تکنولوژی

بهترین اپلیکیشن‌های سیم‌کارت و شماره تلفن مجازی برای اندروید

آیا شما به یک سیستم تلفنی مقرون به صرفه نیاز دارید که برای ارتباطات در محل کار و خارج از محل کار قابلیت‌های خوبی به شما ارائه دهد و حتی مرزهای ملیتی را حذف کند؟ خب، سیستم تلفن مجازی یک راه حل موثر است. دنیا در حال پیشرفت است. تکنولوژی نیز با سرعت بسیار زیادی در حال پیشرفت است. به همین دلیل، بسیاری از شرکت‌های بزرگ در حال حذف خطوط تلفنی سنتی خود هستند و تصمیم گرفته‌اند که بجای آن از سیستم شماره مجازی به عنوان رابطی برای ارتباط با کارمندان و مشتریان خود استفاده کنند. البته فرآیند سنتی برای ارتباط حذف نمی‌شود بلکه این فرآیند به چیزی تغییر حالت می‌دهد که پیشرفته‌تر و انعطاف‌پذیرتر است. کسب‌وکارها می‌توانند مزایای زیادی را از این روند و بوسیله شماره‌ مجازی بدست آورند.

شماره‌ مجازی چیست؟

شماره‌های تلفن مجازی که به آنها DID نیز گفته می‌شود، بخشی جذایی ناپذیر از سیستم‌های تلفنی کلود هستند که از طریق ارتباط اینترنتی عمل می‌کنند و اکثرا در ارتباطات همگانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شماره‌های تلفن مجازی برای تمام کشورهای دنیا در دسترس است. بنابراین هر کاربر می‌تواند از هر کشوری به کشور دیگه تماس بگیرد. یک شماره مجازی برای شرکت‌هایی که مشتریان آنها در کشورهای مختلفی زندگی می‌کنند، یک انتخاب عالی محسوب می‌شود. آنها می‌توانند شماره‌های متنوعی را از کشورهای مختلف خریداری کنند و با یک سیستم مشترک (سیستم تلفن مجازی)، از آنها استفاده کنند. بنابراین، سیستم تلفنی کلود به شما اجازه می‌دهد تا از یک سیستم یکسان بتوانید از تعداد زیادی شماره مجازی استفاده کنید.

موارد استفاده از شماره مجازی

آنها می‌توانند درجات مختلفی از اهداف را پوشش دهند. برخی از موارد استفاده و اهداف در ادامه توضیح داده شده‌اند:

1٫ کسب‌وکار

این شماره‌ها بیشتر در سرویس‌های مشتریان و مراکز تلفن استفاده می‌شوند. به طوری که به نظر می‌رسد شماره‌ها از یک کشور یکسان هستند. اما در واقعیت، آنها در مکان‌های مختلف و محدوده‌های زمانی متفاوتی قرار دارند. شماره‌های مجازی برای کسب‌وکارهایی که مشتریان بین‌المللی دارند، ضروری هستند. هر کسب‌وکار از طریق شماره مجازی می‌تواند برای مشتریانی که از او دور هستند، محلی به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: با ارزش ترین برندهای ایران و جهان در سال ۲۰۱۹

2٫ اشخاص حقیقی

مهاجران و افرادی که زیاد مسافرت می‌کنند نیز از شماره‌های مجازی و محلی استفاده می‌کنند تا بدین ترتیب افراد از دیگر نواحی و کشورها بتوانند هر زمان که خواستند، با آنها تماس بگیرند.

3٫ بازاریابی

برخی از سازمان‌ها به دلایل تبلیغاتی مختلف، از شماره‌های تلفن مجازی و محلی برای کانال‌های متنوع بهره می‌برند. چون این کار به آنها این امکان را می‌دهد که ترافیک تولید شده از منابع مختلف مانند AdWords گوگل، فیسبوک و غیره را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: مهمترین دلایل شکست کسب و کارهای نوپا

4٫ سرویس‌های مجازی

شرکت‌هایی که کسب‌وکار مجازی دارند، تمام کارها و تسهیلاتشان را بر این اساس انجام می‌دهند. مشتری‌ها و کارمندانِ شرکت‌های چندملیتی (MNCs) در همه جای دنیا حضور دارند. شماره‌های تلفن مجازی برای کسب‌وکار قادر است این مشتریان جهانی یا شرکت‌ها یا کارمندان در مناطق مختلف جغرافیایی را به سادگی به هم متصل کند.

مزایای سیستم تلفن مجازی

بدون سخت‌افزار: سیستم‌های کلود همیشه یک انتخاب موثر و هوشمندانه برای کسب‌وکارهای در حال ظهور هستند. دلیل آن است که این سیستم‌ها ویژگی‌های پایداری را با نرخ‌های مقرون به صرفه برای ما فراهم می‌کنند. پس دیگر لازم نیست که شما برای هیچ سخت‌افزار اضافی پول بدهید.

