رایانه

نحوه کنترل موسیقی با mi band 4 + مقایسه و نظرات کاربران

می‌بند 4 یکی از جالبترین مچ بندهای هوشمندی هست که شرکت شیائومی وارد بازار کرده است. در این مطلب می‌خواهیم ویژگی‌های و امکانات جالب آن مخصوصا کنترل  موسیقی با می بند 4 را برای شما نشان دهیم.

این مچ بند امکانات بسیار خوبی دارد و نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت زیادی کرده است. کسانی که قصد تهیه مچ بند می‌بند 4 را دارند می‌توانند با خواندن این مطلب برای تهیه آن اقدام کنند.

نوشته های مشابه

  • قیمت روز ست نیم تنه و لگ ورزشی زنانه [ لینک خرید 31 مدل شیک ]

  • قیمت روز 36 مدل ست 3 تکه لباس ورزشی زنانه و دخترانه

در ایران هم بازار فروش آن بسیار خوب پی رفت و علاقه‌مندان زیادی را جذب خود کرده است. در مطلب خرید می‌بند 4 هم ما به‌صورت دقیق نظرات خریداران و سؤالات را بررسی کرده‌ایم.

بعد از ارائه نسخه 4 برنامه می فیت متوجه شدیم که apk این نرم‌افزار حاوی امکانات زیادی برای می‌بند 4 شده است.

فریمورها و ریسورس های این دستبند هم دارای امکانات بسیار خوبی شده هست. همین موارد می‌توانست کار رقبای شیائومی را به اندازه کافی سخت‌تر کند.

1- صفحه‌نمایش لمسی و رنگی

اولین قدمی که شیائومی برای رقابت سخت‌تر با رقبای خود در حوزه مچ بند و ساعت‌های هوشمند برداشته بود این بود که برای سری 4 خود یک صفحه‌نمایش تمام‌رنگی را وارد بازار کرد. قبل از این سری شما شاهد صفحات سیاه‌وسفید بوده‌اید.

عرضه 77 واچ فیس برای این گوشی باعث شده تا شما بتوانید هر واچ فیسی که باب میل شما هست را انتخاب کنید.

در می‌بند 4 شما حدود 100 عدد افزایش تصاویر را شاهد هستید. که این عدد بالغ بر 817 تصویر می‌باشد. در عرض یک سال شاهد تغییرات از 717 تا به 817 می‌باشید.

2- قفل نمایشگر در مچ بند می‌بند4

اگر شما مچ بند می‌بند3 شیائومی را داشته‌اید احتمالاً با قفل صفحه‌نمایش آشنا هستید. البته فقط با کشیدن انگشت دست از پایین به بالا شما می‌توانستید قفل آن را باز کنید. اما در نسخه 4 شرایط کمی پیچیده‌تر شده است.

دیگر شما باید از بین 4 مربعی که در هنگام قفل بودن صفحه‌نمایش نشان می‌دهد یک ترتیب را انجام دهید و اگر برای بار دوم و بعدی خواستید قفل صفحه‌نمایش را باز کنید باید به همان ترتیبی که 4 مربع را برای باز کردن تنظیم کرده بودید وارد کنید تا قفل صفحه باز شود.

نگران فراموشی رمز عبور نباشید. کافی است از طریق برنامه می فیت مچ بند را به تنظیمات کارخانه برگردانید تا بتوانید دوباره از آن استفاده کنید.

3- قابلیت کنترل موسیقی

اگر گوشی را با دستبند خود متصل کنید می‌توانید موسیقی در حال پخش از موبایل خود را کنترل کنید.

اگر قصد دارید که موسیقی در حال پخش را متوقف و یا به عقب و جلو تنظیم کنید می‌توانید با حرکت دست روی واچ فیس صفحه‌نمایش به سمت چپ و راست این کار را انجام دهید.

مطئمنا می‌توانید برای تنظیمات کم‌ و یا زیاد کردن صدای موزیک هم از واچ فیس روی صفحه نمایش مچ بند کمک بگیرید.

4- زبان‌های مختلف در می‌بند4

اگر شما مشخصات می‌بند 3 را دیده باشید متوجه شده‌اید که این دستبند فقط از 2 زبان انگلیسی و چینی استفاده کرده است.

