فیلم و سریال

زمان پخش سریال بی گناه از شبکه tak tv

با سریال های سونگ جونگ کی آشنا هستید؟ فیلم های سونگ جونگ کی را تماشا کرده‌اید؟ در این مقاله به فیلم و سریال‌هایی که به این بازیگر کمک کرد تا در صنعت سرگرمی کره به یک ستاره برتر تبدیل شود می‌پردازیم.

سونگ جونگ کی، متولد 19 سپتامبر 1985 است. او در دونگ دائجون کره‌جنوبی به‌دنیا آمده است. جونگ کی از زمان کودکی آرزوی بازیگر شدن را داشت اما به دلیل مشکلاتی تصمیم گرفت در دانشگاه، رشته مدیریت بازرگانی را انتخاب کند. در نهایت او با وجود مخالفت های والدین‌اش وارد حرفه بازیگری شد و توانست با مهارت‌های بازیگری قوی و ظاهر زیبایش قلب بینندگان را تسخیر کند، و در حال حاضر یکی از برترین بازیگران کره است. بیایید نگاهی به چند سریال تلویزیونی و فیلم های موفقی بیندازیم که به او کمک کردند تا به شهرت برسد!

آنچه در ادامه می‌خوانید

فیلم‌شناسی سونگ جونگ کی

در ادامه می‌توانید نگاهی اجمالی به نام تمامی سریال های سونگ جونگ کی و تمامی فیلم های سونگ جونگ کی بیندازید:

لیست سریال های سونگ جونگ کی

نام سریال نام شخصیت سال ساخت
Get Karl! Oh Soo-Jung Reporter 2 2007
Love Racing Miso 2008
My Precious You Jang Jin-ho 2008
Triple Ji Poong-ho 2009
My Fair Lady Head Butler 2009
Will it Snow for christmas? Han Ji-yong 2009
OB & GY Ahn Kyung-woo 2010
SungKyunkwan Scandal Gu Yong-ha 2010
Deep Rooted Tree Teenage Yi Do 2011
The Innocent Man Kang Ma-ru 2012
Descendants of the Sun Yoo Si-jin 2016
The sound of Your Heart Webtoonist 2016
Man to Man Bank teller 2017
Arthdal chronicles Eun Seom / Saya 2019
Vincenzo Vincezo cassano / Park Joo-hyung 2021
The youngest Son of Conglomerate Yoon Hyeon-woo 2022

لیست فیلم های سونگ جونگ کی

نام فیلم نام شخصیت سال ساخت
A Frozen Flower No-tak 2008
Five Senses of Eros Yoo Jae-hyuk 2009
The Case of Itaewon Homicide Jo Jong-pil 2009
Hearty Paws 2 Dong-wook 2010
Penny Pinchers 2 Chun Ji-woong 2011
Rio Blu 2011
Pengi and Sommi Narrator 2012
The Grand Heist Jung-Goon 2012
A Werewolf boy Chul-soo 2012
The Battleship Island Park Moo-young 2017
space Sweepers Kim Tae-ho 2021
Bogota Guk-hee 2022

بهترین سریال های سونگ جونگ کی

با ما همراه باشید تا با کارهای درخشان سونگ جونگ کی آشنا شویم.

1. سریال رسوایی سونگ کیون کوان

  • سال ساخت: 2010
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.8
  • کارگردان: کیم وون سوک (Kim Won-seok)
  • ستارگان: پارک مین یونگ، پارک یو چان، یو آه این

در این بخش از معرفی بهترین سریال های سونگ جونگ کی به سریال سونگ کیون کوان می‌رسیم. این سریال به کارگردانی کیم وون سوک ساخته شده است. سریال سونگ کیون کوان در 30 آگوست تا 2 نوامبر 2010 در 20 قسمت پخش شد. سریال برپایه شخصیتی به‌نام یون هی ساخته شده است. او دختری است که از مادر و برادر مرضش مراقبت می‌کند. یون هی به‌دلیل اتفاقاتی مجبور می‌شود با تیپ پسرانه وارد دانشگاهی شود که ورود دختران به آن ممنوع است.

