سبک زندگی

در اینجا می تونین روش تزئین آینه یا قاب عکس با گل مصنوعی قدیمی رو ببینین.

گلکسی A50 یکی از جذاب ترین محصولات سال های اخیرِ سامسونگ است، اما کاربران این گوشی، از برخی ویژگی های آن شکایت دارند.

1- عملکرد ناپایدار سنسور اثرانگشت

عملکرد سنسور اثرانگشت Galaxy A50 صدای بسیاری از کاربران را بلند کرده است. این سنسور در تشخیص اثرانگشت کاربران چندان خوب عمل نمی  کند. سامسونگ در گلکسی A50 از سنسور اپتیکال در زیر صفحه نمایش استفاده کرده است که پیش تر شاهد حضور آن در گوشی های دیگری نظیر وان پلاس 6T  نیز بودیم. با این حال، عملکرد این سنسور در Galaxy A50 به هیچ عنوان در حد و اندازه های گوشی های دیگر نیست.
طبق گفته کاربران، در بسیاری از مواقع سنسور قادر به تشخیص اثرانگشت کاربران نیست؛ این موضوع به اندازه ای آزاردهنده شده که بسیاری از کاربران قید استفاده از سنسور اثرانگشت را زده اند و به روش های دیگری نظیر تشخیص چهره یا پین کد متوسل شده اند.

2- صدای نه چندان خوبِ بلندگو

طبق گفته این افراد، بلندگو گلکسی A50 نه تنها کیفیت بالایی ندارد؛ بلکه از لحاظ حجم صدا نیز نمره پایینی را دریافت می  کند. اگر جزو افرادی باشید که بیشتر از هندزفری برای گوش دادن به محتوای صوتی یا ویدیویی استفاده می کنید، احتمالاً مورد یادشده چندان برایتان تفاوتی نکند؛ اما اگر کیفیت بلندگو برایتان مهم است، پیشنهاد می کنیم گوشی های دیگر بازار را در نظر بگیرید.

3- گرم شدن بدنه

به نظر می رسد که گرمای تولیدی غیرمعمول در بدنه یکی دیگر از معظلات این گوشی برای کاربرانش باشد. برخی از کاربران به گرم شدن غیرمعمول دستگاه اشاره کرده اند. این کاربران حتی ادعا می کنند که در حالت عادی نیز دستگاه به صورت ناگهانی گرم می شود.
البته مشخص نیست که این مشکل ریشه نرم افزاری دارد یا سخت افزاری؛ اما گویا چندین نفر با برگرداندن دستگاه به حالت کارخانه توانسته اند از این مشکل رهایی یابند. لازم به ذکر است که مشکل یادشده در هنگام اجرای بازی ها بیش از پیش به چشم می آید.

جمع بندی

اگرچه ویژگی هایی که سامسونگ در این دستگاه ارائه می کند، بسیار جذاب و وسوسه کننده هستند؛ اما نمی توان از نقاط ضعف Galaxy A50 چشم پوشی کرد و آن ها را نادیده گرفت. در کنار این موارد باید به پردازنده نه چندان قدرتمند اگزینوس 9611 که در گلکسی A51 هم به کار رفته اشاره کرد.
هزینه چند میلیونی که باید برای خرید این گوشی صرف کنید، به هیچ عنوان رقم پایینی نیست؛ بنابراین با آگاهی از مزایا و معایب این دستگاه می توانید خرید هوشمندانه ای داشته باشید.

 

هنر پدیده ای است که میتوان از آن در هر جایی و برای هر کاری استفاده کرد فقط شخص هنرمند باید توسط دانش و مهارت و همچنین ابزارهای مخصوص یک جای ساده را تبدیل به یک جای هنری کند.

برای مثال زدن در این مورد میتوان به نقاشی روی دیوار پذیرایی ونقاشی سقف پذیرایی اشاره کرد که فرد هنرمند و نقاش میتواند یک دیوار یا سقف ساده را به یک دیوار یا سقف هنری بسیار زیبا و چشم نواز تبدیل کند.

همچنین مجموعه هنر برتر هم علاوه بر خدمات تخصصی گچبری ، خدمات نقاشی هنری ساختمان را توسط نقاشان خلاق و زبده ارائه میدهد.

پس در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این هنر تخصصی آشنا شوید…

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980  تماس بگیرید

برای ارتباط با ما در واتسپ 09123216508 تماس بگیرید

نقاشی سقف خانه

                                                                     یک نمونه  اجرا شده ازنقاشی سقف خانه 

 

نقاشی هنر و عمل استفاده از رنگدانه محلول در یک رقیق کننده بر روی یک سطح مانند دیوار ، سقف و موارد دیگر است که باید توسط فردی هنرمند و حرفه ای انجام شود.

نقاشی به فرایندی گفته می شود که در طی آن فرد تصورات ذهنی خود را با استفاده از رنگ و برس بر روی یک سطح، مانند کاغذ یا بوم وارد می کند. نقاشی ها می توانند به صورت دیجیتال بر روی کامپیوتر باشند و یا به صورت دستی و با استفاده از قلم و رنگ بر روی یک صفحه کشیده شده باشند.

برای نقاشی کردن، کافیست که شما یک ایده ذهنی داشته باشید، مواد مورد نیاز برای رسم این ایده را فراهم کنید و فضای کاری شخصی خود را تنظیم نمایید و برای شروع سفر هنری خود با رنگ آماده شوید.

این خدمات مخصوصا برای منزل و یا محل کار یک امر و هنر بسیار تخصصی است که باید توسط افراد خلاق و با تجربه انجام شود و اگر به درستی انجام شود ، شاهد نمایی جذاب خواهید بود.

 

نقاشی روی سقف

نقاشی روی سقف دارای قدمت تاریخی است که در سقف کاخ ها اجرا میشده است و امروزه هم در بازسازی خانه ها توسط افرادی حرفه ای و کاربلد و خلاق و با طرح و مدل های مختلف و زیبا اجرا میشود.

نقاشی های هنری برای سقف و دیوار نسبت به ذوق مشتریان و کارکنان دارای مدل های زیادی هستند که شامل نقاشی طبیعت و چشم انداز , نقاشی اشکال هندسی , نقاشی و طراحی چهره و پورتره , شخصیت های کارتونی , طرح ها و نقش های مینیاتوری , طرح های سه بعدی و یا نقاشی های خیالی مثل فرشته و یا مورال و … میشوند.

