فیلم و سریال

سریال عقرب عاشق در شبکه my tv

سریال یاغی قسمت سیزدهم را از لینک زیر فوری و کامل دانلود کنید. قسمت 13 سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت با لینک مستقیم در ادامه مطلب قرار داده شده است. یاغی با ژانر درام، خانوادگی محصول 1401 که فیلمبرداری و تولید این سریال زیبا حدود 2 سال زمان برده است. 

مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، دستیار اول فیلمبردار: هومن خلیلی

تدوین: اسماعیل علیزاده

طراح صحنه: حجت اشتری

طراح لباس: محمد کارت

مدیر صدابرداری: سعید زند

بازیگران و شخصیت های سریال

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی

خلاصه داستان سریال یاغی

«یاغی» به مرور مسئله‌ی هویت را از شخصیت اصلی به تمامی شخصیت‌ها تسری می‌دهد. چه اِسی قلک که می‌خواهد پیمانکار ضایعات منطقه‌ی یک باشد، چه بهمن با بازی پارسا پیروزفر که می‌خواهد به‌جای قاچاقچی هروئین، به‌عنوان رئیس شهربازی یا باشگاه کشتی به‌جا آورده شود. نکته اینجاست که اِسی و بهمن می‌توانند آینده‌های احتمالی جاوید باشند اگر او در همان مسیری گام بردارد که در قسمت اول دیده‌ایم.

لینک های دانلود قسمت 13 سریال یاغی

برای دانلود قسمت سیزدهم و تمامی قسمت ها روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود تمامی قسمت ها: دانلود قسمت چهاردهم یاغی

*

معرفی سریال خون سرد

خون سرد با ژانر جنایی و بازیگری بی نظیر امیر آقایی یکی از متفاوت ترین سریال های نمایش خانگی محسوب می شود. سریال «خون سرد» به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار از جمعه ۲۸ مردادماه منتشر می شود. «خون سرد» تازه ترین حضور لیندا کیانی در شبکه نمایش خانگی است. کیانی در کنار امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی، سارا رسول‌زاده و نیما شعبان‌نژاد از جمله بازیگران این سریال هستند. اسامی دیگر بازیگران در اخبار آتی اعلام می شود.

نویسندگان: علیرضا عطااله تبریزی

مجری طرح و مدیرتولید:سیدحسین هادیانفر

مدیرفیلمبرداری: محمدرسولی

لینک سریال خون سرد

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود سریال خون سرد

معرفی سریال پوست شیر

پوست شیر محصول فیلمنت یکی از بهترین سریال ها در ژآنر جنایی است. قسمت اول این سریال از آخر شهریور پخش می شود. پس از سالها دور بودن شهاب حسینی از نمایش خانگی حالا این بازیگر را در نقش پلیس آگاهی می بینیم.

سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی با حضور بازیگران محبوبی همچون شهاب جسینی، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، پردیس احمدیه، سوگل خلیق، ندا جبرئیلی آماده دانلود است.

کارگردان: جمشید محمودی

تهیه کننده: نوید محمودی

زمان پخش: تابستان ۱۴۰۱

ژانر درام، جنایی

لینک دانلود پوست شیر

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود سریال پوست شیر

معرفی سریال عقرب عاشق

عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی رضا محقق است. این سریال با ژانر کاملا متفاوت درام تخیلی برای اولین بار از زردفیلم آماده دانلود است.

ژانر: درام, علمی-تخیلی

تعداد قسمت ها: ۲۰ قسمت

زبان سریال: فارسی

کشور سازنده: ایران

تهیه کننده: رضا محقق

محمدرضا فروتن برای دومین بار با حسین سهیلی‌زاده همکاری می‌ کند. در خلاصه داستان سریال آمده است: بهداد می‌ میرد. او را در سردخانه می‌ گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می‌ شود. مدتی بعد او سر حال و سرزنده در خیابان‌ های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب…

قصه این سریال روایت‌گر داستانی است که تا این لحظه در شبکه نمایش خانگی نبوده و قرار است کار متفاوتی از نظر فرم و محتوا تولید شود. ژانر این سریال در گروه فیلم‌های ژانر تخیلی قرار می‌گیرد و در کنار آن سریالی عاشقانه و اجتماعی است که به بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه می‌پردازد.

لیست کامل بازیگران سریال

محمد رضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، شقایق فراهانی، سیاوش خیرابی، مهران رنج‌بر، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، هدایت الله سجادی

لینک دانلود عقرب عاشق

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود سریال عقرب عاشق



تجمع شماری از علمای دینی به هدف بررسی فرصت‌ها و چالش‌های حوزه‌های علمیه و طلاب علوم دینی در شهر غزنی، این برنامۀ به حمایت مرجع عالی‌قدر حضرت‌آیت‌الله العظمی سیستانی (دام‌ظله)…