کارایی: تلفن کسب‌وکارهای مرسوم، به مراتب هزینه نگهداری و تعمیر بیشتری دارند و نسبت به سیستم‌های تلفن مجازی پرهزینه‌تر هستند.

راه‌اندازی ساده: این سیستم بر روی کلود کار می‌کند. بنابراین در عرض چند دقیقه می‌تواند راه‌اندازی شود.

از راه دور: ایده اصلی تکنولوژی کلود آن است که همه چیز را وایرلس کند و آنها را از هر کجای دنیا دسترس‌پذیر کند.

مزایای ارتباطی: اگر شما از سیستم تلفن مجازی مبتنی بر VoIP استفاده کنید، ویژگی‌های مختلفی مانند IVR، ضبط تماس، انتقال تماس و غیره وجود دارد.

۱۴ اپلیکیشن شماره مجازی برای تلفن‌های هوشمند اندروید و iOS

چگونه می‌توانید یک شماره دیگر را برای کسب‌وکارتان به گوشی هوشمند خود اضافه کنید تا دیگر لازم نباشد که دو تلفن همراه داشته باشید؟ برخی از تلفن‌های هوشمند دو سیم کارت می‌خورند و برخی از آنها eSIM (سیم کارت جاسازی شده در خود) دارند. در هر حال اکثر تلفن‌های هوشمند هیچ یک از این ویژگی‌ها را ندارند. به همین دلیل این اپلیکیشن‌ها (که به آنها eSIM برای SIM الکترونیک گفته می‌شود) به شما اجازه می‌دهند تا یک شماره تلفن مجازی دیگر به صورت رایگان داشته باشید.

به این شماره‌ها، “شماره‌های قابل استفاده به صورت موقت” (Temporary Disposable Numbers) گفته می‌شود. این شماره‌ها برای عملکرد خود به اتصال اینترنتی نیاز دارند چون VoIP هستند. این شماره‌ها احتمالا بهترین سیستم تلفن مجازی برای کسب‌وکارهای کوچک هستند چون برخلاف PBX، لازم نیست هیچ سخت‌افزار اضافی بخرید.
داشتن یک خط دوم به شما کمک می‌کند که بتوانید زندگی شخصی خود را از زندگی کاری مجزا کنید. درست مثل کاری که ایمیل کسب‌وکار شما، با ایجاد یک هویت جداگانه یا حرفه‌ای انجام می‌دهد. با وجود یک خط مجازی برای تلفن دفتر کار که به عنوان شماره طراحی شده برای کسب‌وکار شما است، شما تمام مزایای یک خط تلفن حرفه‌ای را به سادگی نصب اپلیکیشن موبایل یا دسکتاپ روی دستگاه‌هایی که دارید (مثل تلفن هوشمند، ساعت هوشمند، تبلت، PC و مک)، خواهید داشت.

این خط برای نسخه اندروید (Oreo)8.0 یا اندروید 9٫0 مانند Samsung Galaxy، Huawei Mate، Oppo، Vivo، XiaoMi، Nokia و حتی iOS اپل iPhone X بسیار عالی کار می‌کند. آن آداپتورهای دو سیم کارتی که برای iPhone وجود داشت را فراموش کنید. این اپلیکیشن برای شماره مجازی یک راه‌حل بهتر است. مزیت آن این است که هر دو شماره به صورت دائمی وجود دارند در حالی که با وجود آداپتور، در هر زمان فقط یک سیمکارت می‌تواند فعال باشد. مزیت دیگر آن است که این شماره‌ها تا زمانی که بخواهید قابل استفاده هستند. شما می‌توانید زمانی که تعداد تماس‌های اسپم زیادی به شماره قدیمی خود دریافت می‌کنید، برای یک شماره جدید نام‌نویسی کنید.

1٫ Google Voice

Google Voice برای تمام تلفن‌ها و ایمیل‌های صوتی، به سادگی ایمیل به شما یک شماره مجازی اختصاص می‌دهد. این شماره در امریکا و برای تماس‌هایی که با دوردست می‌گیرید، رایگان است و برای تماس‌های بین‌المللی نرخ‌های پایینی دارد. این یک سرویس شماره تلفن مجازی برای ارسال است. این شماره مجازی به Hangout گوگل شما متصل می‌شود. این بدین معنی است که تمام تماس‌ها و SMSها از طریق Hangout انجام می‌شود. برای گرفتن اشتراک یک شماره مجازی، بر روی دکمه settings کلیک کنید. سپس به تب Phones بروید و آن را با شماره تلفن فعلی خود یکپارچه کنید. این کار برای تماس‌های بین المللی، به خوبی eSIM است.