بطور مثال برای معماری و طراحی دکوراسیون مدرن بیشتر از طراحی ها و نقش های اشکال هندسی و چهره (پورتره) می توان استفاده کرد و طراحی فرشته مناسب دکوراسیون های کلاسیک می باشد.

طراحی و نقاشی روی سقف را میتوان دو شکل زیر اجرا کرد :

  1. بصورت کاملا فانتزی که مناسب طراحی اتاق کودک و نوجوان می باشد.
  2. بصورت کاملا هنری و با جزییات کامل که برای تزیین و زیبا سازی سالن های پذیرایی ، اتاق مستر، لابی و…  مناسب می باشد.

انتخاب نقاش برای طراحی سقف با نقاشی بسیار حساس و مهم است زیرا این کار باید توسط فردی با تمرکز و دقت بالا و به صورت حرفه ای و تخصصی انجام شود.

داشتن سابقه کاری و نمونه کار های تضمین شده بهترین گزینه برای انتخاب نقاش دکوراتیو می باشد.

نقاشی فرشته روی سقف و دیوار

حتما نام طرح فرشته و نقاشی فرشته را شنیده اید و همانطور که از نامش پیداست روی سقف و دیوار موجودات زیبا و افسونگری طراحی میشود که هم به سبک های کلاسیک و قدیمی و هم به سبک های امروزی و مدرن اجرا میشود.

 

نقاشی دیواری مدرن

نقاشی های دیواری مدرن نسبت به نقاشی های کلاسیک و قدیمی تفاوت های زیادی دارند زیرا سلیقه افراد فرق کرده است.

علاوه بر طرح و مدل که مدرن شده است ، برای اجرای آنها نیز از رنگ پلاستیک، رنگ های روغنی براق و مات، رنگ مولتی کالر، رنگ بلکا، رنگ پتینه، رنگ اکرلیک برای نقاشی ساختمان مدرن به کار می روند.

برای اجرای نقاشی دیواری مدرن موارد زیر را رعایت کنید :

رنگ دیوارها و سقف را انتخاب نکنید : اگر تصمیم دارید رنگ خانه خود را تغییر دهید، عاقلانه است در ابتدا رنگ مبلمان و دکوراسیون خود را در نظر بگیرید و طبق آنها رنگ مناسب برای خانه خود را انتخاب کنید.

از نمونه های دیگر ایده بگیرید : نمونه های مختلفی از رنگ ساختمان و ترکیب رنگ های مختلف برای دیوار و سقف را در سایت های مختلف ببینید تا بتوانید از آنها برای نقاشی ساختمان خود ایده بگیرید. حتی ممکن است شما از رنگ وسایل دیگر ایده هایی برای رنگ دیوارها و سقف به ذهنتان برسد. رنگ هایی که به نظرتان جذاب هستند و مناسب برای ساختمان شماست به صورت لیست بنویسید.

رنگ  انتخابی را در رنگ های خنثی به کار ببرید : رنگ های خنثی به ترکیب رنگ خانه شما کمک می کنند. با توجه به اینکه دوست دارید کدام قسمت خانه بیشتر دیده شود، باید رنگ مناسبی برای آن انتخاب کنید. مثلا اگر میخواهید دیوار تاکیدی داشته باشید بهتر است ار رنگ های خنثی در اطراف آن استفاده کنید.

از مدل های نقاشی مدرن دیواری میتوان به مدل سایه روشن ، مدل براق طور ، مدل برجسته و مدل سنگ مرمر اشاره کرد که محبوبیت زیادی در بین سایر مدل ها دارند.

 

نقاشی روی دیوار پذیرایی

شما میتوانید سطح دیوار پذیرایی را با رنگ دلخواهتان بپوشانید و با یک طرح گرافیکی و انتزاعی از نقاشی های شیک و زیبا و مدرن فضایی دلنشین ایجاد کنید.

نقاشی روی دیوار، یکی از جالب ترین ایده ها برای تغییر دکوراسیون داخلی است که در صورت طراحی مناسب و رسم درست، تأثیر فراوانی بر زیبایی خانه و محل کار می گذارد.

نقاشی روی دیوار پذیرایی یکی از ایده های قابل توجه برای زیبایی دکوراسیون داخلی منزل یا هر مکان دیگری است که به راحتی و با هزینه کم توسط گروه هنر برتر اجرا میشود.

اغلب دیوارها به صورت یک رنگ و ساده می باشند که این امر باعث خستگی چشم ها و همچنین باعث ایجاد فضایی یکنواخت و سرد در منزل می نمایند بر همین اساس تزیین دیوار ها اهمیت زیادی دارد.

 

نقاشی روی سقف پذیرایی

محبوب ترین نقاشی روی سقف پذیرایی موارد زیر هستند که به شما معرفی میکنیم :

1 . طرح نقشه ی جهان

با طرح های متفاوت مانند طرحهای معروف نقشه ی جهان و کشور، اتاق پذیرایی، اتاق خواب، محل کار و یا حتی آشپزخانه ی تان را به تجربه ای فراموش نشدنی و یا حتی مقصد بعدیتان تبدیل کنید.

2 . طرح مدالیون مصنوعی

این سقف های با الگوی مدالیون طرحی رنگی را نشان می دهند که هم با الگوی اتاق و هم با خود مدالیون هماهنگ است. استفاده از الگوی مدالیون، بهترین روش برای تبدیل سقف های ساده ی بدون تنوع، به قطعه ای بسیار زیبا می باشد.

3 . الهام گرفته شده از ویلیام موریس

طرح های موریس در هر اتاقی برجسته و خیره کننده هستند و از سقف های ساده بسیار بهترند! او نقش عمده ای در احیای هنرهای سنتی نساجی و روش های تولید آن داشت.

4 . سبز زمردی

این نسخه از رنگ سبز در یک اتاق غذاخوری بسیار بزرگتر از آنچه بیشتر ما داریم استفاده شده. با اینحال این ایده هنوز هم، ایده ای الهام بخش است.

5 . سبک کلاسیک

طراحی سقف به سبک کلاسیک ، شما را تشویق می کند که یک سبک داخلی زیبا بسازید و به اتاق های خود طرحی برازنده و شیک اضافه کنید.

