عمومی

خواص ماسک ورقه ای انار بیواکوا

استفاده از ماسک ورقه ای، یکی از بهترین روش ها برای تقویت پوست و رساندن مواد مغذی به آن محسوب می شود. اگر شما تصمیم گرفته باشید که پوستتان را حسابی احیا کرده و سلامت و شادابی آن را بازگردانید، استفاده از انواع ماسک های صورت ورقه ای، یک راه حل عالی خواهد بود. به طور مثال می توانید از ماسک ورقه ای دور چشم برای اطراف چشم ها استفاده کرده و خواص ضدچروکی و آبرسانی قوی آن را به شکلی بی نظیر تجربه کنید. خواص ماسک ورقه ای برای پوست بسیار زیاد است.

احتمالا شما هم برای انتخاب بهترین ماسک ورقه ای، میان مدل های مختلف با کارایی های گوناگون، کمی دچار تردید هستید. جای نگرانی نیست، در ادامه با ما همراه باشید تا چند و چون و ریز به ریز ماسک های ورقه ای و فواید آن ها را مرور کنیم.

ماسک ورقه ای چیست؟

ماسک های ورقه ای، جنسی شبیه به جنس پنبه داشته و تمام سطح داخلی آن ها، به مواد سرم مانندی آغشته می شود. این ماسک ها ورقه های بیضی یا گرد و شبیه به شکل صورت هستند که قسمت چشم، بینی و لی آنها برای راحتی باز است. ورقه ای که آغشته به سرم معذی است روی صورت گذاشته شده تا به جذب بهتر مواد هم کمک کند. به این شکل زمانی که ماسک را روی پوست خود (حالا هر نقطه ای از آن که باشد)، قرار می دهید؛ این مواد آغشته به لایه داخلی ماسک، به پوست شما نفوذ خواهند کرد. مزیت اصلی ماسک های ورقه ای، این است که پس از استفاده آن ها، نیازی به تمیزکاری معمول که برای ماسک های روغنی پیش رو دارید، نخواهد بود.

این در واقع حذف یک مرحله تا حدودی رنج آور است که باعث می شود تا استفاده کردن از ماسک های ورقه ای، به مراتب ساده تر باشد.

حتی موضوع قابل توجه دیگر هم این است که برداشتن ماسک های ورقه ای از روی صورت، بسیار راحت بوده و رقیقی سرم داخلی این ماسک ها، باعث می شود که اصطکاکی میان پوست صورت شما و ماسک ایجاد نشود. ماسک ورقه ای بر خلاف ماسک های دیگر احتیاج به شستن با آب ندارد.

انواع ماسک ورقه ای

اصلی ترین و شاید باید بگوییم ماسک مادر از این گروه، ماسکی است که محل چشم ها و بینی، سوراخ شده و جدا شده باشد. به این شکل با قرار دادن ماسک روی صورت، تمام فضای معنی دار آن، پوشانده خواهد شد.

اما در یک نگاه دیگر، می توان ماسک های ورقه ای را به دسته بندی های کوچک تری نیز تقسیم بندی کرد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

ماسک ورقه ای دور چشم

این نوع ماسک ها، به طور اختصاصی برای پوست دور چشم ها طراحی شده اند و با تمرکز بر این ناحیه، روی چشم ها (در حقیقت دور چشم ها) قرار می گیرند. ماسک های دور چشم وظیفه آبرسانی، کلاژن سازی، ضد پیری و رفع تیر\ی را می توانند داشته باشند.

ماسک ورقه ای لب

اگر فکر می کنید که تنها پوست صورت شما به ماسک های تقویتی نیاز دارد، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. قطعا تا به حال افرادی را دیده اید که با وارد شدن به ده های 60 و 70 زندگی، لب های چروکیده و پژمرده دارند! اگر به موقع به فکر آبرسانی و تقویت پوست لب های خود باشید، باید این خبر خوش را به شما بدهیم که به احتمال زیاد چنین پژمردگی لب ها را تجربه نخواهید کرد.

راه حل قطعی استفاده از ماسک ورقه ای لب است. به این صورت لب های شما نیز مواد مغذی لازم را دریافت کرده و جوانی و شادابی آن ها تامین می شود.

