سبک زندگی

راهنمای انتخاب لباس  راحت و زیبا برای بچه  ها که استایل آنها را می سازد

بهترین برندهای لباس از اروپا از مواد بازیافتی یا ارگانیک برای ایجاد اقلام مد راحت، مقرون به صرفه و پایدار استفاده می کنند که شما را با وجدان خوش ظاهری شیک نشان می دهد.

اگر به لباس هایی که به صورت محلی برای تشویق اقتصاد دایره ای و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تولید می شوند، علاقه مندید، پس از آن لباس هایی را انتخاب کنید که با رعایت اصول اخلاقی و همه کاره ساخته شده اند که از محیط زیست و کارگران در زنجیره تامین مد محافظت می کنند.

خوشبختانه، بسیاری از برندهای پوشاک اروپایی به مشتریان آگاه گوش می دهند و تلاش های مداومی برای ارائه گزینه های ارزان و سازگار با محیط زیست انجام می دهند که لباس پوشیدن خوب و پایدار را آسان می کند.

من تحقیقات و کار سختی را برای شما انجام داده ام تا بتوانید از هر یک از مارک های پوشاک اروپایی محبوب زیر خرید کنید، زیرا می دانید که آنها لباس های مقرون به صرفه را تحت استانداردهای اجتماعی و محیطی بالا می سازند.

 

  1. Organic Basics

دسته بندی: لوازم اولیه، لباس راحتی، لباس زیر، لباس های فعال، لوازم جانبی

برای: زنان، مردان

از: کپنهاگ، دانمارک

ارزش ها: ارگانیک، بازیافتی، محلی، مرجوع

قیمت: 30 تا 90 دلار

Organic Basics یک برند مد پایدار است که با استفاده از پنبه ارگانیک، Tencel و مواد بازیافتی، لباس های زیر، لباس های استراحت و ملزومات را از نظر اخلاقی در اروپا تولید می کند.

Organic Basics متعهد به تولید مد پایدار است و تفکر پایدار را در مرکز هر کاری که انجام می دهد قرار می دهد. پایداری ماموریت اصلی آن است.

لیبل لباس روی پارچه های با کیفیت سرمایه گذاری می کند و لباس های خود را با در نظر گرفتن سادگی و کارایی طراحی می کند. همچنین صندوقی دارد که از فعالان مردمی و سازمان هایی که به بحران های زیست محیطی رسیدگی می کنند، حمایت می کند.

 

  1. Nudie Jeans

دسته بندی: پایه، جین، لباس بیرونی، لباس بافتنی، لباس راحتی، لباس زیر، لوازم جانبی

برای: زنان، مردان، کودکان

از: گوتنبرگ، سوئد

ارزش ها: ارگانیک، تجارت منصفانه، بازیافت شده، دست دوم

قیمت: 40 تا 180 دلار

Nudie Jeans یک برند جین اخلاقی از اروپا است که شلوار جین با کیفیت بالا و سایر موارد اولیه را می سازد. این شهر به دلیل پایداری، هم محیطی و هم اجتماعی، شناخته شده است.

Nudie Jeans یک جین شیک و سازگار با محیط زیست ارائه می دهد که از تجارت منصفانه و پنبه ارگانیک ساخته شده است. هدف آن ساخت دوستدار محیط زیست ترین شلوار جین بدون درمان یا شستشوی اضافی است.

Nudie Jeans روشی هوشمندانه تر برای مصرف را تشویق می کند. استانداردهای اجتماعی تایید شده توسط سازمان های شخص ثالث، از جمله بنیاد لباس منصفانه را تضمین می کند.

جدیدترین های باروس

+
ناموجود

شال و روسری

شال طرح دار – کد 1014

139,000 تومان

+

کیف

کیف دایره ای – کد 9004

488,000 تومان

+
ناموجود

شال و روسری

شال طرح دار – کد 1013

139,000 تومان

+

کیف

کیف استوانه ای – کد 9005

588,000 تومان

+
ناموجود

شال و روسری

شال طرح دار – کد 1012

139,000 تومان

+
ناموجود

شال و روسری

شال ساده – کد 1010

139,000 تومان

+
ناموجود

شال و روسری

شال طرح دار – کد 1011

139,000 تومان

+

شال و روسری

شال مشکی ساده اسلپ – کد 1008

128,000 تومان

خرید لباس زنانه

  1. ASKET

دسته بندی: پایه، جین، لباس راحتی، لباس بیرونی، لوازم جانبی لباس زیر

برای: زنان، مردان

از: استکهلم، سوئد

ارزش ها: ارگانیک، شفاف

قیمت: 50 تا 120 دلار

ASKET بر ایجاد طیف وسیعی از موارد ضروری و اصول اولیه بی انتها برای هر کمد لباس تمرکز دارد. مجموعه ای دائمی از لباس های تولید شده، با کیفیت و جاودانه را ارائه می دهد که برای ماندگاری طراحی شده اند.

