تکنولوژی

آموزش اشتراک گذاری لینک از طریق استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام یکی از قابلیت هایی است که از زمان عرضه تا به امروز با استقبال کاربران زیادی روبرو شده است. آپشن های زیادی هم که به تدریج به آن اضافه شده اند، این استقبال را بیشتر و بیشتر کرده اند. یکی از مواردی که باعث محبوبیت استوری بین کاربران شده است و به خصوص پیج های بیزینسی را به سمت این قابلیت کشانده است، گذاشتن لینک در استوری می باشد. شما می توانید لینک دلخواه خود را در استوری پیجتان قرار دهید تا کاربران با کلیک روی آن به صفحه ی مقصد مورد نظر شما هدایت شوند. در این مقاله ساده ترین روش گذاشتن لینک در استوری را یاد می گیرید. پس با ما همراه باشید!

راهنمای مطالعه

  • گذاشتن لینک در استوری
  • کاربردهای گذاشتن لینک در استوری
  • نگه داشتن استوری لینک دار بیش از 24 ساعت

ویدیوی آموزشی نحوه لینک گذاشتن در استوری

در این ویدیو مشاهده میکنیم:

  • چه لینک هایی را می توان در استوری اینستاگرام قرار داد؟
  • آموزش گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام
  • لینک به چه صورت نمایش داده می شود؟

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با استیکر Link

در نسخه های قبلی اپلیکیشن اینستاگرام محدودیت هایی برای گذاشتن لینک در استوری وجود داشت؛ به این صورت که برای اضافه کردن لینک به استوری باید حداقل 10 هزار فالوور داشتید یا اینکه از سمت اینستاگرام تیک آبی دریافت کرده بودید. اما در آپدیت های اخیر اینستاگرام این محدودیت ها برداشته شده اند و همه کاربران می توانند لینک های دلخواه خود را در استوری پیجشان قرار دهند. برای لینک گذاشتن در استوری از روش زیر استفاده کنید:

  1. برنامه ی اینستاگرام را اجرا کنید.
  2. صفحه را به سمت راست بکشید تا به بخش استوری هدایت شوید.
  3. یک عکس بگیرید یا از گالری گوشی خود یک عکس و یا یک ویدیو را در استوری آپلود نمایید.
  4. روی آیکون “استیکرها” در بالای صفحه بزنید.
  5. استیکر “Link” را انتخاب نمایید.
  6. لینک مورد نظر خود را در کادر اول (URL) وارد کنید.
  7. در کادر دوم (Customize sticker text) می توانید یک متن دلخواه وارد کنید تا به جای آدرس لینک نمایش داده شود. (وارد کردن این کادر اختیاری است.)
  8. پس از وارد کردن آدرس لینک مورد نظر روی گزینه Done بزنید.
  9. استوری خود را منتشر کنید.

اهمیت اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام شاید برای برخی کاربران از اهمیت کمی برخوردار باشد؛ اما اکانت هایی هستند که فعال شدن این قابلیت برای آن ها می تواند بسیار مهم باشد. برای مثال، پیج های فروشگاهی اینستاگرامی که می خواهند از طریق اینستاگرام برای وب سایت خود مخاطب جذب کنند، از طرفداران پر و پا قرص آپشن گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام هستند. همچنین ادمین هایی که در شبکه های اجتماعی دیگر صاحب چنل یا گروه هستند، می توانند با افزودن لینک به استوری اینستاگرام، اعضای چنل های خود را افزایش دهند.

کاربردهای گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

کاربردهای گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام برای اکانت ‎های مختلف متفاوت هستند؛ اما در حالت کلی، کاربران اینستاگرام معمولاً برای تبلیغ بیزینس خود یا دیگران از قابلیت قرار دادن لینک در استوری استفاده می کنند. همانطور که اشاره شد، استوری ها به دلیل این که مورد توجه کاربران زیادی قرار می گیرند، از نظر جذب مخاطب بسیار حائز اهمیت هستند. به همین دلیل، تولید محتوا برای استوری از حساسیت خاصی برخوردار است. در راستای اهمیت بالای محتوای استوری، اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام نیز می تواند کاربرد و اهمیت زیادی داشته باشد. در ادامه به کاربردهای قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام می پردازیم:

1. قرار دادن لینک سایت در استوری اینستاگرام

کسانی که قصد دارند از طریق اینستا برای وب سایت خود بازدیدکننده جذب نمایند، می توانند از قابلیت قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام استفاده کنند. پیج های فروشگاهی اینستاگرام که تمایل دارند محصولات وب سایت خود را در اینستاگرام تبلیغ کنند، می توانند از این قابلیت اینستاگرام نهایت استفاده را ببرند. برای این کار کافی است لینک وب سایت خود را در استوری قرار دهند. همچنین اگر قصد تبلیغ یک محصول بخصوص را دارند، می توانند لینک صفحه ی مربوط به فروش آن محصول را در استوری اینستاگرام خود آپلود کنند.

