تکنولوژیکسب و کار ایرانی

بهترین ساعت هوشمند برای مکالمه مستقیم در سال 2023

اگر در حال خرید بهترین ساعت های هوشمند برای ارسال پیامک هستید، باید گوشی هوشمند یا تبلت فعلی خود و سیستم عامل آن (OS) را در نظر بگیرید. از آنجایی که دستگاه های اپل از ارسال پیامک و تماس از طریق دستگاه های اندرویدی پشتیبانی نمی کنند، پیدا کردن ساعتی که از همان سیستم عامل گوشی هوشمند یا تبلت شما استفاده می کند، مهم است. خیلی از کاربران گجت های هوشمند به دنبال خرید یک ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه هستند. به همین دلیل در این لیست ساعت هایی را معرفی کردیم که برای تماس مستقیم بسیار عالی هستند.

بعد، تابع متن را در نظر بگیرید. آیا فقط می خواهید به پاسخ های سریع دسترسی داشته باشید یا ویژگی قدرتمند ارسال پیامک را ترجیح می دهید؟ و باید عملکردهای دیگری مانند تماس ها، پرداخت های بدون تماس یا حتی پخش رسانه را در نظر بگیرید. با این حال، تمام ویژگی های هوشمند ذکر شده می توانند به سرعت باتری ساعت را تخلیه کنند، بنابراین باید به محدوده باتری گفته شده و سرعت شارژ کامل ساعت نگاهی بیندازید. بله، حتی اگر در حال خرید بهترین ساعت هوشمند هستید، باید همین کار را انجام دهید.

ارزان ترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه | ساعت هوشمند با قابلیت پخش موزیک

بهترین ساعت هوشمند برای مکالمه مستقیم

1-  ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch Active 2 برای ارسال پیامک

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ برای کاربران اندروید که از ارسال پیامک و مکالمه با شارژ بی سیم Qi و عمر باتری مناسب چند روزه پشتیبانی می کند، این انتخاب هوشمندانه است. یکی از ساعت های هوشمند زیر 2 میلیون که گزینه خوبی برای خرید بوده و حتی قابلیت مکالمه مستقیم را نیز دارد.

موارد مثبت

      سنسور ضربان قلب بصری، عمر باتری طولانی، شارژ بی سیم Qi

منفی

      رابط قدرتمند و مدیریت برنامه

در حالی که اکثر ساعت های هوشمند اندرویدی را می توان با آیفون جفت کرد، برای این راهنما که بر پشتیبانی کامل متن تمرکز دارد، ما فقط ساعت های اندروید را برای گوشی های اندرویدی بررسی می کنیم. همانطور که در بنچمارک های خود در زیر ذکر کردیم، آیفون نمی تواند به درستی از پیام های متنی با ساعت هوشمند اندروید پشتیبانی کند. بنابراین، بهترین ساعت هوشمند برای یک کاربر اندرویدی سامسونگ خواهد بود.

ما ساعت هوشمند Galaxy Active 2 را به عنوان برترین انتخاب خود معرفی کردیم، زیرا این یک جایگزین کامل هندزفری برای تلفن اندرویدی شما است. بعلاوه، برد باتری چند روزه و شارژ بی سیم Qi را دریافت خواهید کرد که به شما امکان می دهد ساعت خود را به سادگی با قرار دادن آن بر روی تلفن سامسونگ خود شارژ کنید.

2- ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 برای ارسال پیامک

بهترین ساعت هوشمند برای ارسال پیامک با آیفون به لطف پشتیبانی از سیستم عامل اصلی، مقاومت 50 متری در برابر آب و قابلیت قرار دادن این ساعت در یک خط تلفن همراه جداگانه.

موارد مثبت

      پشتیبانی از Wi-Fi و استفاده سلولی ردیابی خواب و ردیابی تناسب اندام شارژ بی سیم Qi

منفی

      عمر باتری ضعیف بسته به استفاده

ما نمی توانیم به اندازه کافی تاکید کنیم که دارندگان آیفون اپل که می خواهند ساعتی بیابند که از پیام های متنی یکپارچه پشتیبانی می کند، باید روی اپل واچ تمرکز کنند. این تنها ساعتی است که از طریق تحقیقات خود پیدا کرده ایم که به راه حل پیچیده پیامک نیاز ندارد. اپل واچ یک ساعت هوشمند است که می توانید با آیفون خود پیامک ارسال کنید و به گونه ای طراحی شده است که جایگزین هندزفری برای آیفون شما باشد.

اپل واچ سری 6 جدیدترین نسخه است و دارای ویژگی هایی است که به شما امکان می دهد در صورت تمایل آیفون خود را پشت سر بگذارید. این با این واقعیت ثابت می شود که می توانید ساعت خود را در یک خط جداگانه در پلن تلفن خود قرار دهید تا برای دسترسی به ویژگی های هوشمند نگران نباشید که آیفون خود را در نزدیکی داشته باشید. اگرچه در این راهنما به آن افتخاری داده ایم، اما این یک انتخاب برتر برای دارندگان آیفون است که می خواهند متنی را از مچ دست خود ارسال کنند.

