سبک زندگی

نقطه جی در مردان کجاست؟ روش پیدا کردن نقطه p (پروستات) مردان برای ماساژ

ستاره | سرویس زناشویی – پیش از این به موارد مهمی نظیر “فواید رابطه جنسی برای مردان” و “فواید رابطه جنسی برای زنان” اشاره کردیم. برای بسیاری از زوج ها اطلاع از محل دقیق و تحریک نقطه جی مردانه یا همان پروستات امر بسیار مهمی است. البته این تمام ماجرا نیست. در پروسه برقراری روابط جنسی و بهبود آن دانستن نقطه جی زنان نیز از اهمیت خاصی برخوردار است که هر یک را در ادامه و به تفکیک خدمت شما عزیزان ذکر خواهیم کرد. این مطلب شامل دو بخش اصلی یعنی نقطه جی مردانه و نقطه جی در زنان است که در ادامه به جزئیات در هر کدام پرداخته ایم.

محل دقیق نقطه جی در مردان کجاست؟

نقطه جی (G-spot) در مردان یک غده در ابعاد یک گردو است که دقیقا در زیر مثانه قرار گرفته است. به عبارت دیگر نقطه جی در مردان همان پروستات عضوی از دستگاه تناسلی مردانه است که در ابتدای مجرای ادراری در لگن خاصره قرار دارد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید دسترسی به این عضو کار محالی به نظر می رسد، اما با این حال باید بدانید که برای تحریک نقطه جی در مردان به ابزار خاصی نیاز ندارید.

جالب است بدانید که نقطه جی در مردان، همانند نقطه جی در زنان، حدود 2 اینچ، در نزدیکی معده واقع شده و در بین فعالان در این حوزه به نقطه پی (P-spot) مشهور است.

5 دلیل برای یادگیری پیدا کردن نقطه جی مردان

اگر از زنانی که با تحریک نقطه جی به اوج لذت جنسی رسیده اند تفاوت این نوع از ارگاسم با دیگر ارگاسم ها را بپرسید به شما خواهند گفت که این تجربه چقدر لذت بخش و شگفت آور بوده است. حال فکر کنید مردان نیز چنین هیجانی را تجربه کنند آنوقت خواهید دید که کیفیت روابط و زندگی تا چه حدی افزایش خواهد داشت. با همه این تفاسیر، برخی وجود نقطه جی در مردان را افسانه و شایعه می پندارند و آن را نادیده می گیرند.

  1. با این کار مرد ارگاسمی را تجربه خواهد کرد که پیش از آن هرگز به این اوج لذت جنسی نرسیده بود.
  2. برخی به دلایل خاصی تحریک نقطه جی در مردان را تابو می دانند، از این رو تجربه ای در این زمینه نداشته اند.
  3. رفع مشکل اختلالات نعوظ به سبب تحریک نقطه جی در مردان و ماساژ پروستات.
  4. آشنایی با اندام جنسی خود و کمک به بهبود انزال زودرس.
  5. نقطه پی در مردان ابزاری جدید برای زنان در بهبود روابط زناشویی است.

نقطه جی در مردان را چگونه پیدا کنیم؟

در اینجا برای پاسخ به این سوال و نحوه تحریک نقطه جی در مردان می توان دو راهکار پیشنهاد داد:

  1. تحریک نقطه جی در مردان از بیرون بدن (این روش مناسب زوج های جوان و مبتدیان است که هنوز حیا میان زوجین اجازه استفاده از روش دوم را نمی دهد)
  2. تحریک نقطه جی در مردان از درون (یک روش مستقیم و مطمئن تر برای رسیدن به نقطه جی در مردان)

تحریک نقطه جی از خارج از بدن در مردان

راحت ترین راه برای تحریک و برانگیختگی در مردان، فشار دادن محدوده بین آلت تناسلی و مقعد به آرامی است. ماساژ این ناحیه در طول سکس (که بنام های میان دوراه یا پرینیوم (Perineum) شناخته می شود) و یا ایجاد ضربه های ریتمیک با انگشتان در این ناحیه می تواند به لذت فرد بیفزاید. به یاد داشته باشید که توجه به این موضوع می تواند سطوح ارگاسم و لذت جنسی را به شدت افزایش دهد.

