تکنولوژی

قیمت بهترین ایرپاد شیائومی

بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار [بهمن 1400] ؛ قیمت و مشخصات فنی

در این مطلب قصد داریم بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار را معرفی کنیم. مشخصات فنی ایرپادهای شیائومی و همچنین قیمت ایرپادهای شیائومی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد تا افرادی که قصد خرید این ایرپادها را دارند به اطلاعات بهتری در این مورد دست یابند. با تکراتو همراه باشید.

هدفون‌های بی‌سیم کاربردهایی بسیار دارند و همین باعث شده کاربران روز به روز تمایل بیشتری به استفاده از آنها داشته باشند. با استفاده از هدفون‌های بی‌سیم به راحتی می‌توان به انواع فایل‌ها و کتاب‌های صوتی، پادکست‌ها و سایر محتواها گوش داد همین باعث شده جزو پرفروش‌ترین محصولات بازار دیجیتال باشند. شرکت‌های مختلفی به تولید ایرپاد پرداخته‌اند که هر کدام قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند.

در این بین شرکت معروف شیائومی نیز ایرپادهای مخصوص خود یعنی Redmi AirDots را روانه بازار کرده است. این شرکت در تلاش است تا این ایرپادها را با قیمت بهتر و پایین‌تری و با کیفیت خوبی به فروش برساند و بتواند با سایر کمپانی‌های این حوزه به رقابت بپردازد. در ادامه این نوشتار با راهنمای خرید ایرپاد شیائومی همراه باشید.

بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

به همراه قیمت و مشخصات فنی

هدفون وایرلس که آن را با نام ایرپاد نیز می‌شناسیم، اولین بار در سال 2016 توسط اپل معرفی شد. این هدفون‌ها به آسانی به دستگاه‌های دیگر جفت می‌شوند. بعد از جفت شدن ایرپاد با دستگاه مورد نظر، میتوان از طریق آن به صدا گوش داد، به تماس‌های تلفنی پاسخ داد و … . ارتباط یک دستگاه با ایرپاد از طریق بلوتوث امکان‌پذیر است.

کیفیت صدا در ایرپادها بسیار خوب و مناسب باشد. نگران نویز و صداهای مزاحم نباشید زیرا نویز و سیگنال‌های موجود در اطراف در حین مکالمه حذف می‌شوند صدای شما بسیار واضح خواهد بود و طرف مقابل می‌تواند به خوبی متوجه صحبت شما شود. اگر شما فردی هستید که سریع صحبت می‌کنید نیز نیازی به نگرانی نیست زیرا ایرپادها وضوح صدای شما در حد ایده‌آل نگه می‌دارند.

اکثریت ایرپادها می‌توانند فعالیت‌های زیر را به‌خوبی انجام دهند:

  • پخش و متوقف کردن موزیک
  • تغییر موزیک
  • رد چندین موزیک متوالی
  • باز پخش موزیک
  • پلی بک موزیک
  • قابلیت استفاده به عنوان میکروفون
  • پاسخ‌دهی به تماس‌ها
  • معلق کردن مکالمه اصلی و پاسخگویی همزمان به تماسی دیگر
  • رد تماس پشت خط
  • قطع مکالمه جاری
  • و …

چرا از ایرپادهای شیائومی استفاده کنیم؟

در این قسمت قصد داریم دلایلی که به شما یک ایرپاد شیائومی را پیشنهاد می‌کنیم، بیان کنیم.

طراحی بسیار زیبا و شیک

اگر ‌ ایرپادهای شیائومی را دیده باشید مجذوب طراحی مدرن و شیک و مینیمالیستی آنها خواهید شد.  طراحان شیائومی در چند سال اخیر بسیار سرسختانه مانند برند قدرتمند اپل برای ظرافت و زیبایی محصولات خود خصوصا هندزفری، هدفون و هدست‌های خود تلاش کرده‌اند و همین موجب شده برخی از خریداران محصولات اپل به برند شیائومی روی آورند. این موضوعی است که در بهترین هدست های گیمینگ 2021 نیز حائز اهمیت است.

