سبک زندگی

عطر Chanel Coco Mademoiselle برنده بهترین عطر زنانه تمام دوران‌ها در سال ۲۰۲۱

یک رایحه خاص باید در هر شرایطی و در هر سنی جاودانه و قابل پوشیدن باشد. اما مطمئناً، با تعداد زیادی عطر در بازار، یافتن عطر مناسب برای شما می تواند یک چالش باشد. پیشخوان‌های آرایشی و ویترین فروشگاه‌های آنلاین با جدیدترین و بهترین مارک‌های عطر بی‌پایان عرضه می‌شوند، اما چگونه می‌دانید که عطر جدید شما کدام خواهد بود؟

یک مکان برای شروع: عطرهای کلاسیکی که نسل‌ها در میان مردم وجود داشته و امتحان خود را پس داده‌اند. عطرهای نمادین در لیست پربوترین عطرهای تمام دوران به دلایلی طرفدارانی دارند – رایحه مقاومت ناپذیر آنها هرگز قدیمی نمی شود. در اینجا، کارشناسان زیبایی ما بهترین عطرهای زنانه را برای هر مناسبت، ترجیح بو و فصل، از جمله محبوب ترین عطرهای پرفروش در جهان و برترین عطرهای لوکس برای او گردآوری می کنند. پیشاپیش عطر و بوی جدید خود (یا هدیه عالی) را پیدا کنید!

1. Flowerbomb Eau de Parfum Spray

بهترین عطر کلی برای زنان

این عطر محبوب Viktor & Rolf جایگاه “محبوب ترین” خود را به دست آورده است. این عطر که به شکل نارنجک است، با رایحه گلی فوق العاده زنانه و گرم گل یاس، فریزیا و گل رز در یک اسپریتز منفجر می شود.

مشاهده قیمت و خرید

2. Black Opium Eau de Parfum

بهترین عطر شبانه برای زنان

مانند فنجان جو روزانه شما، این عطر Yves Saint Laurent اعتیاد آور است. قهوه و وانیل با شکوفه‌های پرتقال، یاس و گلابی ترکیب شده‌اند تا رایحه‌ای اغواکننده داشته باشند که شما را از خواب بیدار می‌کند (درست به موقع برای شب خرما).

مشاهده قیمت و خرید

3. Coco Mademoiselle Eau De Parfum Spray

بهترین عطر کلاسیک برای زنان

اگر با تحسین عطر Chanel No. 5 مادرتان بر روی روشویی او بزرگ شده اید، این بطری به همان اندازه رشک برانگیز را امتحان کنید. کوکو مادمازل با نت های پرتقال، یاس، رز و وانیل، یک کلاسیک مدرن است.

مشاهده قیمت و خرید

4. Good Girl Eau de Parfum

بهترین عطر فریبنده برای زنان

برای خانم‌هایی که کفش‌های جذابی دارند، در اینجا یک کفش رکابی شیک کارولینا هررا را به مجموعه خود اضافه کنید. این بطری پاشنه شکل ترکیبی از یاس، بادام، کاکائو و قهوه را در خود جای داده است.

مشاهده قیمت و خرید

5. La Vie Est Belle Eau De Parfum

بهترین عطر درخشان برای زنان

این عطر لانکوم مخصوص خانم هایی است که در زمان حال زندگی می کنند. با رایحه‌های درخشان و جوشان زنبق و نعناع، ​​رایحه‌ای بی‌خیال برای کسانی است که مانند نامش معتقدند “زندگی زیباست”.

مشاهده قیمت و خرید

6. Bloom Gocce di Fiori Eau de Toilette

بهترین عطر گل برای زنان

آیا در تمام طول سال رویای اولین روز بهار را می بینید؟ این دسته گل بطری شده گل یاس از گوچی را بهترین انتخاب عطر خود در نظر بگیرید.

مشاهده قیمت و خرید

7. Miss Dior Blooming Bouquet Eau de Toilette

بهترین عطر رز برای زنان

این را تصور کنید: شما در حال استراحت در یک باغ فرانسوی هستید که اطراف آن را گل صد تومانی تازه شکوفا شده و گل رز احاطه کرده است. چند اسپریت از این عطر گل دیور شما را به آنجا می برد.

