فیلم و سریال

ساعت پخش سریال آهوی من مارال از شبکه تماشا

سریال آهوی من مارال به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی بهروز خوش‌رزم برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود. ترلان پروانه و حسن معجونی نقش‌های اصلی این سریال را دارند. زمان پخش سریال آهوی من مارال هنوز مشخص نشده اما به نظر می رسد در نیمه دوم سال 1401 پخش شود.

سریال آهوی من مارال یک سریال تاریخی عاشقانه متفاوت است که در زمان ناصرالدین شاه روایت می‌شود. حسن معجونی در این سریال نقش ناصرالدین شاه عاشق پیشه را در مقابل دوربین مهرداد غفارزاده ایفا می‌کند. مراحل پیش تولید سریال آهوی من مارال پیش از آغاز سال 1399 به تعویق افتاده بود، اما شیوع ویروس کرونا نیز مزید بر علت شد و این سریال کماکان به همراه سایر آثار سینمایی در توقف به سر می‌برد. اما با بهبود شرایط مراحل پیش تولید مجددا از سر گرفته شد و این اثر عاشقانه تاریخی هم اکنون در دست ساخت است.

زمان پخش سریال آهوی من مارال

سریال آهوی من مارال قرار است به عنوان یکی از سریال های جدید ایرانی در سال 1401 برای پخش در نمایش خانگی آماده شود، اما تاریخ انتشار آن فعلا به صورت دقیق مشخص نشده است. این سریال در دو فصل تهیه خواهد شد که فصل اول آن 15 قسمت و فصل دوم آن نیز 25 قسمت خواهد داشت. زمان پخش سریال آهوی من مارال ارتباط مستقیمی با اتمام تصویربرداری آن دارد. هنوز عوامل سریال خبری در خصوص تاریخ انتشار آن نداده‌اند.

خلاصه داستان سریال

در خلاصه داستان سریال آهوی من مارال آمده است که ناصرالدین شاه دست به ماشه می‌برد تا آهویی صید کند که چشمش به آهو چشمی زیبا می‌افتد و عنان از کف می‌دهد. داستان اصلی این سریال با عشق ناصرالدین شاه به یک دختر روستازاده شروع می‌شود و در کنار این داستان عاشقانه، ماجرای کنیزهای ترک نیز به میان می‌آید.

بازیگران سریال آهوی من مارال

  • حسن معجونی
  • ترلان پروانه
  • شبنم مقدمی
  • الهام کردا
  • لیلا بلوکات

فیلم آهوی من مارال حسن معجونی

طبق اخبار منتشر شده، به تازگی ترلان پروانه به عنوان بازیگر نقش «مارال» در این سریال انتخاب شد. پیش از این الهام کردا و شبنم مقدمی هم به عنوان تیم بازیگران سریال آهوی من مارال انتخاب شده بودند.

حضور حسن معجونی در این سریال به عنوان کاراکتر ناصرالدین شاه می‌تواند یکی از نقش‌های چالش برانگیز و متفاوت او باشد. درباره سایر بازیگران این سریال تاکنون اطلاعات دقیقی از سوی عوامل این مجموعه منتشر نشده و تنها حضور حسن معجونی در نقش ناصرالدین شاه به صورت رسمی اعلام شده است. بخش‌هایی از این سریال در استانبول قدیم روایت می‌شود و احتمالا چندین بازیگر ترکی نیز در این پروژه حضور خواهند داشت.

زمان پخش سریال آهوی من مارال

حسن معجونی این هنرمند نام آشنا و دوست داشتنی علاوه بر بازیگری، کارگردان تئاتر نیز هست و فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی است. او تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی ایفای نقش کرده است که از میان آنها می‌توانیم به سریال «مسافران» به کارگردانی رامبد جوان و سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت اشاره کنیم. حسن معجونی برای بازی در فیلم «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی، برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن سینمای ایران شد.

ویدیوی «لوگوموشن آهوی من مارال» را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

جمع بندی

سریال آهوی من مارال به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی بهروز خوش‌رزم در ژانر تاریخی و عاشقانه به زودی برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده خواهد شد. حسن معجونی در نقش ناصرالدین شاه در این سریال به ایفای نقش پرداخته است که تجربه متفاوت و چالش برانگیزی برای او به حساب می‌آید. نظر شما درباره این سریال چیست؟ آیا این اثر می‌تواند مانند سریال عاشقانه شهرزاد نبض شبکه نمایش خانگی را در دست بگیرد؟ در این مقاله نیز می‌توانید با سریال های در حال تولید بیشتری آشنا شوید.

پاراگراف 30 آرون گروپس


معرفی سریال ساخت ایران 3 با خلاصه داستان و بازیگران ساخت ایران و زمان پخش!

سریال ساخت ایران 3
سریال ساخت ایران 3

سریال ساخت ایران 3

سریال ساخت ایران 3 به کارگردانی بهمن گودرزی و نویسندگی امیر عربی با تهیه کنندگی امیر پروین حسینی محصول سال 1400 است. داستان سریال ساخت ایران 3 فصل سوم موضوع کمدی دارد که داستان چند دوست را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی طنز می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم میزند.

