عمومی

طرح استفاده روغن نارگیل برای سفیدی واژن

یکی از مشکلاتی که بیشتر اوقات خانم ها برای مطرح کردن آن راحت نبوده و در عین حال موجب تضعیف اعتماد به نفس آن ها می شود، تیرگی ناحیه تناسلی و واژن است. به دلایل مختلفی از جمله رفتارهای نگهداری روزمره و عوامل ژنتیکی، با تیرگی واژن و ناحیه تناسلی روبرو هستیم. خوشبختانه روش های ساده ای چون استفاده از اسکراب سفید کننده ناحیه تناسلی وجود دارد که می توان از طریق آن، به مرور این مشکل را برطرف ساخت.

در ادامه به عوامل تاثیرگذار در تیرگی واژن و همین طور اسکراب های خانگی و کلینیکی سفید کننده می پردازیم. با ما همراه باشید.

تیرگی پوست ناحیه تناسلی به دلایل مختلفی حاصل می شود که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به طور کلی برخی از افراد که اتفاقا عده آن ها کم نیست، به لحاظ رنگدانه های پوستی و عوامل ژنتیکی، دارای پوستی تیره تر در بخش ناحیه تناسلی هستند.
  • عامل بعدی که با تغییرات هورمونی در ارتباط مستقیم است، به بالا رفتن سن مربوط می شود.
  • همین طور جنس لباس زیر، مرطوب ماندن زیاد ناحیه تناسلی و نیز تغییرات هورمونی، به این موضوع دامن می زند.
  • عفونت های باکتریایی، شیو کردن نادرست و پلی کیستیک بودن تخمدان از دیگر عوامل موثر در تیرگی ناحیه تناسلی محسوب می شوند.
  • برای جلوگیری از تیرگی ناحیه تناسلی، می توانید از تکنیک های ساده ای استفاده کنید که جمع آن ها در کنار یکدیگر، باعث خواهد شد تا پوست این قسمت از بدن یکدست، صاف و روشن باشد.

    از جمله اقداماتی که می توانید برای پیشگیری از تیره شدن ناحیه تناسلی یا پیشروی بیشتر آن انجام دهید؛ خشک نگه داشتن همیشگی این بخش از بدن است. به همین شکل عدم استفاده از تیغ های کهنه و نامناسب نیز از پیشروی این تیرگی جلوگیری می کند.

    اما استفاده از اسکراب سفید کننده ناحیه تناسلی، ضمن آن که از بیشتر شدن شدت تیرگی جلوگیری خواهد کرد، به عنوان یک روش درمانی شناخته شده و می توانید از این طریق رفته رفته، پوست ناحیه را کاملا روشن و یکدست کنید.

    شما می توانید به راحتی انواع اسکراب های سفید کننده ناحیه تناسلی را در منزل آماده کنید. بعد از آن ها برای رفع تیرگی پوست واژن، استفاده کنید.

    پودر برنج نیز در سفید کردن و رفع تیرگی ناحیه تناسلی عالی عمل می کند. البته لازم است که پودر برنج را با آب لیموی تازه و ماست مخلوط کنید. برای این منظور یک قاشق غذاخوری پودر برنج را در یک قاشق غذاخوری ماست و یک قاشق چای خوری آب لیموی تازه مخلوط نمایید. از این اسکراب روی پوست ناحیه تناسلی زده و با حرکات دایره ای ماساژ دهید. پس از گذشت یک ربع ساعت، از آب ولرم برای شستشوی این ناحیه، استفاده کنید.

    گوجه فرنگی یکی از اسکراب های طبیعی و کاربردی برای درمان تیرگی ناحیه تناسلی محسوب می شود. برای شروع یک گوجه فرنگی را رنده کنید. به همان شکل یا در ترکیب با یک روغن حلال مثل روغن نارگیل، به ناحیه تناسلی زده و حرکات دورانی برای اسکراب انجام دهید. سپس بگذارید این اسکراب برای مدت 15 تا 20 دقیقه مانده، سپس با آب ولرم شستشو دهید.