3- My Watch Lite

از لحاظ زیبایی شناختی، My Watch Lite مشابه Redmi Watch است و دارای یک قاب تمام پلی کربنات با برش های تیز در لبه ها است، اما متاسفانه در برابر خش و ضربه مقاوم است. در مورد صفحه نمایش، ما با یک واحد 1.4 اینچی TFT LCD با وضوح 320320 پیکسل در 323 پیکسل در هر اینچ روبرو هستیم. یکی از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی در لیست منتخب سایت کوک باش که قابلیت مکالمه مستقیم را دارد.

در پشت بدنه ساعت هوشمند شیائومی یک سنسور ضربان قلب وجود دارد که به شما امکان می دهد روند ضربان قلب H24 ما را زیر نظر داشته باشید و همچنین به شما این امکان را می دهد که ریتم خود نظارت را با حداقل 1 دقیقه انتخاب کنید. افزایش واضح باتری

نقطه قوت Xiaomi Mi Watch Lite وجود یک GPS داخلی است که از ìA-GPS و GLONASS نیز بهره می برد و نتایج نسبتاً چشمگیری برای محدوده قیمتی که دستگاه در آن قرار دارد، دارد. از نظر اتصال، برای اتصال با گوشی هوشمند می توان روی وجود ماژول بلوتوث 5.0 حساب کرد. باتری 230 میلی آمپر ساعتی است و تا 4 روز استقلال را تضمین می کند.

4- Redmi Watch 2 Lite

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند با قیمت مناسب هستید، شیائومی Redmi Watch 2 Lite را تنها با قیمت 59.99 یورو در فروشگاه آنلاین خود عرضه می کند که همان قیمت آمازون است.

ما این ساعت را به طور کامل آنالیز کرده ایم، اما می توانیم به شما بگوییم که دارای صفحه نمایش 1.55 اینچی، نظارت بر بیش از 100 حالت ورزشی، نظارت مداوم بر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون، GPS چند سیستمی و خودکاری تا 10 است.

به لطف 100 کره مختلف و سیستم کمربند با رنگ های مختلف بسیار قابل تنظیم است. همچنین دارای نظارت معمولی بر سلامت مانند سطح استرس و کیفیت خواب یا نظارت بر چرخه قاعدگی است.

5- ساعت هوشمند اپل واچ SE (نسل دوم) برای ارسال پیامک

ساعت هوشمندی که بدون اتصال به تلفن پیامک ارسال می کند، زیرا می توانید آن را روی یک خط تلفن همراه قرار دهید، و شامل مکان یابی، ردیاب های تناسب اندام بهبودیافته و نمایشگر همیشه روشن شبکیه چشم است.

موارد مثبت

      مکان یابی با پشتیبانی از Wi-Fi موجود در اندازه های 40 و 44 میلی متری، ردیاب های تناسب اندام قدرتمند

منفی

      عمر باتری با استفاده بسیار متفاوت است

اپل از اولین اپل واچ تا کنون راه زیادی را پیموده است. در حالی که سری 8 جدیدترین نسخه است، اپل واچ SE همچنان یک رقیب قدرتمند است. این به ویژه برای هر کسی که می خواهد یک ساعت هوشمند با زنگ و سوت بدون شوک برچسب آخرین نسخه را داشته باشد صادق است.

خوشبختانه اپل واچ SE یک ساعت هوشمند است که پیام های متنی را بدون جفت کردن تلفن ارسال می کند، زیرا می توانید با برنامه تلفن همراه خود یک خط جداگانه برای آن تعیین کنید. این به این دلیل است که SE برای GPS، WiFi و اتصالات سلولی فعال است. ویژگی های رایج اپل واچ شامل ردیابی گام و خواب و نظارت مداوم ضربان قلب است.

6- ساعت هوشمند Samsung Gear S3 Frontier برای ارسال پیامک

بهترین ساعت هوشمند پیامک ارزان قیمت برای کاربران اندرویدی که از پرداخت های بدون تماس از طریق Samsung Pay پشتیبانی می کند، با محدوده عمر باتری سه روزه و دوام اثبات شده در درجه نظامی.

موارد مثبت

      برنامه پرداخت بدون تماس اختصاصی، محدوده عمر باتری 3 روزه، دوام درجه نظامی

منفی

      مقاومت پایین در برابر آب IP68

بر کسی پوشیده نیست که ساعت های هوشمند با ویژگی های سنگین می توانند بسیار گران باشند. بنابراین، ما Samsung Gear S3 Frontier را به عنوان بهترین ساعت هوشمند پیامکی اقتصادی برای کاربران اندروید معرفی کرده ایم. علاوه بر این که کیف پول مناسبی دارد، یکی از بهترین طیف باتری هایی را که از ساعت های هوشمند حجیم تر دیده ایم نیز دارد. در سه روز، با توجه به اینکه این ساعت از پیام های متنی، تماس، پخش رسانه و موارد دیگر پشتیبانی می کند، بسیار چشمگیر است.

