریم؟

در اینجا ما یک لیست 10 تایی از بهترین ها را برای شما آماده کرده ایم تا بدانید کدام مچ بند هوشمند بهتر هست.

پیشنهاد برای کسانی که قصد دارند هزینه کمی کنند: مچ بند و ساعت هوشمند ارزان قیمت

لیست بهترین مچ بند های هوشمند اگر که قصد خرید دارید

1- مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 4 Global

برند شیائومی همیشه در ارائه کیفیت خوب محصولات همراه با قیمت معقول به خوبی کارکرده است. در مورد مچ بند هوشمند Mi Band 4 Global هم هیچ کمبودی نگذاشته و تا توانسته آن را تا دندان مسلح کرده هست. شیائومی با معرفی Mi Band 4 قصد داشته تا با رقبای سرسخت خود وارد رقابت جدیدی شود.

با بررسی شیائومی می‌بند 4 متوجه خواهید شده که اندازه صفحه‌نمایش این سری نسبت به مدل قبل‌تر آن افزایش پیداکرده است. این افزایش به چیزی حدود 0.95 اینچ رسیده است. یعنی حدود 40% افزایش حجم صفحه‌نمایش در سری Mi Band 4 Global.

همچنین صفحه‌نمایش می‌بندبند 4 از ویژگی AMOLED با قابلیت تمام‌رنگی ضد خش و ضدضربه بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش دارایتم ها و پس‌زمینه‌های جذاب هست که بر زیبایی و کار کردن آن می‌افزاید.

شما با استفاده از مچ‌بند هوشمند Mi Band 4 هیچ سنگینی را روی دستان خود احساس نمی‌کنید. وزن این مچ بند هوشمند فقط 22 گرم هست و برای کارهای روزمره و ورزشی بسیار مناسب هست.

طراحی بسیار خاص می‌بندبند 4 با حسگرهای 6 محوره تمامی فعالیت‌های شما را زیر نظر دارد. شما می‌توانید تمامی فعالیت‌های خود ازجمله: گام‌هایی که برمی‌دارید – مسافت‌هایی که طی می‌کنید – فعالیت‌های ورزشی که انجام می‌دهید مانند دوچرخه‌سواری, پیاده‌روی و شنا را زیر نظر بگیرید.

  • نوع کاربرد روزمره , ورزشی
  • صفحه نمایش دارد
  • فرم صفحه بیضی
  • جنس بند پلی کربنات
  • نوع قفل بند کلیپسی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال رایگان
  • ۳۰ روز بازگشت کالا
  • امکان ارسال فوری

بیشتر بخوانید: لیست بهترین ساعتهای هوشمند شیائومی

2- مچ بند هوشمند آنر Band 5

Honor band 5 Global نسل 5 از مچ‌بند هوشمند مارک Honor هست. این مچ بند هوشمند از یک مانیتور 0. 95 اینچی OLED با رزولوشن 120 × 240 پیکسل منفعت می‌برد. بعدها این مچ‌بند هوشمند برابر با 43 × 17. 2 × 11. 5 میلیمتر هست و فقط 22. 7 گرم وزن دارا است. این مچ‌بند از بلوتوث ورژن 5 و سیستم‌عامل منحصربه‌فرد خود به‌کارگیری می‌نماید.

بااتصال این مچ بند به تلفن همراه هوشمند می‌توانید اعلان شبکه‌های‌اجتماعی و تماس‌های دریافتی خویش را بر روی آن تماشا فرمایید. قابل‌ذکر است که این مچ‌بند هوشمند از زبان فارسی کاملا پشتیبانی می‌نماید و تا 45 کاراکتر را به شما نمایش می‌دهد.

مچبند هوشمند Honor band 5 Global دارنده سنسور ضربان قلب با دقتی بیشتر از 94 درصد می‌باشد. شتاب سنج 6 محوره, قدم شمار, پایش خواب و مادون‌قرمز از سایر سنسورهای این مچ‌بند هوشمند به شمار می‌رود.

شما می‌توانید با نصب برنامه Huawei health روی موبایل خویش از تعداد قدم‌های خویش, اندازه کالری مصرفی و پالایش خواب باخبر گردید.

علاوه بر موردها نام‌برده, این اپلیکیشن قادر است به جهت پیشبرد هدف‌ها ورزشی شما برنامه‌هایی را ارائه کند. Honor band 5 همین‌طور بر طبق گواهینامه‌های دریافتی, می‌تواند تا عمق 50 متری در آب شناور شده و فارغ از هیچ مشکلی به‌کار ادامه دهد.

می‌توان خاطرنشان کرد توان این باتری یک کدام از خصوصیت‌های عالی این مج بند هست. باتری در نظر گرفته‌شده برای این مچ بند هوشمند از دسته لیتیوم پلیمری بوده و گنجایش آن برابر با 100 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد.

بر طبق اعلام کمپانی Honor این دستبند تن درستی می‌تواند با یک بار شارژ بدون نقص تا 20 روز در وضعیت استندبای و 14 روز در حالت به کارگیری استاندارد شارژ دهی داشته باشد.

  • نوع کاربرد روزمره , ورزشی
  • صفحه نمایش دارد
  • فرم صفحه مستطیل
  • جنس بند سیلیکون
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال رایگان
  • ۳۰ روز بازگشت کالا
  • امکان ارسال فوری

3- مچ بند هوشمند نوا پلاس نوع M4

دستبند هوشمند نوا مدل M4 به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا دستبند هوشمند همراه با برگه رنگی داشته باشید. مچ بند هوشمند M4 با داشتن برگه رنگی و قابلیت و امکان روشن شدن مانیتور هنگام چرخاندن دست در نوع محبوبترین ها قرار گرفت.

