سبک زندگی

نحوه دانلود عکس از اینستاگرام در ویندوز + دانلود فیلم از اینستاگرام در کامپیوتر

آموزش دانلود عکس و فیلم اینستاگرام در کامپیوتر – در این آموزش به شما یاد می دهیم چگونه عکس و ویدئوی اینستاگرام را به راحتی و بدون محدودیت و البته کاملا رایگان ذخیره و دانلود کنید.

نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام و ذخیره در کامپیوتر یکی از چالش هاییست که کاربران از ابتدا تاکنون در استفاده از این وبسایت اینستاگرام با آن مواجه بوده اند. وبسایت و اپلیکیشن اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که به صورت پیش فرض امکان ذخیره عکس و فیلم از اینستاگرام برای کاربر وجود ندارد و به نظر می رسد این محدودیت به علت جلوگیری از حق کپی رایت و نسخه برداری است. ولی با نصب چند افزونه بر روی مرورگر خود می توانید به راحتی  عکسها و فیلم های دلخواه را بر روی کامپیوتر خود دانلود کنید و نیاز به سایت دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر ندارید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

1- دانلود از اینستاگرام با گوگل کروم:

وارد صفحه افزونه  Image Downloader for IW شوید و در صفحه ای باز شده بر روی  Add to chrome کلیک کنید تا افزونه کروم برای دانلود عکس از اینستاگرام بر روی مرورگر شما نصب شود.

دانلود ویدیو از اینستاگرام با کامپیوتر

برای نصب افزونه کروم برای دانلود فیلم از اینستاگرام وارد صفحه Video Downloader for IW شوید و همانند مرحله قبل روی Add to chrome کلیک کنید تا نصب شود. پس از آن توجه داشته باشید تا آیکون های افزونه به رنگ خاکستری نباشند در صورتی که آیکون ها خاکستری و غیر فعال بودند کافی است بر روی آنها کلیک کنید تا افزونه ها فعال شوند.(اگر با فعال کردن افزونه ایکون دانلود گوشه تصاویر اضافه نشد یکبار مرورگر خود را ببندید و دوباره باز کنید) حال کافیست به پیج یا آدرس اینستاگرامی مد نظر خود مراجعه کنید، آیکونی در گوشه عکس ها و ویدیوهای خواهید دید که با کلیک بر روی آن به راحتی ویدیو و تصویر بر روی کامپیوتر شما دانلود خواهند شد.

دانلود عکس از اینستاگرام با کامپیوتر

 

2- دانلود از اینستاگرام با  فایرفاکس :

با مرورگر فایرفاکس وارد صفحه افزونه  Image Downloader for IW شوید و در صفحه ای باز شده بر روی  Add to Firefox کلیک کنید تا افزونه کروم برای دانلود عکس از اینستاگرام بر روی مرورگر شما نصب شود.

دانلود فیلم از اینستاگرام با کامپیوتر

برای نصب افزونه کروم برای دانلود فیلم از اینستاگرام وارد صفحه Video Downloader for IW شوید و همانند مرحله قبل روی Add to Firefox کلیک کنید تا نصب شود. پس از آن توجه داشته باشید تا آیکون های افزونه به رنگ خاکستری نباشند در صورتی که آیکون ها خاکستری و غیر فعال بودند کافی است بر روی آنها کلیک کنید تا افزونه ها فعال شوند.(اگر با فعال کردن افزونه ایکون دانلود گوشه تصاویر اضافه نشد یکبار مرورگر خود را ببندید و دوباره باز کنید) حال کافیست به پیج یا آدرس اینستاگرامی مد نظر خود مراجعه کنید، آیکونی در گوشه عکس ها و ویدیوهای خواهید دید که با کلیک بر روی آن به راحتی ویدیو و تصویر بر روی کامپیوتر شما دانلود خواهند شد.

اگه سوال یا مشکلی در رابطه با دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام بری روی PC  و لپ تاپ خودتان دارید از طریق  قسمت دیدگاه پایین صفحه با ما در ارتباط باشید.