از سال 2015، ASKET مشتریان خود را تشویق می کند تا روی وسایل ضروری کمد لباس بی انتها سرمایه گذاری کنند. قیمت های آن منصفانه است، ساخت آن اخلاقی است و محصولات آن از استانداردهای فعلی بیشتر است.

ASKET می خواهد مصرف سریع را با قطعاتی که در آزمون زمان مقاومت می کنند ریشه کن کند. دنیایی با شلوغی کمتر، ضایعات کمتر، دود کمتر و آینه کمتر را متصور است.

 

  1. Hessnatur

دسته بندی: پایه، جین، لباس زیر، لباس راحتی، لباس فعال، لباس بیرونی، لباس خواب، کفش، کیف، لوازم جانبی

برای: زنان، مردان، کودکان

از: بوتزباخ، آلمان

ارزش ها: ارگانیک، بازیافت شده

قیمت: 10-80 دلار

Hessnatur یک برند مد اروپایی است که از پارچه های پایدار و طبیعی، لباس ها، لباس های زیر، لباس های استراحت، و لباس های خواب را تولید می کند که به محیط زیست و مردم احترام می گذارد.

Hessnatur با استفاده از مواد و فرآیندهای سازگار با محیط زیست، مد مقرون به صرفه و پایدار را برای زنان، مردان و کودکان ایجاد می کند. طیف گسترده ای از لباس های گیاهی را با استفاده از الیاف طبیعی خالص برای محافظت از حیوانات و پوست شما طراحی می کند.

این برند متعهد به مد پایدار است که به منابع طبیعی، کیفیت بالا و طراحی جاودانه احترام می گذارد. این اطمینان حاصل می کند که از افرادی که لباس های خود را می سازند مراقبت می کند.

 

  1. Living Crafts

دسته: لوازم اولیه، لباس راحتی، لباس زیر، لباس خواب، لباس بافتنی، لباس بیرونی، جین، لوازم جانبی

برای: زنان، مردان، کودکان

از: سلبیتس، آلمان

ارزش ها: ارگانیک، تجارت منصفانه، وگان، شفاف

قیمت: 10 تا 130 دلار

 

Living Crafts یک برند لباس ارگانیک آلمانی است که مد سبز و منسوجات طبیعی را برای نوزادان، کودکان، زنان و مردان طراحی و به فروش می رساند. دو بار در سال مجموعه های جدیدی ایجاد می کند.

برند پوشاک ارگانیک به لطف برش های بی انتها، کیفیت بادوام و بالاترین راحتی، لباس هایی را تولید می کند که چندین سال دوام می آورد. مراقب است که اقلام مد خود را از نظر زیست محیطی تولید کند.

Living Crafts بدن و رومپر، تی شرت و شلوار برای بچه ها، بلوز زنانه، و پیراهن های مردانه ساخته شده از پنبه ارگانیک دارای گواهینامه GOTS را ارائه می دهد.

Living Crafts مشتاق است که از نظر زیست محیطی با دستورالعمل های دقیق زیست محیطی برای فرآیندهای تولید و تولید مسئولیت پذیر باشد. این برند تنها از منابع تجدیدپذیر برای تولید تمام لباس های خود استفاده می کند.

 

  1. Veja

دسته: کفش کتانی، کفش

برای: زنان، مردان

از: پاریس، فرانسه

ارزش ها: ارگانیک، بازیافتی، وگان، تجارت منصفانه، صنایع دستی

قیمت: 120 تا 150 دلار

 

Veja یک برند کفش و لوازم جانبی فرانسوی است که مجموعه ای از کفش های کتانی پایدار برای مردان و زنان را به فروش می رساند. این شرکت کفش، کیف و لوازم جانبی سازگار با محیط زیست را بین 1800 خرده فروش در 45 کشور توزیع می کند.

Veja کفش های خود را با استفاده از نسبت زیادی از مواد بازیافتی تولید می کند. فرآیند چرخش آن پارچه ای هوشمند، قابل تنفس و ضد آب ایجاد می کند.

Veja از مواد ارگانیک، منبع یابی تجارت منصفانه و ترویج شفافیت در زنجیره تامین خود استفاده می کند. در حال حاضر بیش از 4 میلیون جفت کفش کتانی پایدار در سراسر جهان فروخته است.