تحریک نقطه جی از داخل بدن در مردان

در این روش برای دسترسی بهتر به نقطه جی مردانه می توان به فرو کردن انگشت و یا نوع خاصی از ماساژور ها به داخل مقعد اشاره کرد. این راهکار بیشتر از تکنیک های دیگر قواعد و شرایط خاصی دارد. از این رو انجام اقدامات احتیاطی به سبب جلوگیری از آسیب بسیار لازم و ضروری است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

  1. پیش از انجام هر کاری در مورد نقطه جی و نگرانی هایتان پیرامون این موضوع تبادل نظر کنید و مرز هایی را برای خود و شریک جنسیتان قائل شوید.
  2. شریک جنسی شما باید ناخن هایی مرتب و تا حد ممکن کوتاه شده داشته باشد تا با این کار از ایجاد خراش و آسیب جلوگیری شود.
  3. نکات بهداشتی را جدی بگیرید و تا جایی که ممکن است برای ماساژ پروستات از کاندوم، یا دستکش استفاده کنید.
  4. پیش از شروع فرآیند بهتر است زمان کوتاهی را به انجام راهکار ابتدایی یعنی “تحریک نقطه جی از خارج از بدن” اختصاص دهید.
  5. حتما از روان کننده ها استفاده نمایید، چرا که مقعد بر خلاف واژن، خود روانکار (self-lubricating) نیست.
  6. انگشت یا ابزار ماساژ را به آرامی وارد کنید و در عین حال با شریکتان صحبت نمایید.
  7. نقطه جی را بیابید و همزمان که این کار را انجام می دهید، تغییر اوضاع را با شریک خود بررسی کنید.
  8. پس از یافتن نقطه جی، حرکات و میزان فشار اعمالی را دائما تغییر دهید و آنچه باب میل شریک شماست را انتخاب کنید.

نقطه جی یا نقطه پی ممکن است یک اصطلاح رسمی برای پروستات نباشد، اما توجه به این موضع در مردان می تواند در بسیاری از جنبه های زندگی تاثیر بسزایی داشته باشد. به یاد داشته باشد که این کار را به آهستگی هر چه تمام انجام دهید با شریک جنسی خود ارتباط برقرار کنید، روانکار ها را فراموش نکنید تا اوضاع را رفته رفته به دست بگیرید.

نقطه جی زنان کجاست؟

در جامعه علمی امروزه بشر هنوز بحث و جدل زیادی در مورد نقطه جی در زنان وجود دارد به طوری که تا اواسط همین قرن پیش هنوز مناطقی نظیر کلیتوریس (Clitoris یا همان چوچوله) برای دانشمندان ناشناخته بود.
نقطه جی در زنان (G-Spot) که با نام موضع گرفنبرگ (پزشک متخصص زنان با نام ارنست گرفنبرگ (Ernst Gräfenberg) که برای اولین بار در جهان مطالعات خود در مورد این اندام را منتشر کرد) نیز شناخته می شود یک نقطه حساس در دیواره جلوی واژن یا مهبل است که در صورت تحریک صحیح، ارگاسم بسیار قوی را برای بانوان به ارمغان می آورد. توجه داشته باشید که این ارگاسم با رسیدن به اوج لذت جنسی از طریق تحریک کلیتوریس بسیار متفاوت است.

آیا نقطه جی در زنان به لحاظ علمی اثبات شده است؟

اگر بخواهیم به طور خلاصه به این پرسش پاسخ دهیم باید بگوییم “بله”.
به لحاظ علمی نقطه جی یک ساختمان مجزا از آلت تناسلی زنان نیست؛ از این رو می توان گفت که ارگاسم با نقطه جی می تواند با ارگاسم کلیتوریس و واژنی همپوشانی داشته باشد. با این حال محققان دریافته اند که تحریک ناحیه واژینال (vaginal)، دهانه رحم (cervical) و نقطه جی زنان بخش های مختلفی از مغز را از طریق چهار رشته عصبی مختلف فعال می کند.

نقطه جی را چگونه پیدا کنیم؟

خبر خوب این است که با اطلاعاتی که در این بخش در اختیار شما می گذاریم به راحتی می توانید موضع نقطه جی در شریک جنسی خود را بیابید، تنها چیزی که به آن نیاز دارید، صرف اندکی زمان و انگشتانتان است.
به توصیه پزشکان پیدا کردن نقطه جی را در زمانی به دور از استرس، با فرو بردن انگشت اشاره و انگشت وسط خود به صورت همزمان به درون واژن آغاز کنید. زمانی که انگشتانتان وارد شد، آن ها را به طرف شکم همسر خود حلقه کنید و به دنبال بافت برجسته ای باشید، به کاوش خود ادامه دهید تا آن را بیابید.
صبور باشید و به نواحی که موجب تحریک بیشتر شما می شود دقت کنید. به یاد داشته باشید هر چقدر شریک جنسی تان بیشتر برانگیخته و تحریک شود موضع نقطه جی او بواسطه گردش خون بیشتر متورم شده و شما را در پیدا کردن راحت تر آن کمک می کند.

