تکنولوژی

رفع مشکل Confirm it’s You to Login اینستاگرام

یکی از مشکلاتی که کاربران اینستاگرام در چند وقت اخیر با آن مواجه بودند، پیغام مشکل Help Us Confirm You Own This Account از اینستاگرام بوده است. کاربران وقتی با این خطا مواجه می‌شوند، نمی‌توانند راه حلی برای حل آن پیدا کنند و به معضلی برای آنها تبدیل شده است.

اما سوالی که پیش می‌آید این است که :

چرا این خطا رخ می‌دهد؟

اولین نکته‌ای که باید بدانیم این است که این مشکل جهانی است و به کشور ما محدود نمی‌شود.

چیزی که از ظاهر خطا برمی‌آید، اینستاگرام از شما می‌خواهد تا ثابت کنید که صاحب این اکانت هستید. در غیر این صورت اجازه ورود به اکانت را به شما نخواهد داد.

معمولا این مشکل برای اکانت‌هایی پیش می‌آید که فعالیت‌های مشکوک مثل استفاده از ربات‌ فالو و آنفالو، استفاده مداوم از فیلترشکن و استفاده از IPهای مختلف دارند.

وقتی این پیغام بر روی صفحه گوشی شما ظاهر می‌شود، دکمه آبی را می‌بینید که بر روی آن نوشته شده است: Get Help Logging in

اما در واقع این دکمه کمکی به شما نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: امنیت پیج اینستاگرام | بالا بردن امنیت اینستاگرام و جلوگیری از هک اینستاگرام

راه حل مشکل help us confirm that you own this account چیست؟

در مرحله اول فیلترشکن و یا VPN خود را روشن کنید.

به این آدرس بروید.

اگر در اکانتی لاگین هستید، خارج شوید.

بر روی گزینه Have an account? log in کلیک کنید.

 

Forget Password را بزنید و یا وارد این لینک شوید.

در این قسمت ایمیل و یا نام کاربری خود را وارد کنید، و بر روی send login link کلیک کنید.

 

ایمیلی از اینستاگرام به شما ارسال می‌شود.

ایمیل اینستاگرام را باز کنید و بر روی Reset Password کلیک کنید.

پسوورد جدید را انتخاب کنید. (با پسوورد قبلی متفاوت باشد)

 

دوباره وارد صفحه کانفرم می‌شوید. اما هیچ کاری نکنید!

ایمیل جدیدی از اینستاگرام برایتان ارسال می‌شود.

بر روی Secure your account here کلیک کنید.

در این مرحله از شما می‌خواهد تا کدی که از طرف اینستاگرام برای شما ارسال می‌شود را تایید کنید.

اطلاعات حسابتان شامل ایمیل و شماره همراه را نمایش داده و از شما میخواهد تایید کنید که این مشخصات هنوز متعلق به شماست.

در هر صورت شما مشخصات خود را اگر صحیح است با زدن دکمه Yes, it’s correct، تایید کنید.

به احتمال زیاد مشکل شما با انجام این مراحل حل می‌شود.

اگر قصد دارید درباره راه‌های ارتباطی با پشتیبانی اینستاگرام اطلاعات بیشتری داشته باشید به صفحه مربوطه در بخش مطالب آموزشی بلاگ نوین هاب مراجعه نمایید.


درست است که امکانات و قابلیت های بسیار زیادی در اینستاگرام وجود دارند و افراد از سراسر دنیا از این شبکه اجتماعی محبوب استفاده میکنند اما این موضوع باعث نمیشود تا مشکلات برای اکانت هر فردی پیش نیاید. ممکن است در هر برنامه و شبکه اجتماعی ای یکسری مشکلات رخ دهد. یکی  از مشکلاتی که ممکن است برای هر فردی پیش آید مشکل confirm it’s you to login می باشد.

مشکل کانفرم نشدن از جمله مشکلاتی است که این روزها به چشم میخورد و ممکن است بعد از چند بار تلاش نیز موفق نشده باشید آن را حل کنید.

