رایانه

بهترین ساعتهای هوشمند ورزشی + مقایسه و نظرات کاربران

راهنمای مطالعه

  • راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند ورزشی
  • بهترین مدل های ساعت هوشمند ورزشی
  • خلاصه

هنگام جستجو برای بهترین ساعت مچی مهم است که بدانید دنبال ساعت مچی ردیاب ورزشی هستید یا یک ساعت هوشمند. ساعت ردیاب ورزشی و ساعت هوشمند عملکردهای کاملاً متفاوتی دارند.

یک ساعت هوشمند برای ارتباط با تلفن همراه شما طراحی شده در حالی که ساعت ردیاب ورزشی وسیله‌ای بادوام است که برای جمع‌آوری اطلاعات معتبر راجع به سلامتی شما طراحی شده. یکی از آن‌ها برای ارتباط و دیگری برای توسعه دادن مزایای ورزش طراحی شده‌اند‌.

انتخاب بین این دو کار سختی است زیرا عملکردهایشان تا حدودی مشابه اند و همپوشانی دارند. شباهت‌های این دو نوع ساعت مچی باعث می‌شود قیمتشان نیز نسبتاً برابر باشد. درنتیجه، لیستی از بهترین ساعت‌های ردیاب ورزشی برای خرید در سال ۲۰۲۱ تهیه کرده‌ایم.

راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند ورزشی

ویژگی‌های متنوع فراوانی وجود دارند که قبل از خرید ساعت ردیاب باید در نظر بگیرید. به غیر از ظاهر و راحتی آن روی مچ دست، هدف اصلی‌ای که ساعت را برای آن می‌خواهید، نکته‌ی کلیدی انتخاب است. معمولاً هدف اصلی از خرید این ساعت‌ها با بررسی 5 مورد زیر مشخص می‌شود.

① سبک‌ زندگی خود را در نظر بگیرید

قبل از هر چیز باید اهداف ورزشی خود را برای انتخاب ساعت ردیاب ورزشی مناسب در نظر بگیرید. با توجه به سبک زندگیتان، راحتی استفاده نکته‌ای است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید.

اگر فردی هستید که مکرراً به باشگاه می‌رود، دستگاهی دارای زمان سنجی که به راحتی تنظیم شود می‌تواند باعث شود بیشترین بهره را از برنامه‌ی ورزشی‌تان ببرید. برخی دستگاه‌ها قادر خواهند بود نوع تمرینی که انجام می‌دهید را تشخیص دهند.

10 نکته برای انجام بارفیکس بیشتر (یا حتی فقط یک مورد!)

برخی دیگر از این دستگاه‌ها قابلیت‌های فراوانی ندارند در عوض دارای لیستی ساده از قابلیت‌ها هستند؛ زیرا برای کاربران معمولی طراحی شده‌اند. این دستگاه‌ها، به عنوان مثال برای افرادی مانند یک کارمند اداره که فقط نیاز به یادآوری بلند شدن از پشت میز و کش دادن بدنش دارد طراحی شده‌اند.

پیشنهاد می‌شود قبل از خرید هر یک از محصولات این لیست، اهدافتان برای فیتنس و تناسب اندام(کاهش وزن، بدنسازی، رسیدن به سطح مسابقه و رقابت و…) را مشخص کنید. اگر در ابتدا اهدافتان را مشخص کنید، می‌توانید تشخیص دهید کدام یک از ویژگی‌های یک دستگاه برای موفقیت شما مهم‌تر و ضروری‌تر است.

② از اطلاعاتی که می‌خواهید ردیابی کنید مطلع باشید

ساعت ردیاب ورزشی به طور کلی باید بر اساس اهداف دقیق شما در سبک زندگی‌تان انتخاب شود؛ تجزیه و تحلیلی که می‌خواهید این ساعت برایتان انجام دهد نیز نقش مهمی در فرآیند انتخاب ساعت بازی می‌کند. اگر ورزشکار نیستید و فقط می‌خواهید پس از کار در اداره روی فرم بمانید، به دستگاهی عالی نیاز نخواهید داشت.

برای تمرینات متنوع، به دنبال ویژگی‌هایی مانند زمان‌سنج و حسگر باشید.

اطلاعات با استفاده از مجموعه‌ای از انواع مختلف حسگرها در دستگاه جمع آوری می‌شوند. شتاب‌سنج، مغناطیس‌سنج، و حسگر ضربان قلب برخی از حسگرهای موجود در ساعت‌های ردیاب ورزشی حال حاضر هستند.

این حسگرها می‌توانند هنگام شنا، دویدن، خوابیدن و استراحت، اطلاعات دقیقی به شما ارائه دهند. با توجه به آنچه گفتیم، دسته‌بندی‌های متفاوتی از اطلاعات وجود دارند که هر شخص ممکن است بخواهد به طور روزانه ردیابی کند که شامل موارد زیر شده ولی محدود به آن ها نمی‌شود:

  • شمارش قدم
  • مسافت طی شده
  • ضربان قلب
  • حداکثر ظرفیت مصرف اکسیژن
  • اطلاعات خواب
  • کالری سوزانده شده
  • نمایش استرس
  • ردیابی دوره‌ی قاعدگی

ردیابی ضربان قلب مهمترین چیز است

در بیشتر ساعت های هوشمند ورزشی از نمایشگر نوری‌ای که نبض را از طریق تغییرات نور تشخیص می‌دهد استفاده می‌شود. گرچه این حسگرها مانند بندهای سینه دقیق نیستند، اما ردیابی و نمایش ضربان قلب از روی مچ دست برای استفاده هنگام ورزش راحت‌تر است.

داشتن ساعت ردیابی که اطلاعات دقیق راجع به ضربان قلبتان به شما بدهد، برای مطلع شدن از اینکه بیش از حد یا کمتر از حد لازم تمرین می‌کنید بسیار مهم خواهد بود. اندازه گیری ضربان قلب به شما کمک می‌کند از مؤثر بودن یا نبودن تمرینتان مطلع شوید.

③ ساعت هوشمند ورزشی‌ای را انتخاب کنید که عمر باتری‌اش اذیتتان نکند

هنگام انتخاب ساعت هوشمند ورزشی، اگر عمر باتری ساعت موردنظر زیادی کم باشد، معامله‌ بهم می‌خورد. اگر مشکلی با عوض کردن باتری ساعت در عرض ۱۸ الی ۲۴ ساعت ندارید، لازم نیست نگران این موضوع باشید. با این حال، ورزشکارانی که به پیاده روی‌های طولانی می‌روند، کسانی که کمپ می‌کنند ،افرادی که تعویض باتری را فراموش می‌کنند و افرادی که نمی‌خواهند دائماً نگران عوض کردن باتری ساعت باشند، ساعتی را ترجیح می‌دهند که بتواند روزها بدون توقف کار کند.

④ یک جی‌پی‌اس داخلی شما را از حمل دائمی موبایلتان بی‌نیاز می‌کند

دو گزینه برای جی‌پی‌اس ساعت هوشمند ورزشی وجود دارد: جی‌پی‌اس متصل و جی‌پی‌اس داخلی. اگر جی‌پی‌اس ساعت شما از نوع متصل باشد، باید هنگام ورزش تلفن همراهتان را با خود حمل کنید یا آن را نزدیک خود نگه دارید. برای ورزشکارانی که نمی‌خواهند موبایلشان را با خود حمل کنند، یافتن ساعتی که جی‌پی‌اس داخلی داشته باشد ضروری است.

با داشتن ساعت هوشمند با جی‌پی‌اس داخلی می‌توانید به پیاده‌روی یا دو در فضای باز بروید و مسافت طی شده‌تان در زمان مشخص را ردیابی کنید؛ کاری که با جی‌پی‌اس متصل امکان پذیر نیست. اگر در باشگاه تمرین می‌کنید و بیشتر روی تردمیل می‌دوید، جی‌پی‌اس متصل برایتان گزینه‌ی مناسب‌تری است.