با نصب کردن نرم‌افزار fitpro بر روی دستگاه خود می‌توانید از روش بلوتوث مچ بند را با تلفن همراه وصل فرمائید و اندازه کالری استفاده‌شده, پالایش خواب, اعلانات تماس و کانال‌های مجازی نظیر (اینستاگرام – واتساپ و…) یادآوری عدم تحرک و… را ببینید بند این کالا سیلیکونی و ضد آلرژی بوده و قابل تعویض است.

نمایشگر 0. 96 اینچی رنگی مدل M4 تأثیر به‌سزایی در زیبایی این مدل نهاده است. این مچ بند هوشمند برای استفاده کارهای روزمره نظیر نمایش ساعت و فعالیت‌های ورزشی مطلوب است. این مچ بند شرایط‌های ورزشی متنوعی نظیر شرایط دویدن, طناب زدن, دراز نشست را در خویش جا داده است.

مچ بند هوشمند مدل M4 آهنگ می‌تواند ضربان قلب شما را اندازه‌گیری و در بحث سلامت می‌تواند اندازه کالری مصرفی‌تان را محاسبه کند.

4- ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Cor

این کالا فقط ۳۲ گرم وزن دارا است اما باوجود این‌که ۴ گرم از Fitbit Charge 2 سبک‌تر است, بزرگ‌تر از این نوع به لحاظ می‌رسد. وقتی‌که آن را روی مچ خود می‌بندید حس تقریباً خوبی به شما منتقل می‌کند به این دلیل که بدنه آن از فولاد زنگ نزن باکیفیتی ساخت شده است و در قبال ارزش این کالا, توقع کمتر از این نیز نداریم.

این کالا با مانیتور ۱. ۲۳ اینچی از مدل IPS LCD و رزولوشن ۱۶۰×۸۰ پیکسلی مطرح‌شده شده است. این مانیتور به‌وسیله گوریلا گلس در قبال خط و خش نگهداری می‌شود.

مانیتور این متاع وقتی‌که شما دست خویش را بالا بیاورید یا این‌که ورقه آن را لمس فرمایید, روشن می‌شود. مانیتور آن لمسی می‌باشد که درواقع یک تغییر و تحول دوچندان عالی محسوب می‌شود.

قابلیت‌های آمازفیت Cor شیائومی:

  • گام شمار
  • صفحه‌نمایش ضربان قلب
  • محاسبه مقدار فاصله طی شده
  • محاسبه مقدار کالری سوزانده شده
  • پایشگر خواب

دست‌کم ۴ منو حساس به شکل پیش‌فرض دراین فرآورده گنجانده شده است:

  • مرکز پیام
  • شرایط آب‌وهوا
  • تایمر و زنگ
  • پیکربندی

در بخش پیکربندی می‌توان به تنظیم کردن مواردی مثل: مقدار نور مانیتور, قفل‌کردن دستگاه و تغییر تحول واچ فیس پرداخت. زبان منوها انگلیسی هست, البته اعلان‌ها در هر زبانی نشان داده می‌گردد.

اعلان‌ها به‌وسیله یک لرزش کوچک به شما اطلاع داده می‌گردند. رابط کاربری ساعت هوشمند آمازفیت Cor شیائومی زیاد خوشگل و درعین‌حال معمولی و کاربردی پیاده سازی شده است.

برای جابه‌جایی میان برنامه‌ها می‌بایست انگشت خود را روی مانیتور از چپ به راست یا این که از نزولی بکشید. یکی از جذاب‌ترین نکات این مال, باتری آن می‌باشد. این کالا تا ۱۲ روز نیاز به شارژ نخواهد داشت.

5- مچ بند هوشمند جی تب نوع W608

در این قسمت ما به بررسی همه نکات کلیدی در خصوص مچ‌بند هوشمند جی تب مدل فلان خواهیم پرداخت. این قضیه نیز آیتم بسیار خوبی برای خرید است. جی تب نیز مچ‌بندهای عالی و باکیفیتی ارائه نموده است. نسبت به قیمتی که بر روی این‌گونه مچ بند موجود است شما می‌توانید از ان به خوبی به کارگیری نمائید.

شما می‌توانید برای کارهای روزمره و ورزشی نیز از این مچ بند کمک بگیرید. اگر علاقه به صفحه‌نمایش لمسی و رنگی نیز دارید می‌توانید برای خرید آن مبادرت نمایید. همین‌طور این مدل از ساعت جی تب در برابر آب و گردوغبار نیز مقاوم می‌باشد.

  • ابعاد: 42x19x11 میلی‌متر
  • فرم صفحه: مستطیل
  • جنس بند: پلی کربنات
  • مدل قفل‌بند: سگکی معمولی
  • رزولوشن صفحه‌نمایش: 160×80
  • حسگرها: شمارش ضربان قلب, سنجش اکسیژن خون , کنترل آهنگ و دوربین موبایل, محاسبه و ذخیره فاصله طی شده, کالری استفاده‌شده, انتخاب هدف‌ها روزمره, پایش فعالیت‌های ورزشی (دویدن, دوچرخه‌سواری, پایش شرایط خواب, قابلیت و امکان تنظیم هشدار, هشدار عدم تحرک).مدل باتری: لیتیوم یونی
  • ظرفیت باتری: 90 میلی‌آمپر
  • شارژ دهی باتری: 5 الی 7 روز

6- مچ‌بند هوشمند شیائومی Amazfit Equator

مچ‌بند هوشمند Amazfit EQUATOR ترکیبی از مد و تکنولوژی است که می‌توان آن را به ۲ شکل مچ‌بند و گردن بند استفاده کرد و با بخش اعظم لباس‌ها ست کرد. این امکان زیبایی خاصی به شما کادو می‌نماید و با تهیه و تنظیم بند منحصربه‌فرد و یا گردنبندهایتان, می‌توانید amazfit EQUATOR را, زینت‌بخش گردن خودنمایید و از کلیه تجهیزات این مچ بند, بر روی گردن خویش بهره‌مند گردید.