اما در حال حاضر می‌بند 4 با پشتیبانی از 18 زبان زنده دنیا توانسته کار بزرگی را انجام بدهد. با تمام این ویژگی های زیاد شما متوجه فاصله زیاد آن با سری قبلی آن یعنی می‌بند 3 شده‌اید.

اما همچنان نبود زبان فارسی در سری‌های مچ بند شیائومی مخصوصاً برای کاربران فارسی‌زبان کمی دور از انتظار بود. اما نگران این موضوع نباشید ما در مورد فارسی کردن زبان می‌بند 4 مطلبی جامع را در سایت قرار داده‌ایم.

5- قابلیت عجیب و دقیق و سریع روی دستان شما

اگر شما نسخه چینی می‌بند 4 را خریداری کرده باشید درصورتی‌که آن را به موبایل خو جفت کنید و زبان گوشی شما انگلیسی باشد, خود مچ بند در مدت‌زمان کمتر از 30 ثانیه زبان پیش‌فرض خود را به انگلیسی تغییر خواهد داد.

با انجام این کار دیگر تفاوتی بین نسخه گلوبال و چینی وجود نخواهد داشت. عملاً هیچ تفاوتی هم بین این دو نسخه وجود ندارد.

اگر می‌خواهید دقیق‌تر متوجه شوید که چه تفاوتی بین دو سری وجود دارد پیشنهاد می‌کنم مطلب تفاوت نسخه چینی و گلوبال می‌بند4 را مشاهده کنید.

6- اعلان‌های یادآور برای شما

اگر شما هم مثل من کارهای روزمره زیادی دارید و نیاز دارید که در ساعت‌های مختلف روز کارهای مختلفی انجام دهید می‌توانید از 50 یادآور به صورت همزمان و جداگانه روی آن تنظیم کنید. همچنین قابلیت اضافه کردن 10 آلارم روی مچ بند هم وجود دارد.

می‌توانید برای روزهای خاصی از سال یک یادآور مشخص کنید و در همان روز خاص اگر دستبند روی مچ شما باشد و دران زمان سراغ مچ بند دیگری نرفته باشید به شما یادآوری خواهد کرد. حتی اگر متنی برای آن تعیین کرده باشید هم می‌تواند به شما نشان دهد.

البته این را هم بگویم که اگر مچ بند دیگری خریده‌اید حتماً یادآورها و آلارم ها را بردارید تا برای کاربر بعدی یادآورهای شما نشان داده نشود. زیاد این موضوع جالب نیست. در این صورت باید شماره تماس خود را به کاربر بعدی بدهید تا یادآوری‌ها را به شما اعلام کند.

7- بلوتوث 5 و قدرت تازه در مچ بند سری 4

شیائومی با بلوتوث 5 در می‌بند4 توانسته یک اتصال قوی‌تر و دقیق‌تر را برای کسانی که قصد دارند با امکانات بی شمار این سری کار بکنند را آماده کرده است.

این یعنی استفاده بهتر از قابلیت‌های جدیدتر می‌بند 4 برای کاربران. این ویژگی برای رقبای آن بسیار گران تمام شد. زیرا قیمت می‌بند4 نسبت به رقبا بسیار کمتر هست.

8- انتخابی ارزان و مناسب برای ورزشکاران

اگر فعالیت ورزشی زیادی داشته باشم و نیاز به یک مچ بند با قیمت مناسب و با قابلیتهای بسیار خوب باشم بدون تردید می‌بند 4 را انتخاب خواهم کرد. امکانات این دستبند برای ورزشکاران به اندازه کافی هست و اگر نیاز به ویژگی خاص ورزشی داشتید می‌توانید از این مچ بند کمک بگیرید.

مخصوصاً شناگران می‌توانند برای فعالیت‌های ورزشی در استخر بدون مشکل از این مچ بند استفاده کنند. ویژگی‌های جالب برای شناگران: میزان فشار آب به ماهیچه – انتخاب دو حالت دویدن و تردمیل – دوچرخه‌سواری – تمرین آزاد – میزان قند بدن – میزان مصرف کالری و …. اشاره کرد.