رسوایی سونگ کیو کوان از بهترین سریال های سونگ جونگ کی در آغاز کارش بود. یک درام تاریخی که سونگ جونگ کی را به دلیل ظاهر زیبا و جذابش در سراسر آسیا به یک نام آشنا تبدیل کرده است. با این که جونگ کی در کنار بازیگران خوش تیپی مانند پارک یو چان و یو آه این ظاهر شد، اما همچنان با چهره زیبایش توجه‌ها را به خود جلب می‌کرد. او در این سریال نقش گو یونگ ها بازیگوش اما مهربان را بازی کرد که از صمیم قلب به دوستانش کمک می‌کند. اگرچه پارک مین یانگ نقش اول زن را بر عهده دارد، اما شیمی انفجاری و برومنس بین سونگ جونگ کی و “اسب دیوانه” یو آه این بر تماشاگران حسابی تأثیر گذاشت.

2. سریال مرد بی‌گناه

  • سال ساخت: 2012
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.8
  • کارگردان: کیم جین وون (Kim Jin-won)
  • ستارگان: مون چه وون، پارک شی یون

در این بخش از معرفی برترین سریال های سونگ جونگ کی به سریال مرد بی‌گناه می‌رسیم که در نتفلیکس به پسر خوب معروف است. این سریال از 20 سپتامبر تا 15 نوامبر 2012 در 20 قسمت از KBS2 پخش شد. سریال مرد بی‌گناه، برترین سریال سونگ جونگ کی در زمینه عاشقانه و انتقام محسوب می‌شود.

سونگ جونگ کی با بازی ظریف و متنوع خود، هنگام تبدیل شدن به کانگ مارو در فیلم مرد بی گناه، یک دانشجوی پزشکی با آینده ای درخشان، بازی تکان دهنده‌ای داشت،. او همه چیز را رها کرد و به زندان رفت تا سرنوشت دوست دخترش هان جه هی (پارک سی یون) را نجات دهد. با این حال، دوست دختر او نه تنها توبه نمی‌کند، بلکه کانگ مارو را نیز بی رحمانه رها می‌کند تا به دنبال مرد ثروتمند دیگری برود. کانگ مارو پس از آزاد شدن از زندان، عصبانی‌تر از آن که بتواند هان جه هی را ببخشد، درنتیجه تبدیل به مردی با اخلاقی کاملا متفاوت می‌شود. او از احساسات سئو یون گی (مون چی وون) برای انتقام از دوست دختر سابقش استفاده می‌کند.

3. سریال نسل خورشید

  • سال ساخت: 2016
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 8.4
  • کارگردان: لی اونگ بوک (Lee Eung-bok)
  • ستارگان: سونگ هه کیو، جین گو، کیم جی وون

یکی از بهترین سریالهای سونگ جونگ کی در ژانر اکشن، نسل خورشید می‌باشد. سریال نسل خورشید از 24 فوریه تا 14 آوریل 2016 در 16 قسمت از شبکه کی‌بی‌اس پخش شد.

وقتی نوبت به برجسته ترین درامی می‌رسد که نقطه عطفی در کارنامه سونگ جونگ کی بود، قطعا آن اثر سریال Descendants Of The Sun است. موفقیت عظیم درام کیم یون سوک باعث افزایش محبوبیت و تاثیر سونگ جونگ کی در صنعت شد. این پروژه همچنین به سونگ هی کیو و سونگ جونگ کی کمک کرد تا تبدیل به زوجی واقعی شوند و ازدواج کنند، اما متأسفانه این دو تقریباً دو سال بعد طلاق خود را اعلام کردند.

سونگ جونگ کی در سریال نسل خورشید در نقش یو شی جین بازی می‌کند. یو شی جین یکی از نخبه‌های نیروی ویژه کره‌جنوبی می‌باشد. او در بسیاری از ماموریت‌های سری نقش دارد و در بیشتر ماموریت‌ها سربلند بیرون می‌آید. او عاشقدکتر کانگ مو یون (سونگ هی کیو) می‌شود. سپس به طور غیرمنتظره ای در اوروک – کشوری دورافتاده و فقیر- دوباره او را ملاقات می‌کند. این دو با گذر از موقعیت‌های خطرناک بی‌شماری که جان یکدیگر را نجات می‌دهند، داستان عاشقانه‌ زیبایی را به نمایش می‌گذارند. نسل خورشید، برترین سریال سونگ جونگ کی در ژانر اکشن و نظامی می‌باشد. اگر به دنبال سریال های عاشقانه سونگ جونگ کی هستید، حتما این درام دیدنی را تماشا کنید.

