سبک زندگی

جملات انگیزشی موفقیت درسی و کنکور + متن های مثبت انرژی زا برای درس خواندن

جملات انگیزشی و متن های مثبت برای درس خواندن و مطالعه

در این مطلب جملات ویژه انگیزشی برای موفقیت درسی و متن های مثبت انرژی دهنده خاص برای مطالعه کردن و درس خواندن را برای شما عزیزان دانش آموز و دانشجویان گرامی آماده کرده ایم و امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار بگیرد.

خستگی را کنار بگذارید، اما هرگز امید را رها نکنید. از فکر کردن به شکست هایتان دست بکشید، اما هرگز از اهداف تان دست نکشید. فکر کردن به گذشته را رها کنید، اما هرگز آینده را به حال خود رها نکنید

***

وقتی معلم هایتان به شما می گویند چه کارهایی را باید بکنید به حرف شان توجه کنید، اما مهم تر این است که بعدا خودتان بنشینید و فکر کنید چرا از شما می خواهند آن کار را بکنید

***

اگر یدکی به نام “اراده”موتوری به نام “استقامت”و راننده ای به نام “خدا” داشته باشیبه جایی خواهی رسید که “موفقیت” نامیده می شود.

***

همیشه در برنامه ریزی کارها، از کارهای سخت شروع کن. کارهای آسان خود به خود انجام می شوند.

***

متن کوتاه انگیزشی درسی

برنامه ریزی، آوردن آینده به زمان حال است تا بتوانید همین الان کاری برای آن انجام دهید.

***

انسان های بی هدف، مجبورند تمام عمر برای انسان های هدفمند کار کنند.

***✅ مطلب مشابه: سخنان اندیشمندان در مورد کتاب و مطالعه + جملات بزرگان در مورد اهمیت کتاب خواندن

شیرینی یک بار پیروزی به تلخی صد بار شکست می ارزد.

***

هیچ کاری خیلی زیاد سخت نیست؛ اگر آن را به کارهای کوچک تر تقسیم کنی.یک نگرش مثبت واقعاً می تواند رویاها را تحقق بخشد.هیچ جایگزینی برای کار سخت وجود ندارد.همیشه چیزی را که آرزو می کنید به دست نمی آورید؛ چیزی را به دست می آورید که برای آن کار کنید.

***

جملات مثبت انرژی دهنده

اگه یک بار نتونستی نمره خوبی بگیری اشکالی نداره، می تونی دوباره امتحان کنی.یک بار نمره و نتیجه بد گرفتن، به هیچ وجه نمی تواند تو را از مسیری که می خواهی بروی دور کند. عیبی ندارد که یک بار نمره بدی گرفتی، برای دفعه بد بیشتر تلاش کن تا نتیجه فوق العاده بهتری بگیری. مطمئنم که موفق می شوی…

***

هر چقدر که الآن تو بیشتر تلاش کنی، در آینده هم به همان قدر پاداش می گیری. پس حواست به کارهای الآنت باشد چون آینده تو را می سازد. مطمئن باش که تلاش های تو بی نتیجه نخواهند ماند و یک روز، پاداش همه شان را خواهی گرفت…

***

وقتی معلم هایتان به شما می گویند چه کارهایی را باید بکنید به حرفشان توجه کنید، اما مهم تر این است که بعدا خودتان بنشینید و فکر کنید چرا از شما می خواهند آن کار را بکنید.

مطالب مرتبط

متن تبریک قبولی کنکور و مسابقات + جملات کوتاه زیبا تبریک…

متن انگیزشی برای کنکوری ها + جملات خاص انرژی دهنده برای دانش…

موفقیت، تکرار لجوجانه کارهای ساده است.ساده ترین کارهایی را که می توانید تصور کنید. مثل همین نینداختن کارها به فردا، مدل درس خواندن، به موقع خوابیدن و بیدار شدن و… همین کارهای ساده هستند که تفاوت های ما با افراد موفق را شکل می دهند. اصلاً به همین دلیل است که انسان های موفق، موفق هستند! به خاطر تکرار لجوجانه کارهای ساده…

***

تو با همه فرق داری و قرار نیست شبیه دیگران بشی. تو خودتی و باید بهترین خودت باشی پس با خودت رقابت کن و دوری کن از اینکه بخواهی خودت رو با همکلاسی هایی مقایسه کنی که شرایط زندگی و تحصیلی و… آن ها شباهتی به تو ندارند پس تو توی همین شرایط باید بهترین باشی و سعی نکنی که تبدیل به یکی از همکلاسی هایت شوی.

