فیلم و سریال

زمان پخش سریال بی گناه در ماهواره


ساعت پخش سریال آ‌پارتمان بی گناهان از شبکه جم تی وی مشخص شد. سریال Masumlar Apartmani در پایان فصل اول با داستانی هیجان‌انگیز، مخاطبان خود را شوکه کرد و حالا فصل دوم این سریال از شبکه جم تی وی در حال پخش است.

داستان عاشقانه، اجتماعی و درام سریال آپارتمان بی گناهان توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و حالا، طرفداران این سریال فصل بعدی این سریال را از شبکه جم تی وی دنبال می‌کنند. اگر هنوز از زمان پخش آپارتمان بی گناهان از جم تی وی اطلاع ندارید، در ادامه ساعت پخش سریال آ‌پارتمان بی گناهان و ساعت تکرار آن را به اطلاع شما می‌رسانیم

ساعت پخش سریال آ‌پارتمان بی گناهان

شبکه جم تی وی در جدول پخش برنامه های خود ساعت پخش سریال آ‌پارتمان بی گناهان را مشخص کرده و بازه‌های زمانی مناسبی را برای زمان پخش آپارتمان بی گناهان از جم تی وی در نظر گرفته است.

ساعت پخش سریال آ‌پارتمان بی گناهان هر شب ساعت 23:00 است. اما اگر زمان پخش آپارتمان بی گناهان از جم تی وی را از دست دادید یا اینکه می‌خواهید هر قسمت را بیشتر از یک بار تماشا کنید، می تواند ساعت تکرار سریال آپارتمان بی گناهان از GemTV را دنبال کنید.

ساعت تکرار سریال آپارتمان بی گناهان از GemTV

ساعت تکرار سریال آپارتمان بی گناهان از GemTV در سه تایم مختلف برنامه‌ریزی شده است. این سریال ساعت 1:00 بامداد، 8:00 صبح و 16:00 عصر از شبکه جم تی وی تکرار می‌شود. ساعت تکرار سریال آپارتمان بی گناهان از GemTV در تکرار پخش هفتگی هم ساعت 6:00 از شبکه جم تی وی است.

زمان پخش آپارتمان بی گناهان از جم تی وی پلاس هم یک ساعت بعد از پخش آن از شبکه جم تی وی است. بنابراین اگر ساعت پخش سریال آپارتمان بی گناهان در ساعت 23:00 را از دست دادید، می‌توانید سریال را در ساعت 00:00 از جم پلاس تماشا کنید.

جدول ساعت پخش سریال آ‌پارتمان بی گناهان

زمان پخش آپارتمان بی گناهان از جم تی وی هر شب ساعت 23:00
ساعت تکرار سریال آپارتمان بی گناهان از GemTV هر روز ساعت 1:00، 8:00 و 16:00

 

خلاصه و بررسی فصل اول سریال آپارتمان بی گناهان

سریال آپارتمان بی گناهان در پاییز 2020 آغاز گردید و فصل یک آن در بهار ۲۰۲۱ خاتمه یافت. این سریال به مدت سه فصل پاییز، زمستان و بهار مخاطبان خود را به گریه انداخت و در صحنه‌هایی با رفتارها و حرف‌های کاراکتر گولبن آن‌ها را خنداند. متاسفانه داستان این سریال بر اساس داستان‌های واقعی نوشته شده است.

دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو، از روانشناسان چیره دست ترکیه هستند. ایشان با شنیدن دردها و اتفاق‌هایی که بر سر بیمارانشان افتاده است، رمان‌های بسیاری نوشته‌اند. این نوشته‌ها کمک می‌کنند تا مردم، دید بهتری نسبت به مسائلی که در جامعه وجود دارد، داشته باشند. تصور کنید هر سال تجاوزها اتفاق بیافتند و کسی از آن‌ها خبر نداشته باشد. آن وقت اوضاع این اتفاق، بدتر از وضعی که اکنون دارد، می‌شد.

با شناخت این بیماری‌های روحی، به دنبال درمان آن نیز خواهید بود. سریال‌های ترکی عروس استانبول، خانه تولدت سرنوشت توست، اتاق قرمز، دختر پشت پنجره و آپارتمان بی گناهان، همه برگرفته از رمان‌های دکتر بودایجی‌اوغلو هستند. تاریخ پخش فصل دو سریال آپارتمان بی گناهان موضوعی است، که مخاطبان در پی آن هستند.

این سریال ابتدا با نام واحد زباله دانی و بعد با نام آپارتمان زندگی ساخته می‌شد. اما نهایتا نام ساختمان معصومان برای آن انتخاب شد.

