فیلم و سریال

سریال عقرب عاشق چند قسمت است

دانلود سریال آفتاب پرست قسمت 1 اول، سریال آفتاب پرست یک سریال ایرانی در ژانر کمدی میباشد به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر برادران برعهده دارد. از جمله بازیگران این سریال پر بازیگر میتوانی به پژمان جمشیدی و حمیدرضا آذرنگ اشاره کرد

برای دانلود سریال آفتاب پرست قسمت 1 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال آفتاب پرست قسمت 1

بازیگران سریال آفتاب پرست

پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ، الهام اخوان، حسن زارعی، پیام احمدی نیا، سولماز غنی، شبنم قربانی، با هنرمندی: گوهر خیر اندیش، غلامرضا نیکخواه و آتیلا پسیانی، با حضور: سیاوش چراغی پور، فرهاد بشارتی، جواد خواجوی، عرفان ناصری، علی غریب، حامد وکیلی، سید سعید نعمتی، فروغ قجابگلو، با حضور افتخاری: سید کاظم احمدزاده و فرزین محدث گروه بازیگران «آفتاب پرست» را تشکیل داده اند. آدرنگ

درباره سریال آفتاب پرست

سریال کمدی «آفتاب پرست» به کارگردانی برزو نیک نژاد، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر برادران از دوشنبه ۲۷ تیرماه هر هفته به صورت اختصاصی در فیلم نت منتشر می شود.

سریال پوست شیر یک سریال ایرانی در ژانر درام و اجتماعی میباشد به کارگردانی و نویسندگی سید مسعود اطیابی برعهده دارد و تهیه کنندگی سریال بر عهده ایرج محمدی میباشد. سید مسعود اطیابی که پیش از این سریال های پر مخاطبی را برای تلویزیون در ژانرهای درام، کمدی و اجتماعی ساخته است

برای دانلود قسمت 1 سریال پوست شیر به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال پوست شیر

بازیگران سریال پوست شیر

احمد مهرانفر، جواد رضویان، مریم مومن، نادر سلیمانی، فقیهه سلطانی، نسیم ادبی، رضا ناجی، متین ستوده، احمد ایراندوست، گیتی قاسمی، شهین تسلیمی، شهرزاد کمال‌زاه و… بازیگران این سریال هستند!

درباره سریال پوست شیر

جادوگر سریالی کمدی، اجتماعی با هنرنمایی احمد مهرانفر، جواد رضویان، مریم مومن، نسیم ادبی، فقیه سلطانی، متین ستوده، گیتی قاسمی، شهین تسلیمی، صحرا اسداللهی، عرفان ابراهیمی، میثاق جمشیدی، شهرزاد کمال زاده، سمیه مهری، سحر سلیمانی، جواد پولادی، نادر سلیمانی، رضا ناجی، محمدرضا عقدایی، احمد ایراندوست، رضا توکلی، محمد فیلی و پونه هاشم پور، به کارگردانی سید مسعود اطیابی، نویسندگی مریم تاجیک و حمزه صالحی و تهیه کنندگی ایرج محمدی محصول سال 1400 کشور ایران است

سریال عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی زاده و به تهیه‌کنندگی رضا محقق در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است فیلمنامه عقرب عاشق، به طور مشترک توسط حامد افضلی و امین محمودی یکتا به نگارش در آمده است. از جمله بازیگران این سریال میتوان به محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، سیاوش خیرابی

************************

برای دانلود سریال عقرب عاشق قسمت 1 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال عقرب عاشق

************************

بازیگران سریال عقرب عاشق

محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، مهران رنج‌بر، علی صلاحی، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، رویا جاویدنیا، شیدا یوسفی، هدایت الله سجادی، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، (با حضور) آتنه فقیه نصیری و حسین پاکدل و (با هنرمندی) شقایق فراهانی بازیگران «عقرب عاشق» هستند.

داستان سریال عقرب عاشق

بهداد٫ می میرد. او را در سردخانه می گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود. مدتی بعد او سر حال و سر زنده در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب….»

کارگردان: حسین سهیلی زاده

تهیه‌کننده: رضا محقق

نویسندگان: حامد افضلی و امین محمودی یکتا

تیزر سریال عقرب عاشق را محسن چاوشی خوانده است و آریا عظیمی‌نژاد موسیقی سریال شبکه نمایش خانگی عقرب عاشق را می‌سازد.

سریال پدر گواردیولا یک سریال ایرانی در ژانر کمدی میباشد به کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی سریال بر عهده جواد نوروزبیگی میباشد. سعید نعمت الله که پیش از این فیلم ها و سریال های پر مخاطبی را برای تلویزیون در ژانرهای درام، کمدی و اجتماعی ساخته است، این بار با پدر گواردیولا به سراغ قصه ای کمدی رفته است.

