سبک زندگی

آموزش بافت شاخه برگ با قلاب + فیلم آموزشی • آموزش قلاب بافی ایرلندی جدید

آموزش بافت شاخه برگ ظریف و زیبا با قلاب + فیلم آموزشی 

تنوع موتیف ها (اپلیکه ها) در قلاب بافی ایرلندی بسیار است. در این بخش آموزش بافتنی مجله تصویر زندگی آموزش بافت شاخه برگ ظریف و زیبایی تقدیم شما عزیزان و علاقمندان به هنر بافت ایرلندی می شود.این برگ های ظریف در لباس های بافت ایرلندی بسیار زیبا و شیک هستند. 

آموزش بافت شاخه برگ با قلاب 

7 زنجیره برای ساقه اولیه برگ می بافیم.5 زنجیره می بافیم. نخ را دور قلاب انداخته و با قلاب از زنجیره چهارم نخ می گیریم.نخ را کمی می کشیم. با نوک انگشت نگه می داریم.
سه بار دیگر نخ انداختن دو قلاب و نخ گرفتن از همان زنجیره را تکرار می کنیم.همه را یکی می کنیم.(با قلاب نخ را از همه عبور می دهیم)5 زنجیره می بافیم.مثل قبل 4 بار نخ انداخته و نخ می گیریم.دو بار دیگر این بافت را تکرار می کنیم(5زنجیره-4بار نخ انداختن و نخ گرفتن و یکی کردن).4 زنجیره می بافیم.به زنجیره میان دو برگ (زنجیره پنجم که نبافته بودیم) با بافت مخفی یا نامرئی وصل می کنیم.باز هم 4 زنجیره بافته و به میان دو برگ وصل می کنیم.برگ بعدی هم همینطورو آخری هم11 زنجیره می بافیم. (فاصله بین برگ ها)مثل قبل 5 زنجیره بافته ، در چهارمی 4 بار نخ می گیریم و یکی می کنیم و …. الی آخربافت 4 برگ که تمام شد و به زنجیره ها رسیدیم روی 5 زنجیره بافت نامرئی یا مخفی می زنیم.به همبن ترتیب بافت را تا طول دلخواه ادامه دهید.برای سر شاخه بعد 5 بافت نامرئی 4 برگ بافته و روی زنجیره بافت مخفی می زنیم.طرف دیگر شاخه برگ هم به همین ترتیب می بافیم.

فیلم آموزش بافت این شاخه برگ قلاب بافی 

در آموزش های بعدی مدل های دیگر شاخه برگ قلاب بافی تقدیم شما علاقمندان به این هنر زیبا خواهد شد. 

آموزش بافت شاخه برگ با قلاب + فیلم • آموزش قلاب بافی ایرلندی

اختصاصی مجله تصویر زندگی 
کپی برداری با ذکر منبع و لینک فعال به این مطلب بلامانع استمنبع: کانال بافتنی زیبابزن رو لینک بالا
 کانال بافتنی زیبا پر از مدل های شیک و زیبای ایرلندی و آموزش های ناب رایگان
کانالی برای حرفه ای ها و مبتدی ها

آموزش بافت موتیف شاخه برگ قلاب بافی ایرلندی
آموزش قلاب بافی : آموزش بافت موتیف شاخه برگ ظریف و زیبای ایرلندی

با یک آموزش بافت ایرلندی جذاب دیگر در بخش آموزش بافتنی در خدمت شما هستیم. آموزش بافت موتیف شاخه برگ ظریف و زیبای ایرلندی که برای تزیین لباس، کلاه و تزیین کوسن و … هم مناسب است. 

آموزش بافت ایرلندی : آموزش بافت موتیف شاخه برگ 

6 زنجیره برای ساقه و 10 زنجیره برای اولین برگ می زنیم. جمعا 16 زنجیرهآموزش بافت موتیف شاخه برگ قلاب بافی ایرلندیآموزش بافت موتیف شاخه برگ قلاب بافی ایرلندیقلاب را در زنجیره دوم فرو کرده و نخ می گیریم.آموزش بافت موتیف شاخه برگ قلاب بافی ایرلندینخ را روی قلاب نگه می داریم.8 بار دیگر نخ گرفته و روی قلاب نگه می داریم .حالا 10 نخ روی قلاب داریم.نخ را دور قلاب انداخته و همه را یکی می کنیم.با بافت نامرئی به زنجیره بعدی وصل می کنیم.اولین برگ بافته شد.6 زنجیره برای ساقه می بافیم.10 زنجیره زده و برگ بعدی را می بافیم.تا طول دلخواه برگ می بافیم.برای سرشاخه فقط 11 زنجیره زده و برگ نوک شاخه را می بافیم.با بافت نامرئی به زنجیره یازدهمی وصل می کنیم.به شکل بالا دقت کنید.برگ سرشاخه را با بافت نامرئی به مرکز آخرین برگ وصل می کنیم.10 زنجیره زده و یک برگ دیگر بافته و مطابق شکل بالا با بافت نامرئی به همان جایی که برگ قبلی را وصل کردیم ، وصل می کنیم.
سرشاخه سه برگ کنار هم دارد.5 بافت نامرئی روی زنجیره ساقه می بافیم.
برگ طرف مقابل را می بافیم.
با بافت مخفی (نامرئی) یه برگ روبرویی وصل می کنیم.به این شکلبه همین ترتیب تا رسیدن به زنجیره ابتدایی می بافیم.این هم شاخه برگ زیبای ما