شیائومی برای ایجاد این مچ بند, همه تلاش خویش را نموده تا غایت زیبایی و پباده سازی فوق‌العاده را به‌صورت همگی بکشد و زینتی براق بر روی گردن و یا این‌که دستان شما باشد.

برای ساخت سنسور این کالا از سرامیک و عنصر زیرکونیوم مصرف‌شده شده است که طی روندهای مختص ساخت و باعث به ساخت نگینی براق شده که نقطه ی اوج زیبایی را در کنار تکنولوژی به نمایش می‌گذارد.

همین‌طور به کارگیری از زیرکونیوم موجب شده تا سنسور این کالا ضد خش شود. این عنصر, جهت‌دهی گرمایی فراوان پایینی را هم داراست تا با بدن آدم کاملاً سازگار و ضد آلرژی باشد.

بند این مچ بند از محصول TPU می‌باشد که علاوه بر استمرار بالا, تماماً ضد آلرژی بوده و به خوبی می‌توانید از آن به کارگیری نمایید. مچ بند AMAZFIT EQATOR با دارا بودن سطح حفاظت IP68 به زمان نیم ساعت در آب به عمق ۲ متر ضد آب هست.

این مچ بند سلامتی می‌تواند به شکل مداوم فاصله طی شده و تعداد قدم‌ها را میزان گیری نماید تا از این نحوه اندازه کالری استفاده‌شده را محاسبه کرده و به شما اعلام کند. همین‌طور این مچ بند همه خواب شمارا پایش نموده و شمارا از اندازه خواب, کیفیت خواب باخبر سازد.

از سایر خصوصیت‌های این مچ بند می‌توان به موتور ویبره اشاره نمود که موجب می‌شود توسط آن دیگر پیام‌ها و تماس‌هایتان را در هیاهو بیرون از دست ندهید و از همه آن‌ها مطلع و باخبر گردید. یا این‌که می‌توانید برای خویش ساعت تهیه و تنظیم نمائید تا صبح‌ها با ویبره به آرامی بیدار گردید.

7- مچ بند هوشمند می بند 5 شیائومی

شیائومی می بند 5 یکی از سر سخت ترین رقبای این روزهای انواع مچ بند هوشمند گران قیمت در بازار که در دسته بندی بهترین ساعت هوشمند شیائومی هست. ما سعی کردیم یک مقاله جامع در مورد مچ بند می بند 5 گلوبال شیائومی ( مشخصات – قابلیتها – امکانات – صفحه نمایش لمسی – سنسورهای جذاب و حالتهای ورزشی) را برای شما توضیح دهیم.

ما این مقاله را با تمام جزئیات به روز کرده ایم. شیائومی, Mi Band 5 مورد انتظار را در چین راه اندازی کرد. جدیدترین ردیاب تناسب اندام شیائومی با داشتن میراث پیشینیان خود ، ویژگی های زیادی را با قیمت بسیار ارزان به ارمغان می آورد.

Xiaomi Mi Smart Band 5 یک ردیاب تناسب اندام است که برای نظارت بر سلامتی و تناسب اندام شما طراحی شده است بدون اینکه هزینه زیادی برای این کار صرف کنید.

با توجه به موفقیت Mi Band 4 ، Mi Smart Band 5 فعالیت شبانه روزی و ردیابی خواب ، نظارت مستمر بر ضربان قلب را فراهم می کند و از توانایی ردیابی فعالیت های خارج از منزل با استفاده از GPS از تلفن شما پشتیبانی می کند.

  • برند شیائومی
  • نوع کاربرد روزمره , ورزشی
  • صفحه نمایش دارد
  • فرم صفحه مستطیل
  • جنس بند سیلیکون
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال رایگان
  • ۳۰ روز بازگشت کالا
  • امکان ارسال فوری

اگر به دنبال یک راهنمای خرید مچ بند هوشمند خوب بودید فکر می‌کنم که این مطلب برای شما گزینه خوبی بوده است. اگر کسی از دوستان شما برای خرید نیاز به کسب اطلاعات بیشتر داشت حتماً برای راهنمایی آنها و اینکه اشتباهی انجام ندهند به اشتراک بگذارید.

8- مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version

  • نوع کاربرد روزمره , ورزشی
  • صفحه نمایش دارد
  • فرم صفحه بیضی
  • جنس بند سیلیکون
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال رایگان
  • ۳۰ روز بازگشت کالا
  • امکان ارسال فوری

Mi Band 6 در یک نمایشگر 1.56 اینچی AMOLED بسته بندی شده است که 50٪ بزرگتر است. این وضوح در می بند 5 دو برابر شده و پیکسل ها را از 126 29 294 به 526 29 486 افزایش می دهد.این نمایشگر از یک صفحه 326PPI بهره می برد که قطعاً میزان ردیاب های تناسب اندام را افزایش می دهد ، Fitbit Charge 4 را از آب خارج می کند و با سامسونگ Galaxy Fit 2 رقابت می کند.

همانطور که انتظار می رفت ، Mi Band 6 برای اندازه گیری اکسیژن خون SpO2 را اضافه می کند ، و این برای ردیابی خواب با دستگاه اندازه گیری کیفیت تنفس جدید اعمال می شود.عمر باتری اکنون از طریق شارژر مغناطیسی معرفی شده در Mi Band 5 تا 14 روز است.


