دوچرخه velopro ساخت کجاست

برند ولوپرو هشتمین برند متعلق به گروه شکاری است. این برند در سال 1400 در مجموعه ی گروه شکاری، با هدف تشویق مردم به استفاده از دوچرخه ، تولید و روانه ی بازار شده است. ولوپرو همانند دیگر برندهای گروه شکاری از کیفیت بالا، مطابق با استانداردهای جهانی، بهره مند است.

در ادامه با ما در این نوشته همراه باشید تا با این برند بیشتر آشنا شویم.

دوچرخه ی ولوپرو ساخت کدام کشور است؟

همان طور که بالا توضیح داده شد، ولوپرو برند ثبت شده ی ایرانی و متعلق به گروه شکاری است. اما فرایند تولید و مونتاژ این برند با توجه به قطعات آن، در چین، تایوان و ایران صورت می گیرد.

در انتخاب لوازم و ساخت بدنه ی این دوچرخه مؤلفه های سخت گیرانه ای برای ارتقاء کیفیت محصولات این برند در نظر گرفته شده است که کیفیت دوچرخه های برند ولوپرو را همانند دیگر برندهای گروه شکاری در سطح بالایی حفظ می کند.

دوچرخه ی ولوپرو را از کجا می توان خرید؟

دوچرخه های ولو پرو را می توانید از اکثر فروشگاه های دوچرخه ی معتبر اریا چرخ و همچنین فروشگاه های آنلاین دوچرخه تهیه نمایید. همچنین فروشگاه مرکزی گروه شکاری مکانی مناسب برای بررسی مدل های گوناگون این برند و مقایسه ی آن ها خواهد بود. در فروشگاه مرکزی گروه شکاری می توانید مشاوره ی انتخاب صحیح دوچرخه ی مناسب را به صورت رایگان دریافت نمایید.

شماره ی فروشگاه دفتر مرکزی گروه شکاری:

لینک آدرس دسترسی به فروشگاه مرکزی گروه شکاری

لینک تمامی مدل های دوچرخه ی ولوپرو در وب سایت

معرفی لوازم دوچرخه ی ولوپرو

لوازم مورد استفاده در دوچرخه های ولوپرو از کمپانی های نام آشنای جهان تهیه می شوند. دنده ی دوچرخه که از مهم ترین بخش های محرکه ی دوچرخه است از ست های لوازم شیمانو ژاپن بهره می برد. و مابقی لوازم از کمپانی های مطرح نظیر پروویل، زوم، مکسیس، کندا تأمین می شوند. لوازم مورد استفاده گواه بر کیفیت بالای دوچرخه ی ولوپرو است.

جنس بدنه ی دوچرخه ی ولوپرو

گروه شکاری همواره در کیفیت بدنه ی دوچرخه ها ی خود بسیار سخت گیرانه عمل می کند، به همین جهت آلیاژ به کاررفته در دوچرخه های ولوپرو از محبوب ترین آلیاژ، آلومینیوم 6061، تولید می شود. این آلیاژ مقاومت بسیار بالایی دارد و همچنین وزن آن بسیار مناسب است. و نتیجه ی نهاییِ ساخت بدنه از این آلیاژ، دوچرخه ای سبک و بسیار مقاوم است.

قیمت دوچرخه ی ولوپرو

گروه شکاری با توجه و اهمیت به رضایت مشتری و جایگاه ویژه ی مشتری مداری، قیمت های تمام شده برای هم وطن ها را به پایین ترین میزان کاهش داده است و با ارائه ی مدل ها و قیمت های متفاوت امکان تهیه ی دوچرخه های ولوپرو را  برای تمامی اقشار جامعه فراهم کرده است. دوچرخه های ولوپرو از نمونه های مشابه در برندهای دیگر قیمت پایین تر و ارزش قیمت دوچرخه بسیار بالاتری دارند.

دوچرخه velopro 29 | دوچرخه velopro 9000

دوچرخه ی ولوپرو مناسب چه کسانی است؟

با توجه به سایزهای متنوع برند ولوپرو، این دوچرخه برای تمامی افرادی که تصمیم دارند از دوچرخه به عنوان وسیله ی تردد در شهر، ورزش و همچنین ماجراجویی در مسیر پارک های جنگلی و کوهستانی استفاده کنند، مناسب خواهد بود.

