تکنولوژی

بهترین اپ‌های زیباسازی سلفی یا Beauty Camera‌ برای آیفون

بهترین اپلیکیشن های زیبایی چهره برای اندروید و iOS

امروزه بسیاری از کاربران به دنبال بهترین اپلیکیشن های زیبایی چهره هستند. اگر شما هم از این افراد هستید، با معرفی بهترین برنامه زیبا کننده صورت همراه ما باشید.

استفاده از بهترین برنامه زیبا کننده صورت به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان به یک تصویر بی‌عیب و نقص دست یابید. وقتی نوبت به گرفتن سلفی می‌رسد، همه می‌خواهند بهترین چهره خود را به نمایش بگذارند.

خوشبختانه، اپلیکیشن‌های فیلتر چهره یا زیبا کننده چهره وجود دارند و به شما کمک می‌کنند تصویر خود را تغییر دهید. اگر می‌خواهید در تصاویر مختلف کاملا عالی باشید، استفاده از این اپ‌ها به شما کمک خواهد کرد.

این مدل برنامه‌ها امکانات بی‌شماری برای ویرایش و افزایش کیفیت عکس‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهند. از طریق این امکانات می‌توان سلفی‌های بامزه‌ای گرفت و آنها را با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشت.

اگر شما هم مایل هستید از بهترین اپلیکیشن زیبا کننده چهره استفاده کنید و تصاویری جالب خلق کنید در ادامه ما را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه های یادداشت اندروید و آیفون

بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS

بهترین اپلیکیشن های زیبایی چهره

برای تغییر عکس‌های خود نیازی به حرفه‌ای بودن و استفاده از فتوشاپ نیست زیرا با کمک اپلیکیشن‌های گوشی‌ خود نیز می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید. این برنامه‌های زیبا کننده چهره برای اندروید و  iOS در دسترس هستند و در ادامه مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

بهترین اپلیکیشن های زیبایی چهره که در ادامه آمده‌اند، هم برای آیفون و هم اندروید در دسترس هستند. در صورتی که یک برنامه فقط برای آیفون یا فقط برای اندروید در دسترس باشد، در توضیحات آن گفته شده است.

Peachy

اپلیکیشن Peachy یکی از بهترین برنامه‌های زیبا کننده عکس چهره برای تمام کسانی است که هیچ تجربه‌ای در ویرایش عکس ندارند. اما با وجود اپلیکیشن قدرتمندی نظیر Peachy می‌توان بدون نیاز به تنظیمات سخت و پیچیده به هدف خود رسید.

یکی از دلایلی که اپلیکیشن Peachy تبدیل به بهترین برنامه فیلتر چهره شده، بحث تنظیمات دستی آن است که مزایای بسیار زیادی دارد؛ یعنی به جای استفاده از ابزارها و پیش‌فرض‌های آماده، می‌توانید خودتان دست به کار شده و تنظیمات کامل اپلیکیشن را به دست بگیرید.

Photo Face Swap

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی که با استفاده از آن قادر به تغییر چهره در عکس‌های خود هستید، برنامه Photo Face Swap نام دارد. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا صورت خود و یا هر شخص دیگر موجود در عکس را به صورت شخص دیگری تبدیل کنید.

برنامه Photo Face Swap رابط کاربری بسیار ساده‌ای را به همراه دارد و بدون تردید شما از آن لذت می‌بردید. اپلیکیشن Photo Face Swap برای آیفون عرضه نشده و تنها نسخه اندرویدی آن در دسترس است.

Snap Image Editor

Snap image یک ویرایشگر قدرتمند و دوربین عکاسی زیبایی چهره است که عکس‌های معمولی را به زیباترین شکل تغییر می‌دهد. ابزارهای قدرتمند برنامه، امکان ویرایش عکس را راحت‌تر کرده است.

کافی است که منطقه مورد نظر را در صورت انتخاب کرده و آن را صاف کنید. می‌توانید طوری ویرایش کنید که حرفه‌ای به نظر برسد.

از ویژگی‌های برنامه Snap Image می‌توان به صدها فیلتر جذاب سینمایی، برش، چرخش و ورق زدن تصویر، تصحیح خودکار عکس، کنتراست، روشنایی، اشباع و نوردهی و … اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن های مدیریت مالی

بهترین آنتی ویروس اندروید 2022

Airbrush

این برنامه ابزارهای روتوش و کارپسند و گزینه‌های جذاب فیلتر را به کاربر می‌دهد. تمام لک و جوش‌ها از صورت خود محو کنید و با افزودن رژگونه و رژلب خوش رنگ، عکس‌ها را زیبا کنید.

