رایانه

مچ بند هوشمند با قابلیت مکالمه + مقایسه و نظرات کاربران

امروزه مچ بندهای هوشمند یکی از پرطرفدارترین گجت‌های پوشیدنی موجود در بازار محسوب می‌شوند. با توجه به محبوبیت بالای این محصولات، شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه تکنولوژی قدم در راه تولید مچ بندهای هوشمند گذشته‌اند. هواوی یکی از همین شرکت‌های بزرگ است که توانسته به‌ موفقیت‌های بالایی دست پیدا کند. انواع مدل‌های مچ بند هوشمند هواوی توانسته‌اند بخش بزرگی از بازار را به تسخیر خود دربیاورند.

یک مچ بند هوشمند در طول روز می‌تواند کمک‌های زیادی به شما بکند. شما می‌توانید در طول روز استفاده‌های زیادی از این محصولات داشته باشید. این استفاده‌ها می‌توانند ورزشی، ارتباطی و حتی سرگرمی باشند. مدل‌های بسیاری از مچ بندهای هوشمند هواوی در بازار وجود دارند. طی این مطلب قصد داریم برخی از بهترین و محبوب‌ترین مچ بندهای هواوی را به شما معرفی کنیم. با فانیبو همراه باشید.

 

مچ بند هوشمند هواوی Fit MES-B19

مچ بند هوشمند هواوی Fit MES-B19 یک مچ ‌بند ورزشی با سنسور ضربان قلب و با صفحه‌نمایش لمسی است که با ظاهری شبیه به یک ساعت هوشمند معرفی شده است. سنسور پشت ساعت به شکل مداوم ضربان قلب را اندازه‌گیری می‌کند و هنگام ورزش از روی شدت ضربان مشخص می‌کند که در حال ورزش هوازی یا چربی سوزی هستید.

در صورتی‌که ضربان به حداکثر مقدار مجاز خود برسد، مچ‌ بند توسط هشدار لرزشی اطلاع‌رسانی می‌کند تا ورزشکار بیش‌ازحد به خود فشار وارد نکند. در پایان روز می‌توان نمودار 24 ساعته‌ ضربان قلب خود را مشاهده کرد تا تصویر واضح‌تری از میزان آمادگی جسمانی به دست آید. این محصول هنگام دویدن ضمن نمایش ضربان قلب، هشدار افزایش و کاهش سرعت و هشدار طی مسافت مشخص را به ورزشکار می‌دهد.

علاوه‌بر دویدن می‌توان برای پیگیری ورزش‌های پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، تردمیل و شنا نیز از مچ‌ بند استفاده کرد. این مدل در برابر آب مقاوم است و هنگام شنا در استخر نیز می‌توان از آن استفاده کرد. پیش از شروع ورزش می‌توان مسافت، کالری یا زمان دلخواه خود را به‌عنوان هدف تعیین کرد و هنگام ورزش این اطلاعات را به همراه ضربان قلب روی صفحه مشاهده کرد.

برای استفاده از امکانات کامل مچ بند هوشمند هواوی Fit MES-B19 باید اپلیکیشن Huawei Wear روی گوشی تلفن همراه نصب باشد. این اپلیکیشن روی سیستم‌عامل‌های اندروید 4.4 به بالا و iOS 8.0 به بالا قابل‌نصب است. پس از نصب اپلیکیشن و برقراری ارتباط بین مچ ‌بند و گوشی از طریق بلوتوث، اطلاعات روی مچ‌ بند روی گوشی ذخیره می‌شود و از طریق اپلیکیشن می‌توان این اطلاعات را روی نمودارهای رنگی با جزئیات بیشتر مشاهده کرد.

علاوه‌بر این هنگام دریافت تماس، نام یا شماره‌ تماس‌گیرنده روی صفحه ظاهر می‌شود و حتی می‌توان تماس را رد کرد. هنگام دریافت پیامک یا پیام‌های اپلیکیشن‌های مختلف متن پیام روی صفحه ظاهر می‌شود. برخلاف بسیاری از مچ ‌بندهای هوشمند، این مدل پیام‌های فارسی را با فونت واضح و خوانا نمایش می‌دهد. صفحه‌نمایش لمسی این محصول از نوع مونوکروم با اندازه‌ی 1.04 اینچ است و روی آن پوشش ضد خش Gorilla 3 Glass وجود دارد.

این صفحه‌نمایش به شکل مداوم روشن است و هنگام شب نیز می‌توان نور پس‌زمینه‌ آن را فعال کرد. باتری مچ‌بند تا 6 روز می‌تواند مچ ‌بند را روشن نگه دارد که البته بستگی به نوع استفاده‌ کاربر دارد. آنالیز فعالیت‌های بدنی روزمره، وضعیت خواب، ساعت بیدارباش، هشدار عدم تحرک کافی و قابلیت تغییر نوع نمایش اطلاعات روی صفحه از دیگر امکانات این محصول هستند.

 

مچ بند هوشمند هواوی آنر B1

هرچند که در ابتدا تولید مچ ‌بند هوشمند، تنها قابلیت سنجش سلامتی آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود اما اضافه شدن امکان مکالمه آن را بسیار محبوب ساخت. مچ بند هوشمند هواوی آنر B1  که توسط شرکت هواوی تولید شده، از این ویژگی برخوردار است. با استفاده از این محصول علاوه‌بر محاسبه‌ معیارهای سنجش سلامتی می‌توان به مکالمه پرداخت.