مشاهده قیمت و خرید

8. Pleasures Eau de Parfum Spray

بهترین عطر با ارزش برای زنان

به دنبال یک عطر گلی سبک با قیمت مناسب هستید؟ این کلاسیک Estée Lauder یک برنده واضح است. Evelyn Lauder این عطر دوست‌داشتنی را طراحی کرده است تا طراوت گل‌ها را پس از باران بهاری با نت‌های بالایی از سوسن سفید، برگ‌های بنفشه و برگ‌های سبز به تصویر بکشد.

مشاهده قیمت و خرید

9. Mon Guerlain Eau de Parfum

بهترین عطر لوکس برای زنان

با این عطر مجلل گرلن دنیا را از طریق رایحه تجربه کنید. نت‌های اسطوخودوس از پروونس، یاس از هند، چوب صندل از استرالیا، و وانیل از پاپوآ گینه نو این عطر گرم و غنی را تعریف می‌کنند.

مشاهده قیمت و خرید

10. For Her Eau de Parfum

بهترین عطر ماسکی برای زنان

مانند لباس های مشکی کوچک نارسیسو رودریگز، عطر نمادین او مترادف با سادگی شیک است. اسپریتز روی مشک متمرکز شده و با کهربا، چوب و وانیل غنی شده است.

مشاهده قیمت و خرید

11. White Tea Eau de Toilette

بهترین عطر روزانه برای زنان

مانند یک کت و شلوار کار کلاسیک، این رایحه الیزابت آردن همیشه درجه یک است و هرگز از مد نمی افتد. ترکیب ظریف چای سفید، مریم گلی، زنبق سفید و مشک رایحه ملایمی رایحه ای جذاب دارد اما نه تسلط برانگیزد.

مشاهده قیمت و خرید

12. Baccarat Rouge 540 Eau de Parfum

بهترین عطر پیچیده برای زنان

این اثر Maison Francis Kurkdjian به لطف رایحه مقاومت ناپذیر و سرگردانش، به سرعت به شهرت عطر رسید (و با مدیر زیبایی GH به مقام جام مقدس رسید). این منحصربفردترین ترکیب از یاس، سدر و کهربا است که گرم، احساسی، و قوی و در عین حال نرم است – کاملاً اعتیاد آور است و از آن نوع رایحه ای است که مردم می پرسند.

مشاهده قیمت و خرید این عطر گران

13. Daisy Eau de Toilette Spray

بهترین عطر نشاط بخش برای زنان

این عطر هرگز گل مروارید را هل نمی دهد. از سال 2007، رایحه جوانی مارک جیکوبز از توت فرنگی وحشی، دسته گل یاسمن و وانیل با نت‌های خوش‌آمد، تازه و کلاه گل‌های بازیگوش، بسیاری را مجذوب خود کرده است.

مشاهده قیمت و خرید

14. Gypsy Water Eau de Parfum

بهترین عطر جنگی برای زنان

ماجراجویان در فضای باز عاشق رایحه عشایری این عطر Byredo خواهند بود، زیرا از میوه های تازه چیده شده درخت عرعر به سوزن های کاج و بخور و عود قبل از فرود آمدن بر روی رایحه آرامش بخش وانیل و چوب صندل حرکت می کند.

مشاهده قیمت و خرید

15. Amazing Grace Eau de Toilette

بهترین عطر ملایم برای زنان

چه بینی شما به بوهای تند حساس باشد و چه به دنبال چیزی ملایم برای پوشیدن روزانه هستید، این عطر ملایم Philosophy شما را در ابری طاقت فرسا نمی پوشاند. نت‌های مرکبات ترد پرتقال و گریپ فروت با گل‌های سفید ملایم ترکیب شده‌اند تا رایحه‌ای لطیف داشته باشند.

مشاهده قیمت و خرید

16. Mediterranean Honeysuckle Eau de Parfum

بهترین عطر تعطیلات برای زنان

تصور کنید در حالی که از گریپ فروت صبحگاهی خود در بالکن مشرف به آب های فیروزه ای دریای مدیترانه لذت می برید، شهد شیرین پیچ امین الدوله را بو می کنید. اگر بتوانید آن صحنه را در یک رایحه ثبت کنید، این مه زیبای Aerin همان خواهد بود.