اپلیکیشن شماره مجازی Google Voice

2٫ Burner

Burner شماره مجازی دیگر شماست. شماره کاری، شماره Craigslist، شماره Etsy یا شماره قرارهای شما. این شماره مجازی، شماره‌ای است که به دیگران می‌دهید، زمانی که می‌خواهید در دسترس باشید اما در عین حال می‌خواهید این انتخاب را داشته باشید که هر زمان نخواستید، آن را قطع کنید. از Burner برای موقعیت‌های روزانه خود استفاده کنید. برای فرم‌های وب، تحویل‌های پستی، فروشندگان و خرید از وب. درست مثل دیگر شماره‌های تلفن. تمام ویژگی‌هایی که نیاز دارد تا در دسترس باشید؛ مانند تماس‌ها، پیام‌های متنی و پیام‌های حاوی عکس. چند حساب Burner ایجاد کنید و آنها را تا زمانی که می‌خواهید نگه دارید و هر زمان که دیگر آنها را نخواستید، آنها را بسوزانید (بدون هیچ مشکل و بدون هیچ قراردادی). Burner خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و شماره واقعی خود را شخصی نگه دارید. شماره‌های نامحدود برای تماس، پیام متنی و پیام حاوی تصویر هستند. حال می‌توانید Burner خود را با استفاده از Burner Connections به اپلیکیشن‌های مورد علاقه خود متصل کنید.

اپلیکیشن شماره مجازی Burner

  • شماره تلفن‌های واقعی، زمانی که به آنها احتیاج دارید. برخلاف تولید کننده تصادفی برای شماره تلفن، Burnerها شماره‌های واقعی با کدهای محلی هستند که شما می‌توانید از آنها برای تماس‌ها، پیام‌های متنی و ایمیل صوتی استفاده کنید تا با هر کسی که می‌خواهید در تماس باشید.
  • هویت موبایل خود را کنترل کنید. مدیریت کنید که چه کسی می‌تواند به شما دسترسی داشته باشد، بدون آنکه اطلاعات شخصی شما را تحت کنترل داشته باشد یا از یک شماره تلفن تقلبی غیرفعال استفاده کند. ویژگی‌هایی مانند قفل Touch ID و رنگ‌های خط سفارشی شما را سازمان‌یافته و تحت کنترل نگه می‌دارد.
  • اتصال خود را قطع کنید. Burner را تا زمانی که می‌خواهید نگه دارید یا آن را با لمس یک دکمه، از بین ببرید. مثل یک شعبده، شماره مجازی شما از سرویس خارج می‌شود و داده از تلفن شما پاک می‌شود.

3٫ اپلیکیشن شماره مجازی Line2

Line2 یک سرویس تلفنی کلود است که به شما اجازه می‌دهد تا به سادگی توسط یک اپلیکیشن، با دستگاه‌های همراه خود صحبت کنید یا پیام ارسال کنید. یک خط تلفن دیگر اضافه کنید یا سیستم تلفن کسب‌وکار خود را کامل کنید و این خط را به تلفن همراه، تبلت‌ها و کامپیوترهای خود وصل کنید. Line2 یک سرویس تلفنی مبتنی بر IP است که در کلود اجرا می‌شود و در هر دستگاه متصل به اینترنت کار می‌کند.

زمانی که شما یک شماره را در (کد) منطقه مورد نظرتان انتخاب کنید، یک اپلیکیشن وجود دارد که به عنوان شماره تلفن شما عمل می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا به صورت نامحدود تماس بگیرید و پیام ارسال کنید. همچنین با هزینه اضافی می‌توانید از دیگر ویژگی‌های کسب‌وکار مانند همراه خودکار (auto attendant)، داشتن چند خط و نمایش مخاطب (call screening) لذت ببرید.

  • طرح جامع و همه‌جانبه. هرچقدر می‌خواهید پیام ارسال کنید و با این پکیج ماهانه، از تماس نامحدود در امریکا و کانادا لذت ببرید.
  • هر شماره‌ای که می‌خواهید انتخاب کنید. یک شماره محلی را در شهری که می‌خواهید انتخاب کنید یا شماره مجازی فعلی خود را بدون هیچ هزینه اضافی انتقال دهید.
  • شماره خود را انتقال دهید. هر شماره وایرلس یا زمینی که در امریکا یا کانادا دارید را به اکانت Line2 انتقال دهید.
  • اتصال تماس به شماره دیگر. تمام تماس‌ها را به شماره موبایل یا شماره دفتر کار و یا منزل متصل (یا فوروارد) کنید.
  • تماس وای‌فای. از طریق وای‌فای و داده موبایل صحبت کنید و پیام ارسال کنید. مهم نیست که از چه شبکه‌ای استفاده می‌کنید. اگر شبکه را هم تغییر دهید، تماس‌های شما برقرار خواهد ماند. حتی در نواحی مرده تلفن همراه (dead zone).
  • بدون قرارداد. در هر زمان می‌توانید کنسل کنید. برای سرویس‌های ماهانه ثبت نام کنید. راه اندازی اولیه یا کنسل کردن نیز هیچ هزینه‌ای در پی نخواهد داشت.

