روش تنظیم دقیق و اینترنتی ساعت آیفون و اندروید و نمایش زمان به صورت 24 ساعتی

یکی از استفاده های امروزی گوشی و تبلت و حتی کامپیوتر، مدیریت زمان است و ساده ترین حالت آن، استفاده از ساعت است. در آیفون می توان ساعت و تاریخ را مطابق با ناحیه ی جغرافیایی تنظیم کرد و به این ترتیب زمان را به وقت محلی در اپ های مختلف، مشاهده کرد. در ادامه به نحوه تنظیم کردن ساعت و تاریخ در آیفون می پردازیم.

تنظیم صحیح ساعت و استفاده از وقت محلی، یک نیاز اساسی است و بدون وجود تاریخ و ساعت محلی در آیفون یا گوشی های اندرویدی، نمی توان در اپلیکیشن هایی مثل تقویم یا Calendar، برنامه های خود و همین طور رویدادهای خاص مثل تولد دوستان و … را به راحتی مدیریت کرد. حتی برخی افراد ترجیح می دهند که زمان را چند دقیقه جلو بکشند تا از کاری عقب نمانند!

روش تغییر دادن ساعت و تاریخ در آیفون

ابتدا روی آیکون Settings در صفحه ی خانه ی گوشی یا تبلت (آیپدها) تپ کنید تا تنظیمات نمایش داده شود. در اپ تنظیمات روی General تپ کنید.

آیفون | اینترنتی

در تنظیمات عمومی نیز روی Data & Time تپ کنید.

آیفون | اینترنتی

در صفحه ی بعدی ابتدا مشخص کنید که نمایش ساعت به صورت 12 ساعتی مطلوب است یا 24 ساعتی. اگر حالت 24 ساعتی را می پسندید و نیازی به نمایش AM و PM برای ساعات قبل از ظهر و بعدازظهر ندارید، سوییچ بالای صفحه را در حالت فعال قرار دهید.

آیفون | اینترنتی

برای تغییر ساعت و وارد کردن زمان به صورت دستی، می بایست سوییچ Set Automatically را در حالت غیرفعال قرار دهید. در حقیقت آیفون در حالت پیش فرض، زمان را به صورت خودکار و حین دسترسی به اینترنت، تنظیم می کند. معمولاً بدون دسترسی به اینترنت هم زمان به صورت دقیق تنظیم می شود. در این روش بر اساس موقعیت جغرافیایی که به کمک GPS و سرویس مکان یابی بر اساس دکل های مخابراتی تشخیص داده می شود و زمانی که سرورهای دقیق تنظیم زمان، مشخص می کنند، تاریخ و ساعت آیفون تنظیم می شود. اما برای حالت تنظیمات دستی می بایست این سوییچ را در حالت غیرفعال قرار داد.

آیفون | اینترنتی

در ادامه برای تغییر دادن تاریخ، روی تاریخ تپ کنید و سپس با تپ کردن و درگ کردن به سمت بالا یا پایین، روزهای قبل یا بعدی را انتخاب کنید. اگر مختصات مکانی خود را می دانید، می توان از Time Zone نیز استفاده کرد و مستقیماً نام کشور یا موقعیت جغرافیایی را انتخاب کرد تا ساعت از طریق سرویس های اینترنتی و به صورت خودکار تنظیم شود. برای تنظیم کردن ساعت نیز روی ساعت تپ کنید و با درگ کردن به بالا یا پایین، زمان را به صورت دستی وارد کنید.


دسترسی به اینترنت یکی از کاربردی ترین خدماتی است که اپراتورهای تلفن همراه در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. استقبال زیاد کاربران از این قابلیت سیم کارت ها در نهایت سبب شده تا مدیران آنها به دنبال ارائه خدمات ویژه تری برای مشتریان باشند. یکی از خدماتی که توسط اپراتور همراه اول در اختیار کاربران قرار گرفته، اینترنت شبانه است. شما با خرید اینترنت شبانه می توانید در یک بازه زمانی مشخص از یک ترافیک تعیین شده بهره ببرید. نکته مهمی که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید ساعت اینترنت شبانه همراه اول و نحوه خرید بسته اینترنتی مورد نظر است. در این مقاله از میزبان فا مگ تصمیم داریم به بررسی ساعت اینترنت شبانه همراه اول پرداخته و نحوه خرید بسته های شبانه این اپراتور بپردازیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در صورتی که سیم کارت ایرانسل دارید پیشنهاد می کنیم راهنمای جامع اطلاع از بسته های اینترنت شبانه ایرانسل را دنبال کنید.