آدرس محصولامعرفی برند ولوپرو

برند ولوپرو ساخت کشور ایران و از برندهای زیرمجموعه گروه بزرگ شکاری می باشد. هدف استفاده از دوچرخه در برنامه روزمره مردم موجب متولد شدن برند ولوپرو شد. طراحی نوین در ساخت دوچرخه برای ایرانیان در سبک و مدل های متنوع متناسب با سلایق آقایان و بانوان به کار رفته است. برند تازه متولد شده ولوپرو از گروه شکاری با توجه به پیشینه درخشان این شرکت معتبر با قدمت سی ساله، دارای کیفیت بالا و رعایت استانداردهای صنعت دوچرخه سازی می باشد. ماموریت برند دوچرخه ولوپرو، ارائه محصولات باکیفیت، بادوام، زیبا و مطمئن و نیز با در نظر گرفتن قیمت های مناسب برای هموطنان ایرانی است.
در فناوری دوچرخه های ولوپرو، تاثیرگذاری هندسه و طراحی بدنه بر عملکرد دوچرخه در مسیرهای مختلف مورد بررسی و توجه قرار گرفته است. در تولید دوچرخه، زاویه ها، خمش ها، قطر، آلیاژ و همه مولفه های بدنه در بهینه سازی کیفیت سواری موثر است. از همین رو برند دوچرخه های ولوپرو یک ترکیب ایده آل و باکیفیت را با کمک متخصصان و مهندسان طراح در مجموعه تولید خود داشته است. کیفیت و دوام بالای محصولات برند ولوپرو موجب حفظ تعادل در مسیرهای سخت، انتقال نیرو در مسیرهای شیبدار و مهمتر از همه جوابگوی عالی برای مصرف روزانه افراد علاقه مند به دوچرخه سواری را فراهم کرده است.
شزکت شیمانو ژاپن که یکی از شناخته شده ترین کمپانی های جهان می باشد، اغلب لوازم به کار رفته در دوچرخه های ولوپرو مانند ست های دنده را تامین می نماید. لوازم شیمانو ژاپن در دنیای دوچرخه سواری به علت داشتن کیفیت بالا و عمر طولانی در جهان پیشرو بوده و بهترین ست های دنده و ترمز را با اطمینان خاطر تهیه و تولید می کند.
تکنولوژی ساخت بدنه ی دوچرخه های ولوپرو بنا به نوع و سبک دوچرخه از موادی مانند آلومینیوم 6061، فولاد و همچنین منیزیوم تولید می شود. این آلیاژ محبوب در ساخت دوچرخه، با داشتن وزن بسیار کم از مقاومت و شکل پذیری عالی برخوردار است؛ و به همین علت ایده آل ترین آلیاژ برای تولید دوچرخه های باکیفیت است. این امر باعث می شود که بدنه های تولیدشده از این آلیاژ از کیفیت بالا و زیبایی چشم نوازی برخوردار باشند.
در بخش کنترل کیفیت، دوچرخه ولوپرو مراحل گسترده ای از تست های فنی را پشت سر می گذارد. مواردی چون تست خواص فلزی مانند مقاومت به عملکرد، کشیدگی نقطه ی عملکرد، مقاومت کششی، کشش و کاهش منطقه از مواردی هستند که در تنه ها پس از تولید آزمایش می شوند. بررسی تمامی این موارد کمک می کند که بدنه ی دوچرخه های تولیدشده از استاندارد و کیفیت عالی برخوردار باشند.

دوچرخه velopro 29 | دوچرخه velopro 9000

تاریخچه برند ولوپرو

مجموعه گروه شکاری کمپانی بزرگ تولیدکننده و واردکننده ی دوچرخه و لوازم جانبی در ایران است که در مدت سی سال تجربه و فعالیت در این حوزه، با ده ها کارخانه و برند از سراسر جهان فعالیت داشته و بخش عظیمی از نیاز بازار دوچرخه ایران را با ارائه محصولات با کیفیت و اقتصادی در سایزها و سبک های مختلف تامین کرده است. گروه شکاری بنا به نیاز روز مردم ایران دوچرخه های متنوعی را طبق نظر مهندسین صنعت دوچرخه سواری تولید کرده و برندهای مختلفی را در این زمینه به ثبت رسانده است. عمده لوازم به کار رفته در دوچرخه های گروه شکاری از شرکت پرآوازه شیمانو ژاپن تهیه می شوند که ماموریت اصلی شیمانو، تامین محصولات باارزش و درجه یک در صنعت دوچرخه سازی جهان می باشد. مدیران ارشد شرکت شیمانو ژاپن بر پیشینه شرکت خود و کارکنان بااستعدادی که دارند، افتخار می کنند.
گروه شکاری با در اختیار داشتن مهندسان و کارشناسان خبره، ده ها برند تجاری خود را ابداع کرده اند و محصولات خود را همانند بهترین برندهای جهان به  صورت کاملاً مکانیزه در کارخانه  گروه شکاری ایران و همچنین کارخانه های دوچرخه سازی تایوان و چین تولید می کنند. گروه شکاری خالق برند دوچرخه ولوپرو بوده و مارک های دیگر معتبر دوچرخه را در ایران به بازار معرفی کرده اند.

خرید برند ولوپرو از ایران اسپورتر

برند ولوپرو مال کشور ایران است و از زیرمجموعه های تولیدات گروه شکاری می باشد. دوچرخه های برند ولوپرو از گروه شکاری پس از آزمایش ها و بررسی استانداردهای لازم که توسط دستگاه های خودکار اتوماتیک صورت می گیرد، بدنه ی دوچرخه همراه با لوازم تأییدشده مونتاژ کرده و دوچرخه سواران باتجربه تست های میدانی آن را پشت سر می گذارند و درنهایت با کسب امتیازهای موردنظر دوچرخه ها تولید و به بازار ارائه می شوند. ایران اسپورتر با گرفتن نمایندگی رسمی از گروه شکاری، ارائه کننده دوچرخه های برند ولوپرو بوده و برای ارائه خدمات عالی به مشتریان، این محصولات را به طور مستقیم از گروه شکاری تامین و در اختیار دوستداران به دوچرخه سواری قرار می دهد.