سبک زندگی

میوه آرایی و تزئین توت فرنگی به شکل گل رز، درخت کریسمس و بابا نوئل 2022

تزیین میوه برای مدرسه

در دوران مدرسه و پیش دبستانی برای کودکان مراسم های برگزار می شود و معمولا از شما درخواست می شود که میوه تزیین شده برای کودک خود آماده کنید از هدفهای این برنامه ها به غیر از شادی کودکان این است که در کنار هم میوه بخورند و میل بیشتری به مصرف آن پیدا کنند و تزیین کردن هم باعث علاقه بیشتر کودک به مصرف این ویتامین های خوشمزه می شود که در سلامتی کودک در فصل سرما تاثیر بسزایی دارد، برای مشاهده تزیین میوه برای مدرسه کودکان در ادامه با سایت داجان همراه باشید.

تزئین میوه برای کودکان در بشقاب به شکل فانتزی

یکی از مفیدترین و پر خاصیت ترین مواد غذایی میوه ها و سبزیجات هستند که ویتامین های مورد نظر بدن کودک را تا حدود زیادی تامین می کنند.

تزیین میوه

تزیین هندوانه برای تولد کودک و شب یلدا به شکل فانتزی

هندوانه میوه شیرین و پر خاصیتی است که با توجه به ظاهر خاص و رنگی که دارد می توانید در مجالس و مهمانی های خود آن را دیزاین و طراحی کنید.

تزیین کدو حلوایی برای شب یلدا + تزیین کدو حلوایی ساده

در شب یلدا کدو تنبل پای ثابت سفره ایرانی هاست کدو حلوایی به جر خاصیت و طعم بی نظیرش ظاهر بامزه و خوشرنگی دارد.

دیزاین میوه برای کودکان پیش دبستانی + دیزاین میوه کودک جدید

برای تشویق کودک به خوردن میوه می توانید از تزیین میوه ها استفاده کنید با این کار کودک شوق بیشتری به خوردن میوه پیدا می کند.

دیزاین میوه با سیخ چوبی برای تولد و مهمانی های خاص

پذیرایی میوه در مهمانی های خاص مثل تولدها می توانید کمی متفاوت تر باشد تا مهمان ها به راحتی از میوه ها میل کنند و لذت بیشتری ببرند.توت فرنگی، که بعنوان ملکه میوه ها در آسیا شناخته می شود، میوه ای سرشار از ویتامین ها، مواد مغذی بود و خواص و فواید درمانی زیادی دارد. توت فرنگی میوه ای محبوب بوده و حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان، فیبر و ویتامین می باشد. این میوه مغذی و پرفیاده چربی خوب خون را افزایش داده، فشارخون را پایین می آورد و به شما برای محافظت در برابر سرطان کمک می نماید. این میوه جزو 20 میوه پر از آنتی اکسیدان بوده و منبعی خوب برای تامین پتاسیم و کلسیم می باشد. فقط 8 عدد توت فرنگی، ویتامین C ای بیشتر از 1 پرتقال دارند. در ادامه به بررسی خواص و فواید این میوه خوشمزه و پرطرفدار می پردازیم.

اگر به میوه آرایی علاقمند هستید پیشنهاد می کنیم بخش »🍉 میوه آرایی مجله تصویر زندگی « رو حتما ببینید

مصرف توت فرنگی چه خاصیت و فایده درمانی دارد؟

مصرف انواع میوه ها و سبزیجات، از جمله توت فرنگی فوایدی بی پایان در پی دارد. با خوردن خوراکی های گیاهی، خطر بیماری های قلبی، دیابت و سرطان کاهش می یابد. همچنین مصرف مقادیر بالای میوه و سبزیجات برای سلامت پوست و مو، افزایش انرژی و کاهش وزن مفید می باشد.در تصاویر زیر می بینید که چطور میشه با چند برش ساده، توت فرنگی رو به شکل گل های زیبای رز تزئین کردساخت دسته گل زیبا از توت فرنگیتزئین توت فرنگی به شکل گل رز , تزئین میوهتزئین میوه توت فرنگی به شکل آدمک بابانوئلتزئین توت فرنگی به شکل آدمک بابا نوئلتزئین توت فرنگی به شکل آدمک بابا نوئلآموزش تصویری تزئین توت فرنگی به شکل گل رزنمونه تزئین توت فرنگی به شکل گل ساخت درخت کریسمس از توت فرنگیزیباسازی میوه ها را با هم در مقاله زیر می بینیم. مدل جدیدی از تزئین میوه شب یلدا و سفره شب یلدا را با هم می بینیم. از انواع مدل های مختلف میوه آرایی گرفته که میتوانید در متن زیر آموزش ببینید. با ما همراه باشید.

زیباسازی میوه

خوشگلسازی میوه ها باعث میشه که اشتهای آدم برای خوردنشون کلی بیشتر بشه ، اینجوری دیگه اصلا مهم نیست که
میوه دوست دارین یا نه ، دلتون میخواد که یکی از این بشقاب میوه های خوشگلسازی شده رو داشته
باشین . این ایده ها رو ببینید:ایده 1 : میوه ها رو به شکل های بامزه درست کنید.خوشگلسازیخوشگلسازی

 خوشگلسازی میوه ها

ایده 2 : با این ترکیب ها آب طعم دار درست کنید.ایده 3 : میوه های خشک رو فراموش نکنید، خودتون هم میتونید میوه ها رو به سادگی خشک کنید.ایده 4 : چند تا سیخ چوبی بردارید و میوه هایی که دوست دارید رو سیخ کنید. برای صبحانه میتونید چند تا پنکیک هم اضافه کنید.

 استفاده از میوه ها

ایده 5 : با یه کیک تولد میوه ای چطورین؟ایده 6 : با میوه های مختلف لواشک درست کنید.ایده 7 : ماست میوه ای درست کنیمایده 8 : قالب های یخ رنگی رنگی رو هم فراموش نکنید.میوه آرایی میوه آراییالبته یکی از کارایی های زیاد خیارهای تزیین شده، در تزیین میوه برای شب یلدا است که زیبایی خاصی به این نوع میوه آرایی می دهد. قبل از اجرای تزیینات بر روی این میوه باید مدل تزیین خود را در نظر گرفته و بعد مطابق با آن سایز خیار را انتخاب نمایید. به طور مثال اگر می خواهید با استفاده از خیار یک گل رز بسازید بهترین کار این است که از خیار گوشتی با اندازه متوسط استفاده نموده و با کمک پوست کن آن را به شکل ورقه های نازک ببرید و بعد به شکل دلخواه در آورید.رنگی رنگی، هنر در خانه