⑤ دستگاهی را انتخاب کنید که در هر شرایطی دوام بیاورد

داشتن وسیله‌ای که نسبت به محیط‌های مختلف مقاوم است، باعث آرامش ذهنی شما هنگام انجام روتین ورزشی‌تان می‌شود. مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر رایج‌ترین گزینه‌ای است که اگر با ساعت به شنا می‌روید یا حتی آن را با خود زیر دوش می‌برید، باید به دنبالش باشید.

برخی ساعت های هوشمند ورزشی از شیشه‌ی «گوریلا» ساخته می‌شوند که در برابر خش افتادن مقاوم است. اگر ورزش‌های سنگین‌تری انجام می‌دهید، مقاومت‌های دیگری نیز وجود دارند که دنبالشان باشید. اگر قصد شرکت در مسابقات چندگانه‌ی با مانع را دارید، یا در کوهستان اسکی بازی می‌کنید، مقاومت در برابر برف، ماسه، گرد و خاک، و گل و لای ضروری است.

بهترین مدل های ساعت هوشمند ورزشی

درحال دریافت محصولات منتخب …

خلاصه

گزینه های فراوانی برای انتخاب وجود دارند، که بسیار عالی است. با وجود مجموعه‌ای از گزینه های آنلاین، یافتن ساعت هوشمند ورزشی که با بودجه و سبک زندگیتان هماهنگ باشد از همیشه راحت‌تر شده است.

برای داشتن بهترین انتخاب متناسب با شخص شما، همه چیز به موارد زیر برمی‌گردد:

  • چقدر به دریافت اطلاعات سلامت ریز به ریز و دقیق اهمیت می‌دهید
  • روزانه چقدر ورزش می‌کنید و چه نوع تمرین هایی برایتان مهم‌تر هستند
  • بودجه‌ خرید شما
  • راحتی ساعت روی مچتان

ساعت های هوشمند ورزشی در رویکرد ما نسبت به ورزش تغییراتی اساسی ایجاد کرده‌اند. دستگاه مناسب منتظر شماست و امیدواریم این لیست در یافتن آن کمک کننده بوده باشد!

20 مدل بهترین هندزفری سیمی با کیفیت برای ورزش [قیمت روز و خرید اینترنتی]


با ماشینی‌ شدن سبک زندگی انسان‌ها، نیاز به انجام فعالیت‌های ورزشی بیش از پیش حس می‌شود. در این بین، برخی از دستگاه‌ها هستند که می‌توانند انجام این فعالیت‌های بدنی را برای انسان ساده‌تر و دلچسب‌تر کنند. از جمله مهم‌ترین دستگاه‌هایی که در این مورد کاربرد دارند، ساعت‌های هوشمند مناسب ورزش هستند.

ساعت‌های هوشمند ورزشی

این محصولات نه تنها می‌توانند فعالیت‌های ورزشی را شناسایی کنند، بلکه می‌توانند در بهبود کیفیت آن‌ها نیز کمک ‌حال کاربران باشند. ساعت‌های هوشمند مناسب ورزش دارای ویژگی‌های بارزی هستند که آن‌ها را از سایر ساعت‌های هوشمند جدا می‌کند. در این متن به بررسی ویژگی‌های بهترین ساعت هوشمند مناسب ورزش پرداخته و ساعت‌های هوشمند دارای این ویژگی‌ها را ذکر می‌کنیم تا با استفاده از آن‌ها، از سلامت بدنی خود لذت ببرید.

استفاده از بهترین ساعت هوشمند مناسب ورزش چه مزایایی دارد؟

بهترین ساعت‌های هوشمند مناسب برای ورزش
بهترین ساعت‌های هوشمند مناسب برای ورزش

همان‌طور که گفتیم برخی از ویژگی‌ها باعث جداشدن ساعت‌های هوشند مناسب ورزش از سایر ساعت‌های هوشمند می‌شوند، اما این ویژگی‌ها چه چیزهایی هستند؟ برای جواب به این سوال، بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • اندازه‌گیری مسافت: این ساعت‌ها می‌توانند مسافت طی‌شده را اندازه‌گیری کنند و باعث انگیزه‌دهی به کاربر آن برای انجام فعالیت‌های ورزشی بیشتری شوند. این کار با استفاده از GPS و یا اتصال ساعت هوشمند به گوشی هوشمند صورت می‌گیرد.
  • اندازه‌گیری ارتفاع: بهترین ساعت هوشمند مناسب ورزش با داشتن قابلیت اندازه‌گیری ارتفاع، این توانایی را دارد که برای ورزش‌هایی مانند دو با مانع نیز مفید واقع شود. اندازهگیری ارتفاع نیز با استفاده از سنسور Altimeter ممکن می‌شود.
ساعت‌ های هوشمند مناسب ورزش
ساعت‌ های هوشمند مناسب ورزش
  • اندازه‌گیری سرعت: در این ساعت‌ها علاوه بر ممکن‌بودن قابلیت اندازه‌گیری سرعت متوسط، این قابلیت هم ممکن است که با تعیین هدف برای خود، با رسیدن به آن، اعلانی دریافت کنید. علاوه بر آن، می‌توانید در اسمارت واچ خود ، اطلاعاتی در مورد بازه‌ای از زمان و مکان که در آن بیشترین سرعت را داشتید نیز دریافت کنید. برای این قابلیت، مهم‌ترین سنسوری که مورد استفاده قرار می‌گیرد شتاب‌سنج است.
  • اندازه‌گیری ضربان قلب: این قابلیت بهترین قابلیت برای انجام فعالیت‌های بدنی است. با اطلاع از میزان ضربان قلب می‌توان به اثربخش‌بودن ورزش پی برد و شرایط بدن را پیگیری کرد. برای این کار، لازمه وجود سنسور ضربان قلب بیش از پیش حس می‌شود.
  • ریتم حرکت: با اندازه‌گیری ریتم حرکت در بهترین ساعت هوشمند مناسب ورزش ، شما قادر خواهید بود سرعت حرکت خود در ورزش را بهبود بخشید.
ساعت‌ های هوشمند ورزشی
ساعت‌ های هوشمند ورزشی
  • راهنمایی در مورد زمان استراحت: زمان استراحت یکی از تاثیرگذارترین عوامل حین ورزش است که می‌تواند بهینگی ورزش را چندین برابر کند. با استفاده از ساعت هوشمند مناسب ورزش، می‌توانید راهنمایی‌هایی در مورد زمان استراحت دریافت کنید و ورزش خود را بهتر از قبل کنید.
  • برنامه‌های ورزشی از قبل تعیین‌شده: در ساعت‌های هوشمند مناسب ورزش، این قابلیت وجود دارد که از برنامه‌های ورزشی از پیش تعریف‌شده توسط شرکت سازنده نیز استفاده کنید.
  • حافظه برای موسیقی: بهترین ساعت هوشمند مناسب ورزش دارای حافظه‌ای برای نگهداری موسیقی و پادکست‌ها است تا حین ورزش، با پخش‌شدن به کاربر، انگیزه او برای ورزش‌کردن را صدچندان نماید.

کلام آخر

ویژگی‌های ذکرشده از جمله ویژگی‌های ابتدایی ساعت‌های هوشمند هستند و اغلب ساعت‌های هوشمند مناسب ورزش، این ویژگی‌ها را دارند. در‌حالی‌که تعدادی از آن‌ها مانند دارابودن حافظه برای موسیقی، قابلیتی هستند که در همه ساعت‌های هوشمند وجود ندارد. برای خرید بهترین ساعت هوشمند مناسب ورزش ، باید به قابلیت‌های ذکرشده دقت ویژه‌ای بکنید تا بتوانید کارایی مطلوبی از آن انتظار داشته باشید. در زیر به به معرفی 8 نمونه ساعت هوشمند مناسب ورزش می‌پردازیم.