مشکل تایید نشدن در اینستاگرام

از آنجایی که این مشکل به تازگی زیاد اتفاق می افتد شاید هنوز بسیاری از سایت ها به بررسی آن نپرداخته باشند و یا راهکار های جامعی برای حل این مشکل ارائه نداده باشند. به همین خاطر ما میخواهیم در مورد خطایی که با عنوان Help Us Confirm You Own This Account شناخته میشود صحبت کرده و راه حل رفع این خطا را بازگو نماییم.

این را نیز بگوییم که بسیاری از افراد با روش های احتمالی برای رفع این مشکل برای اکانت سایر افراد اقدام میکردند که میتوان گفت در بسیاری از موارد جوابگو نبود. اما اکنون روش های قابل قبولی تست شده که میتوانید به سادگی از آنها استفاده نمایید. در ابتدا بهتر است بدانیم چرا این خطا رخ میدهد؟

این خطا که یک مشکل جهانی نیز هست شما را از اکانت خارج کرده و میخواهد که ثابت کنید اکانت متعلق به شخص شماست و این مشکل بیشتر برای کسانی اتفاق می افتد که اینستاگرام به آنها مشکوک شده و یا بارها آنها را بلاک کرده است. پس اگر از چند اکانت همزمان استفاده میکنید یا بارها اکشن بلاک شده اید، به صورت مداوم از فیلتر شکن استفاده میکنید و… میتواند این خطا برای شما نیز رخ دهد.

نحوه حل مشکل confirm it’s you to login

اگر شماره تلفن و یا ایمیل خود را برای ورود وارد نمودید و کد برای شما ارسال نشد 1 گزینه پیش روی شماست. حال وش اول را مود بررسی قرار میدهیم. بهتر است از سرویس های متفاوت سایت فالووران و بیست فالو استفاده کنید.

نکته:تاکید میشود که باید ایمیل شما در داخل اکانت اینستاگرامتان وجود داشته باشد.

برای شروع کار ابتدا v.p.n خود را روشن نمایید. حال از طریق مرورگر وارد صفحه اصلی اینستاگرام شده و روی عبارت Have an account Log in? ضربه بزنید. حال روی  ?Forgot password کلیک نمایید تا وارد صفحه دیگری شوید. اکنون ایمیل خود را وارد کرده و send login link را بزنید. سپس پیغامی نمایش داده میشود که در آن گفته شده به ایمیل مراجعه نمایید و ریست پسورد را بزنید تا کادری جهت واد کردن پسورد مجدد نمایش داده شود.

بعد از وارد کردن پسورد جدید و تایید آن کار دیگری انجام ندهید و فقط وارد ایمیل خود شوید تا پیغام secure your account here را مشاهده کنید. روی آن کلیک کنید تا وارد اینستاگرام شوید. اگر از شما مجددا کدی خواست کدی که فرستاده میشود را به برنامه بدهید تا تایید کند شما مالک این اکانت هستید.

این کدها حتما به ایمیل شما فرستاده خواهند شد اگر کدی مشاهده نکردید حتما پوشه spam ایمیل خود را نیز چک کنید تا از وجود کد مطمئن شوید.

اگر راه حلی میخواهید که این مشکل دیگر به وجود نیاید حتما به لینک ابتدای مقاله مراجعه کنید تا آموزش تکمیل تری را دریافت کنید.

این را فراموش نکنید که بعد از حل میشکل بهتر است زیاد از فیلتر شکن ها استفاده نکنید، سعی نکنید کارهایی انجام دهید که افراد شما را بلاک کنند، روزانه پست های بسیار زیادی نگذارید و در کل سعی کنید اینستاگرام را نسبت به اکانت خود مشکوک نسازید زیرا با اتفاق افتادن این موضوع حساسیت های اینستاگرام نسبت به پیج شما بیشتر خواهد بود و ممکن است دچار مشکلات بیشتری شوید.

بهتر است به سرویس های متفاوت اینستاگرام سایت بیست فالو سر بزنید.