به علاوه ماسک های ورقه ای لب ها، با خواص مختلفی عرضه شده اند. شما می توانید ماسک ضدخشکی، ماسک از بین بردن تیرگی لب ها، ماسک موثر در درمان پوسته پوسته شدن لب ها،ماسک ضدچروک، ماسک ترمیم کننده بافت ها و … را خریداری کنید.

ماسک ورقه ای طلا

همان طور که اسم وسوسه برانگیز این ماسک، جذاب می نماید، به همان اندازه نیز حین استفاده از ماسک ورقه ای طلا، می توانید به پاکسازی پوست و همین طور کاهش چین و چروک های آن، کمک کنید. این ماسک صورت، دارای عنصر طلای خالص بوده و به شکلی معجزه آسا برای جوانسازی پوست، موثر واقع می شود. یکی از مهم ترین تاثیراتی که این ماسک روی پوست صورت شما خواهد گذاشت، اثربخشی آن، برای از بین بردن روغن های اضافی پوست است که زمینه جوش و مشکلات دیگر را به شدت کاهش می دهد. اگر بتوانید به طور مستمر از این ماسک پوستی استفاده کنید، درخشش عالی و پاکسازی بی نظیر را روی صورت خود، تجربه خواهید کرد.

برای خرید ماسک ورقه ای با بهترین قیمت می توانید روی لینک کلیک کنید تا به دسته بندی این محصول در فروشگاه اینترنتی مو تن رو هدایت شوید.

فواید ماسک ورقه ای برای سلامت و شادابی پوست

انواع ماسک های ورقه ای با داشتن لایه داخلی سرم پوستی، فواید مختلفی دارند. از جمله این فواید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آبرسان و مرطوب کننده

یکی از اصلی ترین خواص این ماسک ها، آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست، بدون وارد آوردن چربی اضافی است. در حقیقت اگر می خواهید آبرسانی موثر و پایداری برای پوست صورت خود ایجاد کنید، ماسک های ورقه ای، از بهترین گزینه هایی هستند که می توانیم به شما پیشنهاد دهیم. ماسک صورت آبرسانی عمیق تر و قوی تری نسبت به کرم آبرسان در یک مرتبه استفاده دارد.

ضدچروک و مردگی پوست

محصولات ضدچروک فراوانی در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارند، اما ماسک های ورقه ای، خاصیت پیشگیری کنندگی عالی نیز دارند. در حقیقت اگر می خواهید از سن کمتر نیز از ایجاد چین و چروک ها، پیشگیری کنید، این ماسک ها بهترین پیشنهاد برای شما به حساب می آیند.

ماسک ورقه ای با آبرسانی قوی

توصیه می کنیم که با یک بررسی عالی، بهترین ماسک ورقه ای که به طور اختصاصی برای آبرسانی پوست طراحی و تولید شده باشد را انتخاب کنید. برخی از این ماسک ها دارای قدرت آبرسانی قوی تری بوده و در صورتی که انتخاب خود را از میان آن ها انجام دهید، اثربخشی به مراتب بیشتری خواهند داشت.

از بین برنده چین و چروک های ریز صورت

همه ما پس از پشت سر گذاشتن دهه 4ام زندگی، مقداری چین و چروک ریز را روی صورت، دور چشم ها و … تجربه می کنیم. با به کار بردن ماسک های ورقه ای، می توان چین و چروک های ریز را به شکلی عالی درمان کرد. اگر چه توصیه می کنیم که از سایر محصولات کمکی برای کاهش چین و چروک ها نیز استفاده کنید، اما ماسک های ورقه ای نیز می توانند نقش فوق العاده پررنگی در این خصوص ایفا کنند.

درمان خشکی پوست

اگر از محصولات مختلفی برای درمان خشکی پوست خود استفاده کرده و هنوز نتیجه دلخواه را به دست نیاورده اید، این بار ماسک های ورقه ای مرطوب کننده را امتحان کرده و بهترین نتیجه را در آینه مشاهده کنید. درمان خشکی پوست به وسیله این ماسک ها، به شکلی عالی و غیرقابل انتظار اتفاق افتاده و شما در حقیقت به جای یک تسکین موقت، یک فرایند درمانی عالی را پشت سر می گذارید.

استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان یکی از ضروریات روتین پوستی برای همه است. برای خرید کرم آبرسان پوست و کرم مرطوب کننده با بهترین قیمت روی لینک کلیک کنید تا با تنوعی از محصولات مرطوب کننده آشنا شوید.

روشن کننده و شفاف کننده پوست

روشن کنندگی و شفاف سازی پوست از خواص عالی و قابل توجه ماسک های  ورقه ای است. احتمالا حدس می زنید، با پاکسازی و رفع لک و مشکلات پوستی، به پوستی یکدست و کشیده دست خواهید یافت که شفاف و براق به چشم می آید. برای این که چنین نتیجه ای از استفاده ماسک های ورقه ای به دست بیاورید، لازم است که استفاده از این ماسک ها را ادامه داده و در یک دوره شبه درمانی، برای پوست خود به کار ببرید.

لیفت و کشسانی صورت

شاید در ابتدا عجیب به نظر برسد، اما ماسک های ورقه ای تخصصی برای لیفت پوست عرضه شده و در صورتی که انتخاب درستی در این گروه کالایی داشته باشید، می توانید بهترین بهره برداری از این ماسک ها را به عمل بیاورید.

ضدجوش و ضدلک

خاصیت ضدجوش و ضدلکی ماسک های ورقه ای، در دو فرم پیشگیرانه و درمانی احساس می شود. اگر شما به طور منظم از این ماسک ها برای پوست صورت خود استفاده کنید، به مراتب کمتر تجربه جوش های پوستی و لک های رنگی و ناخوشایند را خواهید داشت. اما اگر کار از کار گذشته و پوستتان دچار لک های مختلف و جوش های پی در پی شده است، این ماسک ها را می توانید در نقش درمانی مورد استفاده قرار دهید.

مشخصات کرم ضد چروک و جوان کننده لورال مناسب سنین بالای 40 :

  • جوانسازی و سفت کننده پوست
  • مرطوب کننده پوست
  • تشکیل شده از گل اپونتیا
  • کاهش چین و چروک صورت
  • جلوگیری از ایجاد چروک جدید

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول روی عکس مقابل کلیک کنید.

جوانسازی پوست صورت

با دقت در خرید ماسک ورقه ای مناسب جوانسازی پوست، می توانید این فرمول معجزه آسای جوانسازی را برای صورت و به ویژه پوست نازک اطراف چشم ها به کار بگیرید. به این شکل کافی است که ماسک مناسبی انتخاب کنید که به صورت تخصصی برای جوانسازی پوست تولید شده باشد. پس از آن می توانید پوست خود را جوانسازی کرده و به شادابی و زیبایی آن کمک کنید.

تحریک کلاژن سازی در پوست

همان طور که می دانید با افزایش سن، میزان کلاژن سازی پوست به اندازه قابل توجهی کاهش می یابد و باید این کسری را به شکلی تامین کرد. ماسک هایی که دارای خاصیت کلاژن سازی هستند، به شکلی عالی، باعث تقویت کلاژن سازی پوست شده و از شل شدن آن جلوگیری می کنند. به ویژه این ماسک ها، باعث بازگشتن خاصیت ارتجاعی پوست شده و دوباره آن را سفت و کشیده می سازند.

از بین بردن تیرگی های صورت

پوست سالم دارای مشخصاتی چون یکدستی، نبود هر گونه لکه و تیرگی و مانند آن ها است. به این ترتیب برای آن که زیبایی و جلوه کافی پوست خود را به دست بیاورید، استفاده از ماسک های ورقه ای ضدتیرگی پوست، کارآمد به نظر می رسد. البته در کنار آن باید از قرار گرفتن مستقیم در معرض نور خورشید و همین طور مصرف مواد غذایی مضر و ناسالم نیز پرهیز کنید.

مسدود کردن منافذ باز پوست

باز شدن منافذ پوست باعث می شود که حتی به کار بردن کرم های آرایشی، نقص های پوست شما را نمایان کند. اگر همیشه به دنبال محصولی برای مسدود کردن منافذ باز پوستی خود بوده اید، باید این مژده را به شما بدهیم که ماسک های ورقه ای، بهترین اثرگذاری در این خصوص را دارند.