نحوه تحریک نقطه جی در زنان چگونه است؟

پیش از ارائه راهکار هایی برای تحریک نقطه جی به چند نکته توجه کنید:

  • در زمان یافتن و تحریک نقطه جی در مکان و زمانی به دور از استرس باشید.
  • در صورت نیاز از روان کننده ها استفاده کنید.
  • آرامش خود را حفظ کنید و به کنکاش ادامه دهید.
  • تمام فرایند را با رعایت نکات بهداشتی و با طمانینه تمام انجام دهید تا از بروز آسیب جلوگیری شود.

راهکار های تحریک نقطه جی در زنان

  1. دو انگشت خود را به داخل واژن فرو کنید و آن ها را به سمت شکم (به سمت دیواره بالایی) خم کنید و دائما آن ها را باز کنید و ببندید.
  2. سه انگشت خود را به داخل واژن فرو کنید و با حرکتی شبیه برف پاک کن ماشین، نقطه جی را تحریک نمایید.
  3. از ماساژور های مناسب برای این کار استفاده کنید.
  4. انتخاب پوزیشن مناسب برای تحریک نقطه جی در زنان

و اما در پایان…
به یاد داشته باشید هر چقدر در مورد آناتومی بدن خود بیشتر بدانید و به خصوص با تمایلات جنسی خود بیشتر آشنا شوید، مسلما زندگی سالم تری در همه جوانب خواهید داشت. جمله معروفی وجود دارد که می گوید مهمترین بخش از لذت شما، همان لذت شماست، به کنکاش و کاوش در بدن خود ادامه دهید، آنوقت خواهید دانست که چه چیزی برای شما مفید خواهد بود. شما می توانید موضوعات “روش های افزایش منی در مردان” و همچنین “تنگ کردن واژن با کپسول ویتامین e ؛ از نحوه مصرف تا عوارض احتمالی” را در حوزه سلامت جنسی مطالعه بفرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

بله
خیر

بر اساس رای 7 نفر از بازدید کنندگان

این مقاله به جهت کمک به مردان متاهلی که از انزال زودرس رنج می برند گرد آوری شده است.

در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد:نقطه جی چیست؟آیا مردان هم نقطه جی دارند؟روش های تشخیص نقطه پی(پرینه) در مردان؟چگونگی ماساژ نقطه جی مردان توسط همسر؟ ماساژ نقطه جی و بهبود زود انزالی در مردانمقدمه شاید همیشه فکر می کردید و اینطور شنیده اید و خوانده اید که نقطه جی یکی از اجزاء اندام تناسلی زنانه است و نقش شناخته شده ای در ایجاد ارگاسم واژینال و افزایش عمق و شدت ارگاسم کلیتورال دارد. در حالیکه حقیقت بیش از این است و افرینش مرد و زن بیش از انکه تصور کنید به هم نزدیک است .
بی شک وقتی بدانید این نقطه پر از حرف و حدیث در مردان نیز وجود دارد ابتدا بدنبال مکان ان می گردید. توجه دقت کنینتوجه دقت کنیندرباره نقطه جی در زنان بیشتر بخوانید

نقطه پی در مردان کجاست؟

مکان نقطه پی در مردان در پروستات است.برای کسانی که محل دقیق پروستات را نمی دانند بیشتر توضیح می دهم. حد فاصل مقعد تا قسمت انتهایی کیسه بیضه ، فضایی است حدود 3 انگشت یا 6 سانتیمتر که به ان میاندوراه یا پرینه می گویند، درست زیر این فضا پروستات قرار گرفته است که معنی ان این است که نقطه جی مردان بسیار مخفی و تحت حفاظت شدید قرار دارد. شاید شنیده باشید که پزشکان برای معاینه پروستات بیماران خود از چه روشی استفاده می کنند. از معاینه داخل مقعدی که نمی دانم چرا بعضی ها از ان می ترسند! حدود 2.5 تا 7.5 سانتی متر داخل لبه مقعد غده پروستات در زیر انگشت نشانه یا معاینه پزشک قابل لمس است. اینجا ، اعماق بدن یک مرد، محل اسرار امیز نقطه پی نیز می باشد.  عکس نقطه جی در مردان ،ماساژ نقطه جی مردان ،نقطه جی مردان کجاست؟