4٫ شماره مجازی اسکایپ

با داشتن شماره تلفن مجازی اسکایپ، دوستان شما می‌توانند با شما تماس بگیرند، حتی اگر اسکایپ نداشته باشند. پس شماره اسکایپ، مثل یک شماره معمولی است. شما تماس‌ها را با کامپیوتر پاسخ می‌دهید. این شماره مجازی چطور کار می‌کند؟ جِین به تازگی یک شماره اسکایپ را راه‌اندازی کرده است. حال، زمانی که جِین برای کار به هر جای امریکا یا جهان برود، دوستان و خانواده او می‌توانند مثل همیشه، با او تماس بگیرند. اسکایپ همه کارهای هوشمندانه را انجام می‌دهد و زمانی که جِین وارد برنامه اسکایپ شود، تماس‌های افراد را به کامپیوتر جِین می‌فرستد. برای گرفتن شماره اسکایپ نام‌نویسی کنید و به سادگی شماره‌ای محلی دریافت کنید که هر جای دنیا که باشید، مردم بتوانند با شما تماس بگیرند. شماره‌های اسکایپ با کد نواحی مختلف و در بسیاری از کشورها، در دسترس هستند.

  • یک شماره حرفه‌ای برای دفتر کار بگیرید.
  • میزان دسترس‌پذیری خود را با یک شماره بین‌المللی گسترش دهید.
  • تماس‌های خود را یکجا مدیریت کنید و پول خود را ذخیره کنید.
  • شماره منزل را زمانی که در خانه نیستید، نگه دارید.
  • تماس را برای خانواده خود ارزان‌تر و ساده‌تر کنید.
  • مشکل نیاز به یک شماره محلی برای بانک را حل کنید.

5٫ Sideliner

Sideline یک شماره دوم مجانی برای تلفن هوشمند شماست. Sideline از شبکه حامل فعلی شما استفاده می‌کند. پس هر کجا که تلفن شما کار کند، شماره دوم شما نیز کار خواهد کرد. از آنجا که Sideline قابلیت اطمینان حامل را فراهم می‌کند، یک راه‌حل برای تلفن کسب‌وکارهای کوچک، کارآفرینان، فریلنسرها یا اشخاصی محسوب می‌شود که برای حفط حریم خصوصی به یک شماره دوم نیازمندند. شما در نهایت می‌توانید استفاده از شماره تلفن خود را برای کار کنار بگذارید و شماره شخصی خود را خصوصی نگه دارید.

  • شماره کد محلی. یک کد محلی انتخاب کنید و شماره‌ای بگیرید که هرجا می‌روید کار کند. شما با خط تلفنی دوم خود می‌توانید صحبت کنید یا پیام ارسال کنید. چون این شماره مجازی، مانند شماره‌ای واقعی است، پس می‌توانید به هرکسی زنگ بزنید یا به هر شخصی پیام ارسال کنید.
  • انتقال خط موجود. اگر شما در حال حاضر یک شماره کاری روی خط دیگر یا دستگاه دیگر دارید، انتقال شماره به شما اجازه می‌دهد که این شماره را به Sideline انتقال دهید.
  • قابلیت اطمینان حامل. برخلاف اکثر اپلیکیشن‌های تماس که از وای‌فای استفاده می‌کنند، Sideline با شبکه سلولی عادی کار می‌کند تا کیفیت عالی و مشابه با شماره شخصی خود و در عین حال قابلیت اطمینانی که با شماره شخصی خود دارید را به شما بدهد. این شماره همچنین به شما این امکان را می‌دهد که دقایق تماس را بین دو شماره به اشتراک بگذارید (احتمالا به صورت نامحدود). Sideline در مقایسه با سیستم‌های تلفنی VoIP، مجازی یا مبتنی بر کلود، از مقدار حداقلی داده برای عملکرد کلی خود استفاده می‌کند.
  • تماس و ارسال پیام. شماره دوم شما، درست مثل شماره اول شماست. آیدی‌های تماس مجزا، اعلان‌ها (نوتیفیکیشن‌ها) و زنگ‌های تماس مجزا به صورت واضح مشخص می‌کند که چه کسی با شما تماس برقرار کرده است. برای ارتباطات خارج از محدوده، تنها Sideline را باز کنید. با شماره تلفن مجانی خود، می‌توانید با استفاده از طرح حاملی که هم‌اکنون دارید، به صورت نامحدود پیام ارسال کنید و از طریق Sideline تماس برقرار کنید.
    * پشتیبانی برای Hawaii و Alaska به زودی خواهد آمد.
  • خصوصی‌سازی شماره شخصی. شما نباید شماره شخصی خود را به همه بدهید. Sideline به همین دلیل ایجاد شده است. اما این نوع شماره تنها خط دومی برای کار شما نیست؛ این شماره مجازی می‌تواند شماره موقت شما باشد، شماره ناشناس شما یا شماره کسب‌وکارتان. شماره‌ای که هر زمان آن را نخواستید بتوانید آن را از بین ببرید. این شماره مجازی تمام آن چیزی است که احتیاج دارید تا از شماره تلفن اصلی خود محافظت کنید.
  • انتقال ایمیل صوتی. در شب‌ها، آخر هفته‌ها یا تعطیلات، همیشه می‌توانید Sideline خود را به حالت بی‌صدا ببرید و تماس‌ها را مستقیم به ایمیل صوتی بفرستید. همچنین می‌توانید چند ایمیل صوتی یا پاسخ‌های متنی اتوماتیک راه‌اندازی کنید تا پیام‌های تبریک خود را برای هر شرایطی شخصی‌سازی کنید.