بازی بازیگران سریال، در درجه اول بسیار قابل توجه بود و رضایت مخاطب را جلب کرد. ترکیب مروه دیزدار و ازگی مولا، که هر دو اکثرا در نقش‌های طنز بازی کرده‌اند، در این سریال که سراسر غصه و اندوه دارد، ریسک بزرگی بود. اما آن دو بسیار عالی از پس کاراکترها بر آمدند. حس کامل مشکلات روحی که در آن‌ها هست، وسواسیت‌ها، عصبانیت درونی و محبت فراوان در دل‌هایشان، به خوبی نمایان می‌شود.

ازگی گویی نقش را خورده است، و خودش تبدیل به صفیه شده است. به موقع با تغییر تن صدایش و دادهایی که می‌زند مو به تن مخاطب سیخ می‌کند. و در صحنه‌ای با ابراز محبت،‌ همانند یک خواهر دلسوز ظاهر می‌شود. مروه نیز با مدل خنده‌ای که می‌کند، کاملا بعد کودک مآبانه گلبن را ابراز می‌کند. در صحنه‌هایی که دچار استرس شدید می‌شود، جیغی می‌کشد که روی دیگر گلبن را نشان می‌دهد.

مروه و ازگی با توانایی‌هایی که از بازی در فیلم‌ها و سریال‌های طنز دارند، در این سریال نیز دیالوگ‌هایی می‌گویند و یا واکنشی نشان می‌دهند، که موجب خنده مخاطب می‌شود. اگر سریال پیوسته با ریتم غمگین پیش رود، مخاطب بعد از چند قسمت دیگر سریال را تماشا نخواهد کرد. اما آن‌ها این تعادل را به خوبی حفظ کرده‌اند.

هان با بازی بیرکان سوکللو، مشکلات روحی دارد، اما درون گرا است. و سعی می‌کند آن‌ها را نشان ندهد. و در عین حال صاحب یک شرکت بزرگ است و حسابی کاریزما دارد. بیرکان نیز به خوبی نقش را درک کرده است و تمام ویژگی‌های این شخصیت را به نمایش گذاشته است. با گذشت چند قسمت، بهتر او را می‌شناسیم و با صفحه‌های روحی او آشناتر می‌شویم.

ساعت پخش سریال آ‌پارتمان بی گناهان [+زمان تکرار]

عوامل فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان

  • کارگردان: چاعری لوستوالی , نقد و بررسی فصل 1 سریال آپارتمان بی گناهان
  • برگرفته از: رمان Madalyonun İçi اثر دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو
  • فیلمنامه: Deniz Madanoğlu ،Rana Mamatlıoğlu , نقد و بررسی فصل 1 سریال آپارتمان بی گناهان
  • ستارگان: بیرکان سوکللو، مروه دیزدار، ازگی مولا، ملیسا شنولسون , نقد و بررسی فصل 1 سریال آپارتمان بی گناهان
  • ژانر: درام، عاشقانه، خانوادگی و اجتماعی , نقد و بررسی فصل 1 سریال آپارتمان بی گناهان
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه , نقد و بررسی فصل 1 سریال آپارتمان بی گناهان
  • پخش از: شبکه TRT1، هر سه شنبه شب
  • موسیقی: Alp Yenier , نقد و بررسی فصل 1 سریال آپارتمان بی گناهان
  • لوکیشن: استانبول , نقد و بررسی فصل 1 سریال آپارتمان بی گناهان
  • تعداد قسمت فصل یک: ۳۷ قسمت , نقد و بررسی فصل 1 سریال آپارتمان بی گناهان
  • مدت زمان هر قسمت: ۱۱۰ تا ۱۳۰ دقیقه , نقد و بررسی فصل 1 سریال آپارتمان بی گناهان
  • زبان: ترکی استانبولی , نقد و بررسی فصل 1 سریال آپارتمان بی گناهان

بیشتر بخوانید:

  • ساعت پخش سریال سیب ممنوعه [+زمان تکرار]


ساعت پخش سریال آپارتمان بی‌ گناهان [زمان پخش تکرار]

آپارتمان بی گناهان یک سریال خانوادگی اجتماعی پرمخاطب است، برای اطلاع از ساعت پخش سریال آپارتمان بی‌ گناهان همراه ما باشید.

آپارتمان بی‌گناهان از مجموعه‌هایی است که داستان تلخ و غم‌انگیزی دارد اما با این حال از سریال‌های پرطرفدار ترکی است. داستان این مجموعه برگرفته از کتاب دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو است.