    گلاب یا آب گل رز، برای سفید کردن ناحیه تناسلی بسیار عالی عمل می کند. یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با یک قاشق غذاخوری آب گل رز مخلوط کرده و به ناحیه تناسلی بزنید. این اسکراب را به خوبی با حرکات دایره ای ماساژ دهید. بگذارید پس از آن برای مدت 10 تا 15 دقیقه بماند. ترکیب روغن نارگیل و گلاب، برای روشن کردن پوست ناحیه تناسلی فوق العاده بوده و ضمن رفع تیرگی، باعث نرم شدن پوست این ناحیه می شود.

    اسکراب نعناع دارای خاصیت عالی برای رفع تیرگی واژن است. چند برگ نعناع را به شکل ساطوری خرد کرده و در یک تا دو قاشق غذاخوری گلاب مخلوط کنید. از این ترکیب به پوست واژن و کشاله ران زده و با حرکات دایره ای، ماساژ دهید. پس از آن ترکیب نعناع و گلاب را روی پوست رها کنید تا اثرگذاری آن برای روشن سازی پوست واژن به حداکثر برسد.

    در اینجا به معرفی چند محصولی کلینیکی برای درمان تیرگی ناحیه تناسلی می پردازیم:

    این کرم روشن کننده و سفید کننده ناحیه تناسلی بوده و همین طور موجب کاهش التهابات شده و از بیماری های پوستی نیز جلوگیری می کند.

    این کرم دارای خاصیت عالی برای رفع تیرگی های پوست بوده و موجب نرمی و لطافت پوست ناحیه تناسلی نیز می شود.

    لوسیون روشن کننده بدن پریم، علاوه بر رفع تیرگی، باعث بهبود جنس پوست شده و آسیب های ناشی از شیو کردن مداوم را به حداقل می رساند.

    حتی اگر علت تیرگی پوست واژن، عوامل ژنتیکی باشد؛ این کرم روشن کننده بایو، برای رفع تیرگی ها، فوق العاده عمل می کند. به علاوه این کرم دارای رایحه گیلاس و شکوفه آلبالو بوده و پس از استفاده، بوی خوشی از خود برجای می گذارد.

    تولید زیاد از حد ملانین، یکی از عوامل تیرگی پوست واژن بوده و ژل روشن کننده سروینا، می تواند از تولید بیش از حد ملانین جلوگیری کند. این کرم، روشن کننده پوست بوده و کاملا ضدالتهاب است.

    اسکراب سنت ایوز یکی از برندهای موفق در این حوزه است. با کلیک روی لینک، می توانید با این برند و محصولات آن آشنا شوید.

    استفاده از بهترین اسکراب سفید کننده ناحیه تناسلی ، کمک می کند تا به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان، موفق به رفع تیرگی پوست واژن و کشاله ران شوید. همین طور کرم های معرفی شده فوق، اثرگذاری عالی داشته و رضایت مشتریان را در سطح بالایی به دست آورده اند. شما چه تکنیک های دیگری را برای درمان تیرگی ناحیه تناسلی پیشنهاد می کنید؟

    روغن نارگیل برای سفید شدن پوست : آیا جواب می دهد؟
    باید بدانید که پوست ما در اثر عواملی مثل قرار  گرفتن در معرض تابش آفتاب، آلودگی محیط، عدم تعادل هورمون ها، خشکی پوست، استفاده زیاد از لوازم آرایش، خوردن غذاهای مضر، سبک زندگی ناسالم و غیره. به طور غیرطبیعی تیره شود. بنابراین تنها استفاده از مواد طبیعی می تواند پوستتان را نجات دهد و آن را سالم تر  و روشن تر کند.