9- قابلیت دستیار صوتی هوشمند در می بند4

شیائومی برای می‌بند 4 یک دستیار هوشمند تعبیه کرده است که می‌توانید با کمک برنامه mi ai انجام می‌شود. این دستیار قابلیت اتصال به اسپیکر هوشمند شیائومی را هم دارد.

البته شنیده‌ها حاکی از این هست که این قابلیت بیشتر برای بازار چین تعبیه‌شده است.

10- nfc قابلیت دیگر آن

هدف از ارائه این قابلیت برای شیائومی بیشتر بازار چین بوده است. زیرا این ویژگی به‌هیچ‌وجه در بازار ایران کار آیی نخواهد داشت.

این ویژگی حتی در موبایل‌ها هم وجود دارد. اما با تمام مزیت‌های خوبی که دارد برای ما ایرانی‌ها جالب نیست.

11- بررسی کیفیت هوا

اگر در شهرهای شلوغ و پر رفت و آمد ساکن هستید و آلودگی هوا برای شما بسیار مهم است می توانید از این ویژگی خاص و دقیق روی می‌بند 4 استفاده کنید.

علاوه بر ویژگی دما و وضعیت آ بو هوا می‌توانید امکانات میزان آلودگی یا سرعت باد و.. را هم مشاهده کنید.

12- استفاده آیکون‌های مجزا

در سری می‌بند4 شما می‌توانید برای هر برنامه آیکون منحصر به فرد آن را مشاهده کنید. یعنی اگر شما برنامه‌های واتساپ یا ایسنتاگرام را داشته باشید می‌توانید آیکون‌های هر کدام را مشاهده کنید.

13- استفاده برای ریموت کنترل دوربین گوشی

در شیائومی برای انجام اینکار قابلیت پیشفرض وجود ندارد. اما به شما خواهیم گفت که چه کاری انجام دهید. شما با کمک نرم‌افزار Mi Band 2/3/4 & Amazfit Selfie می‌توانید تا حدی این کار را انجام دهید.

برای دانلود آن باید از گوگل پلی کمک بگیرید. لینک زیر را دنبال کنید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.miband2.mibandselfie

سپس نرم‌افزار می فیت را اجرا کنید و بعد از آن وارد پروفایل mi band 4 شوید. به پایین اسکرول کنید و آدرس بلوتوث را کپی کنید.

سپس برنامه‌ای که بالاتر به شما گفتیم را اجرا و آدرس بلوتوث را روی ac وارد کنید. طبق عکس زیر

پس از کپی کردن آن باید دکمه اتصال را فشار دهید تا موبایل شما با مچ بند خود جفت کنید.

پس از اعلان لرزشی برای تأیید جفت شدن به مچ بند می‌توانید به راحتی برنامه دوربین را باز و از ریموت می‌بند4 استفاده کنید.

کنترل موسیقی با دستبند سلامتی Mi Band 2

دستبند سلامتی شیائومی مدل Mi Band 2 که در زمان خودش با توجه به میزان فروشی که داشته به‌عنوان دومین ابزار پوشیدنی پرفروش شناخته می‌شد. مچ بند هوشمند می‌بند ۲ سومین دستبند هوشمند شیائومی بوده است.

البته بعدازآن با ورود نسخه‌های می‌بند 3 و می‌بند 4 هم شاهد فروش خوبی در این محصولات شاهد بودیم.

بعضی از کاربران بعد از خرید مچ بند هوشمند می‌بند2 اطلاعات کمی در مورد کنترل موسیقی آن دارند. در این مقاله قصد داریم به صورت خلاصه در مورد نحوه کنترل موسیقی با استفاده از این مچ بند هوشمند شیائومی صحبت کنیم.

در ابتدا باید برنامه Mi Band 2 Music&Camera Control را دانلود کنید. با کمک لینک زیر می‌توانید این اپلیکیشن را دانلود کنید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.explab.mibandmusiccontrol&hl=en

سپس مراحل زیر را به ترتیب انجام بدهید:

اپلیکیشن مای فیت را باز کرده و به قسمت Band alert بروید و Mi Band 2 Music Control را انتخاب و فعال کنید.

بعد از انجام کار بالا باید اپلیکیشن Mi Band 2 Music Control را باز کرده و مک آدرس شیائومی Mi Band ۲ خود را به صورت دستی وارد کنید.

