لوازم خانگیکسب و کار ایرانی

راهنمای خرید انواع پرتقال گیری اسمگ

پرتقال سرشار از ویتامین های غنی و مفید برای بدن بوده که می توانید با میل کردن آن ویتامین های آن را دریافت کنید، اما برخی از افراد میانه خوبی با خوردن میوه ندارند و بیشتر علاقمند به نوشیدن آب میوه های طبیعی هستند. باید به شما بگوییم که این اصلاً کار اشتباهی نیست، بالعکس نوشیدن آب پرتقال سرشار از انرژی و ویتامین می باشد و زود تر جذب بدن شما می شود. در گذشته برای آب گیری پرتقال از روش های قدیمی استفاده می شد که این کار علاوه بر اینکه به دست های شما آسیب و فشار زیادی وارد می کرد، بلکه ویتامین های آب پرتقال را نیز از بین می برد. اما با پیشرفت صنعت لوازم خانگی دستگاه های جدیدی با نام پرتقال گیر روانه بازار شدند.

آب پرتقال گیری ایتالیایی | آب مرکبات گیر اسمگ

دستگاه های پرتقال گیر با نهایت ظرافت، دقت و سرعت اقدام به آب گیری پرتقال ها می کنند و در کم ترین زمان ممکن یک لیوان آب پرتقال خوش طعم و طبیعی را به شما تحویل می دهند.هدف ما در این مقاله معرفی یکی از پرتقال گیر های با کیفیت و درجه یک بوده تا شما انتخاب بهتر و درست ترین در دستگاه پرتقال گیری خود داشته باشید. مطمئناٌ زمانی که کلمه کیفیت را شنیدید در ذهنتان نام شرکت اسمگ شنیده شد؛ برند اسمگ یک برند ایتالیایی بسیار شناخته شده است که از 1948 آغاز به تولید انواع محصولات خانگی نمود و امروزه به  عنوان یکی از بهترین برند های لوکس در زمینه تولید محصولات خانگی شناخته می شود. یکی از شناخته  شده ترین محصولات برند اسمگ، پرتقال گیری اسمگ می باشد. که در انواع رنگ و طرح بسیار زیبا تولید شده است.

آب پرتقال گیری اسمگ

پرتقال گیر اسمگ با توان قدرتی 70 وات برای آب گیری پرتقال به کار برده می شود، و تمامی ویتامین های مهم پرتقال را جذب آب پرتقال می کند. اندازه مخروطی آب پرتقال گیر اسمگ بسیار استاندارد طراحی شده است که برای انواع پرتقال های بزرگ و کوچک قابل استفاده است.

موتور پرتقال گیر اسمگ

موتور پرتقال گیری اسمگ بسیار کم صدا بوده و دارای توان قدرتی بسیار بالایی می باشد؛ قدرت 70 وات موتور چرخش بالایی را برای آب پرتقال گیری اسمگ به ارمغان آورده است. این محصول از نوع بدون اهرم برقی می باشد و موتور دستگاه به سیستم خاموش کننده و یکپارچه مجهز است. تمام اجزای این محصول قابل جدا شدن هستند و به همین دلیل شست و شو و استفاده از آن آسان است. یکی از ویژگی های اصلی آب پرتقال گیری اسمگ چرخش دو طرفه آن است که کار را برای گرفتن آب میوه بسیار راحت تر می کند. همچنین این محصول زیبا دارای درب بوده که در هنگامی که از دستگاه استفاده می شود مانند یک ظرف عمل می کند و در هنگام خاموش بودن دستگاه، مانع از ورود گرد و غبار می شود.

طراحی ظاهری پرتقال گیر اسمگ

جنس بدنه آب پرتقال گیری اسمگ از آلومینیوم ریخته گری یا همان دای کست ساخته شده است، که در برابر ضربه و رطوبت طول عمر بسیار بالایی دارد. همچنین این محصول مجهز به پایه های ضد لغزش می باشد که از تکان خوردن و لرزش دستگاه در حین کار جلوگیری می کند. در طراحی بدنه پرتقال گیر اسمگ از رنگ های بسیار خاص و مدهوش کننده استفاده شده است.

آب پرتقال گیری ایتالیایی | آب مرکبات گیر اسمگ

طرز کار پرتقال گیر اسمگ

آب پرتقال گیری اسمگ به محض فشار دادن مخروطی دستگاه شروع به کار می کند و سپس مخروطی شروع به چرخش خواهد کرد. به این ترتیب در مصرف انرژی صرفه جویی زیادی خواهد شد و سطح امنیت دستگاه بسیار بالا می رود. بنابراین فقط کافیست که میوه نصف شده را روی مخروطی به میزان بسیار کمی فشار دهید تا موتور قدرتمند دستگاه شرو به کار کند.

خرید آب پرتقال گیری اسمگ

شما برای خرید آب پرتقال گیری اسمگ، لازم است به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید که نسبت به محصول خریداری شده، مطمئن باشید. فروشگاه اسمگ لوکس، یک فروشگاه عرضه کننده برند لوکس اسمگ است که نمایندگی پرتقال گیری اسمگ نیز محسوب می شود و می توانید این محصول و بسیاری محصولات دیگر اسمگ را از فروشگاه اسمگ لوکس تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی اسمگ لوکس

فروشگاه اینترنتی اسمگ لوکس نمایندگی انواع محصولات برند اسمگ در ایران است که خدمات منحصر  به  فردی را به مشتریان ارائه می کند. این مجموعه با جدید ترین و لوکس ترین محصولات و کادر مجرب متشکل از مشاوران فروش حرفه ای توانسته است لطافت محصولات لوکس زیبا را با بهترین کیفیت در بازار ایران عرضه کند.