6٫ Cloud SIM

آیا به دنبال راهی هستید که تمام نیازمندی‌های موبایل خود را در یک اپلیکیشن با کاربری ساده پیدا کنید؟ اپلیکیشن موبایل Cloud SIM به شما 4 شماره موبایل واقعی و اضافی می‌دهد تا برای کار، سفر، قرار ملاقات‌ها یا تنها برای استفاده شخصی از آنها استفاده کنید. همه‌ی اینها در حالی است که شماره واقعی شما شخصی نگه داشته می‌شود. بدون نیاز به دو تلفن، حامل Cloud eSIM به شما این آزادی را می‌دهد که از یک اپلیکیشن ساده، به تمام مخاطبان مجزای خود دسترسی داشته باشید.

این اپلیکیشن مفید، با ارائه پیام‌های مجانی و چت با دیگر کاربران Cloud SIM و SMS و تماس‌های تلفنی به هرکسی با هزینه پایین به شما این امکان را می‌دهد تا بدون دردسر بین پروفایل‌ها جابجا شوید و هویت موبایل خود را تحت کنترل داشته باشد. آیا به تماس‌های تلفنی با هزینه پایین نیازمندید؟ Cloud SIM پایین‌ترین نرخ هر ارائه ‌دهنده موبایلی را ارائه می‌دهد. با وجود ویژگی‌های خرید درون برنامه و یک رابط کاربری دوستانه، Cloud SIM مسیر آینده در تعاملات موبایلی است و از طریق تلفن شخصی شما راه را به یک دنیای کاملا جدید از شبکه‌ باز می‌کند.

  • تماس و ارسال پیام متنی به دیگر کاربران Cloud SIM مجانی است.
  • 4 شماره واقعی و اضافی موبایل
  • جابجایی بدون دردسر بین پروفایل‌ها
  • ایمیل صوتی اختصاصی برای هر شماره موبایل مجزا
  • حداقل هزینه برای تماس‌های بین‌المللی
  • کنترل کامل هویت موبایل شما
  • Cloud SIM – چهار شماره، یک تلفن

7٫ اپلیکیشن شماره مجازی Telos

Telos یک اپلیکیشن موبایل برای آیفون و اندروید است. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید تماس‌های نامحدود بگیرید، پیام‌های متنی را به صورت رایگان ارسال کنید. همچنین می‌توانید به صورت آنی تصاویر، ویدیوها و مکان فعلی خود را با دوستان و اعضای خانواده و دیگر کاربران Telos به اشتراک بگذارید. کیفیت صدا در Telos معمولا بهتر از کیفیت تماس‌های تلفنی معمولی است.

Telos می‌تواند یک شماره تلفن واقعی به شما انتصاب دهد که شما به کمک آن می‌توانید تماس‌ها و پیام‌های متنی را از هر کسی دریافت کنید. Telos همچنین تلفن شما را به یک واکی‌تاکی واقعی تبدیل می‌کند. تماس‌های بین‌المللی ارزان به امریکا، هند، بنگلادش، پاکستان، مکزیک، فیلیپین، جامائیکا، نپال، نیجریه، عربستان سعودی، مصر، چین، برزیل، انگلستان، امارات متحده عربی امکان پذیر است. شما می‌توانید این مقدار هزینه کم برای تماس‌های بین‌المللی به هر شماره تلفن موبایل یا زمینی به بیش از ۲۰۰ کشور را، به کمک شماره مجازی Telos eSim مجانی کنید.

