لوازم خانگیکسب و کار ایرانی

راهنمای خرید نوشیدنی ساز  برند دلونگی DeLonghi

آیا مدل های متنوع نوشیدنی ساز برند دلونگی را می شناسید؟ DeLonghi یک برند معروف است که در ایتالیا تاسیس شد و شرکت نام خود را از خانواده موسس گرفته و جوزپه دلونگی هنوز رئیس هیئت مدیره است. دلونگی شروع به تولید قطعات کوچک صنعتی کرد و به لوازم آشپزخانه دلونگی مانند سرخ کن ها، بخاری ها و البته دستگاه های اسپرسوساز منشعب شد. همانطور که دلونگی می گوید، “ماشین های قهوه در حال حاضر قلب برند را نشان می دهند” و به همین دلیل این شرکت بسیار شناخته شده است. امروزه، DeLonghi بزرگترین تولید کننده دستگاه های قهوه ساز در جهان به شمار می آید که فروش سالانه بیش از 1 میلیارد دلار را با میلیون ها کاربر در سراسر جهان تجربه کرده است.

DeLonghi | جدیدترین اسپرسوساز دلونگی

راهنمای خرید انواع محصولات نوشیدنی ساز های برند دلونگی

درمیان محصولات نوشیدنی دلونگی، دستگاه های قهوه ساز به دلیل قابل اعتماد بودن و تولید خوب محبوب هستند. اکثر آنها دو سال گارانتی دارند، بنابراین اگر اتفاقی بیفتد تحت پوشش قرار می گیرید. آنها طیف وسیعی از اسپرسو سازها و نسپرسوسازها  را دارند و بنابراین شما در هر صورت می توانید گزینه مناسبی برای نیازها و بودجه خود پیدا کنید.

با انواع مدل های نوشیدنی ساز برند دلونگی، می توانید قهوه و اسپرسو را به طور همزمان دم کنید؛ دستگاه اسپرسوساز فوق اتوماتیک راحت ترین دستگاهی است که می توانید تهیه کرده و می توانید قهوه خود را با فشار دادن یک دکمه دریافت کنید. آنها دانه های قهوه را آسیاب می کنند، پیک را می چسبانند و اسپرسو دم می کنند.

نوشیدنی ساز برند دلونگی همه کاره

ماشین های فوق خودکار دلونگی دارای یک آسیاب یکپارچه هستند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که دانه های قهوه را به قیف اضافه کنید تا دستگاه آنها را برای شما آسیاب کند. همچنین دارای سیستم کف کردن شیر هستند، بنابراین شما یک دستگاه اسپرسو ساز و کاپوچینو را یکجا دریافت می کنید. سیستم کف کردن شیر می تواند اتوماتیک باشد؛ دستگاه شیر را برای شما کف می کند و یا اینکه با میله بخار متصل شده و باید خودتان شیر را آماده کنید.

برخی از ماشین های فوق اتوماتیک نیز دارای عملکردهای قابل برنامه ریزی هستند، بنابراین می توانید اندازه و قدرت نوشیدنی خود و همچنین قوام شیر را سفارشی کنید. علاوه بر این، برخی از ماشین ها تنظیمات برگزیده شما را برای استفاده در آینده به خاطر می سپارند، به همین دلیل، نیازی به تغییر تنظیمات در هر بار استفاده از دستگاه نیست.

ماشین های فوق اتوماتیک معمولاً گران ترین هستند. همچنین، در ابتدا باید کمی آزمایش کنید. به عنوان مثال، شما باید انتخاب کنید که دستگاه چقدر دانه ها را آسیاب کند. این منحنی یادگیری بسیار کوتاهتر از گزینه های دیگر است و هنگامی که دستگاه را مطابق ترجیحات خود راه اندازی کردید، فقط باید یک دکمه را فشار دهید تا یک اسپرسو و کاپوچینو آماده شود.

Dinamica و Magnifica ESAM 3300 دو گزینه فوق العاده مورد علاقه کاربران هستند. دلونگی گزینه های بسیار خوبی در این دسته دارد، زیرا دارای سیستم گرمایش و رابط کاربری ساده است، بنابراین اسپرسوی خوبی با قیمت مقرون به صرفه می سازد.

