تکنولوژی

چگونه صدای Instagram Direct برخی کاربران را قطع کنیم؟

یکی از بخش های مفید اینستاگرام، Direct Message است که برای پیام رسانی استفاده می شود و خوشبختانه کاربر می تواند صدای دریافت پیام های مستقیم یا دایرکت اینستاگرام را قطع کند. اگر پیام های دریافتی در اینستاگرام دایرکت زیاد است و مزاحم کار و فعالیت روزانه ی شماست، می توانید علاوه بر بلاک کردن افراد خاص و مزاحم، صدای دریافت پیام برخی از برخی کاربران فعال! را قطع کنید.

در ادامه به روش بی صدا کردن Instagram Direct می پردازیم. با ما باشید.

اینستاگرام در ابتدا شبکه ی به اشتراک گذاری محتوای تصویری و ویدیویی بوده اما اکنون یک شبکه ی اجتماعی کامل محسوب می شود که در آن قابلیت ارسال پیام مستقیم به دیگر کاربران هم وجود دارد. به عبارت دیگر اکنون شبیه به فیس بوک و توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی است.

در اینستاگرام با مراجعه به بخش Direct Message می توانید پیامی برای یک شخص یا گروهی از اشخاص ارسال کنید. این پیام می تواند شامل عکس و ویدیو و متن باشد. شخص دریافت کننده ی پیام مستقیم، با صدای نوتیفیکیشن مطلع می شود که پیام جدیدی دریافت کرده است.

اگر تعداد پیام های دریافتی از دنبال کنندگان یا افراد ناشناس بسیار زیاد باشد و نخواهید صدای نوتیفیکیشن اندروید یا iOS  را قطع کنید، می توانید صدای پیام های مستقیم برخی کاربران را در اپ Instagram قطع کنید.

روش بی صدا کردن پیام های مستقیم در اینستاگرام

ابتدا اپ اینستاگرام را اجرا کنید و وارد حساب کاربری خویش شوید.

روی آیکون Direct Message در گوشه ی بالای صفحه تپ کنید.

در صفحه ی پیام های مستقیم، روی گفت وگویی که می خواهید آن را بی صدا کنید، تپ و مکث کنید.

روی Mute Notifications تپ کنید.

به این ترتیب صداهای مربوط به گفت وگوی انتخابی شما قطع می شود و تا زمانی که مجدداً روی آن گفت وگو لمس و مکث نکرده و گزینه ی Unmute Notifications را انتخاب نکنید، بی صدا باقی می ماند.