Telos در هر منطقه‌ای از امریکا که بخواهید، میلیون‌ها شماره تلفن واقعی برای شما ایجاد می‌کند. درست مثل هر شماره دیگری که از حامل‌های محلی دریافت می‌کنید، شماره مجازی تلفن‌های Telos از آیدی تماس، بلاک کردن تماس، انتقال تماس، ایمیل صوتی و بسیاری دیگر از ویژگی‌ها پشتیبانی می‌کند. شما همچنین می‌توانید شماره Telos خود را به دیگر حامل‌های تلفن همراه مانند AT&T، Verizon، T-Mobile و Sprint انتقال دهید.

  • تماس رایگان. تماس با هر کسی در Telos مجانی است. شما همچنین می‌توانید شماره‌های بی‌مصرفی که ممکن است در AT&T یا Verizon موجود نباشد را انتخاب کنید.
  • پیام متنی رایگان. پیام‌های متنی رایگان به صورت نامحدود، به همراه نشانگر تایپ، دریافت توسط گیرنده و خواندن توسط گیرنده.
  • تماس بین‌المللی. تماس‌های تلفنی با موبایل یا خط زمینی در هر کشور و منطقه‌ای از جهان.

8٫ WorldSIM

تنها با یک سیمکارت از بیش از ۵۰ کشور امکان تماس به شماره تلفن شما وجود دارد! سیمکارت WorldSIM شما مانند استاندارد شماره تلفن امریکا و انگلستان است. با سرویس شماره مجازی وردسیم، شما می‌توانید انتخاب کنید که شماره تلفن‌های بیشتری، از سایر کشورها اضافه کنید. سرویس شماره مجازی یک سرویس انقلابی است که به شما این توانایی را می‌دهد که شماره تلفن‌های محلی را به WorldSIM خود اضافه کنید. این سرویس دنیایی از فرصت‌ها را ایجاد می‌کند، به این دلیل که شما می‌توانید با شماره‌های محلی خود از بیش از ۵۰ کشور تماس دریافت کنید یا با آنها تماس بگیرید. به علاوه، هیچ محدودیتی در شماره‌های تلفن مجازی که می‌توانید روی سیم کارت خود داشته باشید وجود ندارد.

9٫ اپلیکیشن شماره مجازی VirtualPhone

اپلیکیشن VirtualPhone برای اندروید و iOS طراحی شده است، به تلفن هوشمند شما اجازه می‌دهد تا تماس‌ها و پیام‌های متنی را دریافت کند و آنها را در هر شماره تلفن یا دستگاه SIP قرار دهد. تمام ارتباطات مشتریان خود را از طریق تلفن خود ببینید و آنها را مدیریت کنید. به ایمیل صوتی و تماس‌های ضبط شده گوش دهید و تاریخچه‌ای کامل از ارتباطات مشتری خود را ببینید.

  • با استفاده از شماره‌های VirtualPhone.com خود تماس بگیرید و تماس دریافت کنید.
  • با استفاده از اتصال اینترنت و بدون استفاده از دقیقه‌های حامل خود، تماس‌های VOIP بگیرید.
  • SMS و چت را دریافت یا ارسال کنید.
  • تماس‌های کاری، پیام‌های متنی و ایمیل‌های صوتی کاری را از تماس‌ها، پیام‌ها و ایمیل‌های شخصی جدا کنید.
  • اطلاعات تماس گیرنده را در زمانی که تماس‌هایی از وبسایت شما پذیرفته می‌شود، با جزئیات ببینید. شامل: مکان جغرافیایی، صفحه وب، منطقه زمانی، اطلاعات شخصی‌سازی شده، اسم تماس گیرنده، تلفن و ایمیل تماس‌گیرنده.

۱۰٫ Sonetel

این شماره، یک شماره مجازی برای کارآفرینان جهانی است. شما می‌توانید شماره تلفن محلی خود را در هر شهر یا کشوری داشته باشید. نشان دادن یک شماره محلی به بازدیدکنندگان وب سایت شما، حس اعتماد و در نتیجه فروش را افزایش می‌دهد. تماس‌های دریافتی، با هزینه یک تماس محلی به هر کجای دنیا که باشید انتقال داده می‌شود. تماس‌های کاری با کیفیتی را از هر کشوری به کشور دیگر، آن هم با هزینه تماس‌های محلی (با استفاده از اندروید یا آیفون) برقرار کنید. شخصی که شما با او تماس می‌گیرید، یک شماره تلفن عادی (یا شماره Sonetel) را می‌بیند.

