فیلم و سریال

زمان پخش سریال هفت از شبکه tak tv

به گزارش ایمنا دانلود سریال یاغی قسمت 7 هفتم. سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. اولین سریال محمد کارت در شبکه نمایش خانگی میباشد که روایت اجتماعی خانوادگی دارد. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانگی میباشد که بازیگرانی همچون پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی به ایفای نقش میپردازند

***********************

برای دانلود سریال یاغی قسمت 7 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 7 سریال یاغی

************************

بازیگران سریال یاغی:

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، پگاه سعیدی، لادن ژاوه‌وند، هوشنگ قوانلو، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

درباره سریال یاغی:

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.

داستان سریال یاغی:

یاغی روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

فیلمنامه سریال یاغی را پدرام‌ پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت با نگاهی به رمان «سالتو» به نگارش درآورده‌اند.

یکی از مشکلاتی که متاسفانه با ورود به برخی از سایت‎‌های دانلود رایگان فیلم و سریال با آن روبرو می‌شویم عدم به روزرسانی فیلم‌‎ها و عدم ارائه جدیدترین محصولات تولید شده می‌‎باشد. از همین‌رو بهتر است از میان وبسایت‎‌های متفاوت گزینه‎‌ای را که برای نگاه مخاطب ارزش بیشتری قائل شده و همواره در به روزرسانی فیلم و سریال‌‎های خود می‌کوشد را انتخاب نمایید تا در دفعات بعدی به سراغ همان وبسایت رفته و وقت خود را در جست و جوی بین وبسایت‎‌های مختلف هدر ندهید.

با انتخاب یک وبسایت خوب می‌توان به راحتی به لینک دانلود فیلم دسترسی پیدا نموده و به جای باز کردن tab‎‌های متعدد و متفاوت بی‌محتوا که فاقد لینک هستند، تنها با باز نمودن یک یا دو تب خیلی سریع لینک مدنظر خود را پیدا نموده و فیلم ایرانی یا خارجی مورد علاقه‎‌ی خود را با کیفیت دلخواه تماشا نمایید.

دانلود قسمت هشتم سریال یاغی

دانلود قسمت 22 جیران

دانلود قسمت 19 برنامه مهمونی

در صورت تمایل به دانلود فیلم های جدید به شیوه‌‎ی سریع و راحت از یک سایت معتبر می‌توانید به آدرس filmino.meارائه دهنده‌‎ی انواع فیلم ایرانی و خارجی در تنوع بسیار بالا مراجعه نمایید. این وبسایت با ایجاد دسته بندی‌‎های مشخص منجر به سهولت دسترسی به کلیه‌‎ی فیلم‎‌ها شده و با ارائه اطلاعاتی در خصوص مشخصات هر فیلم و سریال امکان انتخاب صحیح یک فیلم را ایجاد می‌کند.

کد خبر 585027


زمان و ساعت پخش فصل اول و دوم شب های مافیا + معرفی بازیگران و خلاصه داستان