دارای قابلیت شارژ شدن سریع

دومین ویژگی مهمی که باعث برتری برند شیائومی نسبت به دیگر رقبای آن شده است، قابلیت شارژ سریع هندزفری‌ها و به طور کلی محصولات دیجیتال آن است حتی گوشی‌های همراه. اگر به اطرافیان خود و دوستان و همکاران خود دقت کرده باشید، متوجه شده‌اید که آنها از کند شارژ شدن گوشی، ساعت هوشمند،‌ هدفون و هندزفری خود در عذاب هستند. برند شیائومی به راحتی متوجه این مشکل بزرگ شده و در صدد حل این مشکل عظیم بر آمد و آن را در محصولات خود اعمال کرد؛ بنابراین می‌توان به این نتیجه رسید که یکی از دلایلی که کاربران تمایل به خرید محصولات شیائومی و ایرپادهای آن دارند همین موضوع است.

دارای گوشی‌هایی سبک و راحت

از دیگر قابلیت‌های مهم ایرپادهای شیائومی می‌توان به گوشی‌هایی سبک و راحت آن اشاره کرد. این گوشی‌ها طراحی خاصی دارند که به راحتی در داخل گوش قرار می‌گیرند و سنگین نیستند. ممکن است هنگام استفاده از سایر ایرپادها متوجه سنگینی آنها شده باشید اما ایرپادهای شیائومی اینگونه نیستند. این برند قدرتمند به خوبی این مشکل را حل کرده و از این قابلیت به عنوان مزیت رقابتی خود در ساخت بهترین ایرپادهای شیائومی استفاده کرده است؛ شیائومی تاکنون توانسته ماموریت خود را به درستی انجام دهد.

دارای باتری قدرتمند با توانایی و ماندگاری بالا

باتری یکی از اجزای مهم وسایل دیجیتال است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یکی از مهم ترین مشکلاتی که ممکن است با آن رو به رو شده باشید مشکل شارژ وسایل دیجیتال است چون ممکن است خیلی سریع باتری آنها به پایان برسد. همان طور که مدت زمان شارژ شدن باتری برای خریداران انواع هندزفری و ایرپاد مهم و کاربردی به حساب می‌آید،‌ مدت زمان ماندگاری باتری نیز مهم است. در ساخت جدیدترین ایرپاد شیائومی این موضوع به صورت کاملا حرفه‌ای حل شده و تیم شیائومی توانسته در این زمینه بسیار موفق عمل کند.

دارای صدایی با کیفیت بسیار بالا

کیفیت صدا یک موضوع مهم در رابطه با هدفون، هندزفری و ایرپاد است. زیرا اگر صدای این وسایل کیفیت مناسبی نداشته باشد استفاده از آنها امکان‌پذیر نخواهد بود. این موضوع مهم‌ترین و رایج‌ترین مشکلی است که اکثر مردم با هندزفری،‌ هدفون و هدست خود دارند. اما شیائومی به این موضوع نیز توجه کرده است و سعی کرده این مشکل را حل کند. در اکثر محصولات دیجیتالی شیائومی و بهترین هدفون های 2021 حتی در محصولات ارزان قیمت شیائومی، به این موضوع کاملا توجه شده و این مشکل برطرف شده است.

راهنمای خرید بهترین ایرپاد شیائومی در بازار کدام است؟

در این بخش از راهنمای خرید ایرپاد شیائومی سعی داریم بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار را معرفی کنیم. کلیه موارد مربوط به ایرپادها، قیمت و همچنین مشخصات فنی بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار بررسی خواهد شد.

ایرپاد شیائومی مدل Xiaomi Airdots pro 2

بررسی قیمت و مشخصات فنی بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

در بین بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار یکی از انتخاب‌ها Xiaomi Airdots pro 2 است. این نوع ایرپادها بهترین ایرپاد شیائومی خوانده می‌شوند. طراحی این مدل شبیه به هدفون‌های اپل است. این ایرپاد بسیار بیشتر از هزینه پرداختی کارامد است و به همین دلیل ارزش خرید دارد. شارژ سریع آن به مدت یک ساعت به شما امکان گوش دادن مداوم به موسیقی را می‌دهد.

مهمترین دلیلی که مردم بیشتر ایرپادهای اپل را انتخاب می‌کنند، استفاده آسان از آنها است و این ویژگی برای کسانی که مشغول کار هستند بسیار مهم است. خوشبختانه شیائومی این مورد را در نظر گرفته و همگام سازی خودکار ایرپاد با هر دستگاهی آسان است.