برای دانلود سریال پدر گواردیولا به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال پدر گواردیولا

——————————-

بازیگران سریال پدر گواردیولا

حمید فرخ نژاد, ستاره اسکندری, علیرضا خمسه, سیامک صفری, امیر مهدی ژوله, علی اوجی, مریم بوبانی, مرجان گلچین, نسیم ادبی, سارا خوئینی ها, نرگس محمدی, محمد رضا علیمردانی, امیر رضا دلاوری, محمد رضا هاشمی, مصطفی حبیبی منش, جانان نعمت اله, هنگامه قاضیانی پریوش نظریه مهدی سلطانی سروستانی, آرش عدل پرور, مهران مدیری, النا حیدری, مهدی رضا سلطانی, عباس صیاد, ایرج خواجه امیری به همراه ستاره اسکندری و امیرمهدی ژوله به ایفای نقش میپردازند

عوامل سریال عبارتند از:

مجری طرح و سرمایه گذار: محسن حیدری، مدیر فیلمبرداری: سعید براتی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: داود باقری، مدیر تولید: مصطفی سلطانی، طراح صحنه: حسین کرمی، طراح لباس: آزاده قوام، مدیر صدابرداری: میثم کیامرثی، تدوین: عماد خدابخش، طراح چهرپردازی: کامران خلج، آهنگساز: افشین عزیزی، صدا گذار: امیرحسین شریفی، جلوه های کامپیوتری: کامیار شفیعی، جلوه های میدانی: حمید رسولیان، مسئول بدلکاری: امیرحسین خنجری، مدیر تدارکات: محمد محمد نیا، عکاس: سمیرا بختیاری، فیلمبردار پشت صحنه: امیر محمد ترکی، با صدای: سالار عقیلی و آرش عدل پرور

کد خبر 588995


کارگردان سریال های مانکن و ملکه گدایان حسین سهیلی‌زاده به تازگی دوباره برای شبکه نمایش خانگی سریال عاشقانه و اجتماعی را ساخته که به زودی توزیع می شود. در ادامه جزئیات بیشتر درباره بازیگران سریال عقرب عاشق و داستان این مجموعه را در پرشین وی مشاهده کنید.

بازیگران سریال عقرب عاشق

فیلمبرداری سریال «عقرب عاشق» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی رضا محقق در تهران ادامه دارد.

محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی‌پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، علی صلاحی، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، مهران رنج‌بر، رویا جاویدنیا، شیدا یوسفی، هدایت‌ الله سجادی، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، آتنه فقیه‌نصیری و حسین پاکدل، دیگر بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان «عقرب عاشق» آمده است: «بهداد می‌ میرد. او را در سردخانه می‌ گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می‌ شود. مدتی بعد او سر حال و سرزنده در خیابان‌ های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب… .»

بازیگران سریال عقرب عاشق

محمدرضا فروتن در سریال عقرب عاشق

محمدرضا فروتن پس از تجربه ناموفق «مانکن» و شکست «جزیره»، برای سومین بار، با حضور در «عقرب عاشق»، بازی در سریال نمایش خانگی را تجربه می‌کند.

او حالا در شرایطی که دو تجربه ناموفق در نمایش خانگی داشته، یک انتخاب پرریسک دیگر را پشت سر گذاشته و پیشنهاد بازی در سریال جدیدی به نام «عقرب عاشق» را پذیرفته که ژانر آن درام تخیلی است. او این روزها مشغول بازی در این سریال است و برای دومین بار با حسین سهیلی‌زاده همکاری می‌ کند.

اکنون بیشتر از هر زمان دیگری مهم است که این ستاره محبوب قدیمی بتواند با یک انتخاب خوب، دوباره توانایی‌اش را در بازیگری نشان بدهد و با حضور پرسروصدا، خاطره تجربه‌های ناکام پیشین را در ذهن مخاطب کمرنگ کند.

کیفیت کار سهیلی‌ زاده در «مانکن» و «ملکه گدایان» باعث می‌ شود پیش‌ بینی موفقیت «عقرب عاشق» با اما و اگرهایی روبه‌رو باشد. در هر صورت برای محمدرضا فروتن مهم و تعیین‌کننده خواهد بود.