  • فیت بیت یونیک
  • ساعت هوشمند Huawei Watch GT2 Pro
  • اپل واچ سری 5
  • گارمین فوررانر ۲۴۵ موزیک
  • سامسونگ گلکسی واچ 3
  • گارمین فوررانر ۲۵
  • سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2
  • گارمین اپروچ اس ۶۲


فهرست عناوین مطلب

انواع بهترین ساعت هوشمند ورزشی دارای GPS هستند و برای دوندگان ، ورزشکاران ، گلف بازان و سایر فعالیت های فضای باز طراحی شده اند. در اینجا انتخاب های برتر ما بر اساس دسته بندی وجود دارد. اگر در فعالیت های خارج از منزل مانند دویدن ، پیاده روی و صخره نوردی جدی باشید ، بهترین ساعت های هوشمند ورزشی برای شما مناسب است.

نوشته های مشابه

  • مدل شلوار زنانه و دخترانه جذب

    عکس و مدل شلوار جذب زنانه جدید (ورزشی – کتان – پارچه)

  • بهترین مرکز خرید ساعت زنانه اصل

    مراکز خرید ساعت های زنانه اصل کجاست؟

در حالی که بسیاری از بهترین ردیاب های تناسب اندام و بهترین ساعت های هوشمند مناسب ورزشکاران نیمه حرفه ای شامل ردیابی موقعیت مکانی روی خود دستگاه برای ضبط دقیق تمرینات خارج از منزل شما هستند.

اما ورزش های اختصاصی ، همچنین که به عنوان ساعت های GPS شناخته می شوند ، دارای ویژگی هایی هستند که می توانند اطلاعات بیشتری در مورد آنچه انجام می دهید به شما بدهند.

حتی ساده ترین ساعت هوشمند ورزشی مسیرهای شما را ردیابی و نقشه برداری می کند ، ضربان قلب شما را اندازه گیری می کند و از داده ها برای محاسبه سرعت و سرعت شما استفاده می کند.

ویژگی های اضافی مانند ارتفاع سنج ، نقشه از قبل بارگیری شده ، اندازه گیری پیشرفته و ذخیره سازی موسیقی ، می توانند با قیمت بالاتری ارائه شوند.

در حالی که اکثر بهترین ساعتهای ورزشی مخصوص دوندگان است ، مدلهای خاصی برای ورزشکاران ، گلف بازان ، ورزشکاران استقامتی و کسانی که به پیاده روی و اسکی می روند وجود دارد.

برای کمک به شما در انتخاب دستگاهی که بهترین گزینه برای شما باشد ، بهترین ساعتهای GPS را در دسته های مختلف براساس عملکرد ، قابلیت استفاده و طراحی انتخاب کرده ایم.

انتخاب ساعت هوشمند با توجه به افزایش تولیدات این گچت پوشیدنی بسیار زیاد شده است. قبل از خرید شما باید یک راهنمای خرید ساعت هوشمند را مطالعه کنید تا بتوانید انتخاب دقیق تری داشته باشید.

بهترین ساعت های ورزشی برای افراد نیمه حرفه ای کدامند؟

پس از آزمایش ده ها مدل ، بهترین ساعت ورزشی Garmin Forerunner 245 Music است.

Forerunner 245 به عنوان بهترین ساعت Garmin با هدف دونده ها – اما قادر به ردیابی سایر فعالیت های فضای باز – معیارهای پیشرفته در حال اجرا ، دوام باتری جامد و فضای ذخیره سازی موسیقی را ارائه می دهد.

Forerunner 245 همچنین از Spotify پشتیبانی می کند ، بنابراین اگر مشترک این سرویس موسیقی هستید ، می توانید لیست پخش را نیز روی ساعت بارگیری کنید. Fitbit همچنین دارای چند ساعت GPS عالی است. Fitbit Sense و Fitbit Versa 3 دارای GPS ، ردیابی چندرسانه ای و تلفیق دستیار صوتی هستند.

دستگاه Sense دارای یک خواننده دمای پوست ، ردیاب استرس ، و مانیتور ECG برای تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی است. برای یک گزینه مقرون به صرفه ، Amazfit T-Rex یک ساعت ورزشی ارزان قیمت با صفحه نمایش روشن است.

ظاهری شبیه جی شاک کاسیو دارد و تمام شرایط ماندگاری برای زنده ماندن در پارک ژوراسیک را برآورده می کند.

 

لیست و قیمت این مدل ساعتها

 

بهترین ساعت های هوشمند مناسب ورزشکاران نیمه حرفه ای

1. Garmin Forerunner 245 Music

Garmin Forerunner 245 Music

Garmin با Forerunner 245 Music که ویژگی های پیشرفته ردیابی ، دوام باتری جامد و پشتیبانی آفلاین Spotify را در یک بسته شیک ارائه می دهد ، به یک تجربه دویدن در خانه دست یافته است. شما باید در Spotify Premium مشترک شوید تا بتوانید از این ویژگی استفاده کنید ، اما غیر مشترکان همچنین می توانند موسیقی را در Forerunner 245 به صورت جانبی بارگذاری کنند.

صفحه نمایش انعکاسی بزرگ ، روشن و تمام رنگی Forerunner 245 خواندن آن را حتی در زیر نور آفتاب آسان می کند و وضوح تصویر 240 240 240 پیکسل آن را به یک همراه ایده آل برای دویدن در فضای باز تبدیل می کند.

در حالی که هزینه Forerunner 245 Music تقریباً به اندازه اپل واچ جدید است ، اما ویژگی های ردیابی عمیق و عمر باتری بهتر – حداکثر شش ساعت در هنگام استفاده از GPS – این گزینه را برای دونده ها مناسب می کند. ذخیره موسیقی در هواپیما می تواند در پروازهای طولانی همراه خوبی باشد.

2. Garmin Forerunner 25

Garmin Forerunner 25

اگر به زنگ ها و سوت های اضافی نیازی ندارید ، Garmin Forerunner 25 بهترین ساعت ورزشی برای افراد با بودجه کم است. این یک ساعت ارزان و در عین حال GPS دقیق است که مسافت و سرعت شما را ردیابی می کند و هر مایل را طی می کنید به شما اطلاع می دهد.

با تقریباً 10 هفته دوام باتری در حالت تماشا و حدود 10 هفته در هنگام استفاده فعال از GPS ، Forerunner 25 می تواند ساعت مچی روزمره شما نیز باشد و درصورت نیاز به آن برای کارهای بداهه ، همچنان در حالت اجراست.

با این وجود فاقد دستگاه اندازه گیری ضربان قلب است که شاید نتواند برای بسیاری گزینه خرید باشد. اگر به بسیاری از ویژگی های ساعت GPS خود نیاز دارید ، می خواهید به جای دیگری بگردید ، اما این بهترین گزینه برای کسی است که فقط یک دستگاه با استفاده آسان از یک سری امکانات خاص ورزشی را می خواهد.

3. Fitbit Sense

Fitbit Sense

Fitbit Sense بهترین ساعت هوشمند این شرکت است که دارای ویژگی های سلامتی و سلامتی پیشرفته تری نسبت به خط Versa است. این دستگاه نه تنها دارای سنسور ECG مورد تایید FDA و میزان اکسیژن خون است ، بلکه Sense توانایی اندازه گیری فعالیت الکتریکی پوست و دمای پوست را نیز دارد.

Sense به عنوان یکی از بهترین برنامه های Fitbits ، هم با iOS و هم با Android کار می کند و دارای فروشگاه برنامه های بومی ، الکسا و غیره است. البته دارای GPS برای ردیابی فعالیت های فضای باز شما نیز می باشد.