Veja یکی از معدود مکان های عالی است که می توانید کفش های مقرون به صرفه، کلاسیک و شیک بخرید. هدف آن ساخت اکولوژیکی ترین کفش های کتانی ممکن است.

 

  1. NA-KD

دسته بندی: پایه، جین، لباس بیرونی، لباس بافتنی، لباس زیر، لباس شنا، لباس شب، لوازم جانبی

برای خانم ها

از: گوتنبرگ، سوئد

ارزش ها: ارگانیک، بازیافت شده

قیمت: 20 تا 120 دلار

 

NA-KD یک بازار مد نسل بعدی است، یک پناهگاه خرید آنلاین مبتنی بر تلفن همراه برای معتادان به مد در سراسر جهان. مجموعه ای پایدار از لباس های زنانه، از جمله لباس های شیک و زیبا و مقرون به صرفه را ارائه می دهد.

NA-KD بسیاری از برچسب های مختلف لباس در سراسر جهان را با قیمت های مختلف به فروش می رساند و طیف وسیعی از لباس ها، کفش ها و لوازم جانبی را با نام تجاری خود طراحی می کند.

برند NA-KD یکی از سریع ترین برندهای در حال رشد در رسانه های اجتماعی است. برای راه اندازی مجموعه های جدید، مرتباً با اینفلوئنسرهایی مانند آندریا هدنستد، آنیکا تلر، آسترید اولسن، کامیل بوتن، دیلارا آوچی، پاملا ریف، کریستین سوندبرگ و غیره همکاری می کند.

 

  1. G-Star RAW

دسته بندی: پایه، جین، لباس بیرونی، کفش، لوازم جانبی

برای: زنان، مردان، کودکان

از: آمستردام، هلند

ارزش ها: ارگانیک، بازیافت شده

قیمت: 90 تا 190 دلار

G-Star RAW یک شرکت مد اروپایی است که از سال 1989 لباس های طراحان و جین زنانه و مردانه تولید می کند. این شرکت از لباس های نظامی با توجه شدید به جزئیات الهام گرفته است.

G-Star RAW متخصص در جین خام، شسته نشده، فرآوری نشده است و طرح های اصلی را با ساخت جیب های خاص و استفاده از تزئینات ارائه می دهد.

برچسب هلندی جین های لوکس را برای خیابان ها با سایه های متمایز و مواد پایدار مانند پنبه ارگانیک، کتان و کنف ایجاد می کند.

G-Star RAW روی نوآوری پایدار سرمایه گذاری می کند و آن را در هر کاری که انجام می دهد گنجانده است. هدف آن ایجاد جین با کیفیت آینده با احترام به مردم و کره زمین به شیوه ای شفاف است.

 

  1. Monki

دسته بندی: پایه، جین، لباس بافتنی، لباس راحتی، لباس بیرونی، لباس شنا، لباس زیر، لباس خواب، کیف، لوازم جانبی، کفش، جواهرات

برای: زنان، مردان، کودکان

از: گوتنبرگ، سوئد

ارزش ها: ارگانیک، بازیافتی، وگان، نوآورانه، فراگیر

قیمت: 30 تا 90 دلار

 

Monki یک برند داستان سرایی اروپایی است که مدهای راحت، زیبا، مد روز و هیجان انگیز را با قیمت های رقابتی ارائه می دهد و هدف آن مهربانی با جهان و مردم آن است.

Monki در سبک اسکاندیناویایی با سبک خیابانی خلاق تخصص دارد و تماماً در مورد شجاع، دوستانه و سرگرم کننده است و در عین حال به زنان جوان قدرت می دهد تا برای خود و دیگران بایستند.

monki اصول مد شیک و مقرون به صرفه، لباس، شلوار جین، لباس بافتنی، لباس شنا، لباس بیرونی، کفش، کیف و لوازم جانبی را ایجاد می کند. این برند هر قطعه ای را طراحی می کند تا تأثیر مثبتی داشته باشد و لوازم ضروری پایدار برای کمد لباس مدرن را بفروشد.

 

  1. COS

دسته بندی: پایه، جین، لباس، لباس بافتنی، لباس راحتی، لباس بیرونی، لباس شنا، لباس زیر، کیف، لوازم جانبی، کفش، جواهرات

برای: زنان، مردان، کودکان

از: گوتنبرگ، سوئد

ارزش ها: ارگانیک، بازیافتی، وگان، مینیمالیستی

قیمت: 30 تا 90 دلار

 

COS یک برند پوشاک سوئدی است که مدهای راحت، زیبا و جاودانه را با قیمت های رقابتی ارائه می کند و هدف آن مهربانی با جهان و مردم آن است.

