رایانه

ساعت گرون مردانه + مقایسه و نظرات کاربران

در این مطلب زیباترین و گران ترین ساعت های مچی دنیا مردانه و زنانه به همراه عکس در اختیار شما قرار می دهیم. ۹۹ درصد از افراد نمی توانند ماشین های گران قیمت موجود در دنیا و خانه های گران و همچنین گران ترین ساعت های مچی را خریداری کنند. بعضی از ساعت های مچی گران قیمت مثل petek philippes k مدل های جدیدی را ساخته که در مقایسه با بقیه برند ها، قیمت متعادل تری دارد. البته ساعت های مچی بسیار گرانی مثل Paul Newman Rolex daytona به علت ویژگی ها و امکانات خود واقعاً ارزش خریدن دارد.

5 مورد از گران قیمت ترین ساعت های هوشمند در بازار: به روز نگه داشتن زمان

مشخصات و عکس گران ترین ساعت های مچی و جیبی دنیا

ساعت های الماس graff به علت ارزش و لاکچری بودن و توانایی گفتن زمان، مشتری های زیادی را به خود جذب کرده است. از ساعت های گران قیمت تا انواع آن، به دنبال وسایل زینتی مچ دست می رویم که دید ما را نسبت به کلمه “منطقی” تغییر دهد. برای درک بیشتر این مطلب در ادامه ۲۰ نوع از گران ترین ساعت های مچی مردانه را به شما معرفی می کنیم. مطالعه این مطلب قطعا برای افرادی که علاقمند به ساعت های مچی لاکچری هستند، جذاب می باشذ.

1) ساعت جیبی breguet Marie antoinette گران ترین ساعت جهان

این ساعت مچی مردانه تفاوت‌های زیادی با بقیه ساعت‌ها دارد و توسط یک طرفدار بدنام ملکه فرانسه در قرن ۱۸ ساخته شده است و ساخت آن ۴۰ سال طول کشید. اما زمانی که ساعت آماده شد، ملکه و طرفدارانش مرده بودند. این ساعت مجهز به یک قاب طلایی و صفحه اسکلت بندی شده است که تعداد زیادی از مکانیزم های بسیار شگفت انگیز را به نمایش می گذارد اصالت شاهانه آن نیز زبان زد خاص و عام است.

این ساعت از موزه اورشلیم در اواخر قرن ۱۹۰۰ دزدیده شد ولی به طور معجزه آسایی در سال ۲۰۰۷ دوباره به موزه برگردانده شد. حال در موزه mayer لس آنجلس قرار دارد و برای خرید آن باید ۳۰ میلیون دلار پرداخت کنید. این ساعت به علت اهمیت تاریخی اش یکی از ۲۰ مورد از گران ترین ساعت های مچی دنیا است.

2) گران ترین ساعت مچی زنانه دنیا، ساعت 21 عیار chopard

برای فهمیدن این که چرا این ساعت یکی از گران ترین هاست، فقط به نام آن توجه نکنید! این نام کلاسیک برای ساعت به الماس های رنگارنگ که شامل یک الماس صورتی ۱۵ عیار،یک الماس آبی ۱۲ عیار و یک الماس سفید ۱۱ عیار اشاره می‌کند. این ساعت الماس های زرد و سفید ۱۶۳ عیاری نیز دارد که در کل ۲۰۱ عیار می شود. بنابراین بسیار گران بها بوده و حدود ۲۵ میلیون دلار ارزش دارد.

3) ساعت جیبی patek Philippe Henry graves

این نام بسیار آشناست و برند لاکچری آن یادآور ساعت های گران قیمت بوده که برای یک بانک دار آمریکایی ثروتمند ساخته شد. این ساعت ۲۴ مورد پیچیدگی دارد و بسیار باکلاس است؛ مثلاً یک تقویم یا یک تصویر بر اساس آسمان شب که در وسط ساعت قرار گرفته و نشانه‌ی ایالت نیویورک صاحب آن است. این ساعت در جهان منحصر به فرد است و ۲۴ میلیون دلار می ارزد.