تشخیص نقطه پی در مردان و ماساژ آن

اما اینکه شما باید چگونه این لذت را به مرد خود بدهید. در ابتدا باید بدانید که با شروع ماساژ همسر شما ممکن است احساس کند که باید ادرار و یا مدفوع نماید. همچنین بدانید که باید ناخنهای دست خود را بگیرید و سوهان زده باشید که هیچ زائده تیزی در آن نباشد. آرامش شما نیز اهمیت دارد. اینکه شما و همسرتان آرام باشید مسیر حرکت را بسمت لذت سوق خواهد داد. پس سعی کنید آرامش خود را بدست آورید . بعضی ها با حمام آب گرم ریلکس بهتری می شوند . شروع به ماساژ وی نمایید. آرام دستتان را بروی بدن وی حرکت دهید . و به آرامی بسمت پشت وی دست خود را بغلتانید. حتما از مواد چرب کننده استفاده نمایید چه در طول ماساژ و چه در طول وارد کردن انگشت خود بداخل آنال. برای اینکه احساس بهتر داشته باشید و همینطور سلامت بیشتر می توانید از یک دست کش لاتکس استفاده نمایید. شروع به مالش عضله اسفنگتر پشت وی کنید. آن را چرب نماید و آرام با انگشت اشاره خود به آن کمی فشار بیاورید.بخاطر بسپارید که این عضله براحتی باز میگردد و فقط احتیاج به کمی زمان وآمادگی دارد. پس از فشار و زور بی مورد استفاده نکنید. زمانیکه عضله احساس راحتی نماید خود را شل می نماید . می توانید از روغن و مواد چرب کننده مخصوص استفاده کنید که دمای بالاتری دارند و آنال را گرم می کنند. پس از وارد کردن انگشت اشاره خود به آرامی شروع به ماساژ نمایید..در ابتدا شاید لازم باشد که در این مرحله باز هم دست نگه دارید و بگذارید که انگشت فقط داخل بماند و با دست دیگر برای مدتی شروع به ماساژ بیضه ها و آلت وی نمایید تا بدینوسیله باز هم زمان برای آلت و عضله آنال فراهم گردد تا خود را با شرایط هماهنگ سازد. شما می توانید فضای بین بیضه ها و آنال را هم ماساژ دهید ، بمالید و یا فشار دهید . این نیز به تسریع پروسه کمک خواهد کرد. این شروع ماساژ است و شما احتیاج دارید که بدانید همسر شما چه احساسی دارد پس برای همین مهم بهتر است که مدام وی را تشویق کنید که در مورد احساسش با شما حرف بزند و بگوید که چه کنید. در زمانیکه دیدید همسر شما شروع به لذت بردن از ماساژ نمود می توانید انگشت میانه خود را نیز وارد نمایید. بخاطر بسپارید که حتما اینکار را با چرب کردن بیشتر و استفاده از روان کننده های مربوطه انجام دهید. بخاطر بسپارید که هردو شما نا آشنا هستید و بهتر است که این تمرینات را در پوزیشنهای مختلف امتحان کنید تا دریابید کدامیک بیشتر لذتبخش و راحتر می باشد. در این زمان شما می توانید بروی کمر وی دراز بکشید و وقتی که احساس کردید همسر شما آرامش کافی دارد انگشت خود را به آرامی به اندازه یک اینچ به سمت بالا و بروی دیواره آنال کانال بالا ببرید .سعی کنید که برآمدگی را بروی آن شناسایی نمایید. این پروستات است. زمانیکه آن را پیدا کردید سعی کنید به آرامی انگشت خود را به شیوه حرکت اشاره ” بیا بیا ” تکان دهید و بروی آن مالش ایجاد نمایید. دقت نمایید که شما در حال استفاده از پوست و انگشت خود هستید و نباید با ناخن به آن ضربه یا فشاری وارد نمایید. حال از همسرتان بپرسید که چه حسی دارد و چه می خواهد. آیا فشار بیشتری احتیاج دارد و یا کمتر ؟ آیا سرعت بیشتر می خواهد یا کمتر ؟

نقطه پی در مردان چه نقشی دارد؟

نقطه جی در مردان درست همان نقشی را دارد که در زنان دارد یعنی ایجاد برانگیختگی ، کمک به ایجاد ارگاسم و در نهایت تولید مستقل ارگاسم. ولی یک تفاوت اساسی بین نقطه جی مردانه و زنانه وجود دارد ؛ زنان ان را حفاظت نمی کنند و محل و نقش انرا در زندگی جنسی خود بخوبی می شناسند اما مردان یا اصلا انرا نمی شناسند یا به شدت از ان حفاظت می کنند و اجازه دسترسی و استفاده از ان را به شریک جنسی خود نمی دهند.

