تکنولوژی

چگونه جیمیل ها را براساس سایز جستجو کنیم؟

پت شاپ آتاپت: اگرچه عموماً برای استفاده در فضای باز تولید می شوند، اما لانه سگ ها که جایگزین های مناسبی برای داخل خانه نیز دارند، جزو محصولات مورد علاقه کسانی هستند که می خواهند فضایی راحت برای دوستان خود ایجاد کنند.

داشتن منطقه ای که می توانند در روزهای سرد و بارانی در آن پناه بگیرند و هنگام استراحت در طول روز استراحت کنند، تضمین می کند که سگ ها هم از سلامت خود محافظت می کنند و هم حس تعلق آنها را تقویت می کند.

از آنجایی که لانه ها انواع مختلفی دارند، در این مقاله به سوالات متداول پاسخ داده می شود و جزئیاتی در مورد انتخاب لانه با توجه به سایز سگ ها ارائه می دهیم. ما برای شما آرزوی خواندن خوب داریم.

لانه چگونه باید باشد؟

ممکن است لازم باشد انتخاب لانه هایی را که دوستان ما می توانند در آن وقت بگذرانند، استراحت کنند و بخوابند، موشکافی کنیم. از آنجایی که مواد، ویژگی ها و ابعاد اضافی این محصولات می تواند تغییر کند، توصیه می شود هنگام تصمیم گیری برای خرید، بسیاری از جزئیات را به طور همزمان در نظر بگیرید.

“لانه ها باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟” این سؤال نیز مکررا مطرح می شود.

هنگام انتخاب از بین انواع لانه سگ باید دقت کرد که محصول در ارتفاع مشخصی از سطح زمین قرار گیرد.

اگر آنهایی که در محوطه باز قرار می گیرند بالاتر از سطح زمین نباشند، محافظت خود را در برابر آب و گل از دست می دهند.

محصولات با ارتفاع حداقل 5-10 سانتی متر از سطح زمین ترجیح داده شود تا آب به داخل نرود و دوستان ما در هنگام بارندگی خیس نشوند.

درب لانه سگ ها نباید در وسط قرار گیرد. از آنجایی که کلبه هایی که در وسط آن قرار دارد باد بیشتری دریافت می کنند، محافظت از آنها در برابر سرما کاهش می یابد. محصولات دارای درب در سمت راست یا چپ عملکرد و محافظت بیشتری دارند.

ممکن است موقعیت درب متناسب با آب و هوای محل زندگی شما اهمیت خود را از دست بدهد. در مناطقی که زمستان های معتدل دارند، محل درب لانه خیلی تعیین کننده نخواهد بود.

لانه های سگ را می توان از مواد مختلفی ساخت. قبل از تصمیم گیری برای خرید، لازم است توجه داشته باشید که کلبه ها از چه متریالی ساخته شده اند.

محصولات ساخته شده از موادی که می توانند رفتارهای غریزی سگ ها مانند جویدن و جویدن را تحمل کنند نیز طول عمر بیشتری خواهند داشت.

مواد نیز یکی از عوامل تعیین کننده در عبور محصولات از سرما و باد است. لانه های سگ که ضد آب و عایق حرارتی هستند، راحتی را در تمام فصول به ارمغان می آورند.

ابعاد لانه چقدر باید باشد؟

یکی از مهم ترین ملاحظات در انتخاب لانه این است که اندازه محصولات به درستی با اندازه سگ ها مطابقت داشته باشد. کلبه هایی که برای دوستان نژاد کوچک ما ترجیح داده می شوند نباید خیلی بزرگ باشند، اما در عین حال عرض داخلی آنها باید ابعادی داشته باشد که به آنها اجازه حرکت آزادانه بدهد.

از آنجایی که نژادهای سگ کوچک به راحتی خود علاقه زیادی دارند، می توانند زمان خود را به راحتی در کلبه ای سپری کنند که کمی بزرگتر از اندازه آنها است.

وجود فضای خالی بیش از حد در داخل می تواند باعث سرد شدن کابین در ماه های زمستان شود و باعث شود دوستان ما احساس ناامنی کنند.

همین امر در مورد سگ های نژاد بزرگ و متوسط ​​نیز صادق است. داخل کلبه باید به اندازه ای باشد که آنها بتوانند دراز بکشند و دراز بکشند. به همین ترتیب، ارتفاع درب لانه باید بیشتر از ارتفاع شانه سگ باشد.

زمانی که سگ ها دراز می کشند یا دراز می کشند باید در لانه بمانند و تحرک آنها محدود نشود. به این ترتیب آن ها می توانند زمانی را که در نظر گرفته شده، با حداکثر راحتی در فضای خصوصی خود بگذرانند.

چگونه لانه های سگ را گرم کنیم؟

نحوه گرم کردن لانه های سگ که در باغ ها یا به طور کلی در فضای باز قرار خواهند گرفت، یکی از کنجکاوترین سوژه های دوستداران حیوانات است.

محصولاتی با خواص عایق حرارتی که از موادی تولید می شوند که نیاز گرمایشی لانه های سگ را به حداقل می رسانند، راحتی زیادی را در این مرحله فراهم می کنند.

محافظ های پی وی سی که می توان به درب کلبه ها متصل کرد نیز به حفظ دمای کلبه در هوای سرد کمک می کند. از جمله روش هایی است که می توان برای قرار دادن تخت های گرمایش حرارتی سگ در داخل لانه ها ترجیح داد.

علاوه بر این، محصولاتی مانند پتو و بالش را می توان به کلبه ها اضافه کرد تا محیطی گرم را برای دوستانمان فراهم کند.

سگ ها چگونه به لانه سازی عادت دارند؟

عادت دادن سگ خود به لانه سگی که با دقت انتخاب و با توجه به جزئیات خریداری کرده اید، ممکن است گاهی دشوار باشد. این دشواری احتمالاً برای کسانی که به زندگی در خانه عادت دارند افزایش می یابد.

اگرچه گذراندن وقت در این فضای راحت و خصوصی برای آنها لذت بخش است، اما دوستان وفادار ما گاهی اوقات می توانند رفتارهای سرسختانه ای را در زمینه به دست آوردن عادات جدید نشان دهند.

برای کمک به آنها برای سازگاری با محیط ها یا مکان های جدید، می توانید از وسایل مورد علاقه آنها کمک بگیرید.

وقتی اسباب بازی، استخوان پرس، بالش یا پتو در داخل لانه قرار می گیرد، سریعتر جای خود را می گیرد. اگر دوست شما نگران تنها ماندن است، می توانید از وسایلی با رایحه خود نیز بهره مند شوید.