17. Fleur de Parfum Eau de Parfum

بهترین عطر بهار برای زنان

تصور کنید زیر یک درخت شکوفه گیلاس نشسته اید در حالی که گلبرگ های ظریف صورتی آن بر شما می بارد. این Chloé spritz نسخه بطری شده آن تجربه با امتیاز اضافی گل رز است.

18. Light Blue Eau de Toilette

بهترین عطر تابستانی برای زنان

رویای نوشیدن نوشیدنی مورد علاقه خود را در ساحل می بینید؟ این کوکتل کلاسیک تابستانی دولچه و گابانا از لیموی سیسیلی و یاس استوایی را بنوشید تا هوس روز آفتابی خود را برآورده کنید.

19. Green Tea Roll On Eau de Toilette

بهترین عطر ترد برای زنان

اگر دوست دارید عطرهایتان رایحه “سبز” داشته باشند، به L’Occitane نگاه نکنید، که نت های تازه ای از چای سبز همراه با پرتقال و لیموترش را در خود دارد. بیش از یک دهه است که در چرخش عطر مدیر زیبایی GH جایگاهی داشته است.


خرید بهترین ادکلن زنانه؛ انتخابی برای جذابیت بیشتر

در بین بانوانی که به جذابیت خود اهمیت می‌دهند ،عطرها محصولاتی هستند که از جایگاه ویژ‌ه‌ای برخوردارند و جذابیت ظاهری شما را دو چندان می‌کنند.

از طرفی تنوع بالا در بازار، خرید ادکلن زنانه را سخت می‌کند و همیشه پیدا کردن لیستی از بهترین عطرهای زنانه دغدغه اصلی علاقه مندان به این محصول دوست داشتنی و جذاب بوده است.

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که انتخاب رایحه یک موضوع کامل سلیقه‌ای است و شاید نتوان عطری را نام برد که با سلیقه همگان همخوانی داشته باشد. با این فرض این سوال پیش می‌آید که آیا اصلا لیستی از بهترین عطرهای زنانه وجود دارد یا خیر؟!

خبر خوب اینکه جواب این سوال مثبت است. هرساله در سایت فرگرنتیکا که مرجعی جهانی در رابطه با دنیای عطرهاست، یک نظر سنجی در بین کاربران جهانی برگزار می‌شود و لیستی از بهترین عطرهای زنانه به انتخاب و رأی کاربران جهانی منتشر می‌گردد. نکته حائز اهمیت این است که عطرهای منتخب لزوما در سال ۲۰۲۱ تولید نشده‌اند و رتبه بندی آنها ممکن است بر اساس رأی‌گیری از مخاطبین متغیر باشد.

در ادامه به معرفی تعدادی از عطرهای منتخب این نظرسنجی می‌پردازیم؛ اما اگر به دنبال گزینه ها و حق انتخاب بیشتری هستید پیشنهاد می‌کنیم به مقاله‌ای با عنوان بهترین عطرهای زنانه در سایت ایریکت به عنوان یک مرجع تخصصی برای انتخاب و خرید ادکلن اصل، سری بزنید و لیست مفصل و کامل‌تری از بهترین عطرهای زنانه را مشاهده کنید.

عطر Chanel Coco Mademoiselle برنده بهترین عطر زنانه تمام دوران‌ها در سال ۲۰۲۱

عطر زنانه شنل کوکو مادمازل در سال ۲۰۰۱ برای بزرگداشت شخصیت بزرگ و متفاوت خالق این برند توسط ژاک پولژ طراحی و روانه بازار شد و توانست 3 سال پیاپی عنوان بهترین عطر زنانه جهان را به خود اختصاص دهد. پس از موفقیت این عطر برندهای متعددی سعی کردند تا با الهام از رایحه بی‌نظیر کوکو مادمازل سهمی از بازار این عطر را بدست بیاورند و این خود گواهی بر میزان فروش و محبوبیت بالای این عطر است. شنل کوکو مادمازل از رایحه‌ای ملایم و شیرین از خانواده عطرهای گل‌های شرقی بهره می‌برد و از این جهت یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در تمام روزهای سال به شمار می‌رود. ثروت، توانگری، زیبایی، لطافت و جذابیت زنانه تنها بخشی از خصوصیاتی است که باعث می‌شود طرفداران کوکو مادمازل، این عطر را عاشقانه بپرستند!!