 

نقاشی سقف پذیرایی و نقاشی دیواری

برای زیبایی دکوراسیون داخلی منزل نمیتوان به یک سری موارد مثل مبلمان و پرده ها و … اکتفا نمود و روی سقف و دیوار منزل رنگی ساده اجرا کرد بلکه امروزه راه های زیاد برای شیک کردن فضای داخلی وجود دارد مانند نقاشی هنری ساختمان و یا حتی قاب بندی دیوار.

برای تزئین دکور داخلی خانه میتوانید از تابلو ها و نقاشی های هنری استفاده کنید اما این مورد را میتوان در هر خانه ای مشاهده کرد پس ما به شما پیشنهاد میکنیم از سبک های مختلف این تخصص مثل آبستره ، پرتره و یا تلفیقی از آنها روی سقف یا دیوار منزل خود استفاده کنید و ببینید که چه نتیجه زیبا و مدرنی در فضای داخای خانه شما ایجاد میکند.

نکاتی مهم درمورد نقاشی هنری منزل

  1. برای گرفتن ایده ، طرح های جدید این خدمات رو بررسی کنین،
  2. بعد با کمک کمی خلاقیت، اون چیزی که دوست دارین و به سلیقه تون نزدیکه رو مُجسم کنین،
  3. ببینین خودتون می تونین ایده تون رو اجرا کنین؟ اگه نمی تونین برین سراغ پیدا کردنِ نقاش مناسب که ما مجموعه هنر برتر رو معرفی میکنیم.
  4. در گام بعدی، نمونه کار  چند نقاش رو بررسی کنین،
  5. از بین اونا فردی که توانایی هاش متناسب با نیاز شماست، قابل اعتماده و هزینه ی مناسب تری دریافت می کنه رو انتخاب کنین.
  6. و تماااام، چند روز بعد می تونین همون چیزی که در ذهنتون بوده رو تحویل بگیرین.

برای اینکه رویای شما به واقعیت تبدیل شود با مجموعه تخصصی هنربرتر تماس بگیرید.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980  تماس بگیرید

برای ارتباط با ما در واتسپ 09123216508 تماس بگیرید

نقاشی هنری ساختمان با شابلون

نقاشی هنری و رنگ آمیزی و طرح های داخلی منزل کاملا باید طبق سلیقه و نظر صاحب خانه باشد اما یک نقاش هنری ساختمان میتوان سلیقه صاحب خانه را کاملا متوجه شود و موارد بسیاری را نشان دهد که نقاشی هنری با شابلون هم یکی از این موارد است که دیوار اتاق خانه را بسیار شیک و دلنواز میکند.

با استفاده از ابزار ساده میتوان یک دیوار را به نوعی توسط ابزار های خلاقانه نوعی نقاشی کرد که بسیار عالی و شیک به نظر بیاد.

همچنین خوشبختانه هم رنگ های مختلفی داریم و هم شابلون های زیبا و متفاوتی در طرح های مختلف ، بنابراین میتوانید طبق سلیقه خود ترکیب رنگ های زیبا و شابلون های شیک را انتخاب کنید و بقیه کار را به مجموعه هنر برتر بسپارید.

 

نقاشی هنری ساختمان با طرح های سه بعدی

نقاشی هنری ساختمان با طرح های شیک سه بعدی میتواند حالت برجسته و پرسپکتیوی را به دیوار یا سقف دهد.

نقاشی هنری سه بعدی نقاشی ای است که با استفاده از تکنیک های خطای دید به  صورت هوشمندانه  ای ذهن بیننده را به چالش می کشد و در واقع این نقاشی ها ذهن بیننده را فریب می دهد که در حال دیدن یک تصویر برجسته دارای بعد است ام در حقیقت این نقاشی روی یک سطح صاف دو بعدی رسم شده است.

شاید نمونه هایی از این نقاشی سه بعدی را در خیابان روی زمین نیز دیده باشید. این طرح و نقش ها در ابتدا فقط بر روی زمین و دیوار خارجی ساختمان  ها و در فضای باز اجرا می  شد ولی اکنون در بعضی از بخش  های خانه مانند دیوار اتاق پذیرایی، دیوار اتاق نشیمن یا دیوار اتاق خواب نیز مشاهده می  شود.

 

نقاشی روی دیوار خانه

نقاشی روی دیوار خانه امریست که نیازمند مهارت و تجربه و همچنین یک الگو میباشد که میتوان با تکنیک های مختلف اجرا کرد.

پیشنهاد می کنیم به جای نقاشی روی دیوار به روش سنتی، تکنیک رنگ آمیزی منزل با شابلون را تجربه کنید.

رنگ هایی که برای پتینه و نقاشی روی دیوار خانه استفاده می شوند، برای استنسیل کردن مناسب هستند. رنگ های مناسب برای شابلون شامل جوهر رنگ، اسپری های رنگی روغنی و فسفری، رنگ اکریلیک، رنگ های اکریلیک متالیک، رنگ مولتی، رنگ روغن، رنگ شیشه، رنگ شنی، رنگ های لعاب سرد، رنگ کهنه کاری، رنگ اکستریم لایت (نورانی)، رنگ پتینه مایمری و رنگ پارچه هستند.

 

نقاشی دیوار آجری کودکانه

برای نقاشی دیوار کودکان ایده های بی نهایتی وجود دارد که جای استفاده از مصالح و پوشش های دیوار ، طرحی شبیه دیوار آجری ، روی دیوار نقاشی میشود که نتیجه کار از دیوار واقعی هم قشنگتر است.

این کار شاید در نگاه اول زیبا نباشد اما امروزه به خاطر خلاقیت بالای نقاشان ، به طرفداران این طرح ها روز به روز اضافه میشود و در دکوراسیون داخلی اتاق ها کهنه نمیشوند.

نقاشی دیوار آجری کودکانه یکی از راه حل هایی است که طراحان برای چنین مشتریانی پیشنهاد می کنند زیرا همانطور که گفتیم آجر، علاوه بر زیبایی و شیکی اش، هیچ وقت تازگی خود را از دست نمی دهد و با افزایش سن کودک، وقار و اثر بخشی خود را حفظ می کند. البته لازم به ذکر است که دیوارهای آجری، با سبک ها و تم های رنگی مختلفی ست می شود و به همین خاطر کار با آنها آسان و بدون دردسر است.

 معمولا آجر سفید ایده ای عالی برای اتاق بچه هاست و نباید نگران رنگ سایر لوازم و دکوراسیون باشین. آجر با رنگ طبیعی که تقریبا قهوه ای مایل به نارنجیه، بعد از سفید انتخابی زیبا و کاملا به جا برای اتاق خواب کودکانه محسوب میشه.  