***

انسان ها عادت دارند که زندگی ما را با توانایی های خودشان قضاوت کنند. وقتی به شما می گویند : نمی توانی در اصل منظوشان خودشان هستند.

✅ مطلب مشابه: جملات و نقل قول های زیبا در مورد کتاب خوانی + سخنان زیبا در مورد مطالعه کتاب

عکس پروفایل انگیزشی برای مطالعه

کاری که درسته رو انجام بده نه کاری که آسونه…اگر به دنبال کارهای آسان هستید تا به موفقیت برسید باید به شما بگویم که موفقیت در پی کارهای سخت و شکست ها به دست می آید و فکر میانبر زدن و انجام کارهای آسان را از ذهنتان پاک کنید. کاری را که می دانید درست است را انجام دهید تا نتیجه درست و خوبی را بگیرید. با انجام کارهای ساده و فرار از انجام کارهایی که درست است اما کمی سختی دارد، راه به جایی نخواهید برد.

***

همیشه به آنچه می خواهید فکر کنید، نه به چیزهایی که از آن می ترسید!برخی از افراد هستند که بیشتر از این که به خوبی ها و اتفاقات مثبت فکر کنند، جنبه منفی قضیه را نگاه می کنند و خود را ناامید می کنند. در صورتی که این کاملاً اشتباه است. آن ها برای موفقیت در کنکور به جای اینکه بگویند “اگر قبول شوم چقدر اتفاقات فوق العاده برایم می افتد و  …، می گویند اگر در کنکور قبول نشوم چه خواهد شد؟”طبیعی است که این ترس بر شما غالب خواهد شد و جلوی اتفاقات مثبت را تا حدودی برایتان خواهد گرفت. البته وجود این ترس تا حدی ضروریست و می تواند محرک شما برای تلاش کردن و رسیدن به هدفتان باشد. اما اگر این ترس از حد خود بگذرد، قطعاً اتفاقات خوبی را در پی نخواهد داشت.

***

همین مرگ که زندگی را از بین می برد، خودش باعث حرکت و زندگی کردن است. اگر می دانستیم تا ابد زنده ایم کمتر زندگی می کردیم. نگاهت را روشن کن. اینجا تاریک نیست.

شغل ها و مدیران عوض می شوند. چیزی که برای شما باقی می ماند و به رشد و موفقیت تان کمک می کند تحصیلات تان است.هر انسانی ممکن است در طول زندگی خود با انسان های زیادی روبه رو شود و شغل های زیادی عوض کند و خیلی اتفاقات دیگر برایش بیفتد. می توان گفت خیلی از چیزها به مرور تغییر می کنند و از بین می روند. اما چیزی که همیشه در ذهنتان خواهد ماند و در راه موفقیت به شما کمک خواهد کرد، علم ها و تحصیلات شما هستند.مسلماً هیچ گاه نمی توان از دانش شما کم کرد اما روز به روز می توان به آن افزود. پس می توان گفت علم و تحصیلات یکی از مهم ترین فاکتورهای رسیدن به موفقیت هستند. همین حالا برای داشتن آنها تلاش کنید تا موفقیت را در آینده به خود نزدیک ببینید.

***

آدم های موفق شرایط تغییر نکردنی زندگی شون رو می پذیرند. و به جای نق زدن بابت چیزهایی که دوست ندارن ، در برهوت زندگی شان دنبال چیزهایی میگردن که دوسش دارن.یا به اندازه بزرگی آرزوهایت تلاش کن، یا به اندازه بزرگی تلاشت آرزو کن!!

✅ مطلب مشابه: متن انگیزشی | جملات انگیزشی | سخنان بزرگان بزرگان در مورد موفقیت و تلاش

یا به اندازه بزرگی آرزوهایت تلاش کن، یا به اندازه بزرگی تلاشت آرزو کن.این جمله به قدری فوق العاده است که می توان بارها آن را با خود تکرار کرد و از آن انگیزه گرفت. اگر آرزوهای بزرگی در سر دارید، باید به همان اندازه نیز تلاش کنید. در جملات قبل نیز گفتم که هدف بزرگ، تلاش زیاد نیز می خواهد و اگر نخواهیم برای هدفمان تلاش کنیم، قطعاً به موفقیتی نخواهیم رسید. اگر حاضر به تلاش کردن نیستید، آرزوهای بزرگ هم در سر نداشته باشید و انتظار قبولی در کنکور را از سر خود بیرون کنید.