Fitbit Sense با نگه داشتن زبانه ها در منوی شما تا 12 ساعت و در حالت استاندارد ساعت هوشمند تا 6 روز دوام می آورد.

4. Garmin Approach S62

Garmin Approach S62 از وضوح واضح تر ، صفحه نمایش بزرگتر و عمر باتری طولانی تر نسبت به مدل قبلی خود ، Garmin Approach S60 برخوردار است.

بعلاوه ، از ویژگی Virtual Caddy پشتیبانی می کند ، که پیشنهادات باشگاه و سایر نکات شات را بر اساس سواری قبلی شما ارائه می دهد. اگرچه بهبود بازی گلف شما تضمین شده نیست ، اما بینشی که Virtual Caddy ارائه می دهد تعجب آور نیست و اگر تمایل به تجربه انتخاب باشگاه خود را دارید ، می تواند به شما کمک کند.

Garmin Approach S62 بدون شارژ حدود 14 روز دوام دارد ، اگرچه در حالت GPS مداوم فقط 20 ساعت وقت خواهید داشت. قبل از اینکه S62 نیاز به شارژ مجدد داشته باشد ، ما 3 دور اجرا کردیم ، بنابراین به راحتی می توان گفت که شما می توانید شارژر Garmin خود را برای یک سفر آخر هفته گلف در خانه بگذارید.

5. گارمین فنیکس 6

Garmin fenix 6 نهایت ساعت مچی ورزشی در فضای باز است که برای ردیابی شما در هر کجا که ساخته شده و زنده ماندن در هر کاری ساخته شده است. اما ، شما هزینه آن را پرداخت خواهید کرد.

سری fenix 6 با قیمت 599 دلار شروع می شود و برای fenix 6X Solar که دارای صفحه خورشیدی در صفحه نمایش است به 1،149 دلار می رسد که به افزایش عمر باتری کمک می کند. سری fenix 6 در سه اندازه کیف: 42 میلی متر ، 47 میلی متر و هونکین بزرگ 51 میلی متر در دسترس است. گرچه این ساعت سنگین است و 58 گرم وزن دارد.

fenix 6 در برابر 10 اتمسفر مقاوم در برابر آب است و دارای سنسورهایی است: GPS ، GLONASS ، Galileo ، مانیتور ضربان قلب ، ارتفاع سنج ، فشارسنج ، قطب نما ، ژیروسکوپ و دماسنج. بنابراین ، این می تواند همه چیز را در مورد شما اندازه گیری کند.

همچنین دارای ویژگی های خاص ورزش برای دویدن ، دوچرخه سواری ، شنا ، پیاده روی ، کوهنوردی ، اسکی / اسنوبورد ، اسنوبورد ، کایاک و سایر موارد است. چشمگیرترین ، عمر باتری fenix 6 با 25 ساعت استفاده از GPS در فعالترین تنظیمات ، اعجاب انگیز است.

 

لیست و قیمت این مدل ساعتها

 

6. Garmin Forerunner 945

ساعت ورزشی سه گانه Garmin نسبت به Forerunner 935 قدیمی که ما آن را دوست داشتیم ، پیشرفت کرده است. علاوه بر تمام ویژگی های معمول پیشرفته سری Garmin Forerunner 900 ، از جمله معیارهای پیشرفته برای دویدن ، دوچرخه سواری و شنا ، Forerunner 945 حافظه ذخیره سازی موسیقی و پرداخت های تلفن همراه را به آن اضافه می کند. این ساعت همچنین از دما و ارتفاع برای اندازه گیری دشواری دویدن استفاده می کند و از این اطلاعات برای محاسبه وضعیت بار تمرین استفاده می شود.

Garmin عمر باتری Forerunner 945 را 50٪ نسبت به مدل قبلی بهبود بخشیده است ، بنابراین اکنون می توانید 36 ساعت استفاده از GPS را با شارژ فشار دهید. اگر یک ورزشکار نیمه حرفه ای و یا حرفه ای هستید ، 945 ارزش خرید دارد. قیمت آن گران است. اما در کلاس خود بهترین است.

7. Garmin Forerunner 745

موارد زیادی در مورد Garmin Forerunner 745 وجود دارد. استفاده از این ساعت آسان است ، ویژگی های فعالیت آن بسیار قدرتمند است و Garmin Connect نمای کاملی از داده های فعالیت و همچنین توصیه های آموزشی را ارائه می دهد.

در حالی که Forerunner 745 پیشرفته ترین قابلیت ساعت هوشمند را ندارد ، از تلفن همراه و ذخیره سازی موسیقی پشتیبانی می کند تا ورزشکاران بتوانند تلفن های خود را هنگام کار در خانه بگذارند. به طور کلی ، Forerunner 745 یکی از بهترین ساعت های ورزشی برای ورزشکاران نیمه حرفه ای و حرفه ای است.

اگر یک نقطه ضعف در این ساعت وجود دارد ، این است که دستگاه هایی مانند Garmin’s Polar Vantage 2 و Forerunner 945 نوید دهنده عمر بهتر باتری هستند. اما در 16 ساعت در حالت GPS ، باتری Forerunner 745 نباید برای اکثر کاربران یک اتفاق بد باشد.

8. Amazfit T-Rex

Amazfit T-Rex با یک نمایشگر بزرگ ، GPS داخلی ، قطب نما داخلی و گواهینامه های دوام کافی برای زنده ماندن در پارک ژوراسیک ، یکی از بهترین ساعت های ورزشی است که می توانید بدون شکستن بدنه از آن استفاده کنید.

با قیمت 140 دلار ، کمتر از نصف قیمت ساعت هوشمند Garmin Instinct و سایر ساعتهای معروف GPS دار است که آن را به گزینه ای مقرون به صرفه تبدیل می کند.

T-Rex عمر باتری شگفت انگیزی ، انواع حالت های ورزشی و ردیابی خواب را ارائه می دهد. همه در پوسته نفوذ ناپذیر آن پیچیده شده است.

T-Rex با وجود سنسورهایی که احتمالاً به آنها احتیاج دارید ، جانوری است که باید حساب شود ، به علاوه چه کسی نمی خواهد دستگاهی را به نام یک دایناسور نامگذاری کند؟

9. Garmin Approach S20

Garmin Approach S20 یکی از بهترین ساعت های ورزشی موجود در بازار است. طراحی متوسط آن توسط عملکرد صاف و برنامه زیبا Garmin Golf متعادل شده است. و زیر 200 دلار ، یکی از مقرون به صرفه ترین پوشیدنی های گلف موجود است.

اگر به زنگ و سوت لباس های پوشیدنی مدرن اهمیت نمی دهید ، این ساعت گلف است. شخصی که اغلب گلف بازی می کند از عمر طولانی باتری دستگاه و داده های AutoShot قدردانی خواهد کرد.

کسانی که به دفعات کمتری بازی می کنند و بیش از حد برای دستگاهی هزینه نمی کنند ، در مواردی که به پیوندها برخورد می کنند از داشتن آن خوشحال خواهند شد.

چگونه بهترین ساعت ورزشی را برای خود انتخاب کنیم

از آنجا که ساعت های ورزشی طیف گسترده ای از فعالیت های فضای باز را در بر می گیرد ، شما می خواهید بر اساس آنچه قصد دارید ساعت ورزشی را انتخاب کنید.

دونده ها می خواهند یک ساعت ورزشی داشته باشند که در هنگام پمپاژ بازوهای خود به جلو و عقب ، به راحتی خوانده شود.