در سریال آپارتمان بی‌گناهان بازیگران مطرحی مانند ازگی مولا (Ezgi Mola)، فرح زینب عبدالله (Farah Zeynep Abdullah)، بیرکان سوکولو (Birkan Sokullu) و مروه دیزدر (Merve Dizdar) به ایفای نقش پرداخته‌اند. ما در ادامه این نوشتار تکراتو ساعت پخش سریال آپارتمان بی‌ گناهان را در اختیار شما می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال آپارتمان بی‌ گناهان

مجموعه‌ی آپارتمان بی‌گناهان زندگی خانواده‌ای را به تصویر ‌می‌کشد که فرزندان آن از عواطف و مهر و محبت پدر و مادر محروم بوده‌اند. صفیه، گولین، نریمان سه خواهر و هان تنها برادر این خانواده هستند که دردها و مشکلات روحی و روانی بسیاری رنج می‌برند. ساعت پخش سریال Masumlar Apartmanı هر شب 21:00 است.

اما در صورت از دست دادن تماشای این مجموعه، می‌توانید قسمت پخش شده آن را در زمان پخش تکرار آپارتمان بی گناهان که ساعت‌های 17:00، 13:00، 09:00 است، از سریز پلاس تماشا کنید.

در آپارتمان بی‌ گناهان شاهد هستیم با این که هر چهار فرزند خانواده مادر بی‌مهرشان را از دست داده‌اند؛ اما انگار سایه حضور بی‌مهر او همچنان بر زندگی آن‌ها سنگینی‌ می‌کند و آزار و اذیت‌های مادرشان باعث شده است که فرزندان رفتاری غیرعادی داشته باشند.

درواقع آپارتمان بی‌گناهان روایتگر قصه‌ی زندگی خانواده‌‌ای است که هر کدام از اعضای ‌آن اخلاق و رفتاری غیرعادی و بیمارگونه دارند. ساعت تکرار سریال آپارتمان بی گناهان در شبکه سریز پلاس 12:00 ظهر است.

در این سریال صفیه خواهر بزرگ چهار فرزند خانواده است، که وسواس دارد. او چندین بار مواد غذایی که از بیرون خریداری می‌شوند را می‌شوید، و این وسواس صفیه باعث شده است که حتی از خانه‌اش بیرون نرود.

دختر دیگر این خانواده گولین نام دارد، او عادت به شب‌ادراری دارد. خواهر بزرگ‌تر اجازه نمی‌دهد او ملافه‌ها را بشوید، و گولین مجبور است ملافه‌ها را در یک کیسه‌ی پلاستیکی گذاشته و به واحد خالی طبقه بالایشان ببرد. این موضوع باعث شده مستاجرها شاکی شوند و واحدهای خود را تخلیه کنند.

در این سریال غم‌انگیز نریمان کوچک‌ترین دختر خانواده بوده که در دوره‌ی نوجوانی قرار دارد و با چالش‌های خاصی روبرو است. او خودزنی می‌کند و بارها به دست‌های خود آسیب زده است.

هان تنها پسر این خانواده است، او که با اصرار پدر و برای دور ماندن از آزار و اذیت‌های مادرش، سال‌ها در آمریکا و مدارس شبانه‌روزی درس خوانده بود، حالا به ترکیه بازگشته و در کنار خانواده عجیب خود زندگی می‌کند.

او در حال حاضر صاحب یک شرکت عطر سازی است. با اینکه او سال‌ها از خانواده اش و آزارهای مادرش دور بوده است، اما او هم رفتاری عادی ندارد و دچار اختلالاتی است، او شب‌ها برای تخلیه روانی خود به زباله‌دانی‌ها پناه می‌برد و وقت خود را در میان زباله‌ها می‌گذراند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2022

بهترین سریال های تاریخی

فیلمبرداری Masumlar Apartmanı

آپارتمانی که برای فیلمبرداری سریال  Masumlar Apartmanı به عنوان محل اصلی استفاده می‌شود، آپارتمان تمل (Temel) است و در بی‌اوغلو، استانبول واقع شده است. مکانی که به عنوان دفتر شخصیت هان (تنها پسر خانواده) مورد استفاده قرار گرفته است در بویوک‌چکمجه، استانبول واقع شده و در سال ۲۰۲۰ تکمیل شده است.

  • کارگردان: چاعری لوستوالی
  • نویسنده: گولسرن بودایجی‌اوغلو
  • ستارگان: فراح زینب عبدالله، بیرکان سوکللو، مروه دیزدار، ازگی مولا
  • ژانر: درام، عاشقانه، خانوادگی و اجتماعی
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکی
  • پخش: هر شب، ساعت 21

بیشتر بخوانید:

  • تاریخ پخش فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان
  • بهترین سریال های ترکی 2021
  • بهترین سریال های ترکی 2020
  • بهترین سریال های ترکی عاشقانه
  • بهترین بازیگران ترکی زن و مرد 2021
  • بهترین سریال های 2021

.

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال آپارتمان بی‌گناهان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.