طرز استفاده از محصولات نانوسان

تمیز کردن خودرو فقط برای افرادی که علاقه زیادی به خودرو دارند نیست و آلودگی و کثیفی برای کسی خوشایند نبوده و موجب کسلی و بی حوصلگی در افراد می شود. همچنین از بین بردن آلودگی های به وجود آمده داخل خودرو کار زمان بری است که در اینجا اسپری دوراکلین خودرو نانوسان 300 میلی لیتر به کمک شما آمده تا در کمترین زمان بهترین نتیجه را بگیرید. هنگام استفاده به رایحه مطبوع و کیفیت بی نظیر محصول پی می برید. اسپری دوراکلین نانوسان در ترکیبات خود مواد مضری ندارد و شما با خیالی آسوده می توانید از آن استفاده کنید. با ما همراه باشید و از مزایا و ویژگی های فوق العاده یکی دیگر از محصولات نانوسان با خرید واکس لاستیک بیز و اطلاع از قیمت دوراکلین نانوسان مطلع شوید و تمیزی خودرو خود را به اسپری دوراکلین نانوسان بسپارید.

دوراکلین چیست | دوراکلین صفرشویی

معرفی محصولات نانوسان: چربی زدای نانوسان

این محصولات آلمانی که بر پایه نانو تولید شده است برای تمیز کردن گاز، چدن گاز، هود، مایکروفر، و تمام ظروف و قابلمه هایی که سیاه شدند یا چربی سخت بسته اند و سایر قسمت های دارای آلودگی های سخت مانند مکانهایی که دسترسی به آنها دشوار است، طراحی شده است. این محصول دارای فرمولاسیون پیشرفته  ای است که بدون آسیب رساندن به سطح می تواند به شکلی مطلوب انواع کثیفی ها و آلودگی ها بخصوص چربی های را حتی بدون دخالت دست از بین ببرد

خودرو و آشپزخانه هر دو چربی های زیادی را بر سطوح خود می گیرند. کالایاب برای شما یک راه حل مناسب را ایجاد کرده است. چربی زدای نانوسان یکی از بهترین چربی زدای سطوح می باشد. با این محصول می توانید تمام قسمت های آشپزخانه مثل گاز، سر شعله ها، چدن گاز، هود و فیلتر هود را خیلی راحت تمیز کنید. این محصول فرمولاسیون نانو را دارا می باشد و هیچ گونه آسیبی به سطح وارد نمی کند.

نکته حایز اهمیت این است که چون این محصول پلمپ نمی باشد. حتما از سایت های معتبر خریداری نمایید. در خیلی از موارد سودجویان این محصول را با آب ترکیب کرده و با قیمت پایین تری به فروش می رساند که متاسفانه کیفیت خوبی ندارد. درپایان مطلب نحوه تشخیص چربی زدای اصل و تقلبی به همراه فیلم توضیح داده شده است. همچنین میتوانید با عضویت در گروه همراهان کالایاب در واتساپ از تجربه مصرف کنندگان کالایاب استفاده کنید.

خصوصیات چربی زدای نانوسان:

با فرمولاسیونی که دارد بدون آسیب به سطح و بدون استفاده از دست و با فشار آب دوده، چربی و کثیفی های سطح را از بین می برد.

در تولید این محصول از تکنولوژی نانو استفاده شده است.

هرگونه نوسانات قیمت چربی زدای نانوسان یا تغییر دراندازه و شکل ظاهری آن غیر قانونی و امکان تقلبی بودن محصول وجود دارد.

این محصول را فقط از نمایندگی های مجاز شرکت نانوسان خریداری نمایید.

مزایای چربی زدای نانوسان:

درترکیبات چربی زدای نانوسان از فرمالین استفاده نشده است و یک مزیت بزرگ برای این محصول می باشد.

فرمالین ماده ای است که در مواد شوینده به کار می رود. از طریق پوست و تنفس وارد بدن شده و سرطان زا بوده و همچنین عارضه تنگی نفس را ایجاد می کند.

چون در فرمولاسیون چربی زدای نانوسان مواد شیمیایی، اسیدی و فرمالین به کار نرفته است هیچ آسیبی به سطح و مهمتر از آن به پوست انسان نمی رساند.

علاوه براینکه موتور شوی نانوسان با قیمت مناسبی عرضه می شود استفاده از آن نیز بسیار راحت بوده و نیاز به دستگاه خاصی نمی باشد.

مزایا:

بدون نیاز به استفاده از دست

تاثیرگذاری بسیار بالا

قابلیت تمیز کنندگی بالا

چربی بر فوق العاده

فاقد ترکیبات مضر

بدون آسیب به سطح

سرعت تمیز کنندگی بالا

استفاده آسان

بدون فرمالین

کاربرد اسپری چربی زدای نانوسان آلمان :

گاز، چدن گاز، هود، مایکروفر، و تمام ظروف و قابلمه هایی که چربی سخت بسته اند و سایر قسمت های دارای آلودگی های سخت مانند موتور خودرو و مکانهایی که دسترسی به آنها دشوار است، طراحی شده است.

قیمت اسپری دوراکلین نانوسان در فروشگاه آقای بیز

اسپری دوراکلین نانوسان در حجم 300 میلی لیتر دارای قیمتی مابین 3 تا 4 دلار دارد که با توجه به نوساناتی که بازار دارد قیمت آنلاین محصول نیز تغیراتی را تجربه می کند. برای داشتن جنس درجه یک و باکیفیت این محصول، پیشنهاد ما خرید از فروشگاه aghayebiz.com است. برخی از افراد سودجو با اضافه کردن آب به بطری اسپری و یا همگن کردن آن با مواد اضافی دیگر سعی در سواستفاده کردن از اعتماد مردم عزیز دارند و تلاش می کنند این برند را بدنام کنند.