COS با استفاده از مواد ارگانیک مانند پنبه و کنف، لباس های اوقات فراغت، لباس کار، لباس شنا، لباس زیر، کفش و لوازم جانبی برای مردان، زنان و کودکان را با قیمت مناسب ایجاد می کند.

این برند هر لباسی را طوری طراحی می کند که ماندگاری آن فراتر از فصل باشد. لوازم ضروری کلاسیک و شیک برای کمد لباس مدرن را می فروشد.

فلسفه مد آن طراحی نوآورانه را با سبک ماندگار ترکیب می کند. لباس های آن با شعار “بهتر بخر. برای همیشه نگه دار” ساخته شده است. آنها ساده، زیبا و بسیار کاربردی هستند.

 

  1. Ecoalf

رده: اصول اولیه، لباس بیرونی، لباس یوگا، لباس بافتنی، کیف، کفش، لوازم جانبی

برای: زنان، مردان، کودکان

از: مادرید، اسپانیا

ارزش ها: طبیعی، بازیافتی، وگان، B Corp، پس دادن

قیمت: 30 تا 260 دلار

 

Ecoalf یک برند مد اسپانیایی است که لباس های ارزان، اخلاقی و پایدار تولید می کند که کاملاً از مواد بازیافتی و بازیافتی ساخته شده اند تا تأثیرات زیست محیطی آن را کاهش دهند.

Ecoalf دارای گواهی Bluesign و Oeko-Tex است و لباس های خود را تحت مقررات REACH تولید می کند. بسیاری از سازمان های شخص ثالث مطابقت تامین کنندگان Ecoalf با بالاترین استانداردهای اجتماعی مانند BSCI، SA 8000 و SMETA را تأیید می کنند.

Ecoalf لباس های مقرون به صرفه ای را برای زنان، مردان و کودکان ارائه می دهد که با مواد گیاهی و سبک ساخته شده اند. آنها راحت، پایدار، متناسب و شیک هستند. Ecoalf از مواد سازگار با محیط زیست مانند پلی استر بازیافتی و نایلون بازسازی شده استفاده می کند.

 

  1. kuyichi

دسته بندی: پایه، جین، لباس بافتنی، لباس بیرونی، لوازم جانبی

برای: زنان، مردان

از: اوترخت، هلند

ارزش ها: ارگانیک، بازیافتی، وگان

قیمت: 100 تا 120 دلار

 

Kuyichi یک برند مد اروپایی است که در سال 2000 تأسیس شد و نام آن از خدای رنگین کمان K’uychi یا Coichi مورد پرستش اینکاها گرفته شده است که با باروری مرتبط است و رنگ و مثبت را به زمین و همه موجودات زنده می آورد.

kuyichi پس از بازدید از مزارع پنبه Oro Blanco، پرو شروع کرد که تأثیر فاجعه بار صنعت پنبه بر مردم و طبیعت را آشکار کرد.

این اولین برند جین است که در سال 2003 شلوار جین را از 100% پنبه ارگانیک روانه بازار کرد. هدف آن ایجاد زنجیره تولیدی بود که به نفع همه باشد.

kuyichi می خواهد یک برند پیشگام و آگاه به سبک باقی بماند که نسل های جوان را به پوشیدن شلوار جین ارگانیک ترغیب می کند. مجموعه هایی را ایجاد می کند که فراتر از فصل ماندگاری دارند، از جمله موارد ضروری بی انتها، با تناسب کامل و کیفیت برتر.

جدیدترین های باروس

+
ناموجود

شال و روسری

شال طرح دار – کد 1014

139,000 تومان

+

کیف

کیف دایره ای – کد 9004

488,000 تومان

+
ناموجود

شال و روسری

شال طرح دار – کد 1013

139,000 تومان

+

کیف

کیف استوانه ای – کد 9005

588,000 تومان

+
ناموجود

شال و روسری

شال طرح دار – کد 1012

139,000 تومان

+
ناموجود

شال و روسری

شال ساده – کد 1010

139,000 تومان

+
ناموجود

شال و روسری

شال طرح دار – کد 1011

139,000 تومان

+

شال و روسری

شال مشکی ساده اسلپ – کد 1008

128,000 تومان

خرید لباس زنانه

  1. Mud Jeans

 

دسته بندی: پوشاک، لوازم جانبی

برای: زنان، مردان

از: لارن، هلند

ارزش ها: ارگانیک، بازیافتی، گیاهی، B Corp، اجاره ای

قیمت: 120 تا 150 دلار

 

Mud Jeans یک برند جین پایدار است که در سال 2013 توسط Bert van Son تأسیس شد و در هلند مستقر است. به طور پایدار و اخلاقی شلوار جین با کیفیت بالا را برای زنان و مردان می سازد.