مشخصات کامل و قیمت محصول

9- مچ بند هوشمند آنر مدل Band 6

  • نوع کاربرد روزمره , ورزشی
  • صفحه نمایش دارد
  • فرم صفحه بیضی
  • جنس بند سیلیکون
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال رایگان
  • ۳۰ روز بازگشت کالا
  • امکان ارسال فوری


مشخصات کامل و قیمت محصول

10- مچ بند هوشمند امیزفیت مدل Band 5

  • نوع کاربرد روزمره , ورزشی
  • صفحه نمایش دارد
  • فرم صفحه مستطیل
  • جنس بند سیلیکون
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال رایگان
  • ۳۰ روز بازگشت کالا
  • امکان ارسال فوری

11- مچ بند هوشمند مدل DW-T90 به همراه هندزفری بی سیم

  • نوع کاربرد روزمره , ورزشی
  • صفحه نمایش دارد
  • فرم صفحه مستطیل
  • جنس بند سیلیکون
  • نوع قفل بند کلیپسی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال رایگان
  • ۳۰ روز بازگشت کالا
  • امکان ارسال فوری

13- مچ بند هوشمند آنر مدل A2

  • نوع کاربرد روزمره , ورزشی
  • صفحه نمایش دارد
  • فرم صفحه مستطیل
  • جنس بند سیلیکون
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال رایگان
  • ۳۰ روز بازگشت کالا
  • امکان ارسال فوری


مشخصات کامل و قیمت محصولات

12- مچ بند هوشمند یونیک مدل su601

  • نوع کاربرد روزمره , ورزشی
  • صفحه نمایش دارد
  • فرم صفحه مستطیل
  • جنس بند لاستیکی
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال رایگان
  • ۳۰ روز بازگشت کالا
  • امکان ارسال فوری

14- مچ بند هوشمند مدل W68 کد 2344

  • نوع کاربرد روزمره , ورزشی
  • صفحه نمایش دارد
  • جنس بند سیلیکون
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال رایگان
  • ۳۰ روز بازگشت کالا
  • امکان ارسال فوری

15- مچ بند هوشمند هویت مدل H1113A

  • نوع کاربرد روزمره , ورزشی
  • صفحه نمایش دارد
  • فرم صفحه دایره
  • جنس بند سیلیکون
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال رایگان
  • ۳۰ روز بازگشت کالا
  • امکان ارسال فوری


مشخصات کامل و قیمت محصولات

16- مچ بند هوشمند هویت مدل m98

  • نوع کاربرد روزمره , ورزشی
  • صفحه نمایش دارد
  • جنس بند پلاستیک
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال رایگان
  • ۳۰ روز بازگشت کالا
  • امکان ارسال فوری

17- مچ بند هوشمند دبل یو اف دی آر دی مدل TPP-WA18

  • نوع کاربرد روزمره , ورزشی
  • صفحه نمایش دارد
  • فرم صفحه مربع
  • جنس بند سیلیکون
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال رایگان
  • ۳۰ روز بازگشت کالا
  • امکان ارسال فوری

18- ساعت هوشمند آنر مدل Huawei honor band 4

  • نوع کاربرد روزمره , ورزشی
  • صفحه نمایش دارد
  • فرم صفحه مستطیل
  • جنس بند سیلیکون
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال رایگان
  • ۳۰ روز بازگشت کالا
  • امکان ارسال فوری

19- ساعت هوشمند مدل P70 Pro

  • نوع کاربرد روزمره , ورزشی
  • صفحه نمایش دارد
  • فرم صفحه مربع
  • جنس بند آلومینیوم
  • نوع قفل بند مغناطیسی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال رایگان
  • ۳۰ روز بازگشت کالا
  • امکان ارسال فوری


مشخصات کامل و قیمت محصولات


استفاده از ابزارهای مختلف تکنولوژی و مدرن با بیشترین میزان کارایی و همچنین کمترین حجم ممکنه، نهایت آرزوی هر انسانی در این کره خاکی است که به جرات می توان گفت یکی از اصلی ترین این ابرازهای فوق پیشرفته در جهان کنونی ما ساعت هوشمند و یا مچ بند هوشمند قلمداد می شود و دسته کم در حال حاضر نمرکز ۵ کمپانی بزرگ دنیا؛ یعنی اپل، الجی، سامسونگ، شیائومی و سونی که اتفاقا نخستین غول صنعتی وارد شده به تولید ساعت های هوشمند است نیز بر روی تولید و طراحی هر چه به روزتر این قبیل گجت های پرتابل گذاشته شده است.

البته خیلی هم دنیای عجیب و غریب ساعت ها و مچ بندهای هوشمند با استقبال شایانی از سوی عموم علاقه مندان و مصرف کنندگان دستگاه های هوشمند مواجه نشد و باید دید که در آینده چه اتفاقاتی در این بخش از صنعت تکنولوژی رخ خواهد داد! حال در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با یکسری از موارد و نکات مهم در تهیه و خرید ساعت ها و مچ بندهای هوشمند آشنا نماییم.