 

نقاشی هنری ساختمان با طرح های برجسته

اگر میخواهید با استفاده از طرح های برجسته این خدمات را انجام دهید باید موارد زیر را مد نظر داشته باشید :

  • ابتدا ارتباط محیط با دیوار موردنظر را بسنجید و ترکیب رنگ دکوراسیون و دیوار را مدنظر قرار دهید. همچنین باید زاویه تابش نور را نیز مد نظر قرار دهید و میدان دید را بسنجید.
  • همچنین پیش از انجام طرح برجسته سطح دیوار را آماده کنید،
  • اگر نیاز به سنباده کشی و بتونه کاری وجود دارد، این کار را انجام دهید و شکاف های ریز دیوار را بپوشانید.
  • سپس با استفاده از کاردک، قلمو و دیگر ابزارها شروع به نقاشی طرح برجسته کنید.
  • یکی از انواع نقاشی برجسته در ساختمان های ایرانی را شاید بتوان پتینه دانست. پتینه  ها به طور کلی روی یک رنگ پس  زمینه که می تواند رنگ روغنی، پلاستیک یا اکریلیک باشد اجرا می  شوند.
  •  

    نقاشی هنری ساختمان با طرح چوب

    یکی دیگر از انواع نقاشی های هنری برجسته و پتینه کاری ها را می توان نقاشی با طرح چوب دانست که برای افرادی که می خواهند طرح و رنگ های سفید را کنار بگذارند، مورد مناسبی محسوب می شود. خلق اثری به نام پتینه کاری طرح چوب فضا را کاملا دگرگون کرده و شما را از داشتن فضایی ساده و یک نواخت نجات می دهد. این طرح برجسته طرح چوب را می توان روی نقاط مختلفی در خانه مانند درب کوچه، دیوار و دیگر نقاط ساختمانی اجرا کرد.

     

    نقاشی هنری ساختمان با طرح چرم

    نقاشی هنری ساختمان با طرح چرم در واقع این حس را به شما می دهد که در حال دیدن یک جنس چرم روی دیوار یا سقف هستید. این طرح که یکی از انواع نقاشی هنری و مدرن ساختمان محسوب می شود می تواند دیواری که حالت چرم دارد که پیش روی شما قرار دهد. در خانه های لاکچری طرح چرم را دور ستون ها نیز استفاده می کنند.

    این طرح نیز می تواند به راحتی عیوب ساختمان را پوشش دهد و طرحی مقاوم در برابر رطوبت، ترک خوردگی و کثیفی و لک دیوار است. این طرح نیز می تواند به خوبی عیوب گچ کاری ساختمان را به خوبی پوشش دهد و لکه های روی دیوار که پاک نمی شوند را نیز بپوشاند.

     

    مطالب پیشنهادی : گچبری نئوکلاسیک ، گچبری کلاسیک

     

    نقاشی مدرن

    نقاشی مدرن از هنر های خاص و متفاوت در زمینه تغییر دکوراسیون داخلی میباشد از زمان های گذشته به شکل های متفاوت وجود داشت و اجرا میشد.

    در زمان های قدیم از نقاشی با طرح های کلاسیک و سنتی استفاده میشد اما امروزه این طرح ها تبدیل به سبک های مدرن شده اند که با دکوراسیون داخلی مدرن و سلیقه های امروزه متناسب هستند.

    سبک مدرن برای نقاشی هنری ساختمان دارای طرح و مدل های ساده و پیچیده و شلوغ است که هر کسی میتواند نسبت به سلیقه اش بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کند و جلوه ای شیک و مدرن و دلباز به خانه بدهد.

    از مدل ها و طرح های مدرن نقاشی هنری دیوار و سقف پذیرایی و اتاق ساختمان و خانه به موارد زیر میتوان اشاره کرد :

    1 . طراحی هندسی سقف با کاشی

    این طراحی خیره کننده و در عین حال اعجاب انگیز، هرگز در فیلم های علمی تخیلی وجود نخواهد داشت. بعلاوه این اجازه را به شما می دهد که برای بقیه اتاقتان از رنگهای متفاوت استفاده کنید که در طراحی مدرن کاربرد زیادی دارد!

    2 . راه راه دو خطی

    سقف راه راه برای اتاق خواب، حمام و یا اتاق کودک مناسب می باشد. ممکن است برای اتاق پذیرایی بیش از حد رنگارنگ و برای آشپزخانه زیاده روی باشد. راهرو هم میتواند از این جزئیات تماشایی بهره مند شود.

    3 . یک تاش رنگی

    نقاشی کردن سقف با رنگهای روشن و جسورانه، به هر فضایی انرژی و جذابیت اضافه می کند. فیروزه ای، نارنجی و قرمز نمونه هایی از رنگهای روشن هستند.اگر دیواری سفید یا مبلمانی معمولی دارید، این بهترین برای انتخاب شماست.

    برای استفاده از این خدمات روی ما حساب کنید.

     

    نقاشی هنری انواع دیوار با مجموعه هنر برتر

  • رنگ آمیزی خلاقانه دیوار

  • رنگی که دوست دارید خوب است ولی اگر گاهی نیاز به نوآوری بیشتری دارید و باید فضا به طور کلی دگرگون شود. رنگ آمیزی خلاقانه دیوار راه حل قطعی افزایش انرژی در خانه است. نقاشی دیوار را با ایده های ابتکاری و رنگ آمیزی خلاقانه دیوار ترکیب کنید تا اشتیاق در خانه ماندن را بیشتر احساس کنید. رنگ آمیزی دیوار هوم سرویز ایده های ابتکاری نقاشی دیوار را ارائه می کند.

  • نقاشی دیوار آجری

  • رنگ زدن دیوار گچی بسیار متداول است اما آیا نقاشی دیوار آجری را امتحان کرده اید؟ بله دیوارهای آجری هم می توانند رنگ شده و جلوه بیشتری داشته باشند. رنگ آمیزی دیوار آجری در نقاشی خانه و ساختمان قدیمی متداول تر است و همیشه می توانید با رنگ زدن دیوار آجری قدیمی پذیرایی، دکوراسیون مدرن تری داشته باشید. نقاشی دیوار خانه روی همه سطوح امکان پذیر است پس فرصت را از دست ندهید.