اگر مک آدرس مچ بند خود را ندارید به اپلیکیشن Mi Fit رفته و در پایین صفحه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

بعد از واردکردن مک آدرس می‌بند ۲, بر روی دکمه پلی در پایین نرم‌افزار کلیک کنید. الان دیگر شما می‌توانید با استفاده از می‌بند آهنگی که در حال پخش شدن از هست را کنترل کنید.

 

جمع بندی

مچ بند شیائومی می بند 4 یک دستگاه هوشمند بسیار خوب با قیمت بسیار پایین به نسبت رقبا می باشد. اگر قصد خرید آن را دارید پیشنهاد می کنم که در خرید آن شک نکنید و برای خرید آن اقدام کنید.

 

بیشتر بخوانید:

ست ساعت ارزان

بهترین ساعت هوشمند شیائومی

تفاوت نسخه چینی و گلوبال می بند 5 شیائومی


مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 6 (در برخی نقاط با نام Mi Smart Band 6 نیز شناخته می‌شود) یک مچ‌بند هوشمند تناسب اندام کوچک و زیبا است که با داشتن امکاناتی همچون اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، پشتیبانی از 30 حالت ورزشی جدید و همچنین قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا و امکانات کاربردی میتوان گفت در گجت‌های سلامتی حرفی برای گفتن دارد و کار رو برای رقباش سخت کرده است.

Mi Band 6 همان مچ ‌بند هوشمند شیائومی Amazfit Band 5 گلوبال است به استثنای تغییر قابل توجهی در نمایشگر، که اکنون روشن تر و واضح‌تر و 50 درصد بزرگ‌تر شده است و همچنین امکان اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون را نیز دراد.

در ادامه به بررسی این دست‌بند محبوب که از سری محصولات مچ بند و ساعت هوشمند ۲۰۲۱ است، می‌پردازیم.

فهرست:

  • مشخصات مچ بند شیائومی Mi Band 6
  • امکانات نرم‌افزاری
  • نقاط قوت و نقاط ضعف
  • جمع بندی

مشخصات شیائومی می بند ۶ (Mi Band 6):

شیائومی Mi Band 6 از صفحه‌نمایش 1.56 اینچ از جنس AMOLED استفاده می‌کند، از 30 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند شش فعالیت شامل راه رفتن، دویدن، تردمیل داخل سالن و دوچرخه سواری را به صورت خودکار تشخیص دهد. این مچ‌بند هوشمند از یک باتری 125 میلی آمپری برخوردار است که می‌تواند بیش از 14 روز شارژدهی داشته باشد همچنین حدودا 2 ساعت طول می‌کشد تا کامل شارژ شود.

شیائومی Mi Band 6 در مدلی که برای بازار جهانی در نظر گرفته شده، از NFC پشتیبانی نمی‌کند و این قابلیت تنها در مدلی که برای بازار کشور چین در نظر گرفته شده در دسترس است.


بیش‌تر بخوانید: ساعت هوشمند اپل سری 6


طراحی و صفحه نمایش می بند ۶ (Mi Band 6):

شیائومی برای طراحی می‌بند 6 از همان الگوی سابق بیضی شکل استفاده کرده است و همچنین از نمایشگر 1.56 اینچی AMOLED استفاده می‌کند که 50 درصد بزرگتر از نمایشگر 1.1 اینچی به کار رفته در می‌بند 5 است.

صفحه‌نمایش می بند 6 وضوح 152 در 486 پیکسل دارد و حداکثر روشنایی صفحه‌نمایش آن 450 نیت است که این امکان را می‌دهد تا بتوان زیر نور خورشید به راحتی از مچ‌بند استفاده کرد. روی این صفحه‌نمایش از شیشه‌ی حرارت‌دیده با پوشش ضد جذب اثر انگشت استفاده شده است.

شیائومی Mi Band 6 دارای یک شیشه ضد خش 3D است، در حالی که در Mi Band 5 از شیشه ضد خش 2.5D استفاده شده بود.

بندی که شیائومی به صورت پیش‌فرض برای این محصول در نظر گرفته حس خوبی رو منتقل می‌کند. بافت نرمی دارد و مو و گرد و غبار را هم جذب نمی‌کند که جزو نکات خوب طراحی آن به شمار می‌آید.