برای انجام مکالمه، این مچ ‌بند به‌راحتی با گوشی تلفن همراه ارتباط برقرار می‌کند سپس می‌توان صفحه نمایش آن را جدا کرد و با استفاده از قابلیت هندزفری به مکالمه پرداخت. همچنین از طریق آن می‌توان تماس‌های دریافتی را رد کرد. این مدل در برابر غوطه‌ور شدن در آب تا عمق 1 متر و گردوغبار مقاومت دارد. از امکانات سنجش سلامتی می‌توان به قابلیت بررسی وضعیت خواب (سبک، عمیق و مدت زمان آن) و بررسی فعالیت‌های ورزشی مختلف اشاره کرد.

از طریق این مدل می‌توان به تنظیم اهداف مختلف از قبیل تعیین زمان بیداری یا میزان فعالیت ورزشی روزانه پرداخت. این محصول برای اتصال به گوشی تلفن همراه باید با سیستم‌عامل آن سازگار باشد. آنر B1 می‌تواند با سیستم‌عامل‌های iOS 5.0 و اندروید 4.0 ارتباط برقرار کند. مدت زمان شارژ شدن این کالا 2 ساعت است و سپس می‌توان به‌مدت 7 روز با مکلمه‌ی مداوم و به‌مدت 14 روز بدون مکالمه از آن استفاده کرد.

برای شارژ کردن آن تنها به یک پورت USB نیاز خواهید داشت. این مدل دارای امکانات و قابلیت‌هایی نظیر مقاومت در برابر آب و گردوغبار، امکان تنظیم اهداف، 2 ساعت زمان شارژ، امکان مکالمه، بررسی فعالیت‌های ورزشی مختلف و سازگاری با سیستم‌عامل iOS 5.0 و اندروید 4.0 به بالا است.

 

مچ بند هوشمند هواوی تاک بند B1

اگر در کنار استفاده از قابلیت‌های ارزیابی شاخص‌های سلامتی مچ ‌بندهای هوشمند به قابلیت مکالمه نیز نیاز دارید و علاقه‌مند هستید که این کار را به‌آسانی انجام دهید، مچ بند هوشمند هواوی تاک بند B1 این قابلیت را به‌خوبی فراهم کرده است. این محصول صفحه‌ نمایشی دارد که موارد اندازه‌گیری شده را روی آن نمایش می‌دهد.

این صفحه ‌نمایش به‌راحتی می‌تواند از بند جدا شده و با استفاده از یک عدد گیره به گوش وصل شود. این محصول قابلیت اتصال به گوشی هوشمند با سیستم عامل‌های اندروید 4.4 و iOS 5.0 به بالا را دارد. همچنین با استفاده از این محصول می‌توان به تماس‌های دریافتی به‌هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی پاسخ داد. این اتصال از طریق Blutooth و NFC امکان‌پذیر است.

از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به اندازه‌گیری تعداد گام‌های برداشته ‌شده و میزان کالری سوخته ‌شده اشاره کرد که با استفاده از آن کارکرد متابولیسم بدن قابل بررسی است. مچ‌بند هوشمند B1 از حسگر شتاب‌سنج برای محاسبه‌ تعداد گام‌های فرد استفاده می‌کند. از قابلیت‌های ویژه‌ این مچ‌بند هوشمند، مدت زمان مکالمه‌ مداوم 7 ساعت در طول شبانه روز و همچنین طول عمر باتری 14 روز است که در مقایسه با مدل‌های دیگر مدت زمان زیادی است.

این کالا در برابر نفوذ گردوغبار و غوطه‌ور شدن در آب تا عمق 1 متر بدون نفوذ به محفظه مقاومت دارد. مچ‌بند هوشمند B1 قابلیت‌ اتصال به گوشی هوشمند، مقاومت در برابر آب و گردوغبار، حسگر شتاب‌سنج، امکان مشاهده‌ تماس‌های دریافتی، مکالمه، شمارش گام‌ها و محاسبه‌ کالری مصرف شده و باتری با طول عمر 14 روز را دارد.

 

مچ بند هوشمند هواوی تاک بند B2 Business

یکی از ویژگی‌های مهمی که باید هنگام خرید مچ‌بند هوشمند در نظر داشت، طول‌عمر باتری آن است؛ زیرا این کالا هرچقدر هم که زیبا باشد و امکانات پیشرفته‌ای داشته باشد، طول‌عمر کوتاه باتری ممکن است محبوبیتش را کاهش دهد. از بین تمام مچ‌بندهای هوشمند تولیدشده‌ شرکت هواوی مچ بند هوشمند هواوی تالک بند B2 Business طول‌عمر باتری زیادی دارد که استفاده‌ آن را آسان کرده است.