  • رنگ زدن دیوار اتاق

  • اول از دیوار اتاق ها رنگ آمیزی را شروع کنید. لزومی ندارد برای نقاشی منزل مسکونی از یک رنگ استفاده کنید. می توانید هر اتاق را با رنگ خاص کار کنید. برای انتخاب رنگ دیوار اتاق به رنگ سطح بزرگ اتاق یعنی کف دقت کنید. این رنگ می تواند ایده رنگ دیوار را مشخص کند. کف چوبی و پارکت، کف سرامیک یا ….. هر کدام طیف رنگی متفاوتی دارند که روی رنگ دیوار تاثیر می گذارد. با انتخاب رنگ مناسب، نقاشی منزل را حرفه ای تر انجام دهید.

  • نقاشی دیوار ساختمان جدید

  • رنگ را با توجه به نور اتاق انتخاب کنید. نور طبیعی روز معیار خوبی برای انتخاب درجه تیره و روشن رنگ است. اتاق های کوچک وکم نور را با رنگ های روشن رنگ کنید تا بزرگ تر به نظر برسند. اگر نور اتاق کم است هرگز رنگ های تیره را برای نقاشی دیوار به کار نبرید. رنگ های گرم و کمی تیره برای اتاق های خیلی پر نور کاربرد بیشتری دارند و فضا را دنج تر نشان می دهند. برای جذابیت بیشتر یکی از دیوارهای اتاق را با رنگی متفاوت رنگ آمیزی کنید.

  • نقاشی دیوار کودکانه

  • نقاشی اتاق کودک روی روحیه حساس کودکان خیلی تاثیر می گذارد. رنگ ها جادو می کنند و خلق و خو را تغییر می دهند. نقاشی دیوار کودکانه برای کودکان خردسال بسیار جذابیت دارد. از رنگ های شاد و طیف رنگی متفاوت استفاده کنید. دیوار اتاق کودک تک رنگ نیست و اغلب ترکیبی از چند رنگ در آن کار شده است. انواع رنگ های ساختمانی جدید با بافت متنوع را برای نقاشی دیوار کودکانه انتخاب کنید. کشیدن نقاشی دیواری از کارتون های مورد علاقه کودکان یا طرح های هندسی و انتزاعی خلاقیت کودکان را بیشتر می کند.

  • نقاشی دیوار حمام

  • نقاشی دیوار حمام با رنگ های ساده و سفید براق، فضا راروشن تر می کند و برای حمام های کوچک تر مناسب است. اگر فضای حمام ابعاد مناسبی دارد از رنگ های آرامش بخش برای نقاشی دیوار حمام استفاده کنید. همه رنگ هایی که در طبیعت بیشتر دیده می شوند در دسته رنگ های آرامش بخش قرار دارند. سبز روشن و آبی کم رنگ برای رنگ زدن دیوار حمام مناسب تر هستند. سقف حمام و سرویس ها را بهتر است سفید یک دست کار کنید. رنگ آمیزی سقف حمام چندان مرسوم نیست و جلوه زیبایی هم ندارد.     

  • نقاشی دیوار پذیرایی

  • بهترین رنگ برای دیوار خانه باید برای پذیرایی انتخاب شود. نقاشی منزل مسکونی به نوعی نشان دهنده سلیقه خانم خانه است. برای نشان دادن اوج سلیقه تان روی رنگ و نقاشی دیوار پذیرایی حساسیت به خرج دهید. اینجا فضایی است که در دید مستقیم مهمان ها و البته قضاوت آنان قرار دارد. کاتالوگ رنگ دیوار را نگاه کنید، از تصاویر خانه های مدرن کمک بگیرید، به رنگ پرده ها، مبلمان و دکوراسیون توجه کنید. از دو رنگ برای برقراری توازن رنگی در نقاشی دیوار پذیرایی بیشترین بهره را خواهید برد.

     

    خدماتی که هنر برتر برای نقاشی هنری ساختمان ارائه میدهد

     

  • زیرسازی بتونه کاری دیوار : اولین قدم برای رنگ کردن دیوار، انجام زیرسازی و بتونه کاری دیوارهاست؛ زیرا دیوارها با مشکلاتی مانند، پوسته پوسته شدن، طبله کردن، پستی وبلندی، جای میخ و پیچ و موارد دیگر روبرو هستند که اگر قبل از رنگ آمیزی رفع نشوند، ظاهر بسیار نامناسبی برای دیوار رنگ شده به وجود می آورند. البته بعد از زیرسازی نیز باید دیوارها سمباده کاری شوند تا صاف و یکدست شده و رنگ به خوبی روی آن ها بنشیند.
  • زیرسازی و بتونه کاری سقف : سقف ها نیز به دلایل مختلف همچون ترک خوردن، پوسته پوسته شدن و طبله کردن نیاز به زیرسازی و بتونه کاری دارند. البته به دلیل ارتفاع بیشتر، بتونه کاری و سمباده زدن سقف کار مشکلی تری است و نیاز به دقت و ظرافت بیشتری دارد.
  • رنگ آمیزی و نقاشی دیوار : رنگ زدن دیوارها، مهم ترین و حساس ترین بخش در رنگ آمیزی ساختمان است و باید با دقت و ظرافت بیشتری انجام گیرد. روش های مختلفی برای رنگ زدن دیوارها وجود دارد. استفاده از غلتک، قلم مو و پیستوله از متداول ترین تکنیک های رنگ زدن دیوارهاست که بسته به نظر متخصص نقاشی هنری ساختمان یکی از این روش ها انتخاب می شود.
  • رنگ آمیزی و نقاشی سقف : رنگ آمیزی سقف تاثیر فوق العاده ای بر جلوه  و زیبایی محیط دارد. رنگ های روشن سقف را بلند و رنگ های تیره آن را کوتاه تر نشان می دهد. البته رنگ زدن سقف کار آسانی نیست و بهتر است توسط نقاشان ساختمانی انجام گیرد.
  • پتینه کاری : پتینه کاری دیوار یا کهنه کاری درواقع یکی از سبک های هنری برای رنگ کردن دیوارهاست که برای استفاده از این خدمات نیز می توانید از متخصصان این حرفه هنر برتر کمک بگیرید.
  • نقاشی هنری : اجرای این هنر در طرح و رنگ های مختلف و کیفیت بالا و نقاشی توسط با تجربه ترین نقاشان هنری
  •  

    نقاشی کودکانه دیوار آجری

    افراد زیادی هستند که دیوار آجری یا گچی و ساده را برای کودکان خود دوست ندارند و قصد ایجاد طرح های کودکانه روی دیوار اتاق کودک خود دارند که با روحیات کودک همخوانی داشته باشد.

