تکنولوژی

چگونه اپ‌های اخیر را از سمت راست داک آیپد حذف کنیم؟

آموزش حذف تاریخچه خریدهای App Store در آیفون

فروشگاه نرم‌افزاری اپل، اپ استور میزبان میلیون‌ها برنامه و بازی برای آیفون و آیپد است و همه کاربران این دستگاه‌ها بسته به نیاز خود برنامه و بازی‌های مختلفی را خریداری می‌کنند. سرویس iCloud تاریخچه خریدهای ما را برای دانلود دوباره آن‌ها در صورت نیاز ذخیره میکند، اما گاهی ما نمی‌خواهیم کسی با مشاهده تاریخچه خریدهای App Store در آیفون و آیپد از خریدهای ما مطلع شود.
اما راه رهایی از این تاریخچه خرید چیست؟ کافیست راهکارهای زیر را دنبال کنید تا به آسانی تاریخچه خریدهای App Store در آیفون یا iTunes را حذف، یا مخفی کنید. با موبایل کمک همراه باشید.

رهایی از تاریخچه خرید در iTunes

ابتدا در برنامه iTunes با وارد کردن اپل آیدی و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید. سپس از بالای صفحه، سمت راست روی اکانت خود، و بخش “Purchased” کلیک کنید.
حال روی “All” کلیک کنید تا تمام خریدهای خود را لیست شده ببینید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

اگر می‌خواهید یک برنامه یا بازی را از لیست خریدهای خود مخفی کنید، کافیست نشانگر ماوس را روی آن نگه داشته تا یک علامت ضربدر مشکی در گوشه آن ظاهر شود. روی آن کلیک کنید تا خرید شما مخفی شود.

رهایی از تاریخچه خریدهای App Store

اما اگر می‌خواهید همین کار را از آیفون یا آیپد خود انجام دهید و سراغ کامپیوتر نروید مراحل زیر را دنبال کنید.
در آیفون خود وارد برنامه App Store شوید، به بخش Updates بروید، و Purchased را لمس کنید.

سپس با لمس “All” میتوانید لیست تمام برنامه‌ها و بازی‌های خود را مشاهده کنید. با کشیدن انگشت روی هر یک از برنامه‌ها به سمت چپ یا راست می‌توانید آن‌ها را مخفی کنید. با این کار یک کلید مخفی کردن ظاهر خواهد شد که با لمس آن به راحتی برنامه مخفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دوربین سلفی iPhone 8

ال سی دی Samsung J4

قطعات آیفون 8 پلاس


اینستاگرام یکی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در جهان به ویژه در بین ایرانیان می باشد که امکان مدیریت همزمان چند اکانت در یک اپ اینستاگرام وجود دارد، برخی از کارابران به طور همزمان دو یا چند اکانت اینستاگرام دارند. در این مطلب می خواهیم شما را با حذف اکانت دوم در اینستاگرام آشنا سازیم.

نحوه حذف اکانت دوم در اینستاگرام

اینستاگرام یک شبگه اجتماعی پر قدرت و پر طرفدار است که دارای قابلیت های مختلفی بوده و هر روز به تعداد قابلیت های آن افزوده می شود. یکی از قابلیت های جالب این شبکه اجتماعی که به تازگی به آن مجهز شده است، امکان مدیریت همزمان چند اکانت در یک اپلیکیشن است. با کمک این قابلیت کاربران می توانند به طور همزمان دو یا سه اکانت مجزا در اینستاگرام داشته باشند و تمام اکانت ها را با استفاده از یک دستگاه و یک اپلیکیشن مدیریت نمایند و خیلی راحت بین اکانت های مختلف خود سوئیچ نمایند. با این وجود در برخی موارد، شرایطی به وجود می آید که کاربر بخواهد یکی از اکانت های خود را از لیست اکانت های اینستاگرام خود حدف نماید، این پاک کردن به معنای حذف کامل اکانت از اینستاگرام نمی باشد و فقط با این کار می توان از اکانت های دوم و سوم خود در اینستا خارج شد. برای آشنایی با روش فسخ اکانت دوم در اینستاگرام در ادامه این مطلب همراه ما باشید.



حذف اکانت دوم در ایفون و اندروید

برای از بین بردن اکانت دوم خود در گوشی های آیفون و اندرویدی باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • در ابتدا برنامه اینستاگرام را در گوشی خود باز نمایید، سپس بر روی تصویر نمایه خود در گوشه پایین سمت راست صفحه ضربه زده تا صفحه جدید باز شود.
  • در ادامه باید روی فلش قرار گرفته در کنار نام کاربری اینستاگرام خود در قسمت بالایی صفحه بزنید.
  • حال اکانت مد نظرتان را که قصد پاک کردن آن را دارید، از فهرست کشویی انتخاب نمایید.
  • بعد از آن روی سه خط در گوشه بالا سمت راست صفحه ضربه زده تا وارد حسابی شوید که قصد خروج از آن را دارید.

طرف نظر کردن از اکانت دوم در اینستاگرام

  • حال در حساب خود باید گزینه تنظیمات یا شکل چرخ دنده یا setting را انتخاب کنید.
  • برای خروج از حساب گزینه Log Out در قسمت پایین صفحه را انتخاب کرده و به منظور تایید انتخاب خود، دکمه آبی Log Out را در پنجره باز شده انتخاب کنید. در این پنجره می توان همزمان با انتخاب حلقه در سمت راست نام حسای کاربری، از چند حساب کاربری خارج شد.
  • اگر حساب خود را انتخاب کرده باشید، یک علامت تیک آبی در حلقه نمایان می گردد.
  • حساب مورد نظر دیگر در کنار دیگر حساب های اینستاگرام شما دیده نخواهد شد.

پاک کردن اکانت دوم در اینستاگرام

با انجام مراحل بالا شما توانسته اید به راحتی حساب دوم اکانت اینستا خود را حذف نمایید، بدون اینکه اکانت خود را به شکل کامل غیر فعال کرده باشید.



نحوه حذف اکانت دوم در اینستاگرام

با انجام مراحل گفته شده باید خود به خود از اکانت دوم خارج شده و به اکانت اول خود برگردید، اما اگر این موضوع اتفاق نیفتاد، باید یک مرتبه از برنامه خارج شده و به شکل کامل آن را ببندید و بعد مجددا آن را اجرا نمایید. اما اگر باز هم به نتیجه مورد نظر نرسیدید، باید حافظه کش اینستاگرام خود را یک مرتبه پاک نمایید.

 

منبع : آرگا