رایانه

فروشگاه تخصصی ساعت هوشمند + مقایسه و نظرات کاربران

امروزه انتخاب یک سایت خوب برای خرید ساعت کمی سخت شده است و برای اینکه بتوانیم یک ساعت هوشمند خوب را انتخاب کنیم باید در ابتدا بدانیم که یک سایت خوب برای خرید ساعت هوشمند چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد. ما در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین سایت و فروشگاه اینترنتی خرید ساعت هوشمند صحبت می‌کنیم. پس همراه ما باشید تا در ادامه لیست ۱۵ سایت را به شما معرفی کنیم تا بدانید که از کجا ساعت بخرید.

امروزه جوانان علاقه زیادی به استفاده از ساعت‌های هوشمند دارند. داشتن یک استایل زیبا موردعلاقه خیلی از جوانان می‌باشد. این علاقه مربوط به فقط قشر خاص یا مرد یا زن ندارد. بلکه هر شخصی با توجه به میزان هزینه‌ای که قصد دارد انجام دهد، می‌تواند برای خرید اقدام کند. نکته دیگر اطمینان از مکانی هست که ما برای خرید انتخاب می‌کنیم. اگر بعد از تهیه ساعت متوجه شوید که، یک ساعت فکر را خرید کرده‌اید, مطمئناً ناراضی خواهید بود و سعی خواهیم کرد که به دیگران بگویید به هیچ‌وجه از آنجا خریدی را انجام ندهند. سعی کرده‌ایم در این مطلب کار را برای شما و دوستان شما راحت‌تر کنیم.

نوشته های مشابه

  • قیمت روز ست نیم تنه و لگ ورزشی زنانه [ لینک خرید 31 مدل شیک ]

  • قیمت روز ست 3 تکه لباس ورزشی زنانه و دخترانه

    قیمت روز 36 مدل ست 3 تکه لباس ورزشی زنانه و دخترانه

پیشنهاد ویژه: می توانید مطلب راهنمای خرید ساعت هوشمند را مطالعه کنید.

همچنین شما می‌توانید یک لیست کامل از انواع ساعت هوشمند را در صفحه ” خرید ساعت هوشمند ” مشاهده کنید و اگر قصد دارید که از طریق سایت کوک باش یک برند ساعت خاصی را انتخاب کنید می‌توانید از بخش منو و گزینه‌هایی که در اختیار شما قرار داده شده است ساعت هوشمند موردنیاز خود را خریداری کنید. سایت‌ها و فروشگاه های اینترنتی زیادی برای خرید انواع ساعت از جمله ساعت‌های هوشمند وجود دارد.

اما در حالی که شما قصد خرید آن را دارید و هیچ اعتمادی نسبت به هیچ‌کدام از این سایت‌ها ندارید کار برای شما کمی سخت می‌شود. ما این کار را تا حدی برای شما راحت کرده‌ایم. البته ما هیچ‌وقت فقط به صورت ۱۰۰% هر کدام از سایت‌هایی که برای خرید اسمارت واچ پیشنهاد کرده‌ایم را تضمین نخواهیم کرد. زیرا ممکن است یک کاربر از خرید راضی باشد و کاربری دیگر ناراضی باشد.

همچنین می‌توانید با کمک نظراتی که در مورد هر ساعت در سایت‌های مختلف هست, متوجه شوید که آیا خرید آن ساعت از یک سایت و فروشگاه اینترنتی و آنلاین خاص مناسب می‌باشد یا نه؟

اصولاً فروشگاه های آنلاینی که از محصولات مختلف ساعت‌های هوشمند برخوردار هستند, سایت‌های مناسبی برای خرید هستند. البته ممکن است بعضی از سایت‌ها به صورت تخصصی فقط بر روی یک برند خاص کار کنند. اصولاً محصولات شیائومی در ایران دارای ساعت‌های تخصصی هم می‌باشد و همین‌طور ساعت‌های اپل واچ هم به این صورت سایت‌های تخصصی آن به فروش می‌رسد.