    نقاشی دیوار آجری و رنگ زدن دیوار گچی یا حتی سطوح سیمانی ساده ترین راه برای زیباسازی دیوار است. نقاشان حرفه ای با ابزار مختلف دیوارها را رنگ می کنند. رنگ کردن دیوار با غلطک و یا قلمو رایج تر است.

    نقاشی کودکانه روی دیوار آجری یا حتی گچی هم از خدمات تخصصی و حرفه ای است که باید توسط فرد کاربلد انجام شود زیرا این هم جزو این خدمات محسوب میشود.

     

    نقاشی سقف

    رنگ آمیزی و نقاشی سقف نمونه ای از رنگ آمیزی است که همراه با طرح و مدل های متنوع و شیک است و از مزیت های آن میتوان به هماهنگی آن با دکوراسیون داخلی منزل اشاره کرد.

    این نوع خدمات توسط مجموعه ما روی هر نوع سقفی اعم از گچبری ، کناف و غیره قابل اجرا میباشد و میتواند محیط را به محیطی دلنشین و زیبا تبدیل کند.

    نقاشی هنری سقف و حتی نقاشی ساده سقف کاری ساده و راحت نیست و اگر توسط افراد کاربلد انجام نشود میتواند مشکلاتی برایتان ایجاد کند ، به همین علت پیشنهاد میکنیم اگر تجربه و مهارت کافی ندارید اصلا سعی برای انجام این کار نکنید و وقت و هزینه خود را هدر ندهید.

    در نهایت کسی که در خانه زندگی می کند باید رنگ دیوارها و سقف را انتخاب کند. هر رنگی که با آن احساس بهتری دارید را برای سقف خانه در نظر بگیرید. اگر در زمینه انتخاب رنگ سقف و نقاشی ساختمان تردید دارید از مشاوران ما مشورت بگیرید.

     

    اجرای نقاشی روی دیوار

    اجرای نقاشی روی دیوار اتاق یا پذیرایی و کشیدن نقاشی روی دیوار از بهترین ایده ها برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل است که میتوانید از آن استفاده کنید.

    این خدمات دارای طرح و مدل و رنگ های شاد و متنوعی است که میتوانید برای دیوار اتاق خود از آنها استفاده کنید و بیشتر مواقع دیوار را تماشا کنید و لذت ببرید.

    مجموعه هنر برتر یکی از بزرگترین و شناخته ترین مجموعه ها در اجرای نقاشی هنری دیوار و سقف ، پتینه دیوار سقف و سایر خدمات زیبایی و تغییر دکوراسیون میباشد که خدمات را همراه با ضمانت کیفی ، ضمانت قیمت و همچنین توسط کارشناسان این زمینه ارائه میدهد.

    از نقاشیهای دیواری می توانید برای تزیین دیوارهای خارجی و داخلی ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده کنند. برای تزیین دیوار منزل علاوه بر روش های تزیین دیوار با مقوا و تزیین دیوار با کاغذ و … می توانید از نقاشیهای روی دیوار نیز استفاده کنید.

    از مزایا نقاشی هنری روی دیوار میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

    1. ارزش هنری بالا
    2. تنوع زیاد در رنگ و طرح
    3. زیبایی فضای شهر
    4. مطابقت با هر سلیقه ای
    5. طول عمر زیاد و دوام
    6. متفاوت و جدید بودن سبک

     

    انواع رنگ های مناسب برای نقاشی هنری سقف و دیوار 

    محبوب ترین و جدید ترین رنگ ها برای نقاشی عبارتند از :

    رنگ روغن 

    چه درخواست اجرای نقاشی هنری ساختمان کودکانه را داشته باشید و چه نقاشی هنری ساختمان مدرن ، رنگ روغن یکی از بهترین گزینه هاست. رنگ روغن در مقابل فرسودگی، غبار و ترک مقاوم بوده، و مدل های براق و نیمه براق آن تقریبا قابل شستشوست. با این وجود، پیش از اجرای رنگ و نقاشی هنری ساختمان با رنگ روغنی حتما باید زیرسازی کرد، زیرا این رنگ معایب سطوح را به خوبی نمی پوشاند.

    مزایا رنگ روغن

  • عایق
  • دوام بالا
  • قابل شستشو
  • پوشش دهی مناسب
  • دارای نوع براق، نیمه براق و مات
  • مناسب برای درب و پنجره
  • محلول در نفت و تینر
  • بوی شدید رنگ
  • دیر خشک می شود
  • پروسه رنگ کاری طولانی می شود
  • لکه ها راحت تر تمیز می شوند
  •  

    رنگ آکریلیک

    احتمالا رنگ آکریلیک را در سایت های نقاشی ساختمان دیده اید. رنگ آکریلیک هم مانند رنگ روغن در 3 نوع مات، براق و نیمه براق برای جدیدترین مدل های نقاشی هنری ساختمان توسط نقاشان به کار می رود. رنگ آکریلیک را می توانید با دستمالی مرطوب تمیز کزد. سایر مزایای این تخصص با رنگ اکریلیک عبارت است از: مقاوت در برابر رطوبت، اجرای سریع، پوشش دهی و دوام بالا.

    مزایا رنگ اکریلیک

  • سازگار با محیط زیست
  • محلول در آب
  • پوشش دهی بالا
  • سریع خشک می شود
  • بوی زیاد ندارد
  • بعد از خشک شدن تیره تر می شود
  • نیاز به زیر کاری ندارد
  • ضد رطوبت
  • ترک نمی خورد
  • دوام بالا
  •  

    رنگ پلاستیکی

    رنگ پلاستیکی نیز در این خدمات برای دیوار و سایر سطوح کاربرد بالایی دارد. اگر نقاشی هنری ساختمان طرح کاغذ دیواری یا کودکانه را با رنگ پلاستیکی انجام دهید، می توانید از قابل شستشو بودن صددرصدی آن مطمئن باشید. با وجود پوشانندگی مطلوب نقاشی هنری ساختمان با رنگ پلاستیک با ابزارآلاتی نظیر غلطک یا شابلون، این رنگ سریعا اجرا و خشک می شود.