پس از 30 سال تجربه در صنعت مد و درک اینکه چقدر کثیف و ناعادلانه است، برت برند جین خود را راه اندازی کرد تا شلوار جین اخلاقی را در دسترس افراد بیشتری قرار دهد.

هدف این برند جین تغییر صنعت مد است. این شلوار جین، تاپ، شورت و ژاکت با پنبه ارگانیک مطابق با اصول اقتصاد دایره ای ایجاد می کند.

 

  1. Bleed Clothing

دسته بندی: پایه، جین، لباس شنا، لباس فعال، لباس بافتنی، لباس بیرونی، لباس راحتی، کفش، لوازم جانبی

برای: زنان، مردان

از: هلمبرشتس، آلمان

ارزش ها: ارگانیک، بازیافتی، وگان

قیمت: 90 تا 110 دلار

 

Bleed Clothing یک برند اروپایی پوشاک و کفش پایدار است که هدف آن القای یک سبک زندگی پایدار است که به راحتی در زندگی روزمره شما ادغام می شود.

Bleed Clothing یک تجارت خانوادگی مستقل با تیمی متشکل از ده نفر است که سخت تلاش می کنند تا از خونریزی طبیعت جلوگیری کنند. مجموعه ای از لوازم اولیه ارگانیک، جین، لباس شنا، لباس های فعال، لباس بافتنی، لباس های بیرونی، و لباس های راحتی برای زنان و مردان را ارائه می دهد.

این برچسب از نسبت بالایی از پارچه های طبیعی و ارگانیک مانند پنبه ارگانیک، کتان، کنف و چوب پنبه استفاده می کند. همچنین از لیوسل ساخته شده با خمیر چوب از جنگل های پایدار دارای گواهی FSC استفاده می کند.

Bleed Clothing از هیچ ماده حیوانی برای تولید لباس های خود استفاده نمی کند. علاقه زیادی به ایجاد لباس های زیست محیطی، گیاهی و منصفانه دارد که از مردم، حیوانات و کره زمین محافظت می کند.

 

  1. ARMEDANGELS

دسته بندی: پایه، لباس های فعال، لباس بافتنی، جین، لوازم جانبی

برای: زنان، مردان

از: کلن، آلمان

ارزش ها: ارگانیک، تجارت منصفانه، بازیافتی، وگان، پس دادن

قیمت: 30 تا 120 دلار

 

ARMEDANGELS یک برچسب مد آهسته است که لباس های اخلاقی و جاودانه برای زنان و مردان بدون مصالحه ایجاد می کند، از جمله لباس ها، شلوارهای ساق، شلوار جین، ژاکت ها و ژاکت های 100% بدون ظلم.

این شرکت انواع لباس های مقرون به صرفه را طراحی می کند که از مواد آلی و بازیافتی سازگار با محیط زیست ساخته شده اند. این محصولات اصولی، لباس ورزشی، جین، لباس بافتنی و لوازم جانبی را ارائه می دهد.

ARMEDANGELS لباس های خود را تحت استاندارد جهانی نساجی ارگانیک (GOTS)، بالاترین استانداردهای زیست محیطی، پایدار و اجتماعی برای الیاف ارگانیک تولید می کند.

این برند همچنین عضوی از بنیاد پوشاک منصفانه است که شرایط کاری اخلاقی دائمی و دستمزد منصفانه را برای همه کارگران کارخانه های نساجی در سراسر جهان تضمین می کند.

 

  1. Embassy of Bricks and Logs

دسته: اصول، لباس های بیرونی، لوازم جانبی

برای: زنان، مردان

از: برلین، آلمان

ارزش ها: تجارت منصفانه، ارگانیک، بازیافتی، وگان

قیمت: 80-460 دلار

 

Embassy of Bricks and Logs یک برند اروپایی سازگار با محیط زیست است که لباس های برتر را از مواد آلی و بازیافتی تولید می کند. کت، کت و پارک های زمستانی مقرون به صرفه و پایدار برای زنان و مردان ارائه می دهد.

این برند آلمانی متعهد به تولید مسئولانه و همچنین نظارت بر محیط زیست است. با راه حل های مبتنی بر پایداری به کارگران پوشاک، حیوانات و محیط زیست توجه می کند.