نکات مهم هنگام خرید یک ساعت و یا مچ بند هوشمند

  • سازگاری با تلفن های همراه: با اینکه ساعت های هوشمند بسیار قدرتمندی امروزه در بازار به چشم می آیند و می توانند بدون اتصال و سازگاری با تلفن های همراه، برای صاحبان خود کلی کارایی داشته باشند؛ اما فراموش نکنید که همیشه برای یک واچ هوشمند بهتر است که بصورت سازگار و مناسب با تلفن همراه عمل کند که در این بین نیز همخوانی مدل و برند ساعت و مچ بند هوشمند مورد نظر شما با مدل و برند تلفن همراهی که از آن بصورت روزانه استفاده می کنید، بسیار مهم و حائز اهمیت است.
  • نوتیفیکیشن و هشدارهای ساعت هوشمند: همیشه به هنگام خرید یک ساعت و یا مچ بند هوشمند حواستان باشد که گجت مورد نظرتان حتما از اغلب نوتیفیکیشن ها و همچنین هشدارهای گوناگون نظیر: آلارم تماس های ورودی، دریافت پیام، گرفتن پیغام در هر کدام از شبکه های اجتماعی و غیره برخوردار باشد؛ چرا که این مورد یک ویژگی مهم برای ساعت های هوشمند با کیفیت تلقی می شوند.
  • صفحه نمایش: خریداران عزیز توجه داشته باشد امروزه اغلب ساعت های هوشمند از نمایشگرهای LED بسیار باکیفیتی برخوردار هستند که با رنگی نشان دادن اطلاعات بر روی خود سبب جلب توجه شما عزیزان خواهند شد.
  • تم و تصویر پس زمینه در واچ هوشمند: از مهمترین تفاوت های ساعت های هوشمند با دیگر ساعت های مچی و کاملا معمولی که اغلبمان از آن ها استفاده می کنیم، داشتن تم ها و تصاویر جذاب و متعدد برای انتخاب به عنوان تم اصلی این نوع از گجت های هوشمند بحساب آورده می شود که قطعا سبب زیبایی و غیر تکراری شدن نمای کلی آن ها برایتان می گردد.
  • برنامه ها و امکانات: یادتان باشد هدف از داشتن یه ساعت و یا مچ بند هوشمند، خارج نکردن گوشی از جیب و دستیابی در کوتاه ترین زمان ممکنه به تمام اطلاعاتی است که درون تلفن همراه شما قرار گرفته است. در بین تمام واچ های هوشمند فعلی دنیا این اپل واچ است که به سبب برخورداری از ۲۰ هزار برنامه و اپلیکیشن کاربردی در رده نخست این فهرست قرار گرفته است و شما می توانید با نصب هر یک از برنامه های دلخواهتان بر روی گچت هوشمند و سبکتان از آن استفاده نمایید.
  • دوستان عزیز توجه داشته باشید چنانچه با هدف ورزش و تحرک قصد استفاده از این گجت ها را کرده اید، بایستی گجت شما حداقل از برنامه هایی همچون: شمارش ضربان قلب، مسافت طی شده، کالری مصرف شده و غیره برخوردار باشد. لازم به ذکر است نصب و داشتن برنامه GPS بر روی یک واچ هوشمند، نشان از حداقل ظرفیت و قدرت آن گجت هوشمند بحساب می آید.
  • طول عمر و شارژ باتری: دقت داشته باشید که به دنبال خرید چه نوع ساعت هوشمندی هستید؟ ساعت هایی که از صفحات بزرگ و رنگی برخوردار هستند، معمولا زودتر از سایر مدل های دیگر شارژشان تمام می شود و شما بایستی بطور میانگین هر یک روز در میان باتری آن را شارژ نمایید.
  • قیمت ساعت هوشمند: فراموش نکنید که قیمت هر چیزی بسته به امکانات و جنس متریالی است که در ساخت آن به کار رفته است و به همین خاطر پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به خرید یک ساعت و یا مچ بند هوشمند ابتدا کمی در خصوص نوع نیازها و انتظاراتی که از این قبیل گجت های هوشمند و همیشه همراه دارید، فکر کنید!

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید ساعت هوشمند مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲۵ ساعت هوشمند ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. همه این ساعت های هوشمند از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره ساعت به دست بیاورید.


در این مقاله توضیحات کامل و جامعی در رابطه با راهنمای خرید بهترین مچ بند هوشمند در اختیار شما قرار داده‌ایم. با پیشرفت تکنولوژی در سال‌های اخیر، مچ بند هوشمند طرفدارن زیادی پیدا کرده است و خریداران بسیاری دارد. با توجه به آنکه ساعت‌های هوشمند و مچ بند هوشمند، هر دو دارای کارایی تقریبا یکسانی می‌باشند، به دلیل افزایش قیمت ساعت‌های هوشمند، بسیاری از خریداران خواستار خرید مچ بند هوشمند شده‌اند. با وجود قیمت پایین مچ بند‌های هوشمند، قابلیت‌های کاربردی بسیاری را در اختیار صاحبان خود قرار خواهند داد.

در ادامه این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با معیارهای خرید دستبند هوشمند و معرفی تعدادی از بهترین مچ بندهای هوشمند پرداخته‌ایم. اگر شما هم به دنبال خرید بهترین مچ بند هوشمند می‌باشید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست:

  • مچ بند هوشمند یا ساعت هوشمند
  • راهنمای خرید بهترین مچ بند هوشمند
  • معیارهای خرید مچ بند هوشمند
  • بهترین مچ بندهای هوشمند

مچ بند هوشمند یا ساعت هوشمند

همانطور که گفته شد، ساعت و مچ بند هوشمند طرفداران بسیاری دارد و با وجود کارایی نسبتا مشابه، تفاوت‌هایی نیز میان آن‌ها وجود دارد. اما خرید مچ بند از نظر اقتصادی به‌صرفه‌تر می باشد، مچ بند هوشمند دارای امکاناتی از جمله ردیابی بوده و قابلیت کنترل ورزش‌های مختلف را نیز دارد از این رو برای حفظ اندام و انجام برنامه‌های ورزشی، بسیار موثر می‌باشد.