هدف ما معرفی سایت تخصصی یا سایت عمومی نمی‌باشد. هدف ما معرفی بهترین سایت برای خرید ساعت هوشمند, که مشتریان راضی زیادی داشته باشد و فروش محصولات آنها به خاطر راضی بودن مشتریانشان بالا باشد. البته شاید سایت‌های محصولات و برندهای معروف را هم نام ببریم.

یکی از مهم‌ترین نکته‌ها که کاربران عادی در هنگام تهیه ساعت متوجه نمی‌شوند، این هست که فریب ظاهر زیبای یک فروشگاه اینترنتی را می‌خورند. هیچ وقت نباید به خاطر ظاهر زیبای یک سایت، احساس کنید که جای خوبی را برای انتخاب و خرید خود پیدا کرده‌اید. البته داشتن یک طراحی خوب در یک سایت می‌تواند به شما این را القا کند که محصولات آنها هم, مناسب می‌باشد.

معرفی بهترین سایت و فروشگاه آنلاین خرید ساعت هوشمند

در این بخش ما به شما سایت‌ها و فروشگاه اینترنتی خرید ساعت هوشمند را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید برای مراجعه به هر کدام از سایت‌ها بر روی نام آنها کلیک کنید و وارد سایت آنها شوید و انواع ساعت‌های هوشمند را مشاهده کنید.

۱. سایت دیجی کالا

مطمئناً هر کسی که قصد خرید اینترنتی داشته باشد اولین سایتی که سرمیزند سایت دیجی کالا است. اکثر سایت‌های خرید ساعت هوشمند برای قیمت‌گذاری بر روی محصولات خود از این سایت کمک می‌گیرد. قدمت این سایت و محصولات هوشمند دیجی کالا نسبت به خیلی از سایت‌ها بیشتر می‌باشد. با توجه به خدمات پس از فروش این سایت و با توجه به اینکه فروشندگان زیادی در این سایت برای فروش محصولات خود حضور دارند, ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از سایت دیجی کالا حتماً برای انتخاب ساعت موردعلاقه خود, دیدن کنید.

یکی از بهترین خوبی‌های این سایت این هست که شما می‌توانید بخش نظرات کاربرانی که خریدی را انجام داده‌اند را مشاهده کرده و سپس برای خرید اقدام کنید. همچنین شما می‌توانید در بخش پرسش و پاسخ مربوط به هر ساعت, مشکلات خود را هم برطرف کنید. یکی دیگر از خوبی‌های سایت دیجی‌کالا این هست که در کنار ساعت یک نمودار قیمتی را قرار داده است تا شما بتوانید, یک نگاه کلی از روند صعودی یا نزولی بودن آن محصول را داشته باشید.

2- سایت اسمارت واچ استور

در کنار سایت‌هایی که ما به شما معرفی خواهیم کرد سایت اسمارت واچ استور یک سایت تخصصی در حوزه فروش انواع ساعت هوشمند هست. اینکه یک سایت به صورت تخصصی در ۱۰ روزهای کار می‌کند می‌تواند یک. مثبت برای کاربران سایت می‌باشد. ما هم پیشنهاد می‌کنید که حتماً از این سایت و طراحی جالب آن دیدن کنید. همچنین این سایت فرشی به نام قوانین و مقررات دارد که می‌توانید قبل از خرید، آن صفحه را مشاهده کرده و سپس برای کاری که قصد انجام آن را دارید، اقدام کنید.

این سایت در مورد هر محصول توضیحات کافی و مناسبی را ارائه کرده است. که نشان می‌دهد برای اینکه کاربران خود را راضی نگه‌داشته باشد، سعی دارد بهترین راهنمایی خرید ساعت هوشمند د را قبل از خرید انجام دهد. اگر من قصد خرید ساعت داشته باشد حتماً با مشاوران ای نسایت تماس خواهم گرفت و از کیفیت محصولات آنها اطلاعاتی را کسب خواهند کرد. اما نداشتن بخش مشاوره و چت انلاین نمی تواند یک نقطه منفی برای این سایت باشد.