مدت‌زمان شارژ شدن این کالا تنها 1.5 ساعت است و سپس می‌توان به مدت 14 روز از آن استفاده کرد. حسگرهای درنظرگرفته‌شده برای این مدل، شتاب‌سنج و ژیروسکوپ هستند که با استفاده از آن‌ها به بررسی میزان خواب (سبک و عمیق)، شمارش تعداد گام‌های برداشته ‌شده و محاسبه‌ی کالری سوزانده ‌شده در طول روز می‌پردازد.

این محصول می‌تواند پیام‌های رسیده را اعلام کند و همچنین در زمان تعیین‌شده، موجب بیدارشدن فرد از خواب شود. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که استفاده از این مچ ‌بند هوشمند را آسان کرده، قابلیت جدا کردن بند و استفاده از قسمت مرکزی به‌عنوان هندزفری است؛ این امکان، میزان مراجعه به گوشی هوشمند را کاهش می‌دهد. از قابلیت‌های ویژه‌ی این محصول می‌توان به ردیاب صوتی آن اشاره کرد که در صورت پیدا نکردن گوشی هوشمند، آن را به صدا در می‌آورد تا به‌راحتی بتوان آن را یافت.

همچنین با هماهنگ‌سازی مچ بند هوشمند هواوی تالک بند B2 Business  با گوشی هوشمند می‌توان گوشی را در مکان مناسب قرار داد و از صفحه‌ لمسی مچ‌ بند برای عکس‌برداری استفاده کرد. این کالا در برابر گردوغبار و غوطه‌ورشدن در آب تا عمق یک متر مقاومت بالایی دارد؛ همچنین نرم‌افزار این محصول روی سیستم‌عامل‌های اندروید 4.0 و iOS 7 به بالا قابل‌نصب است.

این مدل دارای امکانات و ویژگی‌هایی نظیر سازگاری با سیستم‌عامل‌های اندروید 4.0 و iOS 7 به بالا، حسگر شتاب‌سنج و ژیروسکوپ، مقاومت در برابر آب و گردوغبار، اعلان تماس‌ها و پیام‌های دریافتی، شمارش گام‌ها، محاسبه‌ی کالری سوزانده‌شده، بررسی وضعیت خواب، امکان تنظیم هشدار و یادآور و طول‌عمر باتری 6 تا 14 روز است.

 

مچ بند هوشمند هواوی آنر بند Zero

مچ بند هوشمند هواوی آنر بند Zero را می‌توان نمود واقعی این جمله تلقی کرد که زیبایی در سادگی است. طراحی ساده‌ صفحه‌ گرد ساعت با بند طرح‌دار آن کاملا هماهنگ است و نمایش زمان روی صفحه‌ای از نوع PMOLED جلوه‌ خاصی به آن می‌بخشد. هیچ دکمه‌ای در اطراف ساعت دیده نمی‌شود و تمام کارها با صفحه‌ تمام‌لمسی آن انجام می‌شود.

ویژگی جالب این مچ بند این است که با چرخاندن مچ یا بالا آوردن دست، صفحه‌ ساعت بدون دست‌زدن به آن روشن می‌شود. چهار حالت مختلف برای نشان‌دادن زمان درنظر گرفته شده است. از ویژگی‌های ظاهری این مچ‌بند ساعت‌نما که بگذریم، به قابلیت‌های آن برای پیگیری فعالیت‌های ورزشی و خواب می‌رسیم. به کمک سنسور پیشرفته‌ به‌کاررفته در مچ‌بند، تعداد گام‌ها و کالری سوزانده ‌شده محاسبه شده و هنگام خواب هم، زمان خواب و وضعیت خواب ازلحاظ سبک و عمیق‌بودن بررسی می‌شود.

برای انتقال اطلاعات ذکرشده به موبایل، باید اپلیکیشن رایگان ارائه‌ شده برای این منظور را روی تلفن هوشمند نصب کرد. این اپلیکیشن روی سیستم‌عامل‌های اندروید 4.4.4 به بالا و iOS 7 به بالا قابل‌نصب است. دفعه‌ اولی که آنر بند Zero را روشن می‌کنید، متوجه می‌شوید که زبان آن چینی بوده و تنظیمات زمان و تاریخ هم غلط است. نه‌تنها خود ساعت که دفترچه‌ راهنما و منو تنظیمات هم به چینی است.

اسکن کد QR هم شما را به نسخه‌ چینی اپلیکیشن راهنمایی می‌کند که کاملا گیج‌کننده است. اما نگران نباشید؛ چون راه‌حل این مشکل ساده است. کافی است عبارت Huawei Wear را در اینترنت جست‌وجو کنید و اپلیکیشن مناسب سیستم‌عامل موبایل خود (اندروید یا iOS) را دانلود کرده و نصب کنید و پس از همگام‌سازی ساعت با موبایل، اپلیکیشن به شکل خودکار زبان و ساعت را به‌روزرسانی می‌کند.

به کمک اپلیکیشن می‌توان اهداف مشخص تمرینی را برای مچ‌بند تعریف کرد تا هنگام رسیدن به هدف مشخص‌شده، توسط ویبره اطلاع‌رسانی کند. هنگامی‌که فاصله‌ مچ‌بند و موبایل در محدوده‌ برد بلوتوث قرار داشته باشد، اعلان‌های موبایل شامل تماس‌های دریافتی، پیامک‌ها و پست‌های شبکه‌های اجتماعی توسط هشدار لرزشی اطلاع داده می‌شود.

