سبک زندگی

مدل کفش اسپرت پسرانه 2017 | مدل جدید کفش اسپرت نایک | مدل کفش اسپرت آدیداس

نمونه هایی از شیک ترین و جدیدترین مدل کفش اسپرت پسرانه

مدل کفش اسپرت پسرانه در طرح ها و رنگ های مختلف از کمپانی های معروف از جمله نایک و ادیداس براتون اماده کردیم امیدوارم مورد پسندتون واقع بشه

مدل کفش پسرانه  اسپرت نایک

کفش های اسپرت مدرسه ای

مدل کفش اسپرت پسرانه آدیداس

مدل کفش مدرسه پسرانه مشکی  اسپرت

مدل کفش اسپرت نایک مشکی

مدل کفش اسپرت پسرانه نایک آبی و زرد

کفش اسپرت پسرانه

شیک ترین کفش اسپرت پسرانه

کفش های اسپرت مدرسه ای

مدل کفش مدرسه پسرانه


اغلب پسران تمایل دارند ظاهر و تیپ اسپرتی داشته باشند به همین دلیل است که مدل کفش اسپرت از انواع مدل کفش های پرطرفدار و محبوب در بین پسران جوان است.

مدل و رنگ کفش تاثیر زیادی در جذابیت ظاهری آقایان و پسران جوان دارد از این رو بهتر است شما در انتخاب مدل کفش هایتان دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل کفش اسپرت پسرانه با جدیدترین طرح های مد سال

مدل کفش اسپرت پسرانه، در انواع طرح های مختلف موجود است و شما می توانید از این مدل کفش ها برای پیاده روی و دویدن و ورزش و …. استفاده کنید. توجه داشته باشید علاوه بر طرح و رنگ کفش های اسپرت باید به راحتی آن ها نیز توجه کنید تا در زمان هایی که نیاز دارید به مدت طولانی کفش بپوشید پاهایتان در کفش احساس راحتی داشته بیشتری باشند.
کفش پسرانه  ورزشی در انواع رنگ های متنوع تیره و روشن موجود هستند که انتخاب رنگ این مدل کفش ها سلیقه ای است و بهتر است شما در هنگام انتخاب رنگ کفش به رنگ سایر لباس هایتان توجه کنید تا بین رنگ لباس و کفش تان تناسب بیشتری ایجاد شود.
کفش های اسپرت را می توانید با شلوارهای اسپرت نظیر شلوار لی و شلوار کتان و … بپوشید. از پوشیدن کفش های اسپرت با شلوارهای پارچه ای خودداری کنید زیرا شلوارهای رسمی و پارچه ای با کفش های اسپرت تناسب و همخوانی ندارند و ظاهر و تیپ شما نامطلوب به نظر می رسد.
کفش های اسپرت در انواع طرح های بدون بند و بند دار موجود هستند و اگر شما تمایل دارید از کفش های اسپرت بند دار استفاده کنید بهتر است برای بستن بند کفش های خود از روش های زیبا و جذاب استفاده کنید تا مدل کفش هایتان متفاوت و خاص تر به نظر برسند.

کفش اسپرت
در ادامه انواع مدل های کفش  ورزشی پسرانه با جدیدترین طرح های مد سال را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

 مدل کفش اسپرت پسرانه شیک

مدل کفش پسرانه  ورزشی

کفش اسپرت مشکی

مدل کفش پسرانه مشکی

کفش اسپرت پسرانه

مدل کفش  ورزشی و شیک پسرانه

مدل کفش زیبا و شیک پسرانه

مدل کفش خاکستری پسرانه

کفش اسپرت برای پسران جوان

کفش اسپرت زیبا برای پسران جوان

مدل کفش شیک و اسپرت پسرانه

مدل کفش مشکی پسرانه

 