عمر باتری این مدل 4 ساعت است که البته ایده آل نیست ولی با استفاده از جعبه شارژ می‌توان زمان بیشتری برای شارژ باتری داشت که تقریبا 14 ساعت است. هنگام گوش دادن به موسیقی وقتی ناگهان شخصی شروع به صحبت با شما می‌کند نیازی به قطع موسیقی نیست و تنها کافی است یکی از ایرپادها را از گوش خود خارج کنید. این ایرپاد دارای قابلیت لمس کردن است و سایر ویژگی‌های این ایرپاد تنها با لمس گوشی آن قابل کنترل است. وزن هر ایرپاد 4.5 گرم است و سبک بودن ایرپادها و قابلیت گرفتن نویز تجربه‌ای سرگرم کننده هنگام استفاده از Airpods Pro 2 خواهد بود. ورژن بلوتوث آن 5.0 است.

قیمت این ایرپاد در سایت آمازون 64 دلار است.

بیشتر بخوانید: 

بهترین ساعت های هوشمند 2021

ایرپاد شیائومی مدل Haylou GT1 Pro

بررسی قیمت و مشخصات فنی بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

این مدل در دسته جدیدترین ایرپاد شیائومی قرار می‌گیرد. این مدل از لحاظ قیمتی شباهت بسیاری زیادی با هندزفری شیائومی گلوبال دارد. ایرپاد شیائومی مدل Haylou GT1 Pro برای استفاده حین کار بسیار مناسب است.

مقاومت در برابر آب این مدل این اطمینان را به شما خواهد داد که اگر عرق کردید یا هوا به‌طور ناگهانی بارانی شد، هیچ آسیبی نمی‌بیند. وزن این مدل سبک است و آن‌ هم به مزایای آن اضافه کرده است. رتبه IPX5 که به آن تعلق‌گرفته (قابلیت مقاومت در برابر آب با فشار کم را نشان می‌دهد) به‌وسیله یک پوشش محافظتی، ضد آب بودن آن را تضمین می‌کند.

عمر باتری این ایرباد 3.5 ساعت است که خیلی جذاب نیست؛ اما با همراه داشتن جعبه شارژ می‌توان این مدت‌زمان را افزایش داد و می‌تواند 26 ساعت پخش موزیک را ساپورت ‌کند؛ این ویژگی باعث شده که ایرپاد شیائومی مدل Haylou GT1 Pro رتبه دوم را به خود اختصاص بدهد. این ایرپاد قابلیت لمسی دارد و ورژن بلوتوثی که این مدل استفاده می‌کند، 5.0 است و وزن تقریبی هر ایرپاد آن 3.9 گرم است.

بیشتر بخوانید: 

بهترین تلویزیون های 2021

ایرپاد شیائومی مدل Earphone 2 Basic

یکی از محصولات این شرکت، Earphone 2 Basic است. Earphone 2 Basic مقرون به صرفه‌ترین هدفون TWS است که تاکنون ساخته شده است. این مدل از بهترین مدل هندزفری شیائومی، از دیافراگم‌های پویا 14.2 میلی‌متر برخوردار است. طراحی بسیار ساده‌ای دارد و نوک این هدفون به هدفون‌های اپل شبیه است.

این مدل از رمزگذار صوتی AAC پشتیبانی می‌کند که باعث شده صدا وضوح خوبی داشته باشد. این ایرپاد از کاهش نویز با استفاده از میکروفون اضافی پشتیبانی می‌کند. وزن این ایرپاد نسبتا سبک است و وزن آن چیزی حدود 50 گرم است؛ نسخه بلوتوث آن 5.0 و جنس بدنه آن از نوع ABS است. از این ایرپاد برای مکالمه و گیمینگ می‌توان استفاده کرد که محدوده عملکرد آن10 متر است.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث فروش بالای این مدا ایرپاد شده است، باتری آن است که کیفیت و ماندگاری بالایی دارد. عمر باتری در حالت مکالمه و هم چنین پخش موسیقی 5 ساعت ولی در حالت استندبای به صورت باورنکردنی برابر با 36 ساعت است. از سوی دیگر عمر باتری محفظه شارژ معادل 20 ساعت و زمان مورد نیاز برای شارژ آن نیز تنها و تنها برابر 3 ساعت است.