7- ساعت هوشمند فسیلی نسل 5 کارلایل برای ارسال پیامک

ساعت هوشمندی که در محیطی حرفه ای به خانه نگاه می کند که دارای سیستم عامل Wear OS است، از شارژ سریع تا 80 درصد عمر باتری فقط در 1 ساعت پشتیبانی می کند و بسیاری از برنامه های Google را پشتیبانی می کند.

موارد مثبت

      با پشتیبانی از سیستم عامل Google Wear، شارژ سریع تا 80 درصد کمتر از ساعت ردیابی سلامت و تناسب اندام Google Fit

منفی

      مقاومت در برابر آب 3ATM

هنگامی که در یک دفتر حرفه ای تر کار می کنید، ممکن است نخواهید یک ساعت هوشمند معمولی را با لباس های تجاری خود بپوشید. Fossil Gen 5 Carlyle به دلیل بند های چرمی و کیف کم ارزش برای حرفه ای های تجاری ایده آل است. Fossil یک ساعت ساز قدیمی است که با استفاده از Wear OS برای تقویت کلاس هوشمند خود وارد عرصه ساعت های هوشمند نیز شده است. قاب 44 میلی متری کمی بزرگ است، که آن را برای افرادی با مچ های بزرگ تر یا مردان بهتر می کند، اما با یک نوار 22 میلی متری عرضه می شود که می توان آن را با هر یک از نوارهای فسیلی 22 میلی متری تعویض کرد.

8- ساعت هوشمند Samsung Gear Sport برای ارسال پیامک

یک ساعت هوشمند متمرکز بر ورزش با برنامه اختصاصی Samsung Connect که به شما امکان می دهد دستگاه های متصل در خانه خود را از هر نقطه به همراه پشتیبانی پیشرفته GPS کنترل کنید.

موارد مثبت

      مقاومت در برابر آب 5ATM، دستیار صوتی Bixby سامسونگ راحت، GPS با ادغام GLONASS

منفی

      عمر باتری در سمت پایین است

ساعت های هوشمند سامسونگ به دلایل مختلف گزینه ای عالی هستند. علاوه بر پشتیبانی تماس و متن، ما دوست داریم که Samsung Gear Sport به ویژه برنامه Samsung Connect را داشته باشد. این برنامه به شما این آزادی را می دهد که از راه دور دستگاه های متصل را در سراسر خانه خود مانند چراغ ها، ترموستات یا حتی یخچال یا فر خود مدیریت کنید. این می تواند یک ویژگی ارزش افزوده عالی برای افرادی باشد که تا دیروقت کار می کنند و نمی خواهند به خانه های تاریک برگردند یا در تابستان یا زمستان زمانی که می خواهید مطمئن شوید خانه تان دمای مناسبی دارد.

بهترین ساعت ها و گوشی های هوشمند برای کودکان

اگر نمی خواهید به فرزندتان یک گوشی هوشمند بزرگسال بدهید، اما می خواهید با مستقل تر شدن او راهی برای برقراری ارتباط داشته باشد، گزینه هایی دارید.

اپل واچ SE

اگر فرزند شما به اندازه کافی مسئول مراقبت از یک دستگاه گران قیمت است، شاید ارزش آن را داشته باشد که اپل واچ SE را در نظر بگیرید. این یکی از بهترین ساعت های هوشمند برای بزرگسالان نیز است، و تطبیق پذیری، استقلال، و ارتباطات یکپارچه بیشتری را نسبت به دیگر انتخاب های ما ارائه می دهد (در حالی که هنوز برخی از ویژگی های کنترل والدین را ارائه می دهد). اما همچنین بیشترین پتانسیل را دارد که حواس ما را پرت کند، بچه ها می توانند بازی ها و برنامه ها را روی آن دانلود کنند و فقط برای کاربران آیفون در دسترس است.

تیک توک 4

TickTalk 4 هر کاری را که GizmoWatch 2 انجام می دهد ارائه می دهد، به علاوه انعطاف پذیری بیشتری در تعیین اینکه فرزند شما می تواند با چه کسی تماس بگیرد و چگونه می تواند ارتباط برقرار کند، از جمله امکان افزودن حداکثر 50 مخاطب، برقراری تماس ویدیویی و گرفتن عکس. TickTalk 4 در یک محفظه پلاستیکی لاستیکی ضد آب قرار گرفته است که از ساعت در برابر آسیب محافظت می کند، اما در عین حال قابل توجه و حجیم است.

Verizon GizmoWatch 2

ساعت هوشمند به شما این امکان را می دهد که با فرزند خود صحبت کنید و برای او پیامک ارسال کنید، همچنین موقعیت مکانی او را ردیابی کنید و افرادی را که با آنها در ارتباط هستند مدیریت کنید. ساعت های هوشمند نیز نسبت به گوشی های هوشمند معمولی کمتر حواس تان را پرت می کنند.

از میان ساعت های هوشمند کودکانه ای که ما آزمایش کردیم، Verizon GizmoWatch 2 یکی از پرکاربردترین (و توسط بزرگسالان) و همچنین یکی از مقرون به صرفه ترین ساعت های هوشمند است. آخرین GizmoWatch 3 Verizon نیز مشابه است، اما دارای یک دوربین است. ما در حال آزمایش آن برای به روزرسانی بعدی این راهنما هستیم.