4. سریال تاریخ آرتدال

  • سال ساخت: 2019
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 8.5
  • کارگردان: کیم ووم سوک (Kim Wom-seok)
  • ستارگان: جانگ رونگ گان، کیم جی وون، کیم اوک بین

در این بخش از معرفی سریال های سونگ جونگ کی به سریال تاریخ آرتدال می‌رسیم. این سریال از 1 ژوئن تا 22 سپتامبر 2019 در 18 قسمت از شبکه تی‌وی‌ان پخش شد. تاریخ آرتدال، برترین سریال سونگ جونگ کی در ژانر فانتزی و تخیلی می‌باشد. پس از همکاری در سریال Descendants of the Sun، کیم جی وون و سونگ جونگ کی شانس دیگری برای بازی در سریال Arthdal’Chronicles پیدا کردند.

این درام به دلیل خط داستانی منحصربه‌فرد و ناآشنایش، محبوبیت زیادی نداشت و پوشش محدودی داشت. با این حال، Arthdal Chronicles هنوز از نظر محتوا و زیبایی بصری مورد استقبال قرار می‌گیرد و فصل دوم و سوم آن نیز ساخته خواهد شد. البته سونگ جونگ کی و کیم جی وون دیگر با این تیم همکاری نمی‌کنند و لی جون کی و شین سه کیونگ جایگزین شده اند.

داستان این سریال درباره یک سرزمین افسانه‌ای می‌باشد که انسان‌های اولیه و پیشرفته درجدال هستند. سونگ جونگ کی در این سریال، نقش یون سام را بازی می‌کند. یون سام با سرنوشت نابودی آرتدال به‌دنیا می‌آید، اما مادرش او را نجات می‌دهد. یون سام بعد از مدتی به سرزمین آرتدال برمی‌گرددکه سرنوشت‌اش تحقق پیدا کند. کیم جی وون، تقش تانیا را بازی می‌کند که با سرنوشت مشابه یون سام به‌دنیا آمده است. او توانسته است بر مشکلات غلبه کند. دیدار این دو بسیار جذاب است که پیشنهاد می‌کنم، حتما این سریال را ببینید.

5. سریال وینچنزو

  • سال ساخت: 2021
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 8.6
  • کارگردان: کیم هی وون (Kim Hee-won)
  • ستارگان: جون یو بین، اوک تکیون، کواک دونگ یئون

در این بخش از معرفی بهترین سریالهای سونگ جونگ کی به سریال وینچنزو می‌رسیم. این سریال از 20 فوریه تا 2 مه 2021 در 20 قسمت از شبکه تی‌وی‌ان پخش شد. وینچنزو از سریال های جدید سونگ جونگ کی بود که با داستان جذاب و بازیگران دوست داشتنی خود توانست مخاطبان بسیاری را بدست آورد.

سونگ جونگ کی نقش وینچنزو کاسانو را بازی می‌کند. وینچنزو از هشت سالگی توسط یک خانواده ایتالیایی بزرگ شده است. او یک وکیل و مشاور مافیایی می‌باشد که بعد از فوت پدرخوانده‌اش، به‌دلایلی به کره‌جنوبی برمی‌گردد. جو یو بین، نقش هونگ چا یونگ را برعهده‌دارد.

هونگ چا یونگ در این سریال نقش یک وکیلی را بازی می‌کند. او بعد از ملاقات با وینچنزو، زندگی‌اش تغییر می‌کند و به دنبال عدالت می‌رود. اگر از این‌گونه سریال‌های قانونی خوشتان می‌آید، حتما آن را تماشا کنید و از بازی سونگ جونگ کی لذت ببرید.

بهترین فیلم های سونگ جونگ کی

در ادامه این مقاله فیلم های سونگ جونگ کی را مرور می‌کنیم.