CALL THRU در بیش از ۵۰ کشور کار می‌کند. الجزایر، آرژانتین، استرالیا، اتریش، بحرین، بلژیک، برزیل، بلغارستان، کانادا، شیلی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، جمهوری دومینیکن، السالوادور، استونی، فنلاند، فرانسه، گرجستان، یونان، هنگ کنگ، ایرلند، اسرائیل، ایتالیا، ژاپن، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، مکزیک، هلند، نیوزیلند، پاناما، پرو، لهستان، پرتغال، پورتوریکو، رومانی، روسیه، سنگاپور، اسلوواکی، اسلونی، افریقای جنوبی، اسپانیا، سودان، سوئیس، تایلند، اکراین، انگلیس و امریکا.

  • انتقال تماس جهانی. تماس‌های دریافتی برای شماره تلفن‌های شما می‌تواند با هزینه یک تماس محلی به هرجای دیگر در دنیا انتقال پیدا کند. شما می‌توانید تماس را با موبایل یا هر نوع تلفن دیگر پاسخ دهید.
  • پاسخ با صوت. پیکربندی تماس صوتی و ایمیل صوتی بسیار ساده است. پیام‌های از قبل ضبط شده در بسیاری از زبان‌ها قابل دسترس هستند. پیام‌های خود را به سادگی از هر تلفنی ضبط کنید.
  • تماس از شماره‌های بین‌المللی شما. شما می‌توانید با استفاده از تلفن عادی خود، از شماره تلفن‌های خود در هر کجای دنیا تماس بگیرید.
  • ضبط مجانی تماس. تمام تماس‌های دریافتی و تماس‌های گرفته شده خود را ضبط کنید.

۱۱٫ Vonage

با طرح Vonage خود می‌توانید از تلفن خانگی و دو تلفن هوشمند دیگر، با استفاده از شماره تلفن Vonage، بدون هیچ هزینه اضافی تماس بگیرید. به علاوه، می‌توانید به تماس‌هایی که با شماره تلفن Vonage شما گرفته شده، تقریبا از هر جایی و به کمک وای‌فای یا تکنولوژی ۳G یا ۴G پاسخ دهید. سرویس تلفن VoIP در Vonage از اتصال اینترنتی شما استفاده می‌کند تا تماس‌ها را برقرار کند. با این ویژگی‌های عالی، شما می‌توانید شماره Vonage خود را به کمک تلفن هوشمند خود، به همراه داشته باشید.

تماس‌های بین‌المللی: در Vonage Mobile، هزینه تماس بین‌المللی از امریکا به تلفن‌های زمینی یا تلفن‌های موبایل، در بیش از ۲۰۰ کشور بسیار ارزان است. نرخ این سرویس ۹۰% ارزان‌تر از متوسط هزینه در حامل‌های اصلی تلفن در امریکاست.

۱۲٫ Talkroute

مشتریان Talkroute اکنون می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن جدید اندروید Talkroute کسب‌وکارهای خود را در هر جایی راه بیاندازند و با کمک این برنامه تماس بگیرند یا تماس دریافت کنند. با این کار می‌توانید در هر جایی حرفه‌ای به نظر برسید در حالی که شماره تلفن خود را، به کمک اپلیکیشن اندروید Talkroute شخصی نگه می‌دارید. اپلیکیشن Talkroute از طریق شماره‌گیر معمولی در دستگاه اندروید شما، با یک شماره دسترسی (access number) تماس برقرار می‌کند. این فرآیند نیازمند آن است که دسترسی داده و صدا در فراهم‌کننده سرویس شما امکان‌پذیر باشد تا اپلیکیشن بتواند کار کند.

  • با استفاده از شماره Talkroute خود، تماس‌های خارج از محدوده بگیرید (نیازمند سرویس تلفن کاری در دستگاه اندرویدی).
  • استفاده از تاریخچه تماس Talkroute خود، برای مدیریت تماس‌ها و پاسخ (برگرداندن تماس) به تماس‌های کاری.
  • ایمیل‌های صوتی خود را چک کنید و صندوق ایمیل‌ها را مدیریت کنید.
  • پیام‌های متنی را دریافت و ارسال کنید.
  • در هر زمان که می‌خواهید، بین شماره‌ تلفن‌های مختلف Talkroute خود، جابجا شوید.
  • برای ایمیل‌های صوتی و پیام‌های متنی، اعلان‌های خبری را فعال و تنظیم کنید.