قیمت این ایرپاد در سایت آمازون 50 دلار است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هارد اکسترنال 2021

ایرپاد شیائومی مدل Haylou GT1 XR

ایرپاد شیائومی مدل Haylou GT1 XR یکی از زیباترین‌های لیست بهترین هندزفری بیسیم شیائومی به شمار می‌رود. این مدل بهترین عضو از سری هایلو شیائومی است. این روزها ایرپادهای سری هایلو شیائومی توانسته‌اند در بازار رقیبان خود را کنار بگذارند. Haylou GT1 XR برترین عضو این خانواده است. کیفیت صدای آن در رنج قیمتی خود بسیار خوب است و بیس آن نسبت به سری Haylou GT1 PRO بسیار بهتر شده است.

در صورتی که به کیس آن دقت کنید متوجه می‌شوید که طراحی آن به همان شکل معمول و رایج است. نگهدارنده مغناطیسی ایرباد (توگوشی)ها و وزن آن سبک و بسیار قابل قبول است. هدفون به خوبی در گوش جای می‌گیرد و کاربر را اذیت نخواهد کرد و کاربر هنگام استفاده احساس سنگینی نخواهد داشت.

از ویژگی‌های مهم این ایرپاد گواهی IPX5 آن دارد؛ یعنی این ایرپاد در برابر قطرات ریز آب، مثل باران بسیار مقاوم است. خرید ایرپاد شیائومی مدل Haylou GT1 XR انتخابی هوشمندانه است. این ایرپاد مجهز به تکنولوژی APTx است و تاخیر در پخش ندارد.

همچنین کیفیت صدای مناسبی دارد و میکروفون آن نیز باکیفیت است. گوشی‌های آن به خوبی در گوش قرار می‌گیرند و کاربر را اذیت نمی‌کنند. با استفاده از این ایرپاد 5 ساعت می‌توان به موزیک گوش داد اما با کمک کیس این زمان به 30 ساعت افزایش می‌یابد. ورژن بلوتوث آن 5.0 است و دارای سنسور لمسی است و برد آن 10 متر است.

بیشتر بخوانید: 

بهترین هدست برای PS5

ایرپاد شیائومی مدل T15

یکی دیگر از بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار، ایرپاد شیائومی مدل T15 است.به عنوان یکی از موارد فهرست بهترین هندزفری بیسیم شیائومی به دلیل کیفیت بالا و قابلیت‌های مختلفی که دارد تاکنون توانسته نظر طرفداران بسیاری را به خود جلب کند.

هایلو T15 یکی از پرفروشترین هندزفری‌های شیائومی است. شاید یکی از مهم‌ترین دلایل فروش بالای این هندزفری، ضد آب بودن آن باشد که یک ویژگی مهم است و باعث شده استفاده از آن در هر شرایطی امکان پذیر باشد.

هایلو T15 شیائومی دارای نویزکنسلینگ میکروفون و اسپیکر است و از طریق آن صدایی بسیار با کیفیت به گوش خواهد رسید.  همچنین بلوتوث نسخه‌ی 5 به ما این اجازه را خواهد داد تا 10 متر دورتر نیز قدم برداریم.

با استفاده از این ایرپاد باکیفیت می‌توان 5 ساعت به مکالمه و گوش دادن موسیقی پرداخت. البته از کیس شارژ هم می‌توان سه یا چهار بار استفاده کرد که با این قیمت پایین چنین امکاناتی بسیار مناسب است. این ایرپاد برای مکالمه و گیمینگ انتخابی مناسب است.

بیشتر بخوانید: 

بهترین گوشی های شیائومی 2021

ایرپاد شیائومی مدل Air 2 SE

ایرپاد شیائومی مدل Air 2 SE یکی از ایرپادهای مشهور و پرطرفدار خانواده شیائومی است که بعد از عرضه به بازار تاکنون بسیار مورد توجه بوده است. افرادی که به دنبال هدفونی هستند که در استفاده طولانی مدت، گوش آنها را آزار ندهد، مدل Ar 2 SE یکی از بهترین گزینه‌هاست. این ایرپاد با طراحی بسیار زیبا و البته ارگونومیک ساخته شده که به خوبی در گوش قرار می‌گیرد و از بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار است.