1. فیلم رفتگران فضایی؛ از بهترین فیلم های سونگ جونگ کی

  • سال ساخت: 2021
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 6.5
  • کارگردان: جو سونگ هی (Jo Sung-hee)
  • ستارگان: کیم ته ری، جین سئون کیو

فیلم رفتگران فضایی یکی از بهترین فیلم‌های سونگ جونگ کی محسوب می‌شود. این فیلم جدید سونگ جونگ کی در 5 فوریه سال 2021 از شبکه نتفلیکس پخش شده است. رفتگران فضایی واقعه‌ای از سال 2092 را به‌نمایش می‌گذارد. این زمانی است که محیط زمین مملو از زباله‌های سمی می‌باشد.

فیلم برپایه سه رفتگر فضایی است که سونگ جونگ کی، یکی از این سه نفر محسوب می‌شود. آن‌ها در سفینه‌ای، مشغول به جمع‌آوری بقایا ماهواره‌ها و زباله‌های فضایی دیگر هستند. آن‌ها در همین حین با رباتی مواجهه می‌شوند که مسیر زندگیشان تغییر می‌کند. اگر از چنین فیلم‌های اکشن و تخیلی خوشتان می‌آید، حتما یک‌بار آن را تماشا کنید.

2. فیلم جزیره جنگی (The Battleship Island)

  • سال ساخت: 2017
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.1
  • کارگردان: ریو سونگ وان (Ryoo Seung Wan)
  • بازیگران: هوانگ جونگ مین، لی جونگ هیون، شین سونگ هوان

در ادامه معرفی فیلم های سونگ جونگ کی به جزیره جنگی می‎رسیم. یک فیلم اکشن که بلوغ شخصیت‌های فیلم را به عنوان یک بازیگر نشان می‌دهد. محتوای این اثر بینندگان را با صحنه‌های بسیار ترسناک و تاریک کره شمالی که در پایان جنگ جهانی دوم به جزیره هاشیما برده شدند تا برده فاشیست های ژاپنی شوند، غرق می‌کند.

آنها می خواهند برای فرار از زندگی نکبت بار خود که هیچ تفاوتی با جهنم ندارد برنامه‌ریزی کنند. بازیگران کهنه کار هوانگ جونگ مین، سو جی ساب، سونگ جونگ کی، و ستاره کودک «قطار به بوسان»، کیم سو آن، همگی یک اجرای فوق‌العاده چشمگیر را روی پرده ارائه کردند.

3. فیلم پسر گرگ نما (A Werewolf Boy)

  • سال ساخت: 2012
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.2
  • کارگردان: سونگ هی جو (Sung Hee Jo)
  • بازیگران: پارک بو یونگ، یو یئون سئوک، یانگ نام جانگ

در میان فیلم های سونگ جونگ کی ، در حالی که فیلم The Battleship Island تماشاگران را با نبردهای خونین جذب می‌کند، فیلم A Werewolf Boy مانند یک آهنگ عاشقانه تراژیک و در مورد عشق اول غم انگیز بین سو نی (پارک بو یانگ) و پسر گرگ‌نما چئول سو (سونگ جونگ کی) است.

چئول سو ظاهر وحشی یک گرگ را به خود گرفته بود و تقریباً قادر به برقراری ارتباط نبود و همیشه از انسان‌ها می‌ترسید. اما ملایمت دوست جدیدش کم کم دلش را گرم کرد. روز به روز احساسات عجیبی که با کلمات قابل بیان نبود در دل هر دوی آنها پدیدار شد. پایان کار هنوز با چشمان چئول سو و وفاداری او به معشوقش، بینندگان را آزار می‌دهد، اگرچه دخترک کوچک آن سال‌ها اکنون بسیار بزرگتر شده است. پسر گرگ نما از فیلم های عاشقانه سونگ جونگ کی است.

4. فیلم سرقت بزرگ (The Grand Heist)

  • سال ساخت: 2012
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.2
  • کارگردان: کیم جو هو (Kim Joo Ho)
  • بازیگران: چا ته هیون، اوه جی هو، لی چه یونگ

فیلم Grand Heist بدون شک شما را به دلیل صحنه‌های سرگرم کننده و جذابی که در آن جنایتکاران “نفوذ خود را در کاخ گسترش می‌دهند” بلند بلند می‌خنداند. اگرچه سونگ جونگ کی در این فیلم فقط نقش مکمل را بازی کرد و حتی در پوستر ظاهر نشد، اما این کار همچنان به او کمک کرد تا گام های مفیدی در صنعت فیلم بردارد.