از متن و جملات انگیزشی درسی و تحصیلی چطور باید استفاده کرد؟می توانید این جملات و متن های انرژی دهنده را یادداشت کنید و روی دیوار اتاق و وسایل خود بچسبانید و هر روز مرور کنید. می توانید این صفحه را ذخیره کنید و یا اسکرین بگیرید و در بکگراند موبایل و لپ تاپ قرار دهید و هر روز مرور کنید تا انرژی بگیرید.چرا استفاده کردن و مرور جملات انگیزشی به افراد انرژی می دهد؟در اصل این جملات انگیزشی انگیزه دهنده در مدت کوتاهی می توانند به شما انرژی دهند و در زمانی که فکر می کنید بی حال و بی انگیزه هستید آنها را مرور کنید.یکی از روش های بسیار موثر در بکارگیری قانون جذب برای رسیدن به هدف ها و موفقیت، استفاده از عبارات تاکیدی و جملات انگیزشی است. اگر با تعریف قانون جذب آشنایی ندارید باید بدانید که یک قانون جهانی است که بیان می کند ” هر چیزی را که شما به آن می اندیشید و هر فکری را که در ذهنتان پرورش می دهید به زندگی خود جذب می کنید.”  دانش آموزان و دانشجویان برای موفقیت تحصیلی و درسی می توانند جملات انگیزشی و انرژی دهنده ای که در این پست از مجله تصویر زندگی آماده کردیم را با خود تکرار کنند تا بنا به قانون جذب، موفقیت جذب این عزیزان شود.جملات انگیزشی برای موفقیت درسیواقعاً خوندن جملات انگیزشی کمکی به من میکنه؟ چرا جملات انگیزشی در مطالعه درسی و کنکور ما می تونه کمک کننده باشد؟ خوندن این جملات انگیزشی چه تاثیری در من ایجاد میکنه ؟ با خوندن این جملات دیگه خسته نمیشم؟

من توانایی این را دارم که هر چیزی را که می خواهم خلق کنم. من در تمام ابعاد زندگیم موفقیت را حس می کنم. من مثبت اندیش، با انگیزه و موفق هستم.

من نمیدونم که برنده میشم یا نه، فقط میدونم که نباید بازنده باشم!

توماس جفرسون میگه : ” من به این نتیجه رسیده­ ام که هر چه سخت کوش ­تر باشم و بیشتر تلاش کنم، به نظر شانس بیشتری هم دارم “

رویای خودتان را بسازید، وگرنه کسی شما را استخدام می کند تا رویای او را بسازید.

هرگز امیدت رو رها نکن. از فکر کردن به شکست  دست بکش، ولی هرگز از اهداف  و آرزوهات دست نکش. فکر کردن به گذشته را ول کن، اما هرگز آینده را به حال خود رها نکن.

اگر یدکی به نام “اراده”موتوری به نام “استقامت”و راننده ای به نام “خدا” داشته باشیبه جایی خواهی رسید که “موفقیت” نامیده می شود.

جملات انگیزشی برای کنکوری ها

اگر فکر می کنی بدون درس خوندن شغل و آینده خوبی در انتظارته، مثل این میمونه که انتظار داشته باشی بدون کوچیکترین قدمی در مسابقه  دو برنده بشی.سال بعد همین موقع آرزو می کنی که ای کاش امروز شروع کرده بودی. پس دست روی دست نذار رفیق.

یه واقعیتی رو میخوام بهت بگم، تا وقتی خودت به خودت کمک نکن، هیچ چیز و هیچ  کسی تو این دنیا به دادت نمیرسه.اگر فکر می کنی لیاقتت بیشتر از اینه، خب حتما همینطوره، پس به با تلاش زیاد خودت نشون بده که لایق چی هستی.

متن انگیزه دادن به کنکوریا

آدم های موفق شرایط تغییر نکردنی زندگی شون رو می پذیرند. و به جای نق زدن بابت چیزهایی که دوست ندارن ، در برهوت زندگی شان دنبال چیزهایی میگردن که دوسش دارن.یا به اندازه بزرگی آرزوهایت تلاش کن، یا به اندازه بزرگی تلاشت آرزو کن!!