———————————————————————–

پیشنهاد مقاله : بهترین ماسک های جینسینگ به همراه خواص و طرز تهیه آن ها

———————————————————————–

تقویت کننده پوست

برای تقویت پوست به برخی از ویتامین ها، بیش از سایرین نیاز خواهید داشت. از جمله این ویتامین ها که در ماسک های تقویت کننده پوست یافت می شوند، می توان به ویتامین C، ویتامین D، ویتامین K و ویتامین E اشاره کرد.

تنظیم چربی

چربی زیاد از حد پوست، باعث می شود تا چهره شما، جذابیت خود را از دست داده و در ضمن زمینه بروز جوش و آکنه نیز افزایش خواهد یافت. از این روی لازم است که از محصولاتی مناسب برای تنظیم چربی پوست چون ماسک هایی که برای این منظور آماده شده اند، استفاده کنید.

حذف قرمزی پوست

اگر پوست شما بر اثر خشکی یا تازیانه باد، قرمز شده و دانه های سرخ روی آن دیده می شود، ماسک های تقویت کننده پوست، بهترین کمک برای رفع قرمزی خواهند بود. البته قرمزی پوست می تواند دلایلی دیگری مثل حساسیت یا آفتاب سوختگی هم داشته باشد. یک ماسک التیام بخش درمان مشکل شما خواهد بود.

ماسکی خنک کننده برای پوست

پوست صورت شما در اثر عوامل مختلفی چون تعریق و دمای بالای هوا، گرمازده شده و استفاده از یک ماسک خنک کننده برای پوست، می تواند اثرگذاری عالی برای آن داشته باشد. سرم های حاوی عصاره خیار و لیمو در ماسک های ورقه ای، فوق العاده اثربخش خواهند بود. به ویژه اگر پوستی چرب داشته باشید، ماسک ورقه ای توت فرنگی و لیمو را برای خنک سازی پوست و رفع چربی های اضافی، عالی خواهید یافت.

ضدپف و ضدالتهابات پوستی

ماسک ورقه ای حاوی روغن گل سرخ، خیار و زردچوبه، یکی از بهترین محصولات این سبد کالایی برای رفع التهابات پوستی و رفع پف محسوب می شود. ماسک حاوی عصاره سیب زمینی نیز می تواند برای رفع پف صورت عالی باشد.

پیشگیری از آسیب های پوستی

با استفاده از ماسک های تقویت کننده پوست، می توانید ویتامین رسانی به پوست خود را تامین ساخته و از آسیب های بعدی که ممکن است به دلیل ضعف کلاژن سازی یا کمبود ویتامین ها شکل بگیرد، جلوگیری کنید.

از بین بردن مواد کثیف روی سطح پوست

ماسک های پاکسازی کننده، برای رفع گرد و خاک، آلودگی ها و به طور کلی ذرات اضافی روی پوست که به چشم قابل رویت نیستند، عالی عمل کنند. برای انتخاب این ماسک ها، به دنبال محصولاتی باشید که خاصیت پاکسازی پوست و بستن منافذ باز را داشته باشند.

طرز استفاده از ماسک ورقه ای

لازم است که حتما طرز استفاده صحیح از ماسک ورقه ای را بدانید تا بتوانید بهترین اثرگذاری از این ماسک ها را تجربه کنید. برای استفاده صحیح، این مراحل را در نظر داشته باشید:

  • گام اول: پیش از هر اقدامی صورت خود را به خوبی با آب ولرم شستشو دهید و خشک کنید. از یک حوله بدون پرز یا دستمال نرم استفاده کنید تا هیچ پرزی روی پوست شما بر جای نماند. برای خشک کردن صورت از حرکات خشن خودداری کنید. حرکات پرسی بهترین راه برای خشک کردن پوست است.

نکته: در صورتی که پوست شما دارای چربی زیادی است، حتما از پن های شستشو مخصوص پوست های چرب استفاده کنید.