شما می‌توانید به چشم‌ها برق و درخشندگی اضافه کنید. در نهایت با ایربراش جذاب‌تر به نظر می‌رسید. از ویژگی‌های برنامه Airbrush می‌توان به قابلیت برنزه کردن پوست، سفید کردن دندان ها، افزودن رژگونه، تغییر شکل عکس، حذف لک و جوش و … اشاره کرد.

Facetune 2

این برنامه یکی از جذاب‌ترین اپلیکیشن‌های زیبا کننده چهره در عکس است که قوی‌ترین ویرایش‌ها را روی عکس اعمال می‌کند. در عرض چند ثانیه تغییرات دلخواه را به عکس اضافه کرده و آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

از ویژگی‌های برنامه Facetune2 می‌توان به ایربراش و روتوش عکس‌های سلفی، انتخاب از میان صدها فیلتر،  قابلیت حذف پس زمینه، قابلیت مقایسه قبل و بعد از تغییرات و … اشاره کرد.

Fotogenic

یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس برای هر سطح از عکاسی Fotogenic است. حتی اگر جزو عکاسان مبتدی هستید، می‌توانید بهترین اثر هنری را خلق کنید. این برنامه ایده‌های خلاقانه برای زیباتر شدن عکس‌ها را به شما می‌دهد.

از ویژگی‌های برنامه Fotogenic می‌توان قابلیت برش دادن عکس، پنهان کردن قسمت‌های ناخواسته، رفع عیوب چهره، اضافه کردن سایه برای چشم‌ها، انتخاب یک رنگ جذاب برای لب‌ها و … را نام برد.

Beauty camera by meitu

این برنامه یک ویرایشگر فوق العاده عکس و ویدیو است. این برنامه هر آنچه که نیاز دارید، در دسترس شما قرار می‌دهد؛ بیش از 200 افکت اصلی و فیلتر را برای زیباتر شدن عکس دارد و می‌توانید به عکس‌های تکراری یک رنگ و لعاب زیباتر بدهید.

گزینه های مختلف براش جادویی، قابلیت افزودن قاب، متن و برچسب به عکس، قابلیت زیباتر کردن چهره شامل سفیدی دندان، کوچک کردن بینی و … از ویژگی‌های این برنامه جذاب است.

Retrica

برنامه Retrica به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های زیبایی چهره برای اندروید در نظر گرفته شده است. برنامه فیلتر عکس سلفی Retrica با میلیون‌ها کاربر و دانلود، از زمان آغاز به کار خود همواره کیفیت را ارائه کرده است و بهترین برنامه ویرایش عکس چهره است.

ساخت کلاژ در برنامه افکت صورت Retrica، بهترین نرم افزار آرایش چهره، بسیار آسان و سرگرم کننده است. شما فقط باید چندین عکس سلفی بگیرید و بقیه را به این برنامه شگفت انگیز بسپارید.

Hair Color Changer

نرم افزار زیباساز چهره Hair Color Changer یکی از مهم‌ترین اپلیکیشن‌های زیبایی چهره در زمینه تغییر رنگ مو است. این برنامه زیبایی دارای بیش از 40 رنگ پیش فرض در درون خود بوده که طیف وسیعی از رنگ‌ها را با توناژ و درجه‌های متفاوت شامل می‌‎شود.

گفتنی است نصب این فیلتر زیبایی صورت رایگان بوده و بعد از ویرایش رنگ مو نیز امکان به اشتراک‌گذاری تصویر برای کاربران فراهم شده است.

YouCam Perfect

یو کم پرفکت از بهترین اپلیکیشن های زیبایی چهره است. این برنامه متخصص افزودن زیبایی طبیعی شخصی در عکس است و برای این هدف از ابزارهای ویرایش کارآمد خود استفاده می‌کند.