حتما بخوانید: ساعت هوشمند اپل سری 6


مچ بند‌های هوشمند نسبت به ساعت‌های هوشمند کوچک‌تر بوده و وزن کمتری دارند، در صورتی که تحرک زیادی دارید، توصیه می‌شود از مچ بند‌های هوشمند استفاده کنید تا بتوایند به آسانی با آن فعالیت کنید. افرادی که اهل ورزش کردن هستند، همواره به دنبال یک مچ بند هوشمند می‌باشند تا بتوانند به آسانی با آن به فعالیت بپردازند. امروزه با استفاده از مچ بند‌های هوشمند میزان ضربان قلب افراد، میزان استرس، تعداد قدم‌های برداشته شده و … به راحتی قابل اندازه‌گیری می‌باشد و این موارد در ساعت‌های هوشمند امروزی، مشاهده نمی‌شود.

راهنمای خرید بهترین مچ بند هوشمند

مچ بند‌های هوشمند برای رده‌های سنی مختلفی وجود دارد. لازم است بدانید، مچ بند‌های هوشمند، براساس جنسیت نیز طبقه بندی می‌شوند. دستبند‌ها دارای ویژگی‌ها و کاربرد‌های متفاوتی می‌باشند. برخی از مچ بند‌ها دارای طراحی زیبا می‌باشند و برخی دیگر، قابلیت‌های داخلی بیشتری دارند. دستبند‌های هوشمند امروزه، علاوه بر قابلیت اندازه‌گیری میزان کالری مصرفی، در سنجیدن پارامترهای گوناگون سلامتی نیز نقش مهمی دارند. برخی از مچ بند‌ها می‌توانند در هنگام خواب و استراحت شما فعال باشند و بدن شما را کنترل کنند. البته قیمت این دسته از مچ بند‌های هوشمند کمی گران‌تر می‌باشد.

معیارهای خرید مچ بند هوشمند

افرادی که به دنبال خرید مچ بند هوشمند می‌باشند باید معیارهای خود را برای خرید مشخص نمایند. از جمله معیارهای خرید مچ بند هوشمند می‌توان به قیمت، سبک و استایل و طراحی ظاهری مچ بند هوشمند، کارایی و … اشاره کرد. در ادامه مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با نکات و معیارهای مهم هنگام خرید مچ بندهای هوشمند پرداخته‌ایم.

باتری مچ بند هوشمند

یکی از ویژگی‌های مهمی که هنگام خرید مچ بند باید به آن توجه کرد، طول عمر باتری دستگاه می‌باشد. مچ بندهایی که دارای صفحات بزرگ و رنگی می‌باشند، به طور معمول سریع‌تر از مدل‌های دیگر شارژشان تمام می‌شود. با توجه به آنکه فعالیت‌های گوناگونی از جمله فعالیت‌های ورزشی و یا مکالمه در طول روز صورت می‌گیرد، باید عمر باتری مچ بند به گونه‌ای باشد که جوابگوی نیازهای شما در طول روز باشد.

صفحه نمایش مچ بند هوشمند

ابتدا مچ بندهای هوشمند، تنها برای شمارش گام‌های فرد تولید و عرضه می‌شد. اما پیشرفت تکنولوژی باعث شد، اطلاعات به آسانی در نمایشگر مچ بند قابل مشاهده باشد و افراد برای مشاهده اطلاعات نیازی به استفاده از تلفن همراه نداشته باشند. این امر باعث کاهش تعداد مصرف‌کنندگان تلفن ‌همراه شد. البته امروزه، مچ بندهای هوشمند دارای صفحه نمایش‌های LED بسیار باکیفیتی می‌باشند و با رنگی نشان دادن اطلاعات، باعث جلب توجه کاربران می‌شوند.

امکانات مچ بند هوشمند

هدف از داشتن یک دستبند هوشمند، دستیابی به تمام اطلاعات تلفن همراه در کمترین زمان و خارج نکردن گوشی از جیب می‌باشد. یکی از مهم‌ترین موارد هنگام خرید دستبند هوشمند، بررسی امکانات آن از جمله امکان مکالمه، امکان سازگاری با سیستم‌عامل اسمارت فون، بررسی میزان و وضعیت خواب، مجهز به GPS و … می‌باشد.

امکان مکالمه یکی از مواردی است که می‌توانید هنگام خرید مچ بند به آن توجه کنید. افرادی که به دنبال خرید دستگاهی با امکان مکالمه می‌باشند، می‌توانند در مصرف تلفن‌همراه خود صرفه‌جویی نمایند.

در هنگام خرید دستبند هوشمند، حتما توجه داشته باشید، که دستگاه شما مجهز به GPS باشد. زیرا برای انجام فعالیت‌های ورزشی مانند کوهنوردی، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

بررسی میزان و وضعیت خواب یکی از ویژگی‌های مچ بندهای هوشمند می‌باشد. در صورتی که به دنبال مچ بندی هستید که می‌خواهید خواب شما را به صورت دقیق اندازه‌گیری کند، باید دارای قابلیت‌هایی از جمله، سرعت تنفس، سنجش و اندازه گیری ضربان قلب در 60 ثانیه، حرارت بدن و … باشد. مچ بندی که دارای قابلیت‌های بیان شده باشد، نتایج دقیق‌تری را برای شما بیان خواهد کرد.

امکان سازگاری با تلفن همراه ویژگی مهم دیگری است که در هنگام خرید مچ بند باید به آن توجه داشته باشید زیرا نرم‌افزارهای انحصاری وجود دارد که باید برای هماهنگی، بر روی گوشی هوشمند نصب شود. برای نمونه شرکت سامسونگ، منحصرا ابزارهای اندرویدی را پشتیبانی می‌کند. پس هنگام خرید مچ بند حتما به این نکته توجه داشته باشید که مچ بند با تلفن‌همراه شما سازگاری داشته باشد.