  • گام دوم: از یک تونر پوست مناسب استفاده کرده و آلودگی های سطحی را به کمک چند قطره تونر و پد مخصوص یا پنبه، پاکسازی کنید.
  • گام سوم: حال بسته بندی ماسک را به آرامی باز کرده و مایع داخل آن را به آرامی روی پوست خود زده و ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.
  • گام چهارم: ماسک را از بسته بیرون آورده و آن را با دقت روی صورت خود قرار دهید به طوری که بخش های بریده شده مربوط به چشم و بینی و دهان، به درستی در جای خود قرار بگیرند. سرم اضافه داخل بسته را روی گردن و دست ها بمالید.
  • گام پنجم: لازم است که ماسک برای مدت 20 دقیقه روی پوست شما باقی بماند. البته روی اکثر ماسک ها زمان مربوط به آن نوشته شده است.
  • گام ششم: برای برداشتن ماسک از روی پوست، آن را به آرامی از بخش چانه برداشته و به سمت بالا بکشید تا کاملا از پوست صورت شما جدا شود.
  • گام هفتم: احتمالا مقداری از سرم یا مایع ماسک روی پوست صورت شما باقی مانده است، توصیه می کنیم که این مایع را به کمک انگشتان خود روی پوست ماساژ داده و بگذارید کاملا جذب شود.
  • گام هشتم: پس از آن می توانید از یک کرم مرطوب کننده و آبرسان ملایم استفاده کرده و به این شکل کمک کنید تا مواد مغذی بهتر به پوست شما جذب شوند.

زمان استفاده از ماسک ورقه ای

بهتر است هفته ای 2 تا 3 بار از این ماسک ها استفاده کنید. استفاده در شب بهترین حالت را خواهد داشت، اما اگر به هر دلیلی می خواهید در ساعت روز از این محصولات استفاده کنید، به یاد داشته باشید که پس از پایان مراحل بالا، حتما از ضدآفتاب نیز پیش از خروج از منزل، استفاده کنید.

———————————————————————–

پیشنهاد مقاله : آیا ماسک های صورت واقعا تاثیری روی پوست می گذارند؟

———————————————————————–

خواص ماسک ورقه ای آووکادو

ماسک ورقه ای آووکادو، دارای خاصیت آبرسانی قوی، مرطوب کنندگی و روشن کنندگی پوست است. این ماسک کمک می کند تا پوستی شاداب داشته و جای جوش و آکنه های قدیمی نیز رفته رفته از بین بروند.

خواص ماسک ورقه ای هیالورونیک اسید

ماسک ورقه ای هیالورونیک اسید می تواند به رفع چین و چروک های پوستی کمک کرده و باعث روشن شدن و رفع تیرگی های پوست شود. هیالورونیک اسید، موجب لایه برداری ضعیف پوست شده و همین طور به شکلی قابل توجه، کم آبی پوست را جبران می کند.

خواص ماسک ورقه ای کیوی

ماسک ورقه ای کیوی، خاصیت مرطوب کنندگی، آبرسانی، روشن کنندگی، و لیفت پوست را دارد. این ماسک باعث رفع جوش های سرسیاه پوست شده و پس از چندین بار استفاده، پوستی یکدست و زیبا خواهید داشت.

خواص ماسک ورقه ای ویتامین سی

این ماسک برای تغذیه پوست با ویتامین سی، فوق العاده است. اگر می خواهید لک های پوستی خود را کاهش داده و به کلاژن سازی دوباره کمک کنید، این محصول یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. روشن کنندگی پوست نیز از اصلی ترین خواص این ماسک ویتامین سی به شمار می آید. به علاوه تجربه افرادی که این محصول را بارها و بارها امتحان کرده اند، حاکی از آن است که ماسک ویتامین سی، به تعویق انداختن پیری به شدت کمک خواهد کرد. این ماسک حاوی آنتی اکسیدان های فعال بوده و منافذ باز را نیز مسدود می سازد.

خواص ماسک ورقه ای انار

عصاره انار در این محصول، باعث رفع خشکی پوست شده و به آبرسانی عمیق و پایدار نیز کمک می کند. اگر می خواهید پوستی یکدست، صاف و درخشان داشه باشید، ماسک ورقه ای انار را حتما امتحان کنید.

خواص ماسک ورقه ای عسل

حتما شما نیز عاشق جوانی هستید، ماسک عسل باعث می شود تا به این آرزوی دیرینه خود دست یابید. مایع این ماسک، مواد مغذی پوست را تامین کرده و باعث پاکسازی نیز می شود. حتی اگر پوست شما دارای جای زخم یا جوش باشد، ماسک عسل کمک می کند تا این آسیب دیدگی ها، کمتر به چشم بیایند.