بازیگران سریال عقرب عاشقحسین سهیلی زاده

عوامل سریال عقرب عاشق

حسین سهیلی زاده متولد سال ۱۳۴۳ در اهواز است. او در سال ۱۳۶۹ با فیلم سفر جادوئی به کارگردانی ابوالحسن داودی به عنوان دستیار کارگردان وارد سینما شد. حسین سهیلی‌زاده کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و اولین سریالش در سال ۱۳۷۶ با نام گام اول ساخت که یک سریال مستند داستانی بود.

عقرب عاشق سومین سریال حسین سهیلی زاده بعد از مانکن و ملکه گدایان در نمایش خانگی است که در ۲۰ قسمت آماده شده است.

سریال نمایش خانگی «عقرب عاشق» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی سید رضا محقق برای شبکه نمایش خانگی آماده شده است.

هادی الیاسهادی الیاس در عقرب عاشق

قصه این سریال روایت‌گر داستانی است که تا این لحظه در شبکه نمایش خانگی نبوده و قرار است کار متفاوتی از نظر فرم و محتوا تولید شود. ژانر این سریال در گروه فیلم‌ های ژانر تخیلی قرار می‌ گیرد و در کنار آن سریالی عاشقانه و اجتماعی است که به بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه می‌ پردازد.

فیلمنامه این سریال، به طور مشترک توسط حامد افضلی و امین محمودی یکتا به نگارش در آمده است.

تیزر سریال عقرب عاشق

سریال عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رضا محقق می باشد و به نویسندگی امین محمودی و حامد افضلی نویسنده های سریال «ملکه گدایان» است.

معرفی بازیگران سریال عقرب عاشق

محمدرضا فروتن از دهه ۷۰ کارش را در عرصه بازیگری آغاز کرد و به یکی از ستاره‌های محبوب سینما تبدیل شد. او سال ۷۵ با بازی در سریال «سرنخ» و در دهه ۸۰ نیز با بازی در سریال «روزهای به یاد ماندنی» و «از یاد رفته»، حضور در قاب تلویزیون را تجربه کرد و هم زمان از بازیگران پر کار سینما شد.

محمدرضا فروتن در عقرب عاشق

وی پس از دو تجربه ناموفق در این مدیوم، با سریال «عقرب عاشق» برای سومین بار حضور در نمایش خانگی را تجربه می‌ کند.

آرمان درویش متولد ۲۹ مرداد ۱۳۶۶ در همدان، بازیگر و کارگردان است. وی در رشته‌‌های کارگردانی و ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره به تحصیل پرداخت اما هیچ یک از این دو رشته او را به هدفی که داشت نمی‌ رساند در نتیجه آن‌ ها را نیمه‌کاره رها کرد و به توصیه‌ی شهاب حسینی به صورت جدی به بازیگری روی آورد.

آرمان درویش

سیاوش خیرابی متولد ۲۹ آذر ۱۳۶۳ در تهران بازیگر ایرانی است. او از سن ۱۹ سالگی در کلاس‌های آموزش بازیگری کانون سینما گران جوان شرکت کرد و دارای لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران می‌ باشد.

ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور متولد ۲۶ مهرماه سال ۱۳۷۴ می باشد و ۲۵ سال سن دارد. وی کار بازیگری را از طریق تئاتر شروع کرده است و در سال ۸۶ با سریال سایه بان وارد تلویزیون شد. وی با بازی در سریال هم گناه به اوج شهرت رسید و عقرب عاشق دومین تجربه اش در شبکه نمایش خانگی می باشد.

رضا بهبودی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران متولد ۱۳۵۰ در رودسر و فارغ‌ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر در سال ۱۳۷۶ است. او عضو انجمن بازیگران خانه تئاتر ایران و عضو گروه تئاتر لیو است و فعالیت حرفه‌ ای خود را از سال ۱۳۷۶ با بازی در نمایش بینوایان بهروز غریب‌ پور آغاز کرد.

چهره های مشهور در شبکه نمایش خانگی

متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ بازیگر است. او لیسانس مدیریت بازرگانی دارد و در کلاس‌های بازیگری امین تارخ شرکت کرده است.وی بازیگری را با حضور در کلاس های بازیگری امین تارخ آغاز کرده و سریال های فوق لیسانسه ها، سر دلبران، میکائیل، لیسانسه ها 1 و 2 حضور داشته است. وی از بازیگران سریال عقرب عاشق می باشد.

متین ستوده

علی صلاحی (متولد ۲۰ اسفند ۱۳۴۷ در یاسوج ) بازیگر، بازیگردان و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است و بازی در نقش خسرو سریال ملکه گدایان شهرت زیادی را برای بیوگرافی علی صلاحی به همراه داشته است.