یو کم پرفکت نه تنها برای سلفی‌های از فاصله نزدیک گزینه خوبی محسوب می‌شود، بلکه برای گرفتن عکس‌های تمام قد هم مناسب است. از امکانات جالب این برنامه می‌توان به فیلترهایی که بر روی ویدیوهای سلفی قرار می‌دهد، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه هک وای فای ؛ چطور وای فای را هک کنیم؟

بهترین برنامه هک بازی ؛ لذت بازی بدون محدودیت

Lidow

لیدو یکی دیگر از برنامه‌های ویرایش عکس با امکانات و افکت‌های فراوان است. این برنامه از رابط کاربری به روز با پس زمینه تیره برخوردار است و شامل میان‌برهایی برای انداختن عکس از طریق کلیک کردن یا وارد کردن عکس از گالری عکس‌ها است.

شما می توانید از لایه‌های زیبایی برای پوشش دادن سلفی‌های خود توسط فیلترها و افکت‌های چندگانه استفاده کنید و نسبت‌های عرض به ارتفاع را در عکس مورد نظر بر اساس نظر خود تغییر دهید.

Bestie

بستی به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های زیبایی چهره شناخته می‌شود. برخی از امکاناتی که در این برنامه گنجانده شده شامل زیبا کننده سلفی، دوربین شب، رنگ افشان، افکت‌های دوربین و استیکرهای جالب هستند.

این برنامه با افکت‌های از پیش تعیین شده‌ای مانند Home Away، Pink Pnther و Asuka مجهز شده است. می‌توانید این امکانات را با هم ترکیب و روی عکس‌ها اعمال کنید.

Sweet Selfie

سوییت سلفی برنامه جذابی است که بسیار کاربردی است. این برنامه مختص کلیک کردن و ویرایش کردن سلفی‌ها طراحی شده و امکاناتی مانند جلوه‌های فیلتر، ایموجی و افزودن استیکر در اختیار شما می‌گذارد که کاملا برای سلفی‌ مناسب هستند.

YouCam Makeup

یو کَم میکاپ یک برنامه استودیویی برای اصلاح و انتخاب مدل مو است که عکس‌های شما را در همان لحظه انداختن عکس اصلاح می‌کند. با این برنامه می‌توانید استایل و آرایش‌های مختلف را امتحان کنید، رنگ موهایتان را تغییر دهید و یا افکت‌های خاصی را برای عکس‌های خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

اینستا جی بی ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از GBInstagram

اینستا پلاس ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از Instagram Plus

Candy Camera

کندی کمرا یک برنامه سلفی مشهور با رابط بصری برای دوستداران سلفی است. نکته قابل توجه در رابطه با این برنامه تنوع عملکرد آن در گرفتن عکس‌های با کیفیت بوده و همین باعث شده از بهترین اپلیکیشن های زیبایی چهره باشد.

کندی کمرا مجموعه‌ای از ابزارهای دلخواه را برای زیباکردن سلفی در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توان به سفید کردن پوست، خط چشم و استیکرهای مختلف اشاره کرد.

Cymera

سایمرا یکی از معروف ترین برنامه‌های عکاسی و ویرایش تصویر است. این برنامه دارای عملکردهای زیباسازی مانند لیفت صورت، مواج کردن و اصلاحات مربوط به پوست بوده و در حدود بیش از ۲۰۰ نوع مختلف از موارد آرایشی و مدل‌های موی طبیعی را در اختیار قرار می‌دهد.

این برنامه فهرستی از ابزارهای آماده جهت نمایش دارد که برای سلفی و همینطور عکس‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

B612

برنامه B612 را در حال حاضر باید بهترین اپلیکیشن زیبا کننده چهره به شمار آورد. شما می‌توانید در این برنامه هم عکس‌های سلفی بگیرید و هم برای ویدیوها فیلترهای صورت لحاظ کنید.

بیش از 1500 استیکر و دیگر المان‌های مختلف برای صورت در این برنامه گنجانده شده که بازه‌ی گسترده‌ای از سلایق مختلف را پوشش می‌دهد.

همچنین افکت‌هایی هم هستند که بر روی کل عکس اعمال می‌شوند که از آن‌ها نیز می‌توانید استفاده کنید. B612 از نظر کیفیت و همچنین تنوع بهترین است.

BeautyPlus

اگر به دنبال بهترین برنامه زیبا کننده صورت هستید، برنامه BeautyPlus را از دست ندهید. برنامه‌ای که عکس‌های معمولی شما را جذاب و متفاوت می‌کند.

این برنامه بیش از 300 میلیون بار در دنیا دانلود شده و امتیازات عالی بین کاربران دریافت کرده است. شما می‌توانید در آن هم ویدیو بگیرید و هم عکس‌های سلفی را با استیکرهای مختلف تزیین کنید.