این محصول با داشتن گواهی‌نامه‌ IP68 در برابر آب و گردوغبار مقاومت بالایی دارد و حتی زیر دوش هم قابل‌ استفاده است. حدود 90 دقیقه طول می‌کشد تا شارژ مچ‌بند کاملا پر شود و پس‌ازآن با استفاده‌ معمولی تا 4 روز و در حالت آماده‌به‌کار تا 14 روز می‌تواند شارژدهی داشته باشد. به‌طور خلاصه این مدل با صفحه‌نمایش لمسی PMOLED قادر به محاسبه‌ تعداد گام‌ها و کالری سوزانده‌شده، اعلام تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی، تعیین اهداف تمرینی و هشدار زمان است.

 

مچ بند هوشمند هواوی تاک بند 3 Elite Titanium Gray

مچ بند هوشمند هواوی تاک بند 3 Elite Titanium Gray که شباهت زیادی به مدل قدیمی‌تر یعنی تاک بند B2 دارد، بار دیگر توانست توجه مخاطبان دنیای دیجیتال را به خود جلب سازد. این مچ‌ بند با قابلیت‌های متعدد و جذابی همراه است که مهم‌ترین آن‌ها قابلیت کنترل تماس و حتی استفاده به‌عنوان هندزفری یا هدست بلوتوث است.

این محصول از بند و قابی فلزی و بسیار شیک بهره می‌برد که از یک ساعت ‌هوشمند چیزی کم ندارد. صفحه‌نمایش مستطیلی آن هم به صورت لمسی و خمیده طراحی شده است. قابلیت‌های کاربردی برای استفاده‌های روزمره و ورزشی هم عبارت‌اند از: پایش فعالیت‌هایی همچون قدم‌زدن، دوندگی، کوه‌نوردی وغیره. قابلیت اندازه‌گیری و نمایش کالری مصرفی هم یکی از امکانات دیگر این ساعت است.

علاوه‌بر این، سیستم ثبت و پایش وضعیت خواب کاربر از دیگر ویژگی‌های کارآمد و بارز این مچ ‌بند محسوب می‌شود. این مچ‌بند که از فناوری بلوتوث بهره می‌برد، به آیفون‌های سری 6 و 5 و آیفون مدل 4s  که از سیستم‌عامل iOS 7 یا بالاتر برخوردارند و همچنین تلفن‌های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید 4.3 یا بالاتر متصل می‌شود تا امکانات بیشتری را برای کاربر فراهم سازد.

صفحه‌نمایش کوچک و باتری 91 میلی‌آمپری هم این امکان را میسر می‌سازد تا برای مدت  3 الی 4 روز بتوان از این مچ‌بند استفاده کرد. در مجموع این مچ ‌بند لوکس و کارآمد را می‌توان با توجه به امکان استفاده به‌عنوان هدست بلوتوث و دیگر ویژگی‌هایی که بدان اشاره شد، یکی از مچ‌بندهای هوشمند جذاب برشمرد که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

 

مچ بند هوشمند هواوی آنر بند 3e

مچ‌بند هوشمند هواوی Band 3e از بهترین مچ بندهای شرکت هواوی است که به‌عنوان محصولی انقلابی در صنعت طراحی و ساخت محصولات ورزشی در نظر گرفته می‌شود. این محصول را هم می‌توان به دست و هم می‌توان به پا بست. در این محصول هفت عملکرد رصدی و آنالیزی وجود دارد. به همین دلیل می‌توانید از پیشنهادهای هوشمند این محصول استفاده کنید و با اطلاعات دقیقی از این مچ‌ بند دریافت می‌کنید عمل دویدن را مطلوب‌تر انجام دهید. اگر این مچ بند را به پا ببندید، اطلاعات دقیقی از میزان تماس کف پا با زمین، گردش پا، آهنگ دویدن، طول گام، زاویه چرخش پا و تأثیر فرود دریافت خواهید کرد. با استفاده از این اطلاعات می‌توانید به یک دونده حرفه‌ای تبدیل شوید.

این محصول شرکت هواوی زمانی که قدم‌هایتان به زمین برخورد می‌کند، گام‌هایتان را بررسی و رصد می‌کند و با به دست آوردن الگوی قدم‌هایتان به شما کمک می‌کند که از اصابت پاشنه پا به زمین (Heel-strike) اجتناب کنید. هواوی تمام این ویژگی‌ها را با همکاری مرکز علوم تحقیقات ورزشی چین (China’s Sports Science Research Institute) طراحی کرده است.

سنسور رصد حرکات ورزشی در این مچ ‌بند هواوی بسیار کارآمد است؛ این سنسور قادر سات اطلاعات مربوط به راه رفتن و دویدن روی تردمیل را با دقت 97 درصد به کاربر عرض کند. این سنسور ژیروسکوپ، دارای 6 محور داخلی است که حالت‌های حرکت پا را به‌خوبی دریافت می‌کند.

مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر یکی دیگر از مشخصات مچ بند هوشمند هواوی Band 3e است که برای کارهای روزمره و شنا طراحی شده است. این مچ‌ بند عملکرد کاربر را در هنگام انجام فعالیت‌های روزانه و شنا ثبت و ضبط می‌کند. از دیگر ویژگی‌هایی که Band 3e دارد می‌توان به عمر باتری کاملا مطلوب آن اشاره کرد. این باتری در حالت استند بای قادر است تا 14 روز مداوم انرژی موردنیاز باتری را تامین کند. حتی در حالت انجام حرکات ورزشی هم این باتری می‌تواند تا 40 ساعت انرژی برای مچ ‌بند تامین کند تا بتوانید نوتیفیکیشن های مربوط به تلفن، ساعت و یادآوری‌های ورزشی را همیشه در دسترس داشته باشید.

از حسگرهای در نظر گرفته شده برای این مدل می‌توان به شتاب سنج اشاره کرد که با استفاده از آن می‌تواند به بررسی میزان خواب و شمارش تعداد گام‌های برداشته شده در طول روز بپردازد. Band 3e می‌تواند پیام‌های رسیده را اعلام کند و همچنین در زمان تعیین‌شده موجب بیدار شدن فرد از خواب شود. هواوی این مچ ‌بند هوشمند را به‌صورت سبک و جمع‌وجور به بازار عرضه کرده است؛ به‌طوری‌که وزن آن تنها 17 گرم است. سوراخ‌هایی که در دو طرف این مچ ‌بند هوشمند قرار گرفته‌اند، امکان گردش هوا را فراهم می‌کنند. مچ‌بند Band 3e شرکت هواوی عملکردی مطلوب دارد و برای استفاده آن دسته از افراد طراحی شده است که برای سلامتی‌شان ارزش زیادی قائل هستند.

 

مچ بند هوشمند هواوی آنر بند 3 standard edition

مچ بند هوشمند هواوی آنر بند 3 standard edition یک گجت پوشیدنی شیک با طراحی جدید و متناسب با نیازهای امروزی ساخته شرکت هواوی است. نکته قابل‌توجه در مورد این مچ بند هوشمند آن است که به‌دلیل پشتیبانی از زبان فارسی در نمایش پیام‌ها و اعلانات از برنامه‌های مختلف بسیار مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است.

شرکت هواوی در ساخت این مچ بند هوشمند حساسیت‌های ویژه‌ای جهت رقابت با محصولات مشابه به‌خرج داده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به حسگر شمارش ضربان قلب آن اشاره نمود که از تکنولوژی پیشرفته M4 core به عنوان هسته مرکزی استفاده می‌نماید که از الگوریتم شناور خاصی پیروی می کند تا حتی شمارش یک تپش قلب شما را ازدست ندهد.

این مدل در بین انواع مچ بند هوشمند هواوی محصولی منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. ازجمله کارهای دیگر این مچ بند می‌توان به خاصیت ضد آب بودن آن تا عمق 50 متری زیر سطح آب اشاره نمود. قابلیت پایش خواب، نمایش اعلانات شبکه‌های اجتماعی، نمایش زمان، نمایش کالری سوزانده شده و پاسخ یا رد تماس از مشخصات کاربردی این محصول هستند. از دیگر قابلیت‌های خاص این مچ بند هوشمند می‌توان به باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری 100 میلی آمپری آن اشاره نمود که تنها با یک‌بار شارژ کامل، آن هم بصورت شارژ سریع می‌توانید از آن به مدت یک ماه بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده کنید.

این یعنی در طول یک‌سال تنها 12 بار نیاز به شارژ مچ بند خود نیاز پیدا خواهید کرد . برای استفاده از تمام قابلیت‌های این ساعت کافیست برنامه Huawei health را بر روی گوشی Android و IOS خود نصب کنید و از داشتن این مچ بند هوشمند فوق العاده که در سه رنگ جذاب آبی، مشکی و نارنجی با صفحه نمایش PMOLED 0.91 inch که برای آن تعبیه شده لذت ببرید.

 

مچ بند هوشمند هواوی آنر بند 4

 

مچ بند هوشمند هواوی آنر بند 4 یکی از بهترین محصولات شرکت هواوی از سری آنر بند محسوب می‌شود. این گجت پوشیدنی فوق‌العاده این بار با صفحه رنگی تمام لمسی و نمایشگر AMOLED به‌همراه طراحی بدنه از جنس شیشه 2.5D ضد خط‌وخش با مقاومت در برابر شوک و ضربه بالا به حالت edge معرفی شد.

این گجت پوشیدنی شامل صفحه نمایشگر OLED است که دارای حساسیت لمسی بالایی است و نور صفحه تقویت شده که بتوانید در شرایط مختلف بدون مشکل صفحه را مشاهده کنید. همچنین قابلیت تغییر شکل صفحه اول را به 3 حالت مختلف دارد که به جذابیت‌های این ساعت بیش از پیش می‌افزاید. از قابلیت‌های ویژه آنر بند 4 می‌توان به تکنولوژی پیشرفته Truesleep 2.0 اشاره نمود.

آنر بند 4 از فناوری CPC جهت به نمایش کشیدن الگوریتم خواب شما استفاده می‌کند. این نمایش شامل خواب عمیق شما و آنالیز الگوریتم خواب شما می‌شود. همچنین این مدل با توجه به آنالیز خود جهت بهبود خواب شما پیشنهادهای ویژه‌ای مخصوص خود شما ارائه می‌دهد.