شیائومی Mi Band 6 حدود 13 گرم وزن دارد که 1 گرم بیشتر از نمونه قبلی آن است.


بیش‌تر بخوانید: معرفی ساعت شیائومی مدل mi band 4 و ویژگی های آن


طول عمر باتری می بند ۶ (Mi Band 6):

خوشبختانه شیائومی در خانواده می‌بندها، شما را با دغدغه عمر باتری مواجه نمی‌کند. می‌بند 6 همانند می‌بند 5، دارای باتری داخلی 125 میلی آمپری هست. در شرایطی که استفاده متوسط رو به کم از امکانات می‌بند 6 داشته باشید می‌تواند تا 14 روز دوام داشته باشد همچنین در حالت صرفه جویی در مصرف برق( Power saving mode ) می‌تواند تا 19 روز شارژدهی داشته باشد. این مچ‌بندحدودا 2 ساعت طول می‌کشد تا کامل شارژ شود که این امر توسط شارژرهای مغناطیسی اختصاصی 2 پین انجام می‌شود.

بسیاری از قابلیت‌های جدیدی که به این محصول اضافه شده، باعث می‌شود باتری آن سریع‌تر از آنچه که انتظار داشتیم تخلیه شود (در صورت استفاده از امکانات در طول روز).

به طور کلی، به نظر می‌رسد که در اکثر بخش‌ها نسبت به نسخه قبلی خود ارتقا خوبی داشته است.

امکانات نرم‌افزاری می بند ۶ (Mi Band 6)

Mi Band 6 شیائومی می‌تواند بر کیفیت خواب شما نظارت کند، ضربان قلب شما را اندازه بگیرد، سطح استرس شما را بررسی کند و از همه مهم‌تر، اکسیژن اشباع خون (مهمترین وجه تمایز با می‌بند‌5) را هم اندازه گیری نماید.

به گفته شیائومی ویژگی نظارت بر ضربان قلب در این مچ‌بند درجه یک می‌باشد و نتایج بهتر و پایدارتری نسبت به سایر مچ‌بند‌های موجود در بازار را ارائه می‌دهد.

ردیابی فعالیت‌های ورزشی:

Mi Band 6 می‌تواند 30 فعالیت ورزشی از جمله کیک بوکسینگ، پیاده‌روی، دو، دوچرخه سواری، رقص، تناسب اندام داخل خانه، ژیمسناتیک، بسکتبال، والیبال، تنیس، بدمینتون و… پشتیبانی کند در حالی که، نسل قبلی Mi Band 5 می‌تواند تنها 11 فعالیت که شامل دویدن در فضای باز، دویدن در محیط داخلی، پیاده روی، دوچرخه سواری، دوچرخه سواری داخل سالن، شنا، ورزش، طناب زدن و یوگا می‌شود را پپشتیبانی کند.

اگر اهل ورزش هستید، علاوه بر ردیابی فعالیت‌های ورزشی، PAI نیز به دردتان خواهد خورد. این قابلیت مخفف Personal Activity Intelligence است و در هر لحظه تمام فاکتورهای سلامتی کاربر را به صورت نمودار به نمایش درمی‌آورد و برای درک بهتر، بر اساس تحرک و ضربان قلب به عملکرد آن از 1 تا 100 امتیاز می‌دهد و امتیاز بالاتر نشان دهند، شرایط جسمانی بهتر است.

سنسور ضربان قلب می بند ۶ (Mi Band 6):

این مچ‌بند دارای سنسور ضربان قلب می‌باشد که کارکرد آن به این صورت است که می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که هر ۳۰، ۱۰، ۵ و ۱ دقیقه، گزارشی از وضعیت را به شما ارائه دهد. با این که گزارش یک دقیقه ای دید جامع تری در اختیار شما می‌گذارد اما مصرف باتری را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 سنسور اکسیژن خون می بند ۶ (Mi Band 6) :

سنسور اکسیژن، که به تازگی به مچ‌بندهای هوشمند شیائومی‌ افزوده شده بعد از شیوع کرونا بسیار کاربردی به نظر می‌آید. این سنسور نیز با دقت بالایی سطح اکسیژن خون شما را نمایش می‌دهد.