    روغن نارگیل یکی از موثرترین مواد طبیعی است که برای مرطوب کردن پوست و مراقبت از مو کاربرد دارد اما برای سفید کردن پوست چگونه باید از آن استفاده کرد؟ بیایید از فواید این ماده شگفت انگیز و اثرات آن بر روی پوست صحبت کنیم.
    همانطور که در بالا گفتیم، شما می توانید از روغن نارگیل برای سفید کردن پوست و چند منظور دیگر استفاده کنید. وقتی صحبت از سفید کردن پوست صورت می شود، روغن نارگیل می تواند برای یکدست کردن تون کلی پوست و روشن تر کردن آن معجزه کند. یادتان باشد که فواید استفاده از روغن نارگیل مثل خیلی از روغن های طبیعی دیگر آنی نیست. این فرایند حداقل یک ماه زمان می برد بنابراین باید صبور باشید. اگر سوالتان این است که روغن نارگیل پوست را سفید می کند یا نه، باید بگوییم بله.  این ماده به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی عمل می کند. شما می توانید آن را به پوستتان بزنید و فورا بروید بیرون زیر آفتاب تا این ماده به طور طبیعی از پوستتان محافظت کند. بنابراین وقتی به خانه برمی گردید و در آینه نگاه می کنید، پوستتان نرم و روشن است. روغن نارگیل به عنوان مرطوب کننده شبانه هم خیلی خوب عمل می کند. روغن نارگیل به لطف خواص ضد باکتریایی، ضد التهابی، و مرطوب کنندگی در نرم کردن پوست و درخشان کردن آن معجزاتی رقم می زند. این یعنی روغن نارگیل می تواند عفونت های ویروسی پوست را بهبود بخشیده و از برون ریزی های پوستی مثل آکنه که در اثر این عفونت ها بوجود می آیند، جلوگیری کند. دلیل هرچه که باشد، شما باید تون پوست را سفیدتر کنید ، برای مثال، از جوش های سر سیاه روی صورت، داخل ران، و یا روی بازوها خلاص شوید، پوست کل بدنتان را سفیدتر کنید، پس روغن نارگیل واقعا می تواند روی پوستتان معجزه کند و هیچ اثر جانبی هم برای پوست و سلامتتان نداشته باشد.

    در اینجا چندتای دیگر از فواید روغن نارگیل و چگونگی تاثیر آن بر زیبایی را معرفی می کنیم.

  • رگ های واریسی را از بین می برد
  • کوتیکول هایی که پوست پوست می شوند را مرطوب می کند
  • زخم های خشک را نرم می کند
  • مثل یک ضد آفتاب طبیعی عمل می کند
  • وقتی صحبت از فواید روغن نارگیل می شود، فقط به عنوان روشن کننده چهره عمل نمی کند، بلکه برای شفاف سازی نقطه به نقطه پوست خاصیت درمانی دارد.

    مهم است که به یاد داشته باشیم روغن نارگیل نرخ کومدوژنیک بالایی دارد، به همین دلیل هم هست که می تواند منافذ پوست را بسته و در آینده منجر به برون ریزی شود. اگر برای اولین بار از روغن نارگیل استفاده می کنید، توصیه می شود ابتدا مقدار کمی از آن را روی فکتان بزنید و بگذارید در طول شب بماند. اگر پوستتان در 2-3 روز آینده هیچ مشکلی نداشت، آزادید که از این روغن استفاده کنید.
    یک چیز دیگر را هم باید در نظر داشته باشید! حتما از روغن نارگیل 100% خالص که هیچ گونه ماده نگهدارنده و افزودنی ندارد و تحت سرما فشرده شده است و خام و تصفیه نشده است، با برچسب ارگانیک استفاده کنید، به خصوص اگر قرار است آن را روی صورتتان بزنید. مسالهاین است که برخی مواد نگهدارنده، افزودنی ها، ضد آفت، و مواد بی کیفیت می توانند برای پوست حساسیت ایجاد کنند. برای اینکه خیلی سریعتر اثربخشی آن را ببینید، باید از سفید کننده های دیگر مثل آب لیموترش هم استفاده کنید. اما باید مواظب باشید چون آبلیمو می تواند برای پوست خیلی قوی بوده و به پوست های حساس آسیب بزند.

    اگر می خواهید پوست کل بدن سفید شود، باید روغن نارگیل ارگانیک را به آب وان حمام اضافه کنید. حالا چند دستور تهیه با استفاده از روغن نارگیل که از پرطرفدارترین روش های استفاده از این ماده شگفت انگیز هستند را معرفی می کنیم.