بسیار از کاربران این مدل را با توجه به ویژگی‌های کاربردی‌اش به‌عنوان بهترین مچ بند هوشمند هواوی می‌شناسند. در این نسخه قابلیت ضد آب بودن 50 متری سری آنر بند حفظ شده است. آنر بند 4 شامل سنسور حرارتی مادون قرمز، سیستم تشخیص حرکتی 6 محوری و نمایشگر ضربان قلبی PPG است.

برای اندازه‌گیری دقیق ضربان قلب شما تکنولوژی Huawei Trueseen 3.0 استفاده شده تا به صورت 24 ساعته ضربان قلب شما را با دقت آزمایش شده 94.3% به‌تصویر بکشد. علاوه‌بر این امکانات عالی شما همچنین می‌‍توانید اعلانات و پیام‌های برنامه‌های مختلف خود را بر روی مچ بند خود (حتی پیام هایی با زبان فارسی تا 45 کاراکتر) مشاهده کنید.

ویژگی جدید دیگر آنر بند قابلیت تبدیل آن به ریموتی جهت عکس‌برداری است. اما این ویژگی فقط برای دارندگان گوشی‌های هواوی امکان‌پذیر است. آنر بند 4 با وزن 23 گرم طراحی شده است و دارای باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 100 میلی آمپر ساعت و کارکرد بین 14 تا 17 روز است.

آنر بند 4 از وضعیت اسکن Alipay و NFC و قابلیت پیدا کردن گوشی و سنجش دمای محیط نیز بهره مند است و در سه رنگ مشکی،آبی و صورتی عرضه جهانی شد. هرچندکه می‌توان بند آن را تعویض نمود. جهت استفاده از تمامی قابلیت‌های این مچ بند هوشمند می‌توانید یکی از برنامه‌های Huawei health و یا Huawei wear را نصب نموده و از مچ بند هوشمند خود لذت ببرید.

 

مچ بند هوشمند هواوی A1

همانطور که می‌توان از تمامی مچ بندهای سلامتی انتظار داشت، مچ بند هوشمند هواوی A1 نیز قادر به دنبال کردن و ثبت داده‌های فعالیت‌های جسمانی کاربر است و ضمنا می‌تواند کیفیت و میزان خواب را نیز بسنجد. این مدل در تحلیل و ثبت داده‌های مرتبط به چرت‌های کوتاه نیز عملکردی بسیار دقیق دارد. اما به‌واقع چه چیزی این مچ بند را نسبت به سایر نمونه‌های بازار متمایز می‌سازد؟ در درون این مچ بند یک سنسور سنجش اشعه ماورا بنفش گنجانده شده که می‌تواند میزان این اشعه را در پیرامون شما سنجیده و در صورت نیاز توصیه کند تا از کرم‌های ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید.

چنین سنسوری به‌ندرت در مچ بندهای سلامتی به‌کار گرفته می‌شود و حال باید منتظر ماند و دید که عملکرد آن تا چه حد دقیق است. این مدل دارای یک LED نیز است که فرد را از تماس های دریافتی آگاه خواهد ساخت و ضمنا از قابلیت ایجاد ویبره نیز برخوردار است.

این گجت پوشیدنی از طریق بلوتوث 4.2 به تلفن هوشمند اندرویدی و یا آیفون شما متصل شده و انرژی‌اش نیز به وسیله یک باتری 70 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد. هواوی وعده داده این حجم از باتری امکان 28 روز استندبای ماندن محصول را فراهم می‌کند و برای شارژ کردن آن نیز می‌بایست از یک درگاه میکرو USB استفاده نمایید.

این مچ بند هوشمند دارای استاندارد IP57 است که حکایت از مقاومت آن در برابر گرد و غبار دارد. علاوه‌بر آن، این محصول می‌تواند در عمق یک متری آب به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد. وزن مچ بند مورد اشاره 20 گرم بوده و کاربران این امکان را دارند تا آن را با بندهای سیلیکونی یا چرمی تهیه نمایند.

 

مچ بند هوشمند هواوی A2

مچ بند هوشمند هواوی A2 نسخه جدید‌تر مچ بندهای هوشمند سری A است که نسبت به نسخه قبلی از ارتقاهای مختلفی بهره‌مند شده است که ازجمله مهم‌ترین ارتقاهای این مدل نسبت به نسل قبلی می‌توان به باتری لیتیوم پلیمری 95 میلی آمپری و گواهی استاندارد IP67 اشاره کرد.

این محصول تمام ویژگی‌های نسل قبلی را دارا است. جهت لذت بردن از حداکثر قابلیت‌های این مچ بند هوشمند نیز می‌توانید برنامه‌های Huawei health و یا Huawei wear را نصب نموده و از آن‌ها استفاده کنید. درمجموع هواوی A2 را باید یک به‌روزرسانی از نسخه قبلی محسوب کنیم که توانسته با ویژگی‌های کاربردی و طراحی زیبایش توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند.