بهترین مچ بندهای هوشمند

در میان انبوهی از مچ بند‌های هوشمند که در بازار وجود دارد، ممکن است انتخاب بهترین مچ بند اندکی مشکل باشد، در ادامه مقاله به معرفی بهترین مچ بند‌های هوشمند پرداخته‌ایم.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3

  • ویژگی‌ها: شمارش قدم‌ها، محاسبه مسافت طی شده، پایش فعالیت‌های ورزشی (ورزش‌های هوازی، دویدن، دوچرخه سواری)، قابلیت مشاهده تماس‌های دریافتی، پاسخ یا رد تماس‌ها، پایش وضعیت خواب، قابلیت اتصال به گوشی‌های ios و اندروید، محاسبه ضربان قلب و کالری، هشدار عدم تحرک
  • مقاوم در برابر آب‌(ضد آب تا عمق 50 متر) و گرد و خاک
  • نحوه اتصال: Bluetooth
  • نوع باتری: لیتیوم یونی
  • شارژدهی عالی (20 روز کارکرد در زمان شارژ کامل)
  • ظرفیت باتری: 110 میلی آمپر ساعت میلی آمپر
  • صفحه نمایش: OLED و 0.78 اینچی
  • دارای صفحه نمایش لمسی خازنی
  • GPS: ندارد
  • جنس بند: سیلیکون
  • نوع قفل بند: سگکی ساده
  • قیمت مناسب و کارایی بالا

قیمت: 290/000 تومان


حتما بخوانید: معرفی ساعت شیائومی مدل mi band 4 و ویژگی های آن


دستبند  هوشمند شیائومی مدل Mi Band 2

  • ویژگی‌ها: شمارش گام‌ها، پایش وضعیت خواب، شمارشگر ضربان قلب، شتاب سنج، محاسبه کالری مصرف شده، محاسبه مسافت طی شده، اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی، قابلیت تنظیم هشدار، سازگاری با بلوتوث نسخه‌ی 4، سیستم عامل اندروید 4.3 به بالا و iOS 8.0 به بالا
  • GPS: ندارد
  • مقاوم در برابر آب (برای استفاده در استخر مناسب نیست) و گرد و غبار
  • نحوه اتصال: Bluetooth
  • نوع باتری: لیتیوم یونی
  • شارژدهی باتری: 20 روز
  • ظرفیت باتری: 70 میلی آمپر میلی آمپر
  • صفحه نمایش: OLED و 0.42 اینچی
  • صفحه نمایش ضد خش و اثر انگشت
  • روشن شدن صفحه با چرخش مچ
  • دارای گواهینامه‌ی IP67
  • جنس بند: سیلیکونی ضد حساسیت و قابل تعویض

قیمت: 200/000 تومان

مچ بند هوشمند مدل M2

  • ویژگی‌ها‌: شمارش قدم‌ها، قابلیت مشاهده تماس‌های دریافتی، محاسبه مسافت طی شده، پایش وضعیت خواب، کنترل دوربین هوشمند تلفن‌همراه، شمارشگر ضربان قلب، قابلیت اندازه‌گیری فشار خون، شتاب سنج، ارتفاع سنج، آلارم، قابلیت اتصال با اندروید 5 به بالا و  8 IOS  به بالا
  • امکان پاسخ‌دهی و رد تماس‌: ندارد
  • ضد‌آب‌(مناسب استخر و دوش آب گرم نیست)
  • نحوه اتصال‌: Bluetooth
  • نوع باتری‌: لیتیوم پلیمری
  • ظرفیت باتری‌: 80 میلی آمپر
  • صفحه نمایش: 0.42 اینچی
  • جنس بند‌: سیلیکون

قیمت: 75/000 تومان

مچ بند هوشمند هوآوی مدل Band 3e

  • ویژگی‌ها‌: پایش فعالیت‌های ورزشی‌(ورزش های هوازی، دوچرخه سواری، دویدن)، قابلیت اتصال با با سیستم‌عامل اندروید 4.4 بالاتر و iOS 9.0 بالاتر
  • نحوه اتصال: Bluetooth
  • شارژدهی باتری: در حالت عادی 14 روز، در حالت آماده به کار 21 روز
  • مقاوم در برابر آب(تا عمق 50 متری) و گرد و غبار
  • دارای صفحه نمایش لمسی
  • اندازه صفحه نمایش: 0.5 اینچی
  • حسگرها: ژیروسکوپ، شتاب سنج
  • فرم صفحه: مستطیل
  • جنس بند : لاستیکی
  • نوع قفل بند: سگکی ساده

قیمت: 522/000 تومان

مچ بند هوشمند آنر Honor Band 5 گلوبال

مشخصات مچ بند هوشمند آنر Honor Band 5 گلوبال :

  • ویژگی‌ها: محاسبه ضربان قلب و کالری، پایش وضعیت خواب، پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف،  هشدار عدم تحرک، محاسبه مسافت طی شده، هشدار عدم تحرک، حسگر نور محیط، شتاب سنج، اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی، مشاهده تماس‌های دریافتی، مشاهده پیام‌های متنی‌(این مچ بند هوشمند از زبان فارسی نیز پشتیبانی کرده و تا 45 کاراکتر را به شما نمایش می‌دهد)، کنترل دوربین گوشی هوشمند، سازگاری با اندروید 4.4 و بالاتر
  • GPS: ندارد
  • نحوه اتصال: Bluetooth
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمری
  • صفحه نمایش لمسی
  • صفحه نمایش OLED و 0.95 اینچی
  • مقاوم در برابر آب (تا عمق 50 متری)، گرد و غبار، ضربه
  • جنس بند: سیلیکون
  • نوع قفل بند: سگکی ساده

