خودروکسب و کار ایرانی

خودروبر و یدک کش های پیشرفته

یکی از بدترین اتفاق هایی که ممکن است در هنگام رانندگی بیفتد، خرابی ناگهانی خودرو است. معمولاً خرابی خودرو زمانی اتفاق می افتد که اصلاً برای آن برنامه ریزی نکرده ایم. به همین دلیل اگر با تعمیر و رفع مشکل خودرو آشنا نباشیم، احتمالاً با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد. اما اگر به هر دلیلی مانند تصادف یا برخی مشکلات داخلی خودرو در وسط راه با خرابی خودرو مواجه شویم، چه کنیم؟ هرچند این شرایط می تواند واقعاً استرس آور باشد؛ اما یک راه حل جذاب و بسیار راحت برای آن وجود دارد.

استفاده از خودروبر و یدک کش  های پیشرفته یکی از بهترین کارها هنگام خرابی ماشین در موقعیت های مختلف است. فرقی نمی کند در کجا یا در چه زمانی باشید، در هر صورت می توانید با درخواست خودروبر، ماشین خود را به نزدیک ترین تعمیرگاه منتقل کنید. در این مطلب قرار است به طور کامل به معرفی این فرشته های نجات بپردازیم.

امداد خودرو شبانه روزی مشهد | امداد خودرو طرقبه

آشنایی با خودروبر و یدک کش های پیشرفته

به طورخلاصه خودروبر و یدک کش های پیشرفته دو نوع خودروی جاده ای هستند که برای حمل و نقل خودروهای دیگر طراحی شده اند. خودروبر یک خودروی بزرگ است که دارای یک بستر مسطح یا یک بالابر است که می تواند خودروهای کوچکتر را روی آن قرار دهد و به مقصد ببرد. یدک کش یک خودروی کوچکتر است که دارای یک قلاب یا یک طناب است که می تواند خودروهای خراب شده را به عقب بکشد و به محل تعمیر برساند.

خودروبر و یدک کش ها، بسیار کاربردی هستند؛ زیرا می توانند در شرایط اضطراری و خرابی خودرو به رانندگان کمک کنند و همچنین در صنعت حمل و نقل نیز نقش مهمی دارند. اگر به هر دلیلی در میان راه یا یک بزرگراه به مشکل و خرابی خودرو برخورد کردید، می توانید یدک کش یا خودررو بر برای ماشین خود درخواست نمایید. خوشبختانه در حال حاضر، تعداد زیادی از این تجهیزات در شهرهای مختلف کشور وجود دارد.

تفاوت خودروبر و یدک کش چیست؟

خوب است بدانید که خودروبر و یدک کش دو وسیله کاملاً متفاوت هستند و کاربرد آنها نیز متفاوت است. در خودروبر، ماشین شما روی وسیله حمل قرار می گیرد ولی در یدک کش خودرو پشت وسیله حمل با کمک تجهیزات خاصی وصل می شود.

جالب است بدانید که حمل خودرو با خودروبر نسبت به یدک کش امن تر است؛ زیرا خودرو روی خودروبر ثابت شده و از هر نوع صدمه از داخل یا بیرون خودروبر محافظت می شود. اما در یدک کش خودرو فقط با زنجیر یا سیم بکسل به وسیله حمل متصل شده و ثابت نمی شود و همچنین در معرض صدمات از جانب ماشین های دیگر در جاده است. البته در حال حاضر، یدک کش های پیشرفته ای مورداستفاده قرار می گیرند که با کمک یدک اتوماتیک و بسیار سریع، ایمنی و حمل مطمئن خودروی شما را تضمین می کند.

مزایای استفاده از خودروبر خودرو چیست؟

از جمله مزایای استفاده از خودروبر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفاظت از خودرو: خودروبر یک روش امن و مطمئن برای انتقال خودروها است که از بروز هر نوع خسارت و آسیب به خودروهای شما پیشگیری می کند. زیرا که خودروهای شما در محل مناسبی در داخل خودروبر قرار می گیرند و در نتیجه قطعات آن با خودروبر تماسی نخواهند داشت که موجب صدمه شوند.
  • ایمنی بالا: علاوه بر جلوگیری از خسارات احتمالی، حمل ماشین با خودروبر برای عبور از جاده های نامساعد نیز بهترین راه حل است.
  • امنیت برای خودروهای آسیب دیده: گاهی اوقات خودروهای آسیب دیده باید به گونه ای به تعمیرگاه یا نمایندگی منتقل شوند که هیچ حرکتی نکنند. چون ممکن است حرکت باعث شود که خودرو آسیب های بیش تری ببیند. در این موارد تنها روش ممکن، حمل خودرو با خودروبر است که امنیت آن را تضمین می کند.

آیا حمل و انتقال خودرو به سراسر کشور انجام می شود؟

در صورتی که برای خودروبر و یدک کش های پیشرفته درخواست دهید، در هر شهر یا استانی که باشید این تجهیزات برای شما ارسال خواهد شد. بنابراین اصلاً نگران نباشید و در هنگام خرابی خودرو در اسرع وقت برای درخواست خودروبر و یدک کش اقدام نمایید.

برای درخواست خودروبر و یدک کش از کجا اقدام کنیم؟

برای درخواست خودروبر و یدک کش های پیشرفته می توانید در اولین قدم با یک امدادخودرو در شهر خود تماس بگیرید. به همین دلیل بهتر است همواره شماره تلفن یک امدادخودرو مناسب و حرفه ای را داشته باشید. در حال حاضر تعداد زیادی امداد خودرو در سراسر کشور فعالیت می کنند؛ اما بهترین مجموعه های امداد خودرو، باید بتوانند در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل خودرو شما برسانند.

متأسفانه اغلب مردم از تأخیر در ارسال خودروبر و یدک کش ناراضی هستند. بنابراین، پیشنهاد می کنیم قبل از درخواست یدک کش و خودروبر نسبت به اعتبار امدادخودرو اطمینان حاصل کنید.

اگر ساکن مشهد یا هرکدام از شهرهای کشور هستید، می توانید با یک تماس، از امداد خودرو مشهد درخواست خودروبر یا یدک کش کنید. از جمله مزایای درخواست خودروبر و یدک کش از این مجموعه می توان به ضمانت خدمات، انجام تعمیرات در محل، تکنسین های مجاز و حرفه ای، فعالیت 24 ساعته و قیمت عادلانه اشاره کرد.  خوب است بدانید که هزینه حمل خودرو با کمک تجهیزات خودروبر و یا یدک کش، به نوع خودرو شما و نیز مدل یدک کش بستگی دارد.

سخن پایانی؛ حادثه خبر نمی کند!

در پایان خوب است به این جمله معروف اشاره کنیم که «حادثه هیچگاه خبر نمی کند»؛ بنابراین بهتر است در فهرست شماره تلفن های خود همواره یک شماره از امداد خودرو داشته باشید. با اینکار می توانید ماشین خود را با کمک خودروبر و یدک کش های پیشرفته به اولین تعمیرگاه در مسیر خود انتقال دهید.