برای اطمینان خاطر از اصل بودن محصول؛ می توانید از طریق این صفحه از فروشگاه آقای بیز ثبت سفارش خود را انجام دهید. تمامی لوازم و محصولات دکتر بیز در فروشگاه که برای شما ارسال می شوند دارای نشان استاندارد و سیب سلامت از سازمان غذا و دارو هستند.

نحوه استفاده:

کافیست روی محل مورد نظر اسپری شود و حدودا پنج دقیقه بعد یک فرچه نرم یا مسواک کشیده شود سپس با فشار آب گرم یا یک دستمال چربی ها و کثیفی ها به راحتی از بین میروند.

پیشنهاد می شود برای حصول نتیجه بهتر از فشار آب گرم استفاده نمایید .

در صورتیکه چربی ها روی سطح سخت شده باشد توصیه می شود در صورت امکان با دستمال، آن قسمت از سطح را پاک نمایید .

شرایط استفاده و نگهداری:

محصول را از نور مستقیم خورشید و یخ زدگی دور نگهدارید .

دمای نگهداری بین 5 تا 25 درجه سانتی گراد می باشد.

بهتر است در زمان استفاده از دستکش استفاده شود .

توجه داشته باشید در زمان استفاده از محصول موتور خودرو باید کاملا سرد باشد .

از ترکیب این محصول با سایر شوینده ها خودداری کنید.

هشدار :

دور از دسترس کودکان قرار گیرد .

نحوه تشخیص محصولات نانوسان تقلبی از اصل:

1- ارتفاع محصولات نانوسان تقلبی کوتاه تر از محصولات نانوسان اصل میباشد.

2- در انتهای محصولات نانوسان تقلبی هیچ گونه آرم شرکت نانوسان وجود ندارد.

3- محصولات نانوسان تقلبی به علت دارا بودن فرمالین و مواد اسیدی دارای بوی تند و زننده ای است درصورتی که محصولات نانوسان اصل دارای این بو نمیباشد.

4- پس از استفاده از محصولات نانوسان تقلبی سطح پوست به شدت آسیب میبین

راهنمای خرید و معرفی محصولات نانوسان

اگر به دنبال تمیزکاری با کمترین زحمت، هزینه و نتیجه ای خیره کننده هستید خواندن راهنمای خرید و معرفی محصولات نانوسان را به ما پیشنهاد می کنیم. چنانچه دارای دغدغه های محیط زیستی نیز هستید، احتمالا پس از خواندن این مطلب یکی از طرفداران پر و پا قرص محصولات نانوسان خواهید شد. محصولات این برند متعلق به کمپانی آلمانی است که توسط شرکتی با نام بازاریابان ایرانیان زمین (دکتر بیز) در ایران وارد و توزیع می گردد.

در این مطلب ضمن مروری کوتاه بر نماینده انحصاری محصولات نانوسان در ایران، شما را با محصولاتی آشنا خواهیم ساخت که در حدی غیر قابل باور تمیزی و تغییر را در وسایلتان رقم می زنند. اگر از لکه گیری های طاقت فرسا و تمیزکاری های دائمی کلافه اید و به دنبال راه حلی ساده و بی دردسر برای رفع کلافگیتان می گردید تا انتهای متن با ما همراه باشید.

آشنایی با نماینده انحصاری محصولات نانوسان

محصولات نانوسان ابتکاری از شرکت آلمانی الاصل با نام Global Prefer هستند. این شرکت پس از عرضه محصولاتش در جغرافیای بومی خود یعنی آلمان و استقبال گسترده ای که از محصولاتش دریافت کرد به فکر توسعه بازار و برندسازی افتاد. یکی از اقدامات کمپانی گلوبال پریفرم در راستای برندسازی اعطای نمایندگی در قاره های گوناگون بود.

گروه بازرگانی آقای بیز یکی از شرکت هایی است که در این راستا موفق به دریافت نمایندگی انحصاری شده و تنها نماینده فعال Global Prefer در خاورمیانه و آسیای مرکزی به شمار می رود. شایان ذکر است گروه بازرگانی آقای بیز تحت نظارت کمپانی دیگری با نام بازاریابان ایرانیان زمین با نام اختصاری دکتر بیز اقدام به توزیع محصولات در ایران می کند.

در حال حاضر تنها پنج نماینده اصلی محصولات نانوسان در کشورهای ایران، ایتالیا، هلند، انگلستان و آمریکا مشغول به فعالیتند و برای همه گیری و گسترش فناروی ارزشمند نانو و توسعه این تکنولوژی در زمینه های علمی و تجاری در تلاشند. حال که به صورت خلاصه با شرکت مادر نانوسان و نمایندگان آن آشنا شدید بهتر است کمی در خصوص فناوری نانو برایتان توضیح دهم، تا با دیدی بازتر و خیالی آسوده تر از میان سبد محصولات نانوسان خریدتان را نهایی کنید.

تکنولوژی نانو سبز در حقیقت تلاشی در راستای تولید محصولات محیط زیستی و فاقد هرگونه آسیب برای سلامتی انسان ها و طبیعت است. فناوری نانو به دنبال راه حل هایی بسیار کارآمد در راستای کاهش موارد آلاینده محیطی می گردد. اگر تاکنون به نمایشگاه محصولات نانو سر زده باشید مطمنا از راهکارهای ارائه شده توسط شرکت های فعال در این زمینه متعجب شده اید، به عنوان مثال تهیه ظروف نانویی که بی نیاز از شسته شدن با مواد شیمیایی تنها با یک آبکشی ساده یا دستمال نمدار هرگونه آلودگی از جدار آنها پاک می شود نمونه ای از ابتکارات نانویی هستند.