4) گران قیمت ترین ساعت مچی مردانه ( paul Newman Rolex daytona)

یکی از ساعت های مچی گران قیمت مردانه دنیا، ساعت مچی مردانه ( paul Newman Rolex daytona) است. فقط به علت گرانی و ارزشمند بودن یک ساعت، مخاطبان آن زیاد نمی‌شود! در مقایسه با بقیه ساعت ها، آرزو علاقمندان این ساعت به طور کامل بر آورده شده است. این ساعت به یک بازیگر مشهور و همسرش داده شد و به علت محکم و استوار بودنش و رنگ مشکی و کرم آن بسیار منحصر به فرد است. برای حدود ۱۵ و نیم میلیون دلار به حراج گذاشته شد و زیباترین نوع ساعت رولکس این مدل می باشد که در سال ۱۹۶۹ منتشر شد.

5) گران ترین ساعت مچی دنیا، ساعت jacob and co billionaire

این ساعت بسیار تجملاتی است. الماس های ۲۶۰ عیار دارد که چشم را به خود خیره می‌کند و در محافلی که افراد ثروتمند در کنار هم جمع شده‌اند، ساعت بسیار لوکسی به شمار می‌رود. این ساعت اعداد مختصری روی خود دارد. اگر یک هواپیمای خصوصی دارید و بسیار ثروتمند هستید، ۱۱ میلیون دلار برای شما عددی به شمار نمی‌رود.

6) ساعت مچی مردانه petek Philippe ref

این ساعت دسته فولادی ضدزنگ دارد که سبب می‌شود یک نوع برند لوکس به شمار بیاید. در کنار امکانات ویژه و به خصوص آن، در بالای ساعت یک روزنه به شکل ماه ایجاد شده است که دقت آن را بالا می‌برد. این ساعت حدود ۱۱ میلیون دلار می ارزد و یکی از گران ترین ساعت ها در لیست ساعت های گران است که در سال ۱۹۴۱ منتشر شده است.

7) ساعت مچی hublot big bang

از دیگر ساعت های مچی گران قیمت دنیا می توان به ساعت مچی hublot big bang اشاره کرد. این ساعت با ۱۲۸۰ الماس پوشانده شده است و توسط یک جواهر سازی در شهر نیویورک ساخته شده است. این ساعت در جایگاه خود بسیار ارزشمند و دقیق است، یک ساعت الماس بسیار زیبا که اگر ۵ میلیون دلار داشته باشید می توانید صاحب آن بشوید. یکی از بهترین و گران ترین ساعت های جهان است که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد.

8) ساعت مچی louis Monet meteoris

این ساعت بسیار زیبا ساخته شده است و قیمت بالای آن به خاطر طرفدار و خریدار زیاد این ساعت است. فقط چهار مورد از این نوع ساعت ساخته شده است و ساختارش بسیار عالی بوده و نام آن louis monet می باشد که به خاطر پدر تقویم شناسی قرن ۱۸ نام گذاری شده است. قیمت زیاد آن نمایانگر موارد بسیاری است،قیمت این ساعت کمیاب حدود چهار و نیم میلیون دلار می باشد.

9) گران ترین ساعت جیبی دنیا ( breguet antique number 2667)

این ساعت ظاهر بسیار زیبایی همچون طلای زرد دارد و زیبایی سنتی آن باعث شده پیچیده تر باشد. این ساعت مچی کنداکتوری دارد که اکثر شرکت های ساعت سازی دیگر آن را نمی سازند و این ساعت در سال ۱۸۱۴ منتشر شد. به همین دلیل است که احتمالاً به همین دلیل است که قیمت آن حدودا چهار و نیم میلیون دلار است.

10) ساعت مچی pated Philippe 5004T

این ساعت در سال ۲۰۱۳ به حراج گذاشته شد و از طرق مختلف ۵۰۰۴ مدل آن منتشر شد. جنس آن از تیتانیوم بوده که زیبایی آن را چند برابر کرده است. ارزش آن بالای ۴ میلیون دلار است و در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است. این ساعت لوکس برای هر فردی مناسب است.

