سبک زندگی

پیج اصلی اینستاگرام بازیگران ، خوانندگان و ورزشکاران ایرانی را چگونه پیدا کنیم ؟

“;

myFunction();

}
else
{ alert(“اطلاعات را به درستی تکمیل نمایید”);
document.getElementById(“txtHint”).innerHTML=xmlhttp.responseText;
document.getElementById(“txtHint”).innerHTML=”;
document.getElementById(‘payam’).innerHTML=”
}
}
}

xmlhttp.open(“GET”,”https://www.heyvatech.com/inc_newtheme/comments.php?q=”+str+ “&name2=” +str2+ “&text2=” +str3+ “&idcc=” +str4+ “&hiddenrid=” +str5+ “&t1=” +str6,true);
xmlhttp.send();
}


در اپلیکیشن بج می توانید صفحه رسمی و تایید شده اینستاگرام بازیگران ، ورزشکاران و سایر اشخاص مشهور ، کانال تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی آنان را پیدا کنید.

اگر در اینستاگرام ، فیسبوک و توییتر برای یافتن صفحه رسمی یک بازیگر یا خواننده خارجی مشهور جستجو کنید مشاهده میکنید که در کنار نام شخص مشهور یک دایره آبی رنگ با تیک سفید قرار دارد بنام ( Verified badge ) که توسط این شبکه ها برای اطمینان به واقعی بودن آن صفحه به اشخاص پرطرفدار ارائه شده شده است و به معنی مورد تایید بودن آن صفحه میباشد.

اما داستان برای ایرانیان متفاوت است و اکثر اشخاص مشهور ایرانی شرایط و ارتباط لازم برای دریافت این نشان تایید را ندارند!

بنابراین روز به روز تعداد صفحات جعلی ساخته شده بنام اشخاص مشهور ایرانی بیشتر میشود و به راحتی نمیتوانیم صفحه واقعی و رسمی این افراد در شبکه های اجتماعی را پیدا کنیم و حتی ممکن است اشتباها فالوور یک صفحه جعلی بشویم ! همچنین مردم در گوگل بدنبال اینستاگرام رسمی اشخاص معروف جستجو میکنند که نتیجه ای هم ندارد.

 

badge , اینستاگرام بازیگران

پیج اصلی اینستاگرام بازیگران ، خوانندگان و ورزشکاران ایرانی را چگونه پیدا کنیم ؟

به تازگی ما میتوانیم با دانلود اپلیکیشن بج براحتی صفحه رسمی و تایید شده اینستاگرام بازیگران ، خواننده ها ، ورزشکاران و کلیه اشخاص مشهور و سایر شبکه های اجتماعی را پیدا کنیم.

شرکت ویرلن یک اپلیکیشن بنام بج ساخته است که درآن صفحه رسمی اشخاص پرطرفدار در شبکه های اجتماعی رو میتوانید مشاهده کنید .بج به معنای نشان و مخفف ( Verified badge ) یا نشان تایید است .
نکته مهم اینکه اشخاص پرطفدار میتوانند با ثبت نام و عضویت در اپلیکیشن بج صفحه رسمی خود در شبکه های اجتماعی را ثبت نموده که پس از تایید مدیریت بج ، صفحه پروفایل ایشان در اپلیکیشن نمایش داده میشود .

اپلیکیشن بج رو بصورت رایگان از کافه بازار یا گوگل پلی دانلود کنید و نام بازیگر ، خواننده ، ورزشکار یا هر فرد مشهور مورد نظر خود رو جستجو کنید و به صفحه رسمی این اشخاص در اینستاگرام ، کانال تلگرام ، فیسبوک و توییتر وارد شوید .

 

badge , اینستاگرام بازیگران

 

در اپلیکیشن بج میتوانید همچنین به صفحه ویکی پدیا و imdb بازیگران وارد شوید تا با فعالیت های این هنرمندان بیشتر آشنا شوید.

badge , اینستاگرام بازیگران

و یا با ورود به صفحه soundcloud خوانندگان بصورت رایگان به آهنگ های خواننده مورد نظر خود گوش دهید .

استفاده از این برنامه بسیار ساده است و تنها کافیست نام ورزشکار ، بازیگر یا خواننده مورد نظر خودتان را در جستجو کنید .

تمام بخش های اپلیکیشن بج بصورت کامل و برای همیشه رایگان است .

برای دانلود اپلیکیشن بج و مشاهده اینستاگرام بازیگران ، خوانندگان ، ورزشکاران و سایر اشخاص مشهور بروی آیکون ها زیر کلیک کنید و اپلیکیشن بج را از بازار و یا گوگل پلی دانلود کنید.