اگر فعالیت های دیگری مانند دوچرخه سواری یا مسابقات سه گانه انجام دهید ، به یک ساعت ورزشی نیاز دارید که بتواند شنای شما را ردیابی کند و آن را با سنسورهای ANT یا بلوتوث موجود در دوچرخه خود جفت کنید. نیازی به گفتن نیست که باید ضد آب باشد.

کسانی که بیشتر به ورزش های شدید مانند ورزش های استقامتی و اسکی آلپ می پردازند ، می خواهند به دنبال ساعت ورزشی باشند که نه تنها با دوام باشد ، بلکه باتری آن بسیار طولانی باشد.

برخی از بهترین ساعتهای ورزشی در فضای باز ، مانند سری fenix گارمین ، به شما امکان می دهند فرکانس بوق زدن GPS برای ماهواره را تنظیم کنید ، که می تواند عمر باتری را برای چند روز و نه فقط ساعتها افزایش دهد.

چگونه ساعت های هوشمند ورزشی را تست می کنیم؟

همانند ردیاب های تناسب اندام ، خطی که ساعت های ورزشی عالی را از بهترین ساعت های هوشمند جدا می کند با ورود دستگاه هایی که شامل اعلان های گوشی های هوشمند با GPS ، تعداد گام ها ، مسافت و کالری ها و همچنین اندازه گیری ضربان قلب است ، کم رنگ می شود.

برای هر ساعت ورزشی ، طراحی دستگاه ها و راحتی آن را ارزیابی می کنیم. دستگاه باید به حدی راحت باشد که حتی در سخت ترین و طولانی ترین دویدن نیز عالی کار کند.

ما با گرفتن سیگنال های مکان در مناطق مختلف – بین ساختمان های بلند و آسمان خراش ها و همچنین در فضاهای باز – سرعت و دقت GPS را آزمایش کردیم.

ما برای تست ادعاهای سازنده در مورد دوام باتری به مدت طولانی از هر ساعت استفاده کردیم. در آخر ، ما برنامه همراه با دستگاه و تجربه استفاده از ساعت و برنامه را با هم ارزیابی می کنیم.

 

لیست و قیمت این مدل ساعتها

 

بهترین ساعت های هوشمند برای دویدن در سال 2022

امروزه ساعت های هوشمند زیادی در بازار وجود دارد که نمی توان فهمید کدام یک مناسب تر است.

به همین دلیل است که با فکر کردن به فعالیت‌هایی که اغلب انجام می‌دهید و اینکه چگونه یک ساعت هوشمند می‌تواند آن‌ها را آسان‌تر کند، شروع خوبی داشتید.

اگر زیاد می دوید، بسیاری از ساعت های هوشمند می توانند به شما کمک کنند تا از این تفریح ​​محبوب بیشترین بهره را ببرید.

1. Garmin Fenix ​​3

Garmin Fenix ​​3 که با صفحه نمایش نیم اینچی ساخته شده است که حتی در نور شدید خورشید به راحتی قابل خواندن است، مکمل عالی برای سفرهای دویدن در فضای باز شما است. دارای قطب نما، فشارسنج و ارتفاع سنج 3 محوره است که به شما کمک می کند تا آماری از محیط عملیاتی را بدست آورید.

همچنین، هنگامی که این ساعت هوشمند با نمایشگر ضربان قلب استفاده می شود، دارای ویژگی های آموزشی مفیدی مانند اندازه گیری حداکثر VO2 است که عملکرد شما را با همتایان خود مقایسه می کند. او حتی یک مشاور بهبودی دارد که پیشنهاد می کند چه زمانی و برای چه مدت سرعت باید کمی کاهش یابد.

علاوه بر حالت ردیابی GPS، این ساعت هوشمند به شما امکان می دهد مناطقی از مسیر خود مانند خطوط شروع و پایان سفر خود را نیز علامت گذاری کنید. این ساعت هوشمند با یک گوشی هوشمند iOS یا Android سازگار جفت می‌شود و در حین کار، اعلان‌هایی درباره پیام‌ها یا سایر موارد ضروری ارائه می‌کند.

2. TomTom Spark 3 Cardio

خریدی عالی برای دوندگانی که می‌خواهند ساعت هوشمندی با قیمت کمتر از 200 دلار داشته باشند، این گزینه دارای ردیابی 24 ساعته فعالیت است، بنابراین مواردی مانند تعداد قدم‌ها و کالری‌های سوزانده شده شما را در طول روز ثبت می‌کند. همچنین یک مانیتور ضربان قلب تعبیه شده است، بنابراین نیازی نیست علاوه بر TomTom Spark 3 Cardio از یک بند سینه دست و پا گیر استفاده کنید.

این ابزار همچنین پنج منطقه تمرین ضربان قلب را ارائه می دهد تا به شما کمک کند بدون تأخیر به نتایج قلبی مورد نظر خود برسید. به لطف سیستم ردیابی GPS، این ساعت آماری را در مورد زمان، سرعت و مسیرهای شما به صورت زنده نمایش می دهد. هنگام استفاده از GPS و مانیتور ضربان قلب با هم، باتری در هر ساعت تا 9 ساعت دوام می آورد.

همچنین، اگر ترجیح می‌دهید در داخل خانه بدوید تا در فضای باز، یک حالت تمرین در محیط داخلی روی این ساعت وجود دارد که با iOS و اندروید سازگار است که برای استفاده روی تردمیل یا تجهیزات ورزشی مشابه ایده‌آل است.

3. Polar M430

برای برخی از دوندگان، داشتن نمایشگر ضربان قلب در ساعت هوشمند کافی نیست. آنها دقت قابل اعتمادی را می خواهند که بتوانند به آن اعتماد کنند. اگر می توانید بگویید، Polar M430 دارای شش حسگر است که از فناوری نوری LED برای گرفتن نبض شما استفاده می کند.

نیازی به استفاده از مانیتور قفسه سینه با این ساعت برای iOS و اندروید نیست، زیرا اجزای مچ شما را پوشانده است. بسته به حالت GPS مورد استفاده، این ساعت تا 30 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد، بنابراین برای تمرینات راه دور عالی است.

از نظر زمان بندی، ساعت می تواند آماری مانند زمان بازه زمانی یا زمان پایان تخمینی را در اختیار شما قرار دهد. کرونومتر نیز وجود دارد. از آنجایی که نحوه خوابیدن شما می تواند تمرین شما را بسیار تحت تاثیر قرار دهد، استفاده از ردیاب خواب را در این ساعت در نظر بگیرید.

به طور خودکار زمان خواب، مدت زمان خواب و کیفیت راحتی شما را تشخیص می دهد. برای استفاده بیشتر از زمان فعال خود، روی مجموعه ویژگی های آموزشی هوشمند حساب کنید. یک تست آمادگی جسمانی پنج دقیقه ای را برای جزئیات وضعیت پایه خود امتحان کنید، یا معیار دویدن خود را مشاهده کنید تا کارایی کلی خود را بسنجید.

 

لیست و قیمت این مدل ساعتها

 

4. Apple Watch Nike+

احتمالاً نمی توانید دویدن را بدون آهنگ های محرک به عنوان موسیقی متن تصور کنید. اگر چنین است، پس توجه خود را به ساعت های هوشمند با پخش کننده های موسیقی داخلی معطوف کنید.

Apple Watch Nike+ با تمام ویژگی‌های استاندارد اپل واچ، به‌علاوه برخی امتیازات دیگر، به‌ویژه برای دوندگان و سایر ورزشکاران هیجان‌انگیز ارائه می‌شود. برای مثال، می‌توانید میلیون‌ها آهنگ را از کتابخانه Apple Music خود استریم کنید یا از سیری راهنمایی بخواهید.