مدل کفش زیبا و شیک اسپرت

مدل کفش اسپرت مشکی و نارنجی

کفش  ورزشی پسرانه جدید

مدل کفش مشکی اسپرت

مدل کفش مشکی و خاکستری اسپرت

کفش پسرانه  ورزشی و زیبا

مدل کفش پسرانه شیک

مدل کفش زیبا و جذاب اسپرت

کفش پسرانه شیک و جذاب

مدل کفش مشکی و زیبا اسپرت

کفش پسرانه جدید مشکی

مدل کفش مشکی و سفید اسپرت

مدل کفش زیبا و خاص اسپرت

مدل کفش شیک و زیبا اسپرت

مدل کفش مشکی اسپرت

مدل کفش اسپرت مشکی

مدل کفش خاکستری اسپرت

کفش پسرانه مشکی و زیبا ورزشی

مدل کفش ورزشی پسرانه

در این مطلب با انواع مدل کفش اسپرت پسرانه آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید از بین آن ها کفش مناسب و شیکی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

منبع : آرگا


آموزش تصویری بستن بند کفش اسپرت | 15 روش جالب بستن بند کفش

آموزش بستن بند کفش اسپرت | 15 روش بستن بند کفش

 

امروز با 15 آموزش بستن بند کفش اسپرت با شـما هستیم. مدلهای بستن بند کتانی امروز را میتوانید بسته بـه نوع کفش یا کتانی اسپرتی کـه دارید اجرا کنید، عکسهای امروز گویای نحوه کار هستند و شـما می توانید با ذخیره آن ها، مدلهای مورد علاقتان را روی کتانی خودتان پیاده سازی کنید. نکته ابتدایی این اسـت کـه: هر چقدر کفش یا کتانی تان ساده تر باشد بندها بهتر خودشان را نشان می دهند.

 

3 اصل کلی در بستن بند کفش و کتانی : بستن بند کفش ضربدری

 

بند کفش را از سوراخ دوم از بالا عبور داده و از سوراخ پنجم در ردیف مقابل بیرون بیاورید. اینکار رابا سوراخ های بعدی روی کفش تکرار کنید تا 3 خط مورب با بند کفش روی آن ایجاد شود. ادامه بند را از زیر اولین حفره از سمت پائین در ردیف مقابل عبور دهید.

آموزش تصویری بستن بند کفش اسپرت | 15 روش جالب بستن بند کفش

سپس آنرا درون حفره چهارم از پائین درسمت مقابل قرار دهید. همین روند را در سوراخ های بعدی به صورت مورب و بـه صورتِ زیر و رو تکرار کنید تا یک حالت بافت مانند روی نوارها ایجاد شود. هردو سر بند کفش را از اولین حفره از بالا بیرون کشیده و بـه صورت پاپیونی گره بزنید

 

بستن بند کفش گره مخفی

بند را از درون سوراخ دوم بیرون بیاورید. بخش زیرین بند را کنار گذاشته و بخش روئی را درون حفره مقابل ببرید. سپس اینکار رابه صورت یک حفره در بین تکرار کنید. انتهای بند رابه همان صورت یکی در بین از میان حفره های خالی مانده عبور دهید تا بـه حفره سوم از بالا برسید. بند را گره بزنید.

 

بستن بند کفش دو رنگ

بند مشکی رنگ را از درون سوراخ دوم عبور داده و از حفره سوم همان ردیف بیرون بیاورید. سپس از روی سوراخ سوم در ردیف مقابل عبور داده و از زیر، درون حفره پنجم همان ردیف قرار دهید. ادامه بند را از ردیف پنجم ردیف مقابل بیرون کشیده و درآخرین حفره همان ردیف قرار دهید.سپس درون حفره رو بـه رو قرار داده و اضافه آن رابا قیچی برش دهید.

آموزش تصویری بستن بند کفش اسپرت | 15 روش جالب بستن بند کفش

بند سفید رنگ را از ردیف دوم در مقابل ورودی بند مشکی، وارد حفره کفش کنید.بـه همان ترتیبی که بند مشکی را از میان حفره ها عبور دادید، با بند سفید در ردیف مقابل تکرار کنید. اضافه بند سفید را هم برش داده و دو انتهای بندهای سیاه وسفید رابه هم گره زده ودر زیر لبه کفش مخفی کنید.