    روغن نارگیل به تنهایی می تواند برای روشن کردن پوست به کار رود. باید این مراحل را دنبال کنید:
    کمی روغن نارگیل ارگانیک سرد فشرده شده را در دستتان بگیرید و کمی گرمش کنید. آن را روی پوست تمیز و آن قسمت هایی که رنگش با بقیه جاها فرق دارد بگذارید. بهتر است این کار را قبل از خواب انجام دهید. چند دقیقه ماساژ دهید تا پوست بتواند روغن نارگیل را جذب کند. بگذارید تمام شب روی پوستتان بماند. صبح باقیمانده روغن را با آب ولرم از روی صورتتان بشویید. همین کار را هر روز به مدت 30 روز تکرار کنید تا پوستی یکدست و روشن حاصل شود.

    این دستور برای سفید کردن نقاط تیره پوست خیلی موثر است. آبلیمو تازه درست مثل روغن نارگیل می تواند در سفید کردن پوست خیلی موثر باشد.  صورت شما از این ترکیب خیلی نفع می برد و شما باید خیلی مراقب باشید چون این ترکیب می تواند برای پوست های حساس مشکل ایجاد کند. توصیه نمی شود که این ترکیب را روی پوست خشک بزنید.
    یک ق غ خ آبلیمو تازه و دو ق غ خ روغن نارگیل ارگانیک را بردارید. این مواد را ترکیب کنید و روی نقاط تیره بگذارید. یادتان باشد که قبل از آن پوستتان را تمیز کنید. یک توپک پنبه ای بردارید و به آرامی این ترکیب را روی پوست ماساژ دهید و بگذارید 10-15 دقیقه بماند.  سپس با آب گرم آن را بشویید. ترکیب آبلیمو و روغن نارگیل را دوبار در هفته استفاده کنید تا پوستتان روشن تر شود.

    برای درست کردن یک ماسک سفت، به روغن نارگیل آرد اضافه کنید. مقادیر مساوی آبلیمو و روغن نارگیل، مثلا یک قاشق چای خوری از هرکدام را با آرد مخلوط کنید. ترکیب را به عنوان ماسک روی نقاط تیره بگذارید و 10-15 دقیقه صبر کنید. سپس این ترکیب را با آب ولرم بشویید.

    عسل یک لایه بردار طبیعی است و پوست رانرم هم می کند. حواستان باشد که حتما از عسل خام ارگانیک و عاری از هرگونه ماده افزودنی استفاده کنید. یک  قاشق چای خوری روغن نارگیل، 2 قاشق چای خوری عسل خام، و نصف قاشق آبلیمو تازه را ترکیب کنید. یک لایه ضخیم از این ترکیب را روی پوست تمیز و نواحی تغییر رنگ داده بزنید و بگذارید 12-15 دقیقه بماند. این ماسک را با آب سرد بشویید. سپس پوست را خشک کرده و هر زمان که لازم بود تکرار کنید.

    این نسخه به خصوص برای قسمت هایی از پوست که خیلی حساس هستند، مثل پوست زیر چشم بسیار موثر است. خلاص شدن از شر لکه های سیاه اطراف چشم نیاز به مواد سفید کننده بسیار ضعیف و ملایم دارد. یک  قاشق چای خوری روغن چوب صندل یا هسته انگور را با 1 قاشق چای خوری روغن نارگیل به هم بزنید. می توانید مقادیر هر یک از روغن ها را کم یا زیاد کنید. صورت را بشویید، این ماده را با دست روی آن بزنید و بگذارید 10-15 دقیقه بماند. چند دقیقه صبر کنید تا خشک شود. سپس با آب ولرم بشویید.

    زردچوبه یک ماده خیلی قدرتمند به نام کورکومین دارد که میتواند تولید ملانین را تنظیم کند. این ماده به شما چهره ای یکدست می دهد و روغن نارگیل هم پوست خشک و آسیب دیده که لکه های تیره دارد را مرطوب می کند. این ترکیب عمیقا در پوست نفوذ کرده و از لایه های بالایی پوست تا لایه های پایینی را روشن می کند. ¼  قاشق چای خوری پودر زردچوبه، یک قاشق چای خوری عسل خام، یک قاشق چای خوری روغن نارگیل، و 2 قاشق چای خوری آرد را با هم ترکیب کنید. همه این مواد را باهم ترکیب کنید تا یک خمیر سفت حاصل شود. این ماسک را همه جای صورت بزنید و بگذارید 15-20 دقیقه بماند. سپس مواد را با دستمال مرطوب تمیز کنید و باقیمانده ها را با آب سرد بشویید تا منافذ باز پوست بسته شود. مرتبا از ماسک های روغن نارگیل و زردچوبه برای خلاصی از تیرگی یا حتی رنگ پریدگی پوست استفاده کنید.