عطر Mugler Alien؛ بیگانه‌ای مرموز و اغواگر

برند موگلر در صنعت مد و فشن به عنوان برندی با محصولات متمایز، ساختارشکن و نوآور شناخته می‌شود و این ویژگی در محبوب ترین عطر زنانه این برند یعنی موگلر الین به وضوح قابل لمس است. رایحه‌ای غریب و غیر معمول و ظاهری همچون یک سازه عجیب و غریب فضایی، همگی دست به دست هم می‌دهند تا نام Alien یا همان بیگانه برازنده این شاهکار صنعت عطر باشد. این عطر زنانه در سال ۲۰۰۵ به بازار معرفی شد. محوریت رایحه این عطر زنانه رایحه گل یاس است. اما طراحی رایحه آن از چنان پیچیدگی و جذابیتی برخوردار است که هر شنونده‌ای را انگشت به دهان خواهد گذاشت. خاص بودن رایحه الین نه تنها از تعداد علاقه مندان به این عطر کم نکرده بلکه محبوبیت بسیاری را برای آن به ارمغان آورده است.

الین از رایحه‌ای گرم، شیرین و در عین حال کمی تلخ بهره می‌برد و همواره در صدر لیست انتخاب‌های بسیاری از بانوان برای روزهای سرد سال و محافل رسمی بوده و هست.

عطر Dior Hypnotic Poison؛ معجونی مسحور کننده و جذاب

در سال ۱۹۹۸ عطری عجیب و غریب با نام هیپنوتیک پویزن از کمپانی سرشناس دیور با طرحی از آنیک مناردو تولید و روانه بازار شد. عطرهای خانواده پویزن با الهام از ترکیبات زهرآلود و مسحور کننده که در گذشته استفاده میشده تولید و عرضه شدند. این ویژگی حتی در ظاهر شیشه این عطر که شبیه به کیسه های چرمی مخصوص نگهداری زهر بوده به خوبی منعکس شده است.

هیپنوتیک پویزن از رایحه‌ای گرم و شیرین با محوریت وانیل بهره می‌برد و دارای ماهیتی رمانتیک است و اگرچه استفاده از آن در موقعیت‌های عاشقانه و محافل رسمی پیشنهاد می‌شود اما میتوان از رایحه بی‌نظیر آن به صورت روزانه در فصول سرد سال نیز بهره برد. هیپنوتیک پویزن به واقع رایحه‌ای مسحور و هیپنوتیزم کننده دارد و به نظر می‌رسد هدف طراح دیگر نه سحر و جادوی شنونده بلکه از پای درآوردن او بوده است!!

عطر Guerlain Shalimar؛ روایتی از یک عشق افسانه‌ای

عطر Guerlain Shalimar

کمتر کسی در دنیا با بنای مشهور تاج محل که به دست شاه جهان برای عشق خود، ممتاز محل ساخته شده نا آشناست. گرلن شالیمار برای ادای احترام به این عشق افسانه‌ای و با الهام از باغ زیبا و محبوب همسر امپراطور شاه جهان، تولید و عرضه شد.

اولین نسخه از این عطر توسط کمپانی گرلن و در سال ۱۹۲۵ تولید شد و علی رعم گذشت قریب به یک قرن، همچنان به تولید خود ادامه می‌دهد و طرفداران خود را حفظ کرده است. همین قدمت دیرینه نشان از میزان بالای محبوبیت این عطر بی‌نظیر دارد. گرلن شالیمار دارای رایحه‌ای گرم و شیرین و همانطور که انتظار می‌رود فضایی شرقی و ادویه‌ای است. کاراکتر گرلن شالیمار بانویی افسانه‌ای است که در عین داشتن اعتماد به نفس، قدرت و اقتدار، روحی لطیف، عاشق و زنانه دارد. او حس و حال حضوری عاشقانه در هندوستان و بنای باشکوه تاج محل را برایتان زنده خواهد کرد.