 

مدل های بستن بند کفش اسپرت دخترانه و پسرانه

آموزش تصویری بستن بند کفش اسپرت | 15 روش جالب بستن بند کفش

آموزش تصویری بستن بند کفش اسپرت | 15 روش جالب بستن بند کفش

نزدیک بـه 5000 سال پیش مصری ها چیزهایی شبیه کفش ساخته بودند.البته بهتر است به آن ها بگوییم پوشینه پا، نه کفش. از کفشهای مصری های قدیم می شود طرز زندگی و طبقات اجتماعی در آن زمان را فهمید.تمدن ایران، یونان و رم پوشینه های دیگری درست کردند که نشان دهنده طبقه اجتماعی فرد و میزان قدرت او بود.

نام تعداد زیادی از این پوشینه ها هنوز هم استفاده میشود، مثل سندلیوم کـه هم اکنون بـه آن صندل می گویند.درقرن چهارم و پنجم میلادی امپراتوری روم بـه بیزانس منتقل شد.کم کم تفکرات مسیحی روی کفش ها تاثیر گذاشت چون مسیحی ها اعتقاد داشتند کفش باید کاملاً پوشاننده باشد بهمین دلیل کفشها در مغرب زمین ازحالت صندل بـه شکل روبسته درآمد.

درقرن دهم و دوازدهم میلادی، اروپایی ها در جریان جنگهای صلیبی از علم ودانش مسلمانان حتی برای کفشهای شان استفاده کردند . در قرن چهاردهم، با پیشرفت صنایع، آرام آرام پارچه و چرم دباغی شده نازک وارد کفش سازی شد. بسیاری قرن چهاردهم را قرن آغاز مد می نامند.

مدل های جدید بستن بند کفش دخترانه و پسرانه

اواخر قرن 14 هم کفش های نوک تیز مد شد. مردم بـه هر زحمتی کـه بود 5 تا انگشتشان را در پنجه های نوک تیز می کردند تا ثابت کنند چقدر با شخصیت هستند. شروع این مد از هلند بود؛ جاییکه عذاب شست پا و پا درد را برای مردم قرن چهارده میلادی بـه ارمغان آورد.

مدل بستن بند کتانی

اواخر قرن پانزدهم میلادی، وقتی کفش نوک تیز از مد افتاد، کفش نوک پهن مد شد البته بیشتر درشمال اروپا ذهن ها هرروز محصولات تازه تر و عجیب تری بیرون می داد. از نمونه های آن، کفش های ونیزی بود کـه برای خانم ها مد شد. این کفش ها، یک کفه تخت داشت کـه زیرش کاملاً پر بودو ارتفاعش گاهی بـه 60 سانتی متر میرسید.

انواع مدل بستن بند کفش

از مشکل راه رفتن کـه بگذریم، وزن این جور کفشها احتمالاً خیلی زیاد بوده اسـت مثل این کـه راه رفتن در آن سال ها با مشقت و بلای بسیار همراه بوده اسـت. در قرن هفدهم، این پاشنه های ترسناک از کفشها حذف شد و پاشنه های معقول تری بـه کفش های زنانه و مردانه اضافه شد. قرن هفدهم، دراروپا قرن آدمهای پرافاده بود.

روش های جدید بستن بند کفش

سال 1914، هم زمان با آغاز جنگ جهانی اول، کفشهای اسانی اختراع شد. مطمئناً آدمها نمی توانستند زیر بمب و باروت، بچه هایشان را بغل کنند و با کفشهایی کـه پاشنه های بلندی داشت این طرف و آن طرف بروند. هنوز هم در خیلی از کشورها مردم بدلیل گرمی هوا، پابرهنه راه میروند، مثل هندی ها، بنگال ها یا مردم اوگاندا.

روش های جالب بستن بند کفش

آموزش بستن بند کتانی اسپرت

بعد از ظهور اسلام چون مسلمانان عقیده دارند پیش از ورود بـه مسجد باید کفش هایشان را دربیاورند. کفش هایی اختراع شد کـه دیواره پشت را نداشت.همین گیوه خودمان کفشِ بسیار محکمی اسـت کـه خیلی خنک اسـت وپا از لای درزهایش بـه اسانی نفس میکشد مردم ژاپن هم با ساقه های برنج، برای خودشان کفش درست می کنند تا بتوانند موقع کار در مزرعه برنج آسان باشند.