Embassy of Bricks and Logs لباس های گرم با لایه های ممتاز و سطح ضد آب کاربردی ایجاد می کند. قطعات آن چند منظوره، همه کاره و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی سخت هستند.

 

  1. Moonchild Yoga Wear

دسته بندی: پوشاک، لوازم جانبی

برای خانم ها

از: آرهوس، دانمارک

ارزش ها: ارگانیک، بازیافت شده، پس دادن

قیمت: 50 تا 100 دلار

 

Moonchild Yoga Wear یک برند مد اروپایی است که لباس های فعال و لباس راحتی سازگار با محیط زیست را با الهام از رنگ ها و نورهای زیبای طبیعت اسکاندیناوی تولید می کند.

برند جامع یوگا و لباس ورزشی زنانه، مد پایدار را ترویج می کند و با بازپرداخت به کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند، خوب عمل می کند.

این بوتیک که متعلق به یک زن است، بدون افت عملکرد، قطعات زیبا، زنانه و مینیمالیستی را برای یوگا، پیلاتس یا دیگر انواع حرکات طراحی می کند.

 

  1. Lanasia

دسته بندی: پایه، لباس شنا، لباس ورزشی، لباس راحتی

برای خانم ها

از: راگل، لیختن اشتاین

ارزش ها: بازیافتی، لوکس، پس دادن

قیمت: 60 تا 130 دلار

 

Lanasia یک برند لباس شنا پایدار است که توسط زنان برای زنان ساخته شده است. دو خواهر، لیزا ماریا و آنا سوفیا بک، ثابت می کنند که پایداری می تواند جذاب باشد.

این برند طراح لباس شنا و لباس ورزشی را از زباله های بازیافتی اقیانوس ها و دفن زباله ها تولید می کند. این طرح های مجلل ایجاد می کند که برای بدن زن پیشرو با اعتماد به نفس، زیبایی، جذابیت و ظرافت ارزش قائل است.

هدف این برند ایجاد جامعه ای از دوستداران مد آگاه و افزایش آگاهی در مورد مسائل جاری در جامعه پر مصرف ما و پیشبرد مفهوم آهسته مد است.

 

  1. Picture

دسته بندی: پایه، لباس ورزشی، لباس بیرونی، کیف، لوازم جانبی

برای: زنان، مردان، کودکان

از: گرزات، فرانسه

ارزش ها: ارگانیک، بازیافت شده، پس دادن

قیمت: 30 تا 90 دلار

 

Picture یک برند پوشاک پایدار است که لباس های ورزشی اخلاقی و لباس های بیرونی را از مواد طبیعی، ارگانیک، بازیافتی یا زیستی تولید می کند. این برند مد ماموریتی برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی دارد و همه جنبه های تجارت خود را در بر می گیرد.

Picture لباس های خود را در تایوان، چین و ترکیه با استانداردهای اجتماعی و کاری بالا تولید می کند. از سال 2008، این برند متعهد به رویکردی پایدار برای تولید پوشاک است.

خرده فروش کالاهای ورزشی در سال 2018 Picture For Good را ایجاد کرد، برنامه ای که بودجه و پشتیبانی فنی را برای پروژه های مسئول ارائه می کند. هدف آن حداکثر تأثیر مثبت با حمایت از اهداف محیطی و بشردوستانه است.

 

  1. Green Shirts

دسته بندی: پایه، لباس بافتنی، لباس بیرونی، لباس ورزشی، کیف، لوازم جانبی

برای: زنان، مردان

از: برگ، آلمان

ارزش ها: ارگانیک، تجارت منصفانه، بازیافتی، وگان، پس دادن

قیمت: 20 تا 80 دلار

 

Green Shirts یک برند مد تجارت منصفانه اروپایی است که در سال 2011 تأسیس شد و لباس های ارگانیک برای مردان و زنان تولید می کند. منسوجات مقرون به صرفه، شیک و شیک را ارائه می دهد.

برچسب مد به لحاظ زیست محیطی برای ایجاد سبزترین لباس های ممکن عمل می کند. از راه های جایگزین تولید برای ایجاد تجارت منصفانه و طرح های پایدار استفاده می کند.

Green Shirts با ساخت طرح های تی شرت برای دوستان نزدیک شروع به کار کرد و اکنون با هدف حفظ طبیعت، گسترش استانداردهای اکولوژیکی و تجارت منصفانه در صنعت نساجی جهانی است.