3- سایت قسطی کلاب

این سایت که بسیار هم مشهور شده است, نوع فروش سایت است که به صورت اقساط محصولات خود را به فروش می‌رساند. یکی از این محصولات ساعت‌های هوشمند می‌باشد. پیشنهادی که من به شما دارم این هست که، اگر قصد خرید یک نوع ساعت را دارید، اما قیمت آن بالا هست و شما در حال حاضر نمی‌توانید برای خرید آن اقدام کنید، از مشاوران سایت قسطی‌کلاب کمک بگیرید و حتی می‌توانید از بخش سؤالات و نحوه فروش قسطی آن اطلاعات دقیقی به دست بیاورید. این سایت در زمان‌های خاصی پیشنهادات ویژه را ارائه می‌کند که شما می‌توانید با اتصال شماره موبایل خود از تخفیف‌های این سایت با خبر شوید. البته اگر قصد ندارید که خیلی زود برای تهیه اسمارت واچ اقدام کنید.

4- سایت دیجی دو

این سایت با شعار تضمین اصالت کالا، قیمت منصفانه و تعویض بی قید و شرط به شما القا می‌کند که برای خرید هیچ مشکل و استرسی را نداشته باشید. این سایت در حوزه فروش قطعات دیجیتالی از جمله ساعت هوشمند فعالیت دارد. با توجه به فروش این سایت، خیلی از محصولات ناموجود می‌باشد. اما گزینه خوبی برای خرید ساعت‌های نسبتاً گران می‌باشد. لیست محصولات ساعت هوشمند در سایت دیجی دو زیاد نمی‌باشد و می‌توان گفت در بین سایت‌هایی که معرفی کرده‌ایم و خواهیم کرد، پایین‌ترین رتبه را خواهد گرفت.

5- سایت زنبیل

اگر قبلاً در اینترنت در مورد یک نوع محصول را کرده باشید، مطمئناً سایت زنبیل را دیده‌اید. این سایت تنوع محصولات بالایی دارد. ازجمله آنها می‌توان به اسمارت واچ‌ها و مچ بندهای هوشمند اشاره کرد. این سایت به کاربران خود می‌گوید که قیمت محصولات آنها بسیار مناسب می‌باشد. البته باید این حرف را در هنگامی‌که با سال‌های دیگر مقایسه می‌کنید، تشخیص دهید. با توجه به بزرگ بودن سایت زنبیل و حجم سفارشات بالای آنها می‌توانید این نوید را به شما بدهیم که یک سایت خوب رده‌بالا برای انتخاب یک ساعت هوشمند مناسب می‌باشد. این سایت مدعی است که تا ۱۰ روز گارانتی خرید و تحویل فوری در ۳ ساعت را ارائه می‌کند. مشخصاً تحویل سه ساعته برای مکان‌های نزدیک به سایت زنبیل می‌باشد.

6- سایت استایل آپ

این سایت هم با توجه به اینکه در حوزه فروش محصولات دیجیتالی فعالیت می‌کند، توانسته است در لیست بهترین سایت‌های خرید ساعت هوشمند قرار بگیرد. می‌توانید به بخش انتهای این سایت (فوتر) مراجعه کنید و یکسری لینک مربوط به خدمات مشتریان را مشاهده کنید که می‌تواند نحوه کار این سایت و نوع فروش محصولات را با توجه به قوانین و مقرراتی که در این سایت وجود دارد را به شما نشان دهد. یکی از مهم‌ترین بخش‌ها بخش نحوه بازگردانی کالا در این سایت می‌باشد, که به صورت تیتروار نحوه برگشت را توضیح می‌دهد. نکته دیگر در انتخاب سایت خوب برای خرید ساعت هوشمند، موجود بودن لوازم جانبی آن می‌باشد. از سایت‌هایی خرید کنید که علاوه بر ساعت‌های هوشمند, لوازم جانبی آن را هم داشته باشند.

