عمومی

رنگ موی سال 1400 برای پوست سبزه

رنگ کلاه مناسب پوست سبزه

همه ما در زندگی به نوع پوشش خود اهمیت می دهیم زیرا همخوانی داشتن نوع و رنگ پوشش با رنگ پوست اهمیت زیادی در آراستگی و زیبایی ظاهر ما دارد. ممکن است رنگی که عاشق آن هستیم با رنگ پوست ما همخوانی لازم را نداشته باشد، در نتیجه به ناچار از خرید لباس با آن رنگ خودداری می کنیم. کلاه هم از جمله پوشش هایی است که در تابستان و زمستان از انواع مختلف آن استفاده می کنیم. انتخاب رنگ کلاه مناسب پوست سبزه و سایر رنگ پوست ها هنگام خرید کلاه، بسیار حائز اهمیت است.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که قصد خرید کلاه متناسب با رنگ پوست سبزه خود را دارید و هنوز بین انتخاب رنگ ها سرگردان هستید، این مقاله از وبلاگ کلاه کده حلال مشکل شماست! ما در این مقاله به شما رنگ کلاه مناسب پوست تان را معرفی می کنیم و در انتها شما به راحتی می توانید بهترین و مناسب ترین رنگ را انتخاب کنید.

کدام رنگ کلاه مناسب پوست سبزه است؟

افرادی که پوست سفید و روشنی دارند برای رنگ پوشش خود قادر به انتخاب از بین گزینه های بیشتری هستند، اما افرادی که دارای پوستی به رنگ سبزه می باشند، برای انتخاب رنگ پوشش خود گزینه های کمتری پیش دارند، اما طیف های رنگی مختلفی برای پوست این افراد مناسب است. این افراد اگر رنگ پوشش خود را درست انتخاب کنند به سمت برنزه شدن می روند و اگر انتخاب نادرستی داشته باشند، رنگ پوستشان به سمت سیاهی و تیرگی می رود. در ادامه اطلاعاتی در مورد رنگ کلاه مناسب پوست سبزه به شما ارائه می دهیم.

1- از رنگ های سرد دوری کنید

افرادی که پوست سبزه دارند بهتر است برای انتخاب رنگ کلاه خود به سمت رنگ های گرم بروند، زیرا رنگ های سرد جذابیت پوست شان را می کاهد و کدری و تیرگی خاصی به چهره آنها می دهند. رنگ هایی مانند قهوه ای، زرشکی و نارنجی گزینه های مناسبی برای رنگ کلاه می باشند. به طور مثال اگر فردی با پوست برنزه پالتویی به رنگ سرد انتخاب کند، بهتر است برای کلاه خود از رنگ گرمی که با رنگ پالتو همخوانی دارد استفاده کند تا سردی رنگ پالتو خنثی شود.

2- رنگ های تند بپوشید

همانطور که رنگ های تند به پوست سفید می آید، این رنگ ها به افرادی با رنگ پوست سبزه هم می آید. اگر برای کلاه خود از رنگ زرد، سبز چمنی یا نارنجی جیغ خوشتان آمده اما نگران این هستید که به پوستتان نمی آید، بهتر است وقت را تلف نکنید و یکی از این رنگ های تند را انتخاب کنید! کلاه هایی که رنگ جیغ دارند، زیبایی و جذابیت خاصی به شما می دهند و رنگ هایی که مات هستند و همینطور رنگ هایی که به اصطلاح چرک می باشند، برای شما اصلا مناسب نیستند!

3- رنگ های خنثی را ترکیب کنید

درست است که رنگ هایی مانند بژ، سیاه، سفید، کرم و سایر رنگ های خنثی برای شما رنگ های مناسبی هستند اما این رنگ ها را نباید به تنهایی برای پوشش خود به کار ببرید بلکه می توانید از ترکیب رنگ های خنثی و تند، به ظاهر خود جذابیت ویژه ای بدهید. مثلا اگر لباس شما مشکی می باشد پس کلاهی به رنگ زرد برای شما مناسب است و تیپ شیک و جذاب شما را تکمیل می کند.