در زندگی دوم شدن معنی نداره. یا برنده می شی یا می بازی، دوست داری کدوم کدوم یکی باشی یه بازنده یا یه برنده؟

شاید همین الان برای مسئله  پیش اومده راه  حلی پیدا نکن، اما یادت باشه که هر راه حلی زمانی یه مسئله بوده..

جملات انگیزشی کنکوری کوتاه

علی میر صادقی : در لحظاتی که از دست خودمان ناراحت هستیم، برای تغییر شرایط ، به جای نق و ناله کردن و سرکوفت زدن ، نقاط قوت درونتان را به خاطر آورید. یعنی برای تغییر به جای خود تحقیری خود تبلیغی کنید.ستاره ها را هدف گرفته اید؟ خوب است، ولی اول باید همین پایین سفینه تان را بسازید.

درست است که تجربه بهترین معلم در زندگی است اما این نکته را به یاد داشته باشید که تا زمانی که چیزی را یاد نگیرید نمی توانید تجربه ای نیز به دست آورید.

جملات انگیزشی کوتاه برای دانش آموزان

همین مرگ که زندگی را از بین می برد، خودش باعث حرکت و زندگی کردن است. اگر می دانستیم تا ابد زنده ایم کمتر زندگی می کردیم. نگاهت را روشن کن. اینجا تاریک نیست.

طوری درس بخوانید که انگار فردایی وجود ندارد. اگر همه  درس هایتان را برای فردا بگذارید خیلی دیر می شود.

اتفاقات میوفتن
تا بهت ثابت کنن
تو بیدی نیستی که
با این بادا از ریشه در بیای
آروم و قوی باش
برگرد به زندگیت…

افکار منفی نمی توانند مانع من شوند

«به خودتان اعتماد کنید چون مایل به پذیرفتن خطر هستید، نه به خاطر این که آن را بی خطر و مطمئن می­دانید.» ~ ناشناس

انسان ها عادت دارند که زندگی ما را با توانایی های خودشان قضاوت کنند. وقتی به شما می گویند : نمی توانی در اصل منظوشان خودشان هستند.

جملات انگیزشی کنکور امسال و نوشته موفقیت کنکوری ها

شما هیچگاه نمی توانید فصل بعدی زندگی خود را شروع کنید رد صورتی که در حال خواندن فصل قبلی باشید.

وینستون چرچیل: “موفقیت ادامه راه رفتن از شکستی به شکست دیگر، بدون از دست دادن شور و شوق است”

وقتی معلم هایتان به شما می گویند چه کارهایی را باید بکنید به حرفشان توجه کنید، اما مهم تر این است که بعدا خودتان بنشینید و فکر کنید چرا از شما می خواهند آن کار را بکنید.

جملات انگیزشی کنکور از بزرگان

فرق عادی شدن و عالی شدن در یک حرف است : عادت نکردن.

کسی که در آفتاب زحمت کشیده، حق دارد در سایه استراحت کند.موفقیت از آن کسانی است که با پشتکار به دنبال هدف خود بوده اند

شاید موفقیت نسبی باشد، ولی بیشتر چیزها در زندگی مطلق اند. مدرک، مدرک است، شغل، شغل است و سخت کوشی، سخت کوشی؛ کاملا ساده و مستقیم.

بخوانید

در این مطلب مجموعه جملات و اشعار زیبا در مورد زندگی و شادی ، گلچینی …

بهتر است در چیزی که دوست دارید، شکست بخورید تا در چیزی که دوست ندارید موفق شوید.

همیشه در برنامه ریزی کارها، از کارهای سخت شروع کن. کارهای آسان خود به خود انجام می شوند.

متن کوتاه انگیزشی درسی

برنامه ریزی، آوردن آینده به زمان حال است تا بتوانید همین الان کاری برای آن انجام دهید.

انسان های بی هدف، مجبورند تمام عمر برای انسان های هدفمند کار کنند.