همچنین امکانی وجود دارد که به شما امکان می دهد آخرین سواری های فعلی خود را با پنج سواری اخیر خود مقایسه کنید. دانستن این جزئیات می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا آموزش شما نتیجه می دهد یا اینکه نیاز به رویکرد متفاوتی دارید. از آنجایی که این ساعت هوشمند با برنامه Nike + Run Club کار می‌کند، می‌توانید از آن برای پخش جریانی با هدایت صوتی که شامل نکات مربی‌ها، آهنگ‌هایی برای فعال نگه داشتن شما و موارد دیگر است، استفاده کنید.

اعلان‌های اجتماعی از دوندگان دیگر در شبکه‌تان به شما بینش‌های ارزشمندی می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که حتی اگر تنها می‌دوید، هرگز تنها نیستید. همانطور که قبلاً حدس زده اید، این ابزار مخصوص اپل است. اگر از طرفداران مادام العمر اندروید هستید، این ساعت انتخاب ایده آلی نیست، اما اگر قبلاً با محصولات iOS آشنا هستید و عاشق آن هستید، پس این اکسسوری مچ دست یک انتخاب هوشمندانه است.

5. Sony SmartWatch 3 SWR50

این ساعت هوشمند سونی که در پنج رنگ، از جمله گزینه زرد روشن موجود است، دارای ژیروسکوپ و شتاب‌سنج است تا زمان رفت و آمد شما را ردیابی کند و ببیند چه کار می‌کنید. فناوری GPS محل دویدن و مسافتی که طی کرده اید را ثبت می کند. این ساعت اندرویدی دارای سازگاری با وای فای است، به این معنی که می توانید اعلان ها را دریافت کنید و در حین کار به موسیقی گوش دهید.

اگر ترجیح می دهید گوشی هوشمند خود را در خانه رها کنید و در حال حرکت به راحتی سفر کنید، این ابزار گزینه عالی دیگری است. به علاوه، عمر باتری دو روزه به این معنی است که دیگر لازم نیست نگران شارژ ساعت هوشمند آنقدر که انتظار دارید باشید.

6. Amazfit Pace

یکی از ویژگی های قابل توجه Amazfit Pace عمر باتری پنج روزه با استفاده منظم است. همچنین اگر از ساعت به صورت انتزاعی استفاده کنید و فقط به ویژگی های اولیه آن تکیه کنید، تا 11 روز دوام می آورد.

ذخیره سازی داخلی موسیقی به شما امکان می دهد هر کجا که می روید به آهنگ های مورد علاقه گوش دهید، در حالی که یک مانیتور ضربان قلب به شما می گوید که آیا در منطقه تمرینی هدفی هستید که به اهداف دویدن شما مرتبط است یا خیر.

همچنین از آنجایی که این ابزار با هدفون‌های بلوتوث کار می‌کند، می‌توانید از مطالب ضبط شده بدون سر و کار داشتن با سیم‌های مزاحم لذت ببرید. همچنین این ساعت دارای گواهی IP67 است که به این معنی است که در برابر گرد و غبار، کثیفی و غوطه ور شدن تصادفی در آب مقاوم است.

علاوه بر این، قاب سرامیکی در برابر خط و خش مقاومت می کند و صفحه ساعت را می پوشاند که حتی در نور شدید آفتاب به راحتی قابل خواندن است. در حین استفاده از این محصول سازگار با iOS و اندروید، می توانید پیش بینی آب و هوا را نیز به صورت زنده دریافت کنید. اگر می‌خواهید بفهمید که آیا قبل از وقوع طوفان شدید به دویدن بروید یا تا زمانی که طوفان تمام نشود، این کار می‌تواند مفید باشد.

7. Fitbit Charge 2

این ساعت هوشمند پر از ویژگی‌ها می‌تواند امتیاز تناسب اندام قلبی را به شما بدهد، که می‌تواند ناحیه بهبود را در طول تمرینات شما برجسته کند. تناسب اندام شما را بر اساس سن و اندازه گیری حداکثر VO2 محاسبه می کند. اگر مجموع شما زیر نرمال است و از آن راضی نیستید، نگران نباشید.

Fitbit Charge 2 همچنین نکاتی را برای بهبود تناسب اندام شما ارائه می دهد، مانند رسیدن به وزن سالم تر یا شدیدتر کردن جلسات دویدن. همچنین، با درک این موضوع که یک زندگی متعادل شامل زمان از کار افتادن پس از دویدن است، Fitbit Charge 2 دارای یک ویژگی تجربه تنفس هدایت‌شده به نام Relax است.

از داده‌های ضربان قلب برای پیشنهاد تمرین‌های تنفسی استفاده می‌کند تا به شما کمک کند در طول یک روز پرمشغله لحظات آرامش را پیدا کنید. هر جلسه بین دو تا پنج دقیقه طول می کشد، به این معنی که همیشه می توانید زمانی را برای استراحت در مواقع ضروری پیدا کنید.

برنامه مکمل Fitbit با هر دو گوشی اندروید و iOS کار می کند. این ساعت هوشمند همچنین به‌صورت بی‌سیم با گوشی هوشمند شما همگام‌سازی می‌شود و این اطمینان را می‌دهد که هر دو مورد با دخالت محدود شما به‌روز می‌مانند.

8. Huawei Band Pro 2

شاید شما ساعت های هوشمند با ظاهری ساده را ترجیح می دهید. در این صورت این گزینه از هواوی دارای چهره ای با همان پهنای باند است. اگر به خرید یک ساعت هوشمند در حال اجرا علاقه مند هستید، اما نمی خواهید مدلی با چهره بزرگی که بتواند سر راه شما قرار بگیرد، آن را بخرید – به خصوص اگر معمولاً ساعت نمی زنید.

صفحه نمایش دیجیتال دارای طراحی ساده و انباشته است که بدون اشغال فضای زیادی قابل خواندن است. این ساعت هوشمند با هر بار شارژ تا سه هفته کار می‌کند، همچنین دارای یک اپلیکیشن دویدن است که می‌توانید با فشار دادن یک دکمه آن را فعال کنید.

ویژگی‌هایی مانند سرعت و حرکات شما را ردیابی می‌کند، سپس از الگوریتم‌های علمی برای راهنمایی در مورد نحوه بهبود استفاده می‌کند. به لطف مقاومت 50 متری این مدل در برابر آب، در صورت ترکیب دویدن و شنا در استخر، به عنوان مثال هنگام تمرین برای رویدادی که ترکیبی از دویدن و شنا است، می توانید آن را بپوشید.

این ساعت هوآوی همچنین می‌تواند ویژگی‌های خواب شما را بررسی کند و ببیند چقدر زمان در خواب REM می‌گذرانید. سپس او نکات شخصی‌سازی شده‌ای را ارائه می‌کند که می‌تواند به شما کمک کند با احساس شادابی و آمادگی برای دویدن در بهترین حالت بیدار شوید.

اگرچه این محصول روی اندروید یا iOS اجرا می‌شود، اما مواد سازنده نشان می‌دهد که هنگام جفت شدن با گوشی هواوی ایده‌آل است. مهم نیست که آیا آماده ولخرجی هستید یا بودجه کمی دارید، این لیست از ساعت‌های هوشمند آماده به شما کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن عواملی مانند ضربان قلب و مسافت پیموده شده، در تلاش برای رسیدن به بهترین زمان‌های خود، احساس آگاهی بیشتری داشته باشید.

از آنجایی که گزینه‌های بالا شیک هستند، احتمالاً هنگام انجام کارهایی غیر از دویدن، از پوشیدن آن‌ها بدتان نمی‌آید.

 

لیست و قیمت این مدل ساعتها

 

5 ساعت هوشمند برتر برای پیاده روی

ساعت‌های هوشمند می‌توانند کارهای زیادی انجام دهند، از نمایش اعلان‌های موبایل روی مچ دست گرفته تا ردیابی فعالیت‌ها و آمار تناسب‌اندام.