بازیگران و داستان ساخت ایران 3

فیلمبرداری سریال نمایش خانگی ساخت ایران 3 در جزیره قشم انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در کشور آفریقا بوده که بمدت چهار ماه به طول انجامید. بازیگران سریال ساخت ایران 3 فصل سوم گودرزی از هنرمندان برجسته ازجمله امین حیایی و مجید صالحی و بهرنگ علوی تشکیل شده که البته علوی اخیرا در سریال حرفه ای نیز حضور داشت.

زمان پخش سریال ساخت ایران 3 فصل سوم در شبکه نمایش خانگی از پاییز اعلام شده و بزودی می‌توانید این سریال را تماشا کنید. سریال ایرانی ساخت ایران 3 باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از سریال‌های موفق جدید در سال 1400 باشد.


معرفی سریال اهوی من مارال

سریال آهوی من مارال به نویسندگی و کارگردانی مهرداد غفارزاده با تهیه‌کنندگی سعید خندق آبادی محصول سال 1400 است. داستان سریال آهوی من مارال موضوع تاریخی عاشقانه دارد که داستان عاشقی ناصرالدین شاه را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم میزند. فیلمبرداری سریال آهوی من مارال در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال بوده که بمدت پنج ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی مهرداد غفارزاده موضوع آن درمورد موضوعات عاشقانه با رویکردی تاریخی خواهد بود.

بازیگران سریال آهوی من مارال غفارزاده از هنرمندان برجسته ازجمله حسن معجونی و شبنم مقدمی و ترلان پروانه تشکیل شده است. زمان پخش سریال آهوی من مارال در شبکه نمایش خانگی از آخر تابستان 1400 اعلام شده و می‌توانید این سریال را تماشا کنید.


جمعی از بازیگران سریال «آهوی من مارال» با انتشار بیانیه ای در فضای مجازی، اعلام کردند که در جریان بیانیه هایی که به نام «عوامل» این سریال منتشرشده، نیستند. این مجموعه شبکه نمایش خانگی با شکایت از «جیران»، مانع پخش این سریال از قسمت ۲۳ به بعد شده است.

به گزارش ایسنا، این بیانیه مشترک بامداد پنجشنبه ـ ۱۳ مرداد ماه ـ توسط برخی از بازیگران اصلی سریال «آهوی من مارال» در فضای مجازی منتشر شده و تمامی بازیگرانی که نام آنها در این بیانیه آمده است، جداگانه این متن را در قالب پُست موقت به اشتراک گذاشته اند.

در بیانیه این بازیگران آمده است: «در پی انتشار بیانیه‌هایی منتسب به عوامل سریال «آهوی من مارال»، درباره اختلاف حقوقی با سریال «جیران» ذکر یک نکته ضروری است. ما جمعی از بازیگران سریال نیمه تمام «آهوی من مارال» اعلام می کنیم ـ بنا به دلایلی ـ مدت‌هاست ارتباطی با پروژه مذکور نداشته و در جریان هیچکدام از بیانیه‌های منتشرشده به نام “عوامل” این سریال نیستیم.»

در انتهای این نامه نام بازیگرانی چون حسن معجونی، لاله اسکندری، ترلان پروانه، علیرضا آرا، احسان امانی، امیررضا دلاوری، لیلا بلوکات، ارسطو خوش رزم ، روزبه حصاری، متین ستوده، میثاق زارع و نازنین کیوانی به چشم می خورد.

شکایت «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی سعید خندق آبادی از پروژه «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه، توقف پخش این سریال در رسانه های صوت و تصویر فراگیر را موجب شده است.

بر اساس این گزارش، سازندگان «آهوی من مارال» ادعا کرده بودند که داستان «جیران» از روی سریال آنان کپی‌برداری شده و نباید به پخش برسد. مهرداد غفارزاده، کارگردان «آهوی من مارال»، برای اثبات این ادعا پیگیری‌های بسیاری انجام داد و برای مدتی هم انتشار قسمت اول «جیران» را به تأخیر انداخت اما در نهایت با جلسه‌ای که در دوره‌ی قبلی مدیریت ساترا با حضور طرفین دعوا برگزار شد، سه کارشناس این موضوع را بررسی کردند و نتیجه این فرآیند، اجماع هر سه کارشناس بر فقدان شباهت به نحوی که قابلیت احراز گرته‌برداری سریال «جیران» از طرح «آهوی من مارال» را داشته باشد، اعلام شد. در نتیجه «جیران» پس از مدتی کشمکش به پخش رسید و ۲۳ قسمت از این سریال از شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

حالا بار دیگر این شکایت به جریان افتاده و ادامه پخش سریال «جیران»، با ابلاغ حکم قضایی و مشخص شدن نتیجه نهایی فعلا متوقف است.

انتهای پیام