 

 

 

منبع:نمناک


امروزه اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، توییتر و فیسبوک به منظور معرفی صفحات اصلی سلبریتی و افراد مشهور، در کنار نام کاربری آنها از یک دایره آبی رنگ و یا تیک سفید استفاده می کنند. این قابلیت که با نام Verified badge شناخته می شود، برای کاربران به عنوان یک راهکار اساسی به منظور شناسایی حساب رسمی افراد مشهور، مد نظر قرار می گیرد.
دریافت تیک آبی اینستاگرام برای همه صفحات کاربری به آسانی امکان پذیر نخواهد بود. اینستاگرام برای اعطای این قابلیت، معیارهای خاصی را مد نظر قرار داده است. امروزه تعداد زیادی از بازیگران، سلبریتی ها، ورزشکاران و افراد سیاسی را در اینستاگرام مشاهده می کنید که در کنار نام کاربری آن ها قابلیت تیک آبی مشاهده می شود. کاربر به راحتی می تواند برای پیدا کردن صفحه اصلی شخصیت محبوب خود این ویژگی را مشاهده کند و فرد مورد نظر را دنبال نماید. سازمان ها و شرکت های مختلف نیز امروزه می‌توانند از این قابلیت در کنار نام کاربری خود بهره ببرند. برای شناسایی رسمی بودن اکانت مورد نظر، این ویژگی بهترین راهکار است. 

معروف ترین ایرانیانی که در اینستاگرام تیک آبی گرفته اند

معروف ترین ایرانیانی که در اینستاگرام تیک آبی گرفته اند

بررسی حساب های کاربری فعال در اینستاگرام به ما نشان می دهد که بازیگران و ورزشکاران ایرانی توانسته اند به عنوان محبوب ترین افراد، کنترل این شبکه را در دست بگیرند. شما بالاتر از افراد مشهور و سیاستمداران می‌توانید بخش زیادی از بازیگران را مشاهده کنید که با فالوورهای بالا، در کنار نام کاربری خود از قابلیت تیک آبی برخوردار هستند. جالب است بدانید که بیشترین فالوور را در میان کاربران ایرانی یک کمدین معروف با نام حسن ریوندی در اختیار دارد. این کمدین تاییدیه حساب کاربری خود را با دریافت تیک آبی در اختیار داشته و با بیش از ۱۹ میلیون فالوور توانسته است جایگاهی مطمئن برای خود در اینستاگرام دست و پا کند.
رتبه بعدی در میان کاربران ایرانی که توانسته است علاوه بر دریافت تیک آبی بیش از ۱۶ میلیون فالوور را به خود جذب کند، در اختیار بازیگر سرشناس کشورمان یعنی مهناز افشار است. جالب است بدانید تا مدتی پیش، رکورد در اختیار داشتن بیشترین فالوور اینستاگرام در میان کاربران ایرانی نیز در اختیار ایشان بود. با این حال هم اکنون وی با ۱۶ میلیون فالوور، در اینستاگرام فعالیت دارد.
اگر بخواهیم نفرات بعدی این لیست را معرفی کنیم، می توانیم سراغ ورزش محبوب فوتبال برویم. علی کریمی یکی دیگر از کاربران ایرانی در اینستاگرام محسوب می‌شود که با در اختیار داشتن بیش از 9 میلیون دنبال ‌کننده توانسته است خود را به عنوان یکی از محبوب ترین چهره های اینستاگرامی معرفی کند. برای خرید فالوور اینستاگرام کافی است وارد صفحه درج شده شوید.
علی دایی با نزدیک به 9 میلیون دنبال کننده و فرهاد مجیدی از ورزشکاران محبوب کشورمان نیز به عنوان گزینه های بعدی می توانند در این رده بندی قرار بگیرند. اگر به دنبال بررسی کاربران ایرانی که در اینستاگرام تیک آبی دارند هستید، می‌ توانید موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

  • احسان علیخانی (بازیگر)
  • امین حیایی (بازیگر)
  • سید مهدی رحمتی (فوتبالیست)
  • حسن یزدانی (کشتی گیر)
  • پیمان معادی (بازیگر)
  • محمدرضا گلزار (بازیگر)
  • شهاب حسینی (بازیگر)
  • جواد نکونام (فوتبالیست)
  • مهدی طارمی (فوتبالیست)
  • علیرضا فغانی داور فوتبال از دیگر افرادی به شمار می رود که در کنار نام کاربری خود تیک آبی اینستاگرام را دریافت کرده است.

در میان افراد سیاسی کشورمان، دکتر محمدجواد ظریف نیز با بیش از ۷۰۰ هزار دنبال کننده از تیک آبی اینستاگرام بهره می برد. حسن روحانی رئیس جمهور سابق ایران نیز بیش از دو میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و حساب کاربری وی دارای تیک آبی است.

کدام سازمان ها تیک آبی دارند؟

کدام سازمان ها تیک آبی دارند؟

در کنار افراد مشهوری که موفق به دریافت تیک آبی اینستاگرام شده‌اند، برخی از سازمان‌ها نیز توانسته اند از این قابلیت در کنار نام کاربری خود بهره ببرند. به عنوان مثال اپراتور ایرانسل به عنوان یکی از محبوب ترین اپراتورها با بیش از ۶۰۰ هزار فالوور از تیک آبی اینستاگرام برخوردار است. علاوه بر این، فدراسیون فوتبال ایران نیز از این قابلیت در کنار حساب کاربری تیم ملی فوتبال بهره می برد.
در حالت کلی سازمان ها و شرکت ها نیز باید به مانند حساب های کاربری شخصی بتوانند اصالت خود را تایید کنند و از قابلیت تیک آبی اینستاگرام بهره‌مند شوند.