این برند پوشاک تولید محلی، روش های حمل و نقل بی خطر از نظر آب و هوا، انرژی های تجدیدپذیر و بسته بندی بازیافتی را تشویق می کند. با اهدای بخشی از سود خود از پروژه های زیست محیطی و تجارت منصفانه حمایت می کند.

شیک بودن استایل فقط منحصر به بزرگسالان نمی شود، بلکه کودکان را هم در بر می گیرد. عنصر شیک بودن را باید در تمام استایل  بچه‎ ها به کار برد. استایل آن ها هر چه که هست باید به دنبال لباس های مناسب و با کیفیت باشید. این درست است که خرید لباس برای کودکان سخت تر از بزرگسالان است زیرا پوست آنها به هر جنس غیر طبیعی حساس است و لباس به عنوان محافظ کودک در برابر عوامل بیرونی بسیار با اهمیت است.

همه والدین دوست دارند که کودکی آراسته و خوش تیپ داشته باشند. خوشتیپ و جذاب بودن کودکان به سلیقه والدین نیز بستگی دارد و حتی سلیقه کودکان در آینده هم با توجه به آن رقم می خورد. والدین باید در انتخاب لباس کودکان به سن آن ها و نکات مهم دیگری در رابطه با لباس توجه کنند. بهتر است لباس هایی را برای کودکتان انتخاب نمایید تا منعکس کننده ی دنیای زیبای کودکانه آن ها و متناسب با سنشان باشد و او را خوش تیپ و جذاب نشان دهد.

هنگام مراجعه به مغازه های مختلف جهت خرید لباس،  متوجه این موضوع می شوید که چقدر تنوع و طرح های مختلفی در لباس های بچه ها وجود دارد و اکثرا لباس های زیبایی هستند.اما در خرید لباس برای کودک،  تنها زیبایی نباید مدنظر تان باشد و علاوه بر زیبایی،  به کاربرد و کیفیت و راحتی هر لباس باید توجه شود،  در این جا بهترین تکنیک ها و موارد با اهمیت در خرید لباس کودک را به شما نشان خواهیم داد.

  1. لباس های اندازه را انتخاب کنید

لباس های اندازه ناخودآگاه استایل بچه ها را خوب نشان می دهد. بنابراین لباس هایی انتخاب کنید که زیاد بلند یا زیاد تنگ نباشد چرا که در هر صورت بچه ها در آن احساس ناراحتی می کنند. اگر لباسی که خریده اید بلند یا گشاد است آن را به خیاط بسپارید تا متناسب با اندام کودک شما تنظیم گردد. همیشه قبل از خرید لباس آن را پرو کنید حتی اگر آنلاین خرید می کنید،  آن را قبلا پرو کرده باشید،  چرا که علاوه بر اندازه،  می توانید بهتر تصمیم بگیرید که آیا آن مدل و رنگ لباس به چهره دلبند شما می نشیند یا خیر.

  1. لباس های خوش دوخت بخرید

 هنگام خرید لباس به تمیز بودن و نوع دوخت آن دقت کنید،  چرا که لباس های با دوخت نامناسب می توانند به شدت کودک شما را اذیت کند. علاوه بر آن دوخت لباس بر روی ظرافت و زیبایی آن بشدت تاثیر دارد. می تواند جهت جذاب شدن دلبند زیبای خود در این زمینه به خرید انواع هودی دخترانه در مدل های کلاه دار یا زیپ دار که دارای دوخت های ظریف هستند بپردازید.

  1. لباس با کیفیت را انتخاب کنید

روی اتیکیت لباس مشخصات و جنس پارچه نوشته شده است. پارچه هایی را انتخاب کنید که علاوه بر ماندگاری،  لطیف باشند تا در هنگام پوشیدن احساس خوبی را در کودک ایجاد کنند. جنس لباس های خریداری شده بهتر است از نوع کتان یا پنبه ای باشد در صورت خرید لباس هایی از جنس مصنوعی،  همچون پلاستیکی یا خرید لباس های پشمی پوست بدن کودک به سرعت به آنها واکنش نشان خواهد داد و سبب به وجود آمدن دانه های ریز قرمزی بر روی آن خواهد شد. بافت لباس های کودکان نیز باید نرم باشد تا آنها در این نوع لباس ها راحت باشند و به بازی بپردازند از لباس های خز دار و مخملی بر روی لباس هایشان استفاده کنید زیرا برای آن ها این لباس ها جذابیت فراوانی خواهد داشت.