قیمت: 780/000 تومان

مچ ‌بند هوشمند شیائومی Amazfit Band 5 گلوبال

مشخصات مچ ‌بند هوشمند شیائومی Amazfit Band 5 گلوبال :

  • ویژگی‌ها: محاسبه‌ مسافت طی شده، محاسبه‌ کالری مصرف شده، نمایش تماس‌ها و پیامک‌ها، شبکه‌های اجتماعی، کنترل پخش موسیقی و دوربین گوشی، پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف، پیش‌بینی‌های هواشناسی، سازگاری با سیستم عامل‌های اندروید 5.0 به بالا و ios 10.0 به بالا
  • نوع صفحه نمایش: AMOLED و 1.1 اینچی
  • ظرفیت باتری: 125 میلی آمپر بر ساعت
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمری
  • جنس بند: سیلیکون
  • نوع قفل بند: سگکی ساده

قیمت: 691/000 تومان

مچ بند هوشمند سونی مدل SWR12

  • ویژگی‌ها: شمارش گام‌ها، پلیش وضعیت خواب، اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی، امکان اندازه‌گیری میزان استرس، شتاب سنج، شمارشگر ضربان قلب، دارای برنامه‌ی LifeLoge برای بررسی فعالیت‌های ورزشی و غیر ورزشی در طول روز، دارای نشانگر LED برای اعلان پیامک و تماس دریافتی، دارای 3 چراغ نشانگر وضعیت‌های مختلف، سازگاری با سیستم عامل اندروید 4.4 به بالا، iOS 8.2 به بالا، بلوتوث 4.0 به بالا
  • صفحه نمایش: ندارد
  • GPS: ندارد
  • مقاوم در برابر آب( تا عمق 1 متری) و گرد و غبار
  • نوع اتصالات: Bluetooth , NFC
  • نوع باتری: لیتیوم یونی
  • دارای باتری با طول عمر دو روز
  • دارای دکمه خاموش و روشن
  • دارای قابلیت تعویض بند
  • امکان شارژ شدن از طریق پورت USB
  • جنس بند: لاستیکی
  • نوع قفل بند: سگکی ساده

قیمت: 349/000 تومان


حتما بخوانید: مقایسه هندزفری بی سیم شیائومی هایلو GT1 pro و T15


دستبند هوشمند دبل یو اف دی آر دی مدل TPP-M3 Plus

  • ویژگی‌ها : مشاهده تماس‌های دریافتی، اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی، کنترل دوربین گوشی هوشمند، محاسبه مسافت طی شده، شمارش گام‌ها، هشدار تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی، پایش فعالیت‌های ورزشی‌(ورزش های هوازی، دویدن، دوچرخه سواری)، هشدار عدم تحرک، سازگاری با Android 4.4 بالاتر و IOS 8.0 بالاتر
  • دارای صفحه نمایشگر رنگی
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمری
  • ظرفیت باتری: 90 میلی آمپر
  • شارژدهی باتری: 3 – 7 روز
  • مقاوم در برابر آب و گرد و غبار
  • نحوه اتصال: Bluetooth
  • GPS: دارد
  • فرم صفحه: مستطیل
  • جنس بند: سیلیکون
  • نوع قفل بند: سگکی ساده

قیمت: 139/000 تومان

جمع بندی

در این مقاله به بیان توضیحات کامل و جامعی پیرامون، راهنمای خرید بهترین مچ بند هوشمند، معیارهای خرید دستبند هوشمند و معرفی تعدادی از  بهترین مچ بندهای هوشمند پرداختیم. با پیشرفت تکنولوژی در سال‌های اخیر، مچ بند هوشمند طرفدارن زیادی پیدا کرده است و خریداران بسیاری دارد. دستبند‌های هوشمند دارای قابلیت‌های گوناگونی از جمله امکان مکالمه، بررسی وضعیت خواب، اندازه‌گیری ضربان قلب و … می‌باشند. پیش از خرید، معیارهای خرید مچ بند هوشمند را مد نظر قرار دهید و به ویژگی‌های مچ بند‌های هوشمند از جمله دارا بودن امکان مکالمه، میزان شارژدهی و طول باتری، مجهز بودن به GPS، مقاوم بودن در برابر آب و … توجه لازم را داشته باشید و باتوجه به اهداف خود، بهترین مچ بند هوشمند را خریداری نمایید.

در پایان مقاله راهنمای خرید بهتربن مچ بند هوشمند، اگر سوال یا مطلبی را در حوزه دنیای تکنولوژی پیگیر هستید، حتما به دیگر بخش‌های مجله برقچی مراجعه فرمایید.

سوالات متداول

تفاوت مچ بند و ساعت هوشمند چیست؟

مچ بند هوشمند یک ابزار حرفه‌ای برای ثبت فعالیت‌های ورزشی مختلف و اندازه‌گیری سوخت و ساز بدن است. اما ساعت هوشمند در واقع همان تلفن همراه شما است که به جای جیب به عنوان ساعت روی مچ شما قرار می‌گیرد.

آیا مچ بند هوشمند ضرری برای سلامتی دارد؟

ضرر مچ بندهای هوشمند و انواع گجت‌های همراه به هیچگونه اثبات نشده است و یک دروغ رسانه‌ای بیش نیست.

کدام مچ بند هوشمند برای شنا مناسب است؟

مچ بند‌های دارای استاندارد IP68 برای شنا مناسب‌اند و کاملا دوام می‌آورند. برخی دیگر از مچ بندها دارای استاندارد که IP67 هستند که در مقابل پاشش آب مقاوم هستند اما برای استخر مناسب نیستند.