    مزایا رنگ پلاستیک

  • سادگی روند نقاشی
  • محلول در آب
  • بوی تند ندارد
  • سریع خشک می شود
  • جاذب رطوبت
  • دوام کمتر
  • روی پنجره و فلز کاربرد ندارد
  • برخی انواع آن غیر قابل شستشو هستند
  • برای رنگ سقف مناسب است
  •  

    رنگ بلکا

    رنگ بلکا نوعی پوشش طبیعی سلولزیست که برای نقاشی هنری ساختمان در جدیدترین طرح ها استفاده می شود. استفاده از رنگ بلکا برای نقاشی هنری ساختمان کودکانه، نقاشی هنری ساختمان مدرن و… مزایای حقیقتا قابل توجهی دارد؛ از جمله بدون بو و حساسیت بودن، مقاومت عالی در برابر آتش و ضربه، قابلیت شستشو و ترمیم، کمترین نیاز به زیرسازی و پوشش دهی بالا.

    رنگ مولتی کالر

    رنگ مولتی کالر از چند رنگ مختلف تشکیل شده است، که در این تخصص برای دیوار همزمان اجرا می شود. رنگ های مولتی کالر بیشتر کاربردی ترئینی دارند. اجرای رنگ مولتی کالر می تواند فضا را کوچک تر نشان دهد؛ اما مزایایی از جمله چسبندگی بالا و جذب پایین غبار این رنگ را در نقاشی هنری ساختمان بسیار محبوب کرده است. 

    رنگ اپوکسی

    کاربرد رنگ اپوکسی در این هنر با رنگ های قبل متفاوت است. رنگ اپوکسی روکشی حلال و مقاوم برای رنگ زدن کف آشپزخانه، طبقات و حتی پارکینگ است. رنگ اپوکسی با دوام بالایی که دارد، درخشش زیبایی به سطوح می دهد و از آنها در برابر رد تایر، لکه های نفت و ترک محافظت می کند. اجرای این رنگ به نقاشی هنری ساختمان محدود نشده، و در صنعت نیز کاربرد دارد.

     

     دیگر خدمات هنر برتر : گچبری سنتی و دستی ، اجرای ورق طلا و نقره ، گچبری مدرن

     

    بهترین برند های رنگ برای نقاشی هنری ساختمانی کدام اند؟

    بعد از اینکه نوع رنگ برای سقف و دیوار پذیرایی یا اتاق کودکان و دیگر اتاق ها را انتخاب کردید حالا نوبت آن میرسد که نسبت به بودجه و کیفیتی که در نظر دارید برند رنگ مورد نظر را نسبت به مزایا و معایب و قیمت ها پیدا و مشخص کنید.برای این کار میتوانید هم در اینترنت و هم در فروشگاه ها جست و جو کنید و هم از نقاشان حرفه ای بپرسید.

    برخی از برند های معتبر رنگ برای این هنر عبارتند از : هاویلوکس، رنگ پیکو، رنگ پارس، رنگ سحر و رنگ هادی. ترکیب این رنگ ها با مهارت یک نقاش ساختمان متبحر، نتیجه اجرای  نقاشی هنری ساختمان را شگفت انگیز خواهد کرد.

    رنگ مرغوب هنری رنگی است که به هیچ عنوان دو فاز نمیشود و همچنین با وجود بسته بندی مطمئن هیچوقت خشک نمیشود.

    از دید هنرمندان تنوع رنگی, انعطاف پذیری, نفوذ ناپذیری در برابر آب, دوام, تمیز بودن و بافتهای مختلف این رنگها, ویژگی هایی است که رنگ اکریلیک را محبوب کرده است.

     

    راهنمای انتخاب رنگ نقاشی هنری ساختمان

    همان طور که گفتیم برای این خدمات انتخاب رنگ یکی از مراحل مهم است. شاید هنگام نقاشی خانه میان این همه رنگ ساختمان سردرگم شوید. چون رنگ انتخابی باید هم با دکوراسیون داخلی منزل هماهنگی داشته باشد هم بر طبق سلیقه خودتان باشد (رنگ پرده، مبلمان و فرش را هنگام انتخاب رنگ در نظر بگیرید).

    رنگ گرم یا سرد : اگر ساختمان شما شمالی است، بهتر است از رنگ های گرم که بازتاب کننده نورند، استفاده کنید.
    رنگ روشن یا تیره : رنگ های روشن برای خانه هایی که سقف بلندی ندارند مناسب است. زیرا رنگ روشن فضای خانه را بازتر و بلندتر جلوه می دهد.

     

    ابزار و وسایل مورد نیاز نقاش برای نقاشی هنری ساختمان

    نقاش ها معمولا نسبت به میزان تخصص و مهارت خود از وسایل مخصوصی استفاده میکنند اما ابزار و وسایل مورد نیاز هر نقاش حرفه ای موارد زیر هستند :

  • نردبان: برای تسلط بهتر هنگام اجرای کار روی دیوار و مخصوصا سقف
  • پلاستیک ضخیم: برای پوشاندن زمین و جلوگیری از کثیف شدن آن
  • نوار نقاشی: برای پوشاندن و رنگی نشدن چارچوب ها، قرنیزها و …
  • غلطک یا قلم  مو : برای رنگ زدن به صورت سریع و یکدست
  • کاردک: برای تمیز کردن لکه های رنگ پس از پایان کار
  •  

