عمومی

خواص کرم شیر گاو

کرم شیر گاو یکی دیگر از محصولات بهداشتی تولید شده توسط برندهای معتبر جهانی با ویژگی ها و خواص منحصر به فرد غنی شده با شیر گاو و مناسب برای انواع پوست می باشد . در این مقاله از فروشگاه آبان قصد داریم تا ویژگی ها و مزایای این محصول را برای شما طرفداران کرم شیر گاو معرفی و بررسی کنیم .

آبرسانی پوست با کرم شیر گاو

یکی از مهمترین ویژگی های این محصول آبرسانی به پوست است . بنابراین با این ظاهر و فواید فوق العاده ، در صورت استفاده از این کرم ، خشکی و زبری پوست شما از بین می رود .

در نتیجه می توانید از این محصول به طور مرتب و مداوم در بازه های زمانی مختلف استفاده کنید تا سطح پوست شما خشک نشود و زبری آن برطرف شود و همیشه جذاب باشید ، بنابراین رطوبت پوست شما کنترل شده و همیشه متعادل است .

تغذیه کننده کامل پوست

علاوه بر موارد بالا ، چون کرم شیر گاو از مواد مغذی و مقوی تشکیل شده است ، می تواند پوست را تغذیه کرده و مواد مورد نیاز آن را تامین کرده و در آن نفوذ کند .

همچنین علاوه بر این ها چربی و PH پوست را نیز کنترل می کند و به این ترتیب میزان چربی سطح پوست شما به تعادل می رسد و از حد مجاز نه تجاوز می کند و نه کاهش می دهد .

البته از ویتامین هایی مانند ویتامین A و B استفاده می کند که پوست را مرطوب کرده و لایه های زیرین و عمیق پوست را تغذیه می کند و در نتیجه روز به روز باعث سلامت و شادابی بیشتر و بهتر آن می شود .

همچنین فراموش نکنید که با عصاره شیر غنی شده است و مهمترین و اصلی ترین ماده به کار رفته در ساختار آن است . عصاره شیر نیز فواید بی نظیری برای پوست دارد که در پاراگراف های بعدی بیشتر با آن آشنا خواهید شد .

کرم شیر گاو روشن کننده پوست

علاوه بر مواردی که ذکر کردیم ، کرم آبرسان شیر گاو از ویژگی های دیگری نیز بهره می برد که فواید آن را چندین برابر کرده است .

برای مثال روشن شدن پوست یکی از مزایای استفاده از این محصول است ، یعنی زمانی که این محصول را به پوست صورت خود می زنید ، کم کم احساس می کنید که روشن تر شده و درخشندگی و شفافیت آن را به وضوح خواهید دید .

 

خاصیت سفید کنندگی دارد

با وجود اینکه روشن کننده است به عنوان یک محصول سفید کننده نیز شناخته می شود .

یعنی اگر می  خواهید رنگ پوستتان روشن  تر و سفیدتر از حالت عادی باشد ، می  توانید استفاده از این کرم آبرسان و مرطوب  کننده را در برنامه روزانه خود قرار دهید و در مدت طولانی از آن استفاده کنید و از مصرف آن غافل نشوید .

خاصیت ضد پیری و ضد چین و چروک دارد

بدون شک شما نیز دوست دارید با افزایش سن چین و چروک های کمتری روی پوست خود مشاهده کنید و علائم پیری کمتر و دیرتر ظاهر شود .

با این حال باید بگوییم که استفاده از محصولات مراقبتی و ضد پیری را باید از سنین پایین تری شروع کنید ، در این رابطه کرم شیر گاو گزینه مناسبی خواهد بود .

به این دلیل که خاصیت ضد پیری دارد و به لطف توانایی و فوایدی که دارد می  تواند خطوط و علائم پیری را که در صورت ظاهر می  شوند کاهش دهد و به عبارتی از ایجاد آن  ها جلوگیری کند .

در نتیجه باید بگوییم که یک کرم کاملا ضد پیری و ضد چروک است و شفاف کننده و روشن کننده نیز محسوب می شود . همچنین این کرم با رایحه تافی و بافتی بسیار مطبوع با بافتی بسیار سبک و بدون چربی قابل استفاده برای صورت و گردن تولید شده است .

تفاوت کرم شیر گاو اصلی و تقلبی

مانند سایر محصولات آرایشی و بهداشتی موجود در بازار ، این کرم نیز ممکن است نمونه تقلبی در بازار داشته باشد که خوشبختانه موردی را مشاهده نکرده ایم ، اما نکته مهم این است که بسیاری از افرادی که از کرم شیر گاو استفاده کرده اند و با خواص فوق العاده آن آشنا هستند دست به تولید نمونه تقلبی آن هم میزنند .

کیفیت کرم های شیر گاو به دلیل کیفیت خوبشان به دروغ کره ای بودن محصول به فروش میرسند ، ما این دروغ برای گرفتن پول بیشتر از مشتری است .

اما نمونه اصلی این محصول چینی است که از طریق بارکد روی آن که با جستجو در این بارکد متوجه اصل و چینی بودن این محصول خواهید شد .

روش صحیح استفاده کرم شیر گاو

باید بگوییم که خوشبختانه هر فردی با هر نوع پوستی می تواند بدون نگرانی از ایجاد حساسیت و مشکل در پوست صورت از این کرم استفاده کند .

به شما پیشنهاد می کنیم بعد از خرید کرم شیر گاو و قبل از استفاده کامل آن را روی قسمتی از پوست خود ( مثل مچ دست ) بمالید زیرا پوست این قسمت دقیقا مانند پوست صورت است که حساس است و نازک ، تست کنید .

تا متوجه شوید که آیا به آن حساسیت دارید یا خیر البته علاوه بر اینکه برای صورت است ، برای گردن نیز قابل استفاده است . حالا جدای از مواردی که بیان کردیم ، برای استفاده از این محصول در مرحله اول باید صورت خود را به خوبی شسته و خشک کنید .

سپس مقدار مناسب و لازم از این کرم را با انگشتان خود گرفته و روی پوست صورت خود قرار دهید و سپس برای اینکه پوست به بهترین شکل جذب شده و به بافت های آن نفوذ کند باید با نوک انگشتان خود آن را به آرامی و به صورت دوره ای ماساژ دهید .

در نهایت می توانید کرم شیر گاو را با بهترین قیمت و امکانات در ظرف کاسه ای شکل با حجم 80 میلی لیتر از فروشگاه آبان خریداری کنید .

عوارض کرم شیر گاو چیست ؟

در پاسخ به این سوال لازم به ذکر است که این محصول برای مراقبت از انواع پوست ساخته شده است و پایه و ماده اصلی آن شیر گاو است که جز خواص خوب هیچ چیز دیگری برای بدن و پوست ندارد ، هیچی به نام مضرات کرم شیر گاو نداریم .