نقطه پی چگونه می تواند در بهبود انزال زودرس به مردان کمک کند؟

اول لازم است انرا بشناسید هم جایش را و هم کارش را. این به تنهایی سبب می شود تمرکز شدید ذهنی شما از روی الت تناسلی کم کم برداشته شود؛ امری که به خودی خود در بسیاری از مردان عامل انزال زودرس است.دوم لازم است از ان نترسید. با ان آشتی کنید و اجازه دهید شریک جنسی تان شما را از فواید ان بهره مند کند و خودش نیز از ان بهره برد.سوم بازی را معکوس کنید. بجای انکه شما متمرکز روی آلت تناسلی خودتان و نقطه جی شریک جنسی تان باشید ، روی نقطه جی خودتان و کلیتوریس شریکتان متمرکز شوید. حالا چند هفته ای ادامه دهید.

تحریک مردان به کمک نقطه پی

همانطور که گفته شد، نقطه پی در آقایان در مجرای مقعدی ایشان قرار دارد که تحریک این ناحیه و یا ماساژ آن منجر به ماساژ و تحریک پروستات در آقایان می گردد که لذت بخش بوده و مانند نقطه جی در خانمها عمل می کند. البته برای تحریک این نقطه نیز باید اصول بهداشت رعایت گردد. یعنی ناخنها کوتاه گردد. دست با آب و صابون شسته شود. داخل مقعد تنقیه گردد و ضد عفونی شود. از ژل لوبریکانت استفاده گردد و هنگام ورود انگشت به داخل مقعد این عمل به آرامی و با طمانینه انجام شود و هنگام تحریک نیز این عمل به آرامی و با فشار متوسطی صورت گیرد. البته لازمست بدانید که در ناحیه فرنولوم یا حشفه که در سطح زیرین آلت تناسلی و در سر آلت محل اتصال پوست و سر آلت تناسلی که به ختنه گاه مشهور است نیز مرد بیشترین تحریک را تجربه نموده و تحریک آن برایش بسیار لذتبخش می باشد و بهتر است به جای وارد شدن در مقعد و تحریک جی اسپات یا نقطه G به تحریک آن پرداخت….

تحریک نقطه پی مردان

نقطه پی در بهبود انزال زودرس به مردان کمک می کند. بر اساس نتایج بالینی، نقش زنان در کنترل انزال زودرس مردان بارزتر و کلیدی تر از خود مردان است هرچند مردان همچنان اصرار دارند ضمن حفاظت از تمامیت بخش خصوصی خودشان ، به این جنگ نیز به تنهایی بروند! ولی زنان اگر آگاه بوده و بخواهند، می توانند با نفوذ در دیواره دفاعی مردان و ورود به مناطق تحت حفاظت آنان، نقش ارزنده خودشان را ایفا کرده و مردان لجوج را نجات دهند البته خودشان هم منتفع خواهند گشت. نقطه پی مردان یک هدف عالی برای زنان در راستای کمک به درمان انزال زودرس ایشان است.شما مردان محترم نیز می توانید به کمک نقطه پی نقشی در رفع انزال زودرس داشته باشید. نخست لازم است محل و عملکرد آن را بشناسید. این مورد سبب می شود تمرکز شدید ذهنی شما از روی آلت تناسلی کم کم برداشته شود؛ امری که به خودی خود در بسیاری از مردان عامل انزال زودرس است. دوم لازم است از آن نترسید. با آن آشتی کنید و اجازه دهید شریک جنسی تان شما را از فواید آن بهره مند کرده و خودش نیز از آن بهره برد. سوم بازی را معکوس کنید. بجای آنکه شما متمرکز روی آلت تناسلی خودتان و نقطه جی شریک جنسی تان باشید ، روی نقطه پی خودتان و کلیتوریس شریکتان متمرکز شوید. حالا چند هفته این تمرین را ادامه دهید و نتایج معجزه آسای آن را ببینید.