با این حال، بسیاری از این ویژگی‌های اضافی وجود دارد که هنگام پیاده روی یا سفر طولانی در طبیعت به آنها نیاز ندارید.

اگر ساعتتان آمار شنا یا فوتبال را ردیابی کند خیلی اهمیت نخواهید داد، اما برایتان مهم است که از درجه مقاومت بالایی در برابر آب برخوردار باشد و اینکه آیا به‌طور دقیق مسافت طی شده را ردیابی می‌کند یا خیر.

این سؤال پیش می‌آید که پنج بهترین ساعت هوشمند پیاده‌روی کدم‌اند؟ وقتی در طبیعت هستید چه ویژگی‌هایی مفید است؟

بهترین ساعت‌های هوشمند برای پیاده‌روی (نظرات تکمیلی)

در اینجا برخی از بهترین ساعت‌های هوشمند برای پیاده‌روی و تجربه در فضای باز آورده شده است.

5. سری Casio Pro Trek

کاسیو مدت زیادی است که وارد بازی ساعت شده است و سری Pro Trek نیز گواه این موضوع است. این به‌طور ویژه برای استفاده در فضای باز طراحی شده است و به لطف آرایش چند مشخصات از ساختاری بادوام استفاده می‌کند.

همچنین دارای درجه مقاومت در برابر آب 50 متر و GPS داخلی به همراه ارتباط بی‌سیم دو طرفه است. دومی عالی است اگر بخواهید با کسی صحبت کنید.

با روشن بودن GPS، ساعت حدود 9 ساعت دوام می‌آورد، که وقتی در طبیعت هستید، قابل‌توجه و تضمینی است. بدون GPS، Casio Pro Trek باید حداقل یک ماه و احتمالاً بیشتر دوام بیاورد.

این توسط سیستم‌عامل Wear OS Google پشتیبانی می‌شود، بنابراین به‌اندازه سایر دستگاه‌های Wear از آن پشتیبانی می‌کند. برای مثال می‌توانید برنامه‌ها را روی دستگاه‌ها نصب کنید و به ویژگی‌های تلفن همراه Google مانند اعلان‌ها و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

موارد مثبت

  • عمر باتری عالی حتی با فعال بودن GPS.
  • بند راحت، مشخصات شیب و طراحی بادوام برای دوام.
  • توسط سیستم‌عامل Google Wear OS که به معنای پشتیبانی بیشتر است.

موارد منفی

  • ممکن است گران باشد و متغیرهای زیادی وجود دارد.
  • قرار نیست با گوشی هوشمند یا دستگاه تلفن همراه جفت شود، بلکه باید مستقل باشد.

4. اپل واچ سری 5

اپل واچ پوشیدنی قابل اعتماد تقریباً موردعلاقه همه. آخرین مدل دارای ویژگی‌های مفیدی است و اگر فوراً در دسترس نباشد، می‌توانید برنامه‌ای را پیدا کنید که از آن پشتیبانی می‌کند. ردیابی خواب، ردیابی فعالیت، اعلان‌ها و هشدارهای تلفن همراه – البته با دستگاه‌های iOS – گزینه‌های پخش موسیقی و پرداخت تلفن همراه را ارائه می‌دهد.

در مورد آن اشتباه نکنید، این ابتدا یک ساعت هوشمند با امکانات کامل است، اما به همین دلیل است که یک انتخاب عالی است. برای استفاده در فضای باز، سری 5 شامل GPS/GLONASS، قطب‌نما، ارتفاع‌سنج فشارسنج و مقاومت 50 متری در برابر آب است.

یک الکتروکاردیوگراف یا حسگر الکتریکی قلب به شما امکان می‌دهد تا آمار قلب را به همراه حسگر نوری قلب اندازه‌گیری کنید. مجدداً، اگر نمی‌توانید ویژگی موردنیاز خود را پیدا کنید، همیشه می‌توانید با نصب یک برنامه پشتیبانی اضافه کنید.

برای مثال، نصب چیزی مانند ViewRanger به شما امکان دسترسی فوری به GPS در فضای باز و نقشه مسیرهای پیاده‌روی را روی مچ دستتان می‌دهد.

موارد مثبت

  • انواع زیادی از سبک‌ها و باندها، با برخی از گزینه‌های مناسب برای فضای باز.
  • دسترسی به هزاران برنامه برای گسترش عملکرد ساعت.
  • شامل GPS، سنسور ضربان قلب، قطب‌نما، و ارتفاع‌سنج فشارسنج.
  • مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متری.

موارد منفی

  • با فعال بودن GPS یا LTE عمر باتری کاهش می‌یابد.

3. ساعت هوشمند خارجی AlpinerX

جدا از سخت‌افزار گران‌قیمت گارمین، ساعت هوشمند AlpinerX در فضای باز گران‌ترین ساعت در لیست است. صفحه‌نمایش لمسی ندارد و طراحی کلی آن به یک ساعت مچی معمولی نزدیک‌تر است. با این حال، آن را با تمام چیزهایی که در هنگام گذراندن وقت در خارج از منزل نیاز خواهید داشت، بسته‌بندی‌شده است.

دارای GPS داخلی و همچنین قطب‌نما، فشارسنج، ارتفاع‌سنج، دماسنج، نشانگر UV، تایمر جهانی و غیره است. همچنین، ردیابی فعالیت، ردیابی خواب، و مربیگری هوشمند وجود دارد – در درجه اول از طریق برنامه تلفن همراه.

با این حال، رتبه‌بندی مقاومت در برابر آب 100 متر و عمر باتری استثنایی، که بیش از دو سال با یک بار شارژ دوام می‌آورد، چیزی است که واقعاً این ساعت را به یکی از بهترین‌ها تبدیل می‌کند.

موارد مثبت

  • عمر باتری باورنکردنی، بیش از 2 سال بین شارژ.
  • ایده آل برای کمپینگ، پیاده روی و سفر در فضای باز.
  • این شامل همه چیزهایی است که می‌توانید نیاز داشته باشید مانند GPS، قطب‌نما، فشارسنج، ارتفاع‌سنج، دماسنج، شاخص UV، ردیابی خواب و فعالیت و غیره.
  • مقاوم در برابر آب تا عمق 100 متری.

موارد منفی

  • بدون صفحه‌نمایش لمسی.

2. Suunto Traverse

بدون شک، اگر به دنبال بهترین نتیجه برای هزینه‌ای هستید که می‌پردازید و می‌خواهید ساعتی مقرون‌به‌صرفه داشته باشید، سونتو تراورس بهترین گزینه برای شماست.

همه‌کاره است، برخی از ویژگی‌های تناسب‌اندام و فعالیت عالی، از جمله پنج حالت مختلف ورزشی، و همگام‌سازی با دستگاه‌های تلفن همراه از طریق بلوتوث را ارائه می‌دهد.

همچنین برای ردیابی موقعیت مکانی بدون گوشی هوشمند متصل به آن GPS تعبیه‌شده است، اما همان‌طور که انتظار دارید وقتی روشن شود، باتری را خیلی سریع تخلیه می‌کند. ویژگی‌های اضافی عبارت‌اند از ارتفاع‌سنج، فشارسنج، دماسنج و طراحی ضد آب (تا 100 متر یا 330 فوت).

موارد مثبت

  • پنج حالت ورزشی.
  • گذراندن 19 آزمایش برای لرزش، ریزش، شوک، یخ / ذوب، باران، گردوغبار، رطوبت، ماسه و غیره.
  • فعالیت‌هایی مانند گام‌ها و کالری سوزانده شده را ردیابی می‌کند.
  • پشتیبانی از GPS و GLONASS برای ردیابی مسیر و ناوبری POI.