 

مچ بند هوشمند هواوی 3 پرو

مچ بند هوشمند هواوی 3 پرو یک ردیاب تناسب اندام ارزان قیمت است که امکاناتی را که عموما در ردیاب‌های گران‌تر از آن وجود دارند به شما ارائه می‌کند. این مچ بند هوشمند ورزشی در اصل نسخه درشت‌تر و زیبا‌تر مچ ‌بند آنر 4 است، با این تفاوت که در نبود گوشی هوشمند عملکرد بهتری دارد.

اگر می‌خواهید به طور جدی دویدنتان را زیر نظر بگیرید، هواوی 3 پرو بدون اینکه قیمت خیلی بالایی داشته باشد امکانات خوبی را در خود جای داده است. یک صفحه آلومینیوم براق بر روی مچ بند هوشمند هواوی 3 پرو قرار دارد و با وجود انحنا در کناره‌های آن تلاش کرده است تا جای ممکن گران قیمت به‌نظر برسد. مهم‌تر از همه صفحه نمایش آن به‌جای پلاستیک، با یک لایه شیشه محدب پوشیده شده است. در نتیجه در هنگام دویدن در خیابان‌های باریک احتمال خراش افتادن بر روی آن پایین آمده و با این کار مشکلاتی را که ممکن بود با پهن شدن صفحه نمایش به وجود بیاید به حداقل رسانده است.

صفحه نمایش 0.95 اینچی آمولد 120 در 240 برای یک مچ بند هوشمند به این ارزانی واقعا بی‌نظیر است. این صفحه نمایش کاملا رنگی است و چگالی پیکسل‌هایش آن‌قدری بالاست که می‌تواند چندین وضعیت را در یک زمان نشان دهد، بدون آن‌که حس کنید پیکسل‌های کمی برای انجام این کار وجود دارند.

 

مچ بند هوشمند هواوی آنر بند 4 Running edition

مچ بند هوشمند هواوی آنر بند 4 Running edition یک گجت پوشیدنی کاملا حرفه‌ای با بهره‌مندی از به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا و طراحی مدرن و خاص است. ازجمله این تکنولوژی‌ها می‌توان به سنسور شش محوره به‌کار رفته در آن اشاره کرد که می‌تواند از شاخص داده‌های هفت ورزش مختلف پشتیبانی کند و به‌صورت تکنیکی توسط مرکز تحقیقاتی بین‌المللی ورزش‌های حرفه‌ای پشتیبانی می‌شود.

این قابلیت ویژه به این معنا است که مچ بند هوشمند شما داده‌های مربوط و فعالیت ورزشی شما را با دقت فوق العاده 97% به این مرکز می‌فرستند و پس از پایش این اطلاعات پیشنهادات مخصوصی جهت بهبود فعالیت‌های شما و جلوگیری از آسیب های احتمالی به شما داده خواهد شد.

این قابلیت ویژه در کنار قابلیت‌هایی همچون پایش وضعیت خواب شما و ارائه پیشنهادات جهت بهبود کیفیت خواب، قابلیت رد تماس، دریافت اعلانات تلفن همراه خود، تنظیم ساعت هشدار، نمایش ساعت،دما و تاریخ یک مچ بند هوشمند کامل را در خدمت شما قرار می‌دهد.

قیمت مچ بند هوشمند هواوی آنر بند 4 Running edition در بازار چیزی در حدود 250 هزار تومان است. این مدل از یک صفحه نمایش 0.5 اینچی OLED با طراحی خاص که باعث ثابت ماندن و رها نشدن آن هنگام فعالیت‌های مختلف می‌شود بهره می‌برد . این مچ بند تا عمق 50 متری ضد آب است.

این محصول دارای یک باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری 77 میلی آمپری است که در صورت استفاده استاندارد تا نصف یک ماه دوام خواهد آورد و تنها نیاز به 1.5 ساعت شارژ سریع دارد و با توجه به اینکه این مچ بند مداوم در حال پردازش داده‌های شماست این یک نکته مثبت فوق العاده محسوب می شود.

شما می‌توانید از این مچ بند حتی در نبود گوشی موبایل خود برای پایش فعالیت‌های مختلف خود استفاده نمایید و می‌توانید این مچ بند را به دو صورت مچ بند و پابند استفاده نمایید تا شاخص‌هایی مانند کالری، مسافت و غیره را برای شما به‌صورت بسیار دقیق محاسبه نماید. هنگام اتصال آن به کفش خود به یک پایه مخصوص که در کنار این مچ بند است نیاز خواهید داشت و پس از اتصال مچ بند به‌صورت هوشمند تغییر حالت انجام می‌شود.

برای اتصال به این مچ بند هوشمند نیاز به نصب برنامه Huawei Health خواهید داشت و می‌توانید توسط برنامه به قابلیت‌های متعدد مچ بند دسترسی داشته باشید. قابل ذکر است که این مچ بند در چند رنگ مختلف موجود است و با تمامی گوشی‌های اندروید و IOS سازگار است.

 

مچ بند هوشمند هواوی آنر بند 4 Global

مچ بند هوشمند هواوی آنر بند 4 Global یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط شرکت هواوی محسوب می‌شود. این گجت پوشیدنی فوق العاده این بار با صفحه رنگی تمام لمسی و نمایشگر AMOLED به همراه طراحی بدنه از جنس شیشه 2.5D ضد خط‌و‌خش با مقاومت در برابر شوک و ضربه بالا به حالت edge معرفی شد.