سخن پایانی و نتیجه گیری

در این مقاله در مورد مشکل کانفرم نشدن با شما صحبت نمودیم و سعی کردیم راه حلی تجربی و مفید ارائه دهیم تا از طریق آن بتوانید مشکل اکانت خود را برطرف شوید. برخی از کاربران نگران این موضوع هستند که اکانتشان پاک شده است اما به این شکل نیست و این یک مشکل از طرف اینستاگرام به حساب می آید و اکانت شما حذف نمیشود بلکه فقط خواسته میشود مالکیت شما ثابت شود. درست است که این موضوع غیر منطقی به نظر میرسد و به احتمال زیاد به زودی برطرف خواهد شد. پس اگر شما نیز دچار این مشکل شده اید مراحل بالا را دنبال نموده و همچنین منتظر باشید تا اینستاگرام این مشکل را برطرف سازد تا دیگر دچار این مشکل نشوید. حال امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد و مشکل خود بتوانید با اه حل ما برطرف شوید. فقط فراموش نکنید که در هنگام انجام مراحل بالا روشن بودن فیلتر شکن ضروری و مهم میباشد و اگر روشن نباشد شاید باز هم کد برای شما ارسال نگردد.

منبع اطلاعات : سایت فالووران


رفع خطای Confirm it’s You to Login

خطا Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مرگ و نابودی یک پیج در اینستاگرام : احتمالا شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید با مشکل ارور 30 روزه اینستاگرام یا خطای confirm it’s you to login  روبه شده اید که واقعا خطاهای بسیار آزار دهنده ای هستند.در ادامه به نحوه رفع این خطاها و همچنین خطای   میپردازیم.تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

رفع خطای Confirm it’s You to Login
رفع خطای Confirm it’s You to Login

ارتباط با متخصص بازیابی پیج :

متخصص بازیابی پیج حسین موسوی
متخصص بازیابی پیج حسین موسوی

وقتی که شما با یکی از این خطاها در اینستاگرام روبه رو شوید. حساب اینستاگرام شما به حالت کاربر اینستاگرام یا instagram user درمی آیدو این سوال در ذهنتان هست که چرا پیجم شده کاربر اینستاگرام و حتی وقتی با استفاده از اکانتی دیگر تلاش برای پیدا کردن اکانت خود در اینستاگرام کنید آیدی یا نام کاربری شما در سرچ اینستاگرام پیدا نمیشود یا به همان زبان خودمونی پیج داخل سرچ بالا نمیاد و با مشکل ورود به اینستاگرام خود روبه رو هستید که واقعا اتفاق بسیار نارحت کننده ای است .اما اصلا نیاز نیست نگران باشید در این مقاله نحوه رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام را به شما آموزش داده ایم.

ارور Confirm it's You to Login اینستاگرام
ارور Confirm it’s You to Login اینستاگرام

ارور 30 روزه اینستاگرام یعنی چه ؟

وقتی شما با خطای Confirm it’s You to Login روبه رو میشوید عبارت 30 روز را در متن اخطار مشاهده میکنید و شاید این سوال در ذهنتان باشد که ارور 30 روزه اینستاگرام یعنی چه؟ این ارور یعنی شما فقط 30 روز مهلت دارید که به اینستاگرام ثابت کنید که ربات نیستید و اگر طی این مدت نتوانید مشکل من ربات نیستم اینستاگرام را حل کنید پیج شما برای همیشه غیرفعال میشود.حالا شاید بگویید که چگونه به اینستاگرام ثابت کنیم که ربات نیستیم ؟ در ادامه و با خواندن کامل همین مقاله شما میتوانید خطای I’m Not a Robot اینستاگرام را به راحتی حل کنید.

خطای Confirm it’s You to Login
خطای Confirm it’s You to Login

1. رفع ارور Confirm it’s You to Login در اینستاگرام

کاربران زیادی به ما گزارش داده اند که هنگام ورود به اکانت اینستاگرام خود با خطای Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مواجه شده اند. خوب این یعنی چه ؟ یعنی : تأیید کنید که شما هستید تا به سیستم وارد شوید ما متوجه فعالیت غیرعادی از حساب شما شدیم بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، شما را به آن بازگردانیم.

رفع ارور Confirm it’s You to Login در اینستاگرام
رفع ارور Confirm it’s You to Login در اینستاگرام

این پیغام یعنی اینستاگرام فعالیت مشکوکی در اکانت شما دیده به همین خاطر پیج شما رو غیرفعال کرده.این خطا معمولا زمانی پیش میاد که شما در مدت زمانی کم تعداد زیادی فالو آنفالو انجام داده باشید یا اینکه آیدی و پسورد خود را در برنامه یا سایتی به جز اینستاگرام وارد کرده باشید . خوب دیگه بیشتر از این وقت شما رو نمیگیریم و به شیوه رفع خطای Confirm it’s You to Login میپردازیم.