نقطه پی مردان ، معدنی جدید برای زنان:

بر اساس تجارب بالینی متقاعد شده ام که نقش زنان در کنترل انزال زودرس مردان بارزتر و کلیدی تر از خود مردان است هرچند مردان همچنان اصرار دارند ضمن حفاظت از تمامیت بخش خصوصی خودشان ، به این جنگ نیز به تنهایی بروند! ولی زنان اگر آگاه باشند و اگر بخواهند می توانند با نفوذ در دیواره دفاعی مردان و ورود به مناطق تحت حفاظت انان نقش ارزنده خودشان را ایفا کنند و مردان لجوج را نجات دهند البته خودشان هم منتفع خواهند گشت. نقطه جی مردان یک هدف عالی برای زنان در راستای کمک به درمان انزال زودرس ایشان است.گرد آوری

شاید تا کنون اسمی از نقطه جی در زنان شنیده باشید. اما اگر بخواهیم کاملتر بگوییم این نقطه در مردان نیز وجود دارد و به ناحیه ای از دستگاه تناسلی گفته می شود که تحریک آن موجب اوج لذت جنسی در آقایان و خانم ها می شود. اما اگر می خواهید بدانید نقطه جی در مردان کجاست و چطور می توانید آن را پیدا کنید، تا پایان این مقاله از سلام دنیا را بخوانید.

نقطه جی در مردان چیست؟

زمزمه های شنیده شده از نقطه جی در مردان و ارگاسم های کامل که قادر به تولید آن است وجود دارد و معلوم شد که همه آنها درست هستند. برخلاف نقطه G زن که دست نیافتنی است و ممکن است به گفته برخی محققان وجود نداشته باشد، مکان یابی نقطه جی در مردان نسبتاً آسان است. نقطه جی در مردان اغلب به نقطه P ارجاع می شود. “P” مخفف پروستات است. پروستات غده ای به اندازه گردو است که درست در زیر مثانه قرار دارد. مردان سیسجندر و افرادی که از بدو تولد به آنها واژه مرد اختصاص داده شده است، آنها را دارند. در ارگاسم سریع و قدرتمند عمل می کند اما این عملکرد اصلی آن نیست: پروستات با تولید مایع منی و کمک به زنده ماندن و رشد اسپرم بعد از خروج از آلت تناسلی به تولید مثل کمک می کند.

حتما بخوانید:  نقطه جی در زنان کجاست

ارگاسم با تحریک نقطه جی

نقطه جی در مردان کجاست؟  (نقطه g مردان کجاست)

در واقع می توانید به دو طریق به آن برسید: داخلی و خارجی. هر دو روش ممکن است احساس لذت ایجاد کند، بنابراین به رضایت جنسی شما (یا شریک زندگی شما) کمک میکند.

پیدا کردن نقطه جی مردان به روش داخلی

مقعد مستقیم ترین راه رسیدن به آن است و در حدود 2 اینچ در داخل رکتوم قرار دارد. اگر انگشتانی به طول متوسط ​​داشته باشید، این تقریباً در ناحیه اولین بند انگشت است.

پیدا کردن نقطه جی (پی) مردان به روش خارجی

شما می توانید به طور غیر مستقیم پروستات را از طریق پرینه تحریک کنید. محل آن روی پوستی است که بین بیضه و مقعد قرار دارد. اگر شما یا شریک زندگی خود به دنبال گزینه ضعیف نیستید، تصمیم گرفتن از این طریق برای رسیدن به نقطه P اشتباه است.

نحوه تحریک نقطه پی در مردان (نقطه P)

نمی توانید بدون اجازه وارد فضای مقعدی کسی شوید، مهم نیست چقدر در گذشته مهمان نواز بوده است و اگر دخول مقعدی برای آنها قلمرو جدیدی است، ضروری است در موردش صحبت کنید. آزادانه و صادقانه ارتباط برقرار کنید و همه چیز را  واضح نگه دارید. به یاد داشته باشید که آنچه شما را راضی میکند ممکن است برای آنها خوشایند نباشد، بنابراین به انتخاب های آنها احترام بگذارید.

چیزهایی که در تحریک نقطه P مردان لازم است

روغن. در هنگام دخول مقعد چیزی به نام روان کننده خاص وجود ندارد. برای کمک به کاهش اصطکاک و جلوگیری از بریدگی یا پارگی دردناک، یک روغن مبتنی بر سیلیکون مانند Penchant Premium انتخاب کنید.
محافظت. با عرض معذرت مدفوع از باسن بیرون می آید، این یک واقعیت است. و آنجا که مدفوع است، باکتری وجود دارد. بعلاوه ، هر چقدر هم که دستان خود را بشویید، احتمالاً هنوز تعدادی باکتری در زیر ناخن های شما وجود دارد. قرار دادن کاندوم یا دستکش لاتکس روی انگشت فکر خوبی است.
اسباب بازی های مقعدی. استفاده از اسباب بازی های جنسی اجباری نیستند، اما مطمئناً می توانند بازی با پروستات را لذت بخش تر کنند. با توجه به تحریک پروستات می تواند یافتن نقطه P را آسان تر کند. دستمال مرطوب همچنین اجباری نیست، اما دستمال مرطوب ایده خوبی برای تازه سازی قبل و بعد از دخول مقعدی است. دستمال مرطوب بدون الکل بخرید تا از تحریک آن نقطه جلوگیری کنید.