موفقیت سهم بچه پررو هایی هست که روی شکست رو هم کم کردن

شیرینی یک بار پیروزی به تلخی صد بار شکست می ارزد.برایان تریسی میگه : “دانش آگاهی از آن چیزی است که می توانید انجام دهید. خرد دانستن این است که چه زمانی نباید این کار را انجام داد “

بهترین جملات انگیزشی تحصیلی مناسب برای دانش آموزان 

مسلماً هیچ گاه نمی توان از دانش شما کم کرد اما روز به روز می توان به آن افزود. پس می توان گفت علم و تحصیلات یکی از مهم ترین فاکتورهای رسیدن به موفقیت هستند. همین حالا برای داشتن آنها تلاش کنید تا موفقیت را در آینده به خود نزدیک ببینید.

هیــچ کاری خیـلی زیاد سخت نیست؛ اگر آن را به کارهای کوچک تر تقسیم کنی.یک نگرش مثبت واقعاً می تواند رویاها را تحقق بخشد.هیچ جایگزینی برای کار سخت وجود ندارد.

دیل کارنگی : “مردم به ندرت موفق­ اند مگر اینکه از آنچه انجام می دهند، لذت ببرند.”

همیشه چیزی را که آرزو می کنید به دست نمی آورید؛ چیزی را به دست می آورید که برای آن کار کنید.

اگر فکر می کنی بدون درس خوندن شغل و آینده خوبی در انتظارته، مثل این میمونه که انتظار داشته باشی بدون کوچیکترین قدمی در مسابقه  دو برنده بشی.
سال بعد همین موقع آرزو می کنی که ای کاش امروز شروع کرده بودی. پس دست روی دست نذار رفیق.

جملات مثبت انرژی دهنده برای دانش آموزان

اگه یک بار نتونستی نمره خوبی بگیری اشکالی نداره، می تونی دوباره امتحان کنی.یک بار نمره و نتیجه بد گرفتن، به هیچ وجه نمی تونه شما را از هدفی که می خوای بهش برسی دور کنه. عیبی نداره که یه بار نمره بدی بگیری، برای دفعه بد بیشتر تلاش کن تا نتیجه فوق العاده بهتری بگیری. مطمئنم که موفق می شی…همه آدما روزهای بد دارن اما بعضیا اونارو به درس هایی آموزنده تبدیل میکنن

هر چقدر که الآن تو بیشتر تلاش کنی، در آینده هم به همان قدر پاداش می گیری. پس حواست به کارهای الآنت باشد چون آینده تو را می سازد. مطمئن باش که تلاش های تو بی نتیجه نخواهند ماند و یک روز، پاداش همه شان را خواهی گرفت…

جان وودن : “همه چیز خوب پیش می­رود برای کسانی که بهترین تلاش شان را برای انجام کارهای شان می­کنند.”

قبل از اینکه تسلیم بشی ، به خودت بگو اگه الان جا نزنی سال دیگه همین موقع کجایی؟

جملات زیبا برای تبریک موفقیت تحصیلی به فرزندان

موفقیت، تکرار لجوجانه کارهای ساده است.ساده ترین کارهایی را که می توانید تصور کنید. مثل همین نینداختن کارها به فردا، مدل درس خواندن، به موقع خوابیدن و بیدار شدن و… همین کارهای ساده هستند که تفاوت های ما با افراد موفق را شکل می دهند. اصلاً به همین دلیل است که انسان های موفق، موفق هستند! به خاطر تکرار لجوجانه کارهای ساده…

جملات انگیزشی و متن های مثبت برای درس خواندن و مطالعه

تو با همه فرق داری و قرار نیست شبیه دیگران بشی. تو خودتی و باید بهترین خودت باشی پس با خودت رقابت کن و دوری کن از اینکه بخواهی خودت رو با همکلاسی هایی مقایسه کنی که شرایط زندگی و تحصیلی و… آن ها شباهتی به تو ندارند پس تو توی همین شرایط باید بهترین باشی و سعی نکنی که تبدیل به یکی از همکلاسی هایت شوی.

عکس پروفایل انگیزشی درسی

اگه تجربه کنکور داشته باشید می دونید که آمادگی برای کنکور فشار و استرس زیادی به افراد وارد میکنه، شما می تونید با تشویق و گفتن جملات انگیزشی باعث افزایش روحیه بچه ها و بازدهی درسی اون ها بشید.