    همچنین می توانید 1  قاشق چای خوری پودر زردچوبه را با مقدار کافی از روغن نارگیل ترکیب کنید تا یک خمیر سفت حاصل شود. این خمیر را روی پوستی که چند رنگ شده و روی صورتتان بزنید. بگذارید در طول شب روی صورت بماند. صبح این ماسک را با آب گرم بشویید. همچنین می توانید نصف یک موز له شده و 1  قاشق چای خوری زردچوبه را به یک قاشق چای خوری روغن نارگیل اضافه کنید. همه مواد را ترکیب کرده و روی صورت تمیز بگذارید.

    روغن نارگیل مثل یک ماده پاکسازی کننده عمل می کند. این ترکیب  آسیب سلولی پوست را از بین برده و منافذ بسته شده را باز می کند.روغن نارگیل حساسیت ناشی از پاکسازی پوست را درمان می کند. مقداری آبلیمو برای از بین بردن تجمع رنگدانه ها ، چروک ها، و منافذی که برجسته شده اند هم اضافه کنید.
    روغن درخت چای می تواند عفونت های پوستی را درمان کند
    این ترکیب خیلی مفید است. نه تنها برای روشن کردن تفاوت رنگ و تیرگی پوست، بلکه برای پاکسازی عمقی پوست. یک  قاشق چای خوری جوش شیرین، ½ قاشق چای خوری آبلیمو تازه ، 3-4 قطره روغن درخت چای، و 1/8 قاشق چای خوری روغن نارگیل را ترکیب کنید. خوب به هم بزنید تا خمیری سفت حاصل شود و آن را مثل ماسک روی پوست رنگ پریده پوست بگذارید و صبر کنید 2-4 دقیقه بماند. سپس خمیر روی نواحی تغییر رنگ یافته را با انگشتان تمیز ماساژ دهید. مواد را با آب گرم کاملا بشویید و پوست را خشک کنید. این کار را هفته ای یک یا دوبار تکرار کنید تا زمانی که به رنگ پوستی که می خواهید برسید.

    اگر می خواستید بدانید چگونه به صورت طبیعی پوست را روشن کنید، حالا جواب را می دانید اما شاید بخواهید این را هم بدانید که بهترین زمان برای زدن ماسک های روشن کننده روغن نارگیل کی است. وقتی ماسک روغن نارگیل را روی نقاط تیره می زنید، در خانه بمانید چون زمان زیادی نمی برد. درست است که خود روغن نارگیل را می توانید به تنهایی در طول شب روی پوست بگذارید، اما اگر در ترکیب با مواد دیگر استفاده شود نباید بیشتر از 5-20 دقیقه بماند. توصیه نمی شود این ماسک ها را وقتی بیرون هستید استفاده کنید چون گرد و خاک و آلودگی می تواند منافذ پوست را ببندد.
    بهتر است روغن نارگیل را شب هنگام استفاده کنید تا خواص سفید کنندگی آن را بهتر ببینید. وقتی می خواهید ضد آفتاب بزنید، کمی روغن نارگیل به آن اضافه کنید. همچنین می توانید به عنوان یک کرم شب بی نظیر از آن استفاده کنید تا پوستتان سفیدتر شود.

    حتی آب و یا شیر نارگیل هم خواص سفید کنندگی دارند. ابتدا مطمئن شوید که به روغن نارگیل حساسیت ندارید. گرچه این ماده تقریبا برای همه خوب است اما بهتر است روی مچ دستتان امتحانش کنید تا ببینید حساسیت دارید یا نه. می توانید برای منظورهای مختلف از جمله سفید کردن پوست از آن استفاده کنید. برای اینکه زودتر نتایج را ببینید، می توانید آن را به همراه دیگر محصولات طبیعی مثل آبلیمو، جوش شیرین، زردچوبه، و غیره. هم به کار ببرید.