حتما بخوانید: 8 نقطه محرک جنسی مردان که نادیده گرفته می شود

پیش از تحریک نقطه پی در مردان، دستان خود را آماده کنید

قبل از این که کارتان را شروع کنید، حتماً دستان خود را کاملا بشویید و ناخن های خود را مرتب و کوتاه کنید تا صاف باشد. این به جلوگیری از شیوع باکتری ها و آسیب ها کمک می کند.

پیش آمادگی برای تحریک پروستات

پیش از تحریک پروستات بهتر است فرد در آرامش و تحریک کامل به سر می برد. برخی از ایده ها برای تنظیم خلق و خو و آمادگی عبارتند از:

  • حمام یا دوش آب گرم
  • ماساژ شهوانی
  • معاشقه

نقطه جی در مردان کجاست

آموزش تحریک نقطه پروستات در مردان (ماساژ پروستات)

آن مکان جادویی را پیدا می کنید و هنگامی که شریک زندگی شما به اندازه کافی شل شد و هر دو آماده بودید، با ماساژ خارجی پروستات او را آهسته پیش ببرید.

  • از نوک انگشتان اشاره و میانی خود برای مالیدن یا فشار دادن پرینه استفاده کنید.
  • با استفاده از فشارها و سرعتهای مختلف، احساسات مختلف را تجربه کنید و آنچه را که بیشتر دوست دارند بیابید.
  • از دست دیگر خود برای لذت بردن از سایر اعضای بدن آنها مانند نوازش آلت تناسلی یا فشار دادن آرام بیضه های آنها استفاده کنید.
  • آنها را تشویق کنید تا به شما بگویند چه چیزی خوب است و چه چیزی را بیشتر یا کمتر  می خواهند.

وقتی برای موارد دیگر آماده شدند تحریک نقطه جی مردان را از قسمت داخلی شروع کنید:

انگشتان خود را چرب کنید و به آرامی (مانند سرعت حلزون آهسته) انگشت خود را در یک یا دو اینچ وارد مقعد کنید و انگشت خود را با یک حرکت رو به بالا به سمت جلوی بدن آنها حرکت دهید. برای یافتن پروستات به آرامی لمس کنید. مانند یک لامپ کوچک گرد و شبیه نوک بینی شما احساس می شود. هنگامی که آن را پیدا کردید، انگشت خود را با حرکت “بیا اینجا” بارها و بارها در برابر پروستات حرکت دهید. از همسر خود بپرسید چه احساسی خوب است و چگونه می خواهند تحت تأثیر قرار بگیرند: سریعتر؟ آهسته تر؟ فشار بیشتر؟اگر هر دو به آن علاقه دارید، همزمان نوازش کردن یا مکیدن آلت تناسلی می تواند لذت را به چند برابر برساند.

حتما بخوانید: روش های تحریک مردان برای داشتن رابطه جنسی

ماساژ دادن پروستات می تواند باعث ترشح مایعات شیری شود. به همین دلیل است که گاهی اوقات از تحریک پروستات به عنوان شیردوشی یاد می شود. اگر مایع شیری رنگ می بینید، ادامه دهید، زیرا ارگاسم نزدیک است.

در هنگام ارگاسم با تحریک پروستات چطور لذت جنسی را بیشتر کنیم؟

اگر شما فردی هستید که بازی پروستات را دریافت می کنید ، هدف اصلی شما این است که آرام بنشینید و آرام باشید. هنوز هم چند کار وجود دارد که می توانید برای افزایش لذت انجام دهید.

  • به شریک زندگی خود بگویید چه چیزی شما را برانگیخته می کند. درباره لذتها بحث کنید، مانند اینکه آیا می خواهید به تحریک خارجی پایبند باشید یا آن را به داخل ببرید.
  • تحریک پروستات می تواند باعث شود که احساس کنید در حال ادرار کردن هستید و نفوذ مقعدی می تواند احساس نیاز به مدفوع را ایجاد کند. وقتی این دو را ترکیب می کنید، خوب، می توانید تصور کنید که چه اتفاقی ممکن است بیفتد.
  • راحت باشید. همه ما وقتی صحبت از معاشقه می شود سخت صحبت می کنیم، از جمله بوسیدن و رابطه جنسی.
  • حتما قبل از شروع نظافت کنید و دوش بگیرید. بازی با پروستات واقعا لذت بخش است، بنابراین آنچه را که برای لذت بردن نیاز دارید انجام دهید.

