تکنولوژی

معرفی بهترین اپلیکیشن های مدیریت فایل یا File Manager برای لینوکس

به نام خدا. در این صفحه 3 تا از بهترین نرم افزار های شبیه سازی هاست بر روی کامپیوتر یا به اصطلاح دانلود نرم افزار لوکال هاست را آماده کرده ایم. نرم افزار های Localhost معرفی شده امکان نصب و شبیه سازی هاست بر روی ویندوز، لینوکس و مکینتاش اپل را فراهم می کنند. در این مقاله ابتدا معرفی کوتاهی از هر کدام از این نرم افزار ها خواهیم داشت و در پایان دانلود رایگان نرم افزار های لوکال هاست را ارائه خواهیم داد. دانلود XAMPP و دانلود Wamp یا WampServer و MAMP رایگان ارائه شده اند. با این مقاله کاربردی از وردپرس باران همراه باشید.

نرم افزار لوکال هاست چیست؟

یک نرم افزار که امکان شبیه سازی هاست بر روی کامپیوتر را فراهم می کند نرم افزار لوکال هاست یا Localhost نامیده می شود.

دانلود نرم افزار لوکال هاست چه کاربردی دارد؟

با دانلود نرم افزار لوکال هاست و شبیه سازی هاست بر روی کامپیوتر به سادگی می توانید تمام امکانات یک هاست واقعی را در کامپیوتر شخصی خود داشته باشید. از لوکال هاست می توانید برای طراحی سایت، یادگیری و تمرین یا برخی آزمایش ها و آزمون و خطا استفاده کنید.

نرم افزار شبیه ساز هاست بر روی کامپیوتر برای ویندوز است یا لینوکس و مک؟

نرم افزار های مختلفی برای شبیه سازی هاست بر روی ویندوز، لینوکس و مک موجود هستند. پس مستقل از این که چه نوع سیستم عاملی دارید می توانید نرم افزار مناسب را دانلود و نصب کنید.

دانلود نرم افزار لوکال هاست (بهترین 3 نرم افزار)

برای دانلود نرم افزار متناسب با نوع سیستم عامل خود می توانید یکی از نرم افزار های زیر را دانلود کنید.

دانلود نرم افزار XAMPP

دانلود XAMPP به شما این امکان را می دهد که روی سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و حتی سیستم عامل های شرکت اپل مکینتاش از آن استفاده کنید.

لینک دانلود

دانلود نرم افزار WampServer یا Wamp

دانلود WampServer یا Wamp امکان نصب بر روی سیستم عامل ویندوز را دارد. ولی نسخه مناسب لینوکس و مک از نرم افزار Wamp موجود نیست.

لینک دانلود

دانلود نرم افزار MAMP

دانلود نرم افزار MAMP نیز برای شبیه سازی هاست بر روی ویندوز و مک ارائه شد است. هنوز نسخه لینوکس توسط سازندگان این نرم افزار ارائه نشده است.

لینک دانلود

آموزش نصب وردپرس بر روی لوکال هاست

با توجه به محبوبیت وردپرس و فعالیت وردپرس باران در حوزه وردپرس یک آموزش جامع و کامل از نصب وردپرس بر روی لوکال هاست آماده کرده ایم. پس اگر قصد راه اندازی سایت بر روی لوکال هاست دارید و از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید می توانید از لینک زیر برای آموزش نصب استفاده کنید.

آموزش نصب وردپرس بر روی لوکال هاست