بدنه گوشی از پلاستیک مخصوص باکیفتی ساخته شده است و قابلیت لمسی را پشتیبانی می‌کند. در ادامه نوشتار راهنمای خرید ایرپاد شیائومی باید اشاره کنیم که این هدفون بلوتوثی از فناوری پرتوی برای کاهش صدای پس زمینه در هنگام مکالمه استفاده می‌کند و نویز را تا حد زیادی کاهش می‌دهد، پس نیازی به نگرانی در این مورد نیست اما متاسفانه خبری از فناوری نویز کنسلینگ نیست. پیشنهاد می‌کنیم راهنمای خرید ایرپاد تا 1 میلیون تومان را نیز بخوانید.

در صورتی که هنگام استفادهاز ایرپاد کیس آن را همراه داشته باشید می‌توانید تا 20 ساعت شارژ کافی داشته باشید و بی نیاز از برق خواهید بود. اما برای هر گوشی هندزفری فقط 5 ساعت شارژ برای مکالمه و گوش دادن به موزیک در نظر گرفته شده است.  میزان شارژ این هندزفری را می‌توان از طریق گوشی‌های شیائومی دید و نیاز به رابط کاربری MIUI است.

قیمت این ایرپاد در سایت آمازون 38.99 دلار است.

ایرپاد شیائومی مدل mi true wireless earphones 2s

ایرپاد شیائومی مدل mi true wireless earphones 2s جلوه خوبی به گوش می‌دهند و به همین دلیل در فهرست بهترین هندزفری بیسیم شیائومی جا خوش می‌کند. در لیست بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار ، ایرپاد شیائومی مدل mi true wireless earphones 2s نیز جایگاهی را به خود اختصاص داده است. این مدل با استقبال زیادی رو به رو شد. این هدفون که از شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می‌کند، دارای یک باتری است که قدرت 5 ساعت پخش دارد و مدت زمانی که با استفاده از کیس شارژ می‌شود، تا 24 ساعت قابل افزایش است.

این مدل ایرپاد به پخش همزمان صدا در هدفون راست و چپ مجهز است. میکروفون دوگانه آن برای کاهش نویز محیط و تشخیص واضح صدا کار می‌کند که برای تماس‌های تلفنی بسیار عالی است.

ایرپاد شیائومی مدل mi true wireless earphones 2s دارای دیافراگم 14.2 میلی متری است که قادر است صدای بدون نویز، باکیفیت و بلندی را ارائه ‌دهد. در این ایرپاد از تکنولوژی تشخیص گوش استفاده می‌شود به این معنی که هنگامی که هدفون از گوش خارج می‌شود، حسگر داخلی قادر است به قطع خودکار موسیقی کمک کند. این ایرپاد در برابر رطوبت و عرق کردن بسیار مقاوم است

جمع بندی

قیمت بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار و مشخصات فنی تعدادی از بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار در نوشتار راهنمای خرید ایرپاد شیائومی مورد بررسی قرار گرفت. هر کدام از این ایرپادها ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند که خریدار می‌تواند با توجه به نیاز خود مدل مورد نظر را انتخاب کند و خریداری کند.

ایرپادهای شیائومی از نظر طراحی و کیفیت ساخت بسیار مناسبند. طراحی و ظاهری زیبا دارند و مواد استفاده شده در ساخت آنها نیز بسیار باکیفیت است. کیفیت صدای آنها نیز بسیار خوب است و خبری از نویز و سیگنال‌ها مزاحم نیست. صدای بیس پخش شده از آنها کیفیت خوبی دارد و فرکانس آنها نیز بالا است.

این ایرپادها از نظر باتری و شارژ نیز کیفیت قابل قبولی دارند و سرعت شارژ آنها نیز بسیار مناسب است. کسانی که در مورد شارژ ایرپاد خود نگرانند با استفاده از محصولات شیائومی می‌توانند این نگرانی را از خود دور کنند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های 2022
  • بهترین گوشی های 5G در سال 2021
  • بهترین بازی های PS4 در سال 2021
  • بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021
  • بهترین گوشی های میان رده 2021
  • بهترین هدست های 2022
  • گوشی شیائومی Mi Mix 4 
  • گوشی شیائومی پوکو X3 پرو

.

نظر شما در خصوص بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار ایران چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با تکراتو در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

 





دیدگاهتان را بنویسید