ارتباط با متخصص بازیابی پیج :

واتساپ : 09167756690

رفع خطای Confirm it’s You to Login

بهترین و ساده‌ترین روش موجود برای حل مشکل  Confirm it’s You to Login اینستاگرام شما این است که انجام این پروسه را بر عهده کارشناسان واحد پشتیبانی اینستا جوکار قرار دهید. بدین منظور یک تماس کوتاه با شماره‌های ضمیمه شده برقرار سازید. کارشناسان ما با دریافت برخی مشخصات از سوی شما پروسه بازیابی اکانت را آغاز می‌کنند و حتی اگر لازم باشد به طور مستقیم با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار خواهند کرد و نهایتا اکانت اینستاگرام‌تان را بازیابی می‌کنند. پس بهترین و بی‌دردسرترین روشی که می‌توانید از آن برای حل مشکل  Confirm it’s You to Login خود استفاده کنید، مربوط به تماس گرفتن با کارشناسان اینستا جوکار  می‌شود.

شماره واتساپ 09167756690

حل مشکل Confirm it’s You to Login

رفع خطای Help Us confirm it’s You

بسیاری از افراد هم گزارش داده اند که زمانی که قصد ورود به اکانت اینستاگرام خود را دارند با این خطا روبه رو میشوند.   Help Us confirm it’s You We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable

به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما هستید
ما متوجه فعالیت غیرمعمولی از حساب شما شده‌ایم، بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، دوباره شما را به حسابتان برگردانیم.

ارور 30 روزه ی اینستاگرام

خطا یا مشکل Help Us confirm it’s You  هم تقریبا شبیه همان ارور 30  روزه ی اینستاگرام یا Confirm it’s You to Login هست اما با این تفاوت که وقتی این خطا برایتان رخ داده است احتمال فعال شدن اکانتتان به راحتی روش قبلی نیست .

چگونه به اینستاگرام ثابت کنیم که ربات نیستیم؟

رفع خطای i’m not a robot در اینستاگرام

احتمالا شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید با مشکل  من ربات نیستم اینستاگرام یا خطای i’m not a robot روبه شده اید که واقعا خطاهای بسیار آزار دهنده ای هستند.در ادامه به نحوه رفع این خطاها و همچنین خطای i’m not a robot در اینستاگرام میپردازیم.تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ارتباط با متخصص بازیابی پیج :

واتساپ : 09167756690

وقتی که شما با یکی از این خطاها در اینستاگرام روبه رو شوید. حساب اینستاگرام شما به حالت کاربر اینستاگرام یا instagram user درمی آید و این سوال در ذهنتان هست که چرا پیجم شده کاربر اینستاگرام و حتی وقتی با استفاده از اکانتی دیگر تلاش برای پیدا کردن اکانت خود در اینستاگرام کنید آیدی یا نام کاربری شما در سرچ اینستاگرام پیدا نمیشود یا به همان زبان خودمونی پیج داخل سرچ بالا نمیاد و با مشکل ورود به اینستاگرام خود روبه رو هستید که واقعا اتفاق بسیار نارحت کننده ای است .اما اصلا نیاز نیست نگران باشید در این مقاله نحوه رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام را به شما آموزش داده ایم.

ارور 30 روزه اینستاگرام یعنی چه ؟

وقتی شما با خطای من ربات نیستم در اینستاگرام روبه رو میشوید عبارت 30 روز را در متن اخطار مشاهده میکنید و شاید این سوال در ذهنتان باشد که ارور 30 روزه اینستاگرام یعنی چه؟ این ارور یعنی شما فقط 30 روز مهلت دارید که به اینستاگرام ثابت کنید که ربات نیستید و اگر طی این مدت نتوانید مشکل من ربات نیستم اینستاگرام را حل کنید پیج شما برای همیشه غیرفعال میشود.حالا شاید بگویید که چگونه مشکل i’m not a robot در اینستاگرام را حل کنیم؟ در ادامه و با خواندن کامل همین مقاله شما میتوانید مشکل راستی آزمایی در اینستاگرام را به راحتی حل کنید.