سمیرا حسینی متولد آبان ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر و فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی فعالیت هنری خویش را در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال تلویزیونی «صاحبدلان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی تجربه کرد و سپس با بازی در مجموعه «ما چند نفر» دومین تجربه بازیگری خود را کسب کرد.

سمیرا حسینی

رضا فیاضی در سال ۱۳۳۲ در اهواز متولد شد. او مدرک دیپلم را در همین شهر دریافت کرد و پس از آن به بازیگری در تئاتر و فیلم کوتاه پرداخت و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. در سال ۱۳۵۴ وارد دانشکده هنرهای زیبا شد.

مهران رنجبر متولد ۱۵ خرداد ۱۳۶۱ در خرم آباد، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات دراماتیک است، بجز هنر بازیگری تجربه نمایشنامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز دارد، از حضورش در تلویزیونی راضی است اما ترجیح می دهد بیشتر در سینما کار کند.

رویا جاویدنیا متولد ۱۰ مرداد ۱۳۴۴ در تهران است. او بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد. رویا جاوید نیا لیسانس خود را در رشته هنرهای تجسمی شاخه سفال گری دریافت کرده است و در سن ۴۱ سالگی وارد سینما و پس از آن تلویزیون شد.

آشنایی با بازیگران سریال عقرب عاشق

شیدا یوسفی متولد ۲۰ آذر ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر، منشی صحنه و دستیار اول کارگردان ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره تهران است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۵ به عنوان «منشی صحنه» آغاز کرد.

شیدا یوسفی

هدایت‌الله سجادی در آثاری همچون «وام عسل»، «شاید یک معجزه»، «سیگنال وارونه»، «چهارباندی»، «تلفن همراه رییس جمهور»، «من مادر هستم»، «پوپک و مش ماشاالله»، «بیداری»، «پسر آدم دختر حوا»، «شکار روباه»، «به هدف شلیک کن»، «صحنه جرم ورود ممنوع»، «کلانتری ۹۹»، «دو روی سکه»، «زمان معکوس»، «لیسانسه‌ها 2»، … حضور داشته است.

آتنه فقیه‌ نصیری متولد ۲۳ آبان ۱۳۴۷ در تهران بازیگر ایرانی سینما است و مدرک لیسانس زبان اسپانیایی را از دانشگاه آزاد سال ۱۳۷۲ دریافت کرده است. با فیلم جیب برها به بهشت نمیروند وارد عرصه بازیگری شد.

آتنه فقیه‌ نصیری

حسین پاکدل در سال ۱۳۳۸ در اصفهان متولد شد. او تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته کشاورزی (دانشگاه شیراز) آغاز کرد و در دانشگاه تهران به پایان رساند. از سال ۱۳۳۶ با صداوسیمای مرکز شیراز به همکاری پرداخت و یک سال بعد در تهران به ادامه آن پرداخت. در سال های ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۳، مدیریت پخش شبکه اول سیما را برعهده گرفت و مدیریت دوره های دهم و یازدهم جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را نیز پذیرفت. وی از بازیگران سریال عقرب عاشق می باشد.

شقایق فراهانی در عقرب عاشق

شقایق فراهانی متولد 2 مرداد ۱۳۵۱ در تهران  بازیگر ایرانی است. دیپلم گرافیک را از هنرستان هنرهای تجسمی گرفته و فارغ التحصیل نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

خبر انلاین , خراسان , سلام سینما , صبا , آریا پیکس , ایسنا


«عقرب عاشق» جدیدترین ساخته حسین سهیلی زاده پس از مجموعه «ملکه گدایان» در شبکه نمایش خانگی است و به تازگی تصاویری از شقایق فراهانی در این سریال منتشر شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی، با پایان بازی شقایق فراهانی در سریال شبکه نمایش خانگی «عقرب عاشق» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی رضا محقق، عکس‌های این بازیگر در این سریال منتشر شد.

فیلم‌برداری سریال «عقرب عاشق» در تهران ادامه دارد.

 شقایق فراهانی در سریال جدید «عقرب عاشق»
گریم شقایق فراهانی در سریال جدید

محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی‌پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، علی صلاحی، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، مهران رنج‌بر، رویا جاویدنیا، شیدا یوسفی، هدایت الله سجادی، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس با حضور آتنه فقیه نصیری و حسین پاکدل دیگر بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان «عقرب عاشق» آمده: «بهداد می میرد. او را در سردخانه می گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود. مدتی بعد او سر حال و سرزنده در خیابان‌های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب… .»

فیلمنامه این سریال، به طور مشترک توسط حامد افضلی و امین محمودی یکتا به نگارش در آمده است.