7- سایت تبلت فون

این سایت هم مانند اکثر سایت‌هایی که معرفی کرده‌ایم، فروش انواع لوازم دیجیتال از جمله ساعت‌های هوشمند را انجام می‌دهد. البته این سایت در فروش ساعت‌های هوشمند سعی کرده است که فقط از برندهای مشهور استفاده کند. این کار می‌تواند برای کاربران مفید باشد. زیرا در هنگام انتخاب و تهیه اسمارت واچ نسبتاً گران مشکلی نخواهند داشت. سایت تبلت فون به خاطر محدودیت در ارائه برندهای ساعت هوشمند, تعداد محصولات کمتری را دارد. همچنین وجود محصولات و لوازم جانبی در این سایت می‌تواند به شما کمک کند که اگر نیاز به خرید لوازم جانبی ساعت هوشمند داشتید از همین سایت اقدام کنید.

8- سایت دیجی آنلاین

سایت دیجی آنلاین با فروش انواع محصولات توانسته در بازار ایران سهم خوبی را کسب کند. یکی از کارهایی که این سایت انجام می‌دهد مشاوره قبل از خرید هست. در این سایت فروشندگانی زود دارند که محصولات خود را در آن قرار می‌دهند و کاربر در هنگام خرید می‌تواند از بین فروشندگان، انتخاب خود را انجام داده و سپس برای خرید اقدام می‌کند.

9- سایت ایمالز

مطمئناً تا الان سایت ایمالز را دیده‌اید این سایت هم با توجه به فروش بسیار زیادی که داشته است می‌تواند به کاربران کمک کند که در انتخاب و خرید ساعت، کار راحتی داشته باشند. این سایت همانند سایت دیجی آنلاین فعالیت دارد و در این سایت شما می‌توانید از فروشندگان معتبر که در این سایت محصولات ای دارند، یکی را انتخاب و خرید خود را نهایی کنید. می‌توان گفت تعداد فروشندگانی که در سایت ایمان حضور دارند بسیار بیشتر از سایت‌های دیگر هست. با توجه به قیمت‌های مختلف و امتیازهایی که ایمالز به هر فروشنده می‌دهد، کمک بسیار خوبی برای کاربران خواهد بود تا خرید خود را دقیق‌تر انجام دهند.

10- سایت دیجی سا

اگر سایت دیجی کلاب فروش اقساطی را انجام می‌دهد، می‌توانیم بگوییم که سایت دیجی سا هم این کار را برای شما انجام می‌دهد. سایت در حوزه فروش قطعات دیجیتال و لوازم خانه فعالیت دارد. تعداد برندهایی که در این سایت برای ساعت هوشمند وجود دارد, کم می‌باشد. اما تعداد محصولات آن به اندازه کافی می‌باشد. این سایت سعی کرده است برندهای خوب را به کاربران معرفی کند. با توجه به شرایطی که در کنار محصولات قرار دارد شما می‌توانید، ساعت هوشمند دلخواه خود را دقیق‌تر انتخاب کنید. البته این سایت فقط به صورت قسطی فروش را انجام نمی‌دهد بلکه به صورت پرداخت در محل و آنلاین هم، فعالیت می‌کند.

11- سایت مالتینا

سایت مالتینا فقط در حوزه ساعت هوشمند بلکه در تمامی حوزه‌ها فعالیت دارد و به فروش محصولات می‌پردازد. اما تفاوت این سایت با سایت‌های دیگر در نکته‌ای هست که در ادامه به شما خواهم گفت. اگر وارد این سایت شوید متوجه یک تفاوت نسبت به سایت‌های دیگر خواهید شد. آن هم در نوع قیمت‌گذاری محصولات می‌باشد، که به صورت دلاری هست. مالتینا به شما کمک می‌کند که بتوانید از سایت آمازون محصول خود را انتخاب و خرید خود را نهایی کنید. در این صورت حتماً باید قیمت دلار را اندازه بگیرید و سپس پس با مقایسه نسبت به قیمتی که در سایت مالتینا وجود دارد، انتخاب خود را انجام دهید. مسلماً یک تفاوتی بین قیمتی که شما بر آورده‌اید و سایت مالتینا ارائه می‌دهد، وجود دارد. با مراجعه به قسمت فوتر سایت و عنوان سؤالات متداول، علت این تفاوت قیمت را بدانید.