همچنین این گجت پوشیدنی شامل صفحه نمایشگر OLED است که دارای حساسیت لمسی بالایی است و نور صفحه تقویت شده که بتوانید در شرایط مختلف بدون مشکل صفحه را مشاهده کنید. همچنین قابلیت تغییر شکل صفحه اول را به 3 حالت مختلف دارد که به جذابیت‌های این گجت بیش از پیش می‌افزاید. آنر بند 4 از فناوری CPC جهت به‌نمایش کشیدن الگوریتم خواب شما استفاده می‌کند.

این نمایش شامل خواب عمیق شما و آنالیز الگوریتم خواب شما می‌شود. در این نسخه قابلیت ضد آب بودن 50 متری آنر بند حفظ شده است. برای اندازه‌گیری دقیق ضربان قلب شما تکنولوژی Huawei Trueseen 3.0 استفاده شده تا به صورت 24 ساعته ضربان قلب شما را با دقت آزمایش شده 94.3% به‌تصویر بکشد.

علاوه‌بر این امکانات عالی شما همچنین می‌توانید اعلانات و پیام‌های برنامه‌های مختلف خود را بر روی ساعت خود حتی پیام‌هایی با زبان فارسی را تا 45 کاراکتر مشاهده کنید. پشتیبانی از زبان فارسی، این مچ بند هوشمند هواوی را بیش از پیش کاربردی و دوست داشتنی‌تر در بین ایرانیان نموده است و با استقبال فراوان روبه‌رو کرده است.

باتری این گجت لیتیوم پلیمری با ظرفیت 100 میلی آمپر ساعت و کارکرد بین 14 تا 17 روز است که با توجه به فعال بودن این همه ویژگی در کنار هم جزو یکی از نکات مثبت و قابل توجه این مچ بند به‌شمار می‌آید. آنر بند 4 از وضعیت اسکن Alipay و NFC و قابلیت پیدا کردن گوشی و سنجش دمای محیط نیز بهره‌مند است . جهت استفاده از تمامی قابلیت‌های این مچ بند هوشمند می‌توانید یکی از برنامه‌های Huawei health و یا Huawei wear را نصب نموده و از مچ بند هوشمند خود لذت ببرید.

 

مچ بند هوشمند هواوی آنر بند 5 Global

مچ بند هوشمند هواوی آنر بند 5 Global نام نسل پنجم از مچ بندهای هوشمند آنر است. این مچ بند هوشمند از یک صفحه نمایش 0.95 اینچی OLED با رزولوشن 120 × 240 پیکسل بهره می‌برد. ابعاد این مچ بند هوشمند برابر با 43 × 17.2 × 11.5 میلی‌متر است و تنها 22.7 گرم وزن دارد. آنر بند 5 از بلوتوث نسخه 5.0 و سیستم عامل اختصاصی خود بهره می‌برد.

این مچ بند هوشمند با تمام دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 و iOS نسخه 9.0 و بالاتر سازگار است. با اتصال این مچ بند به گوشی هوشمند یا تبلت خود می‌توانید اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی و تماس‌های دریافتی خود را بر روی آن مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که این مچ بند هوشمند از زبان فارسی نیز پشتیبانی کرده و تا 45 کاراکتر را به شما نمایش می‌دهد.

قیمت خرید مچ بند هوشمند هواوی آنر بند 5 گلوبال در بازار ایران چیزی در حدود 400 هزار تومان است. این محصول دارای سنسور ضربان قلب با دقتی بیش از 94 درصد است. شتاب‌سنج 6 محوره، گام‌شمار، پایش خواب و مادون قرمز از دیگر سنسور‌های این مچ بند هوشمند به‌شمار می رود. شما می‌توانید با نصب برنامه Huawei health روی گوشی خود از تعداد قدم‌های برداشته شده، میزان کالری مصرف شده و همچنین وضعیت خواب خود مطلع شوید.

علاوه بر موارد ذکر شده، این برنامه می‌تواند در جهت پیشبرد اهداف ورزشی شما برنامه‌هایی را ارائه نماید. این مدل همچنین بر اساس گواهینامه‌های دریافتی، می‌تواند تا عمق 50 متری در آب شناور شده و بدون هیچ مشکلی به فعالیت ادامه دهد. باتری درنظر گرفته شده برای این مچ بند هوشمند از نوع لیتیوم پلیمری بوده و ظرفیت آن برابر با 100 میلی آمپر ساعت است. این مچ بند هوشمند می تواند با یک بار شارژ کامل تا 20 روز در حالت استندبای و 14 روز درحالت استفاده استاندارد شارژدهی داشته باشد.

 

سخن پایانی در مورد راهنمای جامع خرید مچ بند هوشمند هواوی

طی این مطلب سعی کردیم برخی از بهترین مدل‌های مچ بند هوشمند هواوی که ارزش خرید دارند را به شما معرفی کنیم. شرکت هواوی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مچ بندهای هوشمند در جهان است که همواره با محصولاتش توجه کاربران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. اگر قصد خرید یکی از مچ بندهای هوشمند این شرکت را دارید، حتما این مطلب را با دقت بخوانید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.