۱۳٫ اپلیکیشن شماره مجازی OpenPhone

شماره تلفن خود را در بیزینس کارت خود، وبسایت، گوگل، فیسبوک، Yelp و غیره بنویسید، بدون آنکه نگران از دست رفتن حریم خصوصی خود باشید. OpenPhone ارتباطات حرفه‌ای و شخصی شما را از هم جدا می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا شماره خود را، برای نشان دادن برندتان شخصی‌سازی کنید. یک شماره تلفن کاری به صورت محلی یا رایگان به همراه ویژگی‌های قدرتمند بگیرید تا کسب‌وکارتان را متمایز کنید. از طریق شماره تلفن اختصاصی خود تماس بگیرید یا پیام ارسال کنید، بدون اینکه مهم باشد در کجای دنیا حضور دارید. این شرکت بهترین ارائه‌دهنده eSIM در انگلستان و امریکا است.

  • شماره‌های محلی یا رایگان. در امریکا و کانادا؛ یا اگر در حال حاضر شماره‌ای از دیگر حامل‌ها دارید، ما می‌توانیم آن را انتقال دهیم.
  • پیام کاری. پیام‌های متنی و تصویری به میزان نامحدود از شماره تلفن کاری شما.
  • خواندن ایمیل‌های صوتی خود. به صورت خودکار، ایمیل‌های صوتی دریافت شده را از طریق اپلیکیشن بخوانید.
  • دفترچه آدرس کاری. مخاطبان را ذخیره کنید تا زمانی که با آنها تلفنی صحبت می‌کنید، بدانید که هستند. این در حالی است که آنها را از مخاطبین شخصی خود مجزا نگه می‌دارید.
  • انتقال تماس. انتقال تماس‌های دریافتی به یک شماره تلفن دیگر.

۱۴٫ Numero eSIM

این مورد را با ‌eSIM که در iPhone XS است اشتباه نگیرید. ‌eSIM در Numero eSIM، مخفف سیمکارت الکترونیکی است، نه سیمکارت جاسازی شده. Numero eSIM همچنان یک شماره مجازی مبتنی بر اپلیکیشن است که با چیپ فیزیکی ‌eSIM در گوشی هوشمند شما فرق می‌کند.

اپلیکیشن Numero eSIM یک خط تلفن با ویژگی‌های کامل است که به عنوان یک تلفن سیمی مجازی کار می‌کند و به شمار یک شماره تلفن جدید می‌دهد. شما می‌توانید شماره تلفن‌های زیادی را از لیست کشورهای زیادی که از این تکنولوژی پشتیبانی می‌کنند بخرید. تماس‌های بین‌المللی و محلی خود را ارزان کنید. از سرویس‌های آنلاین و آفلاین Numero با رومینگ مجانی، انتقال تماس و کیفیت تماس عالی در سراسر دنیا سود ببرید. آنها ‌eSIM را در تاپ‌ترین کشورهای جهان پشتیبانی می‌کنند. شامل:

امریکا، انگلیس، کانادا، سوئیس، سودان، لهستان، دانمارک، هلند، رومانی، اسلوونی، روسیه، نیوزیلند، استرالیا، ونزوئلا، افریقای جنوبی، پاناما، گواتمالا، السالوادور، کلمبیا، فرانسه، اسپانیا، پرتغال، یونان، لوکزامبورگ، استونی، پرو، لیبریا، ایرلند، قزاقستان، جمهوری دومینیکن، قبرس، ساحل عاج، برزیل، آنگولا، لیتوانی، اوگاندا، مکزیک، ایسلند، جزایر دومینیکا، فیلیپین، آرژانتین، بلژیک، اوکراین، ترکیه، ژاپن، هنگ کنگ، کره جنوبی، اتریش.

  • فضای Numero: امکان کپی کردن برنامه‌ها در اندروید اورئو و بالاتر.
  • امکان گرفتن شماره تلفن‌های واقعی، بدون نیاز به سیمکارت‌های فیزیکی
  • امکان خرید و استفاده از شماره تلفن‌های مختلف، در یک دستگاه موبایل
  • امکان برقراری و دریافت تماس به هر مقصدی در دنیا
  • زمانی که به اینترنت متصل است: در هر کجای دنیا که باشید، می‌توانید از رومینگ مجانی و تماس‌های مجانی در eSIM خود لذت ببرید.

برنامه‌های زیادی هستند که سرویس شماره مجازی را ارائه می‌دهند که هر کدام شرایط و قوانین خود را دارند. برخی از آنها را در این مقاله ذکر کردیم که می‌توانید اگر شرایط آنها را دارید، از آنها استفاده کنید. همچنین درباره شماره مجازی و مزیت‌های آن نیز صحبت کردیم. لطفا نظرات خودتان را در مورد این مطلب، در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

منابع:

Virtual Phone Numbers: What Are They and How to Get Them

Virtual SIM Phone Number Apps For iOS And Android Smartphones