12- سایت به روز کالا

یک سایت خوب دیگر با حجم زیادی از محصولات هوشمند، که می‌تواند شما را در هنگام خرید ساعت هوشمند, کمک کند. تنها ضعف مشابهی که از این سایت‌ها دارند در این هست که بخش چت آنلاین را ندارند. اما برای اینکه بتوانید از نحوه ارسال کالا یا نحوه بازگرداندن کالا اطلاع دقیق پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنم به قسمت فوتر سایت‌ها مراجعه کنید. در این قسمت اطلاعات بسیار مهمی در مورد روش کار آنها وجود دارد. همچنین در این قسمت شما می‌توانید متوجه شوید که آیا این سایت‌ها دارای نمادهای الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی تجارت الکترونیک هستند یا نه؟

13- سایت آل دیجیتال

این سایت با داشتن انواع ساعت هوشمند و بررسی هر کدام، می‌تواند یک راهنمای خوب برای انتخاب اسمارت واچ باشد. یکی از جالب‌ترین بخش‌های سایت آل دیجیتال بخش پرسش و پاسخ آن می‌باشد. در این بخش شما می‌توانید انواع سؤالات و جواب‌هایی که کاربران این سایت انجام داده‌ام را مشاهده کنید و اگر خودتان هم نیازمند حل مشکل ای هستید، سؤال خود را در قسمت مربوطه بپرسید. این سایت به عنوان یکی از برندهای معتبر در سال ۱۳۹۴ شناخته‌شده است. و همچنین نمادهای الکترونیکی و ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی را دارد. شما در این سایت می‌توانید محصولاتی که خرید کرده‌اید را به مدت ۷ روز تست کنید. همچنین حمل محصولات به صورت رایگان از طریق این سایت انجام می‌شود.

14- سایت سایمان دیجیتال

یکی از سایت‌های تخصصی در حوزه فروش محصولات دیجیتال, که ساعت‌های هوشمند هم در آن به فروش می‌رسد. شما می‌توانید اپلیکیشن اندروید سایمان دیجیتال را هم دانلود کرده و از طریق گوشی هوشمند محصولات آنها را مشاهده کنید. این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره می‌باشد که نشان‌دهنده اعتبار بالای آن است. درصورتی‌که محصول را از این سایت خرید باشید می‌توانید از گارانتی ۷ روز برگشت آن استفاده کنید. اگر قصد دارید بعد از دریافت محصول مبلغ آن را پرداخت کنید می‌توانید از ویژگی پرداخت در محل سایت سایمان دیجیتال استفاده کنید.

15- سایت گجت سنتر

این سایت در سال ۱۳۹۳ تأسیس شده است و در زمینه فروش گجت های هوشمند و فناوری‌های جدید مخصوصاً ساعت‌های هوشمند فعالیت دارد. هدف بلندمدت این سایت تأمین محصولات و فناوری جدید برای کاربران هست. البته در این مورد می‌توانیم بگوییم که تمامی سایت‌ها هدفشان این است که برای فروش سریع‌تر محصولات جدید, خیلی زود آنها را تأمین کرده و در سایت خودشان قرار بدهند. یکی از خوبی‌های این سایت قابلیت تحویل اکسپرس آن می‌باشد. همچنین ۷ روز ضمانت بازگشت وجه و ضمانت اصل بودن کالا و همچنین پرداخت در محل مانند دیگر سایت‌هایی که ما به آنها در مقاله بهترین سایت خرید ساعت هوشمند معرفی کرده‌ایم وجود دارد.

ما در این مقاله یک لیست ۱۵ سایت خرید ساعت هوشمند را به شما معرفی کردیم. درصورتی‌که قصد دارید یک اسمارت واچ خریداری کنید, می‌توانید از این مقاله کمک بگیرید. همچنین اگر نظری در مورد هرکدام از این سایت‌ها دارید می‌توانید در بخش نظرات برای ما ارسال بفرمایید. این نظرات می‌تواند به دیگر کاربرانی که قصد خرید محصولات از این سایت‌ها را دارند، کمک شایانی بکند.

بیشتر بخوانید:

مضرات ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند هواوی

ساعت هوشمند اندروید

ساعت سواچ مردانه