کلام پایانی

با معرفی فیلم‌ها و نمایشهای تلویزیونی سونگ جونگ-کی همراهتان بودیم. علی‌رغم جنجال‌های حاشیه ای در مورد طلاق با سونگ هه کیو، سونگ جونگ کی گام های محکمی در مسیر هنری برداشته است. این بازیگر با سبک بازیگری انعطاف‌پذیر و مهارت‌های خوب در انتخاب فیلمنامه، در حال حاضر از محبوب‌ترین نام‌ها در میان بازیگران مرد کره ای است و تأثیر و محبوبیت زیادی در سراسر آسیا دارد.

در میان سریال هایی که سونگ جونگ کی بازی کرده عنوان مورد علاقه شما کدام اثر است؟ کدام یک از فیلم هایی که سونگ جونگ کی بازی کرده است را تماشا کرده اید؟ با کدام سریال طرفدار این ستاره محبوب شده اید؟ شما هم منند ما چشم انتظار پخش سریال جدید سونگ جونگ کی هستید؟ نظرات خود را با درمیان بگذارید.


تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره [بیوگرافی و تصاویر]

یکی از جدیدترین سریال‌های نمایش خانگی سریال جزیره است. از این رو در ادامه این نوشتار به تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید.

یکی از جدیدترین و بهترین سریال‌های خانگی سریال جزیره بوده که به کارگردانی سیروس مقدم و نوسندگی علی طالب‌آبادی ساخته شده است. این مجموعه دیدنی توانسته است در مدت کوتاهی که پخش شده است طرفداران بسیار زیادی پیدا کند.

در این سریال دیدنی بازیگران محبوبی همچون محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، غزل شاکری، امیر مقاره، کاظم سیاحی، حمیدرضا پگاه به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ادامه این نوشتار قصد داریم به داستان سریال جزیره و معرفی بازیگران جزیره بپردازیم. برای اطلاع از جزئیات تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره با تکراتو همراه باشید.

تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره

همانطور که کمی قبل گفتیم کارگردانی این مجموعه دیدنی توسط سیروس مقدوم بوده که اکثر افراد با این کارگردان دوست داشتنی آشنایی کامل دارند.

سیروس مقدم کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی تلویزیون و سینما است که عمده فعالیت‌های او در ساخت مجموعه‌های تلویزیونی صورت گرفته‌ است.  مجموعهٔ تلویزیونی پایتخت از معروف ترین آثار او به شمار می رود که با طراحی محسن تنابنده در شش فصل در دههٔ ۹۰ ساخته شده‌ است.

یکی از جدیدترین آثار وی سریال جزیره بوده از این رو در ادامه به جزئیات تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره می‌پردازیم. باری اطلاع از جزئیات تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 1400

بهترین سریال های تابستان 1400

داستان سریال جزیره

سریال جزیره یک سریال در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی بوده که سعی دارد کشمش تعدادی از افراد را نشان دهد. طبق گفته عوامل این سریال، داستان سریال جزیره درباره کشمکش افرادی است که به دنبال سرنوشت خود هستند. این افراد سعی می‌کنند سرنوشت خود را از افرادی که سهم آن‌ها را از زندگی گرفته‌اند باز پس بگیرند.

جزیره مکان نیست جایی است که افراد به دنبال حق خود هستند و سعی می‌کنند سهم بیشتر از آن جزیره را بگیرند. آن‌ها برای رسیدن به جزیره دست به هر کاری می‌زنند.

داستان سریال جزیره از آنجایی آغاز می‌شود که صحراخبرنگار جسوری که در عشق شکست خورده و تحقیر شده است به دنبال برابری با ارشد شاهنگ می‌رود.

حال با معشوق خود که از خانواده اصیل و ثروتمندی بوده تصمیمات ماجراجویانه‌ای می‌گیرد. صحرا وارد روابط تجاری پیچیده‌ای می‌شود که زندگی او و خانواده شاهنگ را دست‌خوش تغییرات اساسی می‌کند. اگر علاقمند به این سبک فیلم و سریال‌ها هستید این مجموعه دیدنی را از دست ندهید.