نحوه رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام

1. رفع ارور i’m not a robot اینستاگرام

کاربران زیادی به ما گزارش داده اند که هنگام ورود به اکانت اینستاگرام خود با خطای Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مواجه شده اند. خوب این یعنی چه ؟ یعنی : تأیید کنید که شما هستید تا به سیستم وارد شوید ما متوجه فعالیت غیرعادی از حساب شما شدیم بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، شما را به آن بازگردانیم.

این پیغام یعنی اینستاگرام فعالیت مشکوکی در اکانت شما دیده به همین خاطر پیج شما رو غیرفعال کرده.این خطا معمولا زمانی پیش میاد که شما در مدت زمانی کم تعداد زیادی فالو آنفالو انجام داده باشید یا اینکه آیدی و پسورد خود را در برنامه یا سایتی به جز اینستاگرام وارد کرده باشید . خوب دیگه بیشتر از این وقت شما رو نمیگیریم و به شیوه رفع خطای ربات تشخیص دادن پیج در اینستاگرام میپردازیم.

رفع خطای من ربات نیستم اینستاگرام

بهترین و ساده‌ترین روش موجود برای حل مشکل  اینستاگرام شما این است که انجام این پروسه را بر عهده کارشناسان واحد پشتیبانی اینستا جوکار قرار دهید. بدین منظور یک تماس کوتاه با شماره‌های ضمیمه شده برقرار سازید. کارشناسان ما با دریافت برخی مشخصات از سوی شما پروسه بازیابی اکانت را آغاز می‌کنند و حتی اگر لازم باشد به طور مستقیم با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار خواهند کرد و نهایتا اکانت اینستاگرام‌تان را بازیابی می‌کنند. پس بهترین و بی‌دردسرترین روشی که می‌توانید از آن برای حل مشکل اینستاگرام خود استفاده کنید، مربوط به تماس گرفتن با کارشناسان اینستا جوکار  می‌شود.

مشکل راستی آزمایی در اینستاگرام

رفع خطای Help Us confirm it’s You

بسیاری از افراد هم گزارش داده اند که زمانی که قصد ورود به اکانت اینستاگرام خود را دارند با این خطا روبه رو میشوند.   Help Us confirm it’s You We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable

به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما هستید
ما متوجه فعالیت غیرمعمولی از حساب شما شده‌ایم، بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، دوباره شما را به حسابتان برگردانیم.

خطا یا مشکل Help Us confirm it’s You  هم تقریبا شبیه همان ارور 30  روزه ی اینستاگرام یا من ربات نیستم اینستاگرام هست اما با این تفاوت که وقتی این خطا برایتان رخ داده است احتمال فعال شدن اکانتتان به راحتی روش قبلی نیست .

رفع خطای به ما کمک کنید تایید کنیم که شما هستید

رفع مشکل Help Us confirm it’s You

احتمالا شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید با مشکل ارور 30 روزه اینستاگرام یا خطای به ما کمک کنید تایید کنیم که شما هستید روبه شده اید که واقعا خطاهای بسیار آزار دهنده ای هستند.در ادامه به نحوه رفع این خطاها و همچنین خطای  Help Us confirm it’s You  میپردازیم.تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

وقتی که شما با یکی از این خطاها در اینستاگرام روبه رو شوید. حساب اینستاگرام شما به حالت کاربر اینستاگرام یا instagram user درمی آید و این سوال در ذهنتان هست که چرا پیجم شده کاربر اینستاگرام و حتی وقتی با استفاده از اکانتی دیگر تلاش برای پیدا کردن اکانت خود در اینستاگرام کنید آیدی یا نام کاربری شما در سرچ اینستاگرام پیدا نمیشود یا به همان زبان خودمونی پیج داخل سرچ بالا نمیاد و با مشکل ورود به اینستاگرام خود روبه رو هستید که واقعا اتفاق بسیار نارحت کننده ای است .اما اصلا نیاز نیست نگران باشید در این مقاله نحوه رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام را به شما آموزش داده ایم.