2. گذاشتن لینک شبکه های اجتماعی در استوری اینستاگرام

کاربرد دیگر لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام، قرار دادن لینک صفحه ی دلخواه از شبکه های مجازی دیگر است. شما می توانید لینک پروفایل شخصی یا چنل مورد نظر خود را در استوری اینستاگرام قرار دهید. در این صورت، مخاطبان بیشتری برای چنل یا گروه های چت خود جذب خواهید کرد. برای مثال، کسانی که تمایل دارند از طریق اینستاگرام برای ویدیوهای خود در Youtube بازدیدکننده جذب کنند، می توانند لینک مربوط به ویدیوی خود را در استوری اینستاگرام آپلود کنند. همچنین ادمین های چنل های تلگرامی نیز برای افزایش ممبرهای خود، استفاده از این قابلیت اینستاگرام را فرصت مناسبی می بینند.

3. لینک دهی داخلی

لینک دهی داخلی، نوع خاصی از گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام است. همانطور که از نام این نوع لینک دهی پیداست، لینک مورد نظر مربوط به خود اپلیکیشن اینستاگرام است. قرار دادن لینک داخلی در استوری اینستاگرام می تواند از بخش های مختلف اینستاگرام صورت گیرد. وقتی شما پستی در اینستاگرام منتشر می کنید و سپس آن را در استوری خود قرار می دهید، در واقع یک لینک دهی داخلی صورت گرفته است. این موضوع برای پست های پیج های دیگر نیز صدق می کند؛ یعنی شما می توانید پست های کاربران دیگر را نیز به شرطی که پیج آن ها عمومی باشد، در استوری خود منتشر نمایید. البته گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام از نوع داخلی، به لینک دادن پست ها محدود نمی شود. قرار دادن لینک پروفایل و پست های IGTV در استوری نیز می تواند جزو لینک دهی داخلی محسوب شود. برای آشنایی بیشتر با این ترفند می توانید مقاله ی چگونه پست را استوری کنیم را مطالعه کنیم.

چگونه استوری های لینک دار را بیشتر از 24 ساعت در پیج خود نگه داریم؟

همانطور که می دانید، استوری هایی که در اینستاگرام آپلود می شوند، بعد از گذشت 24 ساعت به طور خودکار آرشیو شده و از دسترس فالوورهای پیج خارج می شوند. برای این که بتوانید استوری های خود را برای مدتی بیش از یک روز در صفحه ی خود نگه دارید، باید آن ها را به استوری  های برگزیده اضافه نمایید؛ یا به اصطلاح آن ها را هایلایت کنید. برای مثال، پیج های فروشگاهی می توانند بعد از گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام، از قابلیت هایلایت استوری استفاده کنند تا مخاطبان همیشه به آن ها دسترسی داشته باشند.

سوالات متداول

چگونه در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟

✅ برای قرار دادن لینک در استوری کافی است روی استیکر LInk کلیک کنید و آدرس لینک مورد نظرتان را در کادر خالی وارد کنید.

با فالوور کم می توانیم در استوری لینک بگذاریم؟

✅ بله. در آپدیت های اخیر اینستاگرام محدودیت تعداد فالوور برای گذاشتن استوری برداشته شده است.

چگونه لینک تلگرام را در استوری اینستاگرام بگذاریم؟

✅ برای گذاشتن لینک تلگرام در استوری اینستاگرام کافی است لینک تلگرام مورد نظر را کپی کرده و طبق آموزش داده شده در مقاله آن را در استوری قرار دهید.

کاربرد گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام چیست؟

✅ از کاربردهای قرار دادن لینک در استوری، می توان به تبلیغ سایت و تبلیغ اکانت های دیگر شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

چگونه لینک های استوری را باز کنیم؟

✅ کافی است روی استیکر Link کلیک کنید!

Call to Action چیست؟

✅ روشی است که می توانید با استفاده از آن، فالوورها را برای باز کردن لینک موجود در استوری راهنمایی کنید.

چگونه به استوری لینک دار، CTA اضافه کنیم؟

✅ با استفاده از گیف ها، استیکرها، ایموجی ها

نتیجه گیری

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام قابلیتی است که شاید برای کاربران عادی کاربرد کمی داشته باشد اما برای کسب و کارهای اینستاگرامی بسیار حیاتی است. در این مقاله روش اضافه کردن لینک به استوری آموزش داده شده است. می توانید با مطالعه این مقاله به سادگی لینک های دلخواه خود را به استوری پیجتان اضافه کنید. اگر سوال یا نظر خاصی در این زمینه دارید، خوشحال می شویم آن را با ما و سایر کاربران اینبو به اشتراک بگذارید!

با تشکر از همراهی شما!


آموزش روش جدید قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام

در آپدیت جدید برنامه اینستاگرام و قوانین تازه این شبکه اجتماعی دیگر نمی توانید لینک آیدی تلگرام در بیوگرافی اینستاگرام قرار دهید. اما در این جا ترفندی به شما آموزش می دهیم که به راحتی لینک آیدی تلگرام خود را در دسترس قرار دهید. با موبایل کمکهمراه باشید.