نحوه تحریک نقطه پی در مردان

بهترین پوزیشن تحریک نقطه جی در مردان

با کمی انحراف، احتمالاً می توانید با استفاده از انواع موقعیت ها به پروستات برسید ، اما در اینجا سه ​​حالت آسان برای شروع وجود دارد.
1. مرد در حالی که پاهای خود را کمی از هم باز کرده دراز کشیده است. زن کنار آن در راحت ترین حالت نشسته است. باید یک بالش زیر لگن مرد قرار داد تا در هنگام ماساژ پروستات، کمر در بالا آوردن باسن کمک کند.
2. مرد چهار دست و پا می شود و زن پشت سر او زانو می زند تا به مقعد برسد.
3. مرد به پهلو دراز کشیده و یک پا را به سمت سینه می کشد. زن پشت سر او می نشیند تا به مقعد برسد.

حتما بخوانید: پوزیشن های جنسی مضر برای یک مرد

آیا تحریک پروستات برای همه مردان لذت بخش است؟

تحریک پروستات کمی سلیقه ای است و همه طرفدار آن نیستند. همچنین، یافتن روش صحیح می تواند کمی آزمون و خطا داشته باشد. قطعاً ارتباط کلامی می تواند به شما کمک کند بفهمید چه اشتباهی رخ داده است. مگر اینکه هر دو فقط درگیر آن نباشید ، در صورت تمایل هر دو طرف همیشه می توانید دوباره امتحان کنید.در تلاش بعدی خود ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • پوزیشن متفاوتی را انتخاب کنید
  • از یک اسباب بازی جنسی کمک بگیرید
  • روان کننده بیشتر استفاده کنید
  • در مکان دیگر معاشقه کنید

دیگر نقاط تحریک پذیر در مردان

بدن یک سرزمین عجایب است. علاوه بر نقطه P، چند نقطه کمتر شناخته شده دیگر نیز وجود دارد که می توانید پیدا کنید. زیر آلت تناسلی، مملو از انتهای عصبی است که هنگام لمس، لیسیدن یا مکیدن احساس خیلی خوبی ایجاد می کند. از لوب و دست آزاد را به خوبی استفاده کنید ، و هنگام بازی با پروستات به آنها یک لمس اضافی بدهید. با حرکت لب روی سر آلت و گرفتن آن در دهان و یا چرخش زبان روی آن، لذت بیشتری ایجاد کنید.

ارگاسم مرد با تحریک فرنولوم

فرنولوم یک برجستگی پوست در قسمت زیر آلت تناسلی مرد است که بدنه را به سر متصل می کند. frenulum حساس است. مانند هر قسمت دیگری از آلت تناسلی مرد قدرت تحریک ارگاسم را دارد. در حالی که با نقطه P آنها بازی می کنید، آن را به آرامی با زبان خود تکان دهید، یا با انگشت شست آن را بمالید.

ارگاسم مرد با تحریک پرینوم

حتی اگر مسیر داخلی را برای رسیدن به نقطه P طی کنید، به این معنی نیست که باید پرینوم را فراموش کنید. پرینوم ناحیه بین بخش تناسلی و سوراخ مقعد مرد است. بگذارید انگشت شما یا یک اسباب بازی جنسی لرزان جادوی خود را در این ناحیه لذت نشان دهد.

ارگاسم مرد با ماساژ کیسه بیضه

اینها فقط تزئینی نیست. بیضه ها ها و پروستات را به طور همزمان به آرامی ماساژ دهید تا لذت آن دو برابر شود. اگر همسر شما لذت بیشتری می خواهد، انگشت خود را به آرامی به سمت بالا و پایین درزی که از مرکز کیسه بیضه پایین می رود ، حرکت دهید. به آن درز راف اسکروتوم گفته می شود.

سخن آخر

نقطه G پروستات با کمی تمرین این امکان لذت زیاد ایجاد می کند. این کارها را آهسته انجام دهید، ارتباط برقرار کنید و از مقدار زیادی روغن برای پیدا کردن و لمس پروستات استفاده کنید تا حداکثر لذت بدست آید. اگر این مقاله برای شما مفید بوده است می توانید آن را در دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط:

33 کاری که شهوت و میل جنسی مردان را نابود می کند!
8 مورد از بهترین روان کننده های طبیعی و خانگی برای رابطه جنسی