11) ساعت مچی مردانه rolex Daytona ref 6263 oyster albino

این ساعت از روی زمان سنج خود نام‌گذاری شده است اما یکی از گران ترین ها در جهان می باشد و همچنین یک دسته فولادی ضدزنگ دارد. زمانی Elic clapton این ساعت را داشت و بعد در ۲۰۱۵ آن را به حراج گذاشت. در سال ۱۹۷۱ به بازار آمد و حدود ۴ میلیون دلار می ارزد.

12) ساعت Franck Muller aeternitas mega 4

این ساعت جزو چهار ساعت گران بهای دنیاست و بسیار پیچیده است. نه تنها به علت ظاهر آن بلکه امکانات فراوانی که امکان دارد شما را گیج ‌کند. ۱۴۸۳ نوع اجزا دارد و یک سیستم که همه چیز را ضبط می‌کند یا مثلا تقویمی که برای هزار سال احتیاج به روزرسانی ندارد. یک برند تجملاتی که مخصوص پادشاهان است؛ سال ۲۰۰۹ وارد بازار شده و ۹۹ جواهر دارد و حدود دو و هفت میلیون دلار می ارزد.

13) ساعت lange and sohne grand complication

ساخت این ساعت حدود یک سال طول کشید و ۸۷۶ قسمت‌ دارد. برند لوکس آن گران ترین برند است و آن حدود ۵۰ میلی مترقطر و ۲۰ میلی متر ضخامت طلا به کار رفته است. به علاوه پیچیدگی‌هایی که دارد، یک تقویم مناسب؛ یک گراند و یک تکرار کننده زمان نیاز دارد که ارزش قیمتش را پیدا می‌کند. این ساعت را به مج دستتان ببندید و با آن کار کنید. این ساعت در سال ۲۰۱۳ به بازار آمده و حدود دو و نیم میلیون دلار قیمت دارد.

14) ساعت مچی مردانه jasper lecoultre hybris 

این ساعت ۱۴۰۶ جزء دارد و عملکرد آن کاملا بی نقص است. این ساعت با اجزای باکیفیت ساخته شده و به خاطر این که بیگ بن big ban صاحب آن است, شهرت بسیار پیدا کرده. قیمت بالای آن هم به خاطر زیبایی بسیارش می باشد. این ساعت یکی از زیباترین و گران ترین ساعت های مردان در جهان بوده که در سال ۲۰۰۹ منتشر می‌شود و دو و نیم میلیون دلار قیمت دارد.

15) ساعت مچی Rolex antimagnetique ref

یک ساعت کمیاب که با قیمت بالای دو و چهار میلیون دلار در سال ۲۰۱۶ حراج گذاشته شد. این ساعت در سال ۱۹۴۲ ساخته شد و یک بند ضد زنگ دارد. فقط ۱۲ نوع از آن شناخته شده است و یکی از کمیاب ترین ها به شمار می‌رود.

16) ساعت richard mille RM

این ساعت جزئیات بسیار زیبایی دارد و در سال ۲۰۱۴ معرفی شد. زمان سنج آن بسیار قوی بوده و سیستم چرخی و سیم‌های به کار رفته در آن باعث پیچیدگی بیشتر آن شده است. این ساعت یکی از گران ترین ساعت ها در جهان به شمار می رود و دو میلیون دلار می ارزد و از تیتانیوم نوع ۵ ساخته شده است.

17) ساعت مچی greubel forsey art piece 1

یکی از گران قیمت ترین ساعت مردانه مچی مردانه ساعت مچی greubel forsey art piece 1 می باشد. این ساعت از نانو ساخته شده و سیستم میکروسکوپی آن بسیار هنری است. اگر به لنزهای کوچک آن نگاه کنید، یک کشتی یا یک مرغ مگس خوار می‌بینید. البته قبل از انجام این کارها باید یک و نیم میلیون دلار هزینه کنید. این ساعت بیشتر از این ها می ارزد و در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است.