4- به رنگ پوست و موی خود توجه کنید

نکته مهم دیگری که در انتخاب رنگ کلاه مناسب پوست سبزه وجود دارد این است که باید به درجه رنگ پوست و موی خود هم دقت داشته باشید. ممکن است کلاهی برای افرادی با پوست سبزه زیتونی مناسب باشد اما برای افرادی با رنگ پوست تیره تر، گزینه مناسبی نباشد. به این سه دسته بندی دقت کنید:

الف) انتخاب رنگ کلاه برای افرادی با رنگ پوست سبزه تیره و رنگ موی مشکی یا قهوه ای تیره

این افراد با توجه به رنگ تیره پوست و موی خود می توانند از کلاهی به رنگ های زرد، مرجانی، صورتی تیره و یا قرمز استفاده کنند.

ب) انتخاب رنگ کلاه برای افرادی با رنگ پوست سبزه زیتونی و رنگ موی قهوه ای

افرادی که پوستی به رنگ سبزه زیتونی و موهایی به رنگ قهوه ای دارند باید از رنگ های قهوه ای، هلویی، صورتی روشن و صورتی متوسط برای کلاه خود استفاده کنند. این رنگ ها برای این افراد گزینه های مناسبی هستند.

ج) انتخاب رنگ کلاه برای افرادی با رنگ پوست سبزه مایل به گندمی و رنگ موی بلوند یا قرمز

افرادی که پوست سبزه دارند اما رنگ سبزه آنها متمایل به گندمی می باشد و دارای موهایی به رنگ بلوند یا قرمز هستند، خوب است که از رنگ هایی مانند یاسی، فیروزه ای، آبی روشن و سبز استفاده کنند.

رنگ های پرطرفدار کلاه برای افرادی با پوست سبزه

از آنجایی که در بخش قبلی اطلاعاتی در مورد رنگ کلاه مناسب پوست سبزه به شما عزیزان ارائه دادیم، در این بخش به سراغ معرفی  رنگ های پرطرفدار کلاه برای افرادی با پوست سبزه می رویم زیرا از بین تمامی رنگ های مناسب برای افراد سبزه، بعضی از رنگ ها پرطرفدارتر می باشند.

رنگ سفید

افرادی که رنگ پوست سبزه ای دارند می توانند از رنگ سفید بدون هیچ نگرانی برای پوشش خود استفاده کنند. اگرچه بیشتر افراد سبزه از این رنگ برای مانتو، شلوار و لباس مجلسی استفاده می کنند اما این رنگ برای کلاه هم گزینه مناسبی است و ترکیب آن با سایر رنگ ها جذابیت افرادی با رنگ پوست سبزه را افزایش می دهد.

رنگ زرد

رنگ زرد، شور و هیجان فوق العاده ای دارد و در بین افرادی با رنگ پوست سبزه بسیار محبوب و پرطرفدار است. کلاه های زرد روشن در کنار رنگ های خنثی ترکیب بسیار جذابی برای تیپ و پوشش شما هستند.

رنگ صورتی

همان گونه که پیش تر گفتیم، رنگ صورتی در طیف های مختلف، برای کلاه افرادی با رنگ پوست سبزه مناسب می باشد اما صورتی چرک رنگ مناسبی برای این افراد نیست.

رنگ زرشکی

رنگ زرشکی از جمله رنگ هایی است که در بین افرادی با پوست سبزه محبوب است. این رنگ کلاه  کاملا مناسب پوست سبزه بوده و برای کلاه های زمستانی بسیار جذاب است.

رنگ بنفش

بنفش هم رنگ کلاه مناسب پوست افراد سبزه است که طرفداران زیادی دارد. این رنگ زیبایی خاصی داشته و رنگ پوست زیتونی و سبزه را به بهترین و زیباترین نحو نشان می دهد.

رنگ مشکی

رنگ مشکی که به پادشاه رنگ ها معروف است، برای استایل های رسمی و کلاسیک بسیار مناسب است و افرادی با پوست سبزه از این رنگ می توانند برای کلاه خود استفاده کنند. این رنگ در کنار رنگ های جذاب و تند، بیشتر به چشم می آید.

نکته مهم در انتخاب رنگ کلاه مناسب پوست سبزه

افرادی که پوست سبزه دارند باید به این نکته دقت کنند که رنگ کلاه با رنگ پوست و موهایشان همخوانی داشته باشد و صرفا علاقه خود به یک رنگ را مورد توجه قرار ندهند. رنگ های خنثی در کنار رنگ های تند و جذابی مانند زرد، ترکیب جذابی به وجود می آورند و افرادی که قصد انتخاب رنگ کلاه مناسب پوست سبزه را دارند با در نظر داشتن این نکته می توانند کلاه دلخواه خود را انتخاب نمایند.