نیمه خود کار

اگر می خواهید مهارت های باریستا خود را بهبود ببخشید، از بین نوشیدنی ساز برند دلونگی دستگاه اسپرسوساز نیمه اتوماتیک انتخاب خوبی است. این ماشین ها به شما امکان می دهند کنترل بسیار بیشتری بر فرآیند دم کردن در مقایسه با ماشین های فوق خودکار داشته باشید.

یک قهوه ساز نیمه اتوماتیک نسبت به یک قهوه ساز تمام اتوماتیک منحنی یادگیری بالاتری دارد و به کار بیشتری از جانب شما نیاز خواهدداشت. باید دانه هایتان را آسیاب کنید، تفاله های قهوه را بکوبید، در پورتافیلتر را ببندید، دکمه را فشار دهید تا دم آوری شروع شود و شیر را آماده کنید.

تمام دستگاه های اسپرسوساز نیمه اتوماتیک دلونگی دارای یک میله بخار هستند، بنابراین می توانید شیر را گرم کرده و کف کنید و نیازی به خرید دستگاه کفگیر شیر جداگانه نیست. در مورد یک آسیاب یکپارچه، به نوع دستگاه بستگی دارد؛ برخی از ماشین های نیمه اتوماتیک DeLonghi آن را دارند، در حالی که برخی دیگر فاقد این قابلیت هستند.

گزینه های همه کاره

به طور کلی، در میان مدل های نوشیدنی ساز برند دلونگی، ماشین های نیمه اتوماتیک برای درست کردن قهوه نیاز به آموزش و کار دارند. اما اگر می خواهید یک دستگاه با قیمت پایین تر داشته باشید، مدل های نیمه اتوماتیک انتخاب خوبی هستند.

یک اسپرسوساز همه کاره به شما امکان می دهد اسپرسو یا یک قوری قهوه دم کنید. این ماشین ها معمولا قابل برنامه ریزی نیستند و دستگاه های همه کاره به شما امکان می دهند هر نوع نوشیدنی از جمله قهوه، اسپرسو و کاپوچینو، لاته و غیره را دم کنید. همه چیز را فقط در یک دستگاه دریافت می کنید و این بدان معناست که نیازی به خرید دستگاه اسپرسوساز و قهوه ساز جداگانه نیست.

نسپرسو ساز دلونگی

دلونگی در سال 2016 نسپسرسوساز را نیز عرضه کرد؛ دستگاه های نسپرسو فقط غلاف هستند و شما کافیست کپسول را وارد دستگاه کرده و یک دکمه را فشار دهید. دستگاه غلاف را سوراخ کرده و آب با فشار داغ از آن عبور می کند تا طعم اسپرسو را استخراج نماید. دستگاه های نسپرسو ساز دلونگی دارای سیستم «شیر داغ» هستند؛ یک مخزن شیر جداشدنی که در آن شیر برای شما گرم شده و کف می شود. به طور کلی، دستگاه نسپرسوساز ساده ترین و به طور کلی مقرون به صرفه ترین است.

نظافت و نگهداری

چقدر می خواهید برای تمیز کردن دستگاه اسپرسوساز زمان صرف کنید؟ قانون این است: ماشین های نیمه اتوماتیک نوشیدنی ساز برند دلونگی در مقایسه با ماشین های فوق اتوماتیک نیاز به تمیز کردن بیشتری دارند. هر چه دستگاه دارای ویژگی های بیشتری باشد، تمیز کردن آن بیشتر طول می کشد. به عنوان مثال، اگر دارای سر دم کن قابل جدا شدن باشد، باید آن را بیرون بیاورید و به طور دوره ای آن را بشویید. همین امر در مورد تمام قطعات قابل جابجایی نیز صدق می کند. گاهی اوقات آنها قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند، اما نه همیشه، که به معنای کار بیشتر برای شما است.

سخن پایانی دستگاه های نوشیدنی دلونگی قهوه ساز

تمام دستگاه های دلونگی قهوه با کیفیت باریستا درست می کنند. با این حال، سه انتخاب برتر کاربران Dinamica ، Magnifica و EC702 هستند. Dinamica به لطف ویژگی قهوه یخی خود متمایز است، Magnifica یک دستگاه اتوماتیک عالی و مقرون به صرفه بوده، و EC702 به شما امکان می دهد از هر دو غلاف و تفاله قهوه استفاده کنید. برای مشاهده محصولات بیشتر، به صفحه اصلی وب سایت نمایندگی دلونگی، دلونگی تک مراجعه کنید.