خطای به ما کمک کنید تایید کنیم که شما هستید در اینستاگرام

ارور 30 روزه اینستاگرام یعنی چه ؟

وقتی شما با خطای به ما کمک کنید تایید کنیم که شما هستید در اینستاگرام روبه رو میشوید عبارت 30 روز را در متن اخطار مشاهده میکنید و شاید این سوال در ذهنتان باشد که ارور 30 روزه اینستاگرام یعنی چه؟ این ارور یعنی شما فقط 30 روز مهلت دارید که به اینستاگرام ثابت کنید که ربات نیستید و اگر طی این مدت نتوانید مشکل من ربات نیستم اینستاگرام را حل کنید پیج شما برای همیشه غیرفعال میشود.حالا شاید بگویید که چگونه مشکل به ما کمک کنید تایید کنیم که شما هستید در اینستاگرام را حل کنیم؟ در ادامه و با خواندن کامل همین مقاله شما میتوانید خطای  به ما کمک کنید تایید کنیم که شما هستید در اینستاگرام را به راحتی حل کنید.

ارتباط با متخصص بازیابی پیج :

واتساپ : 09167756690

1. رفع ارور  به ما کمک کنید تایید کنیم که شما هستید در اینستاگرام

کاربران زیادی به ما گزارش داده اند که هنگام ورود به اکانت اینستاگرام خود با خطای Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مواجه شده اند. خوب این یعنی چه ؟ یعنی : تأیید کنید که شما هستید تا به سیستم وارد شوید ما متوجه فعالیت غیرعادی از حساب شما شدیم بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، شما را به آن بازگردانیم.

این پیغام یعنی اینستاگرام فعالیت مشکوکی در اکانت شما دیده به همین خاطر پیج شما رو غیرفعال کرده.این خطا معمولا زمانی پیش میاد که شما در مدت زمانی کم تعداد زیادی فالو آنفالو انجام داده باشید یا اینکه آیدی و پسورد خود را در برنامه یا سایتی به جز اینستاگرام وارد کرده باشید . خوب دیگه بیشتر از این وقت شما رو نمیگیریم و به شیوه رفع به ما کمک کنید تایید کنیم که شما هستید در اینستاگرام میپردازیم.

رفع ارور به ما کمک کنید تایید کنیم که شما هستید در اینستاگرام

رفع خطای به ما کمک کنید تایید کنیم که شما هستید در اینستاگرام

بهترین و ساده‌ترین روش موجود برای حل مشکل  اینستاگرام شما این است که انجام این پروسه را بر عهده کارشناسان واحد پشتیبانی اینستا جوکار قرار دهید. بدین منظور یک تماس کوتاه با شماره‌های ضمیمه شده برقرار سازید. کارشناسان ما با دریافت برخی مشخصات از سوی شما پروسه بازیابی اکانت را آغاز می‌کنند و حتی اگر لازم باشد به طور مستقیم با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار خواهند کرد و نهایتا اکانت اینستاگرام‌تان را بازیابی می‌کنند. پس بهترین و بی‌دردسرترین روشی که می‌توانید از آن برای حل مشکل اینستاگرام خود استفاده کنید، مربوط به تماس گرفتن با کارشناسان اینستا جوکار  می‌شود.

رفع خطای Help Us confirm it’s You

بسیاری از افراد هم گزارش داده اند که زمانی که قصد ورود به اکانت اینستاگرام خود را دارند با این خطا روبه رو میشوند.   Help Us confirm it’s You We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable

به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما هستید
ما متوجه فعالیت غیرمعمولی از حساب شما شده‌ایم، بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، دوباره شما را به حسابتان برگردانیم.

خطا یا مشکل Help Us confirm it’s You  هم تقریبا شبیه همان ارور 30  روزه ی اینستاگرام یا به ما کمک کنید تایید کنیم که شما هستید در اینستاگرام هست اما با این تفاوت که وقتی این خطا برایتان رخ داده است احتمال فعال شدن اکانتتان به راحتی روش قبلی نیست .

ارتباط با متخصص بازیابی پیج :

واتساپ : 09167756690