از آنجایی که این سریال نمایش خانگی به عنوان یکی از پرطرفدارترین سریال‌های 1400 شناخته شده است در ادامه این جستار به معرفی بازیگران سریال جزیره می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

بهترین سریال های ایرانی

محمدرضا فروتن

محمدرضا فروتن بازیگر، صداپیشه و خواننده است. او حرفه بازیگری را در سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم هدف آغاز کرد و سپس با بازی در فیلم‌های مرسدس و اعتراض به شهرت رسید. فروتن در آثار تعدادی از کارگردانان برجسته سینمای ایران از جمله مسعود کیمیایی، رخشان بنی‌اعتماد، ابراهیم حاتمی‌کیا، کمال تبریزی و کیومرث پوراحمد ایفای نقش کرده‌ است.

او برای بازی در فیلم قرمز برنده جوایز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از هفدهمین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از سومین دوره جشن خانه سینما شد.

از دیگر جوایز دریافت شده توسط او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد بخش بین‌الملل از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم به آهستگی است.

از جمله جدیدترین کارهای وی می‌توان به سریال جزیره اشاره کرد. همچنین وی در سریال‌های نمایش خانگی دیگری همچون سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و رالی ایرانی به کارگردانی آرش معیریان به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

هنگامه قاضیانی

تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره

هنگامه قاضیانی هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون و مترجم است. وی در سال ۱۳۸۶و ۱۳۹۰برندهٔ جایزهٔ سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده است.

از دیگرا آثار او می‌توان به سازهای ناکوک، زعفرانیه ۱۴ تیر، سیدعلی هاشمی، به وقت خماری، یک قناری یک کلاغ، برادرم خسرو، دلبری، هاری، پدر آن دیگری، آزادی مشروط و ساکن طبقه وسط اشاره کرد.

شروع فعالیت هنری از سال ۱۳۷۹ با فیلم سینمائی سایه‌روشن به کارگردانی حسن هدایت بود که پس از آن به تئاتر روی آورد و با نمایش مثل خون برای استیک کاری از گروه تئاتر لیو برای اولین بار به روی صحنه تئاتر رفت.

هنگامه قاضیانی در کنار فعالیت هنری خود ترجمه کتاب سرزمین مرد سرخپوست، قانون مرد سفیدپوست نوشته ویلکومب واشبرن را نیز در کارنامه خود دارد و همچنین وی به عنوان داور در جشنواره وارنا در بلغارستان شرکت کرد.

همچنین۱۳۹۴ در تالار وحدت کنسرت موسیقی بانوان را در مقام خواننده با اجرای قطعاتی با تنظیم رضا تاجبخش به روی صحنه برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2021

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

میترا حجار

تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره

وی فعالیت هنری خود را با  حضور در نقشی کوتاه در فیلم غریبانه ساخته احمد امینی آغاز کرد. او در کوتاه‌ترین زمان توانست به اولین تجربه حضور تلویزیونی او بازی در مجموعه پلیس جوان به کارگردانی سیروس مقدم  دست پیدا کند.

از دیگر آثار او می‌توان به فیلم‌های فریاد، متولد ماه مهر، اعتراض، سگ کشی، رخساره، شب‌های تهران، قارچ سمی، ملاقات با طوطی، بازنده، رازها، جنایت، صورتی، فراری، مزاحم، این ترانه عاشقانه نیست و زمستان است اشاره کرد.

همچنین وی در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد مؤتمن نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

غزل شاکری

او فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۶ با فیلم ماهی به کارگردانی کامبوزیا پرتوی آغاز کرد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش گلنار در فیلمی به همین نام شناخته می‌شود.

او این فیلم را در ده سالگی خود بازی کرده‌ است. از جمله سوابق هنری وی می‌توان به ایفای نقش در فیلم‌هایی نظیر ماهی، گلنار، وقتی همه خواب بودند، آینه‌های روبرو و طراحی صحنه و لباس فیلم‌های وقتی همه خواب بودند و آینه‌های روبرو است.

غزل شاکری با درخشش سریال شهرزاد (حسن فتحی) موفقیت سال‌های پیشین خود را مجددا تکرار کرد. از فعالیت‌های موسیقایی وی می‌توان به بازخوانی تصنیف حدیث آشنایی اثر حبیب‌الله بدیعی و با خوانندگی پوران و تک خوانی ریتمیک با عنوان قلک اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

بهترین سریال های مارول 2021

امیر مقاره

امیر مقاره ترانه سرا و خواننده پاپ ایرانی بوده که با رهام هادیان مشغول به کار است. این دو خواننده دوست داشتنی با هم گروه ماکان‌بند را ساخته و توانستند در کوتاه‌ترین زمان طرفدارن بسیار زیادی را پیدا کنند.