برای برقراری تعامل سازنده‌تر با Mi Band 6، لازم است اپلیکیشن Mi Fit را هرچه سریع‌تر دانلود و نصب نمایید. در این اپلیکیشن به تحلیل اطلاعات و امکانات وسیع تری دستیابی خواهید داشت.

مقاوم در برار آب:

Mi Band 6 دارای گواهینامه 5ATM می‌باشد و در برابر آب تا فشار 5 اتمسفر و رطوبت به صورت کامل مقاوم است به این صورت که تا 10 دقیقه در عمق 50 متر می‌تواند در مقابل نفوذ مایعات دوام بیاورد و به همین دلیل در هنگام شنا می‌توانید از آن استفاده کنید.

علاوه بر این، می‌بند 6 مانند نسل‌های قدیمی خود امکان کنترل دوربین گوشی برای عکس برداری، کنترل پخش موسیقی گوشی، امکان سایلنت کردن گوشی، تایمر، کرنومتر، نمایش وضعیت آب و هوا و آلارم هشدار با استفاده از ویبره را دارد.

همچنین امکان پیدا کردن گوشی از طریق مچ بند یا بالعکس، پیدا کردن مچ بند از طریق گوشی برای می‌بند 6 فراهم شده است.


بیش‌تر بخوانید: بهترین مچ بند هوشمند


در کنار این قابلیت‌ها، امکان انتخاب واچ فیس دلخواه از بین واچ فیس‌های متنوع موجود در مچ بند وجود دارد. در کنار آن شما می‌توانید واچ فیس دلخواه خود را از بین چندین واچ فیس موجود در اپلیکیشن مچ بند انتخاب کنید و برای نمایش، آن را به داخل مچ‌بند آپلود نمایید. به این ترتیب امکان سفارشی سازی دلخواه صفحه نمایش مچ بند تا حد خیلی زیادی وجود دارد.

قیمت می بند ۶ (Mi Band 6)

Mi Band 6 در رنگ‌‌های متنوع مشکی، نارنجی، زرد، زیتونی، استخوانی و آبی ارائه می‌شود. ابعاد می‌بند 6 تقریبا‌ هم‌ اندازه‌ با می‌بند 5 می‌باشد و طول بند از 155 تا 219 میلی‌متر قابل ‌تنظیم هست. شیائومی می‌بند 6 در چین با قیمت 35 دلار و مدل NFC این محصول 42 دلار و مدل بازار جهانی آن حدودا 45 دلار (بدون NFC) عرضه می‌شود.

نقاط قوت می بند ۶ (Mi Band 6)

  • طراحی زیبا
  • صفحه نمایش بزرگ‌تر با روشنایی بیش‌تر
  • سنسور اکسیژن
  • نمایش آیکون‌های بیش‌تر و متن بزرگ‌تر در مقایسه با نسل‌های قبلی
  • پشتیبانی از 30 حالت ورزشی متنوع
  • نمایش تماس‌ها و اعلانات پیامک و شبکه‌های اجتماعی
  • دقت بالای سنسورهای سلامتی
  • دارای استاندارد ضد آب 5ATM

نقاط ضعف می بند ۶ (Mi Band 6)

  • ویژگی باز کردن قفل فقط با گوشی‌های شیائومی کار می‌کند
  • نداشتن GPS
  • نبود نسخه NFC در خارج از چین
  • از طریق بلوتوث نمی‌توانید به تماس‌ها پاسخ دهید و یا رد تماس کنید

جمع بندی:

مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 6 جدیدترین نسل از مچ‌بندهای معروف شیائومی می‌باشد که بهبودهای قابل توجهی را نسبت به نسل قبلی خود داشته است. Mi Band 6 صفحه نمایش بزرگتری دارد که در نتیجه آن، تعداد آیکون منوی بیشتری در صفحه نمایش داده می‌شود.

ارتقا بزرگ دیگر این مچ بند پایه ثابت شدن سنسور اکسیژن برای آن می‌باشد که در نسل قبلی فقط در نسخه چین دیده می‌شد. همچنین تعداد حالت‌های ورزشی در این مدل به 30 عدد افزایش یافته است.

این مچ بند از نظر کیفیت ساخت، زیبایی و دقت سنسورها بسیار عالی بوده و با توجه به امکانات و قیمت آن می‌توان گفت که ارزش خرید بسیار بالایی دارد.