فیلم و سریال

ساعت پخش سریال هفت از شبکه تماشا

ساعت و زمان دقیق پخش سریال متهم گریخت از شبکه تماشا 1401


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکه تماشا، از فردا (شنبه ۲۹ آبان)، میزبان پخش دو سریال «باغ وحش» و «پزشک دربار» خواهد شد.

مجموعه «باغ وحش» که داستان آن درباره فعالیت یک گروه دانشمند در حیات وحش است، برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ میلادی در سطح جهانی عرضه شد و استقبال تماشاگران باعث شد که تا سه فصل ادامه پیدا کند. علاقه‌مندان می‌توانند از شنبه ۲۹ آبان، ساعت۲۳، این سریال تلویزیونی را تماشا کرده  و در روز بعد، ساعت‌های 5، ۱۱ و ۱۷، بازپخش آن را ببینند.

مجموعه «پزشک دربار»، از تولیدات تلویزیونی چین، زندگی دختر نوجوانی را بازگو می‌کند که با سختی‌های بسیار، موفق می‌شود علوم پزشکی را فرا بگیرد و … این سریال، در سال ۲۰۱۶ میلادی تولید شده و لی کوک لپ، کارگردانی آن را بر عهده دارد. علاقه‌مندان می توانند از شنبه ۲۹ آبان، ساعت ۱۹ به تماشای «پزشک دربار» بنشینند و در روز بعد در ساعت‌های 1، 7 و۱۳، بیننده بازپخش این مجموعه باشند.

5757


به گروه فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، از پنجشنبه این هفته سی‌ویکم تیر ماه و با پایان یافتن پخش مجموعه خانواده جدید، مجموعه تلویزیونی باهم در ساعت ۱۹ از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

این مجموعه که تولید کشور چین و به نویسندگی و کارگردانی پنگ سان یوانا ساخته شده، به موضوع شیوع بیماری کرونا، اتفاقات این بیماری و نحوه برخورد مردم چین با این بیماری می‌پردازد، این مجموعه براساس داستان های واقعی تولید شده و همه اسامی هم در این مجموعه واقعی هستند.

مجموعه تلویزیونی با هم در ساعات 1 بامداد و  ۱۳ و 7 عصر هم از شبکه تماشا بازپخش خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، سریال با هم با نام اصلی To Gether Be به کارگردانی و نویسندگی پنگ سان یوانا، در ژانر اجتماعی است و تاکنون سه قسمت آن روی آنتن رفته است.

سریال تامینی باهم در ۲۰ قسمت به موضوع شیوع بیماری کرونا و برخورد مردم چین با این بیماری را به تصویر می کشد. در این سریال اتحاد ملی و مبارزه بی نظیر مردم و مسئولان برای ریشه کن کردن ویروس کووید ۱۹ به تصویرکشیده می شود.

این سریال که بر اساس داستان های واقعی و همچنین اسامی واقعی ساخته شده است با هنرنمایی بازیگرانی چون Allen Deng, Hai-Qing, Haha He, Johnny Huang  و … تماشایی می شود.

داستان از جایی شروع می شود که مرد جوانی به اشتباه در ایستگاه ووهان چین پیاده می شود و وارد شهری می‌شود که در قرنطینه است. این مرد بی‌خانمان تصمیم می‌گیرد، به عنوان سرایدار در بیمارستانی به نام دالیان کار کند تا زمانی که قرنطینه برداشته شود و …