همچنین فیلترهای زیبایی، تغییر پوست، تغییر رنگ چشم و .. نیز در این برنامه وجود دارد. در مجموع همانطور که از اسم برنامه پیداست، در BeautyPlus ابزارهایی برای ریتاچ صورت در نظر گرفته شده است.

Banuba

این برنامه جزو بهترین اپلیکیشن های زیبایی چهره آیفون و اندروید است که با مجموعه‌ای بسیار متنوع از انواع فیلترهای صورت، محبوبیتی بالا برای خود دست و پا کرده است. در Banuba نیز شما هم می‌توانید عکس بگیرید و هم ویدیوهای سلفی ضبط کنید و به صورت آنی فیلترها را اعمال کنید.

MSQRD

MSQRD از بسیاری جهات شبیه به BeautyPlus است. در این برنامه استیکرهای ساده و انیمیت شده که می‌توانید در عکس‌ها و فیلم‌ها از آن استفاده کنید، فیلترهای زیبایی و جلوه‌های مختلف نیز وجود دارد.

یکی از ایرادهایی که به MSQRD می‌گیرند این است که در نسخه‌ی سیستم عامل iOS افکت‌های بیشتری دارد، اما با این‌ حال میلیون‌ها بار در گوگل پلی استور دانلود شده است.

Sweet Camera

یکی دیگر از برنامه‌های بسیار موفق که توانسته با استیکرهای جالب و خنده‌دار در کنار فیلترهای زیبایی و ابزارهای ریتاچ، محبوبیت بالایی برای خود دست و پا کند، Sweet Camera است. ساخت ویدیوهای جذاب همراه با گذاشتن موسیقی و استفاده از استیکرهای زنده و همچنین ابزارهای متنوع برای ویرایش عکس، از Sweet Camera یک برنامه کامل ساخته که کار کردن با آن بسیار لذت بخش است.

lemo cam

برنامه lemo cam امکانات بسیار خوب و جالبی دارد که برای گرفتن عکس‌های سلفی کمکتان می‌کند. از ریتاچ صورت گرفته تا انواع فیلترهایی که می‌توانند به بهبود کیفیت سلفی شما کمک کنند.

در کنار این‌ها، lemo cam مملو از استیکرهای مختلفی است که می‌توانید روی عکس استفاده کنید و هر هفته نیز با به روزرسانی جدید، گالری پربار این برنامه، شاهند استیکرها و فیلترهای جدید نیز می‌شود.

Sweet Snap

Sweet Snap که بهترین برنامه زیبا کننده صورت است، با امکانات زیادی که به سرعت در اپلیکیشن خود جا داده، به یکی از محبوب‌ترین‌ها تبدیل شده است. شما می‌توانید به راحتی در این برنامه عکس‌های سلفی جذاب بگیرید و استیکرهای مختلف به آن اضافه کنید.

همچنین می‌توانید ویدیوهایی همراه موسیقی بگیرید و فیلترها مختلف و استیکرهای متفاوت به آن اضافه کنید، به راحتی گیف درست کنید و آن را ذخیره کرده یا در انواع شبکه‌های اجتماعی به صورت مستقیم به اشتراک بگذارید.

در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین برنامه زیبا کننده صورت پرداختیم. بسیاری از کاربران از این مدل برنامه‌ها استفاده می‌کنند و تصاویری جذاب به ثبت می‌رسانند. کارکردن با این برنامه‌ها بسیار راحت است و شما نیز می‌توانید این مدل برنامه‌ها را دانلود کرده و به آسانی از آنها استفاده کنید.

سوالات متداول

برای زیباسازی تصاویر سلفی کدام اپلیکیشن‌ها مناسب است؟

از بین بهترین اپلیکیشن‌های فیلتر زیبایی صورت می‌توان به BeautyPlus، YouCam، B612، candy camera و … اشاره کرد. این برنامه‌ها رابط کاربری ساده‌ای دارند و نیازی به آموزش‌های خاصی نیست.

بیشتر بخوانید:

  • آموزش دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی
  • دانلود برنامه هپی مود اندروید و iOS [آموزش هک بازی با HappyMod]
  • آموزش کار با اپلیکیشن آساتریدر کارگزاری آگاه
  • آموزش کار با اسنپ چت

.

نظر شما در مورد بهترین اپلیکیشن های زیبایی چهره چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.