18) ساعت vacheron constantin tour

این ساعت در سال ۲۰۰۵ ساخته شده و پیچیده ترین ساعت مچی دوران خود می باشد. طراحی زیبا و منحصر به فرد آن، تقویم مناسب و جابجایی عقربه هایش زبان زد همه مردم می باشد. اگر چه امکانات آن مورد استقبال قرار نگرفت، اما همچنان احترام و تحسین طرفدارانش را به همراه دارد. حدود یک و نیم میلیون دلار می‌ارزد و یکی از ساعت های در دسترس است.

19) ساعت الماس graff the fascination

این ساعت ۴۰ میلیون دلار می ارزد و در سال ۲۰۱۵ ساخته شده که دومین ساعت گران دنیاست. به علت الماس های سفید ۹۶/۱۵۲ عیار و الماس هلویی شکلی که ۱۳/۳۸ عیار بوده و در مرکز آن قرار دارد، این ساعت دومین ساعت گران دنیا به شمار می‌رود. اگر به تجملات اهمیت زیادی می دهید این ساعت مناسب شماست.

20) ساعت الماس graff hallucination

این ساعت رویاهای بسیاری از افراد را برآورده کرده است. الماس های رنگارنگ و درخشان آمیخته شده آن، خالص بوده و فقط با نگاه کردن به عکس آن شگفت زده خواهید شد. صاحب این ساعت بسیار باید با شهامت باشد تا آن را در دست خود بیندازد؛ چون از پلاتینیوم ساخته شده است. این ساعت تجملاتی ترین نوع بوده و اولین ساعت گران دنیا به شمار می‌رود که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده و حدود ۵۵ میلیون دلار می‌ ارزد و به همین دلیل یکی از زیبا ترین و گران قیمت ترین ساعت های مچی زنانه بشمار می آید.


ساعت مچی یکی از ابزارهایی است که امروزه علاوه بر متوجه زمان شدن، کاربردهای دیگری نیز دارند که بر قیمت آن‌ها تاثیر گذار است. از جمله این کاربردها می‌توان به نمایش چند ساعت همزمان، تاریخ، قطب نما و… اشاره کرد.

در بین ساعت‌هایی که در دنیا ساخته می‌شود، چند شرکت معروف وجود دارند که نمونه تولید آن‌ها را در دست افراد مشهور و میلیونر می‌بینم. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که گران قیمت‌ترین ساعت دنیا چند قیمت است؟

در ادامه این گزارش گران قیمت‌ترین ساعت‌های ساخته شده در دنیا نمایش داده شده است.

۱۰. Brequet Pocket Watch ۱۹۷۰ BA/۱۲ – $۷۳۴,۰۰۰

این یک مدل ساعت قدیمی جیبی است که در آن ۱۸ قیراط طلا استفاده شده است. نکته‌ای که این ساعت را به قیمت ۷۳۴ هزار دلار می‌فروشد، دست ساز بودن و معروفیت سازنده این ساعت است.

۹. Blancpain ۱۷۳۵ Grande Complication – $۸۰۰,۰۰۰

گران‌ترین ساعت مچی دنیا

این ساعت پیچیده‌ترین ساعت مچی از نظر تعداد قطعات موتور در جهان است به طوری که از ۷۴۰ قطعه در موتور آن استفاده شده و تمام این قطعات بدون دخالت دستگاه و با دست کنار یک دیگر چیده شده اند.

بدنه این ساعت از جنس پلاتین و بند آن از جنس پوست کروکدیل است.

۸. Louis Moinet Magistralis – $۸۶۰,۰۰۰

گران‌ترین ساعت مچی دنیا

ساعت با شکوه و خاص در عین سادگی و جذابیت.

در این ساعت ۸۶۰ هزار دلاری از یک قطعه از شهاب سنگ استفاده شده که سال‌ها قبل از کره ماه به زمین پرتاب شده بود و این موضوع ساعت مورد نظر را منحصر می‌کند.