  1. لباس مناسب فصل بگیرید

مهم تر از همه اینکه لباس بچه باید مناسب فصل باشد،  مثلا یک لباس آستین کوتاه و یا نازک،  هر چقدر هم که زیبا باشد،  برای فصل پاییز یا زمستان مناسب نیست. اگر در فصل بهار خرید می کنید و لباس آستین داری توجهتان را جلب کرده،  رشد کودک را در مد نظر بگیرید و یکی دو سایز بزرگتر از سایز الان،  آن را برایش بخرید. و یا اگر الان پاییز است و لباس آستین کوتاهی تخفیف مناسبی دارد،  برای تابستان سال آینده مناسب کودکتان خواهد شد،  پس رشد او را حتما لحاظ کنید. با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان،  می توانید برای خرید جدیدترین مدل لباس بچه گانه از خرید اینترنتی کمک بگیرید تا در وقت خود صرفه جویی نمایید.

  1. لباس های راحت را انتخاب کنید

از دیگر موارد با اهمیت در خرید لباس برای کودک،  راحتی لباس است: لباسی را خریداری کنید که کودک در آن راحت باشد،  با در نظر گرفتن این موضوع باید در لباس دکمه بزرگ یا زیپ های اذیت کننده،  وجود نداشته باشد. هرگز لباس هایی را که به دلیل تنگی در قسمت یقه مجبور به چرخاندن آن بر روی سر بچه هستید را استفاده نکنید،  در صورت نیاز با احتیاط این کار را انجام دهید اما اگر نیاز نیست از انجام آن بپرهیزید.

  1. به رنگ لباس دقت کنید

رنگ های شاد و طرح های دوست داشتنی دقیقاً همان چیزهایی هستند که توجه شما را به سمت لباس های کودکانه می کشند،  بنابراین همیشه لباس هایی با رنگ های شاد را برای کودکان خود انتخاب کنید و هرگز رنگ های تیره را در انتخاب های خود نگنجانید. هر چه قدر از رنگ های شاد و با کیفیت در لباس های کودک استفاده گردد آنها برای پوشیدن آن لباس ذوق بیشتری نشان خواهند داد. رنگ قرمز،  نارنجی،  آبی،   زرد،  سبز و صورتی رنگ های مورد علاقه آنها هستند. همچنین در این مطلب می توانید با بهترین ترکیب رنگ ها برای لباس آشنا شوید.

علاوه بر آن،  با توجه به روانشناسی رنگ ها،  توصیه شده است که در فصل های گرم سال از لباس های با رنگ های روشن مانند قرمز،  صورتی،  آبی و زرد استفاده گردد و در فصل های سرد سال از لباس هایی با رنگ های کمی تیره  مانند یشمی ،  قهوه ای،  آبی نفتی استفاده شود. پس نیاز است برای انتخاب مدل های لباس کودکانتان در هر فصل آیتم رنگ لباس هم مد نظرتان باشد.

  1. انتخاب لباس متناسب با مکان پوشیدن آن

لباس مهمانی دلبند شما باید تنها مختص به مهمانی باشد و نباید لباس را هنگام بازی و پارک رفتن به تن او بپوشانید چرا که لباس رنگ و رو رفته و فرسوده می شود و علاوه بر آن،  کودک هنگام بازی با آن راحت نیست پس همیشه در هر مکانی لباس مناسب به کودک بپوشانید مثلا هنگام رفتن به پارک برای راحت بودن کودک به او بلوز و شلوار بپوشانید.

  1. کمک گرفتن از سلیقه کودک

در خرید لباس کودک حتما به سلیقه کودک هم اهمیت دهید و سعی کنید لباسی که برای فرزندتان میخرید مورد پسند خودش هم باشد زیرا اگر کودک لباس را دوست نداشته باشد هرگز آن را نمی پوشد. به کودکان خود حق انتخاب بدهید و یاد بدهید که چطور از همان کودکانی لباس های خود را با هم ست کند. علاوه بر آن، کمک گرفتن از نظر کودک در اعتماد به نفس او تاثیر فوق العاده ای دارد و باعث می شود که در آینده تصمیمات بهتری بگیرد.

  1. به اکسسوری ها توجه کنید

درکنار خرید لباس بچه می توانید از کلاه،  پاپیون و ساق بند برای پسربچه ها و گل سر و زیورآلات کوچک برای دختربچه ها استفاده کنید. یادتان باشد با اینکه استفاده از اکسسوری فرزند شما را تو دل برو تر و جذاب تر می  کند اما برای انتخابشان به سن کودک تان و خطری که ممکن است برایشان ایجاد کند نیز آگاه باشید و قطعات ریز را از استایل او حذف کنید.