کاری که درسته رو انجام بده نه کاری که آسونه…اگر به دنبال کارهای آسان هستید تا به موفقیت برسید باید به شما بگویم که موفقیت در پی کارهای سخت و شکست ها به دست می آید و فکر میانبر زدن و انجام کارهای آسان را از ذهنتان پاک کنید. کاری را که می دانید درست است را انجام دهید تا نتیجه درست و خوبی را بگیرید. با انجام کارهای ساده و فرار از انجام کارهایی که درست است اما کمی سختی دارد، راه به جایی نخواهید برد.

زندگی آن قدر هم پیچیده نیست، عادت های خوب و سخت کوشی، تمام چیزی است که برای موفقیت و برنده شدن احتیاج دارید.

همیشه به آنچه می خواهید فکر کنید، نه به چیزهایی که از آن می ترسید!

امیدواریم از این جملات انگیزشی کنکور که برای شما عزیزان جمع آوری کردیم لذت برده باشید . ما آرزو میکنیم بهترین رتبه ها را در کنکور بیاورید.
اضطراب… حسی آشنا که شاید هر روز حدود و درجات متفاوتی از آن را تجربه می کنیم. بعضی از افراد بیشتر تحت تأثیر آن هستند و برخی دیگر کمتر، ولی حضور و وجودش کاملا در زندگی این روزهای ما اجتناب ناپذیر است. وجود اضطراب و استرس در محل کار و تسری آن در بخش های دیگر زندگی کاملا شایع است. این چیزی است که مطالعات گوناگون به اثبات رسانده اند. محل کار و توقعات ریز و درشتی از کارکنان، گاهی زندگی را بسیار سخت می کند. شاید شما هم با شیفت های طولانی، اضافه کاری های دشوار و… بیگانه نباشید. این تقاضاها و فشارها از سوی محل کار تحمیل می شوند و فشار زیادی بر شانه های انسان امروزی وارد می کنند. همراه ما باشید، می خواهیم با نقل قول هایی ارزشمند و آرامش بخش، اندکی از بار این اضطراب را از دوش تان برداریم.

انسان امروز و اضطراب های متنوع

پیامدهای اضطراب به شدت ما را تحت تأثیر قرار داده است. بسیاری از مطالعات علمی نشان از وجود رابطه ای مستقیم میان عوامل استرس زا در محل کار مانند ساعات کاری زیاد و تهدید سلامت جسمانی دارند. چنین اثرگذاری های منفی باعث کاهش کیفیت نتایج کاری نیز می شود، آمار و ارقام تصادفات را بالا می برد و افسردگی و فرسودگی شغلی به بار می آورد؛ ضمن اینکه به شدت بهره وری در سازمان را کاهش می دهد.

میزان و حجم بالای اضطراب، مدیریت فرد در کنترل چالش ها و تناقضات را نیز کم می کند و سالانه میلیاردها دلار از بهره وری را تحت الشعاع خود قرار می دهد. این ها تنها پیامدهای منفی دنیای پراسترس امروز ما نیست. این حجم از استرس و اضطراب که زندگی انسان امروزی به او تحمیل می کند، روابط و اعتماد او را نیز مخدوش می کند. رام کردن اضطراب، این هیولای سرکش، کار ساده ای نیست اما با تلاش و آگاهی ممکن و شدنی است. اولین گام درست در این مسیر، شیوه ی پاسخ گویی به انواع اضطراب های متنوع و گوناگون است.
اگر به دنبال رهایی از اضطراب هستید، باید شیوه ی ادراک خود را تغییر بدهید. به عبارت دیگر مدیریت شرایط بد و وضعیت های استرس زا بسیار مهم است. باید به خاطر داشته باشید که شیوه ی نگاه و درک تان از وضعیت های مختلف بسیار حیاتی است. شاید صحبت کردن از جملات انگیزشی را کلیشه ای و تکراری بدانید، اما باور کنید که جملات الهام بخش و عبارات انگیزشی می توانند شما را در رسیدن به مسیری درست و زندگی آرام هدایت و تشویق کنند. پس اگر در نظر دارید که با تمام وجود در برابر اضطراب بایستید، با ما همراه باشید.

جملات انگیزشی بزرگان برای غلبه بر اضطراب

هر گاه خواستی به مانند روش های ناموفق گذشته نسبت به موقعیت های سخت واکنش نشان بدهی، از خود بپرس: می خواهی اسیر گذشته هایت باشی یا فاتح آینده ای شاد؟

– دیپاک چوپرا

باید یاد بگیری که بگذری و بگذاری استرس ها از تو دور بشوند. گذشتن مهم است، زیرا به هر حال بر همه چیز کنترل نداری.