یک نکته قابل توجه برای خریداران این ساعت این است که، مکانیزم تقویم دائمی دارد و صاحب ساعت هیچ نگرانی در خصوص عقب افتادن از زمان نخواهد داشت.

۷. Hublot Black Caviar Bang – $۱ million

گران‌ترین ساعت مچی دنیا

شرکت هوبلو در سال ۲۰۰۹ چند تعداد محدود از این مدل ساعت خود را به بازار عرضه کرد، اما بعدها به دلیل تقاضای زیاد، تعداد ساخت آن را افزایش داد.

در طراحی ساخت این ساعت از ۵۰۱ الماس سیاه و طلای ۱۸ عیار استفاده شده است که قیمت ساعت شماره ۷ در این لیست را تا یک میلیون دلار بالا برده است.

۶. Chopard Super Ice Cube, $۱.۱ million

گران‌ترین ساعت مچی دنیا

در این لیست از شماره ۶ شاهد قیمت های بالای یک میلیون دلار خواهیم بود.

ساعت شماره ۶ مناسب برای خانم‌ها است که مجموعا از ۶۰ قیراط الماس با خلوص بالا استفاده شده که در برش‌های خارق العاده کنار یکدیگر چیده شده اند. دو مورد از ویژگی‌های منحصر به فرد این ساعت ضد آب و ضد خراش بودن آن است.

۵. Patek Philippe Sky Moon Tourbillon, $۱.۳ million

ساعت بعدی توسط طراح بسیار معروف ساعت Patek Phillipe طراحی شده که در تمام ساعت از شبانه روز، حالت ماه را به طور دقیق نشان می‌دهد. این ساعت در دو نوع زنانه و مردانه ساخته شده است؛ البته به تعداد بسیار محدود.

۴. Vacheron Constatin Tour de I’lle, $۱.۵ million

ساعت یک و نیم میلیون دلاری برای ۲۵۰ امین سالگرد تاسیس شرکت ساعت سازی Vacheron Constantin توسط همین شرکت ساخته شد.

در ساخت این ساعت از طلای ۱۸ عیار و یاقوت آبی با خلوص بالا استفاده شده است.

۳. Patek Philippe Platinum World Time, $۴ million

سومین ساعت در این لیست نیز توسط Patek Phillipe طراحی شده است. این ساعت به طور همزمان، زمان دقیق ۲۴ شهر در دنیا را نشان می‌دهد که باعث شده تا مورد توجه افرادی قرار گیرد که در طول سال به کشورهای زیادی سفر می‌کنند.

این ساعت در سال ۲۰۰۲ در یک حراجی ۴ میلیون دلار فروخته و تبدیل به گران قیمت‌ترین ساعت در جهان شد، اما امروز به لیست شماره ۳ سقوط کرده است.

۲. Patek Philippe Super Complication, $۱۱ million

این ساعت نیز به دست Patek Phillipe برای یک بانکدار به نام Henry Graves در سال ۱۹۳۳ طراحی شده است که ساخت آن ۵ سال زمان برد.

۲۴ ویژگی خاص و پیچیده در این ساعت وجود دارد که لقب فراتر از زمان به آن داده شده است. این ساعت پیچیده‌ترین ساعت از نظر طراحی و عملکرد و گران‌ترین ساعتی است که در حراجی‌ها فروخته شده است.

۱. Chopard ۲۱۰ karat, $۲۶ million

گران‌ترین ساعت موجود در جهان ۲۶ میلیون دلار قیمت دارد که این رقم شاید تنها برای افراد انگشت شماری در جهان قابل درک باشد.

همان طور که در عکس مشاهده می‌کنید، این ساعت در نگاه اول به شکل یک دستبند با سنگ‌های زینتی است، اما با توجه بیشتر متوجه وجود یک ساعت در بین این سنگ‌ها می‌شوید.

۲۲۳۲۲۷