 

فیلم آموزش بافت موتیف شاخه برگ ایرلندی

 

آموزش قلاب بافی ایرلندی : آموزش بافت موتیف شاخه برگ ظریف 

اختصاصی مجله تصویر زندگی 
کپی برداری با ذکر منبع و لینک فعال به این مطلب بلامانع استمنبع: کانال بافتنی زیبابزن رو لینک بالا
کانال بافتنی زیبا پر از مدل های شیک و زیبای ایرلندی و آموزش های ناب رایگان
کانالی برای حرفه ای ها و مبتدی ها

آموزش بافت شاخه برگ , آموزش قلاب بافی ایرلندیآموزش بافت شاخه برگ , آموزش قلاب بافی ایرلندی

آموزش بافت شاخه برگ قلاب بافی ایرلندی به صورت تصویری + فیلم 

از سری آموزش قلاب بافی ایرلندی ، آموزش بافت شاخه برگ زیبا و ساده را تقدیم شما عزیزان می کنیم. قبلا روش بافت گل شش پر و سه پر را آموزش دادیم. این دو موتیف در کنار هم برای بافت لباس قلاب بافی ایرلندی بسیار زیبا خواهند بود.در بخش آموزش بافتنی با ما همراه باشید.

آموزش بافت گل شش پر , آموزش قلاب بافی ایرلندی , بافت موتیف گلآموزش بافت گل شش پر , آموزش قلاب بافی ایرلندی , بافت موتیف گل

آموزش بافت موتیف شاخه برگ ساده ولی زیبا 

17 زنجیره می بافیم (6 زنجیره برای ساقه، 8 زنجیره برای طول برگ و 3 زنجیره برای پیکوت نوک برگ)
در زنجیره چهارم بافت نامرئی می بافیم.بافت شاخه برگ قلاب بافیمثل بافت گلبرگ، در زنجیره هفتم بعد گلبرگ یک پایه چوبل می بافیم.سپس به ترتیب یک پایه سوبل، یک پایه دوبل، یک پایه بلند، یک پایه کوتاه می بافیم.یک بافت مخفی می بافیم.یک برگ بافته شد.2 بافت نامرئی روی 2 زنجیره بعدی می بافیم.(اتصال برگ به شاخه اصلی)7 زنجیره برای ادامه ساقه بافته و با 11 زنجیره بافت برگ بعدی را شروع می کنیم. مثل قبلی می بافیم.
دو بافت مخفی می زنیم.و به همین ترتیب برگ سوم را می بافیم.
تعداد برگ های شاخه دلخواه است. همانطور که در تصویر دیدی که نوک شاخه برگ سه برگ در کنار هم قرار دارد.برای برگ نوک شاخه 12 زنجیره می بافیم(11 تا برای برگ و یکی برای انصال به شاخه اصلی) مثل برگ های قبلی می بافیم.روی زنجیره باقیمانده بافت نامرئی زده، مطابق شکل زیر به برگ قبلی هم بافت نامرئی می زنیم.12 زنجیره زده و برگ سوم را هم می بافیم. مثل قبل روی زنجیره باقیمانده و برگ اول بافت مخفی میزیم.به این شکل سه برگ در نوک شاخه خواهیم داشت.هر سه برگ در یک نقطه به هم وصل می شوند و بافت تمیز خواهد بود.تا رسیدن به برگ بعدی بافت مخفی می زنیم و برگ را می بافیم .سپس برگ های بعدی را به همین ترتیب می بافیم. انتهای شاخه هم روی زنجیره ها بافت نامرئی می زنیم.این هم پایان بافت شاخه برگ زیبای مانمای پشت کار را ببینید.
بسیار تمیز بافته شده.  

فیلم آموزش بافت شاخه برگ ایرلندی

 

آموزش تصویری قلاب بافی ایرلندی • آموزش بافت شاخه برگ قلاب بافی

 اختصاصی مجله تصویر زندگی 
کپی برداری با ذکر منبع و لینک فعال به این مطلب بلامانع استمنابع: کانال بافتنی زیبا / یوتیوب