موارد منفی

  • عمر باتری با GPS فعال به‌شدت آسیب می‌بیند.
  • اعلان‌ها و هشدارهای تلفن همراه برای مرور دردسر هستند.
  • جفت شدن با برنامه تلفن ممکن است دشوار باشد.

1. Garmin Fenix 3 Sapphire

Garmin Fenix 3 Sapphire با قیمت گزافی عرضه می‌شود، اما اگر از طرفداران فضای باز هستید و همیشه در طبیعت پیاده‌روی، کاوش یا سفر می‌کنید، ارزشش را دارد.

این شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌های سازگار با فضای باز مانند GPS داخلی، قطب‌نما دیجیتال، فشارسنج، و صفحه‌نمایش رنگی است که به گونه‌ای طراحی شده است که حتی در زیر نور مستقیم خورشید قابل مشاهده است.

می‌توانید ساعت را با نصب برنامه‌ها یا ابزارک‌های سفارشی شخصی‌سازی کنید، که بسیار عالی است زیرا دستگاه را با چیزهایی که هرگز از جعبه استفاده نمی‌کنید فلج نمی‌کنید. در عوض، می‌توانید هر آنچه را که نیاز دارید یا استفاده می‌کنید آپلود کنید و تمام.

Fenix 3 Sapphire همچنین پشتیبانی قدرتمند ردیابی داده‌ها را برای انواع آمار و فعالیت‌ها ارائه می‌دهد. البته لازم به ذکر است که دقت زیادی در اندازه‌گیری فاصله ندارند که می‌تواند در دویدن و فعالیت‌های مشابه مشکل‌ساز شود.

موارد مثبت

  • عمر باتری باورنکردنی حتی با روشن بودن GPS (20 ساعت با GPS، 2 هفته در حالت ساعت هوشمند).
  • ساعت را با برنامه‌ها و ویجت های سفارشی شخصی‌سازی کنید.
  • برای آپلود داده‌ها در Garmin Connect می‌تواند با نقاط اتصال WiFi اطراف همگام‌سازی شود.
  • مقاوم در برابر آب تا 10 اتمسفر (100 متر یا 329 فوت).

موارد منفی

  • می‌تواند گران باشد.
  • ردیابی نادقیق فعالیت تردمیل/دویدن.
  • ساعت بزرگ است و ممکن است روی مچ دست احساس سنگینی کند.

چگونه بهترین ساعت هوشمند را برای پیاده روی انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب یک ساعت هوشمند برای استفاده در فضای باز، یا به طور خاص برای فعالیت‌های پیاده روی، چندین ویژگی وجود دارد که باید به دنبال آن باشید.

برخی از آنها در اکثر ساعت‌های هوشمند استاندارد هستند، در حالی که برخی دیگر تخصصی‌تر هستند – برای مثال، دسترسی به فشارسنج.

ویژگی‌های ضروری ساعت هوشمند پیاده‌روی

ویژگی‌های زیر باید همیشه در ساعت هوشمندی که هنگام بیرون رفتن از آن استفاده می‌کنید وجود داشته باشد:

  • دوام

هر ساعتی که در فضای باز استفاده می‌کنید باید بادوام باشد و بتواند در شرایط سخت مقاومت کند.

این نه تنها ضد آب، بلکه مقاومت در برابر گردوغبار و زباله و همچنین مقاومت در برابر دما و رطوبت است.

برای مثال، اگر در هوای سرد بیرون هستید، نمی‌خواهید ساعتتان بمیرد یا خراب شود.

  • ضد آب

توجه داشته باشید که به‌طور کلی بین ضد آب و ضد آب تفاوت وجود دارد.

در مورد فعالیت‌های گاه‌به‌گاه، آنها اساساً یک چیز هستند. با این حال، وقتی در مورد شرایط بیرونی و شرایط سخت صحبت می‌کنید، باید مراقب آن باشید.

ساعت‌های هوشمند ضد آب را می‌توان تا عمق مشخصی زیر آب فرو برد، به این معنی که می‌توانند در برابر باران و رطوبت نیز مقاومت کنند.

دستگاه‌های ضد آب اغلب ضد پاشیده شدن و گاهی اوقات در برابر مواردی مانند باران یا عرق مقاوم هستند.

  • مقاومت حرارتی

اگر می‌خواهید ساعت را در معرض دمای انجماد قرار دهید، یا به‌طور جایگزین در دمای متورم، باید مطمئن شوید که می‌تواند در برابر آزمایش مقاومت کند.

  • قطب‌نما

بسیاری از ساعت‌های هوشمند یا شامل نوعی قطب‌نما هستند یا یک برنامه شخص ثالث برای دستگاهی که یکی را اضافه می‌کند، ارائه می‌دهند.

در هر صورت، باید مطمئن شوید که هنگام بیرون رفتن از یک قطب‌نما کار می‌کنید.

  • فاصله / قدم‌ها

مسلماً مسافت طی شده و تعداد کل مراحل انجام‌شده دو آمار متفاوت هستند. شما باید مطمئن شوید که حداقل یکی از آنها را در دسترس دارید.

ویژگی‌های اختیاری ساعت هوشمند پیاده روی

ویژگی‌های زیر اختیاری هستند، به این معنی که اگر ساعت آن‌ها را داشته باشد اما کاملاً ضروری نباشد، یک امتیاز است:

  • شیشه

فشارسنج سنسوری است که فشار اتمسفر را اندازه‌گیری می‌کند. به‌عبارت‌دیگر، به شما ایده می‌دهد که چه اتفاقی برای آب و هوای محلی می افتد.

فشار بالا به‌طورکلی به معنای آسمان صاف است. فشار کم به معنای احتمال وقوع طوفان است.

  • ارتفاع‌سنج

ارتفاع‌سنج ارتفاع را معمولاً برحسب فوت و بالاتر از سطح دریا اندازه‌گیری می‌کند.

این به شما یک خواندن دقیق ارتفاع با توجه به مکان نقشه شما می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا فواصل عمودی را تعیین کنید.

  • دماسنج

خواندن دقیق دمای محیط همیشه خوب است.

گاهی اوقات، آنچه ممکن است گرم یا سرگرم‌کننده باشد ممکن است برعکس باشد. کاهش ناگهانی دما نشان‌دهنده نیاز به پوشش است.

  • جی پی اس

GPS/GLONASS در اکثر ساعت‌های هوشمند مورد ضربه قرار می‌گیرد یا نادیده گرفته می‌شود، اما در اکثر موارد خوانش دقیق موقعیت مکانی را ارائه می‌کند.

دلیل اینکه به‌عنوان یک ویژگی اختیاری در منو گنجانده‌شده است این است که وقتی باتری را شارژ می‌کنید نسبتاً سریع تخلیه می‌شود.

اگر قرار است سفر شما طولانی باشد یا باید عمر باتری را افزایش دهید، ممکن است لازم باشد این عملکرد را غیرفعال کنید.

نکات اضافی برای استفاده از ساعت‌های هوشمند پیاده روی

مانند تلفن‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند پوشیدنی و پوشیدنی اغلب به قابلیت استفاده برای عمر باتری متکی هستند.

معنی آن این است که اگر زیاد از صفحه‌نمایش استفاده می‌کنید، یا عملکرد پرقدرتی مانند GPS را روشن کنید، ممکن است باتری سریع‌تر از حد انتظار تمام شود.

بنابراین، اگر ساعت تنها منبع شما برای بسیاری از ابزارها و عملکردهای ذکرشده در بالا است – و نباید باشد – باید یک نسخه پشتیبان داشته باشید.

حداقل، مطمئن شوید که یک بسته برق قابل‌حمل برای شارژ دستگاه در صورت نیاز دارید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت هوشمند شیائومی

بهترین اسمارت واچ سامسونگ

قیمت ساعت جی شاک ژاپنی

بهترین ساعت های هوشمند زیر 500 هزار تومان