    نکاتی درمورد نقاشی هنری سقف و دیوار منزل

    1. قبل از هر کاری، سنباده کشی دیوار مهمترین قسمت کار می باشد. ورقه ای از کاغذ سنباده بر روی دیوار بکشید تا تمای قسمت های اضافی و برجسته بر روی دیوار از بین رفته و دیوار ظاهری صاف و بی عیب داشته باشد.
    2. حرفه ای ها در زیر کار پس از سنباده کشی، از پرایمر استفاده می کنند. این کار به شما اجازه می دهد که رنگ زده شده بر روی پرایمر جلوه ای بهتر داشته باشد. استفاده از این نوع پرایمر ها در مقابل بتونه بسیار بهتر بوده و مشکلاتی که بتونه پس از جذب رطوبت رنگ داشته را ندارند.
    3. استفاده از برچسب و نوار بر روی قرنیزها کمک می کند تا پس از رنگ آمیزی شاهد لکه دار شدن قرنیزهای چوبی خود نشوید. این نوارچسب ها باید به واسطه یک کاردک به خوبی بر روی قرنیز چسبیده باشند تا رنگ به لایه زیرین نفوذ نکند.
    4. پوشاننده ها و نرم کننده های رنگ به این منظور استفاده می شوند که رد قلم مو بر روی دیوار نماند. این نرم کننده های رنگ را باید با توجه به دستورالعمل های نوشته شده بر روی محصول توسط کارخانه به رنگ اضافه کنید.
    5. برای اینکه در هنگام رنگ آمیزی سقف، رنگ به دیوار مجاور کشیده نشود، حرفه ای ها با یک پیچ گوشتی خطی باریک مابین دیوار و سقف ایجاد می کنند، این کار منفذی در بین این دو قسمت ایجاد می کند که رنگ های اضافی داخل آن قرار می گیرد.
    6. برای جلوگیری از نفوذ رنگ به زمین بهتر است به جای پارچه های متفرقه از پارچه برزنت استفاده کنید. این نوع از پارچه ها اجازه نمی دهند که رنگ از آن ها نفوذ کند و به زمین برسد.
    7. رنگ های پاشیده شده بر روی شیشه ها را اجازه دهید خشک شوند، سپس با استفاده از تیغ و یا کاتر به راحتی از سطح شیشه جدا کنید.
    8. برای جلوگیری از تغییرات رنگی، گالن های مختلف رنگ را در یک ظرف بزرگ آماده کنید تا پس از رنگ آمیزی متوجه تغییرات رنگی نشوید.
    9. غلتک رنگتان چه نو باشد و چه کهنه قبل از هر بار استفاده باید به خوبی شسته شود تا پرز و کثیفی های آن به خوبی برطرف شود.

     

    قیمت نقاشی دیواری هنری

    در انجام نقاشی هایی که متراژ و اندازه زیادی دارند معمولا برحسب محاسبه اندازه اعلام قیمت کرد.

    نقاشی هنری از خدمات ویژه مجموعه هنر برتر میباشد که به صورت تخصصی روی تمامی قسمت های هر مکانی مخصوصا دیوار و سقف و ستون انجام میشود که قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است.

    از مهم ترین مواردی که روی قیمت نقاشی دیواری هنری تاثیر میگذارد طرح و مدل نقاشی هنری است.

    جهت استعلام قیمت نقاشی هنری از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید

    برای ارتباط با ما با شماره 09121671980  تماس بگیرید

    برای ارتباط با ما در واتسپ 09123216508 تماس بگیرید

     

    هزینه و قیمت نقاشی هنری سقف و دیوار ساختمان

    قیمت نقاشی هنری ساختمان به عوامل مختلفی بستگی دارد که در هزینه تاثیر می گذارد. این عوامل شامل سه مورد می شود :

    نقش مصالح در میزان هزینه

    مصالح ساختمانی شامل قسمت روغن زدن دیوارها و بتونه کاری می شود و با توجه به قیمت مصالح، تغییر می کند.

    تاثیر دستمزد نقاش در میزان قیمت

    نقاشان با توجه به متراژ محل مورد نظر (دیوارها و سقف) مبلغی را به عنوان دستمزد در نظر می گیرند. به هرحال برای اینکه به یک نقاشی تمیز دست پیدا کنید، باید از فردی که به درستی این کار را انجام می دهد استفاده کنید.

    تاثیر نوع رنگ در میزان قیمت

    رنگ کردن یک محل با رنگ های مختلف روغنی، پلاستیکی و … انجام می شود و با توجه به نوع آن، مبلغ رنگ و اجرت آن نیز تغیر می کند.

    در ادامه 2 نمونه از جدیدترین نقاشی هنری سقف انجام شده، توسط گروه هنر برتر را برای شما به نمایش می گذاریم.

  • نقاشی هنری برای چه قسمت هایی از ساختمان اجرا میشود؟

    این خدمات برای هر قسمتی از منزل شما اعم از سقف پذیرایی و اتاق ها، دیوار پذیرایی یا اتاق ها و هر جای دیگری که در ذهن دارید توسط متخصصان ما اجرا میشود.

  • نقاشی هنری دارای چه طرح و مدل هایی میباشد؟

    این خدمات شامل هر طرح و مدلی که در ذهن دارید میشود که برخی از محبوب ترین آنها عبارتند از :

  • طرح های فانتزی
  • طرح های هنری
  • نقاشی طبیعت و چشم انداز
  • نقاشی اشکال هندسی
  • نقاشی و طراحی چهره و پورتره
  • شخصیت های کارتونی
  • طرح ها و نقش های مینیاتوری
  • طرح های سه بعدی
  • نقاشی های خیالی مثل فرشته و یا مورال
  • طرح نقشه جهان
  • مزایا استفاده از خدمات نقاشی هنری دیوار و سقف چیست؟

    1. ارزش هنری بالا
    2. تنوع زیاد در رنگ و طرح
    3. زیبایی فضای شهر
    4. مطابقت با هر سلیقه ای
    5. طول عمر زیاد و دوام
    6. متفاوت و جدید بودن سبک
  • هزینه و قیمت نقاشی هنری منزل چقدر است؟

    عواملی هستند که روی این قمت ها تاثیر میگذارند که عبارتند از :

  • هزینه مصالح مورد نیاز
  • طرح و مدل
  • رنگ های مورد نیاز
  • اندازه طرح مورد نظر
  • و …
  • در اینجا می تونین روش تزئین آینه یا قاب عکس با گل مصنوعی قدیمی رو ببینین.

    با این شیوه نمای فلزی نقره ای ،طلائی یا برنزی به قاب عکس یا قاب آینه تون بدین.و قاب عکس یا آینه های ساده رو با بکار بردن گل های قدیمی بلااستفاده نما و جلوه تازه ای ببخشین. شیشه آئینه یا قاب عکس رو جدا کنین

    گلاتون رو که به هر رنگ و شکلی می تونن باشن از قسمت انتهائی ساقه ببرین.گلارو با چسب حرارتی به اطراف قاب بچسبونینبا اسپری نقره ای،طلائی یا مسی از فاصله 10 سانتی قاب رو اسپری کنین.سنگای الماسی رو به وسط گلا بچسبونین.شیشه قاب عکس یا آئینه رو به پشت کار نصب کنین.خب اینم از تزئین آینه سادهدلمشغولی های یک مامان