تکنولوژی

آموزش دانلود ویدیو از توییتر در اندروید

شبکه ی اجتماعی Twitter یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در میان کاربران اینترنت است. در اپلیکیشن و سایت توییتر می توانید پست های کوتاه به همراه عکس، عکس متحرک یا گیف و همین طور لینک و ویدیو قرار دهید. شاید تاکنون برایتان اتفاق افتاده که ویدیوی جالبی در توییتر می بینید و می خواهید آن را دانلود کنید و در حافظه| ی داخلی دیوایس داشته باشید یا از طریق ایمیل و سرویس های فضای ابری و پیام رسان ها برای شخص دیگری بفرستید. برای دانلود کردن ویدیوی از توییتر در گوشی های اندرویدی، یک اپلیکیشن رایگان موجود است.
در ادامه نحوه ی دانلود ویدیو از توییتر در اندروید را بررسی می کنیم. با ما باشید.
دانلود مستقیم جدیدترین آهنگ های روز با سرعت بالا از سایت Music-Planet.ir

اگر از طریق کامپیوتر و سایت توییتر، از این شبکه ی اجتماعی استفاده می کنید، روش های مختلفی برای دانلود کردن عکس های متحرک و ویدیوها وجود دارد. در گوشی ها هم این کار غیرممکن نیست و در واقع اپلیکیشن هایی برای این مهم طراحی شده است. در ادامه با معرفی یک اپلیکیشن رایگان، روش دانلود ویدیوهای توییتر را توضیح می دهیم.

دانلود ویدیو از توییتر در اندروید

برای شروع کار ویدیویی که می خواهید دانلود کنید را پیدا کنید. با توجه به اینکه لینک ویدیو را نیاز داریم، ابتدا روی آیکون Share زیر ویدیو تپ کنید و سپس گزینه ی Copy video link را انتخاب کنید.

آموزش دانلود ویدیو از توییتر در اندروید

اکنون برای دانلود اپلیکیشن موردبحث، Play Store را اجرا کنید. عبارت Twitter video downloader را در کادر سرچ تایپ کنید و اپلیکیشنی با عنوان Video Downloader for Twitter را دانلود و نصب کنید.
دقت کنید که اپ های مشابه دیگری هم موجود است که می توانید با حوصله امتحان کنید. به خصوص که تغییراتی در ساختار شبکه های اجتماعی اتفاق می افتد و ممکن است اپی که همیشه ویدیوها را به درستی دانلود می کرده، تا انتشار آپدیت های بعدی درست کار نکند. در این صورت باید سراغ یک اپلیکیشن دیگر بروید.

آموزش دانلود ویدیو از توییتر در اندروید

آموزش دانلود ویدیو از توییتر در اندروید

پس از نصب اپ، آن را اجرا کنید. در صفحه ی شروع روی Continue تپ کنید. اگر لینک ویدیو را پیشاپیش کپی کرده باشید و سپس این اپ را اجرا کنید، به صورت خودکار لینک دانلود ویدیو شناسایی می شود و می توانید دانلود ویدیو را آغاز کنید. دقت کنید که ویدیوها رزولوشن های مختلفی دارند. با تپ روی رزولوشن موردنظر نظیر 720p یا 480p، فرآیند دانلود ویدیو آغاز می شود.

آموزش دانلود ویدیو از توییتر در اندروید

پس از تکمیل شدن دانلود ویدیو، روی آیکون دانلودها در گوشه ی بالای صفحه تپ کنید تا لیستی از ویدیوهای دانلود شده ظاهر شود.

برای اشتراک گذاری ویدیو می توانید مستقیماً از طریق همین اپ اقدام کنید. کافی است روی آیکون منوی سه نقطه روبروی ویدیوی موردنظر تپ کنید. گزینه هایی برای انتقال ویدیو به فولدر شخصی، ریتوییت کردن و غیره در اختیار شما قرار می گیرد.

یک روش دیگر دانلود سریع ویدیوهای Twitter به کمک این اپ، استفاده از منوی Share است. برای این منظور ویدیوی موردنظر را در توییتر پیدا کنید و روی آیکون اشتراک گذاری زیر آن تپ کنید. گزینه ی Share via را انتخاب کنید.

اکنون روی TwDown تپ کنید که همان اپلیکیشن دانلودر ویدیوهای توییتر است. به این ترتیب لینک ویدیو به اپلیکیشن ویدیو دانلودر ارسال می شود و می بایست رزولوشن موردنظر را انتخاب کرده و دانلود ویدیو را انجام دهید.

روش استفاده از منوی شیر، نسبت به روش کپی کردن لینک ویدیو و سپس باز کردن اپلیکیشن ویدیو دانلودر و پیست کردن لینک، سریع تر است.
در پایان یادآوری می کنیم که این اپلیکیشن علاوه بر ویدیو، عکس های متحرک با فرمت GIF و همین طور عکس های معمولی را نیز از Twitter دانلود می کند. فایل های دانلود شده به کمک این اپ، در کتابخانه ی مولتی مدیا و در فولدری مجزا به اسم TwDown ذخیره می شود. لذا پیدا کردنشان بسیار ساده است. می توانید ویدیوهای دانلود شده را از طریق همین اپ پلی کنید و در صورت نیاز از گالری تصاویر و ویدیو پلیرهای دیگر برای باز کردن فایل های ویدیو استفاده نمایید.
توجه داشته باشید که اگر ویدیویی که کپی رایت دارد را دانلود کرده اید، نباید آن را مجدداً به عنوان پستی مستقل در توییتر پست کنید.
tech-recipesسیاره ی آی تی