بیشتر بخوانید: برنامه کلاب هاوس؛ باشگاه شگفت انگیز صداها!

قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام

مدتی است کاربران اینستاگرام به خاطر قانون و سیاست جدید این شرکت، کمی رنجیده خاطر و ناراحت شده اند. در برنامه اینستاگرام با نوشتن Telegram.me در قسمت web بیوگرافی، دیگر قادر نیستید تا دنبال کننده های خود را به صفحه پروفایل خود در برنامه تلگرام هدایت کنید. اما اکنون با یک تغییر ساده در آدرس آیدی تلگرام، می توانید این محدودیت را دور بزنید.

روش جدید قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام

کافی است به جای عبارت Telegram.me از tlgrm.me استفاده کنید. یعنی اگر یوزر شما در تلگرام Nasser می باشد، باید به صورت زیر لینک را وارد کنید.
tlgrm.me/Nasser

با توجه به تماس هایی که از سمت شما کاربران عزیز مبنی بر مشکل قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام داشتید، متوجه این نکته شدیم که اینستاگرام یکبار دیگر آدرس tlgrm.me را فیلتر کرده و در حال حاضر این آدرس کار نمی کند. اما راه حل جدید برای بر طرف کردن این مشکل و قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام چیست؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات Apple با گارانتی اصلی  

برای قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام کافی است بجای me از in استفاده نمایید. یعنی در قسمت Edit your profile اینستاگرام و در بخش website، برای مثال اگر آیدی تلگرام شما Nasser می باشد، آن به صورت زیر که در عکس نیز مشخص است بنویسید.

tlgrm.in/Nasser

قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام

 

آموزش ویدئویی روش جدید قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت گلس آیفون اس ای 2020

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ A70 اس

قطعات گوشی A41

تعمیرات موبایل


اشتراک گذاری لینک ها از طریق استوری اینستاگرام آسان است و برای همه کاربران در دسترس است. اینستاگرام ابزاری ساده برای قرار دادن هایپرلینک ها به وب سایت ها یا مقالات در استوری ارائه می دهد و ما توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید این کار را انجام دهید.پس در ادامه با آموزش نحوه اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام  از جت تک همراه باشید!

همراه با عکس ها و ویدیوها در استوری اینستاگرام، می توانید به جای ویژگی Swipe Up، پیوندی را مستقیماً اضافه کنید. ویژگی جدید «پیوندها» یکی از «برچسب هایی» است که می توانید در یک داستان قرار دهید. دیگر لازم نیست متن URL جزئی را تایپ کنید .

تنها محدودیت استیکر “پیوندها” این است که می توانید در هر داستان فقط یک مورد اضافه کنید.

آموزش نحوه اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

برای شروع، URL مورد نظر خود را در مرورگر گوشی هوشمند یا رایانه لوحی خود باز کنید و آن را کپی کنید.سپس برنامه اینستاگرام را در آیفون، آیپد یا اندروید خود باز کنید . روی «داستان شما» در ردیف بالا در برگه صفحه اصلی ضربه بزنید.

آموزش نحوه اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام-جت تک

مطمئن شوید که در برگه “داستان” هستید. دکمه شاتر را فشار دهید تا روی عکس کلیک کنید یا آن را نگه دارید تا ویدیو ضبط شود.

آموزش کامل اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام-جت تک

پس از گرفتن عکس یا ویدیو، روی نماد برچسب در بالای صفحه ضربه بزنید.

حالا کمی به پایین اسکرول کنید و برچسب “پیوندها” را انتخاب کنید.

پیوندی را که قبلاً کپی کرده اید جای گذاری کنید یا یک پیوند جدید تایپ کنید و روی «انجام شد» ضربه بزنید.

برچسب «پیوندها» را با URL در هر جایی قرار دهید و روی آن ضربه بزنید تا بین سبک های مختلفی که می خواهید اضافه کنید، بچرخید.

«داستان شما» را در گوشه پایین سمت چپ انتخاب کنید تا آن را به استوری خود اضافه کنید یا «دوستان نزدیک» را انتخاب کنید تا برای چند دوست منتخب قابل مشاهده باشد.

خودشه! اکنون می توانید به راحتی پیوندهای مرتبط را در استوری های خود به اشتراک بگذارید و آنها را برای همه سرگرم کننده تر و آموزنده تر کنید.امیدواریم از آموزش نحوه اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام در جت تک لذت برده باشید! همچنین سه آموزش مهم زیر رو مطالعه کن?!

  • آموزش سفارشی سازی فید اینستاگرام
  • آموزش بروز رسانی اینستاگرام
  • آموزش حذف تاریخچه جستجوی اینستاگرام

حتما تا حالا با ویندوز و مک یا کلا با دسکتاپ ها با انواع مرورگر ها از جمله کروم، فایرفاکس و… در اینستاگرام پست آپلود نکردی؟! پس حتما بهت پیشنهاد میکنم مقاله آموزشی آپلود پست در اینستاگرام با دسکتاپ و مک با هر نوع مرورگری رو بخون که بعدا به کارت میاد!