– استیو مارابولی

جاده های سخت و پرپیچ اغلب به زیباترین مقاصد می رسند. هنوز بهترین رخداد زندگی ات به وقوع نپیوسته است. منتظر باش.

– زیگ زیگلار

اگر نمی توانی پرواز کنی، بدو، اگر نمی توانی بدوی راه برو، اگر نمی توانی راه بروی سینه خیز برو، اما هر چه می کنی، رو به جلو در حرکت باش.

– مارتین لوتر کینگ

کرم ابریشم درست در زمانی که فکر می کرد دنیایش به آخر رسیده، بدل به پروانه شد.

– ضرب المثلی معروف

اگر اعتبارت را به بهای امنیتت بدهی، حاصل تجربه ات این چنین خواهد بود: اضطراب، افسردگی، اختلالات در خوراک، اعتیاد، خشم، گناه، نفرت و غمی شرح ناپذیر.

– برنه براون

اگر چیزی را دوست نداری، تغییرش بده و اگر نمی توانی تغییرش بدهی، شیوه ی تفکرت را نسبت به آن عوض کن.

– مری انگل بریت

مهربانیِ غیرمنتظره که همیشه از آن غافل می مانیم، قدرتمندترین و کم هزینه ترین عامل تغییر در بشر است.

– باب کِری

شیوه ی روایت تو از خودت خیلی خیلی مهم است.

– ایمی کادی

وقتی «چیزی که هستم» را رها می کنم به چیزی که «می توانم باشم»، بدل می شوم.

– لائو تسه

نگرانی اغلب، به چیزهای کوچک، سایه ای بزرگ می دهد.

– ضرب المثل سوئدی

همان طور عمل کن که می خواهی حس می کنی.

– گرتچن روبین

آنچه دیگران درباره ات فکر می کنند، واقعا به تو مربوط نیست.

– مارتا گراهام

برای تغییر مؤثر خود قبل از هر چیز باید نگاه مان را تغییر بدهیم.

– استیون. آر. کُووی

نباید زیاد نگران شیوه ی تفکر دیگران درباره ی خود باشید؛ کافی است بدانید آنها به ندرت به شما فکر می کنند.

– النور روزولت

انسان های بامحبت در دنیای محبت و عشق ساکن هستند و انسان های متخاصم نیز در دنیای تخاصم و دشمنی. جالب است که مکان هر دو دنیا مشترک است.

– وین. دابلیو. وایِر

نگرش مثبت به جای اینکه بگذارد شرایط، شما را تحت سلطه ی خود داشته باشد، شرایط را تحت سلطه ی شما قرار می دهد.

– جویس مِی یِر

قوی ترین اسلحه در برابر اضطراب، قدرت انتخاب ما در نوع افکارمان است.

– ویلیام جیمز

اضطراب ما را نمی کشد، شیوه ی برخوردمان با آن، ما را خواهد کشت.

– هانس سِلی

گاهی لازم نیست کار خاصی بکنیم، همین که همراه باشیم، به ناگفته ها توجه کنیم و کسی را آزار ندهیم کافی است.

– وینی دِ پو (شخصیت کارتونی)

نگرانی مانند صندلی گهواره ای است. شما را سوار می کند و حرکت می دهد اما مقصدی در کار نیست.

– اِرما بامبِک

کاش می توانستید احساس کنید که چقدر در زندگی کسانی که ملاقات می کنید، اهمیت دارید و چقدر در زندگی کسانی که حتی در رویا هم ندیده اید مهم هستید. بخشی از شما در هر ملاقات و برخورد با دیگری به یادگار می ماند.

– فرِد راجرز

هیچ چیز جز خودت مسبب آرامش تو نیست.

– رالف والدو امرسون

اگر جملات بالا را دوست داشته اید، به آنها عمیق تر بیندیشید. باور کنید گاهی جمله و عبارتی ساده می تواند منشأ تغییراتی فوق العاده و انگیزه بی نظیری در شما باشد. انگیزه ای که به سوی مسیری زیبا و روشن هدایت تان می کند. همه ی ما لایق بهترین ها هستیم. کافی است باور کنیم. باور کن دوست من!