———————————————————————–

پیشنهاد مقاله : بهترین ماسک های خیار برای انواع پوست و طرز تهیه آنها

———————————————————————–

معرفی چند برند معروف برای ماسک ورقه ای

برای آن که بتوانید بهترین ماسک ورقه ای را برای پوست خود انتخاب کنید، لازم است که برندهای مشهور و معتبر در این زمینه را بشناسید.  در ادامه به چند برند معروف و شناخته شده اشاره خواهیم کرد:

بیوآکوآ

برند لوازم آرایشی بیوآکوآ در حوزه عرضه ماسک های ورقه ای نیز بسیار مشهور بوده و محصولاتی قوی دارد. این برند چینی، از سال 2009 میلادی در ژائو فنگ لیو چین شروع به فعالیت کرده و به سرعت به محبوبیت بالایی دست یافت.

مشخصات ماسک صورت بایو آکوا حاوی عصاره بلوبری مناسب انواع پوست:

  • دارای خاصیت سفت کنندگی
  • رطوبت رسان پوست
  • درخشان کننده و روشن کننده پوست
  • حاوی عصاره بلوبری
  • پر کننده عمیق خطوط پوست
  • آیرسان و جوان کننده
  • رفع تنش ها و خستگی های روزانه

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول روی کس مقابل کلیک کنید.

ایمیجز

برند ایمیجز، در حوزه تولید ماسک های ورقه ای باکیفیت شهرت زیادی دارد. ماسک زیتون و ماسک کاکتوس و پیله ابریشم این برند، فوق العاده بوده و رضایت مشتریان را تا حد بالایی به دست آورده اند. به علاوه قیمت مناسب این محصولات، باعث شده است که خرید آن ها ساده تر بوده و بتوانید سبد خرید خود از این برند را متنوع تر سازید. لازم به ذکر است که این برند آرایشی تحت برند بیوآکوا فعالیت می کند.

مشخصات ماسک صورت ایمجز حاوی نیکوتین آمید مناسب پوست حساس:

  • کاهش دهنده چین و چروک
  • تحریک کلاژن ساز در پوست صورت
  • آبرسانی فوری پوست
  • روشن کننده و شفاف کننده
  • درمان خشکی پوست
  • از بین بردن لکه های پوست
  • حاوی نیکوتین آمید

دیگنیتی

محصولات برند دیگنیتی، از مواد اولیه باکیفیت ساخته شده و ماسک های ورقه ای آن نیز، کاملا عالی و ایده آل هستند. لازم به ذکر است که این برند تحت لیسانس های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی، قرار دارد.

سلامت و شادابی پوست با ماسک های ورقه ای

ماسک های ورقه ای یکی از انواع مختلف ماسک های صورت است که شادابی و درخشندگی خوبی را به پوست شما هدیه می دهد. ما در این مقاله قصد داشتیم تا شما را به صورت کامل با ماسک ورقه ای، فواید استفاده از ماسک ورقه ای و انواع مختلف آن آشنا کنیم. امیدواریم که ایم مقاله برای شما مفید بوده باشد. در انتها خوشحال می شویم اگر شما هم نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر همراهان موتن رو در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

آیا بعد از ماسک ورقه ای باید صورت را شست؟

خیر، بهتر است که پس از برداشتن ماسک، از یک کرم نرم کننده ملایم استفاده کنید.

ماسک ورقه ای چند بار مصرف است؟

هر ماسک ورقه ای که روی پوست خود قرار می دهید، یکبار مصرف بوده و باید پس از استفاده دور انداخته شود.

  • ارسال

ماسک ورقه ای انار روشن کننده و سفت کننده پوست برند بیواکوا BIOAQUA

BIOAQUA natural skin care pomegranate mask

دسته: لوازم بهداشتی, ماسک ورقه ای, مراقبت پوست و بدن


آماده ارسال

ویژگی های محصول
  • :
    ضد لک و روشن کننده پوست
  • :
    تقویت کننده و تغذیه کننده پوست
  • :
    دارای خاصیت جوان سازی

خرید محصول ماسک ورقه ای انار روشن کننده و سفت کننده پوست برند بیواکوا BIOAQUA

قیمت: تومان 10,500