در حال حاضر امیر مقاره اولین کار خود را در سینما و تلویزیون با کار جزیره آغاز کرده است. طبق اخبار به دست رسیده وی شخصیت اصلی و مرموز سریال را بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی ترکیه 

بهترین سریال های تاریخی

کاظم سیاحی

کاظم سیاحی صداپیشه، عروسک‌گردان، بازیگر و کارگردان تئاتر است. وی فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است.او صداپیشهٔ شخصیت جیگر در مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی است.

او همچنین در فیلم سینمایی شهر موش‌های 2 صداپیشگی دو شخصیت را برعهده داشته‌ است. سیاحی با بازی در سریال لیسانسه‌ها و فوق لیسانسه‌ها به کارگردانی سروش صحت قدم تازه ای در بازیگری برای خود برداشت، او همچنین در سریال نمایش خانگی کرگدن در نقش مارک ایفای نقش کرد. آخرین کار سینمایی سیاحی فیلم جهان با من برقص است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های سیتکام

بهترین سریال های خارجی

حمیدرضا پگاه

از دیگر بازیگران سریال جزیره می‌توان به حمیدرضا پگاه اشاره کرد.  وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در مجموعه ضلع ششم به کارگردانی مسعود فروتن آغاز کرد.

او در تلویزیون با سریالهای تفنگ سرپر (در نقش غیبیش) ، آخرین گناه و خانه امن (در نقش کمال شریف ) و در سینما با بازی در فیلم این زن حرف نمی‌زند، مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2020

بهترین سریال های کمدی خارجی

سامیه لک

سامیه لک یکی دیگر از بازیگران سریال جزیره بوده که در سریال‌های دیگری همچون آنام و آقازده نیز به ایفای نقش پرداخته است. وی فعالیت هنری خود را در  مرگ تدریجی یک رؤیا آغاز کرد و توانست با همان کار محبوبیت بسیار بالایی پیدا کند.

او چند سالی در کشور امارات زندگی می‌کرد. لک برای ادامه تحصیل به دبی رفت و در رشته مهندسی معماری در آن کشور مشغول به تحصیل شد. سامیه لک غیر از حرفه بازیگری، معمار است و در کشورهای مختلف مشغول این کار است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ومپایری جهان

بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان

مینا وحید

او با فیلم آتش سبز به کارگردانی محمدرضا اصلانی به دنیای سینما و بازیگری وارد شد، ولی شهرت او در سینما با فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان رقم خورد؛ فیلمی که کاندیدای ده سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شد. او در سریال شهرزاد هم بازی کرده‌ است.

وی همچنین برای بازی در فیلم کوتاه کرمچاله، بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره بین‌المللی فیلم مادرید شد. مینا وحید با فیلم بعد از تو باعنوان انگلیسی One Night In Tehran جایزه بهترین بازیگر زن سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه BBC در سال 2020

بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020

عوامل سریال جزیره ؛ تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره

  • کارگردان: سیروس مقدم
  • تهیه‌کننده: منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری
  • نویسنده: علی طالب آبادی
  • تدوین: سپیده عبدالوهاب
  • مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت
  • گریم: سودابه خسروی
  • طراح صحنه: پیام سوری
  • طراح لباس: آرزو غفاری
  • صدابردار: امیر عاشق
  • دستیار کارگردان: ایمان غیرتمند
  • مدیر برنامه‌ریزی: سیدعلی هاشمی

بیشتر بخوانید:

  • بهترین سریال های ترکی 2021
  • بهترین سریال های ترکی 2020
  • بهترین سریال های ترکی عاشقانه
  • بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV)
  • فصل سوم سریال عطیه (Atiye) نتفلیکس
  • فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران
  • فصل دوم سریال قورباغه ؛ تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات

.

نظر شما در خصوص تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

 






50 فیلم برتر رمانتیک و عاشقانه 2018 تا 2022, جدید ۱۴۰۱ -❤️ گهر