تکنولوژیکسب و کار ایرانی

معرفی خدمات مجموعه نو نگاه

یکی از مجموعه های تبلیغاتی که خدمات متنوعی را به مشتری های خود ارائه می دهد مجموعه نو نگاه نام دارد. این مجموعه فوق العاده با سال ها سابقه فعالیت در ساخت انواع تندیس، بج سینه، لوح تقدیر و…. توانسته رضایت مشتری های خود را به دست آورد و پیشرفت چشم گیری را داشته باشد. اگر می خواهید با خدمات مجموعه نو نگاه به طور کامل و جامع آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه بمانید و مطالب را مورد بررسی قرار دهید.

انواع تندیس | انواع لوح تقدیر

بررسی خدمات مجموعه تبلیغاتی نو نگاه

همانطور که چندی قبل ذکر کردیم مجموعه تبلیغاتی نو نگاه خدمات متنوعی را به مشتری های خود ارائه می  دهد که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی و ساخت لوح تقدیر

یکی از خدماتی که توسط این مجموعه به مشتری ها ارائه می گردد، طراحی و ساخت انواع لوح تقدیر می باشد. همانطور که می دانید لوح تقدیر به منظور قدردانی و تشکر از افراد مورد استفاده قرار می گیرد. از مهم ترین انواع لوح تقدیر می توان به لوح تقدیر جعبه ای، لوح تقدیر کتابی، لوح تقدیر ریخته  گری و… اشاره کرد. افراد می  توانند با توجه به نوع نیاز شان و بودجه خود یک نوع از لوح تقدیر را انتخاب کرده و به سفارش آن از مجموعه فوق العاده نو نگاه بپردازند.

دقت داشته باشید قیمت هر یک از انواع لوح تقدیر منحصر به فرد بوده و نمی توان هزینه یکسانی را برای تمامی محصولات در نظر گرفت. برای اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره تماس های موجود در وبسایت نو نگاه تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید تا پشتیبانان مجموعه به راهنمایی شما بپردازند و بهترین محصول را به شما معرفی نمایند.

انواع تندیس | انواع لوح تقدیر

  • طراحی و ساخت بج سینه

از دیگر خدماتی که مجموعه نو نگاه به مشتری های خود ارائه می دهد، طراحی و ساخت بج سینه می باشد. بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند بج سینه چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بج های سینه معمولاً بر روی لباس افراد آویخته می شوند. بج سینه را با نام های دیگری همچون نشان سینه یا گل سینه می شناسند.

توجه داشته باشید این محصول را می توان با استفاده از متریال گوناگونی همچون برنج، آلومینیوم، استیل و نقره طراحی کرد که هر یک از آن ها زیبایی فوق العاده ای را برای لباس شما به ارمغان خواهند آورد. لذا باید بگویم بج های سینه معمولاً برای لباس کارمندان ارگان های مختلف در نظر گرفته می شوند، چرا که این بج ها می توانند نشان دهنده لوگوی شرکت شما بر روی لباس کارمندان باشند.

انواع تندیس | انواع لوح تقدیر

  • طراحی و ساخت انواع تندیس

از دیگر محصولاتی که از مجموعه نو نگاه می توانید خریداری کنید، تندیس نام دارد. تندیس ها یکی از جوایزی هستند که به اشکال مختلف طراحی و تولید می شوند و در مراسم های گوناگون به افراد اعطا می گردند. اشکال تندیس ها را با توجه به رویداد مد نظر طراحی می کنند و میتوان گفت این محصول دارای ارزش مادی و معنوی بسیاری است.

از مهمترین انواع تندیس میتوان به تندیس پلکسی، حجمی، ترکیبی، ساده و کریستال اشاره کرد. هر یک از این تندیس از قیمت متفاوتی برخوردار هستند و جذابیت منحصر به فردی را در بر دارد. شما می توانید با توجه به رویداد مراسم خود یک نوع مناسب از تندیس ها را انتخاب کرده و به سفارش آن بپردازید تا از این طریق بتوانید از فرد مدنظرتان قدردانی نمایید.

مزایای سفارش محصول از مجموعه نو نگاه

پیش از آنکه بخواهید به سفارش محصول دلخواه تان از مجموعه نگاه بپردازید، می بایست با مزایا و ویژگی های آن به خوبی آشنا شوید. از مهم ترین مزایای سفارش محصول از مجموعه نگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منظم و متعهد

اولین ویژگی این مجموعه منظم و متعهد بودن آن است. هنگامی که افراد به سفارش محصول دلخواه شان از مجموعه نو نگاه می پردازند باید مطمئن باشند که محصول در راس زمان معین شده به دستشان خواهد رسید و قطعا از کیفیت مناسب برخوردار خواهد بود.

  • پشتیبانی دقیق

هنگامی که می خواهید به سفارش محصول از این مجموعه بپردازید، پشتیبانان مجموعه به طور دقیق به راهنمایی شما خواهند پرداخت تا بتوانید با توجه به نیاز و بودجه تان یک محصول مناسب را انتخاب کرده و به خریداری آن بپردازید.

  • سابقه فعالیت

باید توجه داشته باشید مجموعه نو نگاه بیش از 10 سال سابقه فعالیت داشته و از تجربه کافی در زمینه طراحی و ساخت محصولات تبلیغاتی برخوردار است.

  • قیمت مناسب

قیمت تمامی محصولات مجموعه نو نگاه مقطوع و منصفانه است و افراد برای خریداری محصول دلخواه شان نباید نگران هزینه های آن باشند. این مجموعه همواره سعی کرده تا با کاهش هزینه ها قدرت خرید مشتری های خود را افزایش داده و رضایت آنها را به خوبی جلب نماید.

  • ایده های جدید و مدرن

هنگامی که نام از لوح تقدیر و تندیس ها به میان می آید افراد جلوه های قدیمی این محصولات را به خاطر می آورند و از خریداری آن منصرف می شوند. اما باید بگوییم مجموعه نو نگاه دارای ایده های جدید و مدرن می باشد که تمامی آنها را می تواند بر روی محصولات دلخواه شما پیاده سازی نماید.

سخن پایانی

همان طور که تا به الان متوجه شده اید مجموعه تبلیغاتی نو نگاه خدمات متنوع و متعددی را به مشتری های خود ارائه میدهد. با این حال در این قسمت از مطلب سعی کردیم تا شما را با تمامی خدمات ارائه شده توسط این مجموعه آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را نسبت به این موضوع برطرف کرده و در صورت تمایل به سفارش محصول دلخواهتان از مجموعه فوق العاده نو نگاه بپردازید.