بررسی ساعت اینترنت شبانه همراه اول

در گذشته نقش اصلی سیم کارت ها برقراری تماس یا ارسال پیامک برای مخاطبین از طریق تلفن همراه بود. اما به مرور اینترنت سیم کارت ها نیز به یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین قابلیت سیم کارت ها تبدیل شده و همین امر سبب شد تا مدیران اپراتورهای مختلف از جمله همراه اول به دنبال بهبود خدمات اینترنتی خود باشند. تلاش برای بهبود عملکرد در زمینه ارائه خدمات اینترنت همراه اول با استقبال کاربران این اپراتور مواجه شد و همین امر سبب شده است تا طرح ها و بسته های اینترنتی مختلف با ویژگی های منحصر به فرد توسط اپراتور همراه اول معرفی و در اختیار کاربران قرار بگیرد.

بسته های اینترنت شبانه همراه اول یکی از محبوب ترین خدماتی است که توسط این اپراتور به کاربران ارائه شده است. از این بسته ها می توان در ساعات مشخصی از شبانه روز استفاده کرده و همین امر نیز سبب می شود تا در مقایسه با بسته های معمولی از ویژگی های بیشتری از جمله سرعت، پهنا باند یا ترافیک بیشتر برخوردار باشند. شما می توانید با بررسی دقیق ساعت اینترنت شبانه همراه اول از میان بسته های مختلفی که توسط این اپراتور ارائه شده بهترین و متناسب ترین آنها را انتخاب نمایید. در ادامه به بررسی دقیق تر بسته های اینترنت شبانه همراه اول و نحوه خرید آنها خواهیم پرداخت.

آیفون | اینترنتی

نحوه خرید اینترنت شبانه همراه اول

در وب سایت رسمی همراه اول به صورت دقیق به انواع بسته های اینترنت شبانه همراه اول اشاره شده و ویژگی ها و قابلیت های هر یک از آنها به صورت دقیق معرفی شده است. این بسته ها در دو قالب مختلف شبانت و نامحدود شبانه به کاربران ارائه می شود که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

1. بسته اینترنت شبانه همراه اول: شبانت

در این قسمت بسته های اینترنت شبانه همراه اول برای بازه های زمانی مختلف در شب ارائه می شود. این بسته ها با توجه به زمان اعتباری که دارند و ترافیکی که در اختیار کاربران قرار می دهند متفاوت می باشد. بسته های اینترنت شبانت همراه اول شامل موارد زیر می شود:

  • 1 گیگابایت اینترنت یک روزه از ساعت 2 بامداد تا 7 صبح
  • 6 گیگابایت اینترنت هفت روزه از ساعت 2 بامداد تا 7 صبح
  • 12 گیگابایت اینترنت سی روزه از ساعت 2 بامداد تا 7 صبح

ساعت بسته اینترنت شبانه همراه اول شبانت

2. بسته اینترنت شبانه همراه اول: نامحدود شبانه 

این بسته که در بازه زمانی 1 بامداد تا 11 صبح برای مدت 30 روز قابل استفاده می باشد، یکی دیگر از انواع اینترنت های شبانه همراه اول بشمار می رود. در این بسته شما از ترافیک نسبتاً بالاتری در مقایسه با سایر بسته ها برخوردار هستید و به همین دلیل با عنوان نامحدود شناخته می شود. بسته اینترنت نامحدود شبانه همراه اول عبارت است از:

  • 450 گیگابایت اینترنت سی روزه از 1 بامداد تا 11 صبح

بسته اینترنت شبانه همراه اول نامحدود شبانه 

بعد از اینکه بسته اینترنت مورد نظر خود را با توجه به ساعت اینترنت شبانه همراه اول یا ترافیک مورد نظرتان انتخاب کردید، زمان آن می رسد تا با استفاده از روش های ارائه شده توسط این اپراتور اقدام به خرید اینترنت شبانه همراه اول نمایید. به همین منظور دو روش خرید بسته اینترنتی برای شما فراهم شده که این دو روش عبارتند از:

  1. خرید اینترنت شبانه همراه اول با استفاده از کد دستوری
  2. خرید اینترنت شبانه از طریق وب سایت همراه اول

در ادامه به بررسی هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

1. خرید اینترنت شبانه همراه اول با استفاده از کد دستوری

شما می توانید با استفاده از کد دستوری تعریف شده برای هر یک از بسته ها به راحتی بسته اینترنتی مورد نظر را برای سیم کارت دائمی یا اعتباری خود تهیه نمایید. در این مقاله به صورت تستی فرآیند خرید بسته اینترنت نامحدود شبانه با استفاده از کد دستوری را آموزش خواهیم داد.

  1. در اولین گام شما باید با استفاده از شماره گیر تلفن همراه خود کد دستوری تعریف شده که در مرحله قبلی آموزش دادیم را برای بسته مورد نظر خود را شماره گیری نمایید.
    خرید اینترنت شبانه همراه اول با استفاده از کد دستوری
  2. سپس منویی به صورت پاپ آپ نمایش داده می شود از طریق آن می توانید تعیین کنید که می خواهید بسته را برای سیم کارت همراه اول خود فعال نموده یا قصد دارید برای سیم کارت دیگری خریداری نمایید. در صورتی که قصد خرید بسته برای سیم کارت خود را دارید باید در فیلد مشخص شده عدد 1 را وارد نمایید. اگر هم قصد خرید بسته اینترنت شبانه همراه اول برای مشترک دیگری را دارید، باید در فیلد شماره او را وارد نمایید.
    بررسی ساعت اینترنت شبانه همراه اول
  3. در گام بعد منو جدیدی برای نمایش اطلاعات مربوط به بسته خریداری شده به شما نشان داده می شود. اگر اطلاعاتی که نمایش داده می شود مطابق با اطلاعات بسته مورد نظرتان است، باید در فیلد موجود عدد 1 را وارد نمایید.
  4. در نهایت متنی نمایش داده می شود و بیانگر این موضوع می باشد که می توانید از طریق پیامک نتیجه فعال سازی بسته اینترنت شبانه همراه اول را دریافت نمایید. در صورتی که موجودی کافی داشته و فرآیند بدون مشکل دنبال شود بسته برای شما فعال شده و می توانید مطابق با ساعت اینترنت شبانه همراه اول خریداری شده از آن استفاده نمایید.

2. خرید اینترنت شبانه از طریق وب سایت همراه اول

روش دوم خرید اینترنت شبانه همراه اول به صورت آنلاین از طریق سایت رسمی این اپراتور تلفن همراه است. در این مقاله نحوه خرید اینترنت شبانه شبانت هفت روزه از طریق وب سایت رسمی همراه اول را آموزش خواهیم داد. در این راستا شما باید مسیر زیر را دنبال کنید:

  1. در ابتدا باید وارد صفحه مربوط به خدمات اینترنت همراه اول به آدرس www.mci.ir/notrino-plans شده و از طریق قسمت نوع بسته یکی از موارد شبانت یا نامحدود شبانه را انتخاب نمایید.
  2. سپس لیستی از انواع مختلف بسته های اینترنت شبانه به شما نشان داده می شود که به منظور خرید هر یک از آنها باید روی دکمه خرید آنلاین قرار گرفته در مقابل بسته کلیک نمایید.
  3. در صفحه جدیدی که به شما نمایش داده می شود امکان پرداخت هزینه فراهم می باشد. شما باید شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و سپس انتخاب کنید که می خواهید مبلغ مربوط به بسته مورد نظر روی قبض آمده یا از حسابتان کسر شود یا اینکه تصمیم دارید به صورت مستقیم و از طریق درگاه مبلغ مورد نظر را پرداخت نمایید.

خرید اینترنت یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که مشتریان سیم کارت ها به آن توجه دارند. اپراتورهای مختلف به طور معمول پیشنهادات و پلن های مختلفی را ارائه می دهند که یکی از محبوب ترین آنها اینترنت شبانه است. با خرید اینترنت شبانه می توانید در یک بازه زمانی خاص در شب از یک ترافیک مشخص بهره ببرید. در این مقاله از میزبان فا مگ تلاش ما بر این بوده است تا ساعت اینترنت شبانه همراه اول را مورد بررسی قرار داده و در نهایت به شما بگوییم که چگونه می توانید بسته های اینترنت شبانه همراه اول را تهیه نمایید. بهترین کد دستوری اینترنت شبانه همراه اول می شناسید را